Hirdetés
- Milyen okostelefont vegyek?
- Amazfit Bip 6 - jót olcsón
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Telekom mobilszolgáltatások
- Xiaomi: Android 16 zápor, zivatar
- Yettel topik
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- Vivo X200 Pro - a kétszázát!
- Az AI miatt biztonságosabb az Android, mint az iPhone
Új hozzászólás Aktív témák
- 
			
			  Vasy09 őstag válasz  gergo5991
							
							
								#13110
							
							üzenetére gergo5991
							
							
								#13110
							
							üzenetéreKöszi.  Volt egy Inmotion L9-esem, csak eladtam, mert nem használtam ki. Viszont most megint itt a jó idő (bár most épp nem), és gondolkodom, hogy kéne venni valamit... Volt egy Inmotion L9-esem, csak eladtam, mert nem használtam ki. Viszont most megint itt a jó idő (bár most épp nem), és gondolkodom, hogy kéne venni valamit...
 Nem egyből vennék rá lengéscsillapítót, hanem majd fokozatosan, szerintem. Az a baj, hogy ahogy olvasgatom itt a fórumot, meg nézegetem a kínálatot, nem sok van, amivel érdemes nagyon foglalkozni... 4-500ezreket pedig nem szeretnék költeni egy számomra "hobby" eszközre!    
- 
			
			  bexinho23 őstag válasz  gergo5991
							
							
								#12915
							
							üzenetére gergo5991
							
							
								#12915
							
							üzenetéreNekem a sisak miatt van egy hajlakkom a melóban.  Amúgy napi szinten találkozom rolleresekkel egy adott szakaszon (megye székhely, város külső része, egy hatalmas ipari park sok gyárral), de még senkin nem láttam bukót. Amúgy nem érzem veszélyesnek a 25 km/h-t, MTB-vel 30-40-gyel szoktam gurulni erdei utakon, de estem már kerékpárral 30-cal haladva... nagyon jó döntés volt, hogy a bukó rajtam volt... és ott mindig számítok nagyobb sebességnél, hogy bármikor bukhatok. Rollernél annyira jó utakon megyek, más hangulattal, hogy sokszor el is felejtem, hogy mi lenne ha elesnék. 
- 
			
			  Somatom veterán 
- 
			
			  PociAti őstag válasz  gergo5991
							
							
								#12445
							
							üzenetére gergo5991
							
							
								#12445
							
							üzenetéreTolvajkergetők: https://logout.hu/tema/kis_roller_topic/keres.php?type=-&stext=tolvajkerget%C5%91 
 Én egyáltalán nem tanácsoltam a GPS-t, ne nekem írd hogy semmit sem ér. Már rég megtörtént a baj, ha szükség lenne rá. Rossz irány és indokolatlan pénzszórás.Homályos eredetű, pontatlan és szélsőséges egyedi sztorikat bárki ki tud találni. Nem kell vele foglalkozni, mert ezekre egyetlen megoldás az, hogy meg se vedd a rollert. Rengeteg olyan betörésről hallani, amikor az ember otthonából lopnak el dolgokat, miközben ő ott alszik. Ezért az se lenne megoldás, ha a roller soha az életben el se hagyná a hálószobát. A "ne hagyd sehol a rollered" tanács teljesen életszerűtlen ezáltal értelmetlen. 
 Ha a rollert nem hagyhatnám az előtt az épület előtt, ahová megyek, akkor nem rollerral mennék! Nálam ez az alapszabály! (Vagyis annyit pontosítanék, nem pont azelőtt az épület előtt kell hagyni, hanem ott, ami a közelben van, de egyéb okokból biztonságos a hely.)
 Teljes nyugalommal lezárom azok mellé a kerékpárok mellé, melyek gyorszárral oldódó kereke majdnem annyiba kerül, mint az én használt rollerom.Mellékesen teljesen megértem azokat, akik nem engedik be a rollert a beltérbe, mert én se engedném be őket. Ezért az sem opció, hogy be kell vinni magunkkal. (Tudom hogy elfér egy nagyobb bevásárlókocsi alján, ez az egy mentség lehet addig, amíg ki nem gyullad egyik mókolt roller akkuja. Biztonsági őrnek pedig nem feladata ellenőrizni ki használ tuning roller, ki eredeti állapotút.) 
- 
			
			  Casseius tag válasz  gergo5991
							
							
								#11946
							
							üzenetére gergo5991
							
							
								#11946
							
							üzenetéreÉn is használok telot méghozzá egy fél milliós készüléket, de van rá biztosítás, ahogy felelősèg biztosítás is a rollerra. 
 Van sokszor hogy olyan helyre megyek h nem tudom hogy kell odajutni, akkor elég hasznos ha fut a google maps és nem kell ötpercenkènt megállni, levenni a kesztyűt, elővenni a telefont és megnézni hol vagyok és merre menjek.
- 
			
			válasz  gergo5991
							
							
								#11946
							
							üzenetére gergo5991
							
							
								#11946
							
							üzenetéreazt szabad tudni hogy minek? 
 Szabad. A sima M365-re van, amin még nincs informatív LCD kijelző, de mint írtam már nem használom. Egyébként lenne haszna PRO2-nél is, mert a fogyasztási adatokat is másodpercre tudom... A két defektem közül az egyiket még azelőtt vettem észre (lassú defekt volt), hogy a kerék leengedett volna. A másiknál meg már eléggé lapos volt, csak azt vettem észre, hogy a sebesség csökken, ránéztem, és láttam ilyen 500W+ értéket, egyből tudtam, hogy hátsó defektem van. Tehát előbb tudtam meg, mintsem megpillantottam volna a kereket!De mint mondtam pont azért, mert a vékony Xiaomi telefonnak a hátlapját rátolta a HOCO-CA73 a GG6 üvegre úgy, hogy a gumírozott pánt nyoma látszott, így már nem használom   
- 
			
			  PociAti őstag válasz  gergo5991
							
							
								#11100
							
							üzenetére gergo5991
							
							
								#11100
							
							üzenetérePSI, keréknyomás, nyomás, stb. kulcsszavakra kell rákeresni itt a fórumon és akkor előhozza a korábbi beszélgetéseket. 
 Úgy látom Xiaomi 8,5" esetén elől 3,5 bar (51 PSI), hátul 4 bar (59 PSI) a minimálisan javasolt érték, és ezt 70 kg-os tömegig célszerű betartani, fölötte akár 5,5 ill 6 bar (81, 88 PSI) értékig el lehet menni.
 Általános ökölszabály, első kerékbe: testtömeg / 21, hátulra fél barral több.
 Pl. 80 kg esetén 84 kg esetén: 84 / 21 = elől 4 bar, hátul 4,5 bar.10"-os keréknél pedig nagyjából a hátsó kerék a testtömeg / 20, és az első ehhez képest fél barral kevesebb. (3 és 5 bar között van a teljes skála.) (#11105) kano, szétszedni és bepúderezni? 
 Hát ha a 10"-es nincs kedved felszenvedni, pedig az elvileg könnyebben felrakható, akkor honnan sikerülne lelkierőt gyűjteni a 8,5"-os szétszedésére egy haszontalan púderezés miatt?
- 
			
			  Aaron14 őstag válasz  gergo5991
							
							
								#10798
							
							üzenetére gergo5991
							
							
								#10798
							
							üzenetéreIgen, ez mindaddig igaz, míg a vonat áll és el nem indul. Többször jártam már úgy, hogy a vonat kanyarodott és a centrifugális erő miatt a roller kicsúszott a székek közül. Mire visszaértem a mosdóból a folyosó közepén hevert eldőlve. 
 Kipróbálom, hogy eleve eldőltve rakom be közéjük. Erre még nem gondoltam, de ha hosszútávon nem tesz kárt a rollerben, akkor rendben van.
- 
			
			  Joshi titán válasz  gergo5991
							
							
								#10738
							
							üzenetére gergo5991
							
							
								#10738
							
							üzenetéreNekem van autóm, e-bike-om, benzines robogóm és most ez a roller. Szóval én tömeg közlekedő eszközre már nem ültem vagy 15 éve.  Viszont én Győrben lakom ahol azért nincsenek akkora távolságok mint Bp-en. Télen biztosan nem tenném ki az ízületeimet semmilyen burkolatlan járművön való utazásnak. Viszont én Győrben lakom ahol azért nincsenek akkora távolságok mint Bp-en. Télen biztosan nem tenném ki az ízületeimet semmilyen burkolatlan járművön való utazásnak. 
- 
			
			  zhata senior tag válasz  gergo5991
							
							
								#10693
							
							üzenetére gergo5991
							
							
								#10693
							
							üzenetéreHasonlóan jártam tegnap délután a munkahelyemről hazafelé menet a Thököly úton. (Szembe bicikliző valaki + elémlépés, mikor 25-30-cal mentem. (Utóbbi esetben alig kerüétem el a balesetet) [kép] [kép] 
 A Fiumei úti járdán meg egy bringás csaj jött velem szemben, fél kezlvel fogta a kormányt, a másik kezében meg a mobilját bámulta, és a bringa mozgását bármely kígyó megirigyelte volna! Mikor mellette valahogy elkerültem, szóvátettem neki, hogy két kézzel fogja a kormányt; nos, hogy erre milyen szitokáradatot kaptam tőle, azt nem írom itt le.
- 
			
			  lehella senior tag válasz  gergo5991
							
							
								#10693
							
							üzenetére gergo5991
							
							
								#10693
							
							üzenetéreMotorozásból adódóan én az ilyen érkező emberket, objektumokat lassítással közelítem meg, nem vagyok verekedős hangulatban  Sajnos nagyon sok helyen a gyalogos úgy gondolja, ha járdán megy (akár bicikli út, akár osztott verziós) akkor nem jöhet semmi jármű körülötte. Sajnos nagyon sok helyen a gyalogos úgy gondolja, ha járdán megy (akár bicikli út, akár osztott verziós) akkor nem jöhet semmi jármű körülötte.
- 
			
			  DigitXT félisten válasz  gergo5991
							
							
								#10632
							
							üzenetére gergo5991
							
							
								#10632
							
							üzenetéreEzt a méret dolgot gondold végig... Ahhoz, hogy soros és párhuzamos 
 kötésben legyenek az akkujaid, nem 2 db akku kell, hanem 4 db. Pl. ha
 nekem van 4 db 36V 6Ah akkum (nincs, de majdnem), akkor ha csak 2
 kerül összekötésre, az 36V 12Ah lesz (teljesen általános, párhuzamos
 kapcsolás, csináltam/sokan csinálják, egyforma akkunál csont nélkül).
 Soros esetben viszont 72V 6Ah: nem duplázódik a fesz és a kapacitás.Amire te gondolsz, az 72V 12Ah akku. Tök jó, ha működik, viszont pont 
 ugyanakkora, mint egy ugyanilyen kapacitású és feszültségű pakk... ha
 azonos cellákból épül fel. Sőt, valamivel nagyobb, mert van benne 4 db
 független kicsi BMS, míg egy nagy, egybe épített pakkba 1 db, méretes.Ui: amúgy nem teljesen világos, milyen túlfeszültség lenne a BMS-eken 
 (de gyanítom, hogy a BEMF lehet a gond nagy sebességnél). Passz... 
- 
			
			  Reggie0 félisten válasz  gergo5991
							
							
								#10632
							
							üzenetére gergo5991
							
							
								#10632
							
							üzenetéreInkabb az a kerdes, hogy a sorbakotott akksik mit szolnak ahhoz, ha az egyiken tul nagy a feszultseg. Mert ugye a teljes feszultsegre nem lesz BMS, csak a ket felre, marpedig a tulfeszre nincsenek felkeszitve. Parhuzamosan kotott akksiknal pedig az eltero belso ellenallasbol es kapacitasbol eredo kiegyenlitetlenseg indit kiegyenlito aramokat a ketto kozott, ami akar tullepheti a maximalis megengedett toltoaramot is. Emiatt ezeket nem szeretik, jobb egy nagy telepet epiteni, vagy olyan kisebb telepekbol kell osszerakni, amelyek erre fel vannak keszitve, mint pl. elektromos autoknal. 
- 
			
			  DigitXT félisten válasz  gergo5991
							
							
								#10614
							
							üzenetére gergo5991
							
							
								#10614
							
							üzenetéreÉn 1500W-ra húztam a 350W-os motort.  Ez az egész névleges teljesítmény Ez az egész névleges teljesítmény
 dolog arról szól, hogy mi az, amit hosszú távon, tuti kibír túlmelegedés nélkül.Más kérdés, hogy ha a fizikai paraméterei hasonlóak, akkor hiába ír rá bármit 
 a gyártó, simán leég hosszabb emelkedőn... Csak aminek bírnia kellett volna,
 papíron, azt visszaküldheted gariba. Belső méreteit tekintve a 350W Kugoo Belső méreteit tekintve a 350W Kugoo
 motor, és az 1200W FLJ motor szinte ugyanaz. Tekercselése is igen hasonló,
 és hiába 3x akkora névleges teljesítmény került ráírásra, a fázis vezetékek se
 vastagabbak. Ez ugye egyenes út a leégéshez. Maga a motor kizárólag ezzel
 a túlmelegedéssel limitál: amíg a vezérlő adja neki a delejt, az húzni fog. 
 Amikor 75A a felvett, akkor bizony közel 3600W-ot is lead (48V akku esetén).
 Csak az ilyesmit általában nem szokta tolerálni egy gyári vezérlő, az is leég...Ergo ha szerzel egy papíron 1000W, de amúgy pont ugyanolyan motort, pont 
 nem fog semmivel se jobban menni, ha nem tuningolod fel hozzá a vezérlőt!
 És ha már bírja a motor, és a vezérlő sem ég le, akkor még simán letérdelhet
 az akku, mert az is egy bizonyos max. áramerősségre van méretezve. Ui: szép dolog ez a tuning, csak sokba kerül, és megtanít (naponta) szerelni. 
 Persze, ha mindent mérsz és előre megtervezel, talán kevesebb iteráció... 
- 
			
			  B-L-A-C-K titán válasz  gergo5991
							
							
								#10480
							
							üzenetére gergo5991
							
							
								#10480
							
							üzenetéreA fékkarban van hall senzor, ami úgy működik ha minél jobban fékezel annál jobban dolgozik a motorféked. "low-medium-hardon": aksi melegítésben nem fogsz ezáltal elérni semmit mondhatni, a dobfék meg kb egy roller élet mire elkopik, szóval ezt úgy állítsd be magadnak ahogy kényelmesebb. Igen ilyenkor fogja a motort a speed limit. 
- 
			
			  PociAti őstag válasz  gergo5991
							
							
								#10458
							
							üzenetére gergo5991
							
							
								#10458
							
							üzenetéreNem hinném, hogy sok rémhír lenne. Vagy csak én nem olvasom a Highway to Hell topicot. 
 Inkább az extra akkumulátorral ellátott, egyszer élünk, facsarjunk ki mindent a rollerből hozzáállás okozza a leégést, nem pedig a racionális firmwarekonfigurálás. A 25-ről 30 km/h-ra módosítani a sebességhatár csak 20% különbség, ennyi tartalék van a rendszerben, különben a gyártási pontatlanságból eredő hibák sokkal nagyobb számmal jelentkeznének az eredeti beállítással futó rollereken is. Illetve vannak olyan hasznos módosítások, amik nincsenek jelentős hatással a teljesítményre (pl. tempomat előbb kapcsolódjon be, vagy kisebb kezdeti lökésre is elinduljon a roller).
- 
			
			  PociAti őstag válasz  gergo5991
							
							
								#10341
							
							üzenetére gergo5991
							
							
								#10341
							
							üzenetérefb a működés jellegéből adódóan a hülyeségek melegágya, elrettentő példának szokás felhozni. Én simán lezárom szinte bármilyen bolt előtt a Xiaomit. A rollerem körül rendszeresen látok nálánál drágább kerékpárokat úgy lelakatolva, hogy amíg én az olcsóbb (de könnyebb) decathlonos Elops 500 nevű U lakatommal a vázat lakatolom oda valamihez, a kerékpár tulajdonosai a gyorszáras első kereket lakatolják a tartóhoz egy gyengébb lakattal. Pár méteren belül szinte biztosan lehet találni olyan kerékpárt, aminél az első kerék szabadon kiszedhető, így kb. 20 másodperc alatt össze lehetne rakni egy bicót. Ha valaki lopni szeretne, nem a nehezebb ellenállás felé fog elmozdulni. 
 Forgalmas helyen, mint például bolt előtt egy olcsó U lakat ketté vágása is túl hangos és feltűnő mutatvány lenne. Ha meg nem feltűnő a hely (pl. lépcsőház), ott a Kryptonite se nyújt védelmet.
 (Lockpickerek meg még nem annyira gyakoriak idehaza, legalábbis ezen a területen.)
- 
			
			  Vodike tag válasz  gergo5991
							
							
								#10306
							
							üzenetére gergo5991
							
							
								#10306
							
							üzenetéreNagyon tapasztalt vagy és okosakat írsz, de azért nézd át ezt a cikket: [link] Nekünk van mind2 a családban, de a Pro2-höz szívesebben nyúlok, ha be kell jönni a városba (HÉV vagy vonat + városi közlekedés, irodába felvitel) G30MAX meg akkor van használva amikor nem kell cipelni, mert nagyon sok az a +5kg. 
- 
			
			  PociAti őstag válasz  gergo5991
							
							
								#10311
							
							üzenetére gergo5991
							
							
								#10311
							
							üzenetéreJó rollernek tűnik, főleg azon az áron! A 10 colos tömlős kerekek és hátsó hajtás mellé talán nem nagyon lesz szükség lengéscsillapításra. Legfeljebb a bukkanón a súlypontot kell ügyesen (és jókor) áthelyezni. 
 Én biztosan nem vennék rá lengéscsillapítót, mert okosan van kitalálva, és ha nem jönne be, akkor inkább adnám el ezt eredeti állapotában és keresnék helyette dupla felfüggesztéssel rendelkező rollert.
- 
			
			válasz  gergo5991
							
							
								#10306
							
							üzenetére gergo5991
							
							
								#10306
							
							üzenetérenekem pesten belüli mászkáláshoz kell... szerencsére ritkán megyek be de akkor 30-40 perc dugóban ülés nem igazán nyerő.... ezért gondoltam valami 150e körüli rollert venni, mert akkor bemegyek az elektromos autóval ameddig tudok onnan roller... Múlt héten voltam reggel ügyfélnél... kb 1 órát csesztem el pedig nem is a város közepébe mentem... ha lett volna roller nálam leparkolok és az utolsó 3 km-t azzal teszem meg... kb 40 percet nyertem volna ami sok idő ...  
- 
			
			  DigitXT félisten válasz  gergo5991
							
							
								#9748
							
							üzenetére gergo5991
							
							
								#9748
							
							üzenetéreMegnéztem PC-n, ez bizony 10% fölötti emelkedő. Én anno egy ilyenen 
 20 km/h körül tudtam csak menni (közel 100 kilósan, ~20 kilós rollerrel). 
 Annak a csúcsteljesítménye 1500W körül volt. Megjegyzem, hogy az az
 állítólagos (névlegesen) 500W-os Zero 8 is felvesz csúcsban 1000W-ot...
 Sőt! Talán ezért érzi olyan erősnek a kolléga... azt pedig nem sejti, hogy
 mit jelent a 20A korlátos vezérlő 48V akku mellett? Hát nem 500W-ot. 
 De tudom, megint csak kötekedek, a gyártó ráírta, nekem kuss a nevem.30-35 km/h egész más dimenzió, ahhoz már 2000W is megszenved...  
 Ha nincs nagy forgalom, nem kritikus lassabban szöttyögni az út szélén.
 (Amikor terveztem, hogy mit fog tudni a vas, a szimuláció is azt mutatta,
 hogy kb. ezt, ami ugye motoronként jelent 1000W-ot, összesen 2000W.)Ja és minden úgy lett, ahogy a terv mutatta... Lett végsebesség, lett erő. 
 Csak lett egy rozsdás villa is, ami eltört, így véget vetett a mutatványnak
 pedig bizisten szerettem vele dolgozni járni. Olyan Zero 8-as, 200x60-as
 gumis hátulja volt, szintén 20A vezérlővel, ami miatt viszont jobban ment
 sokkal az az, hogy elől is volt egy motor, ~30A vezérlővel. Sokat számít.
 (Majdnem vettem egy Joyor F5S+-t. Ami szintén ugyanaz a konstrukció:
 tervben is volt, hogy előre is kap egy motort, de nem győzött meg a váz,
 pedig, ha megveszem, átépítem arra gyorsan, nem esek később akkorát.
 A vételára is összességében kedvezőbb lett volna. De most már ez van.)
- 
			
			  jozsi252 veterán válasz  gergo5991
							
							
								#9736
							
							üzenetére gergo5991
							
							
								#9736
							
							üzenetéreDe van áfa, oda is van írva hogy VAT Added Payment. De ha végigviszed a vásárlást, akkor még a véglegesítés előtt ki fogja írni hogy mennyi áfát kell megfizetned a rendeléskor. Sajnos tök mindegy hogy a termék melyik raktárból jön, az számít hogy a termék honnan származik. Ami jelen esetbe Kína. 
- 
			
			  DigitXT félisten válasz  gergo5991
							
							
								#9733
							
							üzenetére gergo5991
							
							
								#9733
							
							üzenetéreValószínűleg a fázisáram korlátja más a vezérlőjüknek, ezért kisebb 
 sebességnél gyengén húz a G2. De ez csak tipp, majd a szaki kijavít.A magam részéről az eBike vezérlőmön vettem azt észre, hogy igen 
 csak lomha alacsony tempónál, bezzeg a gyári Kugoo álló motornál
 is kiveszi az csúcs áramot (beállítás szerint pl. 20A) az akkuból, ami
 bár kevesebb az eBike vezérlő csúcsánál, de rögtön jön a nyomaték.Szerk: kínai csodák tudnak brutálisan menni, kérdés a tartósságuk... 
- 
			
			  PociAti őstag válasz  gergo5991
							
							
								#8986
							
							üzenetére gergo5991
							
							
								#8986
							
							üzenetéreNekem csak addig tetszett a MAX G30, és a Xiaomi design világa, amíg meg nem láttam ezt: Segway Ninebot F40. 
 Imádom a vonalvezetését!
 Jó, ez még nagyon új, indiegogo: $750, előrendelve 629 USD (USA, Kanada, Ázsia). Hatótáv: 40 km, sebesség 30 km/h, 10"-os ballonos kerekek.Közben ezen az oldalon már az európai modell, az F40E is megjelent: 
 https://www.segway.com/ninebot-kickscooter-f-series/
- 
			
			  csokaym csendes tag válasz  gergo5991
							
							
								#8795
							
							üzenetére gergo5991
							
							
								#8795
							
							üzenetéreEz már viszonylag régi hír, még a 2019-es Pintér-féle belügyminiszteri nyilatkozat alapján. Ettől függetlenül ugyanúgy nincs semmilyen hatályos jogszabály, ami kimondana bármit is a roller közúti használatáról. 
 Sok mindenkit büntettek rollerezés miatt, sok mindenki fellebbezett, és általában sikeresen, nincs a KRESZ-ben rögzítve továbbra sem az elektromos roller, és nincs egyéb jogalapja sem önkényesen smkp-nak tekinteni.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Kínai és egyéb olcsó órák topikja
- Gumi és felni topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Linux kezdőknek
- Programozás topic
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Amazfit Bip 6 - jót olcsón
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- További aktív témák...
- ÚJ BONTATLAN Apple Macbook Air 15,3 M4 10C CPU/10C GPU/16GB/256GB - Égkék - HUN - mc7a4mg/a 3 év gar
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Ultra 9 285K 64GB RAM RX 9070 XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Xiaomi Redmi 12C 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Apple iPhone SE 2020 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Telefon felvásárlás!! iPhone 16/iPhone 16 Plus/iPhone 16 Pro/iPhone 16 Pro Max
Állásajánlatok
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
 
								 
							 
								 
  Volt egy Inmotion L9-esem, csak eladtam, mert nem használtam ki. Viszont most megint itt a jó idő (bár most épp nem), és gondolkodom, hogy kéne venni valamit...
 Volt egy Inmotion L9-esem, csak eladtam, mert nem használtam ki. Viszont most megint itt a jó idő (bár most épp nem), és gondolkodom, hogy kéne venni valamit... 
  
								 
								 
								
 
								
 
								
 
								 
								 
  
  
								![;]](http://cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif) 
  
  
								 
								 
								 
								 
								 
								 
								 
								 regi hwsw idoszak…
 regi hwsw idoszak… 
								
 
								 
								 
								
 
								 
								 
								 
								 
								 
								 
								 
								 
								 
								

 
								 
								 
								 
								 
								 
								

