Hirdetés
- iPhone topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Apple Watch
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Huawei Watch GT 6 és GT 6 Pro duplateszt
- Megvásárolható a Vivo X300 és X300 Pro Magyarországon, íme a hivatalos árak
- „Új mérce az Android világában” – Kezünkben a Vivo X300 és X300 Pro
- Vivo X200 Pro - a kétszázát!
- Fotók, videók mobillal
- Íme az új Android Auto!
Új hozzászólás Aktív témák
-
heavygrip
senior tag
válasz
xandrush0831
#35761
üzenetére
Nekem még a 800km-et épp hogy súrolja.Nyomjad nyugodtan, én is szoktam néha két város között, a vad nyulak szeretik
Felénk is van egy kripta onnan viszont még nem mászott elő semmi
-
válasz
xandrush0831
#35672
üzenetére
Akkor feleslegesen aggódóm. 5000 km az nálam 4 év, addig meg már jobb akkuk lesznek, az újakban. Gondolom.
-
Sirtaky
csendes tag
válasz
xandrush0831
#35664
üzenetére
Dombon elindulást írtam . 1050 Watton megy az enyém .
Van másik is , ez a hordozós gépem . A 8400 Wattos jobban ment 90 felett 😉 . Volt olyan is . Mentél olyannal ? Tök jó élmény ahogy 50 ről még kipörög a kerék és cibálja a kormányt . -
DigitXT
félisten
válasz
xandrush0831
#35664
üzenetére
Azért azt tudni kell, hogy a motorok névleges teljesítménye részben parasztvakítás.

Az a Xiaomi Pro2 is inkább 900W körül tudott gyárilag, de írta hogy húzott: az 1000W+
Nekem a vacak "350W-os" Kugoo S1-em tudott 1500W-ot. Igaz, néha leégett, de addig!Azt, hogy neked 800W-ot írtak a motorra, az (elméletileg) csak annyit tesz, hogy annyit tartósan is el tud viselni. Aztán néha kiderül, hogy a matrica optimista, és annyit se.
Ilyenkor leginkább a vezérlő áramkorlátja a döntő: ha van fázisáram korlát is, az pláne. (Utóbbi esetben lehet a 4000W-os roller is lomha az elején, később jön meg a kraft.
)Ui: a G2 vezérlője ha 48V20A, nem akkora tűzijáték... 1000W alatt marad csúcsban.

Ha nem esne soha az akkufesz, akkor teljesen feltöltött akkuval menne - icipicit - fölé. (Viszont ilyen nincs, terhelésre mindig esik a fesz, merülés során meg pláne, ezért, ha névleges fesszel számolunk ilyen esetben, nem lövünk mellé... Nekem most az eladó Adventure-ben egy papíron 45A vezérlő van... Gyakorlatban inkább 37A-nél szabályoz. Tekintettel arra, hogy 36V akkuval megy, alig 1400W körül van elvileg. Ja és mérve is.)
Szerk: nem is volt teljesen feltöltve, s csak a kertben próbáltam ki, hogy legyen róla kép.
Nagyjából 2V-ot esett a feszültség, amikor nagyjából 36A-t adott le az akku. Az 55 mOhm. Ennél én Kugoo akku esetén csak sokkal rosszabb értékekkel találkoztam, pl. G-Booster... -
válasz
xandrush0831
#35647
üzenetére
Te még nem írtál el semmit soha?
De legalább kaptál egy kapaszkodót. 
Én nem vitattam az akku tudásod és egyből írtam mi a típushiba. Te az enyémet miért?
2 roller után? -
heavygrip
senior tag
válasz
xandrush0831
#35634
üzenetére
Kár volt eddig is etetni... Ő egy képzeletbeli álomvilágban van Proci haverjával ahol sorra törnek a Kukirinek mint a ropi és nem mellesleg égnek mint a pokol tüze.
A kegyetlen valóság meg teljesen más képet mutat. Legalábbis erre felé nem rohangálnak lángoló kölykök a törött Kukirineken, gondolom felétek sem, meg a többi kolléga sem tapasztalt ilyet
Ámmen
-
válasz
xandrush0831
#35634
üzenetére
Kifogytunk a Quickwheel akkuból
-
válasz
xandrush0831
#35631
üzenetére
Attól hogy lassan írsz az eredmény nem változik
Reggie0: Igaz 3mm sima.
-
válasz
xandrush0831
#35623
üzenetére
De ha már Quickwheel S1C Pro:
Tömör gumi minden kátyúnál le akar dobni,állandó szoftveres gondok fékkar és gázkar hibák elpattan a csukó és hamar kikopik. A rezgéstől letörik a kitámasztó stb stb.
Kukirin M3 néven ugyanez csak annál még tőből kiszakad a nyak a vázból.
Szóval nincs magasan a léc roller terén.
-
válasz
xandrush0831
#35625
üzenetére
A 0 karbantartás azt csak azt jelenti hogy nem volt gazdája
-
válasz
xandrush0831
#35625
üzenetére
Az akku mennyit degradálodik 5000 km alatt? Észrevehető?
-
válasz
xandrush0831
#35623
üzenetére
Az m3 lesz. Már sokszor írtam hogy árultunk kukirint, elég is volt. Én akkor még nem voltam ott. Akkoriban még voltak olyan rollerek, friss volt a bolt. Szerencsére már nincs szemét.
-
válasz
xandrush0831
#35615
üzenetére
Így már más. Az LG-nek volt rettegett cellája az m50t. Ott égett minden amibe tették.
"A csöves cég ahol dolgozom" és csavarokat tekergetem, rengeteg rollert eladott és egy sem égett. Hiába hozták úgy hogy folyik benne a viz. Szóval van minőségi és silány akku.De nem is kukirin szintet árulunk. Tudom nálad G2
Ez egy Spider ma hozták, a tulaj lemosta a mosóban mégsem ázott be az akku.
-
válasz
xandrush0831
#35610
üzenetére
Mitől lenne zsákbamacska? Rólad nem derült ki mit tudsz. Szóval messziről jött ember nem a közelben lakik.
-
válasz
xandrush0831
#35578
üzenetére
Silány és minőségi úgy megfelel?
-
Ciccuka
veterán
válasz
xandrush0831
#34450
üzenetére
Nagyon sok fiatal van veszélyben. Szerintem úgy lenne jó, hogyha 25 év alatt max 25km/h lenne engedélyezett nekik. Legalább egy bukó legyen rajtuk és valami láthatósági mellény vagy annak megfelelő fényvisszaverő szalag. Kerékpáron elfogadják azt a kerékpáros felsőt, amin van fényvisszaverő csík.
-
válasz
xandrush0831
#34528
üzenetére
Most néztem a kukirin oldalán a G2 -höz egy új akku 329 eu ez borzasztó, szinte jobban megéri venni egy új rollert akkor már. Mennyit megy el egy akku kb. 10000 km?
-
Reggie0
félisten
válasz
xandrush0831
#34440
üzenetére
Igen, en nem kozlekedek a jardan rollerrel, mert parasztsag. Kapaszkodj meg, autoval se hajtok fel a jardara es kozlekedek ott, se kerekparral.
-
Emunem
őstag
válasz
xandrush0831
#34414
üzenetére
ez a korábban felvázolt huligánok viselkedésének az eredménye... Mondjuk sok esetben én inkább a szülövel beszélgetnék el... Nekem is van 2 jómadaram (8+13 éves), de azok megtanulták felelöséggel használni a biciklit és rollert. (Sisak mondjuk az elején szenvedös volt, de sikerült alaptétellé tennem náluk.)
-
Reggie0
félisten
válasz
xandrush0831
#34428
üzenetére
A kerekparos ugyanolyan lassu mint a te kis ized es az sem mehet a jardan. Nem veletlen. Mellesleg miert erdekelne a forgalom, inkabb valami mas lehet a hatterben.
-
clon
senior tag
válasz
xandrush0831
#34428
üzenetére
Valójában nem ezért, hanem azért mert a járdán te vagy a cápa és a kishal gyalogosokat semmibe tudod nézni (és ezt nevezed biztonságérzetnek DE a gyalogosoktól elveszed) ellenben a közúton már nem "cápa" vagy hanem kishal az autósok meg tőled veszik el a biztonságérzetet.
Aki motorerővel hajtott járművel nem érzi magát biztonságban az úton az járjon gyalog. -
Reggie0
félisten
válasz
xandrush0831
#34426
üzenetére
Es miert csak az autosok orome izgat, a gyalogosok orome miert nem?
Egy autosnak sokkal konnyebb elviselnie, mint a gyalognak. Ha nagyon ideges lesz max raharap a kormanyra.
-
Reggie0
félisten
válasz
xandrush0831
#34420
üzenetére
Igen, vagy kerekparuton.
-
DigitXT
félisten
válasz
xandrush0831
#34420
üzenetére
Igen, és/vagy kerékpárúton (amennyiben van): járdán tényleg nagyon veszélyes.

A gázolásos esetem egy pálcikarollerrel volt, aminek a végsebessége volt 24 km/h (Magyarán ha akartam volna se tudtam volna vele többel menni: fék alig volt rajta.) -
Reggie0
félisten
válasz
xandrush0831
#34414
üzenetére
Az a trukk, hogy nem a jardan kell menni

-
válasz
xandrush0831
#34403
üzenetére
Igen de ebben van kormány fék csere és mindenféle csavar meg ilyenek. Alszok még rá egyet.
-
enginev3.0
félisten
válasz
xandrush0831
#34369
üzenetére
Az a baj itt is különböző eladók vannak mint emagon
És ha valami 330 helyett 200 ezer
Az nekem gyanús
De mozgatja a fantáziámat -
.-..-.
tag
válasz
xandrush0831
#34267
üzenetére
Koszonom az infot.
Amugy szep kort mentetek.
Az milyen program ami igy rogziti es kis videoban jatsza vissza az utvonalat?
En Locus-al rogzitek utvonalakat. -
enginev3.0
félisten
válasz
xandrush0831
#34257
üzenetére
Lehet úgy van kalibrálva hogy a dual motor inkább jobban bírja az emelkedőket, és ne a végsebesség legyen a lényeg
Hisz tudják hogy a G2 milyen jól sikerült, nem szitál, sebességre is elég a legtöbb embernek, viszont emelkedők esetén néha kevés lehet, és lehet ezt próbálták meg kiküszöbölni ezzel
-
.-..-.
tag
válasz
xandrush0831
#34265
üzenetére
Ez milyen Ninebot volt? Az is ECO-ban ment?
Az akkuban szazalekosan mennyi toltes maradt? -
Enigma1945
őstag
válasz
xandrush0831
#34193
üzenetére
Akkor valszeg tud többet is. Csak tippeltem egyet. Ha az A1 tudott alattam 48-at, akkor picivel nagyobb akksival meglehet az 55 is.
-
válasz
xandrush0831
#34164
üzenetére
Ezentúl én is mindig így teszem fel.
-
heavygrip
senior tag
válasz
xandrush0831
#34164
üzenetére
Még jó hamar kihozták. Toprollertől rendelted?
-
norrberth
addikt
válasz
xandrush0831
#34164
üzenetére
Úgy látom csak sikerült rátenned.
Ez profi munka
-
kriszti@n
tag
válasz
xandrush0831
#34139
üzenetére
Én megköszönöm ha válaszolsz, ketté csak nem törik
Olvastam, hogy mind szar ilyen áron, de ezzel az erővel semmit ne vegyen az ember, ha nem csúcs kategória. Tájékozatlan vagyok, bár sokat olvastam,csak elvesztem az információk tengerében. Ha 2-3 évet kibír,az már nekem jó. -
heavygrip
senior tag
válasz
xandrush0831
#34121
üzenetére
Tegyük fel ha valaki a hátsó (motorral ellátott) kerékkel jár így és nemhogy helyben de még a közelben sincs olyan aki rá tudna tenni egy új gumit, akkor rendel kompletten egy hátsó kereket motorral? Vagy van külön felni is? Tehát a motort le lehet szerelni a felniről?
-
Emunem
őstag
válasz
xandrush0831
#34127
üzenetére
ilyenkor amúgy rohadt jól esik az embernek, hogy a szenvedésének tud adni egy elégtételt nem?
-
DigitXT
félisten
válasz
xandrush0831
#34121
üzenetére
Körben le kell szorítani (pl. racsnis heveder!), szeleptűt természetesen ki kell szedni, aztán mehet neki a kompresszor. Ez mindig beválik: ha nem, ott valami nagy disznóság van.
Gondolok itt többek között arra, hogy esetleg már annyira szét lett b.szarintva a felni, hogy semmiképp nem tömít, vagy meg lett annyira feszítve az acél gyűrű, hogy eldeformálódott, és nem fog felülni a peremre. A "szappanos vízzel" való munka amúgy alap! Adott esetben egy szerszámra sem mozduló gumit kézzel (!) is mozgathatóvá tesz. Ami nem mindegy...)Ui: a rárobbantós módszer amúgy nem kamu, csak ekkora méretben azt nem szokták...

-
Dr. Szilikát
őstag
válasz
xandrush0831
#34121
üzenetére
Pedig az hiba volt szerintem, simán megtapadhat úgy a gumi, hogy erővel nem lehet rá hatni, de síkosítással igen.
Ebben közrejátszik a sajátos geometria (nagyobb járművekhez képest), ami miatt képes lehet úgy félresiklani, befeszülni, betapadni, hogy nem bírnak vele másképp.
-
Dr. Szilikát
őstag
válasz
xandrush0831
#34119
üzenetére
Kenőanyaggal is próbálták? Ecsetelni szokták valami folyadékkal, de ahhoz visszább is kell nyomni a gumit, hogy rendesen alámenjen a kenés.
-
PociAti
őstag
válasz
xandrush0831
#34101
üzenetére
Itt sem is a cikk írója a lényeg, hanem hogy mennyire színvonaltalan cikkek jelennek meg tömegével.
Közben már a webes tartalma nagyon jelentős részét LLM-ek (nagy nyelvi modellek, helytelenül megfogalmazva AI-ok írják). Közben ezen a területen dolgozó szakemberek egyre sűrűbben kongatják a vészharangot, hogy egyre nehezebb normális corpusra, tehát olyan anyagra lelni, amivel fel lehetne tanítani a rendszereket.
Az pont nem megoldás, hogy hasonló modellek által generált, vagy eszetlen firkászok által létrehozott anyaggal tanítják fel őket.Visszatérve a cikkre, itt egy konkrét modellről kellett volna szólnia: a Xiaomi 5 Pro-ról.
Többször emlegeti az elődöt, csak nem nevezi meg mely modellre gondolt. Ez hiba. Csak olyan speciális információkból lehet kikövetkeztetni hogy a 4 Pro (2nd Gen)-re gondolt, és nem az aluvázas 4 Pro-ra, "Az elődjénél 3,4 kilogrammal nehezebb". De ehhez ismerni kell a többi roller tömegét is, tudjuk mely roller vagy rollerek felelnek meg a kritériumnak, és melyek nem.
Viszont ekkor már az nem stimmel, hogy az elődök első kerekesek voltak, ezt meg próbálja valami őrületes csodaként bemutatni, hogy már hátul hajt. Miközben a közvetlen előd is (4 Pro 2nd), és a társai is már hátsó kerék hajtásúak voltak (Pl. 4 Lite 2nd, 4 Ultra, 4 Pro Plus, 4 Pro Max). Mintha nem lenne tisztában a termékpalettával.
Meg az írása alapján úgy általában az elektromos rollerekről nagyon felületes a tudása. Az első kerekes hajtás "hagyományával" már az előző generáció közepén szakítottak.Úgy vettem észre a vezess.hu és hozzá hasonló autós szakportálokon jelennek meg a legnormálisabb cikkek járművekről, meg úgy általában bármiről, ami kapcsolódik a közlekedéshez.
-
heavygrip
senior tag
válasz
xandrush0831
#34095
üzenetére
Na igen és lenne pluszba egy első kereked ha bármi lenne.
Más
A cikket [link] lentebb tekerve ott a 110 éves autoped. Vajon akkoriban is sok volt a gyűlölködő? Vagy ez most lett divat? A sok mami, papi elfelejtette hogy akkoriban is volt "nem szokványos" közlekedési eszköz?*Szerk.: valamiért nem jó a link, Tech: Rugózik és indexel is a Xiaomi új rollere, teszten a Scooter 5 Pro https://share.google/GUaTYShJgdEX031k3
-
heavygrip
senior tag
válasz
xandrush0831
#34090
üzenetére
Ja látom mostmár.
Igen, néztem róla videót amit te linkeltél, az valóban baromi egyszerű.
Hát passz, magam sem tudnám hogy kezdenék hozzá, mi felénk nem vállalná egyik gumis se szerintem. Otthon meg mivel lövöd fel? Még nagy nehezen rá teszed, de az is macerás, ugye karcolod is közbe. -
heavygrip
senior tag
válasz
xandrush0831
#34087
üzenetére
Csak a megengedett bar nyomás miatt gondoltam hogy jobb minőségű, nyilván nem 86 pi -n kell használni de lehet jobban bírja a 3.5 bar -t mint a gyári gumival.
Van különbség első és hátsó abroncs között? Passz, "roller külső gumi" néven fut, szerintem oda rakod ahova akarod.
Ja én ezt arrafel kérdeztem,mert hogy azt írtad rendelsz inkább egy első abroncsot, mivel gumival együtt adják,de a képeden az a hátsó, mert látszik hogy az a motorral ellátott abroncs
Tehát most akkor a hátsóval kaptad a defektet a kép alapján. Bonyolult leszedni a kábelt róla? -
Dr. Szilikát
őstag
válasz
xandrush0831
#34085
üzenetére
Szerviz segíthet, illetve szerelőpaszta vagy folyadék. Szokták ajánlani a szappanos vizet is, noha belül némi korróziót is kiválthat. Vazelin vagy hintőpor a peremhez nem javallott a források szerint.
Kényszerhelyzetben magam részéről gumibelsőt is tehetnék bele, ha úgy alakulna. Hintőporral szoktam alaposan megpakolni, hogy bírja a gyűrődést. Kb. 1 év / 1500 km után keletkezett gyanús kis tűszúrásnyi lyuk, amit okozhatott dörzshatás. Arra foltot raktam (mert nem volt kéznél tartalékbelső), azóta is jó.
Ehhez vegyük hozzá, hogy kényelmi és járműkímélő okból szoktam 1,9 -2,2 bar nyomásra fújni, ami puhának számít a kategóriában.
-
heavygrip
senior tag
válasz
xandrush0831
#34077
üzenetére
Jézus, jól át szúrta a gumit...
Ez jó féle gumi lehet, 86 psi van rá írva, a gyárira meg csak 36 psi.
Ez nem hátsó kerék? -
Dr. Szilikát
őstag
válasz
xandrush0831
#34082
üzenetére
Pedig ez nagyon jól javítható házilag is, ha van hozzá készlet:
https://www.youtube.com/watch?v=fQWSzM5-Vwk
https://www.youtube.com/watch?v=0ZObKnAcINc
Autógumisoknak pedig rutinmunka, és mivel szét sem kell szedni, így elvileg mindegy is neki. Ahogy szokták mondani, futófelületen kell lenni a lyuknak, azt tudják vállalni. Oldala nem jó.
-
Enigma1945
őstag
válasz
xandrush0831
#34082
üzenetére
Bruhh, sajnálom

Hála istennek én még soha nem jártam így -
válasz
xandrush0831
#34077
üzenetére
Valamelyik videoban láttam, h be kell zsírozni meg hő fúvóval felmelegíteni, h engedjen.
-
válasz
xandrush0831
#34077
üzenetére
Biciklis boltban nálunk nem vállalták.
-
xandrush0831
aktív tag
válasz
xandrush0831
#34077
üzenetére
Sikerült. Rommá húztam 4 kötegelővel, aztán satuba fogtam, és teljes testsúlyból sikerült belefeszíteni nagynehezen egy villáskulccsal.
Már az se érdekel, ha sérült.
-
Emunem
őstag
válasz
xandrush0831
#34070
üzenetére
… és akkor melyik futárszolgálattal küldték?
-
Emunem
őstag
válasz
xandrush0831
#33962
üzenetére
na, az szép, tartós tesztet végzel rajta, figyelni fogm mikeket írsz róla, lehet "hobby" gurulósnak megveszek egy kuki it.
-
heavygrip
senior tag
válasz
xandrush0831
#33971
üzenetére
Azt vágom, korábban beszéltük, de mikor tetted bele a második motort?
enginev3.0 Ha normálisan vannak használva, elmennek ezek a világ végére is
-
enginev3.0
félisten
válasz
xandrush0831
#33971
üzenetére
Szép
Ma kérdeztem kondiban pultos kiscsajt hogy neki az övé mióta van meg, mert régóta láttam hogy járkál vele
Azt mondta 3 éves, vagy még a xiaomi 365 (ha jól írom), vagy valami ilyesmi nagyon régi darab, vagy az egyik klónja, nem kérdeztem, de a kormánya brutál keskeny, meg se tudnám fogni, bár ő kb 50kg, meg 160cm lehet.
Egyszer eltört neki a kormányt rögzítő kis pöcök ami fixálja, szerencséjére pont indult volna, és akkor történt, meg most lett rajta gumi cserélve, más gondja sosem volt vele
Ha normálisan vannak használva, elmennek ezek a világ végére is
-
heavygrip
senior tag
válasz
xandrush0831
#33962
üzenetére
Mióta nyomod a második motorral?Én 325km-nél tartok 😅
-
pescara
aktív tag
válasz
xandrush0831
#33887
üzenetére
Igen, ilyenek a gorogok, sokaig tudnak utolsok lenni valamiben, de utana az elre tornek
A 10 ev gazdasagi valsag utan most Europa legnagyobb gazdasagi novekedeset produkaljak, az osszes hitelminosito felevente felminositi pozitiv kilatassal. Ugyanez volt a digitalizacioval is, amikor mar minden europai orszagban online inteztek a dolgokat, itt meg sorban kellett allni a hivatalokban. Most meg a microsoft informatikus vilagbajnoksagon gorog lany lett az elso es gorog a 3. Vihar kozeledtevel teruletenkent elkezdenek riasztani a mobiltelefonok....rengeteg a pelda. Gondolom most a kozlekedesi moral is az elvonalba fog kerulni
-
válasz
xandrush0831
#33697
üzenetére
Nekem azt mondta, hogy kényszerből rendeli, mert ha nem rendelne, ez a réteg nem venne (vagyis nem tudna venni) , olyan Segway-t ami tudja azt, hogy 40-nel is megy (pl innen a topicból linkeltem Neki a Speed kábelt FID-től, megrendelte, és működikis). De mondta azt is, hogy bár ha rajta múlna akkor Xiaomi/Segway lenne csak (pl Adasmart nem is ment el, befogta családba), de a tempomat kiszedése, meg a 25 km/h-hoz ragaszkodás a két gyártó részéről az EU-s piacon neki is bevétel veszteséget okoz, meg a gyártóknak is, mert a konkurens Kukirin nemcsak olcsóbb, de van benne tempomat , tud 40-nel is menni, és pl olcsóbb sokkal mint egy Max G3.
DigitXT: Pl G2-esek vannak főleg meg A1.
Ja nem a kolléga védelmében írtam, csak beugrott, hogy mit beszéltünk az ismerősömmel. Rendszeresen megfordulok at üzletben, szóval látom a rollereket testközelből is. Persze a Kukirinnel nincs gyakorlati tapasztalatom, szóval nem támadólag írtam.
-
enginev3.0
félisten
válasz
xandrush0831
#33691
üzenetére
Furcsa
Ilyenkor már sosincs válasz
Se arra ahová eladó rollereket raktam be sok kmrel
Se arra amikor a segwayes supportot szidták redditenIlyenkor elvész a tudás, és majd egyszer újra feltámad
-
PociAti
őstag
válasz
xandrush0831
#33620
üzenetére
Hardveraprón évente kb. 1500 roller hirdetés jelenik meg.
2024 február óta figyelem intenzívebben a hirdetéseket, 98 KuKirin hirdetés volt azóta (A hirdetések kb. 15%-a ismétlődés)
Ebből a 98 hirdetésből
- 30 db nulla kilométeres,
- további 23 hirdetés 100 kilométer alatti alig használt roller.
Ha ennyire jó lenne, akkor mért szabadulnak meg a felétől 100 km megtett táv előtt??Mindössze 3 roller szakította át a 2000 km-es határt:
+-----------------------------------------+--------+------------+----------+
| hirdetes_cime | osszeg | datum1 | odometer |
+-----------------------------------------+--------+------------+----------+
| Kukirin G2 Master eladó | 280000 | 2024-09-11 | 3800 |
| Kukirin G2 Master eladó fix ár csak kp | 249999 | 2024-10-11 | 3800 |
| KuKirin M4 Pro | 110000 | 2025-06-18 | 3600 |
| Kukirin G2 Master (5 A töltés, Nutt 4 d | 240000 | 2025-06-28 | 2768 |
+-----------------------------------------+--------+------------+----------+
Abból az első 2 az egy termék, ezért csak 3 darab.
Miért csak ilyen kevés van belőle, ha szerinted annyira jók, és mégis milyen állapotban vannak ezek?1-2:
3800km van benne első széria hiba néha ha tele lesz töltve letilt a BMS aksi kábelt szét és össze kell dugni ,de töltőn van feszültség kijelző és a vége fele le lehet húzni,minden működik rajta jó gép.
3. hirdetés:
Az ár tartalmaz még 2 szett fékbetétet, valamint egy sima M4 vázat motor nélkül, de AKUPAKKAL(500km), kormánnyal, első felfüggesztéssel.
Hány rollerből lett ez összerakva hogy működjön?? Plusz egy váz, és egy 500 km-t megtett akkucsomag...4. hirdetés:
Első motorkábel, a hall szenzor és az első kerékagycsapágyak tavaly lettek cserélve ...
Külön a motor: 40.000
Minek kell hozzá külön motor? Ez is több darabból lett összerakva?? Miért kellett ennyit szerelni, hisz csak 2768 km-t tette még csak meg?Ennyi, nem több. Ez nagyon gyenge felhozatal a KuKirintől, főleg hogy komolyabb generál nélkül ezek úgy néz ki már rég halottak lennének.
Meg lehet nézni a relatív apró, 8,5 hüvelykes Xiaomi Pro 2 rollereket milyen futásteljesítménnyel rendelkeznek és relatív milyen kevés hibával.
3625 km-t futott példány hirdetése.
A kormányrúd lötyög, cserére szorul. 4900 km van benne.
A kormányrúd lötyögés általában csak beállítás kérdése, esetleg csavart kell benne cserélni, de a csere vagy külső rögzítő ára sem vészes.A Ninebot Max G30 modellek futásteljesítményére pár példa ugyaninnen:
Törölt hirdetés:
Karbantartott, szép állapotú Segway Ninebot Max G30 E II ... Jelenleg 4500 km, jó állapotú akku, 10-15k km-ig is elfut ez a típus
-
Dr. Szilikát
őstag
válasz
xandrush0831
#33666
üzenetére
Hangos kerregést okozhat valamelyik mágneslap elválása is, ami hirtelen jelentkezik és indikálhat komplett cserét.
Egy csapágy bezajosodik, az egy lassabb folyamat és lehet rá más kifejezés, nem a kerregés, de nem tudhatom, nem én hallottam.

-
válasz
xandrush0831
#33668
üzenetére
Gumival küldték a motort?
-
heavygrip
senior tag
válasz
xandrush0831
#33668
üzenetére
Én Toproller,de akkor végülis mindegy, úgyis a Kukirinnel kell felvenni a kapcsolatot.Király a videó, köszi,, hát na ez tényleg pofon egyszerű.
korrekt a gariztatás is. -
enginev3.0
félisten
válasz
xandrush0831
#33651
üzenetére
Nálunk is rengeteg van, minimum 6-8db, plusz mellette G4 és master, meg pro is pár darab
-
heavygrip
senior tag
válasz
xandrush0831
#33651
üzenetére
: Amúgy rohadt sok Kukirin G2 lett, gyakorlatilag már nem tudok úgy leugrani a boltba, hogy ne jöjjön szembe egy. :D Nem tudom hogy országos jelenség-e, de itt Tatabányán már nem lehet tőlük lépni lassan.
Yep, itt Nánáson is 3-as konvojokba tolják a srácok
de ugyanez a jelenség Hajdúböszörmény, Balmazújváros, Nagyhegyes, Hajdúszoboszló területén is.
Van egy két pálcika Rolleres is, pl Xiaomival illetve Navival mennek javarészt tinik,de egyre több mindenkinek van kukirinje. -
enginev3.0
félisten
válasz
xandrush0831
#33620
üzenetére
Természetesen alaposan utána nézett mindennek ezért tisztában van vele hogy működnek a gyárak
Nem tudok már mit mondani, minél többen jelenteni kell a hozzászólásait, hátha szólnak neki fentről hogy tök felesleges a hangulatkeltés amit csinál
-
PociAti
őstag
válasz
xandrush0831
#33620
üzenetére
Akkor vagy nem ugyanazt a Redditet olvassuk, vagy nem tudsz megkülönböztetni egy Xiaomi rollert annak klónjától.
Utóbbiból, széttört noname klónból tényleg nagyon sok van.
És az eladó pl. Walmart és a gyártó pl. Aovopro egymás között passzolgatják a vevőt. E-maillel és fotókkal forduljon a másikhoz.Ha azt állítod hogy az eladott példányszámok tükrében sok Xiaomi törik el, akkor a többi gyártó esetében mi lenne a helyes kifejezés? Sok szorozva "100csillió"?
-
DigitXT
félisten
válasz
xandrush0831
#33620
üzenetére
Hagyd el, nem fogod tudni meggyőzni.
Ami eltörik, az nem eredeti.
Az sem amit visszahívtak emiatt. (Szemellenzősen nyomja, de nagyon.) -
enginev3.0
félisten
válasz
xandrush0831
#33595
üzenetére
igen, ő tényleg elhiszi
Neki a márka = minőség -
válasz
xandrush0831
#33500
üzenetére
Én vinnék magammal mindig pompát, ilyen digitálisat temun ajándékba hozádvágják, azért van már kb 4-5 nekem. Mert ha puha gumival jársz az ereszteni fog utána. Meg nézd meg. h a szelep közepén az a izé ne legyen kilazulva. Nekem is enged 0.5 bart 3-4 hét alatt. Ha gumit cserélnél lehet megoldódna.
Amúgy a vicces kollégákrol pár szót, bezsirozzák a tárcsa féket, belevágnak a motor kábelébe. Nagyobb számú cégnél a hülye is több.
-
DigitXT
félisten
válasz
xandrush0831
#33500
üzenetére
Lehet, hogy a kollégák viccelnek meg?
Elég gyanús hogy csak a munkahelyen ereszt.alphamooncam: egyszer be akartam vásárolni defektjavításhoz rendes* cuccokat, mert nem akartam minden egyes apró szúrt lyuk után venni egy vadonatúj gumit. Viszont az, amit összeválogattam az adott webáruházban, soha nem érkezett meg, így nem lettem még gumis is (kicserélem bármikor, de javítani nem tudom). A slime meg szart sem ért.
*: a kukacolás gyors és jó (autón pláne), de igazán tartósan, hibátlanul belülről javítható.
Egyébként abszolút egyetértek, hogy veszélyes üzem, szóval ezt házilag azért inkább ne. -
enginev3.0
félisten
válasz
xandrush0831
#33500
üzenetére
Esetleg ilyen javító habbal kifújni a kereket? Nem tudom milyen, de autókhoz is használják
-
DigitXT
félisten
válasz
xandrush0831
#31801
üzenetére
Mivel az elektronika nem tud öngyógyulni, egy csapágy viszont kerülhet olyan állapotba, hogy épp nem mutat tüneteket, sanszos. Ha nem lenne garis, akkor egész biztos hogy a motor gyors szétdöntése mellett szavaznék, egy jó minőségű csapágy pár ezer forint.
(Munkára mondjuk elkérhetnek simán egy 10-est, ki kell fűzni a motort.) Gariztasd. 
-
xandrush0831
aktív tag
válasz
xandrush0831
#31800
üzenetére
Kieg.: most még annyit figyeltem meg, hogy nem zörög/búg amikor rajta van a súlyom. Akkor ez csapágy?
-
DigitXT
félisten
válasz
xandrush0831
#31798
üzenetére
Sanszos, hogy a valamelyik szenzor kotlott meg (mondjuk egy Hall a motorban).
Persze ha összeégett a tekercselés, az más kérdés, de gyári rolleren meglepőbb.
Gondoltam vezérlő hibára is, ha egy FET zárlatba ment, akkor még valamit talán
képes mozogni csúnya hangok mellett, de az se biztos... Nem mutat hibakódot?
(Mechanikai hiba lehet a csapágy szétesése, ami tekintettel arra, hogy mennyire
gagyi csapágyakat használ a Kugoo, nem lenne a annyira meglepő. Amúgy ezek
egyike sem GTK kategória, általában javítható olcsón, főleg ha értesz hozzá. Ha
nem, akkor persze szerviz, jó pénzért. Esetleg gari, ha még új vásárlás. Ez ilyen.) -
zzola
titán
válasz
xandrush0831
#31479
üzenetére
Érthető.
-
zzola
titán
válasz
xandrush0831
#31476
üzenetére
Érthető, de a gyártói megadott adatok sem számolnak a fenti tényezőkkel.
-
DigitXT
félisten
válasz
xandrush0831
#31377
üzenetére
Illetve jelen vs. valami elképzelt és folyton változó jövő, amire mindig optimalizálni kell a vásárlást, de legalábbis félni kell tőle! Ennek már 5-6 éve minimum. Fingreszelés tényleg. Tudom-tudom, most már istókuccse hatályba lép, jövőre, szóval idén ne vegyen semmit!
-
Hieronymus
veterán
válasz
xandrush0831
#31350
üzenetére
Csak megemeli a kontrasztot, Nehezebben lehet észrevenni a sávodban közlekedő akármit illetve gyalogost.
Kerékpárok esetében, mivel a lápa elhelyezése általában nem fix. Be állítják vakítóba.
Autóval , enyhe esőben amikor a szélvédőre eső cseppek önállóan szórják a fényt nem okoznak örömöt és boldogságot a látvány. -
Hieronymus
veterán
válasz
xandrush0831
#31344
üzenetére
A kicsi kínai alaposan vakíthatja a szembejövőket.
-
válasz
xandrush0831
#31344
üzenetére
Hehe ez milyen lámpa?
-
válasz
xandrush0831
#31265
üzenetére
Kb ugyanez.
A "nevelő célzat" tudom, h némi "felsőbbrendűségi" felhangja van, de sajna nincs más mód. :/
Iskolákban kéne a tananyag részévé tenni, h a bicikliút az nem járda.
-
DigitXT
félisten
válasz
xandrush0831
#31167
üzenetére
Megnéztem a vezérlőset, kíváncsiságból (szeretem a vezérlőket
), hááát...
Maga a vezérlő pofás, rendesen le van interfészelve + ki van alakítva a helye:
kialakításában hajaz a G300-ra, bár a csatlakozói (értelemszerűen) kisebbek.
(Tök jó, hogy hozzá kell csavarozni a vázhoz, jobb lesz a hűtés, nem mozog!)Ami viszont a műszaki segítségnyújtást (ki a célközönség, szerviz?) illeti, tök
jó, hogy ír meghúzási nyomatékokat is (konkrét pici értékeket 0.8, 1, 2.5 Nm),
pici tűréssel (±0.1Nm), erre T-kulcsot használ, nem nyomaték-csavarhúzót.
(Néztem közben még további videókat, sehol nem használ nyomatékkulcsot:
húzd meg 45 Nm-re meg 65 Nm-re a kerékanyát sima villás kulccsal. Hát izé!
Meg lehet csinálni, de kezdőként vagy laza csavar lesz a vége, vagy rátépett.)Meg úgy általában, ahogy kinyitja, semmi kábel-menedzsment nem látszik: a
kábelek jönnek mennek. Vmi katonás rendet vártam volna a dicséret alapján.
Ja és hiányolom a tömítést, a műanyag alsó burkolat és a váz között. Csak a
kábel átvezetésekben van gumi, körben látszólag semmi (pedig nem ártana).Dióhéjban. (És még mindig ott lebeg a kérdés, hogy aki csak megveszi, mert
ez a legfaszább masina ami kijöhet egy gyárból, miért is bontaná atomjaira?
Különösen izgalmas a beépített töltő, aminek a földelését, egy vezérlő csere
esetén is le kell kötni, majd utána vissza... ha ez elmarad, abból balhé lehet!)Azért nem rossz! (Nem tákolmány = dizájnosnak tűnik egy laikus* számára.)
Tetszik még, hogy az akku is le van csavarozva. Nem kell ragasztani, megáll.
Tetszik továbbá a szétszerelhető felni: könnyebb gumit cserélni, ha leveszed.*: ha sosem szerelt még rollert, mégis mi alapján fogalmaz meg ilyeneket?

Kugoo tulaj legalább tudja, mi fán terem a vezérlő csere, ha szükséges volt...
Vagy nem, mert elvitte szervizbe, mivel nem ért hozzá / nem akarja elrontani.
Féktárcsát se biztos, hogy rábíznám az egyszeri használóra. Miért is cseréli?
Elkopott? Esetleg annyira "papírvékony", hogy eleve érdemes jobbra cserélni?
Esetleg azért, mert a rettenetesen szakszerű gumicserénél széjjelgörbült?![;]](//cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)

-
DigitXT
félisten
válasz
xandrush0831
#31141
üzenetére
Nagyjából így, csak a mezei eladó hívja az osztályvezetőt, aztán az eldönti...

Alapvetően jogukban áll kedvezményt adni, ha úgy ítélik meg, hogy úgy is megéri.
Amúgy ráhibáztál, pont vmi nagyobb értékű TV vásárlásával kapcsolatos volt.
-
DigitXT
félisten
válasz
xandrush0831
#31097
üzenetére
Ugyanez pepitában, amikor tempomattal vereti és gyakorlatilag egy kapcsoló a gázkar, úgysem megy jobban. Na az ilyeneknek nagy pofára esés, amikor valami értelmezhető nyomatékú vasat próbálnak ki, mire rájönnek, hogy mit kellene csinálni egy gázkarral... (Teszem hozzá, hogy nem feltétlen biztonságosabb, amit tud gyorsabban menni, mivel sajnos annak is van realitása, hogy akkor fog is gyorsabban menni: ami limiteres, azzal garantálható kizárólagosan, hogy nem fog gyorsabban menni, de hogy gázol-e, az nem. Halkan jegyzem meg, feltehetné a kezét, aki kerékpárúton gázolt már. Tudjukki igen.
)Ui: a teljesítménynek nincs közvetlen köze a végsebességhez... Bizonyos esetben igen: pontosan akkor, ha a legyőzendő közegellenállás épp akkora, mint a max. teljesítmény. Minden más esetben más limitáló tényezők hatnak a roller viselkedésére... (Gondolom mostanra már mindenkinek közismert a BLDC motorok nyomaték karakterisztikája.
Amennyiben nem, érdemes utána járni, hogy miről szól a görbén a jellemző 3 szakasz, mivel ha ez megvan, akkor lehet kontextusba helyezni, hogy mi köze a teljesítménynek mondjuk a végsebességhez, vagy akár a gyorsuláshoz. Hint: nem feltétlenül sok.
) Field weakening, mint 4. szakasz atipikus kommersz rollereken, VESC tud ilyet, meg ha belerakják a gagyi kínaiba mint turbó mód, akkor az is, de amúgy nincs benne köszönet.
-
front3r
őstag
válasz
xandrush0831
#31097
üzenetére
Mondjuk ez függ attól is, hogy nagyvárosban mész 25-el, ott akár sok is tud lenni, de egy vidéki úton meg kevés is. De ez megint függ az út minőségétől, stb.
-
enginev3.0
félisten
válasz
xandrush0831
#31077
üzenetére
Tök mindegy mit mondasz neki, ezt fogja hajtani, olyan mint egy fogaskerék, erőltetett és unalmas is

Az mellékes hogy több ezer km-es kukirin rollerek is vannak, és azért van esetleg több gond ezekkel, mert a vásárlók része tizenéves hülyegyerek akik úgy mennek mint a bolond, és ki tudja mit művelnek a rollerrel amitől tönkremegy, de a lényeg hogy ha ő azt mondja ez mind hulladék akkor bizony ez mind hulladék, mármint alsópolcos.
Nekem is G2 van, mostanában már azért jópárszor mentem vele, végre ebben a 15+ fokban már tudom használni, nem fagyok rá, alig várom hogy hónapokra letegyem az autót
-
PociAti
őstag
válasz
xandrush0831
#31075
üzenetére
Minden egyes típusnál, minden egyes modellfrissítésnél ugyan az a szöveg megy:
"az elődjével még problémák voltak, de ennél már javították".
Ezt a Kugoo / KiKirin tulajdonosok magukra is tetováltathatnák.
A következő modellfrissítéskor ugyan ezt el fogják tudni mondani.A rendkívül rövid garancia, amit vállalnak* az arra enged következtetni, hogy ami most még működik, azt az állapotot nem tudják hosszan garantálni.
*Az értékesítési lánc, ahogy árulják ezeket az alsó polcos kínai termékeket az garancia arra, hogy ne nagyon tudd érvényesíttetni a garanciát. Ha szerencséd van, akkor huzavonát követően küldenek valami alkatrészt, aminek a beleszerelését magadnak kell megoldani.
Vagy ha magyar kereskedőnél veszed, akkor megküzdhetsz velük. Normális kereskedő szerintem nem veszi fel a kínálatára. -
PociAti
őstag
válasz
xandrush0831
#31073
üzenetére
Ha még nem találkoztál vele, ideje lenne elolvasni a tavalyi nyírteleki esetet.
https://logout.hu/tema/kis_roller_topic/hsz_26494-26568.html Még folytatódik ezután is, de a lényeg talán ebben a részben már elhangzott.Amit nagyjából lehet tudni, a srác egy jó minőségű útszakaszon ment a Kugoo / Kukirin G2 Pro rollerjével, feltételezhetően elég nagy tempóban, és egy huppanó megdobhatta. (Nem volt kátyú, nem volt egyéb úthiba, hiába írták ezt egyesek.) Leérkezést követően vagy beszitált, vagy alá fordult a kormány. Az első villája elég kritikus szokott lenni a Kugoo-knak, tervezési hibák tömkelegét cipelik magukon. Ettől függetlenül emberi hiba is lehetett, mert mondjuk nem fogta jól a kormányt (bár ennél a tempónál ez nem valószínű), vagy valami más hiba történt, ez már nem derül ki, de a baleset helyszínét nézve nagyon hamar földet ért a srác. Nem viselt bukósisakot. A sisak a balesettől nem, de a közvetlen haláltól valószínűleg megmenthette volna.
Új hozzászólás Aktív témák
- Filmvilág
- Milyen autót vegyek?
- Veszélyben az adataid? Gond van a WD népszerű HDD-ivel
- Call of Duty: Black Ops 6
- iPhone topik
- Formula-1
- Milyen okostelefont vegyek?
- Teljes verziós játékok letöltése ingyen
- Pánikban a világ a Radeon RX 5000 és 6000 sorozat támogatása miatt
- Apple Watch
- További aktív témák...
- Azonnali kézbesítés az év bármely pillanatában
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 9700X 32/64GB RAM RX 7800 XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Lenovo Thinkpad T14 Gen 3, 1 Év Garanciával
- LG 27GR93U-B - 27" IPS - UHD 4K - 144Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDR 400
- Corsair T3 RUSH gamer, irodai szék
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő
)

De legalább kaptál egy kapaszkodót. 

Már az se érdekel, ha sérült.
A 10 ev gazdasagi valsag utan most Europa legnagyobb gazdasagi novekedeset produkaljak, az osszes hitelminosito felevente felminositi pozitiv kilatassal. Ugyanez volt a digitalizacioval is, amikor mar minden europai orszagban online inteztek a dolgokat, itt meg sorban kellett allni a hivatalokban. Most meg a microsoft informatikus vilagbajnoksagon gorog lany lett az elso es gorog a 3. Vihar kozeledtevel teruletenkent elkezdenek riasztani a mobiltelefonok....rengeteg a pelda. Gondolom most a kozlekedesi moral is az elvonalba fog kerulni




