- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- iPhone topik
- Xiaomi 14T Pro - teljes a család?
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Milyen okostelefont vegyek?
- Mobil flották
- Változó design, tekerhető lünetta: megjött a Galaxy Watch8 és a Classic
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Motorola Edge 50 Ultra - szépen kifaragták
- Egy óra, két rendszer
Új hozzászólás Aktív témák
-
Melack
veterán
válasz
AMD Power #12006 üzenetére
Intelligenciához? Az erősen diszkriminatív. Nem megbántani akarok senkit, de bizonyos emberek (nem csak a nők között) hiába rendelkeznek magas intelligenciával, ha nem érzi a vezetést. Tőle inkább ne tanuljanak az "újak". Szülővel mondjuk lehetne, már ha olyan a kapcsolat - ez manapság eléggé lecsökkentené a lehetőségeket.
Ami jó lenne, ha nem tekintenének közveszélyes bűnözőként a parkolóban gyakorló apa/anya + gyerekük kombinációra - mert sok esetben ezek is sokat tudnak segíteni a friss jogsisoknak (abba ne menjünk bele, hogy sok szervizúton a még tanuló vezető vezet, és valaki [szülő] felügyeli)
-
Melack
veterán
válasz
AMD Power #12004 üzenetére
A vezetés veszélyes üzem. Emitt tartom azt, hogy bizonyos korlátozásokat kellene bevezetni a friss jogsi mellé. Nem megbántani akarok senki, aki most tanul vezetni, de tudom, hogy kegyetlenül más a forgalom, mint az oktatás. Ha nincs kint a "T" jelzés, azért, ha kint van, azért. Jó lenne, ha mindenkinek először mondjuk 1000 km-t kellene vezetnie felügyelet mellett - és ott lehetne az alsó korhatár 30 év, hogy a boyracer életérzés kimaradjon. (Privát véleményemet olvashattátok)
-
Melack
veterán
válasz
AMD Power #11996 üzenetére
Én eléggé f*stam attól, hogy Pesten vezessek. De lassan elmentem itt is párszáz kilómétert, és kezdem megszokni. Az egy dolog, hogy emiatt ott, ahol lassabb az élet folyása (pl. szüleimnél ) ott szerintem engem tartanak bunkónak a vezetési stílusom miatt. Nem feltétlenül Pest a legjobb hely megtanulni vezetni, de sok előnnyel jár.
-
-
válasz
AMD Power #10207 üzenetére
utóbbi. szóval 7 éve, mióta megszerezte a jogsiját gyakorlatilag egy km-t se vezetett. ezért jobb lenne mégis oktatóval, mint saját szakállra gyakorolgatni a városban, ahol senki nem tud belenyúlni, ha esetelg hibázna valamit. mivel hölgyről van szó, aki kicsit túlizgulja a dolgot, ezért kifejezetten türelmes, kedves oktató kerestetik. az se baj ha szintén hölgy
-
-
Drizzt
nagyúr
válasz
AMD Power #8822 üzenetére
Kulfoldon volt mindez, most hirtelen nem tudom megmondani, hogy sarga volt-e az utburkolati jel, vagy feher, mert semmit nem lattam belole. A felfestesek nagy resze sarga, de akad feher is. Plussz erdekesseg, hogy elozni errefele szinte csak autoplayan szabad. Egyetlen helyet talaltam kb. 600 merfold alatt, ahol nem autopalya volt, s nem volt tilos elozni.
Carlo009: Legalabb egyiranyuba szembe?
Az a szep. Nekem ketszer is sikerult befordulni mar, mindketszer rendor szeme lattara. Szerencsere gyorsan sikerult leallni a szelere es megfordulni.
-
-
Dexar007
veterán
válasz
AMD Power #8601 üzenetére
Ezen lehetne azért vitázni...
Van aki szerint 100.000 km van aki 200.000-et kell ahhoz menni..de az sem mindegy azért h milyen körülmények között..
Mert en is mentem mar pl 50ezret..de ujat meg siman tudna nekem mutatni barki..pl holanc nalam kimaradt,,havas autopalyan meg nem mentem ilyesmi.. -
blokad
senior tag
válasz
AMD Power #8595 üzenetére
Oktatom szavaival elve, vezetni egy cerkof majmot is meg lehet tanitani, kozlekedni, na az a nagyobb falat.
Elvezetni az autot mar megtanulod az oktatas alatt, joforman a rutin elso par orajan szinte mar reflexe valik a kuplung-gaz valto harmas, es azert ezt teljesen nehezen felejted el, max mint a biciklizest, hogy kell egy kis ido, ha kihagysz mire megint visszaszoksz.
-
Oracle
senior tag
válasz
AMD Power #8482 üzenetére
Neked hogy megy a vezetés a forgalomban? A kezdeti para már elmúlt nálam de még mindig elég izgalmas
pláne tegnap, kimentünk a soroksári útra 70re kellet elég gyorsan felgyorsulni aztán határút majd 3sávos üllői út, majd tankolás végül a balkán utca bihari út kereszteződésben volt egy baleset és rendőr irányította a forgalmat. De amit az a rendőr csinált olyat nem tanultunk KRESZ órán
össze-vissza forgott mindig azt hittem hogy na indulunk aztán mégse.
-
shteer
titán
válasz
AMD Power #8357 üzenetére
thx!
elsőrea végén azért megkaptam, hogy egy kézzel nem kellene kanyarodni meg kinyomott kuplunngal se - mondtam h megfogadom a tanácsokat
de semmi parás helyzet nem volt (egy jobbkezest nem kaptam meg egy robogóstól), szabályosan közlekedtem, a zuglói forgalom is velem volt
-
VR6-Fan
veterán
válasz
AMD Power #8287 üzenetére
nekem csak az árával van gondom, ennyiért veszek bármilyen első kerekes még használható kocsit és elkezdem azt legyalázni
hüm azért elég könnyű padkát fogni még gyorsan se kell menni.
BMW001:ahhoz keményen kéne dolgoznom hogy ott komoly bajok legyenek vagy extrém hülyének kell lennem.
2 napja is elkezdet a befecskendezésem szórakozni és dőlni bele a benzin (értsd 8km 4l benzin) ha szokták menni a régi 6-oson érdnél van egy közös szakasza a 7-essel a teszkotól meg a turbo körforgalomtól indul, köv körforgalom, első kijárat S kanyar, eleve nem 30-al szoktam oda besni, de az első kanyarba 2.-be mindig állok a gázon, a második kanyarba meg 3.-ba az már 130 környéke volt, és még mindig nem vált alul kormányzottá vagy nem kezdte el riszálni, pedig khöm jelen pillanatban a futóművem és a gumik se állnak a helyzet magaslatán.
ellenben a kis ABS-es ESP-s kb hasonló futóművű 75le-s polo-t gáz nélkül is megtudtam indítani
no meg tényleg sajnálnám erre
/nyilván jéges út szimuláción ez is meg az is csúszna/ -
saguaro
tag
válasz
AMD Power #8282 üzenetére
Mondjuk te egy ritka eset vagy, mert 3 éves jogsival, sok levezetett km-el még mindig tanulónak érzed magad, félsz, nem vagy biztos magadban, és amiatt hatalmas görcsbe esel, hogy dízel után benzinest kell vezessél.
Jó esetben ez még egy teljesen friss jogsisnak, aki 1 hetet vezetett, sem lenne szabad gond legyen.
-
dJ Peer
aktív tag
válasz
AMD Power #8280 üzenetére
Szerintem sok értelme nincs...
Majd vezetsz több tízezer km-t, a saját autóddal, melegben, esőben, hóban, fagyban, aztán az sokkal többet ér, minthogy pénzért bohóckodsz egyet egy pályán, ahol tudod, hogy milyen feladat lesz. De akinek van ilyenre pénze, az menjen...
Szerintem. -
hNp88
aktív tag
válasz
AMD Power #7818 üzenetére
én is, pedig olyan hibát csináltam, amiért megérdemeltem volna, hogy ott helyben kivégezzenek.
szerk.: pár hsz-el ezelőtt kérdeztem hogy ocsmányirodába kell-e majd az orvosi alkalmassági papír. hát kelleni kell, de nem a saját példányom, hanem visszakaptam az nkh irodában a vizsgaigazolással együtt azt, amit még a kresz-tanfolyamra való beiratkozáskor adtam az oktatónak.
-
bzoley
veterán
válasz
AMD Power #7667 üzenetére
Azért gondolom feltűnt, hogy a legtöbb hasonló "élmény" az első km-ekről szól.
25000km után szerintem nem sok hírértéke van, eddie17 50km-ének hamarabb lehet gratulálni. Szinte naponta megtesszük a BP-Pécs-BP utat, ami szintén közel van az 500km-hez, mégsem veregetjük meg egyik sofőrünk vállát sem, hogy mekkora teljesítmény volt. Egyik sem kezdő vezető. Az meg már szinte szégyen, hogy 10nap kihagyás, és ennyi km után "furcsának" találod az autót. -
tothm
őstag
válasz
AMD Power #7525 üzenetére
Hát abból gondoltam, hogy a diesel-ben a kuplung sokkal jobban használható több mindenre, mint a benzinesben. Ha felmegyek a lejtőre, akkor ott a dieselben nagy szerepe van a kuplungnak... Ebből gondoltam... De miért, szerinted ugyanazzal a technikával kell megcsinálni mind a kettőnél?
-
leeate
senior tag
válasz
AMD Power #7500 üzenetére
De nem értem, hisz nem a biztosnak kell befizetni azt a 11 ezret! [én még 3600-ért vizsgáztam, de hogy volt pofájuk így megemelni??]
Vagy esetleg a háttérben működik valamilyen rendszer, hogy a bukások után prémiumot kapnak, esetleg eleve meg van nekik adva a szükséges arány, akár a torrentnél? Ha így van, akkor nagy sötétségbe van borulva az ország. -
Atomgeszi
nagyúr
válasz
AMD Power #7234 üzenetére
És azok akiknek több év megvan a jogsijuk, miért mennek 30-cal? Mert ebből is rengeteget látok az úton, és marha idegesítő, hogy még a középvonalhoz húzódik teljesen, bömböl a zene a bmw-ből ,és jó esetbe megy 35-t, én meg ebbe a 35 fokba mennék már nagyon a dolgomra, de ott kell pöcsörögni mögötte, mert ő megteheti, hogy nem megy. Ilyenkor az agyam eldurran, komolyan mondom.
-
bok92
addikt
válasz
AMD Power #7236 üzenetére
Nekem is néha mondja, hogy kicsit több gázt, de általában bent a városban 40 körül szoktam menni(gyorsabban nem is mehetek).
Egyébként ti nem voltatok idegesek miközben hajtottatok?Mert nekem sajnos az a legnagyobb problémám, hogy mikor beülök az autóba,akkor eléggé ideges leszek,majd amikor nagyobb forgalomba kerülök,akkor ne is mondjam...Habár napról napra úgy érzem, hogy jobb és jobb,de nem eléggé.
És jövő csütörtökön lesz az elméleti vizsgám, majd rá egy hétre(talán) a hajtás.Úgyhogy jó lenne ha nyugodtabb lennék
Esetleg valami tanács ezzel kapcsolatban?
-
-
Zewa
senior tag
válasz
AMD Power #6677 üzenetére
Elmehetnek ezek a jó kurv@ anyjukba...
Diák létemre saját keresetből fizetem majd a jogsim és azért az a +10ezer forint is pénz... (Ha minden igaz kora nyáron lesz esedékes)Nem hiszem hogy változtatna bármit is, max annyit hogy a vizsgabiztost többen fogják le kenni. (Lehet hogy durván hangzik de ez nálam is fent áll.)
-
-
MaciG
addikt
válasz
AMD Power #6508 üzenetére
Ez annak felel meg, hogy ezzel a papírral hivatalosan is szállíthatsz bárkit aki neked ezért fizet. Pl.: ha elmész egy céghez dolgozni ahonnan lehet autót kölcsönözni és hozzá sofört is, akkor ez oda jó. (pl.: nagyobb esküvökre,reptéri személyszállítás,stb.)
Mert az ,hogy hivatásos sofőr az elég tág fogalom azért, mert külön vizsga kell már minden xarhoz. (Teherautónál ugye a BÁF, busznál meg a GKI, stb....) -
t1
veterán
válasz
AMD Power #6345 üzenetére
Nekem 1 év alatt a kocsimba amit tettem 35639km
és elég sokszor voltam Pesten is vele, Miskolcon is, most meg jöhet a műszaki.
"Csak 1xülj dízelbel töbször nem kell benzines autó"..... hát nem is egyszer vezettem már 1.9TDI SuperB-t és az se fogot meg 0-60 ig olyat nyom mint a suzkám városban biztosan lomhább, vezettem most egy új Swift Sportot (1.6 125LE) hát na az már ugrott mondjuk 200-nál kifulladt ( jó kis teszt vezetés volt)
-
G@bi90MR
aktív tag
válasz
AMD Power #6331 üzenetére
Lehetséges, kinek mi jön be.
Mikor nem hivatalosan apum és bátyám révén tanultam vezetni, benzinest nyúztunk. A jogsit 1.4-es TDCi Fusionon raktam le, de valamiért az a kocsi nem nyerte el a tetszésemet. Ment, ha kellett, de picit fura volt nekem. Utána felüdülés volt a benzines, és picit nehezebb is a kezelése, de hamar ráhangolódtam. Apum szolgálati kocsija 1.9-es TDI Caddy, na azt nagyon faszán lehet érezni méretei ellenére és egészen jól húz még közepes fordulaton is. Ha első autót kéne vennem, konkrétan nem kötném ki, hogy most benzinest vagy dízelest vennék, az ár döntene és a tartósság elsősorban.
-
Manitou
veterán
válasz
AMD Power #6256 üzenetére
Eddig autopályán annyit mentem amit oktatáson, felmentünk egy kis szakaszon aztán le.
Ma voltam először egy kicsitt hosszabb úton vezetni. 80km-t mentem egyszerre, ebből kb 20km volt város, a többi főútvonal vagy alacsonyabb rendű mellékútvonalak.
Kicsit gáz még ez az elindulás nekem benzinessel, mivel dízelen tanultam
Remélem hamar belejövök, ma egy párszor lefulladtam
-
Manitou
veterán
válasz
AMD Power #6173 üzenetére
Kösz
Nem tudjátok, hogy most mi a tehendő. Hogyan tovább?
Elvileg be kell menjek a közlekedési felügyelethez, aztán ott majd kapok valami papírt
Majd onnan a városházára :és majd ott csinálják meg a jogsit.Az normális, hogy a kis fényképes vizsgapapíromat nem kaptam vissza? Pedig direkt rá is kérdeztem az oktatónál. Azt elvileg majd ők (oktató vagy vizsgabiztos
) leadják a közlekedésfelügyeletre. Nekem csak a rutin vizsgalapom és a forgalmi minősítő vizsgalapom van meg.
Nem teljesen világos, hogy most akkor bármikor bemegyek ügyfélfogadási időben a közlekedés felügyelethez csak egy személyivel és ennyi? Majd adnak valami papírost, amivel elmegyek a városházára.
Szóval valaki leírhatná mi a menet manapság
-
jerry311
nagyúr
válasz
AMD Power #6160 üzenetére
Ez is egyfajta IQ teszt, aki túl hülye, hogy megjegyezze őket, az nem megy át a KRESZ vizsgán.
Ezt pl. el kell kerülni.Szvsz, nem a KRESZ-t kell változtatni, hogy betartsák. Azt kell elérni, hogy a várható következmények, büntetések arra ösztönözzék a vezetőket, hogy ne szabálytalankodjanak. Ha ez nincs meg, akkor lehet bármilyen a KRESZ, nem fogják betartani.
-
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
A topicban jogvédett szellemi termékeket (szkennelt szervízkönyv, stb.) megosztani szigorúan tilos!
Aki mégis megteszi, azt figyelmeztetés nélkül véglegesen kitiltjuk.
- NEC MultiSync V421 monitor (42") 1920 x1080px
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad P50 - i7-HQ I 16GB I 256SSD I Nvidia I 15,6" FHD I Cam I W10 I Gari!
- Apple iPhone 16 Pro Max - Desert Titanium - 256GB 1 ciklus 100% akku! 1 év garancia! Új készülék!
- Telefon Felvásárlás!! iPhone 14/iPhone 14 Plus/iPhone 14 Pro/iPhone 14 Pro Max
- Csere-Beszámítás! RTX Számítógép PC Játékra! I3 10100F / RTX 2060 12GB / 32GB DDR4 / 500GB SSD
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest