- Hivatalosan is bemutatta a Google a Pixel 6a-t
- Kikristályosodik a Razr 60
- Samsung Galaxy A53 5G - kevesebbet többért
- iPhone topik
- Magisk
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Három Redmi 15 érkezett a lengyel piacra
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
Aktív témák
-
Zewa
senior tag
válasz
anjani182 #38530 üzenetére
10-12l?
BMW001 528i-je.
-
Khelben
nagyúr
-
!Overdose!
őstag
-
-
Khelben
nagyúr
válasz
anjani182 #38316 üzenetére
Nem mindenki 0-100 viszonylatban használja az autót.
A Civic 80ig megy jól, utána már nagyon komótos. Az 1.4-est el se merem képzelni.
A futómű lehet, hogy kanyarban nagyon jó, csak néha szeretne az ember egyenesen is menni, olyankor meg elharapja a nyelvét abban az autóban. Az egyforintoson áthajtást is frankón érezni meg hallani benne. Kb. a régi swifthez tudom hasonlítani, bár az mintha kényelmesebb lett volna. -
Boxer001
veterán
válasz
anjani182 #38307 üzenetére
Tudom, nincs közöm hozzá, de ha már ez egy fórum, akkor: te ezt a bunkó stílust direkt nyomatod, vagy alapfelszereltséged?
Egyébként nem kor függvénye az, hogy járt-e már valaki autószalonban. Én pl. nem vagyok már annyira nagyon fiatal, mégse jártam még, nem is fogok sajnos, de pl. faterom se járt még.Mondjuk kinek mennyi a lóvéja a dolgokra, de én az életbe nem adnék 4-5 millát egy kocsiért, amibe beülök, aztán elvisz A-ból B-be. Nekem ezek nem érnek annyit, vagy csak egyszerűen csóresz vagyok.
-
Quan-Chi
őstag
válasz
anjani182 #38305 üzenetére
én EZT néztem 4.7-ért , és akkor erre még rávarrják a vizsgáztatást, üzembehelyezést, átírást ha szemetek még a metálfényt is ! meg van az 5 mire hozzád kerül ... mivel családi autó ezért 3 ajtós kizárva ... de 5.1-ért az type-S nagyon jó lenne ...
ez az 1.4 Type-S se egy utolsó darab
főleg ennyi pénzért
-
Quan-Chi
őstag
válasz
anjani182 #38302 üzenetére
hááát, én szeretem a CIvic-ek, és muterék most készülnek venni egy sima 1.4sport (100le) -modellt de szerintem közel nem olyan jó autó mint amennyibe kerül ( 5M ) viszont ami jó hogy alig kerül többe az 1.8 type-S ,csak arra mindenféle adó többe kerül, többet fogyaszt és csak 3 ajtós
-
anjani182
őstag
válasz
anjani182 #38301 üzenetére
Mondjuk eddig soha nem a Civic nyert, pedig volt már összehasonlítva 1.4 TSI Golffal, 1.6/2.0 Mazda 3-al stb....
Sajnos magyar ember tipikusan mindig az alap közeli felszereltséget keresi, alap motorokkal, kommersz forgalomba-olvadó karosszéria kell a népnek, a gyorsulást/dinamikát nem nézi, így előre tudható melyik autó kerül ki győztesen a Civic összehasonlító tesztekből...
Az új Astra annyira kommersz, hogy a múltkor el kellett olvasnom a hátulján, mert gondolkoznom kellett, hogy ez most akkor tényleg az?!
-
válasz
anjani182 #37235 üzenetére
Szóval nem lehet itt okosnak lenni, 160-170 ezer km-es francia kocsik is vígan szaladnak hibamentesen, ugyanakkor egy 80 ezer km-esben is beszarhat bármi, ami százezres tétel.
Sőt talán sokkal okosabb állapot szerint autót venni, nem km szerint. Meg érdemes pár 100-ast félretenni az esetleges gondokra, rendbetételre.
-
milomi
tag
válasz
anjani182 #37236 üzenetére
szerintem mindenfélle képppp jobb a Dizel... akárhogy nyomod neki felét sem eszik mintha a benzinnek nyomnád... főleg partokon.. borzasztó.. jó nekem sem eszik 6 litert 100 nál.. de 130 nál már.. 8,5 miler autpályán... 200 nál 14 liter 220 nál 4 személlyel 18.7 liter ! Dizellel ugyan ez 200 nál 7,5 liter
most 3 as TDI GOLFOT keresek jó állapotút motorikussan is ! üdv
-
Khelben
nagyúr
válasz
anjani182 #34762 üzenetére
Ha otthonra Corollát vettél volna, cégesként meg kapsz egy Mondeot, akkor sem tudnád megmagyarázni, miért vettél egérkamiont
Viszont nekem nem rémlik, hogy az illető feltételei között a méret szerepelt volna, csak te mondtad, hogy a swift sokkal kisebb, mint a corolla, aztán annyira nem is, max a tengelytáv miatt a hátsó lábtér. Szélességben még a te adataid alapján sincs lényeges eltérés.
-
Khelben
nagyúr
válasz
anjani182 #34746 üzenetére
Mitől egérkamion a toyotához képest? Ugyanolyan széles, tengelytávban 8 centivel kisebb, ami kb észrevehetetlen. Mitől masszívabb? Törésteszt ugyanúgy 4 csillag mindkettőnél. Szerintem semmivel nem rosszabb autó a 6 éves Toyotánál, a hazai gyártás miatt meg esetleg olcsóbb a szerviz, az alkatrész. Ha a kettőből kellene választani, én is a swiftet vettem volna.
-
aero.
veterán
válasz
anjani182 #34654 üzenetére
Igen, mondjuk ez fura, de nem elfogultságból mondtam az adatot, én sem szeretem a suzukikat. Ennyi jött ki, nem akarok se fényezni, se kamuzni.
A start-stop vagy mia fene meg egy színvonal alatti műsör, úgymint az autománia.
Van a neten amúgy 11,7 másodperces adat is, ez viszont tuti kamu.
-
#16741888
törölt tag
válasz
anjani182 #34615 üzenetére
Nem a kérdésemre válaszoltál, mi alapján állítod azt amit állítasz a Swiftről?
Én szubjektív véleményem az hogy az Auris otromba, lomha, alulmotorizált, tele van olcsó, kopogós és rossz minőségű műanyagokkal, amikor átülök a Swiftbe a komfortérzetem egy hangyányit sem emelkedik. Ettől függetlenül szeretem mert elvisz oda ahova kell, egy korrekt autó.
-
#16741888
törölt tag
válasz
anjani182 #34565 üzenetére
Miért gondolod úgy hogy a Swift2 bármivel is rosszabb mint a Yaris vagy a hasonló kategóriás kisautó? Mire alapozva mondod ezt?
Azért kérdezem mert nekem a cégesem egy nem alap Auris, mellette járok egy Swifttel is mert a családba az van, és én nem ezt tapasztaltam, egyszerűen kíváncsi vagyok. Az Auris meg a Swift nem egy kategória, ez igaz, viszont ha 1 magasabb kategóriás Toyota ilyen akkor érdekes lehet az alacsonyabb kategóriás.
-
SpeedR
őstag
válasz
anjani182 #34565 üzenetére
A Ceed az Auris és a Civic nem a Swift2 méretkategóriája, így ezeket nem lehet melléállítani.
Civicből ha jól sejtem azért adtak el több 1.8-ast, mert nem volt akkora árkülönbség a kisebb motorosokhoz képest mint a többi márkánál. Ez a 10-ből 8 nem tudom honnan jött, netán hasraütéses módszerrel?
"És ez mindent elmond! Nem szabad ezeket összehasonlítani, nem hinném, hogy egy Yaris vásárló Swiftet venne...."
Pedig nyugodtan vehetne."Valószínűsítem, hogy mivel kicsi és könnyű, illeg-billeg, ráadásul virsli gumi van rajta, a szél is dobálja, és ezek még csak a méret és a súly sajátosságai, minőségbeli különbségekről még szó sem esett..."
Egy kis idézet az a2 2005/6. számából, amiben a Swift2-t, a Fabiát, a Kalost és a Yarist hasonlították össze. Ezt írták a Swiftről:
"A futómű viselkedése kiemelkedően a legjobb összhatást kelti a négy autó között. A kicsit több mint háromfordulatos, tisztán elektromosan rásegített kormány szinte sportosan közvetlen. A rugózási kényelem és a terhelésváltási reakciókkal szembeni érzéketlenség jól összehangolt. A felfüggesztések az úthibákat hatékonyan dolgozzák fel, a hirtelen kormányzásra nem válaszolnak alattomos reakciókkal. Ilyen rövid tengelytávolságú és kis tömegű autók között ez a tulajdonság ritka, de még a nagyobb kategóriában is annak számít."
-
t1
veterán
válasz
anjani182 #34571 üzenetére
Amúgy menj csak fel a Toyota.hu-ra és nézzd meg, hogy a Yarist 165/70R14 adják alapáron?
Ez is virsli...Csak azt nem értem miért lényeges az, hogy kinek adtak hitelt kinek nem? A lényeg meg a vita arról szól, hogy miért fényévekkel szarabb szerintetek egy új Swift mint egy Yaris vagy akár a Toyota... azt,hogy a Suzuki 0% is adott hitelt az a saját baja már.
-
raver
aktív tag
válasz
anjani182 #34526 üzenetére
Tudnál olyan adatokkal, tapasztalatokkal, véleményekkel, mérésekkel megfigyelésekkel, stb-vel szolgálni, ami alátámasztja azt hogy a Suzuki a legalja autó? Esetleg saját tapasztalat?
Az asrock is egy márka, tehát nem értem a márkás cuccok körüli lihegést.... Sőt az Asrock egy kiváló ár érték arányú alaplap gyártó, úgyhogy ebbe beleszaladtál
Ha még azt mondtad volna hogy egy Aston Martin Vantage V8-hez képest legalja autó azt megértem. de ahhoz is hozzá kellett volna tenni, hogy ebből a nézőpontból a corolla sincs feljebb
-
Motion_Blur
félisten
válasz
anjani182 #34523 üzenetére
Értem. Számomra egy autó (főleg ilyen árkategóriában) nem státuszszimbólum. Szóval nem tudom mivel lettem volna előrébb egy 2,5 évvel idősebb és 150k-val drágább autóval. Nekem semmit nem jelent az, hogy mi van ráírva az autóra, Toyota, vagy Suzuki.
De nyilván mindenki máshogy van ezzel
-
Motion_Blur
félisten
válasz
anjani182 #34512 üzenetére
Nem ideiglenes autónak vettem, és nem tervezem a közeljövőben lecserélni. Minek?
Álomautó? Ki tud olyan autóba ülni, amiről álmodik?
"Minden esetre én előbb kötném fel magam, minthogy Suzukiba üljek"
vedd úgy, hogy nem válaszoltam semmit
mod: kicsit már bánom, hogy beírtam ide, látom itt is megvan a hozzáállás az emberhez...
-
hobizoli
nagyúr
válasz
anjani182 #34205 üzenetére
Ezt ne má... 9-10 litert egy 1.3-s akarmi is megissza "szemkinyomas" nelkul, mint a huzat. Vagy nem ismeritek a gazpedal u.n. padlogaz vagy az kozeli allapotat gyorsitaskor. Az, hogy 100km alatt 5x odalepsz az lofing, varosban (Bp) 3.5-4k rpm korul elszurkalva is be lehet ennyit veretni barmi benzinessel kulonosebb erolkodes nelkul, mert ugy a 12 is lecsorogna.
A lovak zabbal mennek
hobizoli
-
Khelben
nagyúr
válasz
anjani182 #34205 üzenetére
Alkatrészről volt szó, arra reagáltam. A fenntartás összességében teljesen más tészta.
Nagyban függ az autó fenntartása a körülményektől (biztosítás, kor, lakhely, fogyasztás, városban jársz-e többet v. országúton, mennyire tolod neki)
Amiket felsoroltál, mind másodlagos. Első és legfontosabb tényező egy autó fenntartásában, hogy mennyit mész vele. Az a legnagyobb tétel, utána jön az összes többi. És nem csak az üzemanyagra gondolok, mert ha többet mész, előbb jön a kötelező szerviz meg előbb megy tönkre ezmegaz.
-
Motion_Blur
félisten
válasz
anjani182 #33916 üzenetére
Megnéztem egy alig több, mint 3 éves autót. Megkíméltként volt meghirdetve. Képek alapján és a telefonban mondottak alapján minden ok volt.
Megnéztük: jobb oldaláról hiányoztak a dísztárcsák (képeken még megvoltak), nagyon kopott nyári gumik voltak az autón, visszapillantók meghúzva (nagyon erős karcok), több kisebb horpadás az ajtókon (egyik akkora volt, hogy szerintem vonóhoroggal tolattak bele, rozsdásodott is alatta), a grafitmetál festésen matt szürke festékkel javítások! Beültem: kormány fényesre kopva (23e KM mi? LOL..), ülésen egymás mellett 2-3 lyuk, valszeg cigi égette ki... na szóval ezek az autók azok, amiktől már agyvérzést kapok, mert feleslegesen baszom el rá az időt, benzint.. és eddig szinte csak ilyenek voltak
-
_Voyage_
aktív tag
válasz
anjani182 #33928 üzenetére
Gyöngyös akkor jó hely lehet, ezentúl oda küldöm anyát dolgozni...
De amúgy meg félelmetes, hogy pesten mennyi olyan ember van, aki nem tud vezetni...
Ma reggel be kellett menjek az örsig, és ugye frissen hullott egy kis hó, hát rengeteg hülye kiszabadult, és legalább 4-5 autót láttam, akinek csak pörgött a kereke egy helyben. Gondolom nyári gumival tolta... -
_Voyage_
aktív tag
válasz
anjani182 #33926 üzenetére
Nekem az utcában is b#szták már szét a kocsit, ide le is írtam.
Pedig nem forgalmas utca, csak sok a .....
Anyámnak nemrég súrolták végig a hátsó lökös jobb oldalát, valami rikító piros színű autóval, gondolom szőke nő lehetett. Most így ronda, ha lefényezzük, akkor azt mondják törött, ha kicseréljük, az 170k lenne.Jah és az eset az aréna pláza parkolóházában történt, egy jól félreeső szélső helyen.
-
SpeedR
őstag
válasz
anjani182 #33241 üzenetére
Rosszul gondolod, mert pont a százas sprint a leggázabb. Közepes fordulatról a feltöltés miatt simán lép akkorát mint egy 2 lityis szívóbenzines.
Petes
Azért ennyi, mert eladhatatlan. A magyar piacon többszörösen hátrányos helyzetű a kupé karosszéria, a nagy motor és a francia származás miatt. Ha nem volt nagyon összetörve akkor simán megér ennyit. -
neduddki
nagyúr
válasz
anjani182 #33174 üzenetére
HI!
ne viccel ma, most mefiatalitod???:- )))
udv
neduddki
p.s. mar jo ideje filozk hogy vajh mikro is gyutt ki az ajudi ezzel a motorral de emleim szeritn boven a 80as evek kozepe kornyeekn mert a 86os 80asban mar bisztosan volt mod: az 1.6ra vonatkozik
amugy a felicia/?/ az 1.3as 3 csapagyas 1000mb motor tan fiatalbb vala?
mod: fekeandras: ne kell ahhoz 4 ember:- )
-
_Voyage_
aktív tag
válasz
anjani182 #33112 üzenetére
Forgalomba állítás időpontjától mérik a kort. Csak kevés olyan van, aki gyártástól méri. Az utakon futó autók 90%-a jóval idősebb, mint a vásárlástól eltelt idő. De nem ezt nézik. Ha jól tudom, forgalmiba is forgalomba állítástól mérik az időt. Bár azt kb fél éve nem láttam, a sajátom, szóval az lehet, hogy ez nem igaz....
-
_Voyage_
aktív tag
válasz
anjani182 #33107 üzenetére
Erstzulassung:
01/2009Forgalomba álíltás időpontja.
Amúgymeg az új autó, az nem feltétlen azt jelenti, hogy még frissen sült. Hanem új, senki nem ült még benne, hanem raktárban állt valahol, és még senkinek nem adták el.Igen, ebből látszik, hogy Type-R behozatala nem egy jó ötlet. De pl az A4-es audi behozatal annál inkább. a Regadóval is max 6misibe kerülő fehér a4-eset itthoniként nem kapod meg 7-8 misi alatt.
Csak kintről behozva regadóval jön ki ilyen kedvező ár.
-
_Voyage_
aktív tag
válasz
anjani182 #33103 üzenetére
21000 euróért van zsírúj type-r.
A 2.0tfsi kombi amit linkeltem, az nem hót alap. De nem volt kedvem az 1000 találatot végignézni, ami 30.000 euró alatt van, 2009 vagy fiatalabb, és audi a4...De ha valaki autókat hoz be, és 24/7 figyeli a konkrét autókat, nem ritka, hogy talál bőven 20.000 euró alatt a4-est, normális motorral, jó felszereltséggel. Pl az a fehér, ami 4.9milla, lehet, megvette 4.5m-ért, 400k haszon, teljesen reális. Ha valaki tud alkudni, megveszi 4.7m-ért, 1misi regadó, 5.7m-ért van egy 1 éves, erős motorral rendelkező, jól felszerelt, szuper a4-es audija. Abszolút zsír.
#33104: Szívódízel esetén volt ez így, szóval kb 20 évvel vagy lemaradva...
-
Rick4
félisten
válasz
anjani182 #32806 üzenetére
Megmondom én mit tehetsz. Elmeséled neki, hogy ugyan a műanyagon semmi se látszik, de lehet, hogy a padlólemez elhajlott, a lökös tartói elhajlottak, a futómű elment. Ez, mivel itt nem derül ki nem kerülhet a Te pénzedbe, ezért most szépen hívsz egy rendőrt, és az majd mindent felír, persze neki is odatol 10-15 ezres büntit, utána meg lehet gondolkodni.. Vagy 20 a zsebbe, és szevasz..
A vicc az, hogy volt már ismerős, aki így járt, kívülről semmi se látszott, utána meg 80 ezres kár lett, mert tényleg elhajlottad dolgok, a szerelő még a GTK-t is pedzegette..
-
hobizoli
nagyúr
válasz
anjani182 #32320 üzenetére
Pedig egy HGT Bravo tok mas, mint az egyebkent joggal agyonkopdosott 1.4 12v alap fapad
Hondabol sem egy VTI az 1.3/1.4i, max ~nagyjabol ugyanugy nez ki kivulrol. A hothatch modell mindig mindenban masabb, mint az alapmodell, tok mas a valtoja, a futomuve, meg foleg a motorja.
Egy HGT-bol siman csinalnek egy 20vT-t a Fiat Coupe/Lancia Kappa cuccaival, 6speed Viscodrive-s (LSD-s) valtoval, es korbe rohognel belole kb mindenre. Szotyiert vannak ezek hozza. Annyiba sem kerulne igy, mint egy agyonsztarolt 2x annyi idos koppgyari VTI. Nem mellesleg biztos kevesebbet is futott. Karbantartasok, olajcsere stb, meg MINDEN autonal fontos tenyezo, mert ha hidegen nem kuldod meg rendszeresen minosegi olajra cserelsz, akkor semminek nem fog kikonyokolni meg szethullani a motorja.Csak mennek a fele sem igaz begyepesedett nepmesei motivumokkal is atszott legendak "a haverom haverjanak az ismerosenek a szomszedjanak a munkatarsanak az anyjaéknak volt eccer egy Belgiumbol behozott -450k-rol 110k-re visszatekert-, minden elemen 2x leropizott -meg munkaautonak hasznalt- digovasa, es..."
De mintha nem ugyanez menne minden markanal.... o persze.
Mert azert Te sem latatlanban elore utalassal vetted azt a gyengebb Hondat, vagy tevedek?Mint ahogy senki mas sem.
hobizoli
-
tibi666
senior tag
válasz
anjani182 #31906 üzenetére
én óvatosan vezetek, az elektronikát meghagyom arra az esetre, ha az én hibámon kívül történik valami, és nem tudom lereagálni, akkor még segíthet.
szóval én finoman gyorsítok, nagy követési távolságot tartok, sokat motorfékezek. és mégis jobban haladok, mint a kaparó autók.
-
diegho
nagyúr
válasz
anjani182 #31909 üzenetére
Nekem a kolléganőim be se mernek ülni az autóba, amikor esett a hó (lehet jobb is
) bár szerintem csak gyávák. Hétfőn pont külsős melón voltam egyik kolléga csajjal és az ő autójával mentünk (G astra) odafelé nem volt gond, viszont mire indultunk vissza, tiszta havasak voltak az utak. Jött ám a sírás, hogy "jajj és most hogy megyünk haza" "én nem merek vezetni" "csak egyszer érjünk innen haza" "tudod mennyire félek?" "ne röhögj!
"
-
tibi666
senior tag
válasz
anjani182 #31897 üzenetére
én a saját tapasztalataimat tudom: mikor telente síelni megyünk, az fwd autók sorra állnak meg hóláncozni, én meg felmászok simán. persze ilyenkor jól meg van pakolva a segge.
egyébként nem vezettem hóban fwd autót nagyon rég óta. tegnap is csak azt láttam, hogy sorra kaparnak el a suzukik és társaik, meg csúszkálnak, nekem az esp visszajelzője sem villant.
Aktív témák
- Titan Quest II
- Formula-1
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Hivatalosan is bemutatta a Google a Pixel 6a-t
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- Kikristályosodik a Razr 60
- További aktív témák...
- LG 55C3 - 55" OLED evo - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - PS5 és Xbox!
- Beszámítás! Apple iPad Pro 11 2024 1TB WiFi + Cellular tablet garanciával hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! Asus B360M i7 9700 16GB DDR4 512GB SSD RX 6650 XT 8GB ZALMAN N4 600W
- Gamer PC- Számítógép! Csere-Beszámítás! I3 10100F / RTX 2060 / 32GB DDR4 / 500GB SSD
- Bomba ár! Lenovo X1 Yoga 2nd - i7-7G I 8GB I 256SSD I 14" WQHD I HDMI I W11 I CAM I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest