Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Peaceliker

    addikt

    válasz gergo5991 #20113 üzenetére

    Nem aerodinamikai okai vannak a szitálásnak. Hanem, hogy változik a kormányszög (vagy az utánfutás a neve?) rugózásnál. Emiatt tud belekezdeni a szitálásba ami mocskos para. Gbooster is csinálta picit, bár annyira nem gyors gép, de zero amikor laza volt a kormány csapágy előfeszítése az ordenáré volt, szívem majd kiesett... Ott segített hogy feszítettem rajta. De bármi picit kormánymozdulatra zero és mantis is ki ki tudott lengeni hacsak 1-2 mozdulatig akkor is para. És ez fel sem tűnik míg nem mész egy wolf stílusú futóműves géppel. Tetszett mantis, mondom de stabil. Wolf al mentem 6km t azután mantis brutal labilisnak tűnt. Tényleg szürreális volt azt érezni, hogy gáz az a gép, ami előtte marhára bejött... De kb van ez meg vsett 11+ (laotie al nem hiszem hogy fogok mókázni) és ennyi. Legalábbis ami elérhető. Ja gt2 de az mocskos nehéz és marha hosszú, be sem férne a kocsiba :DDD

Új hozzászólás Aktív témák