- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Nothing Phone (3a) és (3a) Pro - az ügyes meg sasszemű
- One mobilszolgáltatások
- Mi nincs, grafén akku van: itt a Xiaomi 11T és 11T Pro
- VoLTE/VoWiFi
- Mobil flották
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Google Pixel 8a - kis telefon kis késéssel
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
Új hozzászólás Aktív témák
-
dzsidzsas
tag
válasz
BerserkGuts #19380 üzenetére
Hú ebben azért van pár nem kedves pillanat. Mondjuk én nem örültem volna, ha valaki felvette volna ahogy az esegway 500-as kormánya összecsukódott 30-nál. Akkorát estem, kimozdítottam a földet a tengelyéről, azért nem tavaszodik.
Akinek ez van tegyél bele egy átmenő csavart, anyákkal, ne hogy így járj.
-
Reggie0
félisten
válasz
BerserkGuts #19387 üzenetére
Lehet te is kinai vagy, az sokmindent megmagyarazna
-
Peaceliker
addikt
válasz
BerserkGuts #19387 üzenetére
Fél éve követem kb ezt a topicot. Soha még csak hasonló hsz-t sem láttam, senkitől sem. Annyi lehet max, hogy x helyett y t érdemes lehet meggondolni, ha bele fér. Neked vannak csak valami durva komplexusaid, azért vagy így kiakadva folyamatosan.
-
DigitXT
félisten
válasz
BerserkGuts #19380 üzenetére
kis csóri kuglóf S1 vagy pro-m is simán bírja az ugrálásokat
Szerintem erről a paciról leszállhatnál. Konkrétan életveszélyesen
gyenge az első villa hegesztése, így csak szerencséd volt vele... Ill.
a Pro esetén valóban erősítettek rajta, hiszen nem egy, nem kettő
tört ki teljesen váratlanul a sima S1-ekből... De azért adjál ilyen jó
tanácsokat. Konkrétan nulla sima S1 tapasztalattal. Hogy az bírja.
Meg ugye ott van az S1 Plus. Még erősebb első villa. Bírja... Aztán
hogy hogy nem elég sok km után egyszer csak törik a kormány.Van egy mondás (vagy nincs, csak én találtam ki
), hogy van aki
magától visszavesz az arcából, másnak az aszfalt farag le belőle...
(Kíváncsi vagyok, sokezer km után mit fogsz mondani az M4-ről.) -
Miikee
csendes tag
válasz
BerserkGuts #19380 üzenetére
A stílusod miatt letiltottalak. Kérlek ne írj nekem sértő privát üzeneteket. Szerintem én sem írtam neked semmi rosszat. Sőt, egyáltalán nem írtam neked semmit...
-
Reggie0
félisten
válasz
BerserkGuts #19336 üzenetére
Hajra, majd hozasd le ezt mint cikk a nature-ben
Sok sikert, drukkolok neked, meg egy nobel dij is kilatszik
-
Reggie0
félisten
válasz
BerserkGuts #19331 üzenetére
Nincs mit osszerakni ezen. Te a halalal vegzodo balesetek kozott keresned a sisak elonyeit. Megis mire gondolhattal, a nyitott koporsok aranyara?
A primitivsegrol meg annyit, hogy te jossz itt a korral, meg hogy felmentel 2 hegyre. Ha ez eleted csucseredmenyei, akkor nincs mirol beszelni. De mar az is szanalom, hogy ezeket ervkent probalod hasznalni...
Addig is egy kis csamcsogni valo neked, ha egyaltalan tudsz angolul:
Risk factors and injury patterns of e-scooter associated injuries in Germany
Accident Mechanisms and Injury Patterns in E-Scooter Users -
Casseius
tag
válasz
BerserkGuts #19328 üzenetére
Komoly érveid vannak, pont mint egy 12 éves szellemi fogyatékosnak, az hogy ez a szintet sikerült 50 évesen megütni, külön megmosolyogtató
-
Reggie0
félisten
válasz
BerserkGuts #19318 üzenetére
Es mit szamit, hogy hany eves vagy? 50 evesen is lehet valaki hulye.
"Nézzél utána inkább a statisztikának hány halálos roller balesetben segített a bukó sisak mielőtt hipotézised igazolod vannak jó statisztikák utána lehet járni én nem fogok segíteni arra ne várj."
Meg a kerdest se tudod feltenni ertelmesen. Ha egy baleset halalos, akkor eleg valoszinu, hogy a bukosisak nem segitett ilyen vagy olyan okbol. Mert ugye a halalos baleset azt jelenti, hogy meghalt a delikvens. Vagy szerinted a halal volt a segitseg? Logika 101.
-
Casseius
tag
válasz
BerserkGuts #19318 üzenetére
Találtam jó pár statisztikát és kutatást, mindegyik EGYÉRTELMŰEN állítja hogy a bukósisak jelentősen csökkenti, csökkentené a komoly sérüléssel járó balesetek számát, továbbá azt is hogy a rollerrel történő balesetek nagy része a fejet is érinti továbbá hogy a biciklis esések teljesen más kategóriába esnek az eszközök kialakítása és a vezető elhelyezkedése miatt, tehát hiába van az embernek kerékpáros-motoros tapasztalata a roller teljesen más, összehasonlíthatatlan.
Példának okáért egy ilyen kutatás, de van jó pár ugyanezzel az eredménnyel. [link]
-
Reggie0
félisten
válasz
BerserkGuts #19295 üzenetére
Mindig van olyan hulye, aki meg akarja magyarazni, hogy ami ved az igazabol nem is ved. Ezek az emberek olyanok a kozlekedesbiztonsagnak, mint az antivaxerek a pandemianak...
-
ρσгτσ
addikt
válasz
BerserkGuts #19300 üzenetére
A sisak arra való, hogy esésnél, balesetnél csökkentse a fej- és arcsérülések kockázatát. Nem véd meg mindentől. Ezt kellene megérteni hittérítés helyett.
Akinél pedig a sisak hamis biztonságérzetet nyújt, az egyáltalán nem való az utakra. Mert annak a fejében sincs rendben minden. Ez olyan, mintha azt mondanám a biztonsági öv miatt megyek 100 -zal 60 helyett.
Aki nem akar sisakot hordani ne tegye. Nekem aztán édes mindegy. Azt viszont ne akarjuk már megmagyarázni, hogy aki hordja az hülye. Mert kb. már ott tartunk.
Szerk.:
Egyébként én azt gondolom, hogy nem a rollerezők száma a legfontosabb. Hanem az, hogy akik ezeket az eszközöket használják, biztonságosan és a szabályoknak megfelelően közlekedjenek. Függetlenül attól, hogy sisakot vesz -e vagy sem.Felőlem aztán bárki összetörheti magát, de ne veszélyeztessen másokat.
-
DigitXT
félisten
válasz
BerserkGuts #19295 üzenetére
Úgy, hogy létezik úgy nevezett full face biciklis sisak is, jó reggelt...
Rettentően érdekfeszítő ez az érvelés, hogy downhill közben zavar
a sisak. Hiszen pont ezeken a biciklistákon látható mindig full face!
Kötelezővé senki nem tette nekik, józan paraszti ésszel hordják...Ui: mindenkinek szíve joga kiválasztódni, a fejét szétverve egy fán,
de csak azért, mert a válltörés mellett nem basztad be a fejedet is,
még nem biztos, hogy az a hülye, aki ezt az élményt kihagyná.Azt az anekdotikus érvelést meg hagyjuk, hogy pofára esés közben
a sisak miatt tört volna ki a nyakad. Hogyne. Autóból is van, hogy a
kirepülő utas éli túl egyedül a kasztni palacsintává zúzódását... csak
hát ez talán az esetek egy ezrelékében történik így, a maradék meg
azzal végződik, hogy az öv megvédte volna: sajnos nem használta... -
polo493
tag
válasz
BerserkGuts #19295 üzenetére
Semmi értelme a sisak vitának mindenki saját felelősségére hordja vagy sem ,ha meghal az csak az ő felelőssége,döntése legyen ,ennyi.
-
DigitXT
félisten
válasz
BerserkGuts #19292 üzenetére
Nyaktöréstől valóban nem véd, és valóban lehet agyrázkódást is
szenvedni a fej beverésétől, de belegondoltál már milyen kisebb
ütések érhetik a fejet, amitől koponyasérülést szenvedhetsz? Tök
vicces lehet a fél fogsorodat újjá építeni... vagy amikor az álladat
több darabból kell összerakni. Nem egy hír volt, hogy szimplán a
földre eső ember fejét beverve meghalt. Inkább az agyrázkódás!Hamis biztonságérzetet, max. annak jelenthet, aki akkora kretén,
hogy azt hiszi, sisakban lefejelhet bármit, túléli... Hát nem: ésszel
kell közlekedni, az az aktív biztonság. Amikor meg baj van, akkor
számít, hogy egy esés milyen súlyos következményekkel jár majd.De amúgy lehetne érvelni a sisak ellen, csak rohadtul nem azzal,
hogy az amerikaifocisták agyrázkódást szenvedtek a meccseken.
Próbálj meg motorkerékpárra (!) ülni sisak nélkül. Ki fog szedni a
rendőr a forgalomból se perc alatt. Nálunk ez a szabály... Mások,
máshol meg megtehették, hogy sisak nélkül haljanak szörnyet...
(És igen, attól, hogy szerencsétlen esetben a sisak ellenére is az
ember zsákba kerül, nem jelenti, hogy minden esetben így lesz.)Szerk: ennyi erővel lehetne mondani, hogy "minek az ABS", mert
csak hamis biztonságérzetet ad a sofőrnek, hogy mindig megáll.
Pedig nem. Ha valaki fullban nyomja a kretént, azzal nehéz. -
BerserkGuts
addikt
válasz
BerserkGuts #19292 üzenetére
https://www.youtube.com/watch?v=1Cp1n_vPvYY [link]
-
válasz
BerserkGuts #19204 üzenetére
Te jo ég. Ezen a Halo Knighton mi az az első lengéscsillapító? Saját rugó gyáruk van nekik?
A vonatkozó szakirodalom szerint ez a négyrugós megoldás nem szokott jobb lenni a kétrugósnál, sőt.Amúgy ezekkel a noname rollerekkel az szokott inkább a gond lenni, h pl vékonyak a vezetékek benne, ha folyamatosan mennél felfelé, elolvad először a szigetelés, ill. elszenesedik a vezeték, a vezérlő csupa alulméretezett alkatrészből épül fel, az akksi olcsó cellákból épül fel (években mérve hamarabb elveszti a kapacitását mint egy drágább márkás cella), a csatlakozók kontakthibásak a nem megfelelő méretű érintkezők miatt, tegyük fel, h a váz bírni fogja.
Ezeket előre nem lehet tudni, nyilván amig meg egyben van a roller, nem áll neki egy szerviz szétszedni, átnézni, technikai érdekességeket keresni benne.
Nem csak azért olcsóbb, mert nem kell a márkanevet megfizetni.Azért Kínában sincs ingyen minden.
Mondjuk eszembe nem jutna padkán felmenni pálcikarollerrel, még akkor se, ha lengéscsillapító amúgy van rajta, egyszerűen azokat nem erre tervezték.
Természetesen nem kell baleseti jelentésről dokumentumot csatolni, meg fényképekkel alátámasztani, de ne csodálkozz, ha nem szeretjük az ilyen híreket, mint ami a keresztanyáddal történt.
Sajna ilyenkor a legtöbbször kiderül, h nem is Xiaomi volt, hanem egy klón; vagy ki volt ütve a sebességhatár, vagy folyamatosan rossz úton használták nagy sebességgel, és ezért tört el, stb.
Nem az a jellemző a Xiaomikra, h "csak úgy" eltörik, és csuklótörés lesz a vége.
Ez megtörténhetett volna bármelyik másik rollerrel is, amiből már eladtak legalább ugyanannyit, mint a Ninebotból, Xiaomikból. Ja, h a többiből nem adtak még el megközelítően se annyit?
Hát akkor hogy van, h Xiaomiból, Segwayből mégis alig találni törést, Kugooból meg jóval több sérült vázról találni képet.
Ettől függetlenül sajnálom ami a keresztanyáddal történt, remélem én sose járok így.
De értsük meg, h valahol meg kell a költségeket fogni, nem lehet egy-két általad ismert rollert isteníteni csak azért, mert még nem derült ki róluk semmi rossz. -
DigitXT
félisten
válasz
BerserkGuts #19204 üzenetére
Én örülök, ha elégedett vagy vele, de a linkelt M4-et ipari hulladéknak tartom.
Talán nem véletlen, hogy te sem azt vetted. És nem csak az akku más a Pro-n.
Megkérdezhetem, hogy keresztanyád mi a fenét csinált a Xiaomival, hogy ketté
törte? Kép esetleg nincs a roncsról? Egész véletlenül nem elütötték vele vhogy?
Nem azért, mert a Xiaomit védeném, hiszen nincs nekem, és nem is lesz, csak
azoknál ilyen kettétörés dologról viszonylag ritkán lehet hallani, szóval érdekel...Ó, én is ugrattam az S1-gyel... Egy darabig bírta is. Aztán már nem. Gondolom
inkább Pro-val mentél többet, azt már körbehegesztették ennél egy picit jobban:Én nem vagyok gépész, de ha valami kotyog, ott pont, hogy egyre nagyobb és
nagyobb erők ébrednek, ami feszegetés előbb-utóbb töréshez vezet. Ugyanez,
ha nem mozog sokkal tovább bírja. Próbáld ki egy vékony lemezzel. Elkezded
a kezedben hajtogatni, és nem kell hozzá sok, hogy ketté tudd törni. Míg ha a
fizikai erődre hagyatkozol, magában, akkor sohasem fogod tudni szétszakítani.
Szóval ha elfogadsz egy tanácsot: utána húzod a laza csavarokat, tovább élsz!
Nyilván nem széttépni kell, ha valamit nyomatékra kell húzni, akkor arra...Ui: az a jó nagy rollerekben, hogy lehet velük lassan is menni. Viszont kell vmi
normális gumi rájuk, mert nagy teljesítményél még csak bot se kell, ha a gumi
nem tapad be a kanyarban. Egyébként valóban nem kéne 40-nel erőltetni, mint
a versenyzők, nem csak a váz gyengesége, vagy a rossz gumi miatt, hanem a
saját tepsi épséged védelmében. Hacsak nem veszel bőrruhát, hadd szóljon.
Sőt még a többi közlekedő védelmében is: veszélyes, ha valaki f.sz módra hajt. -
Casseius
tag
válasz
BerserkGuts #19189 üzenetére
Hát ebből a kettő se ér egy felet
A lengéscsillapitás csak dísz, nyak törik, vezérlő ég, 1 hét múlva mindenhol is zörög, ebből és a hasonszőrű modellekből ezernyi vélemény és video van neten, de köszönjük hogy egy ilyennel hozzájárulsz a hazai szervizek működéséhez!
És majd várjuk az 1 éves szülinapi beszámolót -
DigitXT
félisten
válasz
BerserkGuts #19189 üzenetére
akkor már inkább veszek kettőt
Reménykedve, hogy az egyik meg is jön. Azért nem kéne lemenni az átverős
hirdetések szintjére, amikor arról van szó, hogy valaminek mennyi a piaci ára.Szerk: amúgy ilyen felépítésű vázzal nem biztos, hogy nyerő a 40 km/h.
(Több gyenge pontja is van, ami eltörhet, és úgy hatalmas esés lenne belőle.) -
Peaceliker
addikt
válasz
BerserkGuts #19189 üzenetére
Én ennyire olcsóból csak olyat találtam eddig, aminek 0 eladása és 0 értékelése volt az adott termékre. Visszajelzése pedig filléres cuccokat, szóval gyanús volt. Persze alin nem buksz pénzt, max pár hónapig nem nálad van
-
Peaceliker
addikt
válasz
BerserkGuts #19180 üzenetére
Mi az ami 160 ért 40et tud? Érdekelne melyikre gondolsz
-
Casseius
tag
válasz
BerserkGuts #19140 üzenetére
Hát ha a lengéscsillapítás egy darab rugóból áll neked akkor nem kicsit szélesíteni kellene a tudásod a felfüggesztések terén...
Másfél millás gépekben is kitörnek mert rossz a konstrukció, nem olyan egyszerű az h benyomsz egy rugót egy csőbe és hipp hopp az stabil és kényelmes lesz
Miért nem vett a keresztanyád olyat amiben van lengéscsillapító?
Jah hogy az drágább és nem tudta volna megvenni...
Bármilyen meglepő a Xiaomi vagy bármelyik más gyártó nem a retek magyar utakra gyártják a gépeiket.
Márkahűség? Ha ár/érték arányban nem lenne jó, nem ez lenne világon a legmagasabb darabszámban eladott e-roller.
Vannak jobbak? Persze h vannak, csak azt már kurva kevesen tudják megfizetni.
A Toyota Corolla se azért a legmagasabb darabszámban eladott autó mert a legjobb is lenne. -
DigitXT
félisten
válasz
BerserkGuts #19140 üzenetére
Sajnos árulnak gagyi vacakokat. Vegyük pl. az S1-et. Szerettem, mivel nekem
sokkal jobb volt vezetni, mint a Xiaomit (gázreakció miatt leginkább) cserébe
megállni ugye nem tudott és a szar első villája kétszer is kitört nekem. Szívás.Mert ugyebár az E-twow volt a másolt cucc, csak annyival olcsóbban, hogy a
kritikus pontokon is meggyengítették. Akinek szerencséje van vele, az persze
a mai napig hajtja: szintén egy viszonylag népszerű típus, ám vannak hibái.
(Konkrétan típushibái, pl. az akku összeszerelési minősége nagyon változó, ill.
eleve szar a konstrukció, mert nincs benne merevítés. Bele van kódolva, hogy
eltörik a nikkelszalag a retekbe. A Xiaomi ilyet "nem tud", annak kizárólag úgy
lehet leamortizálni az akkuját, hogy tömör gumit raksz rá. De akkor biztosan.)Ui: igen, az S1 is tömör gumis. Szuper, mert nem lehet defekted, ám bizonyos
durvább burkolatokon kellemetlen, és ezt a felfüggesztés sem oldja meg. Bár
fordítva is igaz, a tömlős gumi kellemesebben gurul, de huplikon a merev váz
hajlamos ledobni a pilótát. Másra van a két dolog. Igazán jó guruláshoz mind
a kettő szükséges, nem véletlen pakolja rá majdnem mindenki a Monorimet...
Mint ha muszáj lenne. Pedig hát nem muszáj. (Akik semmilyen élvezeti faktort
nem keresnek a rollerezésben, csak el akarnak jutni A-ból B-be, biztosan nem
fogják a vázat mókolni. Sőt! Akinek 10 kg körüli vas kell, mert cipeli is, szintén
semmit se fog pluszban rárakni, mert se a felfüggesztés, sem kiegészítő akku
nem fér bele, mert ezek mind súlyos plusz kilók...De azért a sebességkorlátot)
rögtön ki kell ütni ugye egy újdonsült tulajnak is, a dobozból kivéve a cuccot.Egyébként meg E-twow GT-t kell venni. Abban van menni akarás, van benne
felfüggesztés, van rajta fék, mégsem nehéz: igazi "csúcs" pálcika. Csak drága.Szerk: amúgy a linkelt cikkben Ákos elég komolyan kiosztja az S1-et, ami hát
ismerve a baleseti statisztikákat, jogos.Viszont ha úgy tetszik, egy 430K-s
roller soha nem lesz "népautó" (bocs a képzavarért), tehát kellett valami, ami
sokkal olcsóbban nyújtja ugyanazt. Vagyis "majdnem" ugyanazt... Így sikerült.Ha a továbbfejlesztett Xiaomi cserébe kétszer drágább, és kétszer nehezebb
lesz, akkor valóban nem fogja "leváltani" a mostanit. Más a célközönség.
(Mondjuk Casseius csoda-Xiaomijának is megvan a célközönsége, csak kicsi.) -
PociAti
őstag
válasz
BerserkGuts #19131 üzenetére
Szerinted eddig totál idióták tervezték a rollereket? Csak most jöttek rá, hogy a felfüggesztés jó dolog? Gépgyártás területén nem volt előttük elég példa (autók, motorok, kerékpárok)?
A Xiaomi teljesen elérhető áron kínálta a kicsire összecsukható könnyű rollerjét.
A magántulajdonban lévő rollerek zömét ez tette ki, gyakorlatilag ez robbantotta be az egész piacot. Nagyon jó lették, hogy nem egy ilyen L alakú spéci villával kezdték. Ezekből a drága gépekből nem sokat lehetett volna eladni a korai időszakban, a típushibák is könnyebben megtalálták volna őket.Az új, "4 Ultra" fantázianevű verzióval gyakorlatilag kihagytak egy fejlesztési lépcsőt, a hagyományos Y villás (fémrugós vagy egyéb) primitív lengéscsillapítást.
-
Reggie0
félisten
válasz
BerserkGuts #19101 üzenetére
Tabla+18 km/h-ig nem jon buntetes, szoval szamold igy a sebesseghatarokat. Amugy a lagymanyosi hid megbirja a 200-at is.
-
ρσгτσ
addikt
válasz
BerserkGuts #19101 üzenetére
Valószínű amúgy, hogy ezeknek a többsége marhára nincs képben a közlekedési szabályokkal, és az sem segít, hogy nagyon elszálltak a jogosítvány árak. Maguktól meg nem fognak elmenni KRESZ vizsgára...de gyakorlati tapasztalat nélkül az sem ér sokat. Tehát nem is nagyon tudják felmérni a közlekedési szituációkat. Vagy azt, hogy egyes manőverek mennyire veszélyesek. Vagy hogy egyes helyzeteket hogy oldjanak meg.
Ehhez kell gyakorlat, amit közúton megszerezni két keréken elég veszélyes dolog Budapesten.
Persze nyilván vannak amnéziás rolleresek is B kategóriás jogosítvánnyal a zsebükben.
Látom én is, hogy miket művelnek az utakon.
Egyébként a budapesti autósokra amúgy sem kifejezetten jellemző, hogy betartanák a sebességhatárokat. Max. ott ahol mérnek. Illetve 70 -es szakaszon talán kevesebb az olyan autós, aki többre vágyik.
Belvárosban meg több olyan rész is van, ahol érdemes megkeresni a rolleren az alacsonyabb sebességet és kimenni a bringa útra. Ott pedig azért fontos a sebesség, hogy az autós időben tudjon reagálni és/vagy fel tudja mérni a roller tempóját.
-
DigitXT
félisten
válasz
BerserkGuts #19101 üzenetére
Nekem csak az nem derült ki hogy mi lett a választott vas...
-
Peaceliker
addikt
válasz
BerserkGuts #19101 üzenetére
Üléssel is? Hát úgy instabil igazán
legalábbis g2 pro 2x jobban kolbászolt üléssel.
-
kano
nagyúr
válasz
BerserkGuts #7004 üzenetére
bb.bocs
-
csokaym
csendes tag
válasz
BerserkGuts #6959 üzenetére
Jaja, pláne, hogy így azért lejtőn felfelé is csak úgy szalad
illetve megállni is sokkal rövidebb fékúton meg lehet vele állni, mivel így mindkét kerék fékez. Erről elég jó review-t csinált DigitXT korábban. Bár az ő gépe még tuningosabb, mint az enyém
Mindenesetre ha jól láttam, a xiaomi pro2 tud papíron 45km-t [valóságban gondolom ennyit azért nem], elvileg 25km/h-val megy (cfw-vel biztos ki lehet hozni vele többet is...), És azt 150-200e Ft között valahol lehet megvásárolni, ha jól tudom.
Meg jó elfoglaltság ez a bütykölgetés is -
csokaym
csendes tag
válasz
BerserkGuts #6952 üzenetére
A rollert magát újonnan vettem, kb. 90e Ft-ért, geekbuyingos rendelés volt. Rendeltem hozzá egy s1 motoros kereket (+30e Ft), egy akkupakkot (+40e Ft), egy vezérlőt (+6e Ft), amiben kicseréltem egy ellenállást, annak a költsége elhanyagolható... Felkerült még egy olyan gázkar, amin van voltmérő (a másik akkupakk feszültségének mérése miatt) (+3e Ft)
Plusza vezetékek, hát ha mindent összeadunk, akkor ez kb. 170-175e Ft-ot jelent...
Persze akkor már mindjárt soknak tűnik, viszont azért azt elmondanám, hogy irgalmatlan jól gyorsul, pár másodperc alatt utazósebességen vagyok vele, illetve garantáltan tudok vele 55+ km-t menni.Amikor vettem, leszigeteltük, viszont az átalakítások miatt meg kellett bontanom a szigetelt részek nagyját... Így most nem vízálló, meg persze 1-2 kábel is van kívül
Ha beköszönt a rossz idő véglegesen, akkor javítópadra kerül, és szétszedem, a kábeleket megpróbálom a kormányoszlopban elvezetni, illetve szigetelni majd. -
Walter_White
senior tag
válasz
BerserkGuts #6733 üzenetére
Mire itthon bármiféle szabályzás lesz... bele fog telni 5 évbe..
-
Fishor
senior tag
válasz
BerserkGuts #6697 üzenetére
Taps.
-
BomiBoogie
MODERÁTOR
válasz
BerserkGuts #6697 üzenetére
-
haruspex
aktív tag
válasz
BerserkGuts #6652 üzenetére
Lehet, de egyrészt ez nem éppen egy villanykörte, amit kicserélsz, és morogsz, ha elromlik, hanem egy közlekedési eszköz, másrészt ez eléggé elmondja mennyit ér bármelyik hazai vállalkozás garanciája. (Amúgy ez ráadásul ez elvileg vmi amerikai márka). Ez nem az első hasonló ügy, ennél még egy kínai webshopos jótállás is hasznosabb, egy amazonosról nem is beszélve.
-
mrrr74
aktív tag
válasz
BerserkGuts #6529 üzenetére
vagy a legjobb darabjukat kaptam meg
-
mrrr74
aktív tag
válasz
BerserkGuts #6524 üzenetére
Nekem még az első szériából van, nem tudom érdemben változtattak-e rajta valamit később, de eddig az akku is bírja és nem vettem észre rajta gyengülést. Ha nem járok vele előreláthatóan 2-3 hétig, akkor 50-60%-ra töltöm, plusz néha feltöltöm teljesen és csak megyek vele, 50%-ig és leteszem. És sokszor van úgy 10 km után, hogy nem merült félig (3-as fokozat, full gáz ahol lehet és a fele emelkedő). Télen hasonlóan raktam el pihenni.
Most egy Niubility N1 van nálam, új márka, nem nagyon ismert még, egészen pofás darab. Nagyon el voltam keseredve, hogy hasonló körülmények között a felét se tudja, mint a Pro. De ebben csak egy 250 W-os motor van és mostanra kiderült, hogy csak az emelkedők tesznek be neki, sík úton elmegy akár 24-25 km-t is 15 km/h-ra limitálva, 21-23 km/h-ig húzatva a 20 km is kihozható.
Ebből kiindulva a Pro valószínű elmenne 30+ -t is sík terepen, 2-es fokozatban, de így külön nem próbáltam, de majd ha lesz időm lemérem, mert nem gondoltam volna, hogy ez ennyire kirívó eset. És közben nézem, hogy nálam a Pro többet megy el, mint a sima ment.
-
DigitXT
félisten
válasz
BerserkGuts #6407 üzenetére
Ezt a videót nézd meg, érdekes!
Csak megfelelő áramkör kell hozzá...
-
DigitXT
félisten
válasz
BerserkGuts #6407 üzenetére
Valójában ilyen egyszerű, hiszen ha úgyis viszed magaddal hosszabb túrához,
nincs semmi értelme a gyors cserének: fixen párhuzamosra kell kötni őket.
(Gyors cserének akkor lehet értelme, ha amúgy olyan nagy, és nehéz a pakk,
hogy azt nem viszed magaddal, talán villanyautóknál kísérleteznek ilyesmivel.)Ha épp ugyanolyan könnyed (pálcika) rollert akarnék, mint ami addig volt, csak
a hatótávolságot növelném meg, akkor a legkönnyebb egy gyári pakkot lőni, és
azt a kormányra rögzíteni (könnyű vízálló táskában, nem a dobozban, mint én),
bekötni szépen párhuzamosan a gyárival, és máris kétszeres a hatótávolságod.
Ugyanúgy tudod a gyári töltőjével tölteni, csak tovább tart ha teljesen lemeríted.Ui: szerviz nyitási ambícióm idő hiányában egyelőre nincs, de szívesen segítek,
ha tudok, akár ötletelésben, akár megvalósításban... Egy ilyen megoldás drága
része maga az akkupakk+a jó minőségű kábel. Meg valami egyedi táska kéne:
elég hülye hosszúkás aránya van az akkupakknak, kb. így nézne ki, mint ezen. -
petipetya
nagyúr
válasz
BerserkGuts #6369 üzenetére
70 kilóval mennyi lenne a hatótáv?
-
DigitXT
félisten
válasz
BerserkGuts #6271 üzenetére
Mondjuk erre van sansz... Mentem szembe a forgalommal egyirányú
utcában, ahol nem igazán volt erre hely, jöttek is -> teljes joggal volt a
szembe jövő ideges, alig fértünk el. Máskor ugyanitt a járdán megyek,
de most siettem, gondoltam szabálytalan leszek, leszarom: majdnem
meg is szívtam... Ha nincs dupla fék, nem állok meg. Na de mint ugye
kb. mindenre amivel néha próbálkozom, igaz, hogy nem kell utánozni!ON: nem tört el semmi, a táska fogott egy nagyobb pofont, meg ugye
a kormány lazult le kicsit (gyanús is volt, hogy nem teljesen egyenes).
Megigazítottam, csavarokat meghúztam. Remélem kitart egy darabig.
Amúgy amikor tiszta a terep és nem fos az itt út, simán beleférne több
tempó, mint amit most tud. Dupla motor ide, tuning vezérlő oda, annyi
az eredmény, hogy tökön-paszulyon keresztül tartja a tempót - viszont
nem többet kb. 27 km/h-nál, amivel outisok akár vissza is előznek, lol!Pontosabban meg se előztem, mert hiába sokkal jobb a gyorsulásom,
ha utána a vége elfogy. Bezzeg a 36 km/h, már elég volt mindenkinek!
Csak akkor meg a vezérlő égett le túlterhelés miatt. Nehéz ügy, na...Lehet, az lesz, hogy újratekercselek két motort 40 km/h végre, slussz!
Patyesz: én is feküdtem motorral, egyszer csúsztam is, szerencsére a
teljes menetfelszerelés rajtam volt, így nem lett baj, anyagi káron kívül. -
DigitXT
félisten
válasz
BerserkGuts #6189 üzenetére
Van azért némi hiba a gyári távolság mérés alapján hasonlításban.
Nevezetesen a Pro kerék átmérője kisebb, ezért 8.0 beállítással jó
sokat csal (mind sebességben, mind távban). 20 km-en 1.5 km-t...Igaz, a sima S1 kerék sem pont 8.0. Arra mondtam, hogy az is 5%,
azaz 20 km-en 1 km, de valójában egy picit ennél kevesebb. -
Patyesz
csendes újonc
válasz
BerserkGuts #6187 üzenetére
Ok. Nyilván a fizika törvényei szerint kell is hogy jobb legyen, bár vélhetően probléma hogy a gumi amúgy tömör, mert az erőhatás nehezebben adódik át. Mint amikor túl keményre pumpálsz egy gumit, akár biciklin, sokkal jobban megérzi az úthibákat. Mint azvénbrollerem is ami egy bikemee r11, rossz belegondolni, ha nem lenne lyukacsos allor, mert a lelkemet így is kirázza ha olyan az út, meg úgy csörög mint egy fakerekű kordé. De megvan az előnye, a defektmentesség, hirtelennmást nem tudok, ezért kell eldönteni, kinek mi a fontos aki tükör úton tud közlekedni, bevállalhatja, meg aki fél a defekttől, amúgy nyilván legkényelmesebb a levegős.
-
DigitXT
félisten
válasz
BerserkGuts #6187 üzenetére
Érdekesen hangzik, de nem értem a fizikáját: ha átfúrtad, jobban deformálódik,
márpedig ha deformálódik, az energiát emészt fel. Nem hiszem, hogy annyival
könnyebbé válna az egész szekér, hogy emiatt kevesebbet fogyasszon. De ha
ezt mérted, akkor el kell fogadni. (Úgyis szétcsesztem a futófelületet nemrég.) -
BomiBoogie
MODERÁTOR
válasz
BerserkGuts #6091 üzenetére
Köszi mindenkinek a válaszokat, így nem érzem annyira egyedül magam "közellenségként".
Meg amúgy itt a topikban mindenkinek van reális önkritikája, ez nagyon tetszik. Mind a moddingban, mind a saját Darwin-díjas alakításaiban.
(#6087) devil-k v
A Kaboo nagyon állat lehet, nekem is nagyon tetszik a kék Mantis.
Mondjuk azt Pesten végképp nem tudnám "kiautózni", még a Lime-mal is alig megyek 20 fölött, hogy nehogy szó érje a ház elejét.(#6084) Memmaao & @petipetya
Ez a Boardy nagyon jópofának tűnik, ki kéne próbálnom. -
Ezekiel Ston
senior tag
válasz
BerserkGuts #6105 üzenetére
Majd kérek képet!
-
krakki88
csendes tag
válasz
BerserkGuts #6104 üzenetére
Nincs hát...úgy se éred őket utol...ha történik is veled valami: miért vettél ilyet stb, már a magyar hatóságok részéről is.
Amúgy engem az basz fel, hogy tényleg ilyeneken spórolnak mint a hall mágnes ragasztása.....ha végfokban esik ki, akkor addig megy amig ki nem nyomod teljesen a rollert....hát ezt mondjuk 50nél, forgalomban, kereszteződésben..... Szép halál!
Meg ez is, igaz két csavar tartja, de ha ne adj isten eltörik mindkettő, igaz nem tud kiesni mert rajta van a rögzitő gyűrű, de ha pont belehajtottál egy durvább kátyúba akkor annyira irányithatatlan lesz, hogy nem biztos, h talpon maradsz. Most, hogy az egyik eltört, kb 3-4 centis az mozgása...kettőnél meg minimum a duplája.
DE a lényeg, hogy van rajta ledsor! Az fontos!
Ami 5x akkora fénnyel világit mint az első két led.....érdekes egy mérnök tervezhette.
-
Ezekiel Ston
senior tag
válasz
BerserkGuts #6095 üzenetére
Bírtaaaa??????
Hát meg fogsz lepődni de a gázkaron kívül semmi baja nem lett. A Gázkarban valami elpattant vagy nem tudom de az folyamatosan gázt ad, de ha leljebb nyomom kicsit akkor megáll a gyorsítása és ha még leljebb akkor kezd újra gyorsulni. Szóval lehet az kuka de azon kívül minden más tökéletes maradt a gépen. Egy két karcolás persze látszik a vázon de semmiség. Szóval aki törésálló rollert akar az ne sajnálja rá az összeget! TWOW Booster V. Nálam bizonyított! -
Ezekiel Ston
senior tag
válasz
BerserkGuts #6090 üzenetére
Kemény vagy. Engem igaz nem vonz ez a hegyi krossz feeling. Én csak az ingázó A-B távot megtevők közé tartozom, vagy azok közé akik csak feláll(tak)nak a rollerre hogy kicsit rollerezzenek a városban egy 20km-rt mert miért ne...Nekem is volt néhány esésem mert ugye nagyon pro-nak éreztem magam 2 lépcsőről leugratni a TWOW-al...csak nem vettem figyelembe hogy esett az eső+tükörsima aszfalt ami még cipővel is csúszik...szóval szépen vágódtam és csúsztam falig. De Darwin díjat átvettem felálltam és hazamentem. Ritkán sikerült az esés de minden esetben a lehető legjobbat hoztam össze, én nem tigrisbukfencezek, hanem reptében fordulok abba az irányba ahol tudom hogy nem fog fájni annyira.
-
Danex
addikt
válasz
BerserkGuts #6066 üzenetére
Ez amúgy igaz, akit a széltől is féltettek és soha nem esett el az szinte biztos összetöri magát. Aki meg volt rendesen gyerek azért meg tudja úgy is oldani sík terepen, hogy a bőr nem jön le a tenyeréről.
Viszont város annyiban más tészta, hogy ha az útra is fel kell menni a kocsik mellé, oda bármennyire is utálom a sisakot és a többit de már ésszerű felvenni. -
m4rk.89
aktív tag
válasz
BerserkGuts #5932 üzenetére
Nálam biztonságosabban senki sem megy rollerrel, mindig lassítok, betartom a KRESZ-t, elől hátul összesen 5 lámpa, bukósisak stb. stb...
Több fórumtag írta, hogy nagyobb rollerekkel közlekedik érdekes, hogy nekik nem írtatok egyszer sem.
-
kozmy
őstag
válasz
BerserkGuts #5924 üzenetére
85-ről is hatékonyan meg áll
Ülve stabilabnak érzem mint állva
-
kozmy
őstag
válasz
BerserkGuts #5922 üzenetére
Ez úgy 58km ha olya 30-40km/h között húzom
-
kozmy
őstag
válasz
BerserkGuts #5920 üzenetére
58km a hatótáv.
-
gergo5991
őstag
válasz
BerserkGuts #5913 üzenetére
ez a bolt olyan hogy béreled, és percdijat fizetel, a végén meg le kell fényképezned, ha lerakod, féltettem azért
-
DigitXT
félisten
válasz
BerserkGuts #5880 üzenetére
Na ez az, hogy ha a (motor)vezérlő ázik be, az kívülről nem látszik, viszont
frankón le tudsz vele rohadni. Még ha be is kapcsol, esetleg nem megy.
Olyankor lehet csúnya hangja a motornak, meg dobja az ECU hibát.Szerk: amit beraktam képen a roller nyakában lakik, a töltő csatlakozó alatt.
-
DigitXT
félisten
válasz
BerserkGuts #5878 üzenetére
És attól szerinted meggyógyult?
Azt sejted, hogy nem ez a vezérlő...
Persze ez is beázhat, és akkor sem feltétlen kapcsol be, de ha az igazi
vezérlő ázott be, vajmi keveset ér, hogy a kijelzőt tömíted, utólag.Szerk: magától is ki tud száradni, szerintem szerencséd volt vele most.
(Kínából rendeltem ezeket a két motoros projektem végett, ~2.5 hónap
alatt érkeztek, már azon voltam, hogy full refund, mert beállt a tracking,
de végül nem volt rá szükség. Helyben kb. dupla áron kaptam volna.)
-
DigitXT
félisten
válasz
BerserkGuts #5873 üzenetére
Mondtam, hogy ez lesz, a vezérlő kuka. Gariban adnak, de esetleg
javítható is, csak nem kéne erőltetni, amíg nem száradt ki teljesen. -
DigitXT
félisten
válasz
BerserkGuts #5774 üzenetére
Nem feltétlen pazarlás az.
Gondolj bele: 1 motor fogyaszt 4A-t. Valószínűleg a
másik is bekér ugyanennyit és már ott is van a 8A. Csak mivel ezt nem egyetlen
akkupakk szolgáltatja, fejenként csak 4-es terhelést kapnak, ami jó hatással van
a kapacitásukra. Nálam a legkisebb, 6Ah pakkról beszélünk. Teljesen igazad van
amúgy! Egyszer ugyanis levettem rövid ideig kettesre egy bringás mögött. Akkor
meg 21 km/h-nál evett 4A-t: nem volt hely előzni, előtte előztem emelkedőn is.Tehát szigorúan véve, ha és amennyiben az akku 1.5 órán keresztül képes ennyi
áramot leadni, hát nem mindegy, hogy 21 km/h, vagy 28 km/h a tartott sebesség.
Valójában az akkuban fix mennyiségű energia van, nem mindegy, milyen gyorsan
rángatod ki belőle. Minél nagyobb áramot kell leadnia, annál kevésbé bírja.
Utána kéne nézni, hogy a specifikációban a 6Ah mit jelent: valószínűleg nem azt,
hogy 6A 1 órán keresztül, inkább, hogy 1A 6 órán keresztül... nem mindegy.úgy tűnik vége a karanténnak és mindenki elment rollerezni...
pretisoft: na igen, majdnem el is b*sztak, konkrétan nem hittem el, hogy nem lát.
Utolsó pillanatban nyekkent neki a fék, de akkor már kitértem előle. Pedig még a
lámpám is ment... lehet, nem számított rá, hogy 30 km/h-val érkezem az úton.
Szerk: most mentek egy pár perces videót, benne lesz a jelenet: azért egy szolid
b.meg kiszökkent a fogam kerítésén. Max. nem rakom publikusra a videót... -
B-L-A-C-K
titán
válasz
BerserkGuts #5759 üzenetére
Végsebességben, hatótávban, nem csörög zörög, kényelmesebb...stb. (nekem volt mind2)
-
válasz
BerserkGuts #5684 üzenetére
Max sebesség ott van hogy 25 el is ment.
Töltesz fel te is egy ilyet ha úgy van másnak is hasznos lenne sztem -
válasz
BerserkGuts #5682 üzenetére
Ennyivel gyorsabb a pro mint a m365 ? Mert ott neki közel 8km volt 48 perc neked neked meg elég volt a fele .
vagy ennyire más úton mentek .
-
válasz
BerserkGuts #5678 üzenetére
Milyen géped van ? Nem kis táv .mennyi idő volt megtenni a 15km ?
-
zoltanz
nagyúr
válasz
BerserkGuts #5678 üzenetére
Dehogy akarom, hogy baj érjen. Persze ha gond van ne az villanyoszlopra koncentrálj mert telibe kapod. Ne kísérts a szerencséd, nagy számok törvénye.
-
zoltanz
nagyúr
válasz
BerserkGuts #5674 üzenetére
Én kérek elnézést. Neked körben szemed van, elöl, hátul. Jógi, fakír vagy aki úszik a levegőben, azt nem értek miért nem vagy ismert kosárlabdázó vagy más.
-
zoltanz
nagyúr
válasz
BerserkGuts #5665 üzenetére
Tanulj meg esni, jaja.
Ha eléd ugrik egy állat, vagy beléd mennek cseszheted a nagy tudásod. -
zoltanz
nagyúr
válasz
BerserkGuts #5659 üzenetére
Én is rengeteget, bringáztam, előre nem látható dolgok mindig előfordulhatnak, nedves csatornafedő, állat átfut előted. Estem így olyat, hogy a térdemről le horzsolódott a bőr, fél nyarat ülve, fekve töltötem Pokol volt nekem, akinek a lételeme a mozgás.
-
Patyesz
csendes újonc
válasz
BerserkGuts #5635 üzenetére
Tény és való, ha közlekedésre használod, és mondjuk nincs tükörsima út végig, a komfortosságot, de a teljesítményt sem érdemes alábecsülni / nagy kerék -netán felfújható, mert azért az még mindig sokat jelent, talán többet mint a lengéscsillapító, lyukacsos gumi ide vagy oda -erős motor/ tömegközlekedésen, otthon fel le hurcoláshoz viszont a méret és súly tényezők szabnak határt, ami ugye sokszor kisebb komfortot is jelent, kerékméret, kisebb teljesítmény, de idővel mindenki megtalálja a neki megfelelőt..max némi kompromisszummal..
-
Patyesz
csendes újonc
válasz
BerserkGuts #5635 üzenetére
Mondjuk a + 50 W érezhető erőben, az előző gép csak 250 W volt, el se merem képzelni itt az 1000+ W os motorok milyen bivalyok lehetnek, amit írtak fenn a szakkollégák.
-
Patyesz
csendes újonc
válasz
BerserkGuts #5633 üzenetére
Csak pár napja van nálam. Szimpatikus, a tömör gumi ugyan lyukacsos, de kicsit ráz, viszont komfortosabb sokkal az előző street motion tech 2 mnél, annak a kereke is kisebb volt, meg gyengébb a gép, ebben van tempomat, és kényelmes, lámpa az jelzésértékű / display, szinte csak láthatóságra jó/, hátsó nincs is, de amúgy fürge, jól megy. Aksi csere kérdéses, hogy lehetséges e benn, viszont..remélem sokáig bírja..
-
zoltanz
nagyúr
válasz
BerserkGuts #5626 üzenetére
Durva. Csak egy embert érte fizika sérelem. Döbbent B+.
Amúgy az is lehet ha sokáig húzódik, úgy jár vele a törvényhozó mint a segédmotor rendszámozással.
Olyan nagy számban lesznek ilyen eszközök, hogy a drasztikus szigorítás ellehetetlenül. A mai kormányok meg népszerűtlen intézkedéseket nem mernek bevállalni, nekik a hosszútávú és emelkedő zsebtömés a lényeges. Sajnos. Jobb lenne a reális, ésszerű mértékű szabályozás.
-
válasz
BerserkGuts #5572 üzenetére
Biztos nem tudom én csak azt mondom amit ők mesélnek nekem . pont az egykerekű miatt kérdeztem őket. De amilyen gyorsan be érnek melóba valósnak tűnik. De persze mondják is hogy ehhez rutin kell.21 22 körül lehet a valós amugy sztem is amit ők mennek
-
válasz
BerserkGuts #5568 üzenetére
Nekem azért sportos kollegáéim vannak ők 20 -25 között haladnak itt Pesten .
-
tomi99675
újonc
válasz
BerserkGuts #5530 üzenetére
Komoly géped van.
-
DigitXT
félisten
válasz
BerserkGuts #5437 üzenetére
Azért egy S1 nem tépi le a kezed beragadt tempomattal sem...
A fék viszont botrányosan kevés rajta. A Pro valamivel jobb*, de
egy M365 fényévekkel hamarabb megáll. Észnél kell lenni ezen
is, csak nem a nagy teljesítmény okán: hirtelen megállás nincs.krakki88: mégis mire kötnél mechanikus gázt? A karburátorra?
Viccen kívül ha lenne gázbovden, annak a végén is egy potméter
lenne, semmivel se lennél előrébb, inkább plusz hibalehetőség...*: ezt amúgy nem tapasztaltad? A sima S1 fékútja hosszabb.
-
DigitXT
félisten
válasz
BerserkGuts #5424 üzenetére
-
zoltanz
nagyúr
válasz
BerserkGuts #5408 üzenetére
Nemtudom, Tapasztalatom szerint egy jó akksis Xiaomi m365 -tel is sík úton, szélcsendben lehet hozni megközelítőleg gyári hatótáv értékeket. Jó úton, ami szilárd, nem olyan göröngyös, de csak Eco módban. A nagy ellensége az emelkedő., akkor a töredékére csökken ez.
-
lacika888
csendes tag
válasz
BerserkGuts #5408 üzenetére
Köszönöm a választ, mind kettőtöknek
-
Fishor
senior tag
válasz
BerserkGuts #5394 üzenetére
Azért valaki tényleg megnézhetné nekem, hogy összecsukva hogyan lehet nekitámasztani valaminek.
-
hitman77
senior tag
válasz
BerserkGuts #5396 üzenetére
Azt hittem azért nem ennyire gáz a helyzet. A tömör gumikból melyiket érdemes inkább venni? A lyukacsos oldalút vagy a simát? Lehet, hogy kényelmetlenebb lesz, de talán el merek menni vele 5km-t anélkül, hogy folyamatosan azt figyelném, hogy nem e lyukadt ki. most még veszek 2 használt teljes külső-belső szettet, de ha azokat is elhasználom, addigra megrendelném a tömör kerekeket.
Mire kell figyelni a házilagos cserével? Melyik a legnehezebb része?
-
#07746304
törölt tag
válasz
BerserkGuts #5373 üzenetére
-
tlala
addikt
válasz
BerserkGuts #5338 üzenetére
A Xiaomi Pro hol 140000?
Köszi. -
metttt
csendes tag
válasz
BerserkGuts #5338 üzenetére
Eleg.
A masik opcio az hogy kihanyom a Pro elso villajat es veszek egy telosat.. Kerdes h mennyit javitana a komforton.(Foleg ugy, hogy hatul nincs)
-
DigitXT
félisten
válasz
BerserkGuts #5333 üzenetére
Ha a Pro döglik meg, megveszem alkatrésznek occón.
-
DigitXT
félisten
válasz
BerserkGuts #5331 üzenetére
Ha befolyik a vezérlőbe, onnantól tolhatod: ha mázlid van, kicsit jobban
kinyomták a szorgos kínai kezek tömítő anyaggal, nem ázik rögtön be...
(Kerék is be tud ázni, érdekes módon az akku egész jól bírja, pedig azon
van egy címke is, ami víztől elszíneződik, és akkor viszlát garancia.)
-
DigitXT
félisten
válasz
BerserkGuts #5323 üzenetére
Eddig nem is nyitottam meg a cikket (csak az IP54-en kacarásztam), de most már igen: baromságot ír, szegény, íme: "I went through countless posts, comments and reviews, and I didn’t find one single complaint from someone that their scooter broke down because of rain." Alattam konkrétan megállt a Kugoo az első esőben. Persze, nem angolul írtam meg ezt a tapasztalatot, így nem találta meg a cikk szerzője. Vagy pont kimaradt a Kugoo a szórásból?
Neked, mint (kétszeres) Kugoo tulajnak viszont javaslom, hogy esőben inkább ne...
Akármit hazudik a gyár (IP54). Amúgy jól is tették, hogy hazudtak, így legalább nem tudtak kibújni a gari felelőssége alól.
-
DigitXT
félisten
válasz
BerserkGuts #5310 üzenetére
Te most egészen konkrétan azt állítod, hogy a Kugoo nemhogy az esőt is
bírja, de még 4 cm mélyen vízbe is lehet vele menni? Ez annyira vicces! -
akyyy
senior tag
válasz
BerserkGuts #5066 üzenetére
most beállítom, de érdekes, hogy ha felemelem és úgy "pörgetem" a kereket, tehát semmi súly meg nehezék, csak pörög a kerék a levegőben, beállítás előtt és után is kb 30-32-ig megy fel, tovább nem "gyorsul".
-
havri1
félisten
válasz
BerserkGuts #5284 üzenetére
Neked legalább van készen. Én ehhez a decathlonoshoz egyáltalán nem találtam.
Van egy cég cinkotain, akik ezzel foglalkoznak, beszélek velük. Hátha megoldható felújítással. -
DigitXT
félisten
válasz
BerserkGuts #5282 üzenetére
Tudod hol van ezeknek az akku csatlakozója?
Érdekes lenne azt
naponta kétszer szétszedni...Mondjuk hosszabbítókkal minden
megoldható, de akkor is: én maradnék fix párhuzamos kötésnél.Wine: lehet olcsóbban jössz ki egy gyárival... Ilyesmi kapható, ami
univerzális, viszont ehhez még kell egy csatlakozó átalakító is...Szerk: nyilván legfontosabb, hogy adott akkupakkhoz való legyen,
teljesen univerzális nem lesz, mivel csak egy végfeszültséget tud.
(Ha már átállítható az is, akkor valószínűleg sokkal drágább lesz.)Kugoo-hoz talán ez lenne jó kapásból, valamivel "erősebb" is, mint
a gyári (2A-t tud a 1.5A helyett, tehát gyorsabban tölt fel, ami nem
hátrány, ha vki nagyobb kapacitású akkuban gondolkodik), viszont
ez is drágább az mint a gyári. Tudom, neked nem Kugoo van. Nem
tudom, annak milyen csatija van, egyáltalán 36V rendszer-e... -
DigitXT
félisten
válasz
BerserkGuts #5277 üzenetére
Ez az átcsatlakozok, ha lemerül, nem olyan jó ötlet, mivel csak akkor lehet
párhuzamosan összekötni az akkukat, ha azonos feszültségen vannak - így
praktikusan, ha fullra vannak töltve. Ha egy lemerült akksira rádugnál egy jól
feltöltöttet, leolvadna az egész, akkora áramok indulnának meg a feszültség
eltérés okán. Persze ha fizikailag leválasztod az egyiket, s helyette rádugod
a másikat, az működhet, csak kicsit macerás. Hatótávot növelni pótakksival
úgy célszerű, hogy egyszerre fut mindkettő, párhuzamosan. Természetesen
ez meg csak egyforma kapacitású akkuk esetén ajánlott megoldás.Szerk: pont linkelted is a videót, amit még tavaly néztem ebben a témában..
(Aztán lehet, hogy megkoptak az emlékeim, mert régen néztem, de ott sem
átcsatlakozós a megoldás, hanem fixen rádugja: a két akku összedolgozik.) -
DigitXT
félisten
válasz
BerserkGuts #5277 üzenetére
Na akkor az csalja rendesen a távot. Valóban kisebb az átmérője mint 8":
én a kerületét mértem meg, bár lehet, egyszerűbb lett volna az a 2r*PI. -
DigitXT
félisten
válasz
BerserkGuts #5275 üzenetére
Na, ez így már kezd érdekes lenni...
Ugye a Pro motor "méhsejtrácsos" gumija
komfortosabb. Jobban elnyeli az úthibákat... Cserébe nyilván deformálódik gurulás
közben, azaz nagyobb a gördülési ellenállása. (Ezen kívül sokkal erősebbet fékez,
bár erre nem jöttünk rá a kollégákkal, hogy miért, de mérhető, így tény...) Cserébe
a sima S1 6Ah akksiját simán lezabálja kb. 15 km alatt, legalábbis nekem. Okés,
én még megfejeltem egy pneumatikus másik kerékkel: szintén nagyobb ellenállás.
Szóval a megtehető távot összességében jelentősen beáldoztam a komfort oltárán.Ui: távot a Google pontosan megadja, csak csinálj benne egy útvonaltervet...
Ha nem nagy kérés, benézel a "szervizmenübe", hogy mennyi a kalibrációs érték? -
DigitXT
félisten
válasz
BerserkGuts #5268 üzenetére
Ez érdekes, mert a Pro-ban eleve 25%-kal nagyobb akku van, aztán papíron
ugyanannyit bír. (Kíváncsi vagyok ezzel is mész-e 25-30 km-t egy töltéssel.) -
DigitXT
félisten
válasz
BerserkGuts #5260 üzenetére
Függ attól is, milyen utakon hajtod. Mindenesetre, az az összekötő papír
vékony, és bazinagyokat kap amikor mondjuk járdáról leugratsz.Lehet
ilyeneket csinálni, jó esetben nem az alu váz fog eltörni. De az akku igen.
Csak idő kérdése. Nekem is 650 km körül volt benne: használtan vettem. -
Alwares
aktív tag
válasz
BerserkGuts #5209 üzenetére
Ez valami unbranded widewheel.
-
#07746304
törölt tag
válasz
BerserkGuts #5209 üzenetére
Teljesen noname cuccot nem vennék.
-
alexandrosz
aktív tag
válasz
BerserkGuts #5209 üzenetére
Hány kg ez?
-
Dr.Zoo
őstag
válasz
BerserkGuts #5182 üzenetére
Te is tudsz hasonlót építeni, pici pénzből.
Saját tákolmány: [link]
2db vezérlő 3500ft/db, 1db gázkar 1800ft, 1db hibás hoverboard 10-14 ezer ft.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- TCL LCD és LED TV-k
- Argos: Szeretem az ecetfát
- RAM topik
- Intel Core i3 / i5 / i7 / i9 10xxx "Comet Lake" és i3 / i5 / i7 / i9 11xxx "Rocket Lake" (LGA1200)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Vicces képek
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Kivégzi a Firewire-t az új macOS verzió?
- World of Tanks - MMO
- További aktív témák...
- Honor 400 lite 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Hp Prodesk 600 G3/ G5/ G6 SFF-MT / i5 8-9-10 gen, Hp EliteDesk 800 G4 / Win11- Számla, garancia
- Lenovo Legion Slim 5 82Y900BVHV Notebook
- DELL PowerEdge R630 rack szerver - 2xE5-2650v3 (20 mag / 40 szál, 2.3/3.0GHz), 32GB RAM, 55992Ft+ÁFA
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Ryzen 7 5700X 32/64GB RAM RTX 5060Ti 8GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged