Hirdetés
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Apple iPhone 16 - ígéretek földje
- Még Snapdragon 8 Gen 4 sincs!
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- MIUI / HyperOS topik
- Garmin Instinct – küldetés teljesítve
- X200-as szériáját mutogatja a Vivo
- Minden a BlackBerry telefonokról és rendszerről
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Google Pixel topik
Hirdetés
-
Greenwashing miatt támadják az olaszok a Sheint
it Olaszország vizsgálatot indított a Shein weboldal és app ellen, greenwashing vádjával.
-
Jövő hónapban Xboxon is kipróbálható lesz a Fragpunk
gp A bejelentéssel együtt egy friss előzetest is kaptunk, amiben új hősök is láthatóak.
-
X200-as szériáját mutogatja a Vivo
ma Három hét múlva, várhatóan három készülékkel érkezik a Vivo 3 nm-es családja.
Aktív témák
-
SpeedR
őstag
Dízel Primera? Ritka mint a fehér holló és tuti nem jön ki 600-ból. Fenntartani is egy nagyságrenddel nagyobb összeg. Az Astra Isuzu motorja nagyon megbízható, ha nincs szétpörgetve.
Nem tudom, hogy mit dolgozik a leendő tulaj, de egy "melós" autónál semmit nem számít , hogy csak egy "Astra", hacsak nem egy bank igazgató az illető. De egyébként is, mivel van több presztízse egy tizenéves japán dízel kombinak mint egy Astrának? -
SpeedR
őstag
Na mutass 3-4 db dízel, kombi primerát amik kijönnek 600-ból!
Az, hogy sosem romlik el az baromság. Lehet, hogy egy picit megbízhatóbb, mint az Astra, de itt is ugyan úgy kopik a fék, a kupplung, használódik a futómű stb. Nem néztem utána, de a nyakamat tenném rá, hogy sokkal drágább minden a Nissanhoz és, hogy nincs is mindig minden raktáron, mint az Opelhez. Egyébként van egy pár ilyen Astra az ismerettségi körömben, és egyáltalán nem megbízhatatlanok. Épp ellenkezőleg. Megbízható, igénytelen, kiforrott konstrukció. Plusz tegyük hozzá azt is, hogy az Opelt jó eséllyel bárhol olcsón megjavítják, Primerát meg az autószerelők 90%-a életében nem látott.
Nézd meg a belsejüket, a Primera beltere ugyan olyan "szarcsimbók", igénytelen műanyagtenger, mint az Astráé.[ Szerkesztve ]
-
SpeedR
őstag
A 2-3 millába elég sok tipus beleférne még. Amiket néztél azok közül a 407-es egy mérettel nagyobb a többinél. C4-est semmi képpen ne vegyél, rengeteg rá a panasz. A Civic és a Focus jó lehet. Kérdés, hogy méretben elég-e. Szerintem egy 2-3 éves Focus 2 milla körül jó választás lehet. Ha 20e km-nél nem mennél többet évente, akkor egy 1.6 vagy 1.8 literes benzines megteszi, felesleges dízelt venni.
-
SpeedR
őstag
A dízel akkor érné meg a több százezer forint felárat, ha min, 20k km-t mennél/év. Kis futásteljesítmény esetén nagyon hosszúra nyúlna a megtérülés, és a magasabb fenntartási költség miatt nem is biztos hogy megtérülne.
Astra H, Octavia is jó választás lehet. Golf V. szerintem nagyon csúnya, de ez ízlés kérdése. -
SpeedR
őstag
válasz fekeandras #23508 üzenetére
A magasabb alkatrész árakra gondolok. Ha véletlenül bele kell nyúlni egy CR dízelbe az elég sokba fáj. Ráadásul ezek közül sokba beleraknak évi 40-50e km-t, és szemre nem nagyon mondod meg, hogy melyik van visszatekerve, melyik nincs.
-
SpeedR
őstag
válasz fekeandras #23511 üzenetére
Egy 1800bar körüli befecskendezéses, turbótöltéses motor sokkal komplikáltabb és az alkatrészek jóval drágábbak, mint egy sima szivó benzineshez. Persze még így is sokkal jobban megéri a dízel ha sokat fut az autó.
(#23512) VIBO
A VW-ek elég jól tartják az árukat még használtan is. A hasonló Opelek az első 2-3 évben többet vesztenek eredeti árukból, így lehet, hogy jobb vétel lenne mondjuk egy Vectra C. Ebből van 4, 5 ajtós és kombi is. Ha szállításra is kell akkor a 4 ajtós kiesik, de az 5 ajtós vagy a kombi biztos elég lenne.
Ha lehet akkor a tuningos autókat hanyagold.[ Szerkesztve ]
-
SpeedR
őstag
válasz !Overdose! #23899 üzenetére
Meglepődnél, ha tudnád, hogy milyen keveset fogyasztanak a BMW sor6 motorok, ha ésszel vannak hajtva.
-
SpeedR
őstag
válasz !Overdose! #23902 üzenetére
Az E36 328i-ben is pontosan ugyan az a 28i motor van, mint a 728i-ban, de a kasztni jóval kisebb és könnyebb ezért kisebb a fogyi. Ráadásul a 7er-ek nagy része automata, így az is rádob 1-2 litert. Városon kívül simán elkarcolnak ezek 6-7 literrel. Városban, dugózva persze könnyedén bekaphatja ennek a dupláját. Hülyegyerek üzemmódban még többet is, de a menetteljesítményhez képest arányosan kevesebbet fogyaszt mint egy 1.4 vagy 1.6 csettegő.
-
SpeedR
őstag
válasz Khelben #23947 üzenetére
Nem kell hozzá érvényes műszaki. Eredetiség vizsga kell (max 60 napos), biztosítás, a szerződés, és a forgalmi. A biztosítás év végén lemondható és akkor csak a teljesítmény adót kell utána fizetni. (120Ft/KW)
Én azt tanácsolnám, hogy külföldről kellene behozni a gépet, és akkor tényleg nem kell fizetni semmit, amíg ténylegesen nem helyezed forgalomba. A reg. adó pedig úgy emlékszem hogy minimális a veterán (30+ éves) autókra. Talán még az átíratásnál sem drágább. -
-
SpeedR
őstag
Persze van ilyen is, de erről nem az autó tehet.
A H Astrát meg ne az E36-hoz mérd(10 évvel régebbi ugye), hanem legalább az E46-hoz. Meglepődnék, ha még így is az Astra kéne.(#23979) Integra
Szerintem egyáltalán nem vérciki. Anyámnak pl. teljesen mindegy lenne, hogy 316i-je vagy 330i-je van. Sőt lehet, hogy ha megkérdeznék, hogy melyiket kéri, akkor a 316-ost választaná, mert egyáltalán nincs arra igénye, hogy 250 lovas autóban üljön. -
SpeedR
őstag
válasz Integra #23988 üzenetére
A 3-as széria nyugaton egyáltalán nem prémium autó. No-ban volt olyan, hogy az E46 évekig benne volt a letöbb eladott autók között. (talán 2.-3. hosszú ideig) 316i volt ott is, de ott a 318i 1,9-es, később a 2.0 motorját folytották vissza és árulták 316i-ként. Rengeteget eladtak belőle. Nem érzem, hogy bárkinek is szégyellnie kellene. Jó, a motor nem erős, de a futómű hibátlan, a váltó és a kormány pontos, a kényelem megfelelő. Ha nem száguldozni kell, akkor teljesen vállalható autó, munkába járni, bevásárolni járni bőven jó.
(#23989) Mr X
Erre ismét azt tudom mondani, hogy a vezető személyiségéről nem az autó tehet. Akinek valaha is eszébe jut olyan, hogy ezt meg azt "lenyomom", annak nem való a 316i.[ Szerkesztve ]
-
SpeedR
őstag
válasz Integra #23995 üzenetére
Hát 316i-t és társait konkrétan nem nagyon reklámozták így.
Szerintem, ha egy márkának ~80%-a sportos modellekből áll, akkor lehet így reklámozni. Az egy dolog, hogy a 316i és a többi economy modellnek köze nincs a sportossághoz, legalábbis ha motorerőről van szó. A fék, futómű stb ugyan olyan jó ezekben is, mint a nagyobbakban.[ Szerkesztve ]
-
SpeedR
őstag
Tévedsz. Megvizsgálják, hogy milyen messze volt a Lambo, amikor a FIAT-os nő a kereszteződéshez ért, és ha azt állapítják meg, hogy a nő kellő körültekintés mellett jogosan és egyértelműen úgy ítélhette meg, hogy még átér a Lambo előtt, akkor igenis a Lambos lesz a baleset okozója. Ez mellett természetesen még meg is bírságolhatják, ha van elég bizonyíték.
[ Szerkesztve ]
-
-
SpeedR
őstag
válasz Khelben #24133 üzenetére
2009. szeptembertől kötelező lesz a dízelekre a részecskeszűrő, persze nálunk a legtöbb a vásárlás után kikerül a kocsiból, mert "nem megy úgy".
Szerintem nincs az a hülye, aki garis autóból kivenné. És nem is biztos, hogy teljesítmény növekedéssel jár a kivétele.
[ Szerkesztve ]
-
-
SpeedR
őstag
Inkább ennek higgyél. Ezeket a k-európai szegényházi modelleket az USA-ban nem lehet kapni. Ugyanis eredetileg onnan indult a téma, hogy az egyik fórumtárs USA-ban keres autót. Erre írta valaki, hogy BMW, vagy Mercedes, erre meg rögtön előkerült valahogy a 316i.
[ Szerkesztve ]
-
SpeedR
őstag
válasz onevision24 #24442 üzenetére
Ha csak erre a 2000 km-re veszed, akkor teljesen mindegy. Ennyi km. alatt max. 10-15e Ft különbség lehet az üzemanyag-költségben.
-
SpeedR
őstag
válasz onevision24 #24451 üzenetére
Land Roverben nem igazán vagyok otthon, és kevés a megadott információ is. Tovább bonyolítja a képletet, hogy külföldi az autó. Ha regisztráltatni akarod, akkor érdemes utánanézned a reg. díjnak is, hogy melyik motor esetén mennyi az annyi. A 98-99-es év pedig pont az EURO 2 és EURO 3 váltás határvonalán van, ami szintén befolyásolja a befizetőt.
Ha nem mégy sokat (évi 20e km-nél kevesebb), akkor én a benzinest ajánlanám. Általában megbízhatóbbak, olcsóbban javíthatók. Ha dízelt veszel, akkor csak leinformálhatót, szervízben átvizsgáltat vegyél. -
SpeedR
őstag
Tudtommal a mai autóknál főként akkor fordulhat elő, amikor a dízelesbe benzint töltenek. Egy darabig mennek, de ha jól meghajtják őket (autópályatempó már elég), akkor a katalizátor és a részecskeszűrő környékén az elégetlenül felhalmozódott és megrekedt benzin egyszerűen meggyullad és meg is van a baj. Persze ez előfordulhat bármelyik márkánál, nem Volvo specifikus.
[ Szerkesztve ]
-
SpeedR
őstag
Feltételezem, nem üres tankba volt tankolva. Tiszta benzinnel nyilván nem jutna semedig sem egy dízel. A tuti "nem reked meg"-ben nem lennék olyan biztos. Lehet, hogy valamennyit átereszt a részecskeszűrő ,de egy idő után valószínűleg eldugul annyira, hogy valamennyi benzin felhalmozódjon.
Forrás: Autobild 2008/november 10. oldal -
SpeedR
őstag
"Sajnos" (szerencsére) nincs ez irányú tapasztalatom, így kénytelen vagyok az újságban leírtakra hagyatkozni, amely szerint a BMW AG. speciális esetekkel foglalkozó részlege azt állapította meg egy gyári csereautóként funkcionáló 535xd kigyulladása esetében, hogy az alábbi szituáció okozta a tüzet. Az eset egyébként az új M7-es völgyhídon történt.
Aktív témák
Hirdetés
- Ütős PC konfig ajándék billentyűzettel, Win11 oprendszerrel
- Eladó egy ASUS VG279Q1A 1080p 165hz IPS gaming monitor!
- GAMER PC: RYZEN 9 5900X (12mag/24szál) 1TB-4TB SSD -RTX 3060 12GB GDDR6 -16/32GB DDR4- GAR/SZÁMLA!!!
- DJI AVATA Pro-View Combo - ÚJ - drón (DJI goggles 2) +Motion Controller 2 - 1 év garancia (AV1)
- Xiaomi Poco F2 Pro 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen