Hirdetés
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- VoLTE/VoWiFi
- Fotók, videók mobillal
- Motorola Edge 50 Pro - több Moto-erő kéne bele
- Google Pixel topik
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
Hirdetés
-
Miniatűr csúcstelefonnal készül a Vivo
ma Persze lehet, hogy az X200 Pro mini képernyője nagy lesz, csak nem túl nagy.
-
Mozgásban a Hell is Us
gp Ahogy arról már korábban szó volt, a megjelenést 2025-re halasztották a fejlesztők.
-
Billentyűzettel autóznék újra, van még ilyen gém?
lo Régebben voltak billentyűzettel jól irányítható "árkád" autós játékok, most csak két ilyet ismerek:...
Aktív témák
-
aero.
veterán
válasz _Voyage_ #34623 üzenetére
Erről kérlek szépen én tudok neked nyilatkozni, mivel itt áll egy 1.5-ös hátul. 105 ló, 9s százra, a dinamikájával semmi gond, ülésfűtés, minden, kormányon gombok, csak az automata hiányzik belőle. A gumija nem az a virsli, jóval vastagabb.
Hátul kicsi a hely, és nem valami jó a felfüggesztés ( nagyot üt bukkanónál ). A kesztyűtartó illesztése sem valami ragyogó egy idő után. Itt van már 4 éve, 11x.000km-rel, semmi baj nincs vele. Ettől függetlenül nem szeretem a suzukikat.[ Szerkesztve ]
-
aero.
veterán
válasz anjani182 #34654 üzenetére
Igen, mondjuk ez fura, de nem elfogultságból mondtam az adatot, én sem szeretem a suzukikat. Ennyi jött ki, nem akarok se fényezni, se kamuzni.
A start-stop vagy mia fene meg egy színvonal alatti műsör, úgymint az autománia.
Van a neten amúgy 11,7 másodperces adat is, ez viszont tuti kamu.
[ Szerkesztve ]
-
aero.
veterán
válasz Khelben #34658 üzenetére
Volt ilyen GPS alapú gyorsulásmérő telefonra, azzal. Nem teljesen hiteles, simán benne van akár több tized eltérés is, nem kizárt.
De szerintem be lehet menni vele 10 alá.
Én amúgy azt tapasztaltam, hogy ugyan fogyasztásban lefelé csalnak, de gyorsulásba rosszabb értékeket adnak meg. Pl. Az Opel Vivaro 1.9DTi 15,5 gyárilag, de ha jól emlékszem valahol 12,5-13,5 között mértük, de inkább az utóbbi. 100 ezer km után amúgy 0,2-0,3 tized másodperc javulás is tapasztalható a kisebb motorral szerelt kocsiknál is.
[ Szerkesztve ]
-
aero.
veterán
Hát figyelj ... nyilván más lenne a helyzet. Tény, hogy ezzel jól kivágták maguk alatt a fát. Az is megdöbbentő, hogy majd 5 évbe telt míg észrevették. Jó azért olyan nagy részben nem fordult elő baleset a gázpedál miatt ( amiről tudunk ), gondolom nem csak azok padlóztak akik pórul jártak.
-
aero.
veterán
-
aero.
veterán
válasz _Voyage_ #35038 üzenetére
Touareg? Elég jó áron van használtan, bár V6-os 3.0TDI-t nem sokat láttam, azzal a legjobb talán.
(#35039) _Voyage_: 2 pedál van. Baloldalt lábtartó. Bár az egyik képen ahol oldalról van látszik tényleg egy, nem tudom, talán a motorháztetőé, vagy valami rögzítőfék talán.
Valami ilyesmi, de ez nem is pedál.[ Szerkesztve ]
-
aero.
veterán
-
aero.
veterán
válasz _Voyage_ #35049 üzenetére
Zafiráról nem hallottam eddig rosszakat. Nekünk soha nem volt problémánk az Opel motorjaival.
A Grand Voyager egy nagyon jó autó szerintem, viszont azt mondják, hogy lomha. A Touran meg olyan C-Max körül lehet, nem tudom. Viszont idén jön az új Sharan.De szerintem az új Galaxy-t sem kéne félredobni, a vezess.hu nagyon dícsérte.
[ Szerkesztve ]
-
aero.
veterán
válasz meroly #35370 üzenetére
Bizony, sokan azt hiszik, hogy melegíteni kell, pedig több autós (internetes) lap is körbejárta már a témát.
Combosabb menet alatt valami olyasmit értek, mikor használod is a turbót.
(Jobban kihúzatod, vagy az említett autópálya, ha jól tudom 140-nél már 3500 körül forog.)Városba 1500-2500 között, ha nem padlózod nem sokat dolgozik a turbó, de a biztonság kedvéért olyan 20 másodpercet úgy hagyhatod.
[ Szerkesztve ]
-
aero.
veterán
válasz dízelracer #35918 üzenetére
"my grandmother runs faster with her walking stick"
én kész vagyok ezen
-
aero.
veterán
válasz dízelracer #36778 üzenetére
erről jut eszembe, hogy egyszer láttam egy koccanást.
standard piros régi swift és egy clio1 mérkőzött össze, a clio kanyarodott volna, a suzuki meg bele. a clio kb 20-szal a suzuki 20-30-cal mehetett.
a suzukinak eltűnt 5-6 centi az orrából, a cliónak meg kitört a ködlámpája és behorpadt a hűtőrácsa.
-
aero.
veterán
válasz zoo8800 #37221 üzenetére
ezt senki nem fogja megvenni
de hogy van ingerenciája egy embernek, hogy súlyos tízezreket költsön optikai tuningra, ami ízléstelen ... nem beszélve a 60 lóról.Integra: igen, elég sok helyen tapasztalom és értetlenül állok a dolgok előtt.
biztos az underground 2 inspirálta őket.
[ Szerkesztve ]
-
aero.
veterán
válasz runner 125 #37535 üzenetére
Ki kell fizetned a regisztrációs adót + forgalomba kell helyezni.
5-nél rosszabb: Euro2
6-8: Euro3
8-nál jobb: Euro4 -
aero.
veterán
válasz runner 125 #37544 üzenetére
Valószínűleg Euro2, mert ha jól emlékszem 93-tól vagy hogy jöttek be az 3-as motorok. Így már ki tudod számolni, ha megvan mikor helyezték forgalomba először.
-
aero.
veterán
válasz sosperecek18 #37986 üzenetére
egy ilyen azért már elég jó lenne, de azért a közel 20 millió mellbevágó egy transporternél.
-
aero.
veterán
-
aero.
veterán
válasz !Overdose! #38364 üzenetére
whited, szerintem elég lenne, ha egy helyen tennéd fel a kérdést, ráadásul helyénvalóbb az opel topicban.
-
aero.
veterán
válasz dízelracer #38521 üzenetére
és az milyen jól járt, aki olcsón hozzájutott, mert ugye az emberek szabadultak tőlük
Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen