- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Yettel topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Úszáshoz szánt fülhallgató a Xiaomitól
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy Z Fold6 - ugyanaz, sarkosan fogalmazva
- Így lesz tégla a porszívódból - a Roidmi csődje
- Nem nyílnak a Foldok?
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
Új hozzászólás Aktív témák
-
picur220
veterán
válasz
Winner_hun #9053 üzenetére
Őt sem tájékoztatta senki, csak tervek voltak mindenről. Mi is úgy voltunk vele,hogy van rutinom, még tavaly csináltam, csak a régiben vizsgázok. Hát nem, mert az új rutin+forgalmit csináltatták velem... Ő meg tegnap tudta meg az egészet, és este meg már nem akart azzal idegesíteni, hogy most reggel még kéne 7-9-ig 2 órát venni, amin mindent elmagyaráz, mert akkor végképp nem aludtam volna
De mostmár mindegy.
Szóval lényeg, hogy amit ki akartál hozni, hogy le lettem húzva meg minden, az hülyeség, mert csak a kötelező 30 órát vezettem le, és elsőre átmentem mindegyik vizsgán, kresz, eü, rutin, forgalmi. -
picur220
veterán
válasz
Winner_hun #9046 üzenetére
Nem sumákolta el, csak a régi vizsgarendszerben nem kellettek azok a feladatok, most meg az új rendszer, ami január 6-tól van, teljesen más.
-
válasz
Winner_hun #8353 üzenetére
thx.
-
gamek!ller
őstag
válasz
Winner_hun #8234 üzenetére
Az jó, mert pénteken reggel kellene..
-
Psychonaut
veterán
válasz
Winner_hun #8130 üzenetére
Ok, köszi a válaszokat. Remélem azért egyszer majd találkozhatunk a forgalomban - csak sikerül következőre a vizsga.
-
Psychonaut
veterán
válasz
Winner_hun #8125 üzenetére
Miért veszed alapvetőnek azt hogyha valaki hibázik akkor afelett szemett kell(ene) húnyni?
Nem azt mondom. Azt mondom, hogy nem kellene mindenben a hibát keresni, hiszen a mindennapi közlekedésben a sofőrök 99%-a követ el ilyen szintű "hibákat".Látom hogy errefelé mennek a dolgok, szidjuk a másikat, keressük bennük a hibát.
Lehet. Én úgy érzem - ahogy fentebb is leírtam - hogy a vizsgabiztosok keresik bennünk a hibát, nem mi őbennük.Akkor végezetül csak pár kérdésre válaszolj kérlek:
Szerinted miért van az, hogy az oktatók szerint is úgy korrupt az egész rendszer, ahogy van?
Szerinted életszerű az, hogy azok közül, akik nem fizetnek, csak nagyon kevés megy át elsőre?
Szerinted normális, hogy gyakorlatilag bármiért megbuktathatnak, amit mindennapos közlekedés során sokszor akaratlanul is elkövetsz?
Te mindig a KRESZ összes szabályának megfelelően közlekedsz?gamek!ller: holnap beszélek az oktatómmal, gondoltam kicsit rápihenek a következő vizsgára. Jövő héten talán...
-
gamek!ller
őstag
válasz
Winner_hun #8125 üzenetére
Én nem mondtam, hogy köcsög volt a vizsgabiztos, tudom, hogy én basztam el és azért buktatott meg..
Psychonaut: Inkább azt mond, hogy állsz..
-
Psychonaut
veterán
válasz
Winner_hun #8123 üzenetére
Basszus, akkor mégis miért húzzon meg? Mert elgázolsz egy gyalogost?
Nem! De ne is ilyen semmiségekért. Egyáltalán, miért az az alapvető, hogy buktasson? Mert ez az alapvető.Ühm, és miből gondolod hogy ezért igen, meghúzna? Tán vizsgabiztos vagy és tudod másokról hogy nem húznák meg, de te csakazértis meghúznád?
Nem, azok alapján amiket hallottam szintén most tanuló ismerősöktől illetve oktatómtól. Hogy van olyan vizsgabiztos, akinél volt olyan nap, hogy mindenki megbukott. Előttem négyen voltak annál a vizsgabiztosnál, akinél vizsgáztam, hárman buktak.Valószínű hogy olyat fog behúzni amit meg se tettél. Rosszindulat, rövidlátás az van benned is.
Képzeld el, ebben a pénzéhes világban ilyen emberek vannak. Bennem nem rosszindulat van, hanem egy vélemény, amit már párszor elmondtam, hogy mi alapján alakítottam ki. Ezek alapján pedig relevánsabbnak tartom a te véleményednél.És miért gond ha azért megbuktat?
Lásd: #8121, első válaszom. De remélem te mindig tartasz megfelelő, KRESZ által előírt oldaltávolságot (meg úgy alapjában, a KRESZ összes szabályát betartva közlekedsz az utakon).SZERK: de fejezzük is be ezt a vitát, mert neked fogalmad sincs róla, hogy konkrétan mi hogy van jelenleg, sajnos elmagyarázni úgy látszik mi sem tudtuk, meggyőzni egymást úgysem fogjuk, úgyhogy a további párbeszéd szerintem csak értelmetlen szájtépés.
-
gamek!ller
őstag
válasz
Winner_hun #8120 üzenetére
Nem ezért buktattak meg engem, de ezzel riogatott az oktatóm.
(#8121): 11.000 + 4800ft a két kötelező óra. Ma fizettem be, de Qrvára nem esett jól. -
Psychonaut
veterán
válasz
Winner_hun #8118 üzenetére
Lehet hogy egy vizsgázó még átmegy mert nincs meg a kellő rutinja és meghúzzák. Na és? Majd meglesz.
Igazából itt két dologgal van gond:
1, Azért zavaró, ha ilyenért húznak meg, mindenkinek becsúszik 1-1 ilyen, tapasztalt vezetőnek is.
2, 11.000 forint a vizsgadíj.És még egy dolog: egyszerűen ignoráns vagy, és nem tudod vagy nem akarod megérteni azt, hogy egyszerűen nem korrektül dolgoznak a vizsgabiztosok. Ahogy eddig a szavaidból kivettem, részese nem vagy a dolgoknak, személyes tapasztalatod a közelmúltból nincsen, rálátásod a témára nincsen, véleményed viszont van, ami láthatólag szemben áll az általunk tapasztalt és a témában jártas emberek által is tapasztalt dolgokkal. Ezek fényében nem értem, miért nem vagy hajlandó elfogadni a mi álláspontunkat, vagy legalábbis megfontolni, hogy igazunk lehet. Neked sem kívánnám, hogy beülj egy tanulókocsiba vizsgázni, mert hidd el, meg tudnának buktatni, ha akarnak.
Arra azért kíváncsi lennék hogy melyik vizsgabiztos buktat meg akkor ha megállsz a gyalogosnak aki a kocsi megállása után nem megy át a zebrán hanem hátrafordul és elmegy. Ezt csak mendemondának tudom tartani.
A többség szerintem sem buktatna meg ezért (de lenne, aki igen). Panaszt hiába teszel, bármit behúzhat gyakorlatilag (lásd fentebbi példák), és mondhatja, hogy nem ezért buktatott meg, hanem azért, mert mondjuk háromszor nem tartottál megfelelő oldaltávolságot. -
Psychonaut
veterán
válasz
Winner_hun #8109 üzenetére
A kissé relatív fogalom, ezért nem értem, hogy kerülhet bele egy olyan vizsgába, amin lefektetett szabályokat kellene számon kérni. De teljesen mindegy, nem akarlak meggyőzni, jó, hogy mindenből átmentél elsőre, csak azt ne gondold, hogy azóta nem változott meg a rendszer. Mert megváltozott. Nagyon. Nem személyes tapasztalat, oktatók mondták/mondják.
SZERK: és csak hogy még egy, utolsó példát mondjak: ma már a zebra felé haladó gyalogosnak is elsőbbsége van veled szemben, meg kell állnod. Arról a gyalogosról van szó, aki vélelmezhetően azon a zebrán fog átmenni. Nem kell, hogy ott álljon, nem kell, hogy lelépjen, neked meg kell állni.
-
MmDorian
őstag
válasz
Winner_hun #8109 üzenetére
az én bukóm a tükör nem rendszeres használata volt... ha ez nem azér volt, mert kell a pénz az nkh-nak, akkor nemtudom miért... ő biztos nagyon figyeli beszélgetés közbe....
és már más is leírta: a kreszt kérjék számon a kresz vizsgán, ha kell, akkor szigorúbban, de ilyenér, hogy nem húzódott le valaki eléggé(!) balra egyirányúból balra kanyarnál... pofátlanság.
a szerencse pedig...mi van a rádvillan a szájbatett sárga...nagyon szeretnek azért buktatni, és még lehetne sorolni, a gyalogos a sövény mögül lelép az úttestre, ésatöbbi, ésatöbbi.
-
gamek!ller
őstag
válasz
Winner_hun #8110 üzenetére
Értem, nekem is itt hívták fel a figyelmemet rá, hogy nem úgy kell írni az egyelőrét. Azóta talán jól írom mert mindig eszembe jut..
Semmi gáz.
m3tr0: Azért ment át elsőre mert lány volt..
-
gamek!ller
őstag
válasz
Winner_hun #8105 üzenetére
De rá vagy menve az én ragzázolásádomra..
Psychonaut: Egyetértek. Remélem jövő héten átmegyek. -
Psychonaut
veterán
válasz
Winner_hun #8106 üzenetére
Így van, ez igaz, nem a KRESZ-t tanulom meg. Szerencsére azt megtanultam tanfolyamon, és sikeres vizsgát tettem belőle.
De úgy látom, nem voltam egyértelmű. Manapság a vizsgabiztosok arra mennek, hogy buktassanak. Bármiért. És az NKH adja alájuk a lovat. Nem tudom, láttál-e már vizsgabiztosi papírt, hogy miért (is) buktathatnak. Csak egy példa: kissé korai, kissé késői irányjelzés. Ez nem rögtön buktató, "csak" hibapont. De ha három ilyet behúz, akkor már bukta. -
Psychonaut
veterán
válasz
Winner_hun #8102 üzenetére
Értem. Ha kicsit visszaolvasol, vagy kérdezősködsz ismerősöktől, barátoktól, esetleg oktatóktól, hogy milyen a helyzet ma, akkor talán megérted, hogy ez nem irigység, hanem a konkrét helyzet ismerete és reális felmérése. Mert az tény, hogy manapság itt a fővárosban fizetés nélkül szinte esélyed nincs átmenni a vizsgán. Mondjuk úgy, hogy nagyon nagy szerencse kell hozzá.
UI: és nekem sem a vezetési tudással van gondom, akárcsak gamek!ller, én is vezettem már oktatás előtt/közben (órán kívül) ~200 km-t.
-
Psychonaut
veterán
válasz
Winner_hun #8092 üzenetére
1, Mikor?
2, Pesten? -
MmDorian
őstag
válasz
Winner_hun #8092 üzenetére
gratulálok, kurva nagy mákod volt.
-
Froclee
őstag
válasz
Winner_hun #7860 üzenetére
Tisztában vagyok vele, tréfa akart lenni. Azért is volt a végén a szmájli.
-
eddie17
addikt
válasz
Winner_hun #7837 üzenetére
Én ezt nem fogom fel. Még csak másfél hónapja van jogsim, de hogy a francba lehet összekeverni a gázt meg a féket? Nem értem...
-
hNp88
aktív tag
válasz
Winner_hun #7822 üzenetére
automata váltó és előnyei
-
AMD Power
titán
válasz
Winner_hun #7822 üzenetére
A hülye állatja!
Amerikai....
-
Zewa
senior tag
válasz
Winner_hun #7822 üzenetére
Ezt nem aprózta el a tag.
Komoly nagyon!
-
tothm
őstag
válasz
Winner_hun #7822 üzenetére
Ez azért kemény...
-
tothm
őstag
válasz
Winner_hun #7707 üzenetére
Mert több embertől azt hallottam, és én nekem is ott sikerült, 1.-re!
-
puttputt
őstag
válasz
Winner_hun #7057 üzenetére
Jaja. Úgy is jártam már (pont tanulókocsiban), hogy a néni lelépett, majd ránézett a kocsira, megfordult (ott állt az úttesten jó 5 mp.-ig), majd visszagyalogolt...
-
blueMerle
veterán
válasz
Winner_hun #7031 üzenetére
Ez az, amit én sem tudok. Múltkor barátom amcsi jogsiját vizslattam, na azon kiigazodni sem egyszerü, álllamonként változik a forma
-
Manitou
veterán
válasz
Winner_hun #7000 üzenetére
Nem, csak a kuplung van jobboldalt
Egyik ismerősöm pl. mindenhol kéziféket húz, még akkor is, ha nincs emelkedő.
Mármint hol mindenhol?Én ha nagyobb az emelkedő akkor kézifék, ha enyébb, akkor csak lábféket használok.
-
:-I
tag
válasz
Winner_hun #7000 üzenetére
Oké, kicsit elírtam.
Természetesen nem.
blueMerle: Ki mit szokott meg. Egyik ismerősöm pl. mindenhol kéziféket húz, még akkor is, ha nincs emelkedő.
Manitou: Akárhol megáll, kéziféket húz. Lámpánál, várakozásnál, mindenhol.
uborka3: Nyilván nem percekig csinálja.
-
uborka3
tag
válasz
Winner_hun #7000 üzenetére
Inkább törökülésben.
#6997: mondom, ehhez csak gratulálni tudok. Nem szivesen lennék a szerelőd.
-
blueMerle
veterán
válasz
Winner_hun #6990 üzenetére
De miről? Komolyan ti mindhárom pedált nyomjátok lejtőn? Azigen. Vagy 25 vizsga után, oktatói /bár igaz, már lejárt rég/ engedéllyel újat tanultam.
-
VR6-Fan
veterán
válasz
Winner_hun #6937 üzenetére
a szinkron gyűrűket elv így is használod, csak ha a tempóhoz nagyon pontosan belövöd a motorfordulatott akkor minimálisan.
de probáljál meg így gyorsan váltani
-
jerry311
nagyúr
válasz
Winner_hun #6937 üzenetére
Érdekes elgondolás. Szerintem nem teljesen helyes, de nem is rossz. Illetve inkább úgy mondanám, hogy nagyon jól kell ismerni hozzá a váltót.
-
VR6-Fan
veterán
válasz
Winner_hun #6933 üzenetére
és ezt a nagy G erők elkerülése végett írtad?
-
VR6-Fan
veterán
válasz
Winner_hun #6929 üzenetére
??
-
jerry311
nagyúr
válasz
Winner_hun #6928 üzenetére
Szerintem ezt simán lefedi az "amit a helyzet megkíván".
Egyébként sok autóban találkoztam már olyan reteszeléssel, ami bizonyos tempó felett akadályozza az 1-esbe kapcsolást, úgy mint a hátrameneti reteszelések. Gyakorlatilag védi a mechanikát a hülye sofőrtől. -
Atomgeszi
nagyúr
válasz
Winner_hun #6738 üzenetére
Thx!
deicide A legutolsó képen nincs motor.
Mellesleg tök jó, hogy mindenki 100 félét mond. Oktató tartja magát ahhoz, hogy mindenképp én megyek először aztán kanyarodik jobbra az autó és utána megy egyenesen a másik autó. Pedig ez fasság mert ha úgy nézzük az A autó lekanyarodik jobbra tehát ő neki nem kell senkinek se elsőbbséget adni. A "B" autó meg nekem ad elsőbbséget de ahhoz, hogy én elmehessek el kell engedjem az "A" autóst. Kresz program meg csak nem mond hülyeséget. Kreszen pont volt egy ilyen képes feladat és egyből rávágtam 1 másodperc után, hogy A Én B és egyből jött az ,hogy ez nem jó. Teljesen összezavarodtam már. -
válasz
Winner_hun #6732 üzenetére
köszi
akkor holnap rácsörgök az oktatóra ésmegkérdezem tőle. sajna a vizsgadíjat felemelték közben, dehát ezvan...
-
hoffman_
nagyúr
válasz
Winner_hun #6663 üzenetére
Miért bántod szegényt. A tanított elsősegéllyel kitörölheted a segged, sok esetben (kivétel erősít) többet teszel, ha nem látod el a sérültet.
-
tothm
őstag
válasz
Winner_hun #6663 üzenetére
Mekkora vicces gyerek vagy te... Kérdeztem egy normálisat, te meg beszélsz baromságokat... (Az ember folymatosan nő fel, próbál javítani a hibáin, szerintem te sem úgy jöttél a világra, hogy vágtál minden jogsis kérdést!?)
-
jerry311
nagyúr
válasz
Winner_hun #6663 üzenetére
Kihagytad a PÁV 1-et!!!
-
VR6-Fan
veterán
válasz
Winner_hun #6663 üzenetére
de jogos!
-
jerry311
nagyúr
válasz
Winner_hun #6578 üzenetére
Mennyi idő megcsinálni egy jogsit?
Kellett ez neked?
-
Vandit.
addikt
válasz
Winner_hun #6543 üzenetére
Oké, köszi.
Manitou: Ja még nem
Pár héten belül lerakom most már.
Amúgy sem jogsival megy az ótó.
-
peti_s
addikt
válasz
Winner_hun #6485 üzenetére
Lehet hogy jó sofőr lesz, csak nagyon feledékeny.
A KRESZ-t ne felejtse el.
-
uborka3
tag
válasz
Winner_hun #6485 üzenetére
Ha igy folytatja, esély sincs rá. Legfeljebb gyalog.
-
Manitou
veterán
válasz
Winner_hun #6482 üzenetére
-
uborka3
tag
válasz
Winner_hun #6482 üzenetére
Szép gyüjtemény...
-
tothm
őstag
válasz
Winner_hun #6452 üzenetére
Néztem... Mutasd már meg nekem a választ légyszíves....
-
peti_s
addikt
válasz
Winner_hun #6452 üzenetére
Elég hamar felejt...
-
peti_s
addikt
válasz
Winner_hun #6404 üzenetére
Mert rengeteget kell e miatt előzni. És az az egyik legveszélyesebb része a vezetésnek.
Hogyan állsz a székeddel?
-
peti_s
addikt
válasz
Winner_hun #6402 üzenetére
Hát igen. Én azon lepődtem meg a legjobban hogy a buszok városon kívűl 70-nel mehetnének. Ez hatalmas marhaság, és balesetveszélyes!!
-
zsid
senior tag
válasz
Winner_hun #6389 üzenetére
A minimumot fel kellene emeltetni 75km/h-ra. Tudjátok mekkora szívás amikor utolérsz kamionnal egy ilyne 65ttel tönymörgő gyökeret, és teherautóval előzni tilos van....Aki 60nal akar menni az takaroggyon le a pályáról sztem.
-
AMD Power
titán
válasz
Winner_hun #6389 üzenetére
De azért meg is ölnek.
-
Manitou
veterán
válasz
Winner_hun #6389 üzenetére
Mondjuk oda simsonnal nem mehet fel
De maga a példa jó -
Atomgeszi
nagyúr
válasz
Winner_hun #6299 üzenetére
Ja! Tiszta Taxi. Cserélhető rendszámmal.
-
Atomgeszi
nagyúr
válasz
Winner_hun #6292 üzenetére
Ezen miért van egyszer GGH-949 máskor meg GBH-049 rendszám?
-
Manitou
veterán
válasz
Winner_hun #6290 üzenetére
2
Mod: Jól láttam hogy a VTI-dben nincs óra? Vagy csak nem a műszerfalon van
-
VR6-Fan
veterán
válasz
Winner_hun #6287 üzenetére
jah, meg a motorvezérlő, ami a digitális befecskendező alapja
-
VR6-Fan
veterán
válasz
Winner_hun #6270 üzenetére
egy modernebb benzinesnél (ahol már nincs gáz bowden) már gáz nélkül is ellehet indulni ha az ember nem kapkod.
mert az ECU ha fulladás közeli állapot áll fent ad gázt.
tibi666:20km araszolás, egy baracsakai emelkedővel, ahol 1m/2perc szebeséggel lehet szaggatottan haladni és tegyük fel nincs kézi fék
annak idein az első 1-2 rutin órán nekem is úgy tanította az oktatóm hogy gázt ne adjak nagyon finoman engedjem rá kuplungot, benzines autó, aztán a 3.-4. óra után meg ha gáz nélkül mertem indulni már jött a lecseszés
-
tibi666
senior tag
válasz
Winner_hun #6270 üzenetére
más kérdés, hogy dízellel ki indul gázadás nélkül.
hacsak nem nagytatter tempóval akarsz indulni, akkor ott is ugyanúgy gázadás+kuplungcsúsztatás van, mint a benzinesnél. szerintem Manitounak is inkább csak annyi a baja, hogy hamarabb fog a kuplung, mint amin tanult.
-
Manitou
veterán
válasz
Winner_hun #6248 üzenetére
És senkit se ütöttem el
-
Manitou
veterán
válasz
Winner_hun #6244 üzenetére
Megvolt a próbaút, csak itt a környéken mászkálgattam. Kicsit kihuzattam a gépet 2-esben
, no nem olyan durván, csak már szép hangja volt a motornak
Persze előtte csak alacsony fordulaton gurulásztam.Mielőtt leállítom a motort érdemes még kicsit járatni a motort, ha megálltam, vagy egyből állíthatom le? Benzines motorról van szó.
-
Manitou
veterán
válasz
Winner_hun #6244 üzenetére
Már megvolt, bár itt az udvaron nem lehet jó fotót készíteni, majd valami jó helyen akarok róla csinálni normálisabb képeket.
Na de most már indulok próbakörre
-
Manitou
veterán
válasz
Winner_hun #6070 üzenetére
Fel sem ajánlotta, ő mindenkinél így csinálja, nekem úgy tűnt.
-
Vevőjelölt
tag
válasz
Winner_hun #6063 üzenetére
Én például. Csak a rutinvizsga után vezethettem a tanpályán kívül.
Hiába enged az oktatód vezetni, hogyha induláskor lefullasztod a motort, menetközben a pedálokat vagy a váltókart figyeled.. Így közveszélyes a tanuló, és sokan akkor vezetnek elősször autót. Na, ezért nem szabad a rutinvizsga előtt a forgalomban kódorogni. -
gerg0
aktív tag
válasz
Winner_hun #6071 üzenetére
8,5 óra forgalom, 1,5 óra pálya, rutinvizsga, megint 8 óra forgalom majd forgalmi vizsga. Ezek közt volt olyan is ami csak 30 perc volt, de az átlag 40-45 perc volt.
Szerk.: helyesírás.
-
gerg0
aktív tag
válasz
Winner_hun #6063 üzenetére
Én a 18-ból csak 1,5 órát vezettem a pályán, többit forgalomba - 2 éve
-
Manitou
veterán
válasz
Winner_hun #6063 üzenetére
Én nem vezettem forgalomban csak a rutinvizsga után
Kösz a biztatást srácok
Remélem következő már sikeres lesz. Bár még azt se tudom mikor tudok menni legközelebb.
-
AMD Power
titán
válasz
Winner_hun #6063 üzenetére
Én sem.. bár azért az első órán szerintem kicsit gázos volt.
-
puttputt
őstag
válasz
Winner_hun #6063 üzenetére
Én is!
Kezet fogtunk, - első találkozásunk volt - majd szólt, hogy vezessek ki a rutinpályára. (Házunk előttről)... Ennél korábban nehéz kezdeni!
-
AMD Power
titán
válasz
Winner_hun #6059 üzenetére
Én az első órán már a Szentendrei úton mentem.
-
vwpolopg
őstag
válasz
Winner_hun #6059 üzenetére
Igen, elv. így van, de nekem pl. úgy van vele az oktató, hogy hadd vezessen minél többet a tanuló, addig is gyakorol, a műszakit meg közben elmondja. + ő ad egy saját kis anyagot a rutinosoknak ami segít a műszakira felkészülni, egy kis leírás az autóról amiben minden benne van amit a műszaki részen el kell mondani.
-
Manitou
veterán
válasz
Winner_hun #6035 üzenetére
Van klíma a kocsiban, de sose kapcsolja be az oktató, bár lehet a holnapi nap kivétel lesz
Igen, fáradtabb leszek, mintha egyből mennék vizsgázni. Bár holnapra vettem ki egy nap szabit, így nem melóból megyek vezetni, mint máskor.
vwpolopg
KöszJa neked meg grat a sikeres vizsgához
Ja ilyesmikre gondoltam amikkel nem vagyok annyira tiszában, hogy
-belső tükörbe állandóan nézegetni kell? Mert elvileg ez is bukó, ha nem folyamatos a mögöttes forgalom követése
- külső tükrökbe is állandóan nézegetni kell?Irányjelzés ,betekintés holttérbe, meg a tükrökbe sávváltáskor, meg megálláskor, elinduláskor, ezeket tudom.
Ja meg van ilyen hogy ha egy olyan útkereszteződésbe érsz ahol alárendeltebb út keresztezi az utad, neked van elsőbbséged, ilyenkor is be kell tekintenmi az útra, nem-e jön valami barom aki nem akar megállni
-
vwpolopg
őstag
válasz
Winner_hun #6029 üzenetére
Köszönöm mindenkinek!
-
brumesz
aktív tag
válasz
Winner_hun #6029 üzenetére
neve alapján...?
-
proof88
addikt
válasz
Winner_hun #6021 üzenetére
10 évvel ezelőtt is ezt hallottam kb.
-
Jamby18
senior tag
válasz
Winner_hun #5992 üzenetére
Oké értem, van még valami amit fejből tudsz,hogy nem kell tanulni?? Legalább annyival is kevesebb
-
varga911
senior tag
válasz
Winner_hun #5958 üzenetére
Akkorát szakadtam ezen... ma már megérte felkelni, köszi!
-
AMD Power
titán
válasz
Winner_hun #5954 üzenetére
Ezen biztos nem.
-
Atomgeszi
nagyúr
válasz
Winner_hun #5941 üzenetére
Tehát hazaviszed?
-
Manitou
veterán
válasz
Winner_hun #5918 üzenetére
Na igen, de sok esetben meg nem állnak meg az autósok és ekkor a túloldalt csak állnak a gyalogosok, ekkor te szépen mehetsz át a zebrán, mert még nem léptek le, mivel senki se engedi el őket. Amúgy igen, ha mindenki betartaná a szabályokat, akkor nem létezne ez a fogalom.
Ha középen járdasziget van akkor nem tudom mi a helyes mód, talán az, hogy akkor mehetsz ha még a járdasziget túloldalán megy.A legjobb mikor valaki áll a zebránál, mintha át akarna menni, erre csak ott bambul, meg vakarja a fejét, meg elfordul
-
tibi666
senior tag
válasz
Winner_hun #5918 üzenetére
ha szemből nem jön senki, neked nem kell megállnod, ha a túloldalon áll a zebránál.
gondolom én. -
Manitou
veterán
válasz
Winner_hun #5916 üzenetére
Nekem azt mondta az oktató, ha a túloldalon már elindultak a gyalogosok akkor meg kell állni, illetve ha a te oldaladon áll a zebránál akkor is.
Gyalogos csalogatás létező fogalom, és vizsgán 1 hibavonalnak számít, ha ezt teszed.
-
Sipi16
őstag
válasz
Winner_hun #5906 üzenetére
A gyalogosnak egyértelműen elsőbbsége van a zebrán, de ha valki futva közelíti meg a zebrát és át is fut rajta ott már más a helyzet. Ugyan így a bringás is átkelthet a gyalogátkelőn ha leszáll és tolja, de átbiciklizni nem szabad neki. Kerékpárútnál persze más a helyzet.
-
Manitou
veterán
válasz
Winner_hun #5906 üzenetére
A kocsikat át kell tolni a zebrán
-
Sipi16
őstag
válasz
Winner_hun #5904 üzenetére
Igen, de a gyalogátkelőn nem lehet átbringázni. Le kell szállni és át kell tolni.
-
Manitou
veterán
válasz
Winner_hun #5873 üzenetére
Annyival nem igen fogok, mert talán nem is képes rá az autóm. Most az oktató kocsival mentem.
Csak amikor nem látsz olyan jól mint kéne, akkor a 130 is tud sok lenni -
ádyz
addikt
válasz
Winner_hun #5880 üzenetére
tevedsz.
ha pl. hianyzik a villamosinek mellett a zarovonal, mert lekopott, neked miert kotelesseged tudni, hogy ott valaha volt?
-
whitezo88
nagyúr
válasz
Winner_hun #5880 üzenetére
én úgy tanultam, hogy ha stop tábla / macisajt van jobbra akkor utána nem kell néznem, mert addig elsőbbségem lesz amíg én nem kapok egy els. adás kötelezőt.(más kérdés mikor hiányzik valamiért... de azt meg honnan tudjam mikor nem kell néznem mindig? ha belémjön mert azt hitte neki van elsőbbsége van akkor mi van?
-
vwpolopg
őstag
válasz
Winner_hun #5874 üzenetére
Szia, egyreszt koszonom a segitseget, masreszt, eleg illuminalt voltam tegnap szoval ez ha tudom, hogy miert van sem jutott volna eszembe...
-
puttputt
őstag
válasz
Winner_hun #5873 üzenetére
Bizony. Meg van olyan autó, amiben meg sem lehet érezni a 100+-ot, olyan, mintha még csak 30-50 lenne a sebesség. Megtévesztő, csalóka
-
Daneeka
senior tag
válasz
Winner_hun #5670 üzenetére
Ez jó hír, köszi
-
VR6-Fan
veterán
válasz
Winner_hun #5621 üzenetére
ennek a két VR6-nak tetszik a hangja, főleg a ventoé, de utcán vagy belülről ugyan úgy ezeket se tudnám elviselni, mint a 9999ft-s tuning dobos csodákét.
-
puttputt
őstag
válasz
Winner_hun #5624 üzenetére
A tanulság lehet az, hogy nem illik hülye módra, életveszélyes helyzeteket kreálva vezetni..., ha nem derülne ki a szövegből...
-
VR6-Fan
veterán
válasz
Winner_hun #5609 üzenetére
ezt most nem értem (vagy nem az #5587-esre akartad?)
R15 195/50-en 100 a vége?
-
ádyz
addikt
válasz
Winner_hun #5612 üzenetére
Nem hiszem, pandaban abszulut kesztyutarto az egesz eleje.
-
Manitou
veterán
válasz
Winner_hun #5570 üzenetére
Nekem 4-esben 40-nél 900-on forog a motor, de nem rángat
-
VR6-Fan
veterán
válasz
Winner_hun #5565 üzenetére
no a kanyarodás úgy értem hogy pl főútról fordulak mellék utcába (lényeg hogy 90 fokban)
saját részemről úgy szoktam megközelíteni hogy elveszem a gázt
felmérem az adotszituációt
szép fokozatosan elkezdek fékezni, aztán 20-nál kiveszem az adott sebességi fokozatból és átrakom nagy valószínűségben kettesbe majd mielőtt megkezdem a kanyarodást szép lassan ráengedem a kuplungot, mire kanyarodok meg már nyomom is a gázt hogy minél kevesebb ideig tartsam fel a mögöttem jövőt, már ha van.toló üzemi lekapcsolás az amiről te is beszélsz, mégpedig hogy motor féknél elveszi a befecskendezést (és a gyújtást is némelyik), az ECU.
varga911:olyan kocsinál mi van ahol a váltókulisszát és a váltott bowden köti össze?
1-esbe azért nem nagyon szabad menet közben vissza pakolgatni, mert az egy "húzó" fokozat, ergo olyan rövid mint az isten nyila, a kettes meg jóval hosszabb így a két fokozat (a két fogaskerék) közt baromi nagy a sebesség különbség, ergo az egyes szinkron gyűrűjét baromira terheli a feleslegesen.
amég mozog a kocsi picit is nyugottan elég 2-esbe rakni, gázt adni és nagyon finoman engedni a kuplungot, a rendes autóknak semmi bajuk nem lesz tőle és nem fog az ember lefulladni egy kis gyakorlás után
proof88: 35-50 teszem azt 10sec lenne a kigyorsítás ha vissza váltasz, ha meg 4.-be gyorsítasz akkor 12sec, azért ezt a kis késlekedést nyugis városi közlekedésnél had engedjem már magamnak
.
addig nem fogsz lefullasztani egy kocsit sem amég az adott sebességi fokazatban a fordulatot nem akarod alapjárat alá csökkenteni, nos azt meg nem hiszem hogy 30-al menne a gép sárkány 4.-be alapjáraton, szóval ha ezt mondta az oktatod az elég nagy blődség.
viszont amég nem vizsgáztál le addig azt kell csinálni amit az oktató mond.
de mivel ez nálad nem áll fent így kezdhetsz a saját szakálladra kisérletezni
-
proof88
addikt
válasz
Winner_hun #5573 üzenetére
Már megvan a forgalmi is, de még nem vezetek...
de hamarosan folytatom...
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
A topicban jogvédett szellemi termékeket (szkennelt szervízkönyv, stb.) megosztani szigorúan tilos!
Aki mégis megteszi, azt figyelmeztetés nélkül véglegesen kitiltjuk.
- Milyen légkondit a lakásba?
- E-roller topik
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- DUNE médialejátszók topicja
- Interactive Brokers társalgó
- Házimozi belépő szinten
- Synology NAS
- RISC-V-re is portolja a CUDA-t az NVIDIA
- Iszonyatos mennyiségű hulladékkal járhat a Windows 10 terméktámogatásának vége
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- További aktív témák...
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 4500 16/32/64GB RAM RTX 3050 6GB GAMER PC termékbeszámítással
- Xiaomi Redmi 12 Pro 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Bomba ár! Dell Inspiron 15 5578 2in1: i7-7GEN I 16GB I 256SSD I 15,6" FHD Touch I Cam I W11 I Gari!
- OLCSÓBB!!! DDR5 16GB 8GB 32GB 4800MHz 5600MHz RAM Több db
- MSI CreatorPro Z16P - i7-12700H, RTX A5500, értintőkijelző
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest