- Motorola Razr 60 Ultra - ez a kagyló könnyen megfő
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Fotók, videók mobillal
- Karaktere biztos lesz az első Nothing fejhallgatónak
- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- Az Oppo Find X8 Ultra lett a legvékonyabb kameramobil
- iPhone topik
- One mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
válasz
xandrush0831 #31801 üzenetére
Mivel az elektronika nem tud öngyógyulni, egy csapágy viszont kerülhet olyan állapotba, hogy épp nem mutat tüneteket, sanszos. Ha nem lenne garis, akkor egész biztos hogy a motor gyors szétdöntése mellett szavaznék, egy jó minőségű csapágy pár ezer forint.
(Munkára mondjuk elkérhetnek simán egy 10-est, ki kell fűzni a motort.) Gariztasd.
-
xandrush0831
aktív tag
válasz
xandrush0831 #31800 üzenetére
Kieg.: most még annyit figyeltem meg, hogy nem zörög/búg amikor rajta van a súlyom. Akkor ez csapágy?
-
DigitXT
félisten
válasz
xandrush0831 #31798 üzenetére
Sanszos, hogy a valamelyik szenzor kotlott meg (mondjuk egy Hall a motorban).
Persze ha összeégett a tekercselés, az más kérdés, de gyári rolleren meglepőbb.
Gondoltam vezérlő hibára is, ha egy FET zárlatba ment, akkor még valamit talán
képes mozogni csúnya hangok mellett, de az se biztos... Nem mutat hibakódot?
(Mechanikai hiba lehet a csapágy szétesése, ami tekintettel arra, hogy mennyire
gagyi csapágyakat használ a Kugoo, nem lenne a annyira meglepő. Amúgy ezek
egyike sem GTK kategória, általában javítható olcsón, főleg ha értesz hozzá. Ha
nem, akkor persze szerviz, jó pénzért. Esetleg gari, ha még új vásárlás. Ez ilyen.) -
zzola
titán
válasz
xandrush0831 #31479 üzenetére
Érthető.
-
zzola
titán
válasz
xandrush0831 #31476 üzenetére
Érthető, de a gyártói megadott adatok sem számolnak a fenti tényezőkkel.
-
PociAti
őstag
válasz
xandrush0831 #31425 üzenetére
Az egész folyamat gázos a Kugoo-nál.
A terjesztéstől, a hazug weboldalakon keresztül az egész gyártáson át minden ponton akkora vörös felkiáltójelek jönnek szembe, hogy ilyet szart nem szabad megvenni.
Nem véletlenül adnak rá olyan rövid garanciát, amit a beszámolók szerint gyakran érvényesíteni se lehet.
Hogy a fenébe nem koncentrálnék a műszaki tartalomra, hiszen azon van a lényeg! -
DigitXT
félisten
válasz
xandrush0831 #31377 üzenetére
Illetve jelen vs. valami elképzelt és folyton változó jövő, amire mindig optimalizálni kell a vásárlást, de legalábbis félni kell tőle! Ennek már 5-6 éve minimum. Fingreszelés tényleg. Tudom-tudom, most már istókuccse hatályba lép, jövőre, szóval idén ne vegyen semmit!
-
válasz
xandrush0831 #31350 üzenetére
Csak megemeli a kontrasztot, Nehezebben lehet észrevenni a sávodban közlekedő akármit illetve gyalogost.
Kerékpárok esetében, mivel a lápa elhelyezése általában nem fix. Be állítják vakítóba.
Autóval , enyhe esőben amikor a szélvédőre eső cseppek önállóan szórják a fényt nem okoznak örömöt és boldogságot a látvány. -
válasz
xandrush0831 #31344 üzenetére
A kicsi kínai alaposan vakíthatja a szembejövőket.
-
válasz
xandrush0831 #31344 üzenetére
Hehe ez milyen lámpa?
-
válasz
xandrush0831 #31265 üzenetére
Kb ugyanez.
A "nevelő célzat" tudom, h némi "felsőbbrendűségi" felhangja van, de sajna nincs más mód. :/
Iskolákban kéne a tananyag részévé tenni, h a bicikliút az nem járda. -
DigitXT
félisten
válasz
xandrush0831 #31167 üzenetére
Megnéztem a vezérlőset, kíváncsiságból (szeretem a vezérlőket
), hááát...
Maga a vezérlő pofás, rendesen le van interfészelve + ki van alakítva a helye:
kialakításában hajaz a G300-ra, bár a csatlakozói (értelemszerűen) kisebbek.
(Tök jó, hogy hozzá kell csavarozni a vázhoz, jobb lesz a hűtés, nem mozog!)Ami viszont a műszaki segítségnyújtást (ki a célközönség, szerviz?) illeti, tök
jó, hogy ír meghúzási nyomatékokat is (konkrét pici értékeket 0.8, 1, 2.5 Nm),
pici tűréssel (±0.1Nm), erre T-kulcsot használ, nem nyomaték-csavarhúzót.
(Néztem közben még további videókat, sehol nem használ nyomatékkulcsot:
húzd meg 45 Nm-re meg 65 Nm-re a kerékanyát sima villás kulccsal. Hát izé!
Meg lehet csinálni, de kezdőként vagy laza csavar lesz a vége, vagy rátépett.)Meg úgy általában, ahogy kinyitja, semmi kábel-menedzsment nem látszik: a
kábelek jönnek mennek. Vmi katonás rendet vártam volna a dicséret alapján.
Ja és hiányolom a tömítést, a műanyag alsó burkolat és a váz között. Csak a
kábel átvezetésekben van gumi, körben látszólag semmi (pedig nem ártana).Dióhéjban. (És még mindig ott lebeg a kérdés, hogy aki csak megveszi, mert
ez a legfaszább masina ami kijöhet egy gyárból, miért is bontaná atomjaira?
Különösen izgalmas a beépített töltő, aminek a földelését, egy vezérlő csere
esetén is le kell kötni, majd utána vissza... ha ez elmarad, abból balhé lehet!)Azért nem rossz! (Nem tákolmány = dizájnosnak tűnik egy laikus* számára.)
Tetszik még, hogy az akku is le van csavarozva. Nem kell ragasztani, megáll.
Tetszik továbbá a szétszerelhető felni: könnyebb gumit cserélni, ha leveszed.*: ha sosem szerelt még rollert, mégis mi alapján fogalmaz meg ilyeneket?
Kugoo tulaj legalább tudja, mi fán terem a vezérlő csere, ha szükséges volt...
Vagy nem, mert elvitte szervizbe, mivel nem ért hozzá / nem akarja elrontani.
Féktárcsát se biztos, hogy rábíznám az egyszeri használóra. Miért is cseréli?
Elkopott? Esetleg annyira "papírvékony", hogy eleve érdemes jobbra cserélni?
Esetleg azért, mert a rettenetesen szakszerű gumicserénél széjjelgörbült? -
DigitXT
félisten
válasz
xandrush0831 #31141 üzenetére
Nagyjából így, csak a mezei eladó hívja az osztályvezetőt, aztán az eldönti...
Alapvetően jogukban áll kedvezményt adni, ha úgy ítélik meg, hogy úgy is megéri.
Amúgy ráhibáztál, pont vmi nagyobb értékű TV vásárlásával kapcsolatos volt. -
DigitXT
félisten
válasz
xandrush0831 #31097 üzenetére
Ugyanez pepitában, amikor tempomattal vereti és gyakorlatilag egy kapcsoló a gázkar, úgysem megy jobban. Na az ilyeneknek nagy pofára esés, amikor valami értelmezhető nyomatékú vasat próbálnak ki, mire rájönnek, hogy mit kellene csinálni egy gázkarral... (Teszem hozzá, hogy nem feltétlen biztonságosabb, amit tud gyorsabban menni, mivel sajnos annak is van realitása, hogy akkor fog is gyorsabban menni: ami limiteres, azzal garantálható kizárólagosan, hogy nem fog gyorsabban menni, de hogy gázol-e, az nem. Halkan jegyzem meg, feltehetné a kezét, aki kerékpárúton gázolt már. Tudjukki igen.
)
Ui: a teljesítménynek nincs közvetlen köze a végsebességhez... Bizonyos esetben igen: pontosan akkor, ha a legyőzendő közegellenállás épp akkora, mint a max. teljesítmény. Minden más esetben más limitáló tényezők hatnak a roller viselkedésére... (Gondolom mostanra már mindenkinek közismert a BLDC motorok nyomaték karakterisztikája.
Amennyiben nem, érdemes utána járni, hogy miről szól a görbén a jellemző 3 szakasz, mivel ha ez megvan, akkor lehet kontextusba helyezni, hogy mi köze a teljesítménynek mondjuk a végsebességhez, vagy akár a gyorsuláshoz. Hint: nem feltétlenül sok.
)
Field weakening, mint 4. szakasz atipikus kommersz rollereken, VESC tud ilyet, meg ha belerakják a gagyi kínaiba mint turbó mód, akkor az is, de amúgy nincs benne köszönet.
-
front3r
őstag
válasz
xandrush0831 #31097 üzenetére
Mondjuk ez függ attól is, hogy nagyvárosban mész 25-el, ott akár sok is tud lenni, de egy vidéki úton meg kevés is. De ez megint függ az út minőségétől, stb.
-
enginev3.0
félisten
válasz
xandrush0831 #31077 üzenetére
Tök mindegy mit mondasz neki, ezt fogja hajtani, olyan mint egy fogaskerék, erőltetett és unalmas is
Az mellékes hogy több ezer km-es kukirin rollerek is vannak, és azért van esetleg több gond ezekkel, mert a vásárlók része tizenéves hülyegyerek akik úgy mennek mint a bolond, és ki tudja mit művelnek a rollerrel amitől tönkremegy, de a lényeg hogy ha ő azt mondja ez mind hulladék akkor bizony ez mind hulladék, mármint alsópolcos.
Nekem is G2 van, mostanában már azért jópárszor mentem vele, végre ebben a 15+ fokban már tudom használni, nem fagyok rá, alig várom hogy hónapokra letegyem az autót
-
PociAti
őstag
válasz
xandrush0831 #31075 üzenetére
Minden egyes típusnál, minden egyes modellfrissítésnél ugyan az a szöveg megy:
"az elődjével még problémák voltak, de ennél már javították".
Ezt a Kugoo / KiKirin tulajdonosok magukra is tetováltathatnák.
A következő modellfrissítéskor ugyan ezt el fogják tudni mondani.A rendkívül rövid garancia, amit vállalnak* az arra enged következtetni, hogy ami most még működik, azt az állapotot nem tudják hosszan garantálni.
*Az értékesítési lánc, ahogy árulják ezeket az alsó polcos kínai termékeket az garancia arra, hogy ne nagyon tudd érvényesíttetni a garanciát. Ha szerencséd van, akkor huzavonát követően küldenek valami alkatrészt, aminek a beleszerelését magadnak kell megoldani.
Vagy ha magyar kereskedőnél veszed, akkor megküzdhetsz velük. Normális kereskedő szerintem nem veszi fel a kínálatára. -
PociAti
őstag
válasz
xandrush0831 #31073 üzenetére
Ha még nem találkoztál vele, ideje lenne elolvasni a tavalyi nyírteleki esetet.
https://logout.hu/tema/kis_roller_topic/hsz_26494-26568.html Még folytatódik ezután is, de a lényeg talán ebben a részben már elhangzott.Amit nagyjából lehet tudni, a srác egy jó minőségű útszakaszon ment a Kugoo / Kukirin G2 Pro rollerjével, feltételezhetően elég nagy tempóban, és egy huppanó megdobhatta. (Nem volt kátyú, nem volt egyéb úthiba, hiába írták ezt egyesek.) Leérkezést követően vagy beszitált, vagy alá fordult a kormány. Az első villája elég kritikus szokott lenni a Kugoo-knak, tervezési hibák tömkelegét cipelik magukon. Ettől függetlenül emberi hiba is lehetett, mert mondjuk nem fogta jól a kormányt (bár ennél a tempónál ez nem valószínű), vagy valami más hiba történt, ez már nem derül ki, de a baleset helyszínét nézve nagyon hamar földet ért a srác. Nem viselt bukósisakot. A sisak a balesettől nem, de a közvetlen haláltól valószínűleg megmenthette volna.
-
Reggie0
félisten
válasz
xandrush0831 #30072 üzenetére
Probalj kozben vizelni, az tavoltartja a sarat.
-
Silentfrog
veterán
válasz
xandrush0831 #30072 üzenetére
Miből gondoltad hogy tiszta maradsz ebbe a takony időben? 😅
-
h1mpi
félisten
válasz
xandrush0831 #28714 üzenetére
Köszi! Az m58T cella is már ilyen?
-
h1mpi
félisten
válasz
xandrush0831 #28710 üzenetére
Na akkor legalább Te értesz hozzá és úgy mondod, bocsi de hozzászoktam a fotel szakértőkhöz… de ha már pro vagy milyen cellát javasolsz? Még tudok változtatni rajta!
-
alphamooncam
őstag
válasz
xandrush0831 #28710 üzenetére
"Nem, hanem az elmúlt 3 évben QC tehnikusként teszteltem az összes elkészült valamit, ami a világon LG akksiba ment..."
OK, hogy így utólag kiderült, hogy van alapja annak amit leírtál, DE nem utólag kéne megtudni, hogy foglalkozásszerűen végzed az LG akkuk mérését, így NE csodálkozz a reakciókon !Fórumon, majd ha gyakorlatot szerzel, lehet másképp fogod felépíteni a hozzászólásodat, elkerülve ezzel a félreértéseket, jelen esetben azt hogy trollnak nézzenek.
Sajnos gyakori, hogy mindenféle alap nélkül "beszólnak" a másiknak.
Én minden hsz-nél beidézem azt amire válaszolni szeretnék, mert így egy egész.
Sőt, úgy egy egész a hsz, ha minden sallang, előzmény nélkül önállóan is megállja a helyét, mert így nem lehet belekötni...
-
h1mpi
félisten
válasz
xandrush0831 #28697 üzenetére
Örülök, hogy Te ezt így tudod, biztos elnökségi tag vagy az LG-ben
DigitXT: 1000 EUR
-
válasz
xandrush0831 #28692 üzenetére
Ninebot ES szeriánal volt, de kikopott, illetve alul nem volt akkumulátor, csak felül:
Most a Mamba Phantom tudja ezt a fajta mobilitást töltés terén produkálni. Ha jól emlékszem a tartalék akkumulátor 60K körül van.
-
DigitXT
félisten
válasz
xandrush0831 #28692 üzenetére
Egyrészt, ha kicsi az akku, akkor nem 3-4 darab kell belőle, hanem
egy nagyobb, aminek más előnyei is vannak, pl. terhelhetőség, így
jellemzően nem a pálcika rollerek sajátja, nagyobbaknak kell + van.Másrészt, ha megfelelő az akkuméret, annak komolyabb súlya van,
tehát abból +2-3 darabot nem fogsz hátizsákban cipelni, az ziher...Harmadrészt, nem menő, 25 km/h-val állni órákat, tök értelmetlen.
(Eleve nem erre találták ki a kis rollereket. A nagyok tudnak gurulni
komolyabb távokat, de azt sem lehet túrázásnak nevezni ~100 km.)Ui: van Dualtron roller, amiből ki lehet venni az akkut (a taposóból),
egy mozdulattal, mint egy táskát. Nem azért, mert viszel tartalékot.
(Ugyanezért nem fognak működni az akkucserés "benzinkutak", túl
veszélyes a technológia, hogy folyton egy új időzített bombát kapj:
ha megsérül az akku, abból nagy baj lehet, jobb, ha nagyon védett
helyen van, konkrétan beépítve. A kivehetőség újabb hibaforrás.)
-
pescara
aktív tag
válasz
xandrush0831 #28662 üzenetére
Ilyenkor nem szamit, hanyszor kuldod vissza, hiszen naluk nem latszik a hiba. Amit szerintem erdemes lenne megprobalni, videot a hibauzenetrol es elkuldeni nekik. Legalabb lesz valami bizonyitek a kezedben, ha vegleg bedoglene, hogy ne foghassak rad utolag.
-
Reggie0
félisten
válasz
xandrush0831 #28544 üzenetére
Pontosan. Egy csomo mas lassu dolog kozlekedik, de csak a rollerrel van baja. Ezt pszichiater tudja megoldani, nem a kresz valtoztatasa.
-
válasz
xandrush0831 #28544 üzenetére
A rolleres előitéletek 90%-ban a bérelt rollerrel ész nélkül
közlekedőcsapató idióták miatt van. A maradék 10% meg a 15 év alatti, közlekedésre mentálisan alkalmatlanok miatt.
Ha nem most lenne ez a szabálymizéria, vettem volna magamnak egy rollert kisvárosi szaladgálásra, melóba járásra. Most inkább megvárom mi sül ki ebből, a kialakult szabályozás után melyiket lesz érdemes megvenni (ha egyáltalán marad számomra értelmes opció).
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Új, felbontott Philips Series 7000 BHS752/00 kerámia hajvasaló - 2 év magyar bolti garival! -
- DJI Mini 4 pro drón - új állapotban, 2027-ig garanciával
- DJI AVATA 2 Fly More Combo drón - 3 akku, garancia, FPV RC 3, ND szűrők
- DJI FPV Fly More Combo drón + Goggles V2 szemüveg - 3 akkuval
- Karcos Amazfit GTS 4 okosóra dobozában
- Beszámítás! Apple Mac mini 2023 M2 Pro 16GB 512GB SSD számítógép garanciával, hibátlan működéssel
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy A70/Samsung Galaxy A71/Samsung Galaxy A72
- RÉSZLETRE , Bankmentes , kamatmentes Asus Rog Zephyrus G16
- BESZÁMÍTÁS! 1TB Kingston KC3000 NVMe SSD meghajtó garanciával hibátlan működéssel
- Lenovo ThinkPad X13 G2 multitouch
Állásajánlatok
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest