- Honor Magic V3 - mágikus realizmus
- Yettel topik
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- iPhone topik
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Íme az új Android Auto!
- Megjelent a Poco F7, eurós ára is van már
- Amazfit Active 2 NFC - jó kör
- Kiszivárgott a Pixel 10 Pro
Új hozzászólás Aktív témák
-
Polllen
félisten
válasz
VR6-Fan #7535 üzenetére
Van benne logika, de pl az én történetem:
2.0 diesel 6-7 éves seat cordoba-n kezdtem el vezetni tanulni, menetközben az oktató váltott 1,6 diesel picasso-ra... Fura volt, egyszer sikerült lefullasztani
Jogsi meglett, otthon várt a 22 éves 1,6 diesel jetta...1 év után váltani kényszerültem, 1,2 twingo lett...Nem mondom, hogy 1 év után nem fulladtam le soha a twingo-val, de ha meg is történt, nem dőlt össze a világ...motor indít, aztán go tovább. (főleg akkor esett meg, amikor nem figyeltem és az addigi "rutin" alapján akartam indulni
)
Sztem ezzel nincs semmi gond, elég nagy ugrások voltak nálam a kategóriák és korok között
Aki nem szereti a diesel-t vagy tudja, hogy 1.0-s benzin vakarékkal fog járni, tanuljon hasonlón.
Minden autó más, a sofőrnek kell mindig alkalmazkodnia és én nem fosztanám meg a mazsolákat a diesel lehetőségétől...(én pl. mindig imádtam)
-
vwpolopg
őstag
válasz
VR6-Fan #7229 üzenetére
Bp-en én nem ezt láttam... Amikor én csináltam, környezetemben 20-25 ember minimum csinálta a jogsit és mindenkinél felmerült a lefizetés, aki fizetett át is ment elsőre, aki meg nem volt hajlandó az csak második, harmadik alkalomra. Szóval Bp.-en ki merem jelenteni, hogy virágzik a lefizetés.
-
eddie17
addikt
válasz
VR6-Fan #7200 üzenetére
A két hozzászólás együtt. Egyik ugye a Kappa tele van minden féle elektromos kütyüvel, és mellé bivaly nyomatékos dízel.
Amit meg szeretnék egy max 1.6-os bengás, esetleg td de azokat nem igazán találtam a megadott összegig. És ugye ezek a golfok nincsenek eleresztve mindenféle 3 betűssel. -
Manitou
veterán
válasz
VR6-Fan #7040 üzenetére
Én is dízelen tanultam, nem is akármilyenen. IV-es golf 1.9 TDI
Aztán mikor megvettem a benzines autómat, jött a feketelevesNekem se volt szabad nyomni a gázt elindulásnál, csak kuplunggal volt szabad elindulnom, így a kuplung és gáz együttes játszadozására magam kellett rájönnöm, ráéreznem. Kimentem ide a közelbe az egyik szervízútra, aztán egy órán át csak elindultam, megálltam, elindultam, megálltam, nem néztek gondolom hülyének, akik láttak
, de konkréten nem érdekelt
-
blueMerle
veterán
válasz
VR6-Fan #6993 üzenetére
Pontosan
Ha tovább kell várni akkor csak fékkel tartod az autót, üresben.
uborka3: NEEEEM nem hiszem el hogy ennyire értetlen vagy. Kérlek szépen ne ülj autóba, Köszi. Ezt a kommentet meg olvasd el, a(B) fenti sorokat(/B).
Ez a topic tele van szakértőkkel, elnézést hogy közbeszóltam, csak ha hülyeséget látok, nem tudom megállni. De folytassátok csak, további kellemes koccanást.
-
-
Xantomas
őstag
válasz
VR6-Fan #6967 üzenetére
A ciki, hogy egy jó ideje már megvan a jogsim
Vizsgán ment, nem az volt a baj, sőt, a tanuló Yarison is simán ment a lábfékes emelkedős elindulás.
Ahogy a családi 2.1-es TD Xantiával röhögve, de az 1.4-es kis benyás Thaliával már nem. Egyszerűen alapjáraton nincs ereje.Kuplung benyom, lassan kienged, és közben fékpedál benyomva tart, mikor érzem, hogy picit megindulna, lassan kiengedem a féket, és a kuplungot is. Ha jobban felengedem a kuplungot, még csúsztatja, de mihelyst megszűnik a fékhatás lefullad. Ha kevésbé engedem ki a kuplungot, akkor gurul hátra az autó, nem fullad le, ekkor adok neki egy kis gázfröccsöt és megindul. De ezzel a módszerrel a kuplungot küldöm az örök tükörmezőkre hosszútávon.
-
proof88
addikt
válasz
VR6-Fan #6898 üzenetére
Amúgy ez káros az autónak, ha nem mindig a következő fokozatba rakom? Nekem is ez a bajom, hogy nagyon gyorsan gyorsít az autó (jó lehetne finomabban is nyomnom a gázt), és néha pl 3. fokozatból 5.-be rakom, mert már 50-nél tartok, minek rakjam 4.-be ...
ja és még valami: ha jól tudom, akkor az autókban átlalában elöl van csak tárcsafék, hátul dobfék. Ha fékezek, akkor a hátsó kerekeket is fékezi az autó, csak enyhébb mértékben, ugye? Vagy ez kocsitól függ? Mert régen azt hittem, a fékpedál csak az első kerekeket fékezi, a kézifék csak a hátsókat. De pl F1-ben is a fékpedál az összes kereket fékezi, csak hátul gyengébben, mert ugye a súly előre tolódik fékezéskor. Ráadásul bnőm apja mondta, hogy az Opel Zafira OPC-ben lehetett szabályozni a fékerőeloszlást, innen gondolom, hogy a személyautóknál is általában a hátsó kereket is fékezi a fékpedál, csak enyhébben.
-
Szplöttyy
senior tag
-
peti_s
addikt
válasz
VR6-Fan #6386 üzenetére
Részben.
Egy halom alkatrészt amit látunk/cserélünk benne, nagyobb részben már VW. A motor alkatrészeire sajnos ez nem igaz.
Viszont ezzel kapcsolatban, mi vmi olyat tanultunk hogy ha 80-al mennek előtted ahol 90 a szabály, nem előzhetem meg, mert a előzés végén már több lenne a sebességem mint 90. Ez tényleg így van? -
peti_s
addikt
válasz
VR6-Fan #6325 üzenetére
Azt tudom miért nagyobb, csak számomra érdekes hogy a 3-as dízelben sokszor hosszabb mint a 4-es benzinesben.
Varga911, majd kiderül mi lesz, még van addig úgy is ~3 hónapom, meg általában az autók többsége ilyen helyeken dízelesek. De az 100 hogy ki fogok előtte próbálni egy dízeles autót is, mielőtt olyat választok.
-
G@bi90MR
aktív tag
válasz
VR6-Fan #6130 üzenetére
Ily módon csináltuk mi is, kétszer keringtünk itthon, aztán mentünk a vizsgahelyre. Csak a kettő között van 90km táv, amit mindig le kell gyűrni. Felváltva 3-om ember vezet. Tetszik az országúti vezetés, igaz, kicsit andalító, de szeretem. Városhoz meg tényleg kicsi bátorság kell és megszokni a környezetet. Vasárnap lehet valamivel könnyebb lesz, eleve vasárnap és kamionstop is van. A kedvencem mikor végig ki van rakva a jó út 60-as meg 50-es táblával és annyival kell menni. Belenézel a tükörbe és nem látod a napot, csak egy böszme nagy hűtőmaszk kacsingat ki félig.
Ezt az érzést nem szeretem.
-
G@bi90MR
aktív tag
válasz
VR6-Fan #6128 üzenetére
Szokni kell az biztos. Minden a tapasztalaton múlik. Épp ezt beszéltük, ebben a városban begyakoroljuk azokat a vonalakat amik szóba jöhetnek vizsgán, nagyjából meg is tanuljuk mi hol van stb, de ha azt mondanák hogy a vizsga más városban lenne, egyből bukó... Friss jogsival az első pár hosszabb utat tuti tesómmal vagy apummal teszem meg. Bátyámnál ugyanez volt a helyzet, aztán belejött.
-
G@bi90MR
aktív tag
válasz
VR6-Fan #6124 üzenetére
Trágya.
Első alkalom nagyvárosban. XD Külvárosban elkolbászoltam meg országúton, de ahogy beértünk uhhh. Elsőnek baromi szokatlan volt a nagy forgalom, pont csúcsban értünk be. Az eltolt kereszteződéseket utálom és azt is, hogy bár az út egyenes de mégis kanyarodik. A táblák jó része egyelőre láthatatlan. Másik része meg be van dudvásodva.
Párszor belefékezett az oktató, egyszer padlózott is.
Párhuzamos sávok, 3db egymás mellett, két belső egyenesen lámpával külső jobbra de neked nincs lámpa csak egy elsőbbségadást jelző. Na azt szépen meg se láttam, szóval kizúgtam mint állat.
Másik helyen meg egyenesen a belső sávból lehet menni, de az útra külsőből érkezel. Oktató nem szól semmit, mondom egyenesen megyünk. Hát a faszt, mindig elnéztem, basztam besorolni, csak jobbra mehettem. XD Másodjára is elkúrtam, későn akartam besorolni, nem engedtek + záróvonal. Harmadjára még az út elején beraktam belsőbe. Másik padlós fékezés egyirányú utcába volt. Megálltunk, mondja induljak el, nem jön semmi fasza, jelzem a kanyarodást aztán visszavettem. Padló. Út szélén kocsik azokat előzzük ugye? Jaaaaaaa.
Van pár dolog amit szokni kell, a táblákat nagyon kell figyelgetni, a forgalmat is. Annyiból jó, hogy Szolnok tele van tanulóvezetővel és a buszosok nagyon rendesek, mindig beengedtek maguk elé. A másik kedvencem a járda. Szaros 4 sávos út és a bal oldalt lelépett már a csaj, meg tudtam volna állni, de a fene se nézett arra. Következőleg megint így volt, megálltam és azért baszott le, hogy nem állt az úton, ne csalogassam le a gyalogost. Utálok zebrán menni. Ja, meg van egy szakasz az úton, nem több, kb 10m, de 40-es tábla. Jól eldugva. Oktató mondta is, hogy arra baszottul figyeljünk, vizsgán bukó emberek 70%-a azon hasal el, nem lassít le. Végén összegzésnek annyit modnott, nem minősít senkit sem, úgy szar volt az egész ahogy, de lesz ez jobb is. Reméljük.
-
G@bi90MR
aktív tag
-
Dictator^
veterán
válasz
VR6-Fan #5806 üzenetére
és ez mennyire biztos ?
én nekem rendőr ismerem azt mondta, hogy ez a 64km/h-s sebesség, 50es táblánál is sebességtúllépés és jön a csekk...akkor most mi van érvénybe? valami rendőrt kéne megkérdezni tényleg ...
gyorshatónknak:
amugy igen autópályán 140 elvileg még régi törvény szerint sem vészes mivel 10%+ meg volt engedve elvileg.. azaz 143ig nem jöhetne csekk..
-
whitezo88
nagyúr
válasz
VR6-Fan #5774 üzenetére
azt nem tudom, szerintem hirtelen fékezésre húzott mert 1x későn vettem észre a zebrát, meg utána oktató mondta h egy úton ahol nem volt felfestés, és autók parkoltak, jelzés nélkül mentem ki jobbra a szélre.
nem mutatta meg, nem mondta el. annyi hogy oktató hazafele mondta el miket hibáztam. -
Manitou
veterán
válasz
VR6-Fan #5757 üzenetére
Nekem 75 tétel volt a könyv végén
De azt mondta a mentőtiszt, hogy már nem azok a tételek vannak vizsgán, megváltoztatta őket a vöröskereszt, de a könyvben még a régit hagyták.
Én eleve úgy tanultma rá, hogy csak a legvégén olvastam el a tételeket, addig csak szépen végighaladtam a könyvön, le van benne írva minden töviről hegyire, aztán, ha azt valaki tudja, csak "be kell helyettesítenie" a szituációkba, és kész is, franc se magolta be a tételeket, van egy pár típusu eset, a típusokat kell megtanulni , hogy abban az esetben mit kell tenni.
Nekem nem is volt még stabíl oldalfekvés sem. A babát viszont mindenkinek fújni kellett, és előtte elmondani hogy miket csinálsz, legtöbben itt véreztek el, nem hívtak segítséfget vagy nem törölték ki a száját, szóval valamilyen lépést kihagytak. EZt jól be kell tanulni, a sorrendet is.
-
leeate
senior tag
válasz
VR6-Fan #5755 üzenetére
Igazából ez nem csak az elsősegély, mostanában kicsit fel van fordulva az életem, de ez most nem ide tartozik. De tudom, hogy egyébként szánalmas dolog, és én is szánom magam érte.
