Hirdetés
- Vivo X200 Pro - a kétszázát!
- One mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- iPhone topik
- Telekom mobilszolgáltatások
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Szívós, szép és kitartó az új OnePlus óra
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
lehella
senior tag
válasz
Zotya0218
#10609
üzenetére
A sport módot húztam fel, az Max 65A, Nominal 33A, végsebesség 28km/h.
A drive mód maradt a tool által gyárilag javasolt (32/17A, nem tudom a gyári mennyi), de végre 22km/h. Érzésre egyébként tényleg úgy megy, mint a gyári. Pl a linkelt képen.
A gyalogos módot felhúztam 33/17-re, meg 3km/h húz a roller, a gyalogos limitje 7km/h, de nem használom sose. Majd 100kg vagyok, itt gond neki ezen az alsó tartományban a közlekedés velem.
Itt pl. 10:00 körül látszik egy 22km/h-s tempomatos haladás sík úton, ahol 150-200w körüli a teljesítmény felvétel. 24:00 körül 28km/h volt a tempó, ott már 400w a telj. Előbbi normál mód, utóbbi sport módban. -
PociAti
őstag
válasz
Zotya0218
#10631
üzenetére
Az elmúlt 1 hónapban kétszer kellett "vészfékeznem". A roller megállt, mint a cövek.
De két fékezésből nehéz bármi következtetést levonni, és ennyitől biztosan nem lett problémája.
Finoman meghúzva a féket azért nem olyan durva, és az általában elég szokott lenni. Még mindig 55A-en áll. (Nem jó ez így, de minden frissítés egy picit rizikós folyamat. Úgy vagyok, hogy ha majd mást állítok, akkor ezt is állítom vele.) -
PociAti
őstag
válasz
Zotya0218
#10628
üzenetére
Szia!
Még nem nyúltam hozzá. Nagyon kevésszer kell erősen fékeznem.
Ahhoz meg zsúfolt volt az utóbbi időszak, hogy normális méréseket csináljak. (Adott keréknyomáson, pl. 25 és 20km/h-ról mekkora úton áll meg a roller és állítás után történik-e változás.) Talán kutatással többre mennék, de most pont időhiány miatt nincs kedvem belemerülni.
Ha az új irányelv szerint csökkenteni kell az értéken, akkor célszerű szót fogadni azoknak, akik már ennyire beleásták magukat a témába. -
lehella
senior tag
válasz
Zotya0218
#10469
üzenetére
Szerencsére minden rendben jól szuperál :) Sokkal jobban lép, de az eddigi hazautam ami 40% akksit kért, az már 50%. Ez 10km, kifelé Budapestről Máriaremete felé vagyis emelkedik az út. A végsebesség húzás miatt van ahol 27km/h a tempó. Reggel viszont van amikor 25% a lejtős rész, van amikor meg 40%. Gondolom téves az akksi információ, pedig már 180 km van benne.
Melegedés nincs, tegnap is 45 fokos volt a motorburkolat a hazaút után, akku is max 30 fok körül volt.
Most azon gondolkodom, meg kéne csinálni úgy a firmwaret, hogy a D mód legyen olyan spórolós mint gyárilag az S, csak a vége 25km/h. -
PociAti
őstag
válasz
Zotya0218
#10421
üzenetére
Az új irányelv azt sejteti, hogy másoknál problémák jelentkeztek, azt reagálják le. Nem tudom mekkora tömeggel és milyen dinamikával használták azok.
Újra konfigurálás előtt tesztelni szeretném (pl a fékutat), hogy jobban értsem mi mit változtat.Magát a rollert nagyon gyakran használom, az elmúlt 3 hónapban gyakorlatilag mindenhová ezzel megyek.
Előre megtervezem az utam, így nem kell sietnem sehová, szeretek kényelmes (kb. 20 km/h) tempóban közlekedni, így marad tartalék benne, ha szükséges (vagy a forgalom mégis ezt kívánná). Drive módot használtam, csak a sebesség limitet kitoltam 26-27 km/h-ra. -
PociAti
őstag
válasz
Zotya0218
#10417
üzenetére
Lassan két hónapja ezek vannak beállítva:
Brake lever params:
Lever virtual limit: 115
Min phase current 8.0A
Max phase current: 55.0A
Akkor még ez volt az ajánlott érték, Majd legközelebb állítok rajta. Nem sűrűn kell hirtelen fékeznem, kevés bolond keresztezi az utam. -
Skynet258
veterán
válasz
Zotya0218
#10415
üzenetére
Fura, mert amikor olvastam náluk az ajánlott értékeket akkor már 30A volt beleírva (és ez pár hete volt). Néztem is, ha ott 30-at írnak akkor a paraméterezőben miért van 55A alapból - de ettől függetlenül le is vettem még akkor 30-ra mielőtt összeraktam volna a firmware-t.
Szóval szerintem ez már egy ideje így van. -
P3Dr0
senior tag
válasz
Zotya0218
#10360
üzenetére
Gyak értelemben "gyorsulás". Ha 500 ra teszed az még egészen elfogadható eredményt ad.Nemannyira "ideges"
Az én beállításaimmal a max. teljesítmény felvétel 860 watt körül mozog. Egy erős emelkedőre tesztbol felmentem ahol megállt alattam a roller.Ott 861 watt volt a max. teljesítmény felvétel. Tehát annál többet semmilyen körülmények közt nem vesz fel.
Ezt a moror rendben kibirja de ennél nagyobb limitre állítani szerintem már nem érdemes. -
lehella
senior tag
válasz
Zotya0218
#10367
üzenetére
Én ilyen szintű konfigoláshoz nem értek
De a hazaút 49% akksit vett igénybe, ahol emelkedő volt ott 19 km/h volt a leglassabb tempó, ezen kívül kb 23-27 km/h között végig. Akksiban ez a korábbi 40% képest jócskán több lett valóban.
Lehet megcsinálom a firmwaret olyanra, hogy D módban gyári, S módban meg marad ez a húzott verzió. -
Reggie0
félisten
válasz
Zotya0218
#10369
üzenetére
Majd telen felhuzhatod egy kicsit, akkor ugyis hidegebb van

En nem bantanam mindenfele meres es ellenorzes nelkul. Lehet tuningolni, csak ellenorizni is kell, hogy mit eredmenyez, nem csak ugy bele a vilagba.De csak egy pelda: A vezeteknel tegyuk fel, hogy gany PVC szigeteles van es a roller gyartoja ugy tervezi, hogy 35 fokos kornyezeti homersekleten lehet hasznalni max. Ez azt jelenti, hogy 35 fokon birja a 300W-ot. Ha lemegy a homerseklet 15 fokra, akkor mar 55 fokos maximalis melegedest lehet megengedni, azaz 55/35=157%-ra lehet novelni. De ez a vezetek melegedese, ami az arammal negyzetesen aranyos, tehat ez azt jelenti, hogy az aramkorlatot 25%-al lehet novelni ebben az esetben. Igy a teljesitmenyed 375W-ra emelheto.
Viszont ez csak egy elem, a csatlakozok, a motor szigetelese, az akku belso homerseklete, a vezerlo homerseklete hasonlo modon szamithato es a leggyengebb elemett kell figyelembe venni. -
Reggie0
félisten
válasz
Zotya0218
#10364
üzenetére
Normalis esetben ezt ugy csinaljak, hogy szoftveresen modellezik a motor melegedeset es az aramkorlatot ennek megfeleloen dinamikusan szabalyozza, igy nem melegszik tul. Vagy merni kell a homersekletet valamilyen modon(pl. tekercsellenallas, dedikalt homero, vagy hovezetesi model alapjan).
-
mrrr74
aktív tag
válasz
Zotya0218
#10319
üzenetére
Éppen ezen gondolkodtam tegnap én is. Sokkal egyszerűbb lenne, ha például a motorok száma alapján lenne szabályozva, mert az egyértelműen látható, míg az nem, hogy mekkora a motor névleges teljesítménye, van-e firmware hack, stb. Persze ez sem lenne a legtökéletesebb megoldás, de legalább objektív, míg a szabályozás terve nem tűnik annak.
-
DigitXT
félisten
válasz
Zotya0218
#9626
üzenetére
Ha hibás a gázkar, simán lehet kisebb a gyorsulás: mondjuk teli gáznál olyan
jelet ad a vezérlőnek, mintha félgázt adnál. Már ott is vagy, hogy szarul megy.Amúgy ez, hogy nem azt csinálja, mint amit szeretnél (úgy marad stb.) szvsz
meglehetősen balesetveszélyes, szóval minél előbb cserélj rajta gázkart.
(Lehet még neki más nyűge is, de onnan indult, hogy mechanikailag se jó.
)
Új hozzászólás Aktív témák
- Xbox Series S 512 GB + kontroller 6 hó garancia, számlával!
- Samsung Galaxy S23 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 14600KF 16/32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- BESZÁMÍTÁS! ASUS ROG STRIX RTX 3080 10GB videokártya garanciával hibátlan működéssel
- Készpénzes számítógép PC félkonfig alkatrész hardver felvásárlás személyesen / postával korrekt áron
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Az én beállításaimmal a max. teljesítmény felvétel 860 watt körül mozog. Egy erős emelkedőre tesztbol felmentem ahol megállt alattam a roller.Ott 861 watt volt a max. teljesítmény felvétel. Tehát annál többet semmilyen körülmények közt nem vesz fel.
De a hazaút 49% akksit vett igénybe, ahol emelkedő volt ott 19 km/h volt a leglassabb tempó, ezen kívül kb 23-27 km/h között végig. Akksiban ez a korábbi 40% képest jócskán több lett valóban.

)


