Hirdetés
- Telekom mobilszolgáltatások
- Vivo X200 Pro - a kétszázát!
- iPhone topik
- Megérkeztek a Xiaomi 15T sorozatának telefonjai Magyarországra
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Megvásárolható a Vivo X300 és X300 Pro Magyarországon, íme a hivatalos árak
- Amazfit Bip 6 - jót olcsón
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Műholdas AI chippel fedné le a bolygót a Samsung
Új hozzászólás Aktív témák
-
gergo5991
őstag
válasz
Peaceliker
#20112
üzenetére
gondolom C futóműnél a szél tolja a kerék mögött / oldalt a lengőkarokat, addig wolfon becsúszó nyaku lengéscsillapitója van ott nincs mit tereljen a szél nagy sebességnél, nincs ami ki akarna törni bármelyik irányba, úgytudom wolfon nem igen lehet állitani a rugózáson, na meg a becsúszó nyak jobban alulról jövö ütéseket bir csillapitani kialakitása miatt mint pld kátyuba be hajtás, mig a C szemböl jövő erőráhatásokkal szemben is effektivebb..
kiváncsi lennék valamilyen aerodinamikai kivitelezéssel nem-e lehetne megoldani a C tipusu rollerek beszitálását valamilyen 3d nyomtatott légterelővel a kerék elé, vagy a lengőkarok oldalára stb stb
a kormány szitálás gátló szerintem jól működik, eggyetlen amibe igy belegondolok annyi baja lehet, hogy ahol a legkisebb a forgáspont pont oda kell rögziteni, szóval ott a legkisebb az erőkar hatása ezáltal nagyon erősre kell állitani a szitálásgátlót ami pld kisseb sebességeknél lehet hátrány
Új hozzászólás Aktív témák
- Apple iPhone 14 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! R5 8400F / RX 6800 16GB / 32GB DDR5 / 1TB SSD!
- Xiaomi Redmi Note 12S 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciaval
- Újabb 20 db Lenovo ThinkPad X1 Yoga G6 (6th Gen) - i7-1185G7, 32GB, 512GB SSD, multitouch + TOLL
- IKEA Format lámpák eladóak (Egyben kedvezménnyel vihető!)
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest


