Hirdetés
- „Új mérce az Android világában” – Kezünkben a Vivo X300 és X300 Pro
- Megvásárolható a Vivo X300 és X300 Pro Magyarországon, íme a hivatalos árak
- Amazfit Bip 6 - jót olcsón
- Xiaomi 14T - nem baj, hogy nem Pro
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- iPhone topik
- Google Pixel topik
- Apple iPhone 17 Pro Max – fennsík
- Mégis lesz Galaxy S26 Edge. Vagy nem? De!
- Mi nincs, grafén akku van: itt a Xiaomi 11T és 11T Pro
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
válasz
gergo5991
#19024
üzenetére
A lehető leggusztustalanabb dolog egy balesetet szenvedett embert a
sérülései alapján megítélni (sőt elítélni), mindezt olyan érveléssel, hogy
neked mekkora szerencséd volt néhány komolyabb balesetnél. Agyrém.Gondolom szerinted a Tour de France indulók is mind nyeretlenkétéves,
"biciklit soha nem látott" emberek, akik bár tudnak 60 km/h-val tekerni,
de amilyen szerencsétlen hülyék esni már nem tudnak. Ezért törik néha
szarrá magukat akár egy edzésen. Megjegyzem, csak ránéztem a linkre,
nem volt gusztusom végig mazsolázni, hogy hihető-e az adott sérülés...Annyit azért tudok, hogy motoron pl. könnyű elég csúnya bokasérülést
összeszedni, mikor az ember a megcsúszásnál (rossz) reflexből letalpal:
nem véletlen, hogy a motoros csizmák boka védelme fontos paraméter.Ui: ezzel véletlen sem akarom sugallni, hogy szerintem motoros csizmát
kéne venni egy rollerre, hiszen az nem arra való, viszont ha csak papucs
van az emberen, akkor ne akarjon határon/lapon fordulni semmivel.
Illetve ha motoros tempót diktál közúton, vagy versenyző a pályán, úgy
mindig annak megfelelően öltözzön. Markánsan meg kell különböztetni
az olyan vasak használatát, amik 25 km/h fölött nem képesek menni az
olyanoktól, amelyek a 100 km/h-t is elérik. Jelenleg rollernek hívunk kb.
mindent, teljesítménytől függetlenül, esetleg pálcika névvel kicsinyítjük
azt, ami eredetileg az elektromos roller volt, miközben a tank rollereket
is bárki megvásárolhatja, és egy szál f.szban csapathat velük a Körúton.Szerintem szórakoztató egy ilyen verseny (nézőként is), csak nagyjából
annyi köze van a sima rollerezéshez, mint a MotoGP-nek a Babettához.
Nem kell sokáig nézni, hogy látsszon, milyen felszerelés van rajtuk.
És valahogy a MotoGP-vel nem az SMKP-kat akarták népszerűsíteni.
Egy kontrollált statikus terhelést meg nem lehet egy kontrollálatlan, és
abszolút dinamikus becsapódáshoz hasonlítani... Amikor egy vezető az
elkerülhetetlen baleset előtt kézzel kitámaszt, utólag jön rá, hogy szart
sem ér, mert akár egy tonnás terhelés érte a kezét. Nem véletlen, hogy
a biztonsági övre van bízva ilyenkor a dolog és nem a kapaszkodásra...
Amit meg az öv sem fog(hat) meg, arra találták ki a HANS rendszert.
Új hozzászólás Aktív témák
- Battlefield 6
- Autós topik
- Vigneau interaktív lokálblogja
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Szívesen használsz Samsung böngészőt? Immár PC-n is megteheted
- „Új mérce az Android világában” – Kezünkben a Vivo X300 és X300 Pro
- Banggood
- Milyen processzort vegyek?
- Horgász topik
- További aktív témák...
- Samsung Galaxy S24 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- HIBÁTLAN iPhone 14 256GB Purple -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3535
- HIBÁTLAN iPhone 13 mini 128GB Midnight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3319
- Lian Li LCD-s 360mm-es vízhűtés akciós áron eladó!
- FELVÁSÁRLÁS A GYŐRÚJBARÁTI BOLTUNKBAN!
Állásajánlatok
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest






