- Fotók, videók mobillal
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Három Redmi 15 érkezett a lengyel piacra
- Telekom mobilszolgáltatások
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Kikristályosodik a Razr 60
- Samsung Galaxy Z Flip7 - kis fogyás is sokat számít
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Mobil flották
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
Aktív témák
-
gooool
őstag
-
Rick4
félisten
válasz
gaborbol #48581 üzenetére
Gondoltam, írtam is, itt volt egy gázos, friss műszakis 250-ért. Csak épp ha történik valami, szeretném túlélni, a Punto2 és a G Astra már 4 csillagos törésteszttel rendelkezik, talán ha szerencsém van, ez segít abban, hogy ne maradjak ott, ha történik valami. A Suzukinál ilyen szempontokat nem kell figyelembe venni. Az jó városi kocsinak, ide oda szaladgálni, de én ma is 500km fölött mentem pályán, országúton, két nap alatt megint megvolt a 850km, erre azért nem az igazi. Van olyan kocsim ami fasza, kényelmes, fullos, csak épp annyi, hogy annak a tankolása havi 180 ezres, egy kisebbé, pl egy gázos Puntoé meg lenne 90 ezres. Ha 800-ért veszek valamit, ami nem egy eladásra összetákolt hegesztett kocsi, aminek mindene kivan, akkor 10 hónap múlva már ingyen van...
Neked odakint nem kell a benzinpénzzel foglalkoznod, de otthon elég sokért mérik, és én sokat is megyek...
-
-
saguaro
tag
válasz
gaborbol #48024 üzenetére
Ismerős a dolog, akitől én vettem, ő is rendesen járt vele szervizbe.
Autóval is meg volt elégedve, mert utána is Audit vett, újonnan, A5 Sportback-et.Szép, kompletten max 100 dollárból megvolna a klímarendszer, ahogy látom, bár én nem értek hozzá, szóval kiszedni-berakni amúgy se tudnám.
-
-
Vamp
senior tag
válasz
gaborbol #47675 üzenetére
Hm, több szerelő is megnézte az autót, és teljesen rendben találták, a kötelezőkön kívül eddig a féktárcsák- és betétek cseréje történt meg, ezen kívül lesz még futóműgenerál, de semmi sem vészes az autón. Az előző tulajt csúnyán átverték, 1,5 milliója ment csak a légrugós rendszerre, végül kiszedette az egészet, emellett volt motorgenerál, a hanyag ősi svejci tulaj nemtörődömsége miatt. Megnéztem azért a kocsit elég alaposan, és kapcsolataim is vannak, thaiföldön pl 10edáron van alkatrész, onnan rendelek mindent, mivel ott minden második eladott autó mitsu...
Várom a linkeket, közben keresgélek én is.
Huh, holnap műszaki
-
SpeedR
őstag
válasz
gaborbol #46516 üzenetére
Akkor arrafelé sincs ára a Volvoknak.
Azon ne csodálkozz, hogy akinek pénze mint a pelyva az nem bontott alkatrészt vesz. Beadja a helyi Volvoba és megcsináltatja. Aki tud $50k+ autót venni,az nem fog ezzel szarozni.
Majd tolj fel képeket a kicsikéről.aero.
Az S80-nak itthon sincs ára. [link] -
Rick4
félisten
válasz
gaborbol #41887 üzenetére
Az alátéglázás csúnya lenne, meg is lepődnék ha ez történne, mert aki megküzd a 2 méteres kerítéssel és a +30 centis szögesdróttal a tetején, plusz bent a két kutyával, plusz a felnikulcshoz talál még kétféle kerékőr leszedő csavart, és elviszi a 4 db 21 kilós kerékért, az megérdemli...
Egyébként meg nem mindegy, hogy 195/45, vagy 235/45... Előbbi 87.7mm, utóbbi meg 105.7mm... Annyi szar úton jártam eddig is, sose történt semmi... Ami most a másikon fent van az 215/65R15-ös gumi, annak a falvastagságát meg a merevségét össze se lehet ezzel hasonlítani. Eddig is az volt a bajom, hogy jobban beledolgozott a gumi a rugózásba, mint kellett volna...
-
runner 125
nagyúr
-
Möhe
addikt
válasz
gaborbol #40993 üzenetére
Köszi a beszámolót. Igen a tartalékot azt én is beleszámoltam,mert Mörfi nekem nagy "haverom".A céges partnert 2en hajtuk,kap hideget meleget,kenjük vágjuk,és csak tankolni kell,pedig 200+ van már benne. A földhöz vagdosnám a valagamat ha a kinézett kocsi is ennyire "igénytelen" lesz.Viszont ha nem azt látom a 206-on akkor már megyek is a punto-ért. Karácsonyig mindenképp szeretném már letudni a dolgot.
-
-
DerDer
tag
-
Pancsermeste
őstag
válasz
gaborbol #39222 üzenetére
Hat én is így gondoltam, csak én úgy gondolom, hogy előtte a tulaj akar hallani tőlem egy min. árajánlatot, amit legrosszabb esetben is megadok az autóért, mert anélkül nem megy bele egy ilyen tortúrába...
Ezért a kalkulációhoz jó lenne tudni, hogy kb. mekkora szervizszámlára számíthatok. Azért bízhatok benne, hogy 150K-nál nem lesz több?? Persze, majd hétfőn felhívom a Skoda szervizt, viszont már holnap tárgyalnék a tulajjal. -
saguaro
tag
válasz
gaborbol #39096 üzenetére
Nem. Magyarországi kocsi, tulaj neve, címe megvan, garantáltan törésmentes, pár ezer km-el ezelőtt volt utoljára nagy szervizen, előtte végig vezetve van a szervízkönyve, itthoni példány.
Elvinni lehet, hogy én is elviszem, de elég meggyőző állapotra is, messziről ordít róla, hogy nem volt festve, törve, meg nagyon vigyáztak rá.Ha megbízhatóak ezek a Passatok, ezzel a motorral, váltóval, hajtással, stb-vel, akkor 99%, hogy meg lesz véve. Nagyon tetszik, abszolút megfelel az elvárásaimnak, hátul is fűthető az ülés, amit nagyon nagyra értékelek, automata, normálisan fel van szerelve, szóval nagyon jónak hangzik.
Arról a naviról mit lehet tudni? Magyar térkép van hozzá? DVD-ről viszi a térképeket? Ha igen, navigáció közbe pl zenét cd-ről nem tud lejátszani, vagy valahol külön van olvasója?
TV adást menet közben is fogja, ha igen, bármit? Fejhallgató pl a tv-re köthető? Biztos vagyok benne, hogy a gyerek nagyon értékelné, hogyha utazás közbe nézhetné a minimaxot akár. Remélem működik, nem csak állóhelyzetbe. -
hobizoli
nagyúr
válasz
gaborbol #35745 üzenetére
Igen, csak itt nem olyan olcso az, es nem mind1, hogy a kelet-europai jovedelmebol pl OMV100-t tankol-e a juzer 370Ft-ert vagy az ennel meg 5 oktannal erosebb E85-t a 30% tobbletfogyival benzinre atszamolva 280Ft-ert. Igy a diffi 90Ft akkoris, ha az E85-nek is csak 100-s lenne az oktanszama... de nem annyi az
hobizoli
-
Dare2Live
félisten
válasz
gaborbol #35509 üzenetére
te arról írsz, hogy:
"ha rendesen voltak szerivelve,hasznalva, nem fognak szethullani..."
khelben meg nem. Akkor éri meg a dízel ha évi 30-40Kkm a min de inkább több. Munka/Flottakocsi. Fut 4-5évet és csere. Ha baj van vele kiglancolják és elöbb. (Flottakocsinál végképp, pálya után leállok és kész. Persze ülni fogok még 1percet benne és járatom a motort...)de konstrukcióra is más dimenzió és ez már végképp nem egy szubjektív dolog: Itt az 1.3as 100lovas yaris. Nincs benne turbo. dizel yarisban van. Magyar átlag nem hűti vissza a turbot, azt se tudja van benne. Mi lesz ebből nem nehéz kitalálni. Szar az üzemanyag. Benzines leszarja. Dízelnél szétmegy a nagynyomású szivatyútól kezdve minden. A 3000baros homokszem nem játszik. Nagynyomású szivatyú jellemzően nem javítható, bontóban is hiány újonnan még ügyesben is 200.000Ft. Toyota 170.000kmnél már jellemzően 0Ftt vállal át belölle. hm.
Majd Khelben folytatja a sort, én is kiváncsi vagyok mit verhet szét még egy kis 3000baros por/homok....És persze már nem a lada korszakot éljük, egy régi dizel
, vagy egy új benzines ha megkapta ami jár neki,nem hajtották szijjel 300kkmig olajat se szabad egyen. Új yaris dizelek ~mindegyike meg eszik min 1l olajat 150.000km után ~15.000kmenként...
használtdízel vásárlást sztem is 1000* meg kell gondolni.
-
-
meroly
veterán
válasz
gaborbol #35353 üzenetére
Szerintem is piszok jó autó és most hogy átbeszéltük meg aludtam rá még egyet, lehet nem lesz csere, mert újabb kölcsönbe nem szeretnék belerohanni, kp meg nincs. Pici lett volna kiegésziteni, de nem sok.
Hát ha cégesnek használták akkor gondolom nem kimélték, szóval ha úgy is birta akkor annyira nem lehet rossz. Ne 20000 kilóméterenként hanem gyakrabban cseréljünk olajat? A gyertyákat meg megmondom szerelőnek, most úgyis megyünk pollenszűrő meg klima dolgok miatt.
Általában shellnél tankolok, sima dieselt, az elég jó minőségű szerintem. Télen nagy minuszokban általában 5-10 percet melegitem (egy cigi), de utána se padlógáz, hanem azért figyelek. Lehűtésre annyira nem szoktam. Azt hogy kell? Ha hosszú útra megyünk és megérkeztünk, akkor én egyből leállitom, de ilyenkor gondolom még járatni kell alapon kicsit. Mennyit?Khelben: addigra talán ki lesz fizetve és végülis 9 évig használtam, már mindegy mennyiért megy el.
-
-
Rick4
félisten
válasz
gaborbol #33789 üzenetére
Autóalkatrészekkel foglalkozom, nem újdonság amit mondasz...
Ne Dodge, mert kopogósabb a műszerfal, puritánabb a belső, kevesebb az extra, hanem Chrysler Town&Country 3.3-as (szigorúan csak négyes váltóval, ez úgy derül ki, hogy aláfekszel, és a váltódekli nem házikó forma, hanem téglalap) vagy 3.8-as. Olcsók, minden van hozzá, bírják is, csak a szerelés drága odakint... Japó marketing ott is jól működik..
Nézz körül: [link]
-
Rick4
félisten
válasz
gaborbol #33785 üzenetére
Konkrétan kint vagy még? Ami tuti jó lehet az a GMC Savana, Chrysler Town & Country 3.8 AWD ha északon vagy, 2 kerék elég ha délen. Honda Odyssey, Toyota Sienna is szóba jöhet, ezek így méretben csökkenők. Váltóhibás minden Ford Windstar, azt meg odakint is sok cserélni, úgyhogy kerülendő. Ami modern is meg nagy is, azokból ezek jöhetnek szóba..
-
Rick4
félisten
válasz
gaborbol #28833 üzenetére
Először is Floridai rendszámról beszélünk, nem kell zöldkártyára vinni, csak félévente kifizeted a biztosítást..Ha meg kell, megveszel odakint egy kocsit, a nevedre iratod, elviszed mindenhova ahova kell, utána bem beteszik egy konténerbe, és hazajön. Pont jól van ez így... Biztosítást miért ne fizetném ki? Egy cég tulajdonában lévő kocsinál hol számít, hogy ki köti meg azt a szerződést, gondolom lehet ot is olyat írni, hogy megbízom x y-t a dolog elintézésével, ráadásul vannak ott is konkrétan erre szakosodott cégek, emberek. De nekem nem lehet egy emberem kint, aki aláírja a papírt? Ha meg van egy céged, ami nem végez tevékenységet, ettől minden gond nélkül létezhet, és mint írtam, ebben az évben a cég összes költsége 142 USD volt.
-
-
fekeandras
őstag
válasz
gaborbol #26658 üzenetére
Tudok egy olyan helyet Szigetszentmiklóson amit az átlag ember is megengedhet magának és hasonló minőségben (vagy jobban) dolgoznak a srácok.Például 4 (azaz négy) törött karosszériából legóztak össze egy autót.De úgy, hogy kanyarban nem csavarodik, nem nyekereg, gyakorlatilag egyenértékű a gyárival merevségét és biztonságát tekintve is.Ha nem mondja meg, hogy az egy törött kocsi volt szakember sem nagyon veszi észre rajta.Gyári pontokon lett bontva és gyári pontokon lett vissza hegyesztve az ép karosszéria darab.Minden autóról minden munkafázisról könyvet vezetnek a javítási folyamat egésze alatt, mikor láttam róla a képeket és aztán a kész autót egyszerűen nem hittem el, hogy ugyanarról a kocsiról van szó.Néztem a hegesztést de semmi extra mintha csak gyári lenne.Nagyon jól megcsinálták.És korrektek mert a főnök egy fényezési hiba miatt visszaküldte az egész autót a fényezőhöz, hogy szedjék szét újra darabokra és fényezzék le mégegyszer mert szerinte! nem volt tökéletes.Pedig nem látszott rajta az ég világon semmi.Mindezt ingyen (mármint az újbóli fényezést).Ezek után vagy oda vagy sehova.
-
-
Dare2Live
félisten
válasz
gaborbol #25253 üzenetére
Nem én veszem komolyan és mint mondtam a vegyes értéknek kell pl eseted kategóriás kocsinál minimum 39mpgnek lennie.
A tv szigorítása és előrehozása pedig komoly változást mutat az USA energia politikájával kapcsolatban: Az új szabályozás szinte EU szerü.üzemanyag árakba nem akarok belemeni, de amint vége a válságnak újra elindul az olaj a 200$felé aztán főlé.
Én amúgy sajnálom, hogy vége a "Buffet" féle USAnak igaz nem ma lett annak vége.
-
fekeandras
őstag
válasz
gaborbol #24798 üzenetére
Ilyen képek még jöhetnek!!!
Más, böngészgettem unalmamban és ráakadtam erre: "Az autó amerikai listaára 22,245$. 1LT - 23,880$, 2LT - 26,580$, a 422 lóerős, 1SS 6,2L V8 - 30,245$, 2SS _ 33,430$. Ontario - Canada szüli hamarosan a legendaként emlegetett Chevy Camarot. A kupé kivitelt már 2009-ben megszerezhetik azok akik feliratkoznak a General Motors listájára, a cabrio kivitelre azonban 2010-ig még várni kell. Három kivitelben lesz kapható LS, LT (3.6L V-6 DI VVT motorral), és a hirhedt SS kivitel (6.2L V-8) is piacra kerül az Egyesült Államokban. Várva Várjuk !
A Chevrolet Camaro 2010 LS alapára: 4.890.000 Ft"
forrás: www.americar.hu
érdemes megnézni az újautó árakat, kicsit tátva maradt a szám...
Rossz helyre születtem...
#24801: Időtálló szépség, mocskos jól néz ki pedig nem mai darab...
-
fekeandras
őstag
válasz
gaborbol #24741 üzenetére
Akkor minden ok, megtaláltad a számításod.Irigyellek.800dolcsiért itthon csak egy rakás szétrohadt - kilukadt fémhulladékot kapni... Kanadában élnek rokonaim.Azt írták e-mailben, hogy ott bevett szokás az, hogy vesznek valami böszme összkerekes autót, és azt használják téli hónapok alatt a többi kocsit ami a családban van pedig leállítják addig.A környékükön nem ritka, hogy egy 4tagú családban 2szülő+2 gyerek, 3autó is van.De szar lehet nekik...
+ a pickupok-hoz valami nagyon durva áron lehet hozzájutni, ráadásul most mindenféle plusz kedvezményeket is adnak mert a válság miatt nem nagyon vesznek új autót az emberek.Nézegettem a Ford F150 pickup 4,6millió, a GMC Canyon pickup mindössze 3,5 milló!(itt egy jobban felszerelt Suzuki többe kerül), a Ford Mustang Cabrio 5,8milló, de a fullos Dodge Charger SRT8 (425le) is valami nevetséges 8,5milla körül van jelenleg.
Rossz helyre születtem...
Khelben (#24739): Ez van.Nekem sem tetszik mikor egy egy nagyobb gázadásnál befeketíti a környéket egy húzott dízel pláne nem ha bent a városban teszi de van aki leszarja.Pedig lehet direkt verseny részecskeszűrőt is kapni (közel nulla korom) csak hát ugye az 1,2milló forint...Annyit meg senki sem ad ki érte, még aki megetehetné az sem főleg a rövid élettartama miatt ...
Külföldi versenyekről lassan el fognak tűnni a füstölő dízelek mert előbb utóbb kötelezővé teszik és mindegyikbe be kell építeni.Rajtunk ez mit sem segít.
Viszont egy nagyvárosi szmognak kb a 15-20%-t teszi ki az autókból ömlő kipufogó gáz.Ennek is kb az 1/3-a a dízel autóké annak pedig az elhanyagolható része a tunigolt dízel.Szóval nincs olyan nagy gáz mint hiszik egyesek.No para, nem ettől fog kipusztulni az emberiség... -
Integra
titán
válasz
gaborbol #23905 üzenetére
ugyanaz mint a dízelek esetében. sokat kell velel autózni, hogy megérje. legalábbis a mostani civic hybrid esetén.
ha nagyobb mennyiségben gyártanák, olcsóbb is lenne. majd meglátjuk hogy a 2gen insight mit tud, mert eléggé alákínáltak árban a piacon vele. nem akarsz seggrakétát, akár jó is lehet. minden esetre élőben sokkal barátságosabb és meggyőzőbb, mint fotón, én is meglepődtem. városi autónak elfogadnám.
minden esetre valamit eltalálhattak, mert a jazz hybridet is elég nagy mennyiségben fogják gyártani, szintén jóárasítva az eddigiekhez képest. -
zsoltee10
addikt
válasz
gaborbol #22009 üzenetére
az kemény. hát igen, nem lehet rábizonyítani a kereskedőre semmit, hiszen nem érték tetten. ez van, én most veterán korú motort akarok venni a meglévő mellé, és tudom, hogy esélytelen valós km-t találni az órákban, de ez van, próbálok oda figyelni, és állapot alapján dönteni.
-
!Overdose!
őstag
válasz
gaborbol #22009 üzenetére
Tudom, hogy nem illik a földön fekvő emberbe belerugni, de...
1. Senki nem vesz vadi új kisteherautót, azért, hogy 4 év alatt beletegyen 120e km-t!
2. Ha kereskedésből vesz az ember autót, akkor még az üzlet lebonyolítása előtt érdemes elvinni márkaszervízbe. Ha a kereskedő nem engedi, akkor az már gyanús.
-
Mr.Grincs
veterán
válasz
gaborbol #21829 üzenetére
Hát egen ez baj hogy hiába lenne opel de viszi a pénzt sajnos az omega. Nekünk A omegánk volt de azzal meg féktűácsa probléma volt. Hiába vettük újba az autót akkor sm csinálták azt meg gariba. Azóta valahogy nem nagyon szeretnénk opelt de én mégis kivételt tnnék, de így nem nagyon akarok pénzt kidboni az ablakon.
Tayrol: Talán inkább olyat nézek ami egyben van. Most így hirtelen elment tőle a kedvem. Vagy lehet inkább más márkáknál is körbe kéne nézni.
fekeandras: Valahogy a benzin gáz variáció sohasem vonzott inkább visszatartó erő számomra
valahogy nem bízok abban hogy gázpalackot vezetek.
Találtam egy jó 2.0 benzinest azzal meg az a bajom hogy 278 ezer km ter van benne ami szerintem rengeteg és ami hiba lehet az tutti elő jönne. Az 690 ezer papír.
Aktív témák
- Házimozi belépő szinten
- Jövő héten érkezik a Grand Theft Auto Online - The Diamond Casino Heist
- ASZTALI GÉP / ALKATRÉSZ beárazás
- Miért álltak az oldalak egy hétig, mi történt?
- Futás, futópályák
- Debreceni gyorsétkezdék, éttermek
- Tesla topik
- Battlefield 6
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Miért vezet mindenki úgy, mint egy állat?
- További aktív témák...
- Playstation Pulse 3D
- Asus Vivobook Oled 15.6 ryzen i5 5600h 16gb 1tbm2 ssd 3050 4gb video kari az ár fix !!!!
- Eladó/Asus P1504F /I5-8265U/12GB DDR4/Win 11Pro/15,6" FHD/256GB M.2 Sata!!!
- MacBook Pro 16' M1 Pro/16GB/1TB, magyar billentyűzet
- iPhone 16 Pro MAX 512 GB, Kártyafüggetlen - Makulátlan állapot! + AJÁNDÉK TOK - 3 ÉV GARANCIA
- HIBÁTLAN iPhone 12 mini 64GB Red -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS2036
- DELL Precision 5560 i7-11850H 16GB 512GB T1200 FHD+ 1 év garancia
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! I7 6700K / RTX 2060 6GB / 32GB DDR4 / 500 SSD
- LG 55C4 - 48" OLED evo - 4K 144Hz - 0.1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync - HDMI 2.1 - A9 Gen7 CPU
- HIBÁTLAN iPhone 13 mini 256GB Midnight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3044
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest