- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Telekom mobilszolgáltatások
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- One mobilszolgáltatások
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Magisk
- Kirakatba tette a Google a Pixel 10-eket
- Itt egy pár fotó az iPhone 17 sorozatról
- Profi stratégiára vált a Galaxy S26
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
Aktív témák
-
Rick4
félisten
Ez tutira így van, ugyanis néhány napja tárgyaltuk, hogy akkor ez most hogy is van, 500K körül milyen kocsit lehet venni, jöttek a megoldások, erre pár napja tényleg feltűnt ott a cikk erről.. Nekem fel is tűnt, de gondoltam, véletlen.. De hogy ez 2 hét alatt a második, az nem lehet véletlen... Bazzeg, ilyen nincs...
-
Rick4
félisten
Na de arra is, hogy Te lepadkázod? Szerintem ez csak az eladást segítő marketing része volt...
Akkor egyszerűen 23 hónaposan, 70ezret futottan lepadkázok négy gumit, és kapok 4 újat?
Ez nem így szokott működni.. Még a béjeméjéknél sem így működik, olvashattad tegnap...
Egyébként meg az ilyen nemcsak mondani kell, hanem le is írni...
-
hobizoli
nagyúr
630Ft, nem egy osszeg, de akarmikor jol johet. Pl ha Te esel le az utrol szorulsz be az autoba es csak arra jar akinek van. Munkatarsam motorral jott be meloba, amikor elotte egy Transit becsuszott az arokba es beszorult az ajto. Ki nem gyulladt ugyan, de ha be birja egybol torni az uveget kicsit eccerubb kinyitni az ajtot, meg elvagni a biztonsagi ovet, mert arra is jo, van benne egy penge is, kicsit eccerubb ezzel, mint teglat keresni a pusztakozepen, meg koromreszelovel elvagni az ovet.
hobizoli
-
Atlantis
veterán
Még korántsem elterjedt a benzinesek körében. Nézd, én nem vagyok szaki, csak pusztán a józan ész szerint:
- miből lesz a korom? Abból hogy nem tökéletes az égés.
- miért van ez így egy motor esetén? Nyilván nem volt ideje rendesen keveredni az üzemanyagnak és a levegőnek?
- segít ezen, ha közvetlenül a hengerbe küldjük a dózist? szerintem nem, mert még rövidebb a keveredési idő. Ha meg olyan piszok pontos befecskendezések léteznének, akkor dízelben sem lenne ilyen gond. Gondolom nagy nyomás kellene és minél finomabb permet a minél jobb keveredéshez, ezt meg biztos nem egyszerű/gazdaságos gyártani.Bocs, ha hülyeséget írtam. Hol hibádzik a logikám?
Egyébként meg mindegyis, elkanyarodtunk a kérdésemtől. Én mindenképp dízelpárti vagyok és leszek is. Nem érdekel se környezetvédelem, se más. Elnézést, ha valakinek ez nem tetszik...
-
tibi666
senior tag
a mercim diesel, mikor vettem bőven 10 millió felett volt az ára.
azért vettem dieselt, mert kevesebbet fogyaszt. meg mert nyomatékos.
biztos nincs benne részecskeszűrő, most múlt 8 éves.a c320cdi-t is azért vettem, mert keveset fogyaszt. nem tudom, hogy van-e benne alapból részecskeszűrő. ha feláras, akkor biztos nem vettem bele. el is lopták.
-
Atlantis
veterán
Az olyan is. Az elektronikát programozni kell, hogy mikor regeneráljon, ez szerintem nem egyszerű dolog. Ha meg nem, akkor adalékanyaggal kell bíbelődnöd. Hát ennyit nem ér meg, nekem legalábbis.
Nem csak a kedvező fogyasztás miatt, hanem mert emellé még vállalható menetteljesítmény is társul. Mellesleg a környezetvédők elsőszámú közellenségéből, a szén-dioxidból meg a dízel kevesebbet ereget a világba. Azonos lökettérfogat mellett természetesen.
feketeandras: Egyelőre az érvényes normákat a nagyobb motorok is teljesítik szűrő nélkül is. Nem a kényszer miatt rakják bele, hanem mert ciki már a magasabb kategóriákban anélkül autót kínálni. Ott már az árkülönbözet sem akkora érvágás, jobban el is lehet adni.
-
fekeandras
őstag
Megéri-e?egyértelműen: igen.De ezt sajnos a gyártók döntik el.Egy szaros részecskeszűrő mennyivel drágítaná meg az új autó árát?Csak pár %-al.Csak ugye ha előállítanak egy 5milliós alsó-középkategóriás autót cakk pakk 400e forintból miért növeljék a saját költségeiket (és csökkentsék a hasznukat
) még plusz részecskeszűrő árával is.Amíg nincsenek rákényszerítve b@xnak a kisautókba is rakni.Nem ártana ha kötelezővé tennék végre, mert mindenki csak beszél róla de senki sem tesz semmit.Ez a pénz beszél tipikus esete.
mod: Barátom (magyarországon elsőként) vesz az autójába verseny részecskeszűrőt mert addig külföldi versenyen nem engedik indulni.Na ez a külömbség úniós és úniós ország között.Itthon mindenre nagyívben szarnak azok akik érdemben tehetnének valamit a helyzet megváltoztatására. -
TexT-BoY
addikt
jolvan jolvan, lesz kép, de fényezőnél van a prelude, ahogy hazahoztuk mutatok képeket, és nem én csináltam hanem a red sun service
. De nekünk ennyire nem volt komolyan gondolva, 1lik oszt csá
.
De annyit a simota carbon dobozos betétszűrőről, hogy szét szedtük tavasszal, és szó szerint 1kg mocsok jött ki, a szűrő mögött természetesen tiszta volt, utána pedig a szokásos légszűrő tisztító olaj+magasnyomású viz+visszaolajozás után életre tért újra a motor.
Remélem 2héten belül kész a kocsi, és marha gyönyörüen meglesz csinálva, mikor utoljára láttam már a hátulját csiszolták, csak az elejét is szétkapták, és gyk az első sárvédőtől cserélni kell mindent (küszöbök, etc) egészen a hátuljáig, nembaj utána 4-5évig autó lesz. -
TexT-BoY
addikt
ha engeded válaszolok
.
Nekünk van Cold Air Intake alias torlónyomásos levegő cuccos a preludbe, egyértelműen számít. Jelenleg még vissza van vezetve a lámpák alá a cucc, mert nem tudtuk ujra hangolni a plusz levegővel, de akik ilyen cuccal járnak azoknak 40km/h felett már érezni hogy kap valamit, ezért is lett visszavezetve, mert az elektornikás srác aki irja a prelude kompuutert figyelmeztetett hogy egy autopálya temponál ha nincs plusz üzemanyag akkor átéghet a dugó a többlet levegőtől, szóval 2héten belül kész az uj telifény, meg az uj vezérműtengely aztén csokibácsi megmutatja mit is jelent a torlonyomás, de ez a 0,055 ez valami rohadt kevés, ennél SOKKAL több.szóval szerintem jelent, és nem csekély, csak betétszürővel csináld ne direktel,
-
hobizoli
nagyúr
Van benn racio egyebkent abban amit a kollegad mond, de ...
Szoval vannak a jutub-n videok, amikor szivo motoros gep ott all a fekpadon, lemerik, lesz x LE, aztan odatesznek a legszuro szivonyilasahoz egy lombfujot -amivel a lehullott faleveleket lehet odebb hessegetni-, es merheto diffi, nem csak 1-2LE-vel lesz jobb
De az F1 gepeknel is mukodik ez,
hobizoli
-
gaborbol
őstag
Nem volt netem,csak most tudok irni, igaz most sincs, csak free wifi
Ma vettem egy buickot 800 dolcsi volt,erre volt most keret, es csak meloba jarkalasra kell,
Le vagyok gatyasodva, mindenre kell a penz,semmi flancolas, ezek olcsobbak, es jobban felszereltek, valamint ezekhez talan jobban ertenek mint az Eu-s verdakhoz.
A saturn 1,9 liter 16 szelep 122 lo kb, es szunyagirtonak hivjak a kollegak(kis genyok)
Amire kell azt boven tudja ez is.A bol B-be a heten 5 alkalommal.
A buick-kot legalabb kocsiszamba veszik meg ha 19 eves is igaz 3.8L V6 es full,pl csak az ules 8 iranyba allithato.Meg nem tudtam elhozni, holnap megy muszakira, de holnap este mar az utakat fogjuk falni, remelem legalabb 1-2 evig.
Majd rakok fel rendes kepeket.
-
hobizoli
nagyúr
Volt ijen munkatarsam. 2k-ert tankolt minden alkalommal (meg 30-40percig allt inkabb sorba az Auchan kuton, ahol 4-5Ft-l olcsobb volt a benzin literje). Szerinte ennyi is szamit a fogyasztasban. Mondtam is neki alljon meg, mert kihugyozom azt, amit kibirok...de legkozelebb igerem meg a kormeimet is levagom.
Ugyan o produkalta azt is, hogy este varosban is max helyzetjelzovel ment -volt hogy meg azzal se-, mert o mindeki mast lat es kulonben is, ot megvilagitjak a tobbiek fenyei.hobizoli
-
NoLF
veterán
van egy pár 8gen az ismerősi körben, még sosem érkezett rájuk panasz semmilyen irányból (ja de, az egyikben fékbetétet kellett cserélni, mert elkopott...)
jók ezek a statisztikák, de én mégis inkább a szervizes haveroknak és az említett autókkal rendelkező ismerősöknek hiszek.
ettől függetlenül tény, hogy amióta angliában teszik össze a hondákat, nem olyan mint a japán. s ez nem is meglepő...
-
Ariadne
őstag
Mint a témában járatlan és régi jogsis, de teljesen kezdő sofőr, én hajlamos vagyok azért drágább autót venni, mert 20%-kal nagyobb az esély, hogy megmaradok benne. Kockáztatni ettől nem fogok jobban, mert minek. Rutin nélkül viszont nagyobb az esély, hogy elbaltáz vagy elnéz az ember valamit, és nem érdekel, törjön porrá a kocsi, csak szálljunk ki mind belőle, ez többet ér a legdrágább autónál is. Csak hát ugye autóipar, na, objektív teszt nem létezik. Kár, hogy nincs olyan felmérés, mint ez az ADAC, sárga angyal kiszállások utólag, csak balesetekkel.
Mindenesetre ezek miatt sosem vennék pici autót, a frász kerülgetne egy Matizban vagy egy régi Swiftben. Örök emlék, amikor régen diákmelóra vitt egy agyilag nem százas fickó hármunkat egy Wagon-R-rel, nagy sebességgel, hülyén előzgetve. Komolyan féltem, hogy ottmaradunk, és rettentően zörgött-csattogott az egész autó, brr...
Egy testes kombinál, akármilyen is a hivatalos töréstesztje, azért csak többet kell jönnie belém a másiknak, hogy bajom essen. De lehet ez naiv látásmód.
Sajnos csak kerékpárral meg motorral van tapasztalatom, ez utóbbival egyelőre csak gyakori utasként (motor mindig volt a családban, autó sosem, kell is majd egy kis 600-as Honda valamikor...)
A hirdetéseket megnézve meg azt láttam különbségként, hogy használt Volvóból tényleg sokkal több, amiben sok a légzsák meg a hárombetűs, Fordokból jobban kell válogatni, hogy találjon az ember.
-
AAA dehogy
DeadMeat: Az elso,az kicsi a 2. gyenge,mert egy gyenge kis kocsi melle(fiesta 1,8D 43Le
)mar kene egy nagy eros kocsi vegre.
Pestre csak ritkan jarunk,nem mi vagyunk a bunosok a smogert.De ha muszaj,mert szeszamokat nem cipelhetjuk a buszon es az uzemanyaggal meg ha sokat lehet sporolni,akkor ki kell hasznalni(kb 35% megtakaritas)
-
Khelben
nagyúr
remélem ebből nem lesz flém, de aki környezettudatosan gondolkozik, az nem vesz dízelt.
Nem lesz flém, mert ez nem vita tárgya, hanem tény. Szmogriadóban nem kéne bohóckodni a páros meg páratlan rendszámokkal, egyszerűen a dízeleknek kellene megtiltani, hogy menjenek.
És igen, a buszoknak is, mert egy busz szállít átlag 40-50 embert, közben egy korszerű személyautó szennyezésének a 100-szorosát produkálja. -
philoxenia
MODERÁTOR
Arra gondoltam, hogy az a típus a legkönnyebben szervízelhető, amiből sok van. Escortból van, de azért nem annyi mint az Astrából.
E-Max: A prémiumokkal az a baj, hogy az alkatrész árak olyan magasak, hogy komolyabb javítanivalónál már nem érdemes megcsináltatni.
Volvoba komolyabb alkatrész gondolom nagyon sokba kerül /motorfelújítás, váltó, ilyesmire gondolok/ -
Integra
titán
csüt reggel 8, 24e pénz számlára, thx
kicsit olcsóbb mint a gyári, már beletörődtem, hogy 80e, de egyszerűen nem jutott eszembe, hogy van utángyártott szélvédő ismég a carglass-t találtam a gyömrőin, az is jó lett volna, de innen az üllőiről könnyebb bkv-val tovább menni, mert 3-4 órára vállalják. addig okmányirodázom egyet..
-
dragonfx
veterán
ez igaz, de ilyen alapon a te astrád mennyit ér reálisn a mosta piacon?te annyiért odadnád ha nincs pénzed jobbra?
hát egy ilyne uj accord ha jól sejtem 5 milla.ha jól van karban tartva 3.5etmegérhet talán.
De ti nyugodtan vitatkozzaok hogy opel, ford, hond...meg versenytechnika, meg 2.0,meg 1.6..meg 100millió...én meg 2ből is már olyna autót vennék bmw.t ami keresztbe hosszába előről hátúlról..leautózza mindet, minőségben fogyasztásban, gyorsulásban.ennyi.ilyne hogy kombi automata meg km óra állás semmit nem jelent használtautónál..pláne ami fiatalnak számít....10e alatt is tönkre lehet tennie gy autót meg 210e után is lehet gyári....aki nem kombi automatát akar annak csak hátrány e két tényező.
-
Integra
titán
ez egy teljesen alap benzines, nincsenek benne fancy alkatrészek.
de most is azt tudom mondani, hogy ez nem Khelben kategóriás autó, ennek megfelelően drágább és az alkatrész árai is magasabbak. nem az ő pénztárcája, ha így jól fogalmaztam meg a dolgokategyébként az én autóm szervizelése is kb egy civicének felel meg, annál picit kerül csak többe. értelem szerűen a féktárcsáim már nem a civic tárcsák árában vannak, de ezzel tökéletesen tisztában voltam akkor is, a teljesítménye tekintetében pedig érthető is.
-
-
Fori23
őstag
Aktív témák
- Wimius W2 okosprojektor / Számla + Garancia / 30 000 Ft
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad L13 G3 - i5-1245U I 16GB I 256SSD I 13,3" FHD Touch I NBD Gari!
- Apple iPhone 14Pro 128GB Kártyafüggetlen, 1 év garancia
- Samsung Galaxy S25 128GB Kártyafüggetlen 1 év Garanciával
- Xiaomi Redmi 9AT 32GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest