- Fotók, videók mobillal
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Három Redmi 15 érkezett a lengyel piacra
- Telekom mobilszolgáltatások
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Kikristályosodik a Razr 60
- Samsung Galaxy Z Flip7 - kis fogyás is sokat számít
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Mobil flották
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
Aktív témák
-
pszili8
aktív tag
válasz
tomcsi23 #49855 üzenetére
Múlt héten cseréltem fater passatján mind a 4 féktárcsát+betétet 48k-t fizettem a cuccokért,mindegyik Zimmermann márkájú arra az első tárcsák 12k/db a hátsók 6k/db a betéteket nem tudom már.
zoo8800: miközben a féket csináltam,én is lestem az első futóművet,biztos nem két fillér... -
VR6-Fan
veterán
válasz
tomcsi23 #49365 üzenetére
egy fullos g3 GT TDI-be lazán beülnék, rohangálni.
A-ból meg érdemesebb ezt a PD aljú motort venni, jó tuning alap amugy meg nagyon túl van méretezve.
mokus1:szerintem ő a pályán lévőre gondolt.
viszont ha a régi 6-os/7-es közös szakaszára gondolsz azért nem olyan szar az körforgalom után az S kanyarba egyből kiadja magát a futómű utána meg az emelkedőn ami már 150-et elér a dombtetőre kocsi, az jól megy -
mokus1
addikt
válasz
tomcsi23 #49365 üzenetére
Hát de..
De borzasztóan bejönnek a kicsi morcos autók. és nem találok olyan tesztet róla ahol arról írnának hogy így meg úgy hullik szét.
Legjobban a MG ZR tetszik mert valami fantasztikusan gyönyörű ez[link]. De azért ha naponta megyek vele valami elromlik akkor alkatrész ellátás egy vagyon ha van hozzá
Azért az érdi emelkedő is lofasz lett mára. a sok körforgalom miatt
-
mokus1
addikt
válasz
tomcsi23 #49358 üzenetére
Nem versenyautót akarok. itt az S3-asra gondolok.Nekem azért 55 lóerő után...
1,9-es DCi lagunát vezettem az nekem bőven elegendő volt erőre és amennyire tudom ezek a 1,9tdi-k nagyon jó konstukciók.Hogy őszínte legyek én azért szeretem ha autópályán 160 utazót erőlködés nélkül tud egy autó.Vagy ahhoz is gyenge lenne a 1,9tdi 110le? -
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
tomcsi23 #48842 üzenetére
AMD Power: Az nagyon durva lenne! Polo 1,8T... Sjanos valószínűleg nem férne bele a motor. Bár mivel hosszmotoros... max a hátsóülésre ülnél, mint HighTower.
mod:
Ha már baleset... én repültem el az M3-ason. G Astra, kb 100-as tempó, két kicsi fát kvittünk egy nagyobb megdobta a verdát és a pálya szálán lévő kerítés fogott meg végül.
Szinte semmire nem emlékszem, sávot akartam váltani, nem néztem a holttérbe csak későn, visszarántottam a kormányt de ezzel lekaszáltam azt akit előzni kezdem(volna). Ő megpördült és forgalommal szemben, szerencséree a leállósávon állt meg, minek ledobott a padkára stauztam de megdobott a padka és repültünk.
A következő kép, hogy szélvédő sehol, légzsák nyitva és füst száll a kocsi elejéből és egészen már irányba állunk mint egy kicsivel előtte. Haver kérdezte, jól vok, mondom ok, és te? Ő is.
Megúsztuk, a kocsi rommá tört egyedül ahol fogott az öv annak látszott a nyoma egy jó darabig.Szóval holtérbe nézzetek be sávváltás előtt ez a lény'.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
tomcsi23 #48836 üzenetére
Márkaszervízben nem tudom mit öntöttek bele de utántöltésre mindig Castrol Professional 5W40-et adtak. Ha meg nem volt bent akkor amit a kúton tudtam venni: OMW saját márkás 5W40-e (ilyen csak párszor került bele).
mod:
Jah szervízeseknek jeleztem, mondták, hogy ez még belefér... Elsőre azt hittem csak ugratnak. De nem.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
tomcsi23 #48829 üzenetére
Havi 1 litert bekért pluszban. Átlag havi 2000-2500km-t futott a kocsi. Előéletével nem vok tisztában mert hozzám 9 évesen került. Nem tudom előtte mit és mennyit kapott.
Gondoltam rá, hogy bebőröztetem de mire nagyon elviselhetetlenné vált a dolog, addigra már mondták, hogy kb fél év és cserélik a parkot. Akkor meg már minek...AMD Power: Nekem kb hobbi autózásra kellet volna arra pont jó lenne/lett volna. A sajátom egy 2007-es Jazz, mentem vele 30k km-t, szóval nincs csapágyasra hajtva.
Ennek ellenére évente cserélem benne az olajat. Hondás haver mondta, hogy meghálálja a gép.
Mondjuk a Passat nem fért volna el a garázsban, a Jazz is éppen befér kategória.
Állatkodni nem szoktam én sem amúgy, de azért bátrabban oda-oda lép az ember ha vmi erősebb gép van alatta. Főleg ha kekeckedik 1-2 hülyegyerek.A másik Skodát is kipróbálnám, azok összkerekes 2 lityós TDI-k DSG-vel (140 ló). Egy nagyon rövid kört mentem vele a vársoban de abból sok nem derült ki azon kívül, hogy hangosabb mint a benyós és a DSG váltó kb másik dimenzió a régi autmatákhoz képest.
Kollégák akik azzal tolják dícsérték, főleg autópályán a kanyarsebességgével/stabilitásával voltak elégedettek vele. Nem mertem megkérdezni mennyivel mentek...Van egy másik sofőrsrác, őt A6 3.0 TDI Quatro-ból ültették át, na az ő véleményére nagyon kíváncsi vok még.
-
plömplöm
őstag
válasz
tomcsi23 #48687 üzenetére
itt a kezemben a tegnap kitöltött, hivatalos állami hivataltól származó adásvételi, az újfajta, négypéldányos, önátírós, oldalanként egyesével aláírnivalós, amire ez van odaírva. de már tavaly is így volt, amikor meg vettem egyet. a törvényi hivatkozásban 2009-es dátum szerepel.
meg is kerestem: 304/2009.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
tomcsi23 #48671 üzenetére
Szerződés köt minket a szervízelést illetően, oda kell hordani hozzájuk és a gyárilag előírt intervallum van betartva. Vagyis 15k km-enként megy olajcserlére a TFSI, a TDI-nél meg a'szem 20k km.
Ezért olcsóbb a verda vételára mint a lista ár mert a szervízköltségen bőven-bőven behozzák az árengedményt. -
-
Rick4
félisten
válasz
tomcsi23 #48652 üzenetére
Elvileg nekem havi 25 rugó marad a zsebben, és 191 a szett, 200-ban lesz odaúttal. 8 hónap múlva már termel, de hozzáteszem, a kocsi 650 minden papírral, a 850 befektetés az nekem így havi 100K-t hoz. Szóval 8 hónap alatt nem csak a gáz, hanem a komplett kocsi ára jön vissza..
-
-
Napfénysüti
nagyúr
-
Flow
senior tag
válasz
tomcsi23 #48095 üzenetére
Szia!
Igen, igazából túl sűrű volt akkor az életem, gyakorlatilag ha fél óra csúszás lett volna a napomban, akkor az autót már csak újévben tudtam volna használni... így a legközelebbi márkaszervízre esett a választás. Egy 10-est gomboltak le, de alaposan átnézték, és "hivatalos" papírt is a kezembe nyomtak. Viszont köszi a helpet!
-
AMD Power
titán
válasz
tomcsi23 #47907 üzenetére
Van egy arca az biztos...
Az ilyenek akkor szoktak meglepődni mikor mondjuk a szerelőm/haverom autójával találkoznak. Egy 19 éves Renault Clio I. Külsőre látszik rajta ,hogy sport de semmi extra. Se küszöb se egyedi motorháztető...
300 lóerős, 4.8s alatt van éri el a 100km/h és 260-270km/h körül van a vége.
-
-
-
pinnacle
nagyúr
válasz
tomcsi23 #46794 üzenetére
Szerintem a végén metal fény meg egyebek miatt 5M lenne. Akartam kérdezni, hogy nem lesz kevés az 1.4-s motor, de olvastam, hogy nem. Opel, Peugeot, Citroen, Ford, japán autók nem veszik fel a versenyt a Skodával? Ezt csak azért kérdem, mert lehet, hogy a végén 5M-et szánok rá csak megáll bennem az ütő, hogy Skodát veszek ennyiért. Tudom, hogy most már Volkswagen, de én még emlékszem az útmentén álló Skoda 120L-re.
-
-
Rick4
félisten
válasz
tomcsi23 #46765 üzenetére
Én 2.5 éve vettem egy 70Ah-s Bosch S3-ast. Arra kellett, hogy egy kocsival hazajöjjek a horvát határ mellől, utána kivettem, itt volt bent majdnem egy évig, aztán gondoltam, berakom az egyik kocsiba, hogy csak ne álljon ott, végignyomta a telet, most egy másikban van, ami heti 2x 3 percre van beindítva, de ezt a kevésbé örömteli helyzetet is rendben viseli....
Van egy Vartám is, az is húzza kb 4. éve, de amiket még nem is én vettem, hanem az előző tulajok, pl egy oldalsarus delco, meg egy banner is, azokkal sincsen gond, teszi mind a dolgát..... -
Manitou
veterán
válasz
tomcsi23 #46748 üzenetére
Tegnap előtt csinált egy olyat hogy első inításnál nem akart elaludni az olajnyomás lámpa és mintha a motor is furán járt volna, le is állítottam. Második indításnál meg kigyulladt az aksi lámpa is és leállt. 3. indításnál meg beindult ahogy kell. És azóta se volt gond.
Illetve télen ha nem mentem vele 5-6 nap után eléggé lemerül. -
Manitou
veterán
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
tomcsi23 #46657 üzenetére
Ott a pont, bekukkantottam a forgalmiba 110KW van belevésve.
Olajból vékonyat kap 15W40-eset (Castrolt). Minidg van a csomiban 2 liter biztos ami biztos. Az Astra is ette az olajat, már hozzá vagyok szokva (ott is 1 litert még szokványosnak nyilvánított a gépkönyv). Bezzeg muter első genrációs Puntója nem eszi. Igaz, nincs is csapágyasra hajtva, meg az amúgy is jólsikerült széria volt.
Ha minden igaz le lesz cserélve lassan. Állítólag Superb lesz helyette. 2.0 CR TDI vagy 1.8T. Rem nekem benyós jut... Nem vagyok oda az Ikarus hangú kocsikért.
A másik divízión lévők már kaptak is, mentem az egyikkel egy próbakört. 2.0 CR TDI DSG 4x4-es cucc volt (ebben is haldex kuplungos megoldás van ugye?). Eléggé meggyőző volt. Nagyon nem tudtem megküldeni, egyrészt mert a városban nincs erre nagyon tér napközben, másrészt az össz km számláló 62 km-t mutatott mikor beültem... -
Qru
MODERÁTOR
válasz
tomcsi23 #46654 üzenetére
Nem. Céges, azért írtam, hogy sokat látott már.
Nekem egy 2007-es Jazz-em van (drága a benyó
).
Bár az előéletéről nem sokat tudok, hozzám úgy került az egyik kollégától kb egy évvel ezelőtt hogy a km óra 200,000km-t mutatott azóta 19K km-t mentem vele. Olajat csipegeti más baj ez idő alatt nem volt vele. Városban 10,5-11 literből eljárok városon kívül 6-7 liter, ha pályán tolom neki (140-150) akkor ott 9-10 litert megeszik. A fogyasztási kvóta/norma 12 liter rá szóval azért tartható vele ha nem kell sietni vele.
Kuplung kicsit kopott és a kinyomó csapágy sem tökéletes már, az egyest néha nehezen veszi pedig tökig kinyomom a kuplungot de ez ugye kopó alkatrész.Az ülése kényelmes, igaz eléggé kopott a plüss ülés. A kormány sajnos már málik és az ajtó kapaszkodó is csúnyán meg van kopva (egyszerűen elkezdett hámlani róla egy réteg és alatta meg mattabb fekete a műanyag). Ezen kívül működik benne minden az ülés fűtés is, az esőérzékelős ablaktörlő is.
Nem tudom mennyi maradt az újkori 140LE-ből de az előző céges egy 2002-es Astra 1,6 16V volt az ugye 100LE és ahhoz képest azért nagyot lép pedig a Passat "kövérebb". Mondjuk az érzetre a turbó is rátesz egy lapáttal mikor olyan 2500-2800rpm környékén el kezd tölteni...
A hangjába 2 perc alatt beleszerettem ahogy fütyül...mod:
neduddki: Akkor már ezt is tudom. Thx.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
tomcsi23 #46652 üzenetére
Ok. M3-ason mentem kb 150km-t olyan 140-150-el. Már a pályáról lejöttem és mentem is pár km-t mikor megállítottam a technikát a hibásan azonosított olajnyomás hiba miatt.
Szerencsére a turbó azóta is vígan fütyül. Igaz volt már egyszer hekkelve de hát ez egy 10 éves Passat 1.8T szóval elég sokat látott már... -
Manitou
veterán
válasz
tomcsi23 #46638 üzenetére
Áh, erre nem érdemes ilyesmit tenni, amúgy csináltak már belőle turbósat, de úgy tudom nem magyaországon. Jól van ez így, ha erősebb kocsi kell eladom és veszek egy erősebbet, de az még egy pár évvel odébb van szerintem.
Amúgy egy turbósítás kb mennyiből hozható ki?
Meg akkor a fél kocsit cseréni kéne. futómű, fékek stb...
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
tomcsi23 #46435 üzenetére
Minek? Ha nem nyomod le rendesen a pedált nem maximalizálod a fékhatást. Azért van az ABS, hogy ha túl sok akkor ő elveszi amennyire kell. Nagyon ráérősnek kell lened és kitartónak, hogy begyakorold azt a fogáspontot ahol a legoptimálisabb a fékhatás. Meg ugye az sem mindegy, milyen felületen, milyen gumival, milyen keréknyomással mész. Amik azért elég gyakran változnak ugye...
Ha meg nem a saját verdáján gyakorol akkor nem sokat ér amúgy sem. Nincs két egyforma kocsi. A fékük sem ugyanott fog, más a karakterisztikája, a betétek/tárcsák állapota stb. Nálunk a cégnél ugye egy beszerzésből valóak a kocsik és ott is elég nagy különbségek vannak.
Na ettől is hülyét kapok amúgy, hogy most az a divat, hogy az elején harap a fék aztán meg felpuhul és nyúlik mint a rétestészta. -
-
latyak17
tag
válasz
tomcsi23 #46354 üzenetére
És gondolj bele, hogy a bontó tárt karokkal várja az ilyen embereket.. lehet hogy épp olyan alkatrész került a kocsidba ami ilyen lopott autóból származik csak minden bizonyítékot leszedtek róla.. volt már ilyen "érdekes" autóüveggel doolgom ahol egy egyszeró drótkefével eltüntették róla a gyári számokat..
-
Mr.Grincs
veterán
Aktív témák
- Jövő héten érkezik a Grand Theft Auto Online - The Diamond Casino Heist
- ASZTALI GÉP / ALKATRÉSZ beárazás
- Miért álltak az oldalak egy hétig, mi történt?
- Házimozi belépő szinten
- Futás, futópályák
- Debreceni gyorsétkezdék, éttermek
- Tesla topik
- Battlefield 6
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Miért vezet mindenki úgy, mint egy állat?
- További aktív témák...
- Playstation Pulse 3D
- Asus Vivobook Oled 15.6 ryzen i5 5600h 16gb 1tbm2 ssd 3050 4gb video kari az ár fix !!!!
- Eladó/Asus P1504F /I5-8265U/12GB DDR4/Win 11Pro/15,6" FHD/256GB M.2 Sata!!!
- MacBook Pro 16' M1 Pro/16GB/1TB, magyar billentyűzet
- iPhone 16 Pro MAX 512 GB, Kártyafüggetlen - Makulátlan állapot! + AJÁNDÉK TOK - 3 ÉV GARANCIA
- Telefon felvásárlás!! iPhone 14/iPhone 14 Plus/iPhone 14 Pro/iPhone 14 Pro Max
- Ritkaság! Hibátlan! Intel Core I9 13900KS Processzor!
- MacBook felvásárlás!! MacBook, MacBook Air, MacBook Pro
- Nexus 6P 32GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Windows, Office licencek kedvező áron, egyenesen a Microsoft-tól - Automata kézbesítés utalással is!
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest