Hirdetés
- Mobil flották
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Yettel topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- VoLTE/VoWiFi
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
Hirdetés
-
Kiderült, mekkora aksi van az iPhone 16-okban
ma Mindegyik telep nőtt, legtöbbet az iPhone 16 Pro hízott.
-
Decadent - Az őrület határán
gp A jövőre érkező játékban egy veteránt irányíthatunk, aki a fiát szeretné megmenteni a rémségektől.
-
Minden információt felhasználnak rólunk a közösségi cégek
it Az amerikai hatóságok szerint a közösségi média felhasználói nem igazán rendelkeznek irányítással azon adatok fölött, amit az AI-rendszerekkel megetetnek a nagy cégek.
Aktív témák
-
DigitXT
nagyúr
-
Integra
titán
mert parkolásnál mindig is sebességben kell hagyni az autót, nem csak emelkedő esetén meg betekerve a kormányt.
valami fasz kitalálta ezt, hogy nem kell sebességben hagyni és erre most mindenki ezt fújja.
más kérdés, hogy az ufó civicek 80-át alaphangon anyukák vezetik......egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
tbs
addikt
Az automata váltók P(arkoló) állásban rögzítik a hajtásláncot. És arra minden kézikönyv felhívja a figyelmet, hogy "NEM az autó lejtőntartására szolgál, arra a rögzítőfék való"..! Szóval automatás autóban nem tudod nem "sebességben" hagyni. Pl. ezért tilos a lopóautónak vontatnia akármilyen automatát. (Csak kiemelő-trélerezve szállítható hatóságilag.)
-
erdoke
titán
A gyári adat egy dolog. Ha a 126 LE és 157 Nm 1.6-os 10,8 mp alatt van százon, akkor a 143 LE 186 Nm 2 literesnél a 10,3 mp érdekesen hangzik. Elvileg 80 kg a különbség, azonos felszereltség mellett biztosan nincs még ennyi se. A 2 literesnél ráadásul ugyanannyi a gyári érték manuális és automata váltóval, míg az 1.6-osnál van fél mp hátrány automatával.
A 8-10 l-es fogyasztás nekem 1.6-os motorral is megvan városban, tehát ha annyit tud a 2 literes, az kiváló.
Egyébként 5,75 milla a benzines TX procee'd, de az se kevés. Más kérdés, hogy a versenytársakhoz képest jó.[ Szerkesztve ]
A legjobb aláírás a héten
-
t1
addikt
Kinek mi számít....
Nekem az számít, hogy a motorja ne adja meg magát egy nagyobb hajtás után. Illetve pici legyen, inkább 2 személyes. Lehet, hogy első kerekes, de még így is nagyon jó járgány.
A szervíz igényét tekintve is tisztában vagyok mi kell neki, mint említettem már haveromnak van 2 CRX-e, és tudom mik vannak velük. Még az alap 1.5 101LE-s mocival is letolja az új vagány nagy csodaautókat, a 246LE-s nek pedig itt veszprémben nincs kihívója. -
t1
addikt
ezen a mondaton mit gondoljak át?
1.5-ös 101 lovas rex is szépen megy, és az újjab verdákat is lelépi mert nagyon pörgös a motor, pici a kaszniilletve
van havernak a másik rexe ami 1.6 VTEC Turbo 246LE, annak még veszprémben kihívója nem akadt, pontosabban akadt 1-2 de megverni még nem verték meg.
szerintem a bmw motor megadja magát?
Szerintem, öreg is és német is ennyi, de ez nem azt jelenti feltétlenül, hogy megadja magát. -
Integra
titán
milyen blokk van abban?
azért ülj bele egy 2gen ivt rexbe, magad alá fosol...
nem igazán megy...
lol, 126 lovas motorral is gyaláz, 800kg-os autóról beszélünk dw futóművelegy komoly felújítás valóban költséges amúgy, mivel rettenetesen sok a gányolt szétvert rex de aki veszi a fáradtságot, pénzt, időt, verejtéket nem kímélve rendberakatja, az olyan autót kap, ami nem fog neki megállni az út mellett és iszonyatosan megy és nagyon fogja a kanyart..
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
én nem a tragacs rexekről beszéltem, van azért szerencsére jó pár, ami már igényesen rendbe lett rakatva és öröm velük döngetni.
hidd el, nem állnak meg ezek a honda motorok, ez egy téves sztereotípia amivel szeretnek vagdalózni az emberek, akik nem értenek hozzá.
ezek a motorok a világból kimennek, egyszerűen olajat kell bennük cserélni minden 10e km után, olajszűrőt és légszűrőt. ennyi a titok nyitja. meg a japán tqm. és ebben verhetetlenek....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
m3tr0
senior tag
hát ez nekem is tetszik ...csak ez már bőven az 1 millió fölött van...
amúgy Bmw-ket is néztem....de hát abból is melyiket?
316-318-320?a villám sem tudja...meg amiket lehet itthon kapni..hát nem tudomamúgy honda crxek valóban szét vannak ütve...haveromnak is van egy ..ő úgy hozatta be Svájcból...ő mondjuk tele van(ill.az anyukája) "tölténnyel"
-
Skodry
aktív tag
varosi állatkodás,15lityi 20+éves bmw-től normális....160meg lehet hogy lehetne 170-180is,de az már nem gyorsulás,hanem padló és várni kellene sokat, hogy eléjre.
én 160al mentem vele takkon.Lehet ment volna még ha van +5kilóméter egyenes út
8as főúton kihoztam egy 120as skodából 150km/h-t de mégis azt mondom takk az 130,mert 120gyorsul 130elmegy utánna meg szenvedés"Ha ez a nap nem a barátod volt, akkor valószínűleg a tanárod volt!"
-
Skodry
aktív tag
Nézd az ereje meggyőző volt ,de nem volt végsebességre jó, csak ha azt vesszük az 1,3-as asconámmal is mentem 160at, szóval érted.De ha takarékoskodnék vele akkor is 10alá nehéz kihozni, ez lehet azért is mert rosszulbeállított volt. Ha valaki takarékos akkor én tudok takarékoskodni, ez nem feltétlenül jelent lassúhaladást.Szoszo nekem e BMW-ről az erő és a magas fogyi jut eszembe.
ui.: Nem vagyok bmw tulaj,csak egy hétvégét volt a kezemben a vas, lehet egy nagyon rossz verzió volt, bár sokan mondják hogy zabál, nem kicsit nagyon.Ez természetesen nem vonatkozik az újra, de a crx szinthez hasonlítottam pl.: egy régi CRX vs 320.
Bár crx2 v-tech ről volt szó de mind1[ Szerkesztve ]
"Ha ez a nap nem a barátod volt, akkor valószínűleg a tanárod volt!"
-
dragonfx
veterán
Hát ez durván odavágja a celicát...
Geil>>ezek alapján vegyél e36ot...amiket felsoroltál. 95 utánit.
dokar>>megszokhattad már itt mindne bmw xarnak számít.-....jó az M6 persze de a vétéíí jobb tudhattad volna meg a R21B57.ülj le 1es.
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
NoLF
addikt
elbeszélünk egymás mellett.
szerintem egyáltalán nem lehet egy lapon említeni a két autót, és a civicet én azért ajánlottam mert _ésszerű_ megoldásnak találom.
fiatalon pénz nélkül (értsd: nem akarok sok pénzt költeni sem vásárlásra sem fenntartásra) eszembe nem jutna M5-öt, vagy akámilyen nagy vasat venni, sem régit, sem újat.amennyiben az igények máshogy alakulnak, van pénz, szeretem ha erő van alattam, stb stb akkor mindjárt más a helyzet. én személyszerint meghalok egy ilyen régi M5-ért, de kizárt dolog hogy valaha is lesz ilyenem v akármi más amire ennyit kell költeni (alkatrész, szerviz) és ennyit eszik.
a sok bajra: mindig minden autótípusnál van olyan hogy "még sosem volt vele semmi baj" nagy átlagban viszont a japánok a legmegbízhatóbbak. ez szilárd tény, és nem azért mondom mert minden más szar, mert nem így van. egész egyszerűen a statisztikák szerint így van. szerintem a francia autók szarok, mások szerint is szarok, statisztikák szerint is szarok, anyám eddigi 2 francia autójával mégsem volt soha semmi baj. mégsem mondom hogy a francia jó, mert nagy átlagban nem az.
hogy értsd, ha eddig nem lett volna világos: én sem a nagy vasakat, sem a németeket, sem a sportkocsikat nem fikázom, távol álljon tőlem. én a logikus józan paraszti eszemet használtam, amikor autót ajánlottam. és a józan paraszti eszem azt diktálja, hogyha autó kell, akkor olyan kell ami nem zabál, nem kell sűrűn szervizbe hordani, nem 5millió hozzá egy féktárcsa. ebből egyből következik, hogy nem jöhet szóba se sportkocsi, se nagyvas.
ui: az öreg szar pedig leginkább a 600SEL miatt jutott eszembe, nem a M5 miatt. remélem nem kell elmagyaráznom, miért.
The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people
-
NoLF
addikt
amint látom ebben a topikban ma ez a kukacoskodós nap, tolok akkor még egy utolsót én is:
"De amikor ajánlatot kért, nem mondta, hogy mi a fontos neki csak annyit, hogy férjenek el hátul, sportos legyen és csajozós."
idézet a júzertől:
1. suliba és munkábajárás
2. napi 10-15km
3. Budapest
4. Én és a barátnőm
5. nincs csomag
6. kb mindegyik azonos súllyal számít <- fogyasztás, dinamika, olcsó fenntarthatóság?
7. csajozós
8. annyira ne legyen kicsi, hogy ne férjünk el a hátsó ülésennamost, ebben nincs benne, hogy sportos. ezért nem ajánlottam sportos autót (bár kinek mi a sportos, van akinek a 111ló, alufelni és gyári szárny kombó már kimerítette a sportos fogalmát), valamint ezért nem ajálnottam sportautót sem.
[ Szerkesztve ]
The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people
-
NoLF
addikt
tudom, de már az is rossz ajánlat volt. egyrészt mert sportautó (és az igény nem sport, de még csak nem is sportos autóra szólt) valamint abban elférni sem lehet hátul.
na én is befejeztem a szőrszálhasogatást, megyek meló mert PH!-komment növelésből nem lesz pénzem.
The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people
-
Integra
titán
te is az a kategória vagy aki kapásból kinézi az adott keretért a legerősebb legfaszább roncsot, aztán ajánlja, realitásokhoz meg köze nincsen.
el vagy te is kavarodva rendesen.
szeretem az ilyen linkeket, az összes kisfiú itt azzal kezdi ha valamit ajánl, hogy kapásból csúcsmodell mert óccsó...
hát faszom szerinted miért adnak egy ilyen lerohadt m5öt szarért húgyért???
mert kutyának sem kell! mert eladhatatlanok..
jaszkaris hülyegyerekeknek max, de mindenki más autót szeretne venni amit használni is érdemes....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
lenox
veterán
Szerintem a 2 milka az eredeti arahoz kepest tizede sincs, tehat az szar meg hugy...
Amugy biztos van meg belole jo allapotu, bar az meg nem 2 milka szerintem, mivel pl. a mobile.de-n a 18 oldalnyi m5-bol csak egy oldalnyi volt 2 milka alatti, ugyhogy gyanus, hogy azok full lepukkantak, raadasul tudtommal nem nalunk szoktak olcsobbak lenni a bmw-k...
-
Bubu79
addikt
Te jó ég... Az egyszerűség gyönyörködtet - szokták volt mondani... Na de ennyire?
Biztató kilátások az újdonsült vevőnek - tuti biznisz a gép...
[ Szerkesztve ]
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
Aktív témák
Hirdetés
- Corsair DDR5 32GB KIT 6000MHz CL36 Dominator Platinum RGB (7 év alza gari)
- IPHONE, SAMSUNG, HUAWEI, XIAOMI SZERVIZ A LEGJOBB ÁRON!
- GAMER PC: RYZEN 9 5900X - RTX 3070 8GB GDDR6 - 1TB-4TB NVMe SSD - 16/32GB DDR4 - GAR/SZÁMLA!!!
- HP EliteDesk 800 G3 DM i5-7500T/16GB/1TB SATA SSD/WIN10PRO
- Playstation 3 konzolt vennék PS3
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen