- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Három Redmi 15 érkezett a lengyel piacra
- Telekom mobilszolgáltatások
- Fotók, videók mobillal
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Kikristályosodik a Razr 60
- Samsung Galaxy Z Flip7 - kis fogyás is sokat számít
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Mobil flották
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
-
No-kia
addikt
válasz
Kickass #49773 üzenetére
"de lehet már hamarabb is kevés lesz"
ezt kb.az autók 99,9%-nál ellehet mondani, hogy kevés lesz, ha kevés akkor egyértelmű hog ykölteni kell, ha nem akar akkor örüljön a gyári setupnak. a gyári meg még közelsem milliós tétel
csakarra akarok kilyukadni, hoyg 1,5-2 millióval már bőven belelehet vágni egy ilyen autóba
-
Xero
nagyúr
válasz
Kickass #49074 üzenetére
Én továbbra is tartom, hogy az 1.2-es HTP ahhoz a kasztnihoz kevés. Nyilván el lehet vele tötymörögni, de bekapcsolt klímával szinte kizárt, hogy komolyabb padlózások nélkül tudja tartani az átlagos városi ritmust.
Szerintem a jó megoldást az 1.4 16v jelentené, bár még az sem az igazi. Magamról tudom, hogy bekapcsolt klímával az a 75paci nagyon el tud fogyni, ráadásul nálam csak 950kg az önsúly. -
a_tesz
Korrektor
válasz
Kickass #49067 üzenetére
általában a hengerenként kétszelepes blokkok kisebb fajlagos teljesítménnyel rendelkeznek a négyszelepesekhez képest, viszont alacsonyabb fordulaton jelentkezik a nyomatékcsúcs, valamint némileg egészségesebb a nyomatékgörbéjük, ezért nem kell halálba pörgetni őket, mégis viszonylag dinamikusan lehet velük haladni, ehhez a lóerőnek semmi köze (illetve valamennyi van, de ne menjünk most bele). és mielőtt valaki belém kötne, általánosságban írtam, tudom hogy van az ellenkezőjére is példa.
-
gooool
őstag
válasz
Kickass #48770 üzenetére
Ha már a fenntarthatóságot próbálom előtérbe helyezni,akkor sztem a turbó nem éppen jó választás,inkább maradok a hagyományos szívó benzineseknél vagy,mint írtad,ha tényleg meglesz az akkora keret,akkor max. kompresszoros Merci,mert azokat elég jól ismerem.
Lassan lesz annyi lehetőség,hogy nem győzök válogatni... -
Arkar
aktív tag
válasz
Kickass #47929 üzenetére
nyilván én is poénnak szántam, ennyi kigyorsítással , meg sz@pással
(#47935) VR6-Fan egyetértek, 15 km-en keresztül mentem egy PL kamion után de nem 90-et tudott, hanem 110-zel tépett előttem, hát nem volt egy könnyű eset a régi szívó dízellel esélytelen lettem volna!
-
izomhod
őstag
válasz
Kickass #46713 üzenetére
kötelezőt 30-tól adja egész 60-ig, ahogy netrisken számoltattam egy fiktív 2002-es 1.4-es benzinesre
a kedvenc kérdésem: neme: férfi/nő
a cascot még nem jártam körbe, most nézegetem hogy milyenek vannak
lopásra, feltörésre fizessen, mert nem garázsban lesz, ha lesz kocsi -
Qru
MODERÁTOR
válasz
Kickass #46473 üzenetére
Akkor vegyen Toyotat. Haver vett egy Avensis-t majd ijedt hangon csörgött, hogy te figyelj, elfordítottam a kulcsot, kivettem de a motor tovább jár. Most mit csináljak? Mondom hol vagy? Pálya pihenőbe most álltam ki. Mondom ok, no para pár perc és leáll magától. Azért van bolond biztos megoldás is mint látható. Nem hiszem hogy nagyon költséges lenne beírni ezt a Mondeo/Passat stb ECU-jába.
-
-
AmunRa
senior tag
válasz
Kickass #45663 üzenetére
bmw-t hol? 1M 10 évesen milyen bmw-t kapsz?
Mindegyik szerelő mást mond, szóval az is teljesen mindegy, hogy a te szerelőd mit mond.
Amit oda vetettem saját vélemény, és tapasztalat. minden autóból lehet kifogni jót és rosszat is. Nem tömjéneztem a japán autókat. Nekem se olyan van és nem is ajánlottam senkinek.
Nem is tartom a legjobb választásnak.Egyébként egy régi swiftem van és egy G Astrám.
Japán autót azért nem fogok venni, mert problémás gázossá alakítani.
A vásárlás most elhalasztva, mert házat építünk és meglátom mennyi marad a végén és a szerint. -
AmunRa
senior tag
válasz
Kickass #45644 üzenetére
Teljes hibalistára vagytok kíváncsiak?
Egyik volt kollégám a Peugeot Assistance-nál dolgozott, a menet közbe beálló kormányzár az eső hátsárára kinyíló napfénytetőtől amit vissza se tudtak zárni voltak dolgok.
Ismerőseimnek 2 Ibiza, 1 Cordoba leginkább elektronika problémáik voltak. De volt futómű probléma és tönkrement váltó. Nem használt autók voltak. A motorral nem volt gondjuk. De ablaktörlő, ablakemelő azokkal rendszeresen.hdanesz: a főnökömnek C5-je van és neki se volt semmi nagy problémája, pedig 2001-ben készült. Elég sokan megszenvedtek pedig a C5-el. Bár csak 50e ment.
-
kpal
nagyúr
válasz
Kickass #45090 üzenetére
Lehet azé a kocsi én is Jazz előtt szoktam látni és a Kassai úton is látom akkor a Zöld fában ebédel mindennap . 2napja előttem fordult le a Kassirol a Bakslyira és az eleje kicsit horpadt volt lehet rácsúszott v alakira
Viszont ebben a színkombinációban nagyon tetszik a Debreceni ja és csendes a motorja ahogy igy futólag hallottam.
A fogyasztás az már ok.
Én is csalódni szeretnék
(#45091) Manitou : a vétel előtt még a tulajjal is beszélni kell és legalább látok egyet közelről és megtapogatom is
-
kpal
nagyúr
válasz
Kickass #45077 üzenetére
Nem a féltésről van szó de nem is egy Suszuki amit nem sajnálok . Nekem olyan kocsi kell ami tetszik és még fen is tartható és nem mindegy hogy 10L eszik vagy 17-et Még olyanok is megnézik a fogyaztást szerintem akik az átlagnak a dupláját keresik .
Nekem örömautózásra kell nem rali-ra. Ennek a kocsiknak van lelke egyénisége.
Ha nem számítana semmi akkor elég lenen egy 200k-s Suzuki is és az is el vinne ahova kell de én kicsi másabbra vagyok. -
-
válasz
Kickass #45074 üzenetére
A 3G Eclipse messze nem sportkocsi, hanem egy csinos kupe, amit hatarozottan mindennapi munkabajarasra szantak. Az elso ket generacional meg lehetett sportossagrol beszelni (a turbos 4G63-as blokkokat szepen lehetett huzni, keszult par 1000 LE koruli darab is, na, azok tenyleg nem munkabajarosak
) bar en konkretan par evig egy 1G NT-vel jartam munkaba
, de a harmadikra mar elegge ellustult, ringatos felfuggesztest kapott, kizarolag elolhajtos lett, tulajdonkeppen csak a nev maradt meg.
-
biker
nagyúr
válasz
Kickass #43766 üzenetére
renault, benzinesben van egy un. okoskerék, 100k feletti érték
szokott elhalni az is.
+FHP nekem is volt cserélve, soroljam? trafó 30-40k 4hengerre, 30e-nknt gyertyasorcsere, stb stb98 óta hajtok, korábban havi 8-12e kmt is
mondjuk ma már minden autó vvti féle rendszerű, az is behalhat...
-
danih
veterán
válasz
Kickass #43628 üzenetére
Az alapján, amit olvastam, tévedsz.
Az eredetiségvizsgálat megvan egy fél óra alatt - ez azt jelenti, hogy ennyi idő alatt csináljákA vizsgálatról helyben egy igazolást kapsz csak, mely kimondja, hogy a vizsgálat megtörtént.
A vizsgálat eredményéről szóló határozatot két helyre lehet kérni:
1. Postai úton címre, ez 15 nap
2. Választott Okmányrodába küldve, ez kevesebb
Azért van így, mert helyben nem lehet semmit megtudni (ergo befolyásolni, csalni sem), az eredetiségvizsgáló csak felveszi az adatokat, elküldi a központnak, és kiállít egy igazolást.Linkeltem, hol olvastam a fentieket.
(#43636) Atomgeszi: zöldkártya adatok alapján a lelke: LCT-666 - Volkswagen Golf (91-98), 1996-os évjárat
-
dízelracer
őstag
válasz
Kickass #43325 üzenetére
+ a járulékos költségek: utánajárás, telefonálgatás, benzinköltség, idő amit esetleg munkára fordíthatna az ember és ezzel pénzt keresne ahelyett, hogy szélvédőshöz, autókozmetikába ne adj isten fényezőhöz futkos. Ha leadod a kocsit pár napra fényezőhöz addig is muszáj vagy vonatra/buszra szállni ami szintén nincs ingyen. Én azt mondom, hogy alkudni kell keményen, pofátlanul. Ha nem tetszik az eladónak adja el másnak a szarját.
szerk: A semmire válaszoltam. lol
-
válasz
Kickass #42288 üzenetére
Köszi a válaszokat Neked is, meg dízelracer-nek is!
Azt hiszem, hogy megfogadom az intelmeket, és elfelejtem ezt a motort.
A mostani használatból nem vonnék le messzemenő következtetéseket, mert saját autó híján csak célirányosan szoktuk elkérni. Ha lenne saját, szinte biztos, hogy máshogy alakulna. Most kb. 30% város-50% országút-20% autópálya.
Na megyek is vissza nézelődni. -
válasz
Kickass #42269 üzenetére
Az autók teljesítményével, meg a korlátaikkal tisztában vagyok, most is hasonló teljesítményű autókat vezetek, ha hozzájutok.
Egyébként köszi a választ!
A kérdésem igazából arra vonatkozik, hogy ezek a típusok, ezekkel a motorokkal mennyire strapabíró konstrukciók? Mik a tapasztalatok? Mire kell figyelni, ha ilyen autóban gondolkodik az ember?
-
hobizoli
nagyúr
válasz
Kickass #42072 üzenetére
Igen. Ez olyan dolog, hogy egyesek rendkivul szeretik a kisarkitott fogyasztasokat osszehasonlitani a ket vegletrol. Ertsd, a VTI eszik 6-t gazpedal fujassal, az akarmi meg 16-t jaccosba'. Pedig ez forditva is igaz am.
Erre tudom azt mondani, hogy amikor Komlorol jottem haza fele egy motorral a csomagterben izirajderben, akkor tuti hozta gyari 5.6-s fogyasztast a kocsi, bealltam egy tgk moge es ott jottem mogotte Erd-g az M0-g (M6 akkor meg nem volt). Lefele viszont mivel itt-ott fel volt bontva 6-s ut es ezt nem tudtam meg idore mentem, be kellett hozni az idot, akkor 13 alatt tuti nem kert be 100km-n kevesebbet egy grammal se.
-
dízelracer
őstag
válasz
Kickass #42074 üzenetére
Ibiza GT TDI 110 hp stock
2x Ibiza GT TDI stockAnnyira nem csótány az a 110ló. Váltóval kell gépészkedni de hát a dízel ilyen. Cserébe baszott keveset eszik és egész jól megy.
-
Winner_hun
félisten
válasz
Kickass #42067 üzenetére
És az gond hogy nem mindig redline-ba közlekedek? Nagyon kényelmesen lehet vele haladni 2500-nál való elváltásokkal is, ha városban sor elejéről indulok és 2500-nál elváltok akkor is sokszor eléggé lemaradnak a mögöttem levők. Ha iparkodni kell akkor 3000-nél váltok. Ha meg nagyon iparkodni kell vagy csak olyanom van gyógyszer, esetleg előzni kell akkor 8000 alatt nincs váltás.
Én meg ezt nem értem hogyha bírja a 8k fölötti fordulatot akkor sokaktól miért elvárás hogy ott is legyen használva? -
t1
veterán
válasz
Kickass #41812 üzenetére
Nekem van Swift és Fabia tapasztalat is.
Fabiaval mentünk Görögbe 1-2 pihenőt tartva egyáltalán nem volt kényelmetlen 4 személynek bár a csomagokhoz kellet a tetőbox is ( nem kombi a gép, és csak 1.2 12V 70LE) . A Swift meg 4 embernek halál kisebb mint a régi swift tuti nem venném meg Fabia sokkal nagyobb belülről is. Ignis meg szintén kisebb autó mint a Fabia. -
saguaro
tag
válasz
Kickass #41105 üzenetére
2-be vettem, 3-ba eladtam, meg szuper jó, nagyon jól felszerelt volt, de nekem túl magas volt az üléspozíció benne, teljesen leengedve is. Mikor meg rossz napom volt, akkor meg alacsony. Szóval hiába jó, vérfrissítés kellett, meg ennyiért soha nem tudtam volna eladni.
Most néztük meg ezt: [link]Képről borzalmas, élőbe nagyon-nagyon jó, első tulaj, újonnan rendelte ugyanis Individual, belül élőbe gyönyörű, motorja megbízható, abszolút kényelmes, pont jó mélységre, de emelhetek, süllyeszthetek, jobb a fotelje, nem olyan erős az oldaltámasza, szóval a szélesebb, nagyobb emberek is elférnek benne, Passat az inkább 20-30kg-val kevesebbre van tervezve, vagy magasabb egyénekre.
Egyébként valsz. ez a BMW lesz, vagy pedig egyik barátom A6-os audija.
2.5 TDI V6, 180 ló, fekete, kombi, 2001-es, ő vette újonnan, 165.000km-t tett bele, tegnap döntötte el, hogy eladja, 2 héttel ezelőtt volt teljes vezérlés csere, turbócsere, porlasztócsúcs csere, 700.000ft értékben, de akkor még nem akarta eladni. Tegnap viszont kapott egy jó ajánlatot egy új, 0km-es A5 Sportbackre, ezért eladja. Csak abban nincs tempomat, multikormány, illetve manuális váltós.
Cserébe a srác minden hónapban egy vasárnapot rászánt, bőrt centinként leápolta, kitakarította, 1 szem por nincs benne, annyira vigyázott rá, hogy az már beteges. -
Pancsermeste
őstag
válasz
Kickass #39370 üzenetére
A Skodat csak 15K-s szervízre vitték utoljara Skodáékhoz, azóta maszek szervizben cserélték az olajat, meg ami szükséges. Mocihoz még nem nyúltak. Szombaton bevisszük Skodához átnézetni, ha más bajt nem találnak a kötelező cseréken kívül, akkor lehet, hogy azt választom.
A Mondeos állítólag magánszemély... ezt mondták, mikor rákérdeztem. Viszont akkor nem értem a képet, meg a 20%-tól elvihető és autóbeszámítás szöveget... na meg a marketing duma! Viszont azt is elmondta a faszi, hogy az eleje sérült volt, de nagyon szépen megcsinálták. Arra nem kérdeztem rá, hogy mennyire sérült. (gondolom felesleges is lett volna) -
hobizoli
nagyúr
válasz
Kickass #39156 üzenetére
A 13 eves rozsdaboglya mk1 1.4-s TD Uno-mat is csak elloptak vmiert ~10 eve... pedig ert vagy 2 kilot (akkor).
Kulonben meg "azoknak" az alkarteszeknek arai nem csokkennek attol, mert oreg az autoba kell, annyi amennyi. A W140-s Meciket is ezert vettek bontasra par eve, ha kellett bele vmi kaptal egy egesz masik autot annyiert.
-
Rick4
félisten
válasz
Kickass #39119 üzenetére
Na de itt nem arról van szó, hogy Te magadnak frankón megcsinálod, akár az eredetivel megegyező állapotra hozod fel, mert meg akarod még több évig tartani a kocsit, hanem arról lenne szó, hogy valaki összetörte, valaki törötten olcsón megvette, aztán olcsón, de legalábbsz@rul megcsinálta, csak hogy épp jó legyen, és utána tolta a piacra eladni. Nagy különbség van a két megoldás között...
-
eddie17
addikt
-
eddie17
addikt
válasz
Kickass #39110 üzenetére
Sejtettem, hogy kényesek ezek az alfák. Így inkább tényleg hanyagolom bármennyire is tetszik.
Csak visszajutottunk az ibizákhoz.Lehet az lesz a nyerő.
4gen civic?? Az nem éppen az én pénztárcámhoz van igazítva.Biztos negyedik generációsra gondoltál?
Mert tetszenek a civic-ek. Még a 3 generációs is, az már kapható emberi áron.
-
eddie17
addikt
válasz
Kickass #39087 üzenetére
Igazából nem is konkrétan erre gondoltam (ugye ez kereskedő kínálja) hanem magára a típusra. Igazad van nem leszek eleresztve lével, és ha azt mondod drága azokat fenntartani, akkor kilőve a téma. Valahol itt a forumon olvastam, hogy ezek a volvok egész igénytelenek.
Akkor lehet mégsem.2-es golfot is inkább a típus miatt raktam bele.
VR6-Fan: Áh nem kell nekem gti. Friss jogsival feltekerednék a fára.
Manitou: Törve volt a Honda? Na látod ezt meg nem mondtam volna. Szóval ezzel szeretnek versenyezni, akkor kilőve.
Az első almera tetszik. Viszont úgy alakult, hogy inkább 300Kiló felé kellene figyelni, így sajnos ez is kiesik.
Félve is merem felrakni, hogy 300-350 között milyen ferdehátú téma lenne jó?
Én pl erre gondoltam. KATT
Vagy nem szabad alfát venni? Igazából azért vagyok ilyen határozatlan, mert első autóm lenne, és nem nagyon szeretnék befürödni vele, pár évet ki kellene bírnia. -
VR6-Fan
veterán
válasz
Kickass #38620 üzenetére
tudom édes apámnak is az egyik kocsija olyan. 2000, 1,6 SR, de asszem el is akarja adni, vagy mi a szöszt akar...
viszont Khelben abban igaza van hogy nekem egy sedan-hoz képest kicsit kemény és feszes a futóműve, illet én inkább azt mondanám hogy nem magyarisztánba való.
elöl az ülések nem vészesek, hátul nekem pl kényelmetlen hosszú távon.
-
Khelben
nagyúr
válasz
Kickass #38620 üzenetére
Toledo-kat szintén használtam céges autóként (a mostani újat meg az eggyel azelőttit). Lehet, hogy megbízható, nem szervizeltettem, de hogy kényelmetlen, hangos és rémes a futóműve, azt tapasztaltam. Az újnak egyetlen jó tulajdonságát tudom kiemelni, hogy tágas, a réginek még azt se.
-
tomcsi23
veterán
válasz
Kickass #37687 üzenetére
Akkor nagyon át lettél ....va.
Kb úgy vannak benne a járgányok, ahogy a vizsgát végző "szaki" bevitte a gépén. Elírás is lehet simán, a sok okostojás. Azt sem tudom, milyen kocsik szerepelnek a listában, kb random mód. Publikus, ingyenes, mire vágysz még?
Az enyém benne van rendesen, 10 nap múlva le is jár a zöldkártya. Majd ki is rakom utána, ne növelje a fogyasztást.
Aktív témák
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Kerékpárosok, bringások ide!
- ASZTALI GÉP / ALKATRÉSZ beárazás
- Három Redmi 15 érkezett a lengyel piacra
- Milyen videókártyát?
- Házimozi belépő szinten
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Telekom mobilszolgáltatások
- Fotók, videók mobillal
- További aktív témák...
- Asus Vivobook Oled 15.6 ryzen i5 5600h 16gb 1tbm2 ssd 3050 4gb video kari az ár fix !!!!
- Eladó/Asus P1504F /I5-8265U/12GB DDR4/Win 11Pro/15,6" FHD/256GB M.2 Sata!!!
- MacBook Pro 16' M1 Pro/16GB/1TB, magyar billentyűzet
- iPhone 16 Pro MAX 512 GB, Kártyafüggetlen - Makulátlan állapot! + AJÁNDÉK TOK - 3 ÉV GARANCIA
- MacBook Pro 14' CTO M1 Pro/16GB/1TB - irányár
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G5 - i5-8G I 8GB I 128GB SSD I 14" FHD Touch I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- Fujitsu LIFEBOOK E449 i5-8250U 12GB 512GB 14" FHD 1 év garancia
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 mini 256GB Pink -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3061, 96% Akkumulátor
- LG 55C4 - 48" OLED evo - 4K 144Hz - 0.1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync - HDMI 2.1 - A9 Gen7 CPU
- MacBook Pro 13, 14, 15, 16, MacBook Air M1, M2 M3 M4 bill magyarosítás lézerrel / sapkacserével
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest