- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Három Redmi 15 érkezett a lengyel piacra
- Telekom mobilszolgáltatások
- Fotók, videók mobillal
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Kikristályosodik a Razr 60
- Samsung Galaxy Z Flip7 - kis fogyás is sokat számít
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Mobil flották
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
Aktív témák
-
Jadro
veterán
válasz
dízelracer #50071 üzenetére
Meg kell nézni közelebbről. a Merkantil honlapon fent van az állapotlap a kocsihoz, az alapján egyáltalán nem vészes. Persze a motor állapotát az nem rögzíti, ez az amit meg kell nézni.
-
Yushchenko
őstag
válasz
dízelracer #50071 üzenetére
Nem, egyáltalán nem. Csak jó áron van.
-
hobizoli
nagyúr
válasz
dízelracer #50007 üzenetére
Azert 8 vagy 10sec kozott 2sec-nyi kepesseg siman erezheto seggre, nem racsezva 1-1 sima kigyorsitasnal is...
Nyilvan 18 vs 20sec-nel mar nem annyira, de minnel kisebb, annal inkabb... -
Zewa
senior tag
válasz
dízelracer #49982 üzenetére
No igen, lehet ez egy kicsit még nagy feladat a Vw-nek.
De aztán lehet hogy Kína megmenti őket a teljes bukástól.Azért még a szívó 3.2-es is motor felküzdi bő 9mp alatt magát százra ottómatával.
Ami majd' 2mp jobb egy 16V stift. Attol függetlenül persze elég harmatos.
Hatalmas eza tömeg. Egy 4.2-es TDI kótró Kun7nek van ekkora önsúlya.Rick: Ez mennyire város?
-
hobizoli
nagyúr
válasz
dízelracer #49982 üzenetére
Szivobenzin ekkora ccm-ben egy ekkora bodehoz fosgyenge, es kene jedi alulra is.
-
Typhoon47
senior tag
válasz
dízelracer #49982 üzenetére
Volkswagen maradt volna inkább a kaptafánál, a Phaeton bevallottan g*cinagy bukás volt.
annyi.
-
tomcsi23
veterán
válasz
dízelracer #49975 üzenetére
Másnak bezzeg ajánlgatja a V10-et, de magának meg 1,4-est vesz
-
AMD Power
titán
válasz
dízelracer #49952 üzenetére
-
tomcsi23
veterán
válasz
dízelracer #49931 üzenetére
Remélem, hogy legalább olajcserére sem kell költeni.
-
Napfénysüti
nagyúr
válasz
dízelracer #49931 üzenetére
Egy picit azért kell bele tölteni, akkor jobban megy.
-
Yushchenko
őstag
válasz
dízelracer #49895 üzenetére
alkatrész ellátás, és szerelői tapasztalat is van bőven gondolom
Mindenesetre nem semmi árak vannak.
-
Csaby25
őstag
válasz
dízelracer #49821 üzenetére
Ok, ok rajottem mar hogy draga az alkatresz a Mazda 2-hoz, kerdes az hogy mit ajanlasz helyette.
Koszi! -
Dare2Live
félisten
válasz
dízelracer #49816 üzenetére
és mennyi ilyen epic fail van...
-
aero.
veterán
válasz
dízelracer #49782 üzenetére
Tényleg, de van 2 literes is 122 lóval. Vagy keverem a dízellel?
Előkeresem az újságot. Van, az volt a 16i, 18i, és 20i-ben is, csak fojtva. -
k.
őstag
válasz
dízelracer #49788 üzenetére
Ezek 99%-ban a márkakereskedés álltal eladásra kinált autók, amiket kiadtak tesztre(Na ez nemfaja
), a szalonban állt pár hónapot, esetleg tesztautó volt, amivel a vevőknek bemutatták, hogy mit tud.
Nagybátyám Opelt vett így. Ez is hasonló lehet, csak mivel a VW-é a weltautó, igy bekerült hozzájuk.
Van, aki hamar lecseréli mert nem úgy jött össze-viszi a bank, ráun, széthajtja-, de nem feltétlen csak "ezek" a fiatal autók vannak a piacon kevés KM-el. -
zoo8800
veterán
válasz
dízelracer #49778 üzenetére
"használt."
4 hónapos
listaár alatt adják, kb. 5%-kal. -
Dyrtyho
őstag
válasz
dízelracer #49778 üzenetére
Ezen szakadtam : "Fúú gyere gyorsan anyjuk a szomszédnak új béjemvéje van"
-
aero.
veterán
válasz
dízelracer #49778 üzenetére
16i is 2 literes szívó amúgy
de van lényege a mondanivalónak sajnos.
k.: miben másabb egy Seat Leon FR egy GOlf GTI-nél? Lényegében ugyanazok, csak máshogy néznek ki, már a VW-nél is meg kell fizetni az emblémát. Ua. helyzet az A3-mal ... 2.0TFSI 90%-ban Golf, mégis hol van az ára ...
Gondolkozás nélkül vennék Ocatvia RS-t a Golf helyett, Superbet Passat helyett. Lassan ott tartunk, hogy még belülről is ugyanúgy fognak kinézni ... de az egyik csak drágább.
-
k.
őstag
válasz
dízelracer #49778 üzenetére
Biztos a korkülönbség teszi, de én pl inkább egy ilyenben üllnék 20-25 évesen, mint akár egy Superb-ben, vagy Passat-ban. Ez az autó pont a fiatal, mondhatom, hogy korombeli, vagy nem sokkal idősebb- fiataloknak készült, akik akarnak egy igazi kis méregzsákot, de nem szupergazdagok, hogy tudjanak venni pl egy Lambo-t.
Alapvetően full igazad van, az ilyen fapad bmw-k elég gázak, de én azért mégis inkább ilyesmit vennék-bár tény, hogy a 318i az, amitől már megfordulna a fejemben a bömös-, mármint nem seggfapadban, de közel alap kivitelben. Az ok egyszerű. Komolyabb összeszerelési minőség, jobb váltó, jobb zajszigetelés és tsai. Szóval azért vannak ennek is előnyei, bár az tény, hogy vannak olyan fapad bömösök, amire tényleg aztmondom, hogy inkább ne.
Azt nézem, mert ezeket az autókat nem ide szánják. Azért van a 80 lóerős golf trendline kivitelben, hogy a keleti piacnak is legyen valami. Ezeket nyugatra szánják, ahol van egy bevett közönségük, akik mindig megveszik az újabb GTI-t.
-
k.
őstag
válasz
dízelracer #49739 üzenetére
Látszik,hogy nem vagyunk egyformák. Nekem pl tetszik a felni
Viszont 10 milláért ez az autó nem drága. Ennyiért nem kapsz normális-érsd menetteljesítményben ilyen szintű- bmw-t, sem mást, az M-es széria drágább, igaz ez a többi "prémium márkára" is. Namost, egy SEAT vagy Skoda 10 milláért, erőssen vicc, kis is röhögném, aki annyiért vesz, szóval az sem(A VW azért még itt épphogy vállalható márka preztizs szempontjából). Ez egy fiataloknak szóló-pl 2. autónak, az elsőn megtanul vezetni, aztán jön ez-, nyugaton egy ilyet 25-30 éves korukra elérhetik, úgy meg mindjárt nem nagy cucc. Az a srác meg viccesen nézne ki az üzleti passat-tal.
Van ennek is elég nagy közönsége, nem poénból gyártják. -
Lokids
addikt
válasz
dízelracer #49757 üzenetére
Na ez za, annyi nincs, hogy ilyen kocsikat vegyek/fenntartsak.
Valamit 1.5-2 millából kéne kihozni. De úgy, hogy azért én nem versenyezni használnám, hanem közlekedni. -
AMD Power
titán
válasz
dízelracer #49750 üzenetére
Van benne valami! Foleg ami a lakast illeti...
-
Typhoon47
senior tag
válasz
dízelracer #49750 üzenetére
aham. egészen addig oké az autó amíg nem számít a presztizs(10 milláért már játszik ez is), onnantól meg felejtős úgy az egész skoda sajna..
-
hobizoli
nagyúr
válasz
dízelracer #49736 üzenetére
Azert 10M egy Skoda-ra is khmkhmkhmkhm...
-
hobizoli
nagyúr
válasz
dízelracer #49745 üzenetére
16ker...
-
AMD Power
titán
válasz
dízelracer #49739 üzenetére
Vicces az biztos. Ennyi penzert ez nevetseges. Tok mind1 mit tud.
Ennyiert mar veszek szalonban egy uj Passatot.
-
VR6-Fan
veterán
válasz
dízelracer #49736 üzenetére
pirelli edition 35 vagy mi az isten
felni is gyári.
-
vikvuk
senior tag
válasz
dízelracer #49728 üzenetére
én is úgy emlékszem, vagy csak bénák voltunk
-
zoo8800
veterán
válasz
dízelracer #49724 üzenetére
Dehogynem, linkelnék is egyet, csak úgy
Ott egy Porsche M5 link van, ami nem jó. -
vikvuk
senior tag
válasz
dízelracer #49724 üzenetére
mekkora csóringer az a cég
-
Yushchenko
őstag
válasz
dízelracer #49710 üzenetére
Hát, bizonytalanság a köbön.
-
Napfénysüti
nagyúr
válasz
dízelracer #49647 üzenetére
Teljesen egyetértek.
-
hobizoli
nagyúr
válasz
dízelracer #49647 üzenetére
Meg Szijjártó elvtárs is hetente sipákolt minden 2Ft-s emléskor a 300Ft-s a benzinarnál hogy óóó ez a kormány felelőssege, és tönkreteszik a magyar családokat ezzel és fúúú, most meg ~néccá-nal flegmán aszondja egy laza 8Ft-s emeléskor is, hogy áááá ez nem az ő felelősségük, ijen árat diktál a piac
Meg nyekereg hogy de különbenis, a jövedéki adó emelése miatt ennyi, de azt egyrészt csökkenthetnék is, ha akarnák, másrészt meg ha kivonom belőle, és rendesen ÁFA-san számolom, még akkoris 60Ft-l drágább most, akkor meg miről beszélünk...?
szélkakaspárt
-
Typhoon47
senior tag
válasz
dízelracer #49647 üzenetére
+1
-
Napfénysüti
nagyúr
válasz
dízelracer #49475 üzenetére
Sorry akkor tényleg félreértettelek.
Ebben még egyet is értek veled hogy túlárazottak. Mondjuk bevallom férfiasan a VTi-k is de én nagyon szerettem volna így megvettem a sajátom (mondjuk ez még emészthető áron volt
).
-
Napfénysüti
nagyúr
válasz
dízelracer #49448 üzenetére
Nem mondtam hogy kevés. Én se vennék Integrát annyiért amennyiért van. De úgy mondtad mintha mindegyik szétesne... Azért nem annyira szarok ezek a japán autók hiába nézik le sokan.
Mellesleg itt a PH-s Honda topikban is van Integra tulaj én is ismerek személyesen egy másikat őket meg lehet kérdezni milyen autók. Azt aláírom hogy drágák meg nem a Csontitól kell venni...
Egyébként itt TC-n is írtak róla mivel az egyik írónak volt: Integra -
zoo8800
veterán
válasz
dízelracer #49445 üzenetére
Öcsém Civicje pont ilyen. Nincs lefényezve, nincs két egyforma rés a lemezek közt, beleér a dob, kopog a futómű, büdös a klíma, a toronycsapágy is nyekereg, de az autó gurul, és a célnak megfelel.
Kérdésedre válaszolva, én sem venném meg, de más lehet hogy igen. Nem vagyunk egyformák. -
Napfénysüti
nagyúr
válasz
dízelracer #49445 üzenetére
2,5-től már talán kapni olyat ami jó. 1,5-ért én se vennék az tuti. Aki ilyet akar annak tisztában kell lennie vele hogy drága autó amire még költeni is kell alkalomadtán.