A forgalmi vizsgánál tudtam előre, hogy mit követelnek, és bennem is volt hónapok óta, de ennél még azt se tudom, mi kell. Egyesek azt mondják, vannak gyakorlatok (amiket meg se mutattak nekünk órán, offkorsz), mások azt, hogy nincsenek, egyesek szerint a tételeket kell tanulni, mások szerint a könyvet. Asszem majd ha egyszer ráveszem magam, én most már biztosra megyek, és mindkettőt megtanulom. De félek, hogy ha mindent megtanulok, akkor se engednek át vmi kis hiba miatt, ha meg túl keveset, akkor meg nem fogok tudni egy részletet, és azért. Aztán meg ha megbuknék, utálnám magam, meg amúgy is ciki lenne.
-
proof88
addikt
válasz
VR6-Fan #5587 üzenetére
kösz, hogy első mondatod arról szól, hogyan törik, én nem akarok semmit se törni
Nem tudom, pontosan milyen volt... de 2-esben igen, vitte volna 50-ig is, amikor kigyorsítottam, csak előbb felváltottam meg ugye rámszólt h ne így...
egyébként engem annyira nem zavar a motor hangja, sőt szeretem az autók motorjának hangját (a motorkerékpárokét nem igazán), akkor zavar csak amikor ülök a szobámban és iszonyatos robajjal 5-ször körbemegy a lakótelepen az idióta gyerek, mert jobb hely erre nincs ugye...nemma: biztos sok mindentől függ, de én úgy tudom, hogy általában így csökkenthető a fogyasztás, aztán hogy milyen kocsinál mennyit hoz ez, azt nem tudom. Meg ugye a guminyomás növelésével.
Azt viszont tudom, hogy F1-ben sokat hoz, mert ha 3 litert megeszik repülő körön az autó, akkor ez lecsökkenthető olyan másfél literre, ha előbb felváltasz és úgy gyorsulsz, illetve később váltogatsz vissza. Mondjuk gyakorlatilag csak 7-esben is teljesíteni lehet a pályát, csak egyrészt nem tudom ez mennyit ront az autón, ill. az említett előbb felváltás/később visszaváltás kb olyan 20-30 mp-et ad a köridőhöz, de 7-esben végig, áhh... -
proof88
addikt
válasz
VR6-Fan #5582 üzenetére
3-asban biztos elért volna 80-at, de az már hangos lett volna.
Egyszer, amikor rákanyarodtunk a Váci útra, akkor 2-esben gyorsítottam 40-ig, mert ki akartam próbálni, hogy milyen. Rámszólt, hogy előbb váltsak fel, de ebben igaza is van, igaz hogy én élveztem, ahogy húzott a kocsi, de az is igaz, hogy nem versenypálya és azért ez elég hangos. Bár a Váci út alapból is hangos, de feleslegesen ne hangoskodjunk már a motorral, ezt én is így gondolom, és ilyenkor többet is fogyaszt.
Az oktatóm azt tanította és erre is szoktam rá az autójával, hogy 40 felett legyen 4-esben az autó, keveset fogyaszt és halk is.Egyébként letöltöttem jónéhány írást a motorról, fékekről, és a videa.hu-n van egy videó sorozat, pár percesek, ahol az autó működését magyarázzák el, motor/váltó/kuplung/kardán/stb..., és ez összesen több, mint 1 órányi videó és magyarok magyaráznak benne.
Autóhoz nem nagyon értenek személyes ismerőseim, szimulátorozni sem nagyon szoktak, max ilyen arcade-jellegű autós játékokkal játszanak, engem pedig érdekel nagyon a technika, csak hát nincs kitől tanulni, így marad a net.
És csak mostanában kezdek utánaolvasgatni a dolgoknak... évekig programozásban merültem meg fps-be, utóbbi időben szimulátorozás és számítógép szerelgetés, most meg jön a vezetés, legalább annyira akarok érteni a dolgokhoz, mint a többi területen.
Hogy miért nem vezetek? Hát elég ciki rá a válasz... majd ha megoldódik ez a probléma, akkor leírom ide, miért nem vezettem addig.
Remélhetőleg júliusban már vezetni fogok...
Benzines Nissan Micrara lesz lehetőségem...
régebbi fajtára. Ilyesmi a formája. De szerintem kipróbálhatom majd kicsit a Honda FR-V-t is. Meg valszeg egy Trabit is, a kormányzására vagyok kíváncsi főleg, meg milyen lehetett régen... mondjuk talán meg tudom majd kérni haveromat, hogy a Peugeot 206-osával is megpróbálkozzak...
De amíg nincs jogsi, addig nem.
-
proof88
addikt
válasz
VR6-Fan #5578 üzenetére
Nem tudom, nekem valahogy az van emlékeimben, hogy 3.-ban szépen húz, 4.-ben meg olyan szép nyugodtan, igaz városi forgalomban nem sok alkalmam volt taposni 4.-ben. Bár az is igaz, hogy autóúton a 4-es is jól húzott 80-ig.
És igaz, saját szakállra próbálkozni kell, aztán majd akkor kérdezgetek, mert ezek már régebben voltak.philoxenia megjegyzésével kapcsolatban egy következő kérdés:
tényleg annyira érezhető a különbség a motor erején, amikor tisztább a levegő?
Mert jópár forgalmi óra után egyszer reggel mentem órára, igaz akkor 1 hét kihagyás is volt. Amikor kikanyarodtunk a Váci útra, feltűnt, hogy másabb az autó, meg is kérdeztem az oktatót, hogy történt-e vele valami az 1 hét alatt, hát nem történt semmi, pedig mintha erősebb lett volna, sokkal jobban húzott, mint a korábbi órákon. Erre azt mondta az oktató, hogy:
- mivel kihagytam egy hetet, leülepedtek bennem a dolgok és bátrabban nyomom a gázt;
- reggel tisztább a levegő -> tisztábbat szív a motor -> jobban megy az autó.Szerintetek?
ui.: amúgy grat a fiadnak!
-
Winner_hun
félisten
válasz
VR6-Fan #5562 üzenetére
20-nál kanyarodásnál minek kell mindenféle képpen sebesség nélkül menni? Mert itt most a kanyarodásról és az előtte levő útszakaszról van szó.
Mi az a toló üzemi lekapcsolás? Amíg tart a motorfék?
A benyamegtakarításban is itt van, bár csak akkor ha injektoros a kocsi, karburátornár a motorfékkel is kajál... -
proof88
addikt
válasz
VR6-Fan #5560 üzenetére
Az oktató mondta, mert megvan az esélye annak, hogy menet közben lefulladok. Az enyhe kanyart úgy mondanám, hogy azért eléggé meg lehet érezni, amikor benne vagyok, mert dőlök rendesen, de tempós rész, de annyira azért nem, hogy 4-esbe tudjam tolni neki, és 4-esnél eléggé lecsökkent a fordulatszám. Az oké, hogy egyenesben megbirkózik 40-gyel 4-esben, de egy ív pályáján változik azért a helyzet.
Seat Cordoba volt, de már arra sem emlékszem, hogy benzines vagy dízeles... arra emlékszem, hogy lejtőn való elindulásnál 3-4 ezerig emeltük a fordulatszámot, mielőtt elindultunk volna... bár ez nem tom mennyit segít, de ezzel magabiztosan megindult az autó.
Egyébként a motorfék egy állandó védelem is, aminek váratlan esetben nagy szerepe lehet. Pl, ha hirtelen rosszul leszel, nem mindegy, hogy üresben gurulsz vagy legalább kicsit fékez az autó... persze ez egy elég ritka és kirívó eset. És mindegy, hogy 20-szal vagy 30-cal előre kap telibe a kamion frontálisan, amikor ő mondjuk jött 60-nal, de az is lehet, hogy elütsz valakit és ott nem mindegy, hogy 20-szal vagy 30-cal érsz oda.Viszont ezt a 50-es tempós dolgot nem értem, én nem is mondtam, hogy 50-ről csak visszapakolgatva a sebességeket lehet fékezni.
De a lényeg az, hogy a kanyarodás megkezdése előtt legyen meg a sebességváltás és a kuplung felengedése.
A motorfék szerepét azért is erőltetem, mert ugye sok tanuló vezetőnek gondot jelent, amikor elindulás után egyből kanyar és kanyarodás közben kell váltogatni fel vagy esetleg le, közben forgalomra figyelni. Azért is mondtam, hogy amíg lehet, maradjunk 1-esben és olyankor ha lassítani kell, akkor a gázelvétel eleget lassít ahhoz, hogy már nem kell a fékre lépni, vagy ha igen, akkor is, ha összezavarodik a tanuló vagy bármi van, sokat fékezett az autó a pedálfék nélkül is.
szerk.: vagy lehet másról beszélünk... szóval az, hogy kanyarodás előtt legyen meg a sebességváltás úgy értem, hogy ne kanyar közben váltsunk sebességet, mert akkor úgy kanyarodunk, hogy nincs kontroll alatt az autó. Nekem annak idején folyton az volt a hibám, hogy kis ívű kanyarnál is valamiért kinyomtam a kuplungot, mert féltem, pedig pont az a jobb, ha a motor visz, hiszen fékezik helyettünk.
-
Winner_hun
félisten
válasz
VR6-Fan #5560 üzenetére
(nyilván amikor derék szögbe fordulsz kirakod üresbe ráfékezel kuplung és rakod 2/3-as és szép lassan engeded rá a kuplungot és kanyarodsz közben)
Na így inkább ne. Fékezés előtt nem kell üresbe rakni hadd működjön csak a motorfék. 1: benzinmegtakarítás 2: fékmegtakarítás. Aztán mehet a visszaváltás ha már ott van sebességben, az is kétféle képpen, vagy csúsztatva vagy gázfröccsel.
-
-
Winner_hun
félisten
válasz
VR6-Fan #5459 üzenetére
Na igen. Tán tavaly nyáron volt hogy jöttem haza főúton, mellékútról 2 kocsi kanyarodik ki. Első elfért, második úgy gondolta hogyha az első elfér akkor ő is. Kapásból padlófék, gumi csúszott kicsit, szerencsére észbekapott a maca, megállt, így fékről le aztán kényelmesen kikerültem. Néztem a visszapillantóba utána, visszatolatott, szernitem úgy gondolta hogy aznap inkább nem megy sehova.
Meg tudnék még írni néhány esetet de felesleges, csak önfényezés lenne -
leeate
senior tag
válasz
VR6-Fan #5459 üzenetére
Azért szerintem tapasztalattal hozzá lehet szokni az ilyenekhez, elméleten belémnevelték azokkal a csodás 30 éves filmekkel, hogy azért mindig résen kell lenni
"az hogy ki hányadjára ment át nem biztos hogy pontos kép arról mennyire vezet jól (persze álltalába friss jogsisoknál az)"
Azért ötödikre, akkor is 9 hibavonallal..?
"és a motorban sem bízok meg teljesen"-->ezt nem teljesen értem!?
Azt akartam mondani, hogy én (most még) sokkal jobban megbízok a saját lábaimban, mint egy autónak a motorjában. Pl. egyszer nyáron rohadt meleg volt, apám indult lejtőről gyors kuplung-gázmozgással, de kicsit nehézkesen akart felpörögni a motor, ezért visszagurultunk. Ha mögöttünk lett volna valaki, az gáz lett volna.
Meg biciklin pl. nem fulladhatok azért le lassítás után visszakapcsolás nélkül (max zihálok és leszédülök)Jó tudom, kicsit mások az erőviszonyok, de akkor is.
[I]nem rossz ám a jogsi, bár mikor szükséged lehet arra hogy eltudj menni valahova (valakit pl kórházba kell vinni és Te vagy kéznél)
egy dologra érdemes szerintem figyelni hogy a jogsi gyakorlat nélkül csak egy kis kártya, semmit sem ér (szigorúan szerintem!)[/I]
Ajh, szüleim is mindig ezeket hajtogatják, ezért is kéne már végezni ezzel a folyamattal, hogy ne felejtsem már el az oktatóm tanító szavait, és szerezzek egy kis rutint. Aztán engem hagyjanak békén..!!
-
Manitou
veterán
válasz
VR6-Fan #5411 üzenetére
1,9TDI bőrön és automa váltón kívül fullextra felszereltség.
Mondta az oktató, hogy vigyázzak a fékkel, mert nagyon fog, csak óvatosan. Hiába próbálom óvatosan, sokszor még így is sikerül kicsit erősebbet fékezni, mint amit szeretnék.Winner: Nem kérdeztem, iletve mondtam neki, hogy nagyon nehezen tudom megszokni a működését
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
A topicban jogvédett szellemi termékeket (szkennelt szervízkönyv, stb.) megosztani szigorúan tilos!
Aki mégis megteszi, azt figyelmeztetés nélkül véglegesen kitiltjuk.
- Honor 90 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Xiaomi Redmi Note 11 Pro 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 7800X3D 32/64GB RAM RTX 5080 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Apple iPhone 13 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- LG 27GR95UM - 27" MiniLED - UHD 4K - 160Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium PRO - HDR 1000
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest