Hirdetés
- iPhone 16e - ellenvetésem lenne
- iPhone topik
- Honor 200 Pro - mobilportré
- Xiaomi 14T Pro - teljes a család?
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy Z Fold7 - ezt vártuk, de…
- IFA 2025: Meglepetések helyett Galaxy S25 FE
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Hammer Watch 2 - na szia, engem kövessél ezennel, bitte!
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
Új hozzászólás Aktív témák
-
fLeSs
nagyúr
"Azért mennek HPD-vel, mert azzal a legkönnyebb körbemenni akármelyik pályán"
Ebben nem vagyok olyan biztos. Sztem gyorsnak lenni egy gyors autóban nehezebb, ezért van annyi gyenge HPD. Legalábbis a Bathurstre ez sztem nem áll. Igaz nincs nagy tapasztalatom, mert csak practice alatt próbálgattam a HPD-t, de Bathurston elég nagy szenvedés volt vele, persze nekem inkább a Corvette és a Cadillac áll kézre, ez a sikamlós/siklós/lebegős/semmit nem érzek vezetés nem jön be (bár a 13. hét alatt a Radical-lal végignyomtam minden pályát, de az is kicsit más).
Most a Ford GT-vel gyakorlok, egyelőre csak 2:07:444 a rekordom, ez talán jó lenne versenyre. -
JoinR
őstag
Sokan pont emiatt hagyták ott a PGT-t...sajnos a HPD túlzott népszerűsége tönkreteszi a sorozatot. Én már javasoltam fórumban, hogy a HPD legyen Class A-hoz kötve, persze sokat nem segítene, de versenyenként 1-2-vel kevesebb HPD is előrelépés lenne.
Hivatalos versenyt amúgy még nem mentem a Corvette-tel
Azért mennek HPD-vel, mert azzal a legkönnyebb körbemenni akármelyik pályán -
fLeSs
nagyúr
Mentem megint egyet a Corvette-tel, ez most egy 37-es grid volt, szóval nagy. 13 C6R + 19 HPD + 5 FGT.
Nemtom te versenyeztél-e már a Corvette-tel, de a HPD-k ellen mondhatni "pain in the ass". Ott cikázott körülöttem 3 középmezőnyös HPD kb. 10 körön keresztül, akik nem voltak nálam gyorsabbak, sőt a draft miatt az egyenesekben legyorsultam őket, de minden egyes alkalommal blokkoltak, szóval itt gyak elment az egész verseny. Csak azt nem értem, hogy ha vki egy gyorsabb típusú autóval képtelen gyors lenni, akkor mi a pöcsnek versenyzik vele? Csak a többi autóst bosszantja fel. Menjen a picsába (gyakorolni)...Jó nyilván az ember szeret versenyezni még ha lassú is, de akkor ne qrja el más versenyét, hanem szépen engedje el.
-
fLeSs
nagyúr
Nyomtam ma 2 versenyt.
Cadillac-kel simán első lettem (alacsony SOF).
A Corvette-tel a 21. körig simán 2. voltam (végig 2:01-2:02-ket mentem), már megközelítettem az elsőt (22 körös a verseny). Egy lekörözött Ford GT elengedte az első emberkét a hegy tetején, előttem meg elkezdett kacskaringózni -> fal, az autóm KO. Leszakad a pofám az ilyen +!/+%!=/)"+!'??+?! miatt.
Azért beértem így is füstölgő autóval a 4. helyen, de nem igazán örülök neki, mert ez sima 2. hely volt, sőt az első is meglehetett volna az utolsó 2 körben. -
fLeSs
nagyúr
Levél az emberkétől, aki miatt tegnap kiestem
"I'm sorry
We crash in last race. When I saw that you were faster than me, I was braking for you can pass me, perhaps in a bad place. I'm sorry, It wasn't my intention. "Sajna ettől a verseny még elveszett, de legalább beismerte.
-
JoinR
őstag
Nekem meg pont most tetszik jobban a C-spec
Nagyon fura volt a régin a gumi, a mostani nekem bejön.
Mindegyik autót meg kell tanulni, hogy versenyképes legyen vele az ember, nem egy délután alatt megy..amúgy én is (újra)próbálkoztam a mekivel, de nem kedveltük meg egymást.
Aha iracers. Mondjuk ott is RUF/Meki kombó lesz, de a többségnek ez tetszik. -
fLeSs
nagyúr
A RUF-okról teljesen lemondtam, mert nem tetszenek. A frissítés előtt a C-spec az jó volt, de most tök olyan behemót, mintha a Cadillacet vezetném, akkor már inkább a Cadillac, mert azt legalább élvezem. Szóval RUF-okkal nem akarok practice-olni.
Nyomtam ma egy keveset a McLarennel, és teljesen nevetséges, hogy a RUF-ok úgy előznek meg, mintha Corvette-ek lennének.És ennyire azért nem vagyok sz@r.
Sztem csak vmi UFO képes a McLarennel felvenni a versenyt a RUF-ok ellen.
Egyébként eddig max napi 2 versenyt toltam le, szóval nem mondhatnám, hogy sokat, soxor egész nap csak gyakoroltam, és nem is versenyeztem.
Magyar alatt az iracers-re gondolsz? -
JoinR
őstag
Nemcsak versenyen lehet ám gyakorolni, azért van ott a sok practice szerver, elég jó forgalom van rajtuk főleg a GT3 kocsikkal. Azért ne pocsékold az SR-ed meg iR-ed ha nem muszáj, még jól jöhet
Na meg mentálisan is frissnek kell lenni, napi 4-5 verseny felett szerintem már annyira dekoncentrált és fáradt az ember, hogy a hiba borítékolható.
Egyébként vannak jó hosted bajnokságok, amit linkeltél korábban az is fun, meg persze a magyar is jó, nem tudom azon szoktál-e részt venniHa nem, akkor egy szűk hónap múlva indul a szezon, és szívesen látunk minden új/régi arcot
-
fLeSs
nagyúr
Az előbb indultam egy versenyen a Cadillac-kel. Kár volt...
Tudtam, hogy ezen a gagyi pályán (Summit point) nem szabad többet versenyeznem, mert előzni itt képtelenség.
Második helyről indultam, az első emberke az összes kanyarban brutál lassú volt, a második körben hogy ne menjek neki az egyik kanyarban szépen kicsúsztam -> pit.
Újraindultam, beértem az első embert akit le kéne előzni, a pálya legnehezebb kanyara fékpontja előtt 2 mp-cel elkezd fékezni, majd a kanyarban lelassul 50 kmh-ra és én menjek el így mellette...ennyi volt. látta, hogy gyorsabb vagyok, el akart engedni, de ilyen idióta módon? Egyébként ez is egy spanyol seggfej volt, mint a múltkori, aki az első kanyar előtt szépen belémjött hátulról.
Mostantól változtatok a hozzáállásomon, mert már egyértelmű, hogy versenyeken nagyon rossz vagyok, csak akkor vagyok gyors és megyek incidensek nélkül, amikor nincs körülöttem senki és egyedül autózok (ez az, ami egyébként unalmas, és egy idő után teljesen elvesztem a fókuszt).
A gyakorlás csak arra jó, hogy begyakoroljuk a pályát, de ahhoz, hogy versenyen, emberek között ezekre a random akciókra jó reakciót adjak (tehát nem esek ki folyamatosan a versenyről) ahhoz az kell, hogy sokat versenyezzek, szóval mostantól versenyezni fogok orrba-szájba, nem érdekel az irating meg a SR.szerk: olyan versenyem még nem is volt, amiben vkivel hosszabb időn keresztül a pozícióért küzdök (talán a mai a PGT versenyen), mert mindig csinálok vmi hibát ilyenkor.
-
JoinR
őstag
Idővel és tapasztalattal minden problémád lassan elkezd majd megoldódni
Egyébként azért kezdesz el csúszkálni, mert elmelegíted a gumikat, valószínűleg nagyon erőlteted, blokkolsz féktávon, túl nagy kormányszöggel kanyarodsz stb...ezek ahogy egyre jobb leszel mérséklődnek, persze a tanulási görbe mindenkinél más, és az eredményesség csak viszonyítás kérdéseFeszült helyzetben, különösen erős mezőnyben a gumi elmelegítése nálam is előforduló probléma
Ahogy persze a türelmetlenség is...a megoldás természetesen gyakorlás, gyakorlás, gyakorlás amellett, hogy felismerjük a hibáinkat és azokat tudatosan próbáljuk meg orvosolni.
-
fLeSs
nagyúr
Wow, sikerült végigmennem egy PGT versenyen... Igaz kevés volt a nevező, de tapasztalatnak jó volt, mert kiderült 1-2 dolog.
Az egyik amit már a Cadillac-kel is észrevettem, hogy kb. a 10 körtől kezdődően az autó elkezd csúszkálni, volt két kanyar, ahol a 10 körtől kezdve majdnem minden körben kipördültem...onnantól mini gázokat (5-10%) kellett adnom a kanyarban, hogy ne csússzon meg az autó.
A másik (amit már eddig is tudtam, mert úgy általánosságban igaz rám), hogy türelmetlen vagyok. Az előttem lévő C6R fickó az első pár körben egyértelműen lassabb volt nálam, és qrvára felidegesített a nagyon korai fékezéseivel, nemis tom hogyan került elém az időmérő alapján. Na aztán persze idegből sikerült megcsúsznom és onnan már nem volt esélyem beérni a pit miatt, ő meg szépen cammogva beért első helyen, vicc.
A harmadik, hogy a Bathurston a jövőben csak akkor és olyan versenyen fogok indulni (ami hivatalos), ahol kevesen vannak, mert sok versenyzővel nemtok megbírkózni, folyamatosan gyomoridegem vanmert nemtok az ellenfelekben megbízni, ezen a pályán bárki bármikor megcsúszhat, nekimehet a palánknak stb. és ha ott vagyok a közelében akkor valszeg nekem is annyi.
-
JoinR
őstag
Mentem itt párszor, mivel nincsenek túl gyors versenyzők ezért kellemes sikerélmény lehet bárki számára
(időmérő nélkül 23-ról simán 2. lettem úgy, hogy vagy 2x kiforgattak Spa-ban például
) Jófej a szervező srác is, persze a kocsikat nehéz összehangolni, előző szezon végén a RUF nagyon gyors volt a többihez, nem tudom most az új gumival hogy állnak egymáshoz képest.
-
JoinR
őstag
A szándékosságot mindig nehéz megítélni, persze megnézhetem én is ha átküldöd priviben, de én se fogom tudni jóváírni az SR-ed
Az új gumikkal jobban kell vigyázni valóban, de nekem az új McLaren se tetszikEgyébként a RUF jóval nagyobb túlsúlyban van, így nyilván onnan kerülnek ki a győztesek, de ahogy olvasgattam fórumokon, a Mekivel is lehet hozni az időket, ha valaki jobban ráfeszül. Idővel lecsendesedik a RUF körüli hype és helyreáll a rend (remélhetőleg).
-
fLeSs
nagyúr
Kipróbáltam a McLarent és az új verzió tetszik. A régit rühelltem a kormányzása miatt, de ez most egész jónak tűnik. Csak azt nem értem, hogy hogyan lehet a McLarennel egyáltalán a dobogó közelébe érni, mert ahogy elnéztem a versenyeredményeket, csak RUF-ok nyernek, szóval van értelme McLarennel elindulni egy ilyen versenyen?
-
fLeSs
nagyúr
Már válaszoltak is, szerintük nem volt szándékos az emberke amikor hátulról az első kanyarban belémrohant, pedig a replayben látszik, hogy láthatta, hogy fékezek és kb. 1,5-2 mp-e volt, hogy ő is fékezzen, hogy ne jöjjön belém. Megnéznéd a replayt ha átküldöm (2 MB)?
A top5-öt persze nem veszem készpénznek, csak arra gondoltam, hogy legalább időeredményben kompetitív vagyok.
A forgalom persze más tészta, de egyszer el kell kezdeni.
A Global Challengeben és a Mustang Challengeben is nyomtam már versenyeket ebben a szezonban, és ezekből a forgalomra vonatkozóan nem tanultam semmit, mert vagy kiütöttek elég gyorsan, vagy elhúztam az elején a mezőnytől és onnantól alig találkoztam vkivel + ezeken a versenyeken elég alacsony a részvétel, a PGT-ben olyankor akarok indulni, amikor legalább 30-an vagyunk (összesen). -
JoinR
őstag
SR-rel kapcsolatban: erre a valóságban sincs megoldás, ha kiütnek, le kell nyelni, sőt az anyagi kárt se fizeti senki.
Filozófiai kérdés, hogy most hány incidens pontot vonjanak le, és kapacitás sincs erre szerintem.
Egyelőre nem megyek ebben a szezonban, mert jelenleg csak a gyári G27 fékem van, és nem tudok visszaszokni rendesen a load cell után, így csak olyannal mennék amiben van ABS
(a McLarent viszont eddig is utáltam, a RUF Track pedig rosszabb lett, mint volt, úgyhogy ahhoz meg nincs kedvem). Meg még nem volt időm annyit menni az új gumimodellel, hogy igazán ütőképes legyek, azt hiszem megvárom az új fékemet, mielőtt nagyon belelendülnék.
A 2:01 nem rossz full tankkal (bár nem tudom, hogy az új gumi hogy befolyásolja a tempót), de a TOP5-öt azért ne vedd készpénznek.Bár nem tudom kik maradtak a PGT-ben, sajnos a régi Fordos arcok otthagyták a szériát, ezért sincs túl nagy motivációm hozzá. Bathurst-ön nagyon kicsi volt a részvétel az előző szezonban egyébként.
-
-
fLeSs
nagyúr
EZÉRT vezetik annyian a RUF-okat...
-
fLeSs
nagyúr
Elindultam még1 versenyen 2 órával később, 2. helyről indultam, 2. körben kipördültem, tow+pit, onnan 15-ről visszajöttem 9. helyre, tizenx körben megint kipörögtem olyan helyen, ahol még életemben nem pörögtem ki, totálkár, pedig 35-ről 8 secre dolgoztam a hátrányt a 8. és 7. helyezettől.
Ez nem az én napom.
Az első kipörgés talán az izgulás miatt van, rendesen vert a szívem és nagy levegőket vettem.
A második kipörgésnél már kb. 10 kör óta nem láttam senkit, már teljesen gépies volt a vezetés, elvesztettem a fókuszt. Legalábbis gondolom. + ilyen későn sosem versenyeztem még, sztem fáradt vagyok.
Lehet inkább vissza kéne térnem a Mazdához, kb. az való nekem. -
fLeSs
nagyúr
Sikerült lenyomnom a szezon 2. hivatalos versenyét. Az első nem volt sikeres, mert a 2. kanyarban kiütöttek.
De ez sem.
Itt 13 körig a 2. voltam (és az első is csak 2 mp-re volt), a 3. emberkével csatáztam (igazából minimálisan gyorsabb voltam nála), csináltam egy minimális hibát, beelőzött (elengedtem, máskülönben ütközünk), aztán fél perccel később összetörte az autómat.kicsúszott, látszott, hogy túl későn fékezett, mert félt, hogy megelőzöm, én meg nem tudtam hova menni előle. Aztán persze diszkvalifikálták az emberkét, általában kifogom az ilyen idióta "csakazértis" fiúcskákat.
Jól kezdődik a dolog. Lehet hagynom kéne a Global Challenget, mert eddig nem volt túl sok sikerélményem benne. A GT/Protoban valszeg még ennyi sem lenne, mert ott UFO-k versenyeznek ahogy elnéztem a köridőket. -
fLeSs
nagyúr
Most épp csak azért írok, mert éppen Qualify sessionöm lenne, de nem indul el a szimulátor.
ez már lol. 3 órát körözgettem, be vagyok melegedve, erre ez a sz@r nem működik. Nevetséges.
szerk: már 9 perce nem indul el. Asszem ennek most lőttek, majd 1 óra múlva, csak úgy meg nemtok elindulni a versenyen.
-
JoinR
őstag
Én viszonylag sokat foglalkozok vele. Persze ahhoz hogy jól érezd magad a kocsiban, elég pár dolgot állítani, de ha az utolsó századokért küzdesz, akkor rá kell szánni az időt. A Ford GT-ben már eléggé benne vagyok, előző szezonban vagy Volyka úré, vagy enyém volt a világrekord időmérőn és versenyen egyaránt
viszont amikor meg tudtam verni, akkor az a radikálisabb setupom miatt volt, amit ő valszeg nem próbált végig (mivel alapból elég gyors ahhoz, hogy versenyen ne nagyon legyen ellenfele, ha csak ki nem üti egy HPD
+ ő ment a Corvette-tel is, nem volt annyi ideje szarozni a Ford setuppal)
Mondjuk az eddigi setek valszeg mehetnek a kukákba az új gumimodell miatt...a tudás meg a tapasztalat persze megmarad, így egyből tudom mihez érdemes majd nyúlni.
SOF=Strength Of Field, ugye a verseny színvonalának egy mérőszáma, ami alapján osztja a bajnoki pontokat a verseny végén a rendszer. Mivel sok bajnokságban nem elég nagy a mezőny, így előre meg van beszélve, hogy a gyors versenyzők adott időpontban indulnak a szériában, ezzel emelve a SOF-t, amitől függ a kapott bajnoki pont. Mivel ezek általában népszerű időpontok, a nagy részvétel miatt akár több részre is van osztva a mezőny, ezért a SOF tovább nő, mivel a kis iRating-ű emberek a lassabb split-ekbe lesznek beosztva. (tehát a SOF nagysága = a versenyzők átlagos iRating-ével)
Ha lassú a versenyző, mindegy mikor megy. Ha átlagos, akkor inkább kerülendő a SOF verseny (szerintem!), mivel vagy lassú split-be kerül, ahol kérdéses a verseny kimenetele, vagy a gyors split-be, ott meg agyonverik és csökken az iR
Már ha számít persze.
Ha gyors, akkor meg csak úgy van esélye bárkinek jó abszolút helyezést elérni, hogy a nagy SOF versenyeken jól szerepel. Régebben teljesen random időpontokban indultam, most már csak adott versenyeken indulok (pl. PGT-nél péntek 20,22, szombat 18,20, vasásnap 10,18,20 órakor - ezek közül szoktam 4-en menni - ugye a legjobb 25% számít, azaz 5 versenynél már a 2 legjobb eredmény átlagát venné, ami nem mindig előnyös) -
fLeSs
nagyúr
Tényleg, te mennyit szoktál foglalkozni az autó beállításával (setupok)? A fórumban látom, hogy mindenki csinálja a maga kis setupját, pályánként egyet-egyet, enélkül már képtelenek versenyezni, tényleg szükséges ez? Én előző szezonban a Cadillachez "készítettem" egy setupot (a fórumban írták, hogy mit kell átállítani ahhoz, hogy kevésbé legyen kipördülős/csúszkálós), de azon soha nem változtattam pályától függetlenül. Mondjuk nem is futottam UFO-köröket.
szerk: még1 kérdés: mi az a SOF race? Látom a fórumban, hogy van egy időpont és akkor van a SOF race? Ez mi?
-
JoinR
őstag
Proto-ban mondjuk garantált az izgalom végig, akármikor kiüthet egy HPD
Nekem is elég fontos a hang, minden update előtt egy új Ford GT hangról álmodozok, de az igazi videók alapján végülis a jelenlegi hang se rossz. Persze attól még lehet, hogy nem jön be, én jól elvagyok vele. Nyilván nem egy Corvette, de hát ez van. A középmotoros karaktert semmi nem tudja visszaadni ezen kívül a kasztnis autók közül. Ja még ott a McLaren de az volt még egy nagy pénzkidobás részemről...Mondjuk elvileg most az is nagyon más lett, adok neki még 1 esélyt ha lesz rá időm.
-
fLeSs
nagyúr
Én már ~20 perc után veszítek a koncentrációból, elkezdek hibákat hibára halmozni, főleg az unalmasabb versenyeken, amikor kevés a nevező (<15) és szétszóródott a mezőny és nemtok se előrébb lépni, és megelőzni sem tudnak.
Szóval nekem a Global Challenge (30 perc) még OK, a Proto+GT challenge már nagyon húzós (összesen kettőn indultam eddig
), az ennél hosszabbakat meg már nem bírnám végig csinálni.
Most hogy mondod, a Ford GT nekem nagyon nem jön be, főleg a hangja.Biztos hülyesség, de ha nem tetszik egy autó hangja, akkor azzal nemtok "azonosulni" sem, szóval nem fogom vezetni sem (csak úgy mellékesen).
Én road oldalon már az összes autót megvettem, ami nem F1 stílusú (open wheelernek nevezik?), majd elleszek velük vhogy.Utólag persze már látom, hogy melyikeket nem kellett volna megvenni, csak hát ez egy b@ziság az iRacing részéről, hogy megvétel előtt nem lehet kipróbálni az autókat, legalább 1 órára vagy vmi ilyesmi.
-
JoinR
őstag
Ez így van, mondjuk ebben a gumimodell is nagy szerepet játszik. Nem tudom most mlyen lett a Caddy, majd kipróbálom azért.
Az igaz, hogy mindenki RUFozik, nálam a Track elvágta magát a full szekis váltóval amit megkapott (ugyanaz mint a McLarené), én nem kérek a kormányváltóból egy kasztnis autónálABS nélkül is jól megvagyok.
1 éve Ford GT-zek, meg most utóbbi időben az iRacers bajnokságban ugye RUF van, úgyhogy azzal mentem még, túl sok autó emellé nem fér be, annyi időm nincs, hogy mindet kiismerjem.
A mostani szezonban is Ford GT marad, meg szerintem a RUF Cup, és mivel vannak közös pályák a Sportscar (a.k.a Grand Am) bajnoksággal, lehet oda is benézek, főleg, hogy nekem meg pont a hosszabb versenyek jönnek be.
V8-at nem próbáltam, de már így is túl sok autó van megvéve, egy darabig nem veszek semmit az biztos -
fLeSs
nagyúr
Nyilván arra gondoltam, hogy míg a Porscheval akár egy kezdő vezető is képes jónéhány kört menni mielőtt kipördülne vagy hasonló, addig a Cadillac-kel kb. 2-3 kanyaronként kipördülnek a kezdők...
Egyébként a RUF számomra elég uncsi.meg már mindenki azt vezeti, úgyhogy azt leszámítva, hogy ott (GT3) a legtöbb a nagylétszámos verseny, nem igazán vonz.
A C-spec viszont tetszik, mert eléggé cup-szerű, szóval nem lehet csak tövignyomva vezetni.
Ebben a szezonban már eldöntöttem, hogy a Cadillac-kel és a Corvette-tel fogok versenyezni. Sajna a V8 Supercart nem frissítették, pedig az a kedvencem (nemtom próbáltad-e már). Az tetszik a legjobban, csak túl hosszúak a versenyek (+ a nemfrissítés) egyelőre elvette tőle a kedvemet.Most így belegondolva úgy tűnik, hogy nekem ezek a nagy, nehéz amcsi dögök tetszenek...
legalábbis szimulátorban.
-
JoinR
őstag
Azért mert a Porsche az egyik legnépszerűbb márka, meg mert új
Bár tényleg nem nehéz vezetni, igazán gyorsan menni semmivel nem könnyű.
A Cadillacet se a nehéz vezethetősége miatt nem szeretem, csak a karaktere nem fekszik nekem (orrmotor nem az én világom), persze biztosan élvezhető annak, aki szereti. -
JoinR
őstag
Az rF2-ben tudtommal GT2 specifikációjú Corvette van, nem GT1, nem csoda hogy más.
A leállás update környékén természetes, szezon közben ezzel nem szokott gond lenni.
Amúgy meg ha órákat gyakorolsz, akkor miért D Class bajnokságban mész?
Menj értelmes helyeken ahol van rendes mezőny szimulátorosokból, nem pedig csak a videójátékosok tömege.
-
fLeSs
nagyúr
Egyébként ebből a szempontból vicces ez az egész szimulátorosdi.
Az iRacinges Corvette totálisan más, mint ami az rFactor 2-ben van (mind2 C6R), ami szintén totál más attól, ami az rF2-höz kiadott URD packban van (talán ismered, szintén C6R).
Az iRacinges tapad rendesen míg az rF2-essel szenvedni kell, hogy a pályán maradjon annyira csúszkál (meg lehet tanulni kezelni), míg az URD-s inkább az iRacingesre hasonlít, viszont a kormányzása tök más.Btw már megint leállt az oldal, úgyhogy most beírtam a fórumba (ez az első hsz-em ott
), hogy jó lenne, ha csinálnának ezzel vmit ha már kiadtam rá (meg mások is) egy valag pénzt, mert annyi pénzért tökéletes kiszolgálást várok, nem ezt a sz@rt, hogy állandóan leáll az oldal, meg lelassulnak a betöltések.
Gondolkozom azon is, hogy nyitok egy topikot olyan címmel, hogy a Global Challenge (Cadillac) csak Class C-től legyen elérhető, mert a tököm telivan, hogy a versenyen elindul egy rakás Class D emberke, akik épp hogy feljutottak Rookieból, és szétkaszabolják a mezőnyt az első vagy a második kanyarban. Annyira felb@sz idegileg, hogy az hihetetlen.
Órákon/napokon át gyakorol az ember, aztán vmi hülyegyerek az első kanyarban le akarja előzni az egész mezőnyt az utolsó helyről, és persze onnantól tudjuk, hogy mi a végkifejlet.
-
sanzik
senior tag
Na mivel nem tudhatjuk milyen valójában azért abban bízhatunk,hogy egyre közelebb kerül a szimuláció a valósághoz.
Általában ilyenkor a régi setupok mehetnek a kukába. Meg amúgy is nagyon sok minden múlik egy jó setupon.
Én már nem vagyok aktív iracingben,de megéltem egy pár ilyen nagyobb update-et,ahol gyökeresen változott az autó viselkedése,köszönhetően az új gumimodelleknek.
De szerintem induljunk ki abból,hogy minél inkább valósághűre akarják csinálni a programot,nem véletlenül áldoznak ennyi energiát a gumimodellbe. Csak hát ez egy végtelen történetnek tűnik,soha sem lesz olyan,hogy azt mondják: na készen van, ez ilyen a valóságban is.
Viszont jó pár versenyző használja a programot akik a valóságban is vezetnek ilyen autókat és szerintem nem véletlenül ezt a programot használják. -
fLeSs
nagyúr
Én nemrég vagyok az iRacingnél, szóval nincs sok tapasztalatom, de gondoltam ezt leírom.
A tegnapi frissítéssel eléggé leírta magát nálam az iRacing, mint szimulátor (az is lehet, hogy el vagyok tévedve, mert tök másról szól az egész). Ugyebár egy szimulátorról van szó, ami elvileg a valóságot próbálja visszaadni. A tegnapi frissítéssel egyes autók érzésre (mert ugyebár ez az egyetlen input amit a kezünkön keresztül érzünk) teljesen megváltoztak. Én főleg a Cadillacet vezettem és körözgettem a McLaren-nel is (annak ellenére, hogy az előző verzióban abszolút nem tetszett a kormányzása), illetve tanulom a Corvette-et.
A frissítés után a Cadillac olyan, mintha egy teljesen új autó lenne, nagyon megbocsájtó, nem csúszik meg, nagyon tapad, nem pördül ki és iszonyat alulkormányzott. A régi verzióban éreztem, amikor a segge elvesztette a fonalat és egyenesbe kellett hozni (elvégre egy nehéz autó), ez itt abszolút eltűnt.
A McLaren kormányzása tök más lett, ezt nemtom leírni (nem értek hozzá), hogy hogyan változott, de megváltozott ez a lényeg...Könnyebb lett, a tapadása is erősebb.
Az új Corvette-et még nem próbáltam.
A fórumban írták, hogy a RUF-ok is tök mások lettek.Namost akkor kérdem én, milyen szimulátor az, aminek az egyik verziójában az autó ilyen, a következő verziójában meg tök másmilyen? Nem csak picit, hanem nagyon. Mintha a valóságban Suzuki Swiftből BMW-be ülnék (csak egy példa). Ennek így nem látom sok értelmét.
Ettől függetlenül maradok az iRacingnél, mert ez az egyetlen szimulátor, ahol nem vagyok kénytelen az AI ellen körözgetni (ami szerintem gusztustalan, az élettől is elveszi a kedvemet, teljesen illúzióromboló).
szerk: szóval nem az a bajom, hogy megváltozott az autók kezelése, hanem az, hogy nemtom, most akkor milyen is a valóságban a Cadillac (vagy a többi autó), olyan mint a frissítés előtt, vagy olyan mint a frissítés után? Vagy talán teljesen másmilyen?
-
Met
nagyúr
Sziasztok!
Lehet olyat hogy előfizetek és amikor lejár az előfizetés akkor nem újítom meg mert nincs kedvem/pénzem/időm játszani és amikor folytatni akarom akkor megint előfizetek és ott folytatom ahol abba hagytam?
Tehát pihen az account.
-
JoinR
őstag
Valószínű hogy nem, ezek mindig csak az új tagoknak szólnak.
November 29-én lesz Black Friday, aznap eddig mindig 50%-os kedvezménnyel lehetett 1 évre hosszabbítani. Ha úgy érzed van értelme maradni, akkor azt ajánlom.
Esetleg iRacers tag is lehetsz, akkor tagdíj fizetés után egyből kérhetