Új hozzászólás Aktív témák
-
Rison77
senior tag
válasz
jerry311 #15428 üzenetére
Ja, persze avval a részével nem vitatkozok, hogy friss legyen, azon húztam fel a szemöldököm, hogy labor nélkül nem adnak ki igazolást, az előző hosszabbításnál fixen nem kértek még, és körbekérdeztem ismerősöket 1-2-nek volt most hosszabbítás, és náluk sem volt kritérium a labor, szokásos háziorvosi vizsgálatok, aztán kimagasló órabérrel jutalmazva az 5 perces mutatványt meg is kapták a papírt.
-
HoaryFox
őstag
válasz
jerry311 #15416 üzenetére
Ha szigorúan pénzügyi oldalról nézzük, akkor:
- ha most kérem a 2-es kategóriát, majd 5 év múlva újra kell csinálnom, akkor 2 egységnyi pénzért kapok 10 év alkalmasságit.
- ha most csak az 1-est "csinálnám meg", és majd 1 év múlva a 2-est, akkor 2 egységnyi pénzért kapok 6 évnyi alkalmasságit.
Tehát az előbbivel jobban járok úgymond -
Dißnäëß
nagyúr
-
pvt.peter
őstag
-
Marci112233
addikt
válasz
jerry311 #15359 üzenetére
Köszönöm a választ!
Egyenlőre marad ahogy van és 1 év múlva újra hosszabbítom, de rápróbálok a szakorvosnál, hogy hátha ráírja hogy megkaphatom 10 évre is. Most is azt kereste a háziorvos hogy mennyi időre adhatja meg, mert időt nem írt rá most a szakorvos, így szerintem ha rá lett volna írva a 10 év akkor most is megadta volna a háziorvos, de ha 10 nem is de legalább 5 évre remélem engedni fogják majd.
Az viszont biztos, ha nem feledem el, akkor jelentkezek majd, hogy mi lesz 1 év múlva belőle.
-
David891
csendes tag
válasz
jerry311 #15257 üzenetére
Jó persze ilyen is van.Nagyon kettős a mérce van nagyon nagy fasz vb is illetve elnézőbb is aki tényleg úgy tekint rád mint egy tanuló és 30-40 órája tanul.
De ha olyan hibát követ el az ember akkor mind2 meghúz.Én erre értettem..
Van oktató haverom nagyon durván megy a vizsgáztatás amiket mesél csak pislogok.. -
Imilenni
addikt
válasz
jerry311 #15186 üzenetére
Egyébként a motoros KRESZ tényleg ennyire eltér a B-től, hogy külön vizsgázni kell belőle?
Mennyivel rövidebb mint a B KRESZ? Gondolok itt arra hogy a vizsgán hány kérdésből válogathat a vizsgarendszer?Gs500-át néztem, 500 körül már vannak vannak belőlük, 1-2 szezonra elég lehet, ami tetszik az az újabb Honda CB500F, de jelenleg nincs másfél millió motorra
-
Atomgeszi
nagyúr
válasz
jerry311 #15172 üzenetére
Ja, nyilván
Csak arra voltam kiváncsi, ha levizsgázok T-re majd, akkor mi lesz a menet az okmányirodával. Csak, mert pont 1 hónapja hosszabbítottam 10 évre jogsit(nem egész 10 év, mert nem adták meg kereken, mert csak születésnapig, ami épp 9 év 3 hónap -- hogy .... ), aztán ilyenkor újra plasztik kártya nyomtatás meg minden ezzel járó dolog?
-
Carasc0
őstag
válasz
jerry311 #15063 üzenetére
Nem parkolhatsz zöldre? 140 oldalon keresztül én ilyen szabállyal nem találkoztam. Vagy Kotra úr kihagyta.... Hogy szól az erre vonatkozó várakozási szabály pontosan?
2 irányú út esetén ha a másik oldalon meglehet állni, akkor 5,5 méter kell. Az nincs meg sztem sem. Ez is egy szempont lehet.
-
Carasc0
őstag
válasz
jerry311 #15044 üzenetére
Pont az út kereszteződés amit a leghamarabb megértettem és megjegyeztem. Szoktam gyakorolni. Az tetszik.
Amúgy itt lett emlegetve mozgóképes kérdések... Ott is vannak nyilak a kereszteződésben? Vagy az mitől másabb mint a snassz kép?sugarforce: Közben megnéztem, hogy sanszos hogy a könyv kérdései vannak digitalizálva. Nem baj. Kotra teszt könyv csak elég.
GeneraL_XTX: Győrben pl. ahova én szeretnék járni, ott májusra semmi jelentkezési dátum nincs megadva.
BÁr online jelentkezés van. Gondolom az az eljárós tanfolyamra vonatkozik vagy nem tudom.
-
Fulár
senior tag
válasz
jerry311 #14950 üzenetére
Az igen!
Mindenesetre fiatalon azért egy hajszálnyival talán könnyebb!
Bár az érem másik oldala az,hogy az ember idősebben azért lényegesen higgadtabb és megfontoltabb!
Tudom,hogy ezt butaság lebontani nemre vagy korra vagy akár anyagi helyzetre de sajnos a statisztikák azt mutatják,hogy a fiatalok és friss jogsisok.pláne olyanok akiknek apuciék nagy bazi erős autót tudnak a seggük alá tenni,nagyon sok balesetet okoznak. -
válasz
jerry311 #14937 üzenetére
Egyszer buktam forgalomban, 43 gyakorlati orat vezettem a 2 ora vizsgaval benne.
Elmelet 54,6k
orvosi 7,2k
eu oktatas 18,5k
gyakorlat(41 + 2 vizsga ora) 90k + 50k + 40k + 30k -> 210k
vizsga 11k + 11kEz videken, megyeszekhelyen.
Ha valaki most kezdi, szerintem 300-ra keszuljon, aztan ha ugyes, pozitivan csalodhat. -
NeoPampalini
senior tag
válasz
jerry311 #14881 üzenetére
Jó, nálam ez kimerül egy - nem túlzottan ingerült - mondatban, ennyi.
Még sose dudáltam/villogtam rá senkire, pedig az is kb. nemzeti sportág.
(Szerencsére apám végtelenül nyugis természetét örököltem, mondjuk az emberi hülyeség a vezetéstől függetlenül mindig is zavart.) -
NeoPampalini
senior tag
válasz
jerry311 #14878 üzenetére
Ilyenekkel lehet felhúzni idegileg, hogy: indokolatlanul lassú/gyors; buszsávban haladó; seggemben haladó és útról letoló (aztán negyed óra múlva is csak két autóval van előttem); mobilt babráló; párjával folyton smároló; utassal beszélgető; megelőzném, erre padlógázzal válaszoló... és még tudnám sorolni.
De a múlt héten volt a legszebb, amikor autópályán a csávó szó szerint tök középen haladt, és sehonnét sem lehetett megelőzni, jelzésre nem reagált, csak ment előre, mint a bányaló, százzal.Kéne egy dashcam, nem vezetek sokat (napi 55 km), de ami ekkora távolságon történni tud, az nem semmi.
-
válasz
jerry311 #13764 üzenetére
"Még mindig nem sikerült felfognod/elfogadnod, hogy az emberek többségének teljesen mindegy, hogy mit csinál az autója, hány lóerős, milyen sebességi fokozatban van, hogy be tud-e venni egy kanyart 100-zal vagy csak a megengedett 60-nal. (úgysem megy gyorsabban, mert szabálykövető, meg minek?) Nekik az autózás nem élvezet, hanem a napi rutin része, a kötelező etap, hogy beérjenek a melóhelyre kenyeret keresni."
Én nem tudok ezzel egyetérteni, mert a fővárosiak jó része meglehet, hogy ilyen, de vidéken azért más a helyzet.
Az én ismeretségi körömben jórészt mindenki szereti az autóját és az autózást is. Egyértelmű, hogy létezik az a réteg is akikről te beszélsz, de szerintem biztos, hogy országos szinten nem ők képezik a többséget.
Ha az lenne amiről beszélsz, akkor valóban mindenkinek mindegy lenne, hogy mit vezet. Az autókereskedések/gyártók tönkre mennének mert mindenki a legolcsóbb kommersz kocsit venné meg amivel a "kötelező" tempót tudja diktálni aztán jó napot. Akkor meg ugye minek a választék, felesleges lenne."Nem értem, hogy honnan jön a lóerő kérdés, mert azt nem említettem sehol. Az S2000-ben sem a 200+ lóerő a lényeg, sokkal fontosabb, hogy könnyű és van egy fasza futóműve."
Ez már csak szőrszálhasogatás a részedről.
Jól tudod, hogy miről beszélek. Igaz, hogy nem írtam le, de én sem csak kifejezetten a lóerőkre gondoltam.
Tiszteletben tartom a te nézetedet, de nem értek vele egyet. Szerintem a továbbiakban kerüljük is ezt a témát mert csak egy meddő vita ez közöttünk.
Respect. -
válasz
jerry311 #13757 üzenetére
Amit leírtál, hogy mi mennyibe kerül azzal nem lehet vitatkozni mert ezek tények, van némi rálátásom a dolgokra nekem is. Én sem 20 éves vagyok már. Eredetileg autószerelő végzettségemmel (amit bevallok, nem sokáig gyakoroltam, legalább is munka szinten) a szállítmányozásban dolgozom és megszállott motoros vagyok, tehát majdnem minden téren van valami fogalmam, hogy mi mennyibe kerül. Viszont akkor sem értek veled egyet. Automata váltóügyben nem is kell nagyon elmenni messzire, drága autók fele meg végképp nem.
Van két mérnök barátom akik a hazánkban gyártott népautó üzemben (Suzuki) dolgoznak. Történetesen az S Cross és a Vitara automata váltójáról van szó. Már az S Cross váltója is viszonylag egy túlbonyolított szerkezet volt, de a Vitara-nál ezt még csak fokozták. Persze mind két típusnál az automata váltón belül is több verzió létezik már (kb mindegyikkel mentem). A lényeg, hogy ezek a barátaim az utolsó csavarig ismerik ezeket a váltókat (persze csak a rajzok alapján, mert nem itt rakják össze őket, de nekik ez is elég), és még amikor bejöttek már akkor mondták, hogy kíváncsiak lesznek arra, hogy ha ezekkel valami probléma lesz akkor a Suzuki szervizekben az ott dolgozó emberek hogyan fogják megoldani ezeket. Konkrétan sem a Suzuki szervizek sem pedig az ott dolgozók nincsenek felkészülve ezekre a szerkezetekre. Egyébként már a megjelenéskor volt meghibásodás amit egyszerűen úgy orvosoltak, hogy (mivel még a kezdeti periódusban történt) a szalon kihozatott a gyárból egy másik autót. Tehát igenis van hátránya az automata váltónak kivéve az egyesek számára oly fontos kényelmet leszámítva. Drágább, és a szervizelése is drága egy hagyományos váltóhoz képest! Ezek tények, mindig is drágábbak voltak kár is vitatkozni ezzel.
És akkor a vezetési élmény: Nem kell ahhoz nem tudom hány lóerős autót vezetni, hogy vezetési élmény legyen! Én nem erről beszéltem! Én csak simán arról az élvezetről, amit csak egy hagyományos váltó tud nyújtani a velejáró kuplungolásokkal egybevéve. Az a dolog, hogy én határozom meg, hogy a motor mit mikor csinál. Csak ennyiről van szó, ennyiről beszéltem semmi egyébről.
Nem rég volt alkalmam egy felújított 2T Trabant-al menni ami igazán nagy élvezet volt a számomra, amihez nem kis mértékben hozzájárult a kormányváltója is . Utoljára valamikor suttyó koromban mentem Trabantal, nekem hatalmas érzés volt.
Mint ahogy a motorosok is értékelik a régebbi, akár a szoci motorokat is, legyen az pl egy 250-es ETZ. Az a lényeg, hogy én váltsak és kuplungoljak, semmi több! Ezt neveztem vezetési élménynek amihez nem feltétlen kell kimagasló teljesítmény.
Én elfogadom, hogy sokaknál - különösen a nők között - kedvelt az automata váltó, de hazánkban a legtöbb ember még mindig a hagyományos váltót preferálja szerencsére. Legalább is az én férfi ismerőseim között 20-ból 20-nak manuális váltós autója van a legkülönbféle teljesítményekkel megáldva.
Téma részemről lezárva. -
-
dni
őstag
válasz
jerry311 #13741 üzenetére
Sajnos a Priusban nincs ilyen opció, hogy kézifékezzek a jobbegyből, mert a bal lábnál van a rögzítőfék, de majd a két ünnep között és januárban mikor üresek a bevásárló központok parkolói akkor ott fogunk gyakorolni és megpróbálok pár bólyát szerezni. Relatíve közel van hozzánk egy tanpálya az írott kő térnél a XIV. kerületben az M3as felüljáró alatt, oda valyon be lehet menni úgy is, ha nem vagyok részese autóvezető tanfolyamnak? Vagy pl Újpeten az autoklubnak is van valamilyen tanpályálya.
-
SUPREME7
őstag
válasz
jerry311 #13693 üzenetére
Nem azt mondtam, hogy nem lehetséges 2 óra alatt 60km-t vezetni. Csak az egész nem illik bele a tapasztalatokba, és nem csak azért mondom mert nekem éppen egy olyan oktató jutott aki ennek pont az ellentéte, hanem mert sok ismerősöm, különböző fórumok tapasztalatai is az, hogy a legrendesebb oktató is inkább csak a minimumot teljesíti, nemhogy jótékonykodik ... az etitan-on meg főleg nem éri meg nekik jófejkedni.
De ha a kolléga ennyire jó oktatót fogott ki, akkor grat neki.
Egyébként ma mentem intézni a jogsit, mert nem voltam 1,5 hétig vizsga után, és tök meglepődtem, 8 munkanap alatt elvileg hozza a postás.
-
-
válasz
jerry311 #13637 üzenetére
A hivatásos kategóriáknál kis túlzással szabályosan úriemberként bántak velem.
Pedig annak idején a B kategóriánál sem lehetett panaszom az oktatómra, teljesen rendben volt, de még így is teljesen más érzés volt a C-E kategóriára járni. Még egy hangos szó sem hangzott el sosem a fülkében. Pedig nem is egy helyen raktam le a két kategóriát. C-re Tatabányára jártam, E kategóriára pedig a jobb gépjárműpark miatt Érdre. Mind a két helyen megvolt a maximális tisztelet oda-vissza. A telefonkontakt is tökéletesen működött ha netán valamelyikünknek valami váratlan gondja akadt. Én szerencsére nem szívtam egyik kategória lerakásával sem. A legnagyobb szám az volt amikor utoljára az A kategóriát raktam le. A vizsgabiztos a volt B kategóriás oktatóm volt.
-
válasz
jerry311 #13630 üzenetére
Én is ezt írtam, hogy szerintem is ez a magyarázat. De szerinted normális dolog az, hogy egy évet kell várni csak az autóra? Nem egy embertől lehet itt olvasni, hogy több mint 1,5 év alatt rak le egy jogsit. Ordibál és sérteget az oktató? Vicc kategória!
Nem tudom, hogy hány vidéki fórumozó követi ezt a topicot, de biztos, hogy mindegyik csak pislog nagyokat amikor ilyeneket olvas.Egyébként én úgy vagyok vele (én), hogy inkább rááldoznék több időt és pénzt, hogy hamarább meglegyen. És nem utolsó sorban ezzel a saját idegrendszeremet is megkímélném. Nekem mindezek megérnék a pluszköltséget.
-
válasz
jerry311 #13608 üzenetére
A válaszod alapján én nem tudhattam, hogy a kedves édesapád is az OFA-n keresztül rakja le a jogosítványt! Én azt gondoltam, hogy csak simán le akarja tenni a C+E kategóriát. És mivel ezt tudhattam azért írtam úgy le, hogy egyébként normál esetben a te szabad döntésed, hogy mikor akarod-fogod lerakni a PÁV-ot.
Bár bevallom így utólag olvasva valóban gondolhattam volna, hogy az OFA-n keresztül szeretné lerakni.
-
válasz
jerry311 #13603 üzenetére
Egy szóval nem mondtam, hogy bármit is tudok az OFA képzés részleteiről, azt olvasd el amiről írtam!
Én azt mondtam, hogy ha te el akarsz menni C kategóriát letenni (saját költség) akkor ahhoz a PÁV-nak semmi köze sincs!
Az meg, hogy a C kategóriáról meg egyből el lehet-e menne E kategóriára arra meg azt írtam, hogy nem vagyok biztos benne. Én úgy emlékeztem, hogy nem, de ezek szerint rosszul. A többi válaszom meg az volt, hogy nekem mennyi időbe telt elvégezni a tanfolyamokat.Egy büdös szót nem írtam az OFA képzésről illetve annak a menetéről! -
-
válasz
jerry311 #13599 üzenetére
Azért tisztázzunk valamit. A PÁV az egy alkalmassági vizsgálat, de ez nem úgy működik ahogy gondolja az ember. A letételének semmi köze sincs a jogosítványhoz, attól tök független.A jogosítvány lerakta után is elmehet bármikor. Én is a C lerakása után mentem csak el.
thEndeR Korábban írtam itt, hogy a B-t és legutoljára az A kategóriát én nagyon hamar leraktam, de a hivatásos kategóriákhoz (C, E) azért kell idő. Ezeket kevés helyen oktatják még vidéken is. A C kategória emlékeim szerint kb olyan négy-öt hónapig tartott, az E az kevesebb, kb 2,5 hónapig (bár itt gyorsabban is mentek a dolgok). Én úgy emlékszem, hogy egyszerre nem lehet lerakni a kettőt, mert a C kategória után nálam is kellett várni egy évet, hogy indulhassak az E-re. De lehet, hogy már változtattak ezen, bár csodálkoznék.
-
-
-
válasz
jerry311 #13577 üzenetére
Igen, ez így van. Mint mondtam, én egyik kategóriánál sem vezettem 2 órát soha.
Hogy egy intenzív tanfolyam drágább lenne erről én még nem hallottam. Nálunk vidéken nincs ilyen. Itt gyorsan mennek alapból az ilyen dolgok. Budapesten biztos másképp van, ott azért nehezebb lehet a helyzet. -
Earl_Muttley
őstag
válasz
jerry311 #13344 üzenetére
Van olyan autósiskola, ahol 18-tól tehetsz C, 21től D jogosítványt, utánanéztem (ha lesz majd valamennyi rutinom nem szívesen várnám ki a 21-et a C-re, valamelyik tervem a sok közül a kamion, ameddig még fiatal az ember), és épp ezért nem értem, hogy most akkor mi van.
-
F_Gergely
őstag
válasz
jerry311 #13242 üzenetére
Hazudnek ha nem jartam volna ugy veszfekezesnel, hogy dolgozott az abs bar nagyon minimalis volt. Eddig ket esetre emlekszem, az egyiknel keson vettem eszre a zabranal varakozo nemit, mogottem nem jott semki en satuztam meg a zebra elott megalltam vagy ket meterrel de ugye az elsobbseget meg kell adni. Mehettem volna tovabb is de na...
Masik eset mikor egy macska rohant at elottem az uton ott is satu volt, de annyit tudtam hogy kuplung be es fek meg sebessegbol se tettem uresbe nem volt ra idom. Mai napig nem ertem hogy uszta meg azt hittem elutottem de aztan rohant tovabb. De forgalomban ha hirtelen kell megallni egybol kuplung fek, vissza kettesbe kuplung fel es fek tovabb. Igazabol telen nagyon jo. Sajnos jartam egyszer ugy, lampahoz csorogtam kettes alapjarat, lepek a fekre abs dolgozik en meg megyek tovabb. Elkezdtem villogni az elottem levonek az vette a lapot es picit elorebb gurult igy nem mentem bele hatulrol. Ez meg akkor volt mikor kezdtem vezetni, ha akkor motorfekezek siman megallok. Akkor megfogadtam erre nagyon figyelek azota pedig szinte reflex a motorfek -
F_Gergely
őstag
válasz
jerry311 #13240 üzenetére
Persze, azzal egyet ertek hogy regen rossz ha abs dolgozik. Viszont ha dolgozik megno a fekut, mig ha nem, es nem blokkolod a kereket de eroteljesen fekezel rovidebb tavon allsz meg. Erre a legjobb pelda telen havas uton. Mesz 30al ha beletaposol a fekbe abs dolgozik es gurulsz tovabb. Ellenben ha szepen eroteljesen de adagolva fekezel siman megallsz.
Szaraz uton ugyan ez, ha abs dolgozik, motorfek es fek kicsit fel.
Mondjuk nalam egy evben egyszer ha dolgozik, motorfekkel baromi gyorsan meg lehet allni. Telen kifejezetten hulyeseg az abs csak sajnos nem lehet kikapcsolni. -
F_Gergely
őstag
válasz
jerry311 #13236 üzenetére
Ne is mondd...
Tesom mindig mondja hogy dolgozik az ABS, persze mert tesom állandóan a fékbe tapos, meg fékez beteszi üresbe és úgy áll meg. Engem meg kiidegel vele, hiába pofázom neki hogy üresbe nem tesszük az autót menet közben, főleg nem fékezésnél!
Én mindig mindenhol motorféket használok, télen pl nagyon hasznos, másnál darál az ABS én meg simán megállok. Csak ugye ezeket nem oktatják... -
F_Gergely
őstag
válasz
jerry311 #13234 üzenetére
B-nél is számos olyan helyzet van amikor nem tudsz hátranézni... Ezért hülyeség hogy nem tanítanak meg tükörből tolatni. Tesomat is nekem kellett tanítani mert nem tudott tolatni...
(#13233) Mela Kehes:
nekem még derékból hátra kellett fordulni, nem nézhettem előre, így kellett tolatni vizsgán is. Ha előre fordultam volna az bukó. Tolatás megkezdése előtt két oldalsó tükörbe pillantás (nem nézés) majd törzsből hátra fordulva kormányt két kézzel fogva hátranézve kellett a tolatást megkezdeni. -
-
freeknight
őstag
válasz
jerry311 #13197 üzenetére
Ebben én se vagyok otthon, sosem akartam kismotorra jogsit (most már van B, szóval már nem is kell), de úgy olvastam, hogy most már van belőle forgalmi vizsga is!
Ez egy oldal, de mindenhol máshol is ezt az infot írják.
-
-
xors
senior tag
válasz
jerry311 #13146 üzenetére
Lehetne egy ilyen első hsz., feketelista
Amúgy Pesterzsébeten a 27-es számú autósiskoláról van valakinek véleménye? Barátnőm fogja ott kezdeni nemsokára a KRESZ -t, remélem jó leszÍgértek programot meg egy csomó netes segédanyagot is amit emailben küldenek. Kíváncsi leszek
-
VegyesTamás
senior tag
válasz
jerry311 #13055 üzenetére
tessék, it van ez is...szimulátorból életemben először hegesztett difis driftautóba...feketében én vezetek.
-
freeknight
őstag
válasz
jerry311 #13075 üzenetére
Az a baj, hogy nekem is csak akkor jutott eszembe, hogy lehet nem fog ez jól kijönni, miután már hazaértem az okmányból
De az a szerencse, hogy valóban nagymamám címe szerepel még mindig a lakcímkártyámon, mert kolis koromban oda voltam bejelentve, és azóta sem jutott eszembe átjelentkezniMeg ismeri a postást is elméletileg, szóval szerintem odaadnák neki. Na mindegy, remélem ezért nem kell még futnom plusz köröket meg szabit kivenni.
Egyébként 2 vagy 3 hét érkezési idő a reális? Több ismerősöm is van, akiknek kicsivel több, mint 1 hét után küldték, bár gondolom ez sok mindentől függhet. -
xors
senior tag
-
VegyesTamás
senior tag
válasz
jerry311 #13055 üzenetére
1. Forma 1nek nincs szimulátora, 2. olyanról beszélsz amit meg sem tapasztaltál ahogy elnézem.. 3. kukkancsd csak meg a vidimet ha már ennyire ismersz
Norbira miért nem reagáltál?
-
VegyesTamás
senior tag
válasz
jerry311 #13044 üzenetére
semmi köze a vezetéshez?
jólvan, erről beszélgessünk Michelisz Norbival
amit tudok 80 %-á a szimuban tanultam, a "smooth" vezetést is meg a rallyt is. Ballábfék, duplakuplung, sarokkal gáz stb stb...semmi köze
..haverok is ezt mondták, aztán beültem életemben kb másodszor a ladába, és ugyanazt megcsináltam amit szimuba.
-
BRIKLY
veterán
válasz
jerry311 #13025 üzenetére
Hát ez az,de nekem a nagyobb forgalomba becsatlakozásnál is gáz nélkül kellett indulni. Pedig gondoltam,hogy itt már kéne,hogy hamar eltűnjek a szembe forgalom sávjából.. Na mindegy,majd kiderül jövő héten,mert tuti rögtön a forgalomba dob.. Ráadásul délután fél 5-re kell mennem,úgyhogy szuper lesz,sötétben.. Nem korai még az?
-
BRIKLY
veterán
válasz
jerry311 #13022 üzenetére
Meg lehet,persze.Én is kénytelen voltam úgy indulni,mert beszólt az oktató,hogy "hova sietsz?"
Viszont senkit nem láttam még így indulni..mindenki ad egy kis gázt,miután elkezdte kiengedni a kuplungot.Öv: igen,tudom. Egyébként az oktató sem csatolta be. Jól emlékszem KRESZ tanfolyamról,hogy szólnom kellene neki,hogy csatolja be?
-
BRIKLY
veterán
válasz
jerry311 #13007 üzenetére
Már bánom,hogy kikerestem a legolcsóbb iskolát. Pláne,hogy mikor az árajánlatot kaptam,az EÜ tanfolyam pl 5000Ft volt,mire indult a tanfolyam,meg már 6000Ft lett.. Kíváncsi leszek,a vezetés mennyi lesz 2600Ft/óra helyett..
Más iskolánál lefogadom,rég meglenne a jogsim.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
A topicban jogvédett szellemi termékeket (szkennelt szervízkönyv, stb.) megosztani szigorúan tilos!
Aki mégis megteszi, azt figyelmeztetés nélkül véglegesen kitiltjuk.
- AKCIÓ! 16GB (2x8) G.Skill Trident Z RGB 4266MHz DDR4 memória garanciával hibátlan működéssel
- Xiaomi Redmi Note 13 5G 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- BESZÁMÍTÁS! Asus TUF B450M R5 5600X 32GB DDR4 512GB SSD RTX 3060 XC 12GB Rampage SHIVA Chieftec 600W
- Samsung Galaxy A12 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Xiaomi Redmi 10 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest