Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • DigitXT

    félisten

    válasz gergo5991 #10614 üzenetére

    Én 1500W-ra húztam a 350W-os motort.:K Ez az egész névleges teljesítmény
    dolog arról szól, hogy mi az, amit hosszú távon, tuti kibír túlmelegedés nélkül.

    Más kérdés, hogy ha a fizikai paraméterei hasonlóak, akkor hiába ír rá bármit
    a gyártó, simán leég hosszabb emelkedőn... Csak aminek bírnia kellett volna,
    papíron, azt visszaküldheted gariba.:D Belső méreteit tekintve a 350W Kugoo
    motor, és az 1200W FLJ motor szinte ugyanaz. Tekercselése is igen hasonló,
    és hiába 3x akkora névleges teljesítmény került ráírásra, a fázis vezetékek se
    vastagabbak. Ez ugye egyenes út a leégéshez. Maga a motor kizárólag ezzel
    a túlmelegedéssel limitál: amíg a vezérlő adja neki a delejt, az húzni fog.:R
    Amikor 75A a felvett, akkor bizony közel 3600W-ot is lead (48V akku esetén).
    Csak az ilyesmit általában nem szokta tolerálni egy gyári vezérlő, az is leég...

    Ergo ha szerzel egy papíron 1000W, de amúgy pont ugyanolyan motort, pont
    nem fog semmivel se jobban menni, ha nem tuningolod fel hozzá a vezérlőt!
    És ha már bírja a motor, és a vezérlő sem ég le, akkor még simán letérdelhet
    az akku, mert az is egy bizonyos max. áramerősségre van méretezve.:))

    Ui: szép dolog ez a tuning, csak sokba kerül, és megtanít (naponta) szerelni.
    Persze, ha mindent mérsz és előre megtervezel, talán kevesebb iteráció...:DDD

Új hozzászólás Aktív témák