-
pszili8
aktív tag
válasz
dízelracer #49050 üzenetére
Am most jutott eszembe egy vidi ráadásul magyar.Aki a pályát kijelölte biztos fejbeverték,mikulás rallin ilyen kemény pályát
VIDEÓ -
Motion_Blur
félisten
válasz
dízelracer #49050 üzenetére
Végén a sárga Subaru milyen szépen siklik
-
zoo8800
veterán
válasz
dízelracer #49050 üzenetére
Az más. 1.4 azért fickósabb lenne egy kicsit.
Páran milyen szépen lebontják a kocsi elejét
-
pszili8
aktív tag
válasz
dízelracer #49050 üzenetére
Szép.
Ilyenkor szokott törni a féltengely vagy rosszabb esetben a difi. Legjobb a Dacia-n az "art of drive" felirat.
Alitalia-s 2105 wtf??
-
zoo8800
veterán
válasz
dízelracer #49040 üzenetére
Fura a szívó moci után. Anyám 1.4-es Corollája is tetü alul, hiába a 97 ló
-
dragonfx
veterán
válasz
dízelracer #49025 üzenetére
lehet.de jobbak.megbízhatóbbak.szebbek.biztonságosabbak.
-
dragonfx
veterán
válasz
dízelracer #49004 üzenetére
egy életveszélyes.egy koporso.tuti a kasztni és a hajtás sokáig nem bírja ezt a loerőt.gyorsulást.és nyomatékot.na meg ugye a kerekek se valószínű.
én azért egy hasonlo loerejű.evo.ba vagy netán ferkába valahogy valami rejtélyes oknál fogva biztonságosabban érzem magam.....ez sufnituning.az meg gyári.profi mérnökök által összeállított konstrukcio.tesztelve.stb....
ezért nem is kéne a fenn említett autokkal egy lapon említeni.netán összehasonlítani.már az áraik miatt sem.
-
hobizoli
nagyúr
válasz
dízelracer #49009 üzenetére
De vazzeg tomeg/LE aranyt szamolj mar ezekre, meg a Polo-ra. Ez a Polo messze jobb arannyal bir, mint a EVO 400loval (akar gyariban is van ekkora teljesitmenyu).
Mi ebben az über, ha ugyannyit megy? -
VR6-Fan
veterán
válasz
dízelracer #49009 üzenetére
maki asszem 11,2-öt ment mi előtt szét hullott 3év után az 1Z-s rém
-
hobizoli
nagyúr
válasz
dízelracer #49004 üzenetére
12.0 drag epitve, meg osszkerekkel indulva 430+LE-sen, az szerinted "jo"?
-
hobizoli
nagyúr
válasz
dízelracer #49000 üzenetére
Fos. Olyan, mint egy 2t, uvegre hegyezett motoré, ami megy 13-14k rpm kozott, aztan azon kivul meg egy szeria robogo is lehagyja, annyira nulla. Nem jo ez semmire.
-
hobizoli
nagyúr
válasz
dízelracer #48983 üzenetére
Ez a dizel Polo eleg protty karakterisztikaju, mar bocs. 3500-nal elindul es 4000-nel vege is van, tul hirtelen jon meg az ero kezelhetetlen utcan hiaba 4x4-s melle.
Ezt egy csak 250LE-s szelessavban is huzos motoru vmi ugy leosztja utcan, mint a fost, mert nem kell benne annyit valtani, meg varni percnyi a turbo szakadekra. -
Rick4
félisten
válasz
dízelracer #48987 üzenetére
Volt itt több változat: [link]
-
Rick4
félisten
válasz
dízelracer #48983 üzenetére
az 1900 ló a gyári 450-hez képest szerintem nem 3.8-as szorzó, de lényegtelen... A Supra-hoz nem lehet megvenni dolgokat? Mert ugye az is tök lényegtelen, hogy az usában vagy itthon csinálod, minden megvehető ha van valaki aki el akarja adni.
Én se mondtam, hogy extrém az 1900 ló. Tehát így elég nehéz vitatkozni erről.
-
Rick4
félisten
válasz
dízelracer #48981 üzenetére
-
Rick4
félisten
válasz
dízelracer #48973 üzenetére
-
Rick4
félisten
válasz
dízelracer #48975 üzenetére
Aztán az is benne van, hogy bizonyos szituban nem tudná senki se az úton tartani, na de ettől érdekes a dolog...
-
aphra2
senior tag
válasz
dízelracer #48967 üzenetére
Régebben már írtam , hogy az automata még szekvenciális módban is lassú mint a dög ,
pont egy A6 tapasztalat alapján, aztán többen hivatkoztak a műszaki leírásra hogy 0,2 sec alatt vált,... bruhaha -
hobizoli
nagyúr
válasz
dízelracer #48967 üzenetére
Altalaban mindenbol kezivaltost kell venni hasznaltan, mert ezek az automata meg tiptronic dolgok csak draga, szunnyado szopofaktorok
-
Ck.
addikt
válasz
dízelracer #48960 üzenetére
Asztaszondod? Nem menne legalább úgy, vagy jobban a triptronic A6, mint a kézi Mondeo? Súlyra kb. ugyanott vannak, a Mondeo 220 Nm, 170 Le, az A6 236 Nm, 193 Le.
Ha lepadlózom az A6-ot, tényleg annyira gondolkodósan gangol vissza? Zajszigetelés szempontjából sokkal jobb egy Mondeonál?
-
Rick4
félisten
válasz
dízelracer #48926 üzenetére
A borzalmas összeszerelési minőség melyik évjáratú VW modell összeszerelési minőségével egyezik meg?
-
pszili8
aktív tag
válasz
dízelracer #48913 üzenetére
Jó annak aki ilyet megengedhet magának
-
hobizoli
nagyúr
válasz
dízelracer #48892 üzenetére
Eklund is majd megunja az allando szereleseket, hiaba van neki ott 20 motor is akar... nezd meg par eve mennyien voltak kint egy drag-n meg most
Van 1-2 televagyokpenzzelnemszamitmennyibekerul, meg par hobbista, de nem jo poen 2 hetente turbot leszedni meg ujra kupplungozni, mert nem birta a kikepzest, meg egy heten 3x hengerfejezni az autot, mert sok lett, ezt foleg nem csinaltatni, penzert... qrvasok penzert. -
hobizoli
nagyúr
válasz
dízelracer #48888 üzenetére
Ja, csak amig idaig eljutottak volt par olyan racse is, hogy kijottek, mentek 1-t, juj nem jo, aztan a masodik probalkozasnal a hajtaslanc aszonda szia, a rajtban csak randult egyet az auto es onnan ugy huztak fel csorlovel trelerre, es mentek is haza
Schuszter Zoli is megmondta anno, ok amig nem mentek 500LE fole az Audival, siman hasznalhato volt az auto utcan is, kimentek lábon, verseny, aztan haza lábon. 600LE korul mar kezdtek rovid idon belul megroggyanni a valtok...
3.6 v6 830lojje meg 1000lojjenal meg mar kb uzemoraban lehet szamolni
-
pszili8
aktív tag
válasz
dízelracer #48888 üzenetére
Nekem ne mond,versenyszerelőként szoktam autocross versenyekre járni,a barátom annyira tehetséges,hogy az valami hihetetlen,egy subaru imprezát elpicsázott a Ladájával,és nem a subaru volt a szar,hanem a Lada megy veszettül,180Le körül jár.Több mint ~10 millába van nekik eddig a versenyzés,pedig amatőr,de legalább eredményes,de szponzor egy szál sem.De igazából már csak a fíling miatt megyünk,lakókocsiban alszunk este kicsi pia,kicsi buli.A magyar autocross OB arról szól hogy van E. János a VI Lancerével, kettő azaz 2 db E30 BMW ellen
Végezetül a becsülettel megépített Ladáról egy kép(ha már linkelgetünk): -
pszili8
aktív tag
válasz
dízelracer #48879 üzenetére
Örülnél te ennek a szarnak
Jaa tudom mi a bajod,nem dízel.
-
#25954560
törölt tag
válasz
dízelracer #48845 üzenetére
mert nincs ra szukseg. vegtelenul megnyugtato a tudat h ha kene, akkor nagyon menne
a RozsaCernas
-
AMD Power
titán
válasz
dízelracer #48851 üzenetére
Durva... de min mindig lehetett volna sokkal rosszabb is. Képzeld el ezt egy komolyabb sebességnél....
-
AMD Power
titán
válasz
dízelracer #48849 üzenetére
Az szép.. milyen kocsival voltatok? Le valakinek valami baja?
-
AMD Power
titán
válasz
dízelracer #48847 üzenetére
Hála Istennek abban még nem volt részem. Remélem nem is lesz.
Szabad tudnom mi történt? -
AMD Power
titán
válasz
dízelracer #48845 üzenetére
Mert be nőt már a fejed lágya.
-
hobizoli
nagyúr
válasz
dízelracer #48818 üzenetére
enyemben 150k van mar lassan az oraban, egyelore meg megy, de a faszfejisztani Bosch rendszernek ami kenyszerbol kerult vissza bele, megvannak szamlalva elete hatralevo napjai, megint fut a countdown a -remelem most mar vegleges- kivegzeseig, T-3nap to go
-
VR6-Fan
veterán
válasz
dízelracer #48818 üzenetére
1,4 TSI-ről volt szó, legalább is részemről.
zastava blokkos rémekkel nincs gond hisz olyan egyszerű mint a faékgooool:nincs itt semmi gond szimplán csak nem megfelelő a véleményed, illetve nem tudom mire alapoztad és vontad le a konzekvenciát, de az sem jó
és erre hívták fel a figyelmed ki-ki a maga vérmérséklete szerint.
-
gooool
őstag
válasz
dízelracer #48818 üzenetére
Nem értitek,hogy mit akarok ezzel mondani,szal nem is fárasztalak titeket,inkább elpályázok,ha segítség kell írok,de személyes véleménnyel inkább nem állok elétek,mert amint látom egyből tényként kezelitek.
-
Manitou
veterán
válasz
dízelracer #48782 üzenetére
Nissan almerához (N15) kellene nekem benzinbetöltő cső.De nem igazán találtam eddig sehol
Esetleg külföldi is jöhet
-
gooool
őstag
válasz
dízelracer #48776 üzenetére
Igaz,inkább egy szerviznek fizessek,mint egy szerelőnek,akinek még el is kell viselnem a személyét az oda-,meg visszaúton is.
És mivel 20K-ból lassan már egy olajcsere sem jön ki,igencsak megéri...Akárcsak az,hogy írtam és a topicba és már csomó hasznos tippet adtatok! -
zsid
senior tag
válasz
dízelracer #48750 üzenetére
Sztem a negyed millán emelhetsz nyugodtan
#48748: 3.ban 120nál 8liter ??
-
AMD Power
titán
válasz
dízelracer #48656 üzenetére
Ilyenre gondoltál?
-
VR6-Fan
veterán
válasz
dízelracer #48589 üzenetére
lehet, elég sok mindent, csak heroin árba, gondolkodok egy vásárlásán, de csal kvotro érthető okokból (na jó meg mert ismerősnél olcsóba van egy svájci S2-es motyo), de ahogy nézegetem meg hallom nagyon durva árakon mennek az alap cuccok
-
AMD Power
titán
válasz
dízelracer #48575 üzenetére
Egyik régi nagy kedvencem...
-
pszili8
aktív tag
válasz
dízelracer #48575 üzenetére
Pont a múlt héten ment el a használtautón egy gyönyörű audi 80 coupe 2,0gt 250k-ért.
Sztem ez is megéri,de erre költeni kell,de sztem 400-ból szépre meglehetne csinálni. -
gooool
őstag
válasz
dízelracer #48575 üzenetére
A Caprikat már nézegettem és nagyon tetszik,olyan Mustangos érzetem van ha látom.
Az Audi nem tudom,hogy eddig miért nem jutott eszembe,pedig a márka nagy kedvencem.
A többit pedig szintén átnyálazom,lehet találok vmi szépet ott ahol nem is gondolnám.Köszönöm!
Ha találok vmit belinkelem természetesen. -
hobizoli
nagyúr
válasz
dízelracer #48562 üzenetére
Probald ki.
-
hobizoli
nagyúr
válasz
dízelracer #48548 üzenetére
Ezek kozul van egy 79eves bacsis, akinek kb csak egy lokes kellett, 3 oldalba vert -mert a 155-s gumi rulez-, ami mas kocsiban sem egy eletbiztositas ha az 90-l jon, te meg 60 nekiesel, mert szembol es hatulrol "ved" csak jol a kaszni, oldalrol nincs gyurodo zona nagyjabol semmiben se.
Szerinted egy Golf3-ba beleallna egy Focus oldalrol, abbol kiszallnal azon az oldalan utazva...?
-
gaborbol
őstag
válasz
dízelracer #48548 üzenetére
Jopar esetben ugy nez ki, hogy az "ellefel" a kocsi oldalat kapta telibe, ugy mondjuk nem soknak van esellye, lehet az szinte barmilyen kocsi, persze a kepek nagyon brutalisak.
Hasonlo esetben, nem hiszem hogy egy opel vs ugyan olyan opel, vagy barmi mas jobban jonne ki.
-
AMD Power
titán
válasz
dízelracer #48538 üzenetére
Ennyi! Én pl ezért is szeretem az autóm. Massziv és biztonságba érzem magam benne. Megváltás a Clio után ilyen szempontból.
de én akkor megfogadtam hogy inkább járok gyalog mint hogy egy suzukit vegyek.
-
pszili8
aktív tag
válasz
dízelracer #48548 üzenetére
Aztaq nem vezetem többet a swiftet,igaz megúsztam már vele pár necces szitut.Az a vicces,hogy a swiftben be volt állítva a ventilátor,hogy a kinti levegőt keringesse,fújt a szél mint állat dobálta az autót,átkapcsoltam,hogy a benti levegőt forgassa,erre mintha elvágták volna
-
Typhoon47
senior tag
válasz
dízelracer #48548 üzenetére
bahh a szaros astra g h széttépte már
-
zsolthee
senior tag
válasz
dízelracer #48548 üzenetére
Azt a rohadt...
Opel vs. Suzuki...meghajlott mint a csöröge fánk! -
sagesz93
addikt
válasz
dízelracer #48548 üzenetére
huvazze
az a 3. amikor az ignis darálta le a swiftet még nem is tűnt olyan durvának erre mindenki meghalt ...Igaz ott még találkozott a kerítéssel is.
-
Typhoon47
senior tag
válasz
dízelracer #48538 üzenetére
abszolút egyetértek. 4 hónapja volt egy 6os karambolásom ausztriába. belém jöttek hátulról mert sajna(nem voltam erre készülve) 90el léptem ki pályára, este, zuhogó esőben és belém jöttek mint a fos hátulról(peug206). a hátsóm összetört(csomagtartó off) majd még 5 másik arc követte szépen hátulról.. octaviák, 2 focus, meg pár francia(modernebb), senkinek nem lett semmi baja, mindenki megúszta karcolás nélkül. viszont az utolsó gyerek egy swiftben csatlakozott..na őt már mentők vitték, rakták össze.. de nagyon csúnyán vérzett mindenhonnan...pedig nem jött ám ő se gyorsan, csak nem tudta lefékezni magát.. :-/
-
hobizoli
nagyúr
válasz
dízelracer #48538 üzenetére
BKV lassan kikukaz par buszt
Nem veszel egyet?
Az meg a kun7-t is rommá veri. -
hobizoli
nagyúr
válasz
dízelracer #48534 üzenetére
Egy BKV busz ellen az is keves, 3x annyiert.
Eablak-etukor-central-legzsak-szervo-klima abba se akadaly.
Ez a vilagitas a kesztyu- meg csomagtartoban meg wow kategoria.
Es meg akkor se lenne a feleben se a Swift, LPG-vel egyutt, ha belerakok vmi rendes hifit is, ami az A2-t korberohogiNem mellesleg meg minden bokorban van hozza barmi, ha kene.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
dízelracer #48510 üzenetére
Akkor a milyénket biztos muter chiptuningra vitte titokban, Frankufurtba menet 2 fő + csomagok tartósan 130-140-es utazótempót simán tudta és tudja ma is 13 évesen.
mod:
De abban igazad van, hogy előzgetésre nem igazán való de pályán ezzel nincs is gond ő meg ott használná meg városban.
-
emerico2004
aktív tag
válasz
dízelracer #48439 üzenetére
igen azok nagy része mild hibrid azért vannak hogy bizonyos országokban adókedvezményt kapjanak és papíron zöldek legyenek... viszont a toyota nagyon ott van már a full hibridjei-vel ...
én sem hittem el de egy céges Bmw 535d e60-nal kikaptam egy Lexus gs450h ellen. tisztán lápától lámpáig cirka 160ig...mindkettő automata és bal láb fékről 3.000rpm-ről indultam tehát user hiba kizárva...
-
emerico2004
aktív tag
válasz
dízelracer #48435 üzenetére
te irtad ezt szó szerint ....
"Egyébként a szóban forgó 1.2pdtdi a világ legjobb hatásfokú dízelmotorja. Azóta sem gyártott ennél jobbat senki. A Honda Insight hibridbe sem véletlenül pont ezt a dízel motort választották a japán mérnökök."
egyszerűen ezt találtad és nem ismerted a gyári autót ennyi...
-
emerico2004
aktív tag
válasz
dízelracer #48431 üzenetére
látom látom gyárilag tipukus diesel [link]
az amit láttál az egy átépített autó gyárilag a japán mérnökök nem csináltak olyat ahogy irtad...
-
lsc
nagyúr
válasz
dízelracer #48422 üzenetére
Még jó hogy a honda mérnökeinek nem ment el az eszük .
Ebben az esetben a vállalkozó szellemű tulajdonosa váltotta fel a benzinmotor része a hibrid hajtáslánc egy dízel származik a VW TDI Idézet innen. -
emerico2004
aktív tag
válasz
dízelracer #48422 üzenetére
ha szerinted az a motor diesel akkor nincs miről beszélni....
-
emerico2004
aktív tag
válasz
dízelracer #48422 üzenetére
". A Honda Insight hibridbe sem véletlenül pont ezt a dízel motort választották a japán mérnökök."
uram isten...... 1,2 pd tdi a Honda Insight -ban
-
emerico2004
aktív tag
válasz
dízelracer #48413 üzenetére
computer szerint igen persze.... tankold vissza és meglátjuk....
lenne rá egy üveg jó bórom hogy nem nem így van... 100nál igen de 140nél nem -
emerico2004
aktív tag
válasz
dízelracer #48404 üzenetére
ezt adom nájsz
Aktív témák
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Kerékpárosok, bringások ide!
- ASZTALI GÉP / ALKATRÉSZ beárazás
- Három Redmi 15 érkezett a lengyel piacra
- Milyen videókártyát?
- Házimozi belépő szinten
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Telekom mobilszolgáltatások
- Fotók, videók mobillal
- További aktív témák...
- Asus Vivobook Oled 15.6 ryzen i5 5600h 16gb 1tbm2 ssd 3050 4gb video kari az ár fix !!!!
- Eladó/Asus P1504F /I5-8265U/12GB DDR4/Win 11Pro/15,6" FHD/256GB M.2 Sata!!!
- MacBook Pro 16' M1 Pro/16GB/1TB, magyar billentyűzet
- iPhone 16 Pro MAX 512 GB, Kártyafüggetlen - Makulátlan állapot! + AJÁNDÉK TOK - 3 ÉV GARANCIA
- MacBook Pro 14' CTO M1 Pro/16GB/1TB - irányár
- Bomba ár! HP EliteBook 845 G9 - Ryzen 5 6650U I 16GB I 512SSD I 14,1" Touch I Cam I W11 I NBD Gari!
- Felújított laptopok számlával, garanciával! Ingyen Foxpost!
- 120 - Lenovo Legion Pro 5 (16ARX8) - AMD Ryzen 7 7745HX, RTX 4070 (48 hónap garancia!)
- Lenovo IdeaPad 3 17ITL6 - 17.3" HD+ Intel 6305 - 8GB - 256GB SSD - Win11 - MAGYAR
- HIBÁTLAN iPhone SE 2022 128GB Midnight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS2983
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest