- Apple Watch Ultra - első nekifutás
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- Azonnali mobilos kérdések órája
- One mobilszolgáltatások
- iPhone topik
- Ringbe száll a Xiaomi a mobilchip piacon
- Nagyon erős ajánlat lett CMF Phone 2 Pro
- Több újítással támad a Xiaomi Redmi 3s
- Google Pixel topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
Új hozzászólás Aktív témák
-
#214
aktív tag
-
bence1885
aktív tag
válasz
András12345 #2946 üzenetére
Szerintem az LMU cut rendszere az jobb. Elveszi a köridőt és kapsz érte egy kis büntetőpontot. Ha eleget szerzel mehet a DT.
-
bence1885
aktív tag
Én mindig úgy logikázom ki ahol amúgy is lassabban kell menni. Még van, hogy behúzom belső ívre. Azért nem erősen blokkolva a másikat, csak finoman. Szerintem semmi nincs ezzel. Nyílván mindenki próbál minél kevesebb időt veszteni vele.
Pl esőben kb semmit nem ér a slow down, mert ha csutkán megyek tovább esőben akkor is letellik. Gondolom a norma a száraz időhöz van kötve.
-
biker
nagyúr
A sportszerűség megéléséhez kellene egy reális büntetési tétel is, van olyan pálya ahol csípek egy fél autónyit, talán egy tizedet nyernék, erre kirak egy 1,5mp büntit, amit mire letöltök, a köridőm 3,5mp-el lesz gyengébb mint az átlagom.
Hát én is megteszek mindent, hogy minimalizáljam a veszteségeket. -
-
biker
nagyúr
Ha már az eső volt a téma, 2 hét múlva esőben Silverstoneból jelentkezünk a Simunation Series tavaszi bajnokság 7. fordulóval, már készülök...
[link] -
András12345
aktív tag
Ha már egy ilyen szar, és sokszor veszélyes megoldásuk van, mint ez a slowdown, én simán kihasználnám amit csak enged a rendszere. Vannak olyan slowdownok, amihez el se kell venni a gázt, lejár.
Másrészt simán ráparkolnék 1-2 azt követő apexre, hogy menjen le pár tized belőle -
#214
aktív tag
Szerintetek a levágásért kapott 1 sec körüli büntetést mennyire sportszerű elcipelni a pálya egy lassabb, szűkebb, előzésre alkalmatlan pontjáig, és ott letölteni, úgy, hogy közben az utánad jövő versenyző közvetlenül (1 secen belül) követ?
Nyilván az iRacing ezt lehetővé teszi, és nem tagadom, hogy ravasz megoldás. Légüres térben azt mondanám, hogy nem is probléma, de védekező helyzetben átgurulni mondjuk egy szűk sikánon, hogy letöltsd a büntetést erősen blokkolásnak tűnik nekem. Arról nem beszélve, hogy nem kicsit balesetveszélyes, amikor te ráállsz a gázra a szokásos ponton, az előtted menő meg csak simán gurul tovább.
-
András12345
aktív tag
válasz
Amantius #2942 üzenetére
Na igen, az extra nehezítés lehetett, hogy lényegében száraz setuppal mentél. Én mikor megláttam hogy végig esni fog, betöltöttem egy full wet setupot. Valószínűleg többen mentek hirtelenjében alakított száraz setuppal, mert sokan láthatólag küszködtek.
A következő három verseny 0% eső esély, úgyhogy ott majd remélem több sikerélményed lesz
-
Amantius
senior tag
válasz
András12345 #2941 üzenetére
Igen. Sanyi ügyes volt, a kigyorsításokat megcsinálta, ennyi elég is volt, hogy tartsa a pozícióját, grat!
Minden bizonnyal a setup is alkalmatlan volt erre a futamra, nem is volt vizes setupom, a szárazzal mentem, kicsit állítottam a hátsó szárnyon. Vagy elindult a hátulja (többször is megforogtam), vagy nem fordult az eleje. Az volt a bajom (az egyik), hogy a Döttinger Höhe előtt akárhogy próbáltam bevenni a kanyart, akárhonnan közelítettem meg, mindig ugyan az volt a vége. Felúszás és kisodródás a fűre, ezt csak kevesebb tempóval tudtam elkerülni. Ott ment el a qualim is, szerintem 3. hely is lehetett volna. Felúszás miatt kezdődött a kálváriám is, pedig az első háromra pályáztam még az első kiállás után, de aztán bumm. Gyógyszer elgurult és vége volt. Ki is léptem, de aztán összeszedtem magam és befejeztem. Rúgtam neki, már mindegy volt, csak szegény jármű már nem ment, 10 másodperccel volt lassabb. Mondjuk a vége is kicsinált, természetesen újabb felúszás ott, ahol előtte nem volt. Pech. -
András12345
aktív tag
válasz
Amantius #2933 üzenetére
Szia! Te voltál BMW-vel ugye? Mi voltuk az LMLM-ből a zöld Porschéval
Gyors voltál nagyon, sajnáltuk hogy belecsúsztál a korlátba
Szerintem az is hozzátartozik, hogy néhány autót nagyon jó esőben vezetni (LMP2-3, Porsche GT3 példuál...), más autókat meg kb. lehetetlen, pl. a Mustang GT3, az egy tragédia esőben. Volt hozzá egy rövid balszerencsém Bathurst 12h-n... Nem hiszem hogy a BMW olyan jó lehet esőben.
Konkrétan 1 kört gyakoroltam esőben, meg a qualin estem keltem 3 körön át, nem is volt mért körünk, társam még ennyit sem ment, mégsem dobtuk el, mert elképesztő kiszámíthatóan működött az autó, hiába csúszkált folyamatosan. 36. helyről 10.re jöttünk fel. Ha más autóval lettünk volna, nagy eséllyel rommá törjük pár kör alatt... -
bence1885
aktív tag
válasz
Amantius #2939 üzenetére
Esőben is lehet, komoly fej fej melletti csatákat vívni csak 100x jobban kell figyelni meg ismerni a pályát, vizes íveket stb.. nyílván ehez olyan ellenfelek is kellennek akik ugyanúgy ismerik az esőstl szitukat.
Nemrég mentem egy 2 órás IMSA Michelin Pilot Challenge-et. Marha jó volt esővel kezdődőtt aztán fokozatosan száradt fel a végére már kellett a száraz gumi is. Én általában esőben autózom körbe az erősebb ellenfeleket gond nélkül, lehet ez is közrejátszik amiért kedvelem. Valahogy van benne kihívás is.
-
Amantius
senior tag
válasz
bence1885 #2937 üzenetére
Nem tudom. Szerintem szárazon inkább lehet bevállalni egy-két necceseb szitut. Vizen ez inkább oroszrulett teli tárral, de persze kinek mi jön be (meg ki melyik helyzetben van, kiüt, vagy kiütik).
Számomra az is erősen visszafog, hogy nyilván, ahogy más sem, senkinek nem akarok bajt. Szárazon a kontroll inkább az enyém, vizen meg inkább nem. Talán fortunáé, de ez nem vigasztalja azt, akit elgombázok.
Lényeg a lényeg, csak kidühöngtem magam, ez nem az én mókám. Persze más véleménye is érdekel. -
Amantius
senior tag
válasz
JulesTS #2936 üzenetére
Ha már X. 39 x-szel végeztem a futamon. Szánalom (igaz, egy órát csak törött, kettőt meg egy roncs autóval tettem meg a 4 órából, ami igencsak árnyalja a dolgot, de ez akkor is egyéni rekord, remélem az is marad). Én sosem fogom megérteni mi ebben a jó, de nem vagyunk egyformák. Én szeretem élvezni amit csinálok és nyilvánvalóan sokan ezt szeretik, én viszont nagyon nem élvezem, egyáltalán nem szórakoztat. Ezen kívül egy esős futamra az én képességeimmel többet kellene készülnöm, egyszerűen arra már nincs időm. Érdekesség, hogy annak idején az egyik ok az volt, hogy átnyegeltem iR-re, hogy itt nem volt eső. Most azért voltam (vagy még talán vagyok is) kiakadva, mert úgy érzem elcsűrték a hobbim, a szórakozásom, nem tudok jó arcot vágni hozzá.
Értem, hogy boxból, de akkor az életben nem végzek elöl, engem viszont egyrészt motivál, másrészt a "jól érzem magam-hoz" nálam az is hozzátartozik.
pRoject22
Eszembe sem jutott megnézni, több éves rutin, hogy indulok a VLN-en. Mondjuk ott is csak a lehetősége van feltüntetve. -
JulesTS
addikt
válasz
Amantius #2933 üzenetére
Az esős verseny nem életbiztosítás. Ha nem ismered a pályát és főleg nem ismered vizesen, (vizes ívek megtalálása, tócsák elkerülése) akkor nehéz lesz x nélkül lehozni egy versenyt. Ha nincs idő gyakorolni a vizes pályát akkor inkább hagyni kell máskorra. A 3 órás versenyen meg ha nem első helyről indulsz, akkor inkább érdemes boxból indulni.
-
pRoject22
őstag
válasz
Amantius #2933 üzenetére
De elviekben a verseny előtt a dashboardon van infó, hogy eső lehetséges-e vagy sem, másik dolog; tegnap a rajt előtt az előttem lévő úriember eltünt, olyan volt mintha megindulna a boxba aztán eltünt, a lámpa zöldre váltott és mi történik?? Ott termett előttem keresztben az úton, instant 4x.
-
Amantius
senior tag
Hogy jöjjön rá a hasmars arra, aki kitalálta, hogy az iR-ben is legyen eső. Komolyan, kinek jó, hogy a mezőny nagy része esik-kel. Sajnos nem tudtam nyugodt maradni, már az első pillanatban, hogy ráébredtem, hogy esős verseny lesz, már az egekben volt a vérnyomásom. Ez volt az első, de szerintem az utolsó esős versenyem is, egy percet nem élveztem. Na jó, ez nem igaz az, LMLM csapat legalább adott egy kis örömöt, gratulálok nekik, nem bírtam velük.
De hogy 3 órán át egy törött autóval versenyezzek (az első kiállás után egy ártatlan koccal indult el a lefelé futó spirál, már nem is tudom a 4., vagy 5. helyen), amiből 2 órát egy szó szerint ronccsal mentem. Se gyorsulni, se kanyarodni, se egyenesen menni nem tudott már szegény. Nem tudom, lehet én rágtam be nagyon, de ennek semmi értelmét nem látom így. Egy Leclerc falba veri a rajtrácsra hajtva, akkor tőlem, mint fotel versenyzőtől mit lehet elvárni?
Eh, csak kidühöngtem magam. -
bence1885
aktív tag
válasz
András12345 #2926 üzenetére
Na ez kemény. Már hajítottam is volna ki a cuccot az ablakon egyből mérgemből.
-
bence1885
aktív tag
Ha több monitorral használod akkor inkább nvidia legyen. Amúgy szerintem ezeket (FSR, DLSS) nem nagyon használják szimben. Késleltetést okoz. Nem látványosan, de ahol minden tized számít fontos lehet.
Nekem 3070TI van 3 monitorral. Autóban ülve pályától függően. 80-90-100 fps meg van. Száraz körülmények között kb 15 20 autóval. Ha már szétszakad a mezőny akkor majdnem fix 95 100fps. Mostanában viszont szeretnék vga váltani szerintem max egy 3090 vagy 4070ti elég lesz a későbbiekre. Meg ami engem zavar hogy replayben már azért leesik 60 fps alá is. Igaz ez versenyzés nem érinti, én szeretem visszanézni a futamokat szép fluid képi világgal.
-
drsanya
aktív tag
válasz
András12345 #2926 üzenetére
Kiba... félelmetes ez a Nissan
-
András12345
aktív tag
Road America 500-at nyomta rajtam kívül valaki még innen?
Kb. 115. körben majdnem a végén, három és fél óra után kihagyott az agyam egy pillanatra, sikeresen visszaváltottam 1-be 3 helyett az utolsó kanyar kigyorsításán , 4. helyért harcolva, reggel 9-es timeslot split 1-ben... Kicsit sem voltam mérges
[Twitch clip] -
bardi
senior tag
Azért mennyivel másabb tud lenni a magasabb split.
Ugyan úgy esős road atlanta mint tegnap, csak 20x helyett 1 darab offtrack, mert a száraz íven próbáltam kifékezni az előttem lévőt, ami hát nem jött össze... tegnap már az első kanyarban kerülgetni kellett az összeakadt embereket, most meg semmi ilyesmi tömegbaleset, senki nem próbált meg kiütni hátulról, letolni a pályáról.Amúgy marha jó az eső, sokat lehet tanulni. Mire rájöttem, hogy az utolsó kanyart milyen íven kell venni... utoljára talán GTR2-ben mehettem esőben, ott ilyen különbségekre az ívek között nem emlékszem.
-
-
pRoject22
őstag
válasz
-Rolika- #2921 üzenetére
A többség az szándékosan nem üt ki, de pl a felső splitekben vannak olyanok akik egész ügyesen megoldják, hogy úgy tűnjön nem volt szándékos de azért tol rajtad egy picit, sok ilyen videót láttam már fékez ő de később, csak pont annyival, hogy téged megtoljon a kanyar csúcsponton, te lecsúszól, ő meg elmegy melletted, folytatod a versenyt, reportolsz de jön az email, hogy ők máshogy gondolják, volt erről már ilyen össze foglaló videó is valahol.
De amúgy jahh, ha van egy 1000-1500 dolláros fiókod akkor vigyázol rá nyilván.
-
pRoject22
őstag
válasz
-Rolika- #2919 üzenetére
Az konkrétan nem igaz, hogy enyje benyje jár érte, látják a nyilvántartásban ,hogy összesen mennyi X-ed volt illetve a bünti mértéke attól függ, hogy korábban volt-e már ellened sikeres protest, nekem volt már 1 hét banom is, mert volt egy gyerek aki szándékosan kilökött a 10. sikertelen előzési kísérlet után, nem tudta feldolgozni ,hogy levédem a belső ívet szabályosan, ő úgy gondolta, hogy nekem őt el kell engednem és szándékosan bele tolt a falba, kimentem a boxba javítani majd telibe vertem ahogy megláttam, jött is az egy hét ban.
Ezen kívül nem egy ember kapott már végleges tiltást is, szóval reportoljál csak nyugodtan mert azzal te is segíted a közösséget, a széndékos kilökést meg nem éri meg vissza adni.
-
bardi
senior tag
Akkor legalább azt megúsztam. Nagyon jó egy ötödik helyet bukni egy ilyen miatt.
Kíváncsi vagyok az óvásnak lesz e eredménye, a verseny után más is panaszkodott rá. Talán ha többen is óvjuk, bannolják vagy valami, csatoltam 3 replay fájlt. Ez egyszerű figyelmetlenségen erősen túlmutatott... -
bardi
senior tag
Ha utolsó körben kapok áthajtásost, akkor hiába megyek be a boxba, kapok még kb 20-30 másodpercet? Ha be se megyek, mennyivel büntet?
Valami agyhalott lekörözött 1-től 5-ig mindenkit megkoccolt, blokkolt, a pár semmiért kapott 4x mellé pont elég volt, hogy büntetést kapjak az utolsó előtti kör utolsó kanyarjában, ahonnan már nem lehet a boxba bemenni... -
bence1885
aktív tag
Én is kipróbáltam, de nagyon rossz lett a kép. Plusz én FPS javulást sem igazán vettem észre. Inkább finomhangold a grafikai beállítasokat.
-
IzI
senior tag
Hi
Iracing-ben van fsr,ha jól tudom.Mennyire jó?
Akinek nvidia van,az akkor tudja használni? -
camaro79
aktív tag
Szimulator topicba raktam egy kis IRL multiclasst
-
kismadar12
lelkes újonc
válasz
DiszNóÓl #2898 üzenetére
Mondjuk az első lekörözésnél ahogy én látom hozzád sem ért, hanem az iRacing netkód volt szar (szokás szerint). Második lekörözésnél szerintem is inkább Pénzes volt a hibás, de rögtön mondta is, hogy elbaszta nem jól mérte fel mert még nem szokta meg a jobb kormányos autót. Én úgylátom, ő azért jobban elismeri, ha hibázik nem úgy mint a Balazsin kolléga.
-
asb88
tag
válasz
adrian360 #2883 üzenetére
Több összetűzésem volt a művészúrral, ráadásul már olyan versenyzőtársba is beleállt, aki a légynek sem ártana (az pedig mindent elmond, hogy az incidenseimet rajta kívül mindenkivel korrektül le tudtam beszélni). A hazai iRacing közösség is rájött, hogy milyen és már a plusz nézettségért cserébe sem fogják vállalni a kínos jelenlétét. Kívánom, hogy találja meg a számításait LMU-ban és hanyagolja az iRacinget
Új hozzászólás Aktív témák
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte H610M i5 12400F 32GB DDR4 512GB SSD Intel ARC A770 16GB Rampage SHIVA 650W
- BESZÁMÍTÁS! ASUS B460M i7 10700 16GB DDR4 512GB SSD GTX 1080Ti 11GB KOLINK Observatory TG TT 600W
- BESZÁMÍTÁS! ASUS H170M i7 6700 16GB DDR4 512GB SSD GTX 1660 Ti 6GB KOLINK Observatory Lite TT 500W
- BESZÁMÍTÁS! ASRock A520M R3 3100 16GB DDR4 512GB SSD RX 6500XT 4GB BitFenix Neos Thermaltake 500W
- BESZÁMÍTÁS! Asus H110M i5 7400 8GB DDR4 250GB SSD 1TB HDD GTX 1650 4GB ZALMAN S3 TG Chieftec 600W
- Csere-Beszámítás! RTX Gamer Számítógép PC Játékra! I5 12400F / RTX 3070 / 32GB DDR4 / 1TB SSD
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 14600KF 16/32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- LG 24GQ50F-B - 24" VA / 1920x1080 FHD / 165Hz 1ms / AMD FreeSync Premium / Adaptive Sync / HDR 10
- Black & Decker töltőt keresek
- Csere-Beszámítás! Manli RTX 3070Ti 8GB GDDR6X Videokártya!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest