- Mindenki Z Fold7-et akar
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- Samsung Galaxy A53 5G - kevesebbet többért
- Bivalyerős Snapdragon a láthatáron
- Netfone
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Az Exynos 2600 az első 2 nm-es mobilchip
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- Kikristályosodik a Razr 60
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
Aktív témák
-
Rick4
félisten
-
Vesztor87
senior tag
válasz
AMD Power #50042 üzenetére
Jól néz ki a III-as Golf is, de régiek, a leg újabbak 97-98-asok, ennél mindenképp újabbat vennék. Amire használnánk, az a napi melóba járás, 2x5 km (ha nem 5 litert eszik hanem 7-et hát annyi baj legyen, ha nem a hungárián megyek vele akkor nem igen kéne többet ennie), ezen kívül havonta, kéthavonta a szülőkhöz haza járás, oda vissza 2x100km és 2x250 km.
Ne rozsdásodjon, legyen megbízható és ennyi
Swift Sedan vagy Polo Classic? -
Vesztor87
senior tag
-
-
Zewa
senior tag
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
AMD Power #49921 üzenetére
Ma mentem a DSG-s 4x4-es 2.0 CR TDI-vel, hát a benzines után harmatos a menetteljesítménye, de kanyarban alighanem besegít hátul is ha úgy hozza a sors, mert stabilabbnak éreztem az autót.
mod:
Ja és hangos persze a benyós után.
Szóval inkább örömködve ültem vissza a benzinesbe mint csalódva.
Egyedül a dízeles bőrkormánya kéne meg a tempomat belőle. -
-
dízelracer
őstag
válasz
AMD Power #49848 üzenetére
Ha már 12éve a piacon van talán nem ártott volna egy typ188 Punto-t berakni az őskövület Brava helyett. Ennek az alkatrészár összehasonlítósdi mókának akkor lenne bármi értelme ha azonos gyártó utángyártott alkatrészeit vetítenék le a konkrét típusokra. De mivel ez lehetetlen így máris faszság a cikk. Szerintem. És ahogy előttem is írták a különböző utángyártott alkatrészek közti minőségbeli szórással nem számoltak. Csak az árat nézték.
(#49861) hobizoli: édes istenem b+. Mekkora egy torszülött lehet a tulajdonosa annak az autónak.
-
hobizoli
nagyúr
-
dízelracer
őstag
válasz
AMD Power #49794 üzenetére
Tesóméké a gyengébbik 1.4 8v Classic. Annyira egy egyszerű fapad az egész autó, hogy nem sok minden van ami elromoljon benne. Kopó alkatrészek is viszonylag olcsóak hozzá. Tanulóautónak nem rossz választás. Aztán idővel majd vesz valami jobbat.
(#49795) Csaby25: Ismerős Mazda 323-járól valami vicces kedvű illető a parkolóban letörte mindkét visszapillantó tükröt. Nem emlékszem pontosan mennyit mondott rá de 50k felett volt az egy pár kézi állítású fűthető tükör. Az elég fincsi.
(#49808) Xero: Semmi gond nincs az Auchan üzemanyaggal.
-
-
Xero
nagyúr
válasz
AMD Power #49809 üzenetére
Mondjuk most van két mekis shell prémiumos kuponom -10Ft-al. Lehet, hogy jövő héten telenyomom vele, úgy nem olyan durva a különbség, kicsit érezze már a törődést.
(#49811) Khelben: Végülis szinte mindenhol ugyan azt tankolod eltekintve az adalékoktól. Meg egy őskövület 8V OHC motornak nem pont mind1, hogy mit kap a szájára?
Egyébként megnézem melyik az az itthon hivatalosan kapható 95-ös üzemanyag amitől széthullik a motor. Nem ukrán benzin az...szerk: Mondjuk ha belegondolok, lehet, hogy a Fordok nem bírják. Van akinek muszáj prémiumot tankolni.
-
dízelracer
őstag
válasz
AMD Power #49641 üzenetére
Viktorka választások előtt teleharsogta a médiát azzal, hogy az 1500ccm alatti benzines és 2000ccm alatti dízel autók regisztrációs adóját egy csapásra eltörlik ha kormányra kerülnek. Eltelt egy év. Természetesen szokás szerint, ebből sem lett semmi. Sőt nemhogy nem törölték el suttyomban még emelni is akartak rajta. Van bőr a pofájukon az biztos. "Luxusadót" eltörlik ezt nem
. Ugyanolyan sutyerák brigád mint amit leváltottak. Semmivel sem különbek. Elmehetnek a büdös francba. Németben vállalható állapotú jó felszereltségű 6légzsákos, klímás Punto II -t megkapsz már 350k-tól. Itthon mit veszel annyiból? Maximum fapad Swiftet. De általánosságban igaz, hogy az összes 8-12éves használt autó 30-35 néha 40%-al olcsóbb mint itthon és van választék.
De nehogy már a magyar paraszt esetleg egy kicsit normálisabb autóban üljön, jó lesz a hülye prolinak a papír Swift meg WagonR+. -
m3tr0
őstag
válasz
AMD Power #49641 üzenetére
Majd ha elolvasod rá jössz, hogy baromira kis mértékben lett kevesebb a reg.adó és az is csak néhány esetben. SZÁNALMAS!
Qru: mondtam én. Mindezt egy olyan adóval csinálják ami csak nálunk van érvényben és teljesen szembe megy az EU álláspontjával..már évek óta.
Én már rég nem játszottam, nincs most rá időm.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
AMD Power #49625 üzenetére
Cégnél volt alattam 2db G Astra is, azok is így ették az olajat és szintén ez volt a kezelési útmutatóba. De még a Passatnál is ez volt betűről betűre. Az is ette az olajat szépen. Főleg autópályás menetek után. Mikor egyszerre mnetem pályán több száz km-t volt, hogy félre kellett állnom utántölteni az olajat mert bejelzett a műszerfalon, hogy kevés az olaj.
-
dízelracer
őstag
válasz
AMD Power #49627 üzenetére
Ezzel védik be magukat. Az egyik agyhártyagyulladás elleni vakcina leírásában ott figyel, hogy 1000000:1 előfordulhat súlyosabb, veszélyes mellékhatás is. Persze ember nincs akinél ez a mellékhatás előjött volna de biztos ami biztos alapon ezzel biztosítják be magukat kártérítési perek ellen. Valahogy így működik ez az autógyártóknál is.
-
Kickass
őstag
válasz
AMD Power #49531 üzenetére
Persze, hogy nem, 1,8T Leont ibizat vagy Golfot nem azert vesznek hogy negyvennel lekruzoljanak a helyi tescoba. Aki ezt mondja az hazudik (Passat, Bora, Octavia, Toledo esetleg lehettek cegautok). Itt nem is az a lenyeg hanem hogy mennyire tartottak karban (olajcsere 7-8ezrenkent, trafok allapota, utolagos cooler egyeb mokolas minosege), turbosnal lenyeges mennyire figyeltek oda a melegitesre/hutesre. Chippeset meg azert szokas kerulni mert tobb a kotvany chip mint ami tenyleg er valamit.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
AMD Power #49385 üzenetére
Imádtam a hangját.
Sajnos a Skodában nem hallatszik a turbó fütyülése.Lehet kéne végnom egy lyukat a homlokfalára...?!
mod:
lorcsi: No igen, de ilyenből nem találsz tényleg megkímélt darabot. Aki nagypapásan vezet általában nem egy 1,8-as turbós kocsit vesz. Szóval azért ez kemény dió.
-
gooool
őstag
válasz
AMD Power #49330 üzenetére
Ez sem rossz, bár a Civic valahogy jobban vonz.Köszönöm!
Napfénysüti:
Köszönöm a tartalmas leírást, megpróbálom meggyőzni anyum, hogy egy szemlére csak vigyen el, bár a pénz még nincs meg rá.VR6-Fan:
Nem hazudtolod meg a neved most sem, de a Corrado nekem nem tetszik, meg lehet nem is felelne meg annak, amit én elvárok egy autótól. -
aero.
veterán
válasz
AMD Power #49167 üzenetére
Az ilyen külföldi turista buszok szeretnek teperni ( lehet nem véletlen van annyi baleset velük ). Volt olyan, hogy sima országúton óra szerint 130-cal mentünk mögötte.
Autópályás dologhoz. A múlt hónapban volt termés rendesen, azt hiszem vagy 3 db 230 feletti is volt.
Ez mi lehet? Egy kevés Lancert néztem ki belőle.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
AMD Power #49154 üzenetére
Értem, hogy nem túl kényelmes meg nyáron rádizzad (pedig ott a légkondi) de ekkora felelőtlenséget.
Sosem értettem.
Főleg hogy légzsák simán kinyírja egy ütközéskor ha nem fogja az öv. Nincs is jobb dolog, mint amikor a kidurrant légzsák ütése miatt az orrcsontod a tarkódon át távozik az agyvelőddel együtt. -
Qru
MODERÁTOR
válasz
AMD Power #49150 üzenetére
Tolatóradar az hasznos. Skodából kb semmit nem látsz hátra, tényleg meglennék lőve nélküle.
Öv csipogó is hasznos, főnök sose kötte be magát mióta csipog meg inkább beköti magát csak csend legyen. Szóval hasznos az is.
Ami még nagyon hasznos szeintem az a vészfék asszisztens. Múltkor így menekült meg egy gyalogos a zebrán, Corsás ment mint állat lelépett a gyalogos, ha nincs vészfék asszisztens sztem simán kivasalja, mert így is alig tudott megállni. -
Typhoon47
senior tag
válasz
AMD Power #49147 üzenetére
Fele ok, fele faszság. Csippogó bizti öv figyelmeztetés pl kurva idegesítő valóban, de egyszerűen rákéynszerülök hogy használjam és ez nagyon hasznos. Tolatóradar ugyanígy, soha a büdös életbe nem tolatsz úgy neki semminek, nem tudom mit magyaráz a szerző. Automata váltó, Xenon.. ezekkel sincs semmi baj...
-
Qru
MODERÁTOR
-
dízelracer
őstag
válasz
AMD Power #48850 üzenetére
Kocka Opel Omegával. Nekem csak zúzódások, horzsolások meg az öv ahogy megrántott véraláfutás lett végig a mellkasomon. Srác aki vezetett szarabbul járt. Durván megfejelte a kormányt. Olyan agyrázkódást kapott, hogy percekig nem ismert meg. Orra is vérzett álla is felszakadt. Komolyabb baja szerencsére neki sem lett. satufékkel kb 50km/h-val estünk be egy 1méter mély vízelvezető árokba. 10perc alatt ott voltak értünk ismerősök. Kocsit elhúztuk az eső bekötőútra gyereket meg orvoshoz vitték. Visszagondolva azt mondom nagyon könnyen megúsztam. alakulhatott volna rosszabbul is a helyzet.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
AMD Power #48827 üzenetére
Vegyesben kevés klímázással eljártam 10,5 literből (havi átlag, menetlevél és tankolt liter alapján számolva, tehát official adat).
Városban normális használat mellett (nem lámpától lámpáig gyorsulgatva) de azért haladósan 11-12 liter.
Autópályán 130-140-nél olyan 9-10 litert evett.
Országúton olyan 7-8 liter. De ha 70-80-al csororgtál 6-ból is kilehetett hozni.Ezt azért kellet gyakorolni, hogy a fogyi kvótát belehessen tartani.Sok kolléga ment ki gurulgatni így, hogy a városi klímás-sietős menetek után visszamenjen az átalg fogyi 12 liter alá. Egy-egy sietős városi menet után simán bekérte ugyanis a 14 litert.
Szerettem azt az autót nagyon, még volt benne némi "kedves" gépi közvetlenség, fütyült a turbó, nagyon jól adagolható fékje volt. Ette kicsit az olajat (főleg autópályás menetekkor) de azt/ott a G Astra is ette. Ehhez képest a Skoda túl steril. Persze jó autó ettől még csak érted...
Komolyan ha lehetett volna megvettem volna magamnak az egyiket, de nem lehetett mert az egész "ménest" egyben adták el. -
Qru
MODERÁTOR
válasz
AMD Power #48824 üzenetére
Nem, az volt az előző céges (2001-es gyártású), amit leváltott most a Superb 1.8 TFSI.
SpeedR: Céges volt, ilyenekre nem költöttek.
Előtte 1,6 16V G Astra volt azzal sem volt soha gondom. Egyszer szakadt le a kipufogó mert elrohadt. De ezen kívül tényleg csak kopó alkatrész csere volt (betétek, szűrők, stb).
-
gooool
őstag
válasz
AMD Power #48796 üzenetére
Kinek a pap ugye...Édesanyám elég dinamikusan vezet,neki nem éppen a szíve csücske ez a motor és bár a 206-osban is megvan átlag 5-6literrel 100-on,egy Octavia-ban sztem borzalom ez a motor...
Látom neked Polo-d van,az se rossz járgány,nagynénémnek 1.2-es 3 hengeres van,nagyon meglepődtem,hogy a pesti forgatagban milyen közvetlenül reagál és aránylag szépen is húz.
A Borát le is mentem könyvjelzőnek,megmutatom anyumnak is,ha más nem egy próbaútra elvinni jó lenne. -
VR6-Fan
veterán
válasz
AMD Power #48763 üzenetére
lomha disznó
egy jobb karba lévő 78-as ős G1 GTI-vel simán meglehet fogni, persze ha csak ez a szempot (bár egy patent ős G1 GTI feltűnőbb, tapasztalat
)
más:
esetleg én is hozzá tennék Seat Leon FR, esetleg cupra, a cupra-t elég jól lehet huzigálni, relatíve bűntetlenűl.... de ilyenből sok van itthol.ha nagyon sok pénzed van és nem csak használni akarod a kocsid akkor VR6 corrado, manapság akár milyen corradot alig látni az utakon...
G 5 GTI még talán.
-
gooool
őstag
válasz
AMD Power #48763 üzenetére
Azannya...
Ez tetszik,komolyan...
Tiszta kis alap Bora kinézet,de közben ott a "kis" V6-os na meg a 4 kerékhajtás.
Azokat megtekinted amiket lentebb linkeltem?Megköszönöm előre is!hobizoli:
Igen,ezeket beláttam,de azért köszi,hogy további elrettentéseket írsz.
Nem akarok belerokkanni a fenntartásba,tudtam,hogy nem olcsó,de azért mindig utána jut eszébe az embernek,hogy tényleg,ha már más is leírta...
Egyébként most ezek lettek a befutók,miután felvilágosítottatok:
Alfa Romeo GTV
Mazda MX-5
Fiat Coupe
és az előbb linkelt VW Bora 4Motion -
Prego
senior tag
válasz
AMD Power #48746 üzenetére
Lényeg hogy mielőtt kiáll vele a garázsból, írjon ide a fórumra hogy ne merészkedjünk arrafelé
Mondjuk én tombolási vágyaimat számítógépen élem ki, illetve most voltam toyota találkozón kakucsringen, kicsit megkóstóltam hol vannak az 1,3asom tapadási határai, élmény volt, bár annyira nem hogy a későbbiekben sok ezrest dobáljak ki egy délután elkopó gumira ...
Amúgy meg gondolom egy porsche-val is lehet lassan menni
Aktív témák
- Sütés, főzés és konyhai praktikák
- Azonnali fotós kérdések órája
- Autós topik
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Kína bekérette az NVIDIA-t, de szerintük nincs hátsó kapu a chipekben
- Kerékpárosok, bringások ide!
- EAFC 25
- Gyúrósok ide!
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- További aktív témák...
- Samsung Galaxy A04s 32GB Kártyafüggetlen 1Év Garanciával
- Kedvező Áron! MacBook Pro M1 Pro 14.2 Istyle gari 2026.07.27-ig
- Samsung Galaxy S24 Ultra 12/512GB, Megkímélt, Kártyafüggetlen, Töltővel, Dobozzal, 1 Év Garancia!
- Apple iPhone 14 Plus 256GB, Akku: 86%, Megkímélt, Kártyafüggetlen, Töltővel, 1 Év Garanciával!
- Apple iPhone 14 Pro 128GB, Akku: 87%, Normál, Kártyafüggetlen, Töltővel, 1 Év Garanciával!
- Telefon felvásárlás!! Apple Watch SE/Apple Watch SE 2 (2022)
- Szinte új, minőségi, állítható ritkítóolló
- Xiaomi Redmi Note 14 5G 256GB Kártyafüggetlen 1 év Garanciával
- Lenovo Thinkpad L14 Gen 4 -14"FHD IPS - i5-1335U - 8GB - 256GB - Win11 - 2 év garancia - MAGYAR
- Telefon felvásárlás!! Apple Watch Series 9/Apple Watch Ultra/Apple Watch Ultra 2
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest