- Mi mindenre jó egy másodlagos megjelenítő?
- Yettel topik
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- Az Exynos 2600 az első 2 nm-es mobilchip
- Mobil flották
- iPhone topik
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Xiaomi 14T Pro - teljes a család?
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
Aktív témák
-
Alvin_ti4200
félisten
válasz
Khelben #49951 üzenetére
Alapvetően a típusra és az adott példányra gondoltam, de tudom, hogy az 1.6-os motor az errefelé nem menő
Nekem, mint városlakónak mondjuk pont tök mindegy lenne, egyedül utazom benne nap, mint nap. Nem mintha fenyegetne a veszély, hogy egy hibátlan autót egy BMW-re cseréljek
-
mokus1
addikt
válasz
Khelben #49595 üzenetére
Azt hiszem.Fel sem tünt. Annyi faszságot kellett fizetni amikor lett a kis punto hogy csak néztem.
Most sem vagyok tisztában teljesen mit kell fizetnem majd vásárláskor pluszban a díszes társaságnak. De köszi a felvilágosítást
Csak hogy tisztába legyek szóval már teljesen áron venném a külföldről hozott autót? Szóval már megint 470000 lenne a regado?Befosás hogy az autó árának regadó. -
Lortech
addikt
válasz
Khelben #49282 üzenetére
Ebben a két típusban töltöttem el eddig a legtöbb időt a volán mögött. Egy 2004-es G Astrában, és a 2002-es MK1 Focusomban, hasonló futásúak (150k körül). A gombok elég hasonlóak, elrendezésre és kinézetre is, a Focusé egy fokkal jobb érzésre, kellemesebb a szemnek, az ülések is jobbak a focusban, jobban tart, kényelmesebb. Kevésbé zörög, de az Astra is minimálisan zörgött csak a pesti utakon. Összességében nem emlékszem akkora különbségre mint amit gondolnék ha elolvasom a hozzászólásod úgy, hogy nem ültem bennük. A kormány és a futómű valóban közvetlenebb a fókában, bár van akit ez még zavar is.
-
k.
őstag
válasz
Khelben #49279 üzenetére
Most komolyan egy családi, alsó középkategóriás autót mondasz élményautónak? Rendben, jó vezetni, ez oké, de azért távol áll az igazi élmény autóktól.
A műszerfal szubjektív, nekem igazán egyiké sem tetszik annyira-pedig a családban van G astra-, bár én igazán a VW formáit kedvelem. -
DopeBob
addikt
válasz
Khelben #48739 üzenetére
G2 - Weltautó indul valami előnnyel a sima használtautó telepekkel szemben? Én sajnos nem nagyon értek hozzá, azon kívül, hogy megnézem amit írnak neten hogy nézzem meg
Autószerelő ismerős se nagyon van.
Arra gondoltam egyébként, hogy itt van pl ez az autó: http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/focus/ford_focus_1.4_ambiente-4506140
itt mondjuk a mobiltartó elég árulkódó jel szerintem
karbantartás szempontjából talán nem mindegy, hogy tényleg 115e KM van benne, vagy inkább 250-300e km között. Legalábbis gondolom más munkákat is el kell végeztetni x100 km után.
-
plömplöm
őstag
válasz
Khelben #48690 üzenetére
hmm... jó
és azt honnan lehet tudni, hogy ez mikor változott? csakmert okmányirodából származik ez az adásvételi ami a kezemben van, a tavalyi nyári vásárláshoz hoztam onnan néhányat. azóta változhatott? nem volt egyértelmű a népnek, hogy mi a "munka"nap, ezért módosították az öt munkanapot öt munkanap + két nemmunkanap + egy ráadásnapra? -
killer1203
senior tag
válasz
Khelben #48535 üzenetére
2000 évjáratú swiftek 400 körül vannak ami tényleg jó állapotba van, ennyiből azért lehet venni értelmes kocsit is aminek van csomagtartója, meg ha a gázpedált lenyomod történik is valami. Én legelösször a saját Xara (1.6 16V) -nk ból ültem és a suzukiba tedom hogy nem egy kategória de én akkor megfogadtam hogy inkább járok gyalog mint hogy egy suzukit vegyek.
(#48553) Qru : A swift is ilyen mész 90 el egy kamion elhúz melettet olyan mintha felboritana, de ha csak szimplán oldalszél van akkor is érzed ahogy dobálja.
-
amargo
addikt
válasz
Khelben #48370 üzenetére
Mesélhetsz bármit, de az 1,4 és az 1,2 nálam mást jelent, továbbá nyilván Te sem vagy én. Innentől elég sok eltérés van a képletben.
Persze utána néztem azért 768km, 39L, és óra szerint mentem - volt GPS is 130-nál nálam 120 mutat.
De tényleg több részletre rosszul emlékeztem - szánom bánom -, mert közben eszembe jutott, hogy az útból +100km-t szerpentinen tettük meg. Így max csak 300-400km, mentünk pályán. A végén kiderül, hogy mindenre rosszul emlékeztem és csak én gondolom, hogy mindenki más helikopter, nézd el kérlekDe komolyan nem érdekelnek a részletek ezzel kapcsolatban, ennél figyelmetlenebb vagyok.
A következő autónál cél, hogy vezetem majd a fogyasztási adatokat ehhez hasonlóan.
-
amargo
addikt
válasz
Khelben #48363 üzenetére
Vagy ez egy csoda Fábia volt és csalt a kilométeróra a Földközi-tengert is közelebb húzták - 600-ból meglehet járni, csak a fene vigye el elég sok felé jártunk - és persze, este a gonosz manók feltankolták a kocsit. Vagy a kúton nem is 35L ment bele, hanem 42L, de csak 35L fizettetek ki velem, mert jó arcok voltak és látták, hogy úgy is 4-en nyomorognak a kocsiba jó lesz ez még hátszélnek.
Vagy elfogadod.
De igazából lényegtelen is, a 15" gummák óta növekedett a fogyasztása, hogy boldog legyen mindenki és ne keljen sikítva futnom a sajtóhoz.emerico2004: Csak, akkor ha nincs csoda Fábiád, mint írtam, amibe én ültem még 150-el is tud menni, de lehet erre is csak ez az egy példány képes, igazi unikornisnak érzem
-
gaborbol
őstag
válasz
Khelben #48116 üzenetére
Ez a kocsi minden massal rokon. A cuccok nagyresze nemet-francia,a maradek olasz-spanyol, osztrak, de a szive az sved
Rick Az AT csere ebben nekem tul nagy falat lenne, arrol nem is beszelve,hogy az enyem meg garos szeptember vegeig, csak vicc volt, neki nem allnek.
A T6 meg legendassan pusztitja az automatat, mondjuk nem is csoda, egyszeruen tul gyenge a motorhoz kepest.
-
-
Lokids
addikt
válasz
Khelben #47366 üzenetére
Az élvezetes vezetés nekem? Nos pl Honda civic vagy hasonló. Szal jó futómű és 1.6-os motorral viszonylag jó gyorsulás.
Pontosabban a futómű és a fékek az elsődleges számomra, de ne kelljen órákat várni mire megtudok előzni egy kamion. A mostani WagonR-el (76 döglötthintaló) nagyon megkell néznem hol kezdek neki az előzésnek, mertbár 80-90-ig jó a kocsi, felette elhal.
-
hobizoli
nagyúr
válasz
Khelben #46408 üzenetére
Azert raktak ra akkora gumit, mert az kell minimum ahhoz, hogy meg tudjon allni. Azert majd porbald ki ugyanazt a kocsit is 195-l is, hogy azzal pl hogyan all meg, meg hogyan fordul be.
Ugyanaz a kocsi mint a Tied menjen elotted 195-s gumikon, te meg fekezz mogotte a Te 155-seiden a Tieddel
Kek-sarga betetlapot keszits elo kettot elotte, mert kelleni fogYaris 1.0-n sem az a gumi van, mint Yaris TS-n, nemde? Vajon miert... talan mert nem az altalad ugy favorizalt aquaplanning rizikofaktor az elsodleges szempont?
Amugy a autokat mindig ugy tervezik meg, hogy megcsinaljak a csucsmodellt, es a csirabb motoruakat abbol derivaljak le, keskenyebb gumi es kisebb felni is eleg ala, mert ugysem megy ugy, az ala meg a kisebb fektarcsa is meggyozi, meg hatra dob is jojaz.
De ettol meg a gyikabb motorura felteheted a csucsverziora valo gumikat, mert a futomu elbirja.
-
m3tr0
őstag
válasz
Khelben #46434 üzenetére
Ahhoz képest,hogy általános iskolai fizika...nem sok közöd van hozzá...
Most komolyan szerinted egy keskenyebb vagy szélesebb gumi szorít ki több vizet ugyanazon súlyú autó alól? Hagyjuk már ezt. Bár nem tudom minek állok le veled, még egyszer sem láttam ph!-n ,hogy valaki másnak is igazat adtál volna és visszavonuót fújsz...mind1.
Okos vagy és neked van igazad. Mint mindig. -
-
válasz
Khelben #46265 üzenetére
mégis kb 90% dízel Európában
keress rá használtautón hány 2005-ösnél fiatalabb benzines 5 ös bmw van hirdetve
elárulom, 450 ből 18
egyszer vezettem egy 535d-t, na az minden volt csak nem szánalmasarról nem is beszélve hogy pl egy 5-ös bmwnél nem drágább az ugyanakkora dízel mint a benzines
egy 530d sokkal nyomatékosabb mint egy 530i és a 2/3-át fogyasztja, az alapára meg kb ugyanannyi
az meg hogy szervízigényesebb 4-5 év és 250.000 km után, az miért érdekelné az első tulajt, úgyis eladjaamerikában kb 30% al drágább a dízel mint a benzin, ott nem is vesz senki dízel kocsit
-
#16741888
törölt tag
válasz
Khelben #46176 üzenetére
Nem fejtettem ki, furcsa, ennyi, érdekes mert rohadtul semmi nem változott a munkámmal kapcsolatban, viszont mindenki azt hiszi hogy "mennyire magasra tört". Nem
, ugyanott vagyok ahol voltam, két éve volt téma az autó, közben a velem egy szinten lévő emberek szinte mind kaptak... most rám is sor került.
-
dízelracer
őstag
válasz
Khelben #46010 üzenetére
Miért nem egyből egymillió? Az sokkal szebb szám.
"A gépkocsi üzemképes, de az automata váltó visszaváltásnál esetenként rángat!"
Ez sok mindentől lehet. Lehet, hogy csak szoftveres probléma azt könnyen orvosolják. Ha nem akkor sincs nagy gáz. Mivel a váltó működik és csak visszaváltáskor rángat itt biztosan csak valami használatból eredő kopás lesz. Bevallott 220k-t futott. Lehet valójában 350-et. Ez idő alatt még ha csak pályázik az ember akkor is elhasználódnak a dolgok. Valami filléres kis alkatrész megkopott amit cserélni kell. Lehet a munkadíj többe kerülne mint maga az alkatrész. Ha nem és valami miatt kuka a váltó (ezt mondjuk kizárhatjuk) akkor is veszel egy bontott váltót 50ezerért, szétszedeted, ha szükséges felújíttatod. Pár tízezerért berakatod a másik helyére és kész. 200k -ból megvan cakk pakk minden és van egy felújított váltód ami soktízezer kilométeren át hibamentesen teszi majd a dolgát. De ha sikerül kimákolni egy keveset futottat, bontásra ítélt (például kiégett) kocsiból akkor ennek a töredéke.
Nem kell egyből szakszervizben gondolkodni. Ott simán elképzelhető, hogy tényleg annyi lenne a végösszeg még ha csak pár darab megkopott filléres szart cserélnének ki de az meg is érdemli aki oda hordja garancia időn túl a kocsiját. Úgy lehúzzák az embert ahogy csak lehet.
-
-
-
Rick4
félisten
válasz
Khelben #45944 üzenetére
Igazad van, végülis ennél a kocsinál valóban problémás eset egy 15 perces meló 1 db ezresért, miután lementem vele 145 ezret. Gondolkodtam is,hogy kivetetem a gázt, vagy felgyújtom az egészet, és befizetek egy Logan-re.
Ne is legyen gázüzem a kocsidban, amíg kevesen vagyunk, addig az ára majdnem mindíg a fele marad a benzinének. -
Rick4
félisten
válasz
Khelben #45923 üzenetére
És a pénztárcádat is benzinüzemre készítették? Ha mindig teletankolod, akkor nincsen gond. Ha még soha de soha nem gondolkodtál el azon, hogy teletankolva a gépet jajj de rossz neked, akkor sincsen gond. Ellenben a sok sok százezer magyar autós nagy része azért érzi, hogy nem mindegy, havi 30 rugó vagy 50 megy el üzemanyagra...
-
Ck.
addikt
válasz
Khelben #45923 üzenetére
Én már egy ideje gázzal hajtom a V6-ot, teljesítményben semmi visszaesés nem érezhető, a pénztárcám ellenben viszont nem vékonyodik olyan gyorsan.
Akárhogy ütöm-vágom, vegyesben 11-12 literrel eljárok, full városban állatkodva sem ment 14 liter gáz fölé. Átszámolva a mostani üzemanyagárakat, átlagosan 6-7 liter benzin árával eljárok.
Meglátjuk 1 év múlva ki mit mond. -
SpeedR
őstag
válasz
Khelben #45879 üzenetére
Akkor a zöldkártyát kifelejtetted a felsorolásból. De mivel nem kérhetsz külön csak műszakit, szvsz. teljesen értelmetlen különválasztani. A közlekedéshez egyébként is szükség van mindkettőre.
Az persze igaz, hogy majdnem mindegy, hogy 2 évente 10 vagy 17e a műszaki. Egy autó fenntartásánál az a +7k csak csepp a tengerben...(#45881) gaborbol
Ha márkaszervízben dolgoztál, akkor én abból nem vonnék le a helyedben mélyenszántó következtetéseket. Nem akarlak rábeszélni semmire, de az E39 nagyon jól sikerült széria volt. Fenntartása simán összevethető egy Volvoéval, vagy valami jobbnevű japán gyártóéval.
A linkelt Taunus engem egyébként nyomokban sem emlékeztet az európai Mondeora. Sokkal puritánabbnak tűnik még akkor is, ha a technika hasonló... -
dízelracer
őstag
válasz
Khelben #45844 üzenetére
Pedig így van. De mondok jobbat. Országos szlalom bajnokságban a ~600kg-s Trabantok a 45-50lóerős motorjukkal évek óta rendszeresen szarrá verik az komplett mezőnyt. Mehetsz te oda 500lóerős BMW M6-al is akkor is körbe fognak autózni a trabantosok és a Köpci is a 700kilós Suzukival
.
-
hobizoli
nagyúr
-
VR6-Fan
veterán
válasz
Khelben #45768 üzenetére
miért kell zsír új felnit venni, vagy a használt felni nem ér?
viszont azt is megnézném, hogy az ignis sport-ban (asszem annak is van valami sport változata) milyen csapágyak és szilentek vannak és mi a gyári alu felnije milyen gumival
illetve túlméretezés van a gyári legnagyobb mérettől nagyobbat még elvisel a futómű a legtöbb autónál, ET-ben is picit lehet variálni.
-
hobizoli
nagyúr
válasz
Khelben #45763 üzenetére
Nem. Annyi ez altal elert tapadas eleg minimum ahhoz, hogy az uton maradj, es meg tudj normalis tavon allni vele. Ha valtomeret kerul ra es jo a felni ET-je is akor a semmi nem valtozik azon kivul, hogy jobban tudsz fekezni, meg ahol a 165-s gumival mar csikorogva fordulsz be, ott a 185-s gumikkal nyikkanas nelkul.
-
-
válasz
Khelben #45692 üzenetére
Én a régi Swiftben kissé szorulok, az Ignisben/Wagonban már több a hely, és akkor még nem beszéltem a nagyobbakról.
#45696 AmunRa: Jól van, ez a saját véleményed volt. Konkrétumot nem írtál, csak "egérkamionozol". Igen, van a szűk családi körben 2db G Astra, haveromnak meg egy F, de ez nem lényeg. Tehát egyik Astra 2004-es 1.6-os, 8-9 litert eszik, mikor én vittem hosszabb távon (Romániai körutazás) akkor 10 körül volt városban, országúton lehet 7-et kihozni belőle. Illetve van egy 1.2 12V, de az nem jött be, elég gyengus és az is megissza vegyesben a 7 lityit.
szerk...
#45697 Jadro: Nekem akkor eszik annyit ha végig illegális üzemmódban hajtom, városban, lámpától-lámpáig, egyszer talán 10 körül evett, de akkor toltam neki (első és utolsó volt). Városban: 7-8, országút: 5,5-6, vegyes: stabil 6,5-7. Ezek nálam megpakolva, 4 főre jöttek ki, ha egyedül vagy ketten autózom/unk, akkor 6-ból kijön.
-
Napfénysüti
nagyúr
Aktív témák
- Egyéni arckép 1. lépés: ARCKÉPHEZ VALÓ JOGOSULTSÁG
- Kuponkunyeráló
- Mi mindenre jó egy másodlagos megjelenítő?
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Yettel topik
- Miért álltak az oldalak egy hétig, mi történt?
- Építő/felújító topik
- Azonnali fotós kérdések órája
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- További aktív témák...
- Telefon felvásárlás!! Xiaomi Redmi Note 12, Xiaomi Redmi Note 12 Pro, Xiaomi Redmi Note 12 Pro+
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy S24/Samsung Galaxy S24+/Samsung Galaxy S24 Ultra
- LG 55C2 - 55" OLED evo - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - A9 Gen5 CPU
- Fujitsu LIFEBOOK E449 i5-8130U 8GB 256GB 14" FHD 1 év garancia
- DELL Precision 5540 Workstation i7-9850H Nvidia Quadro T1000 32GB 1000GB 15.6 új akksi 1év garancia
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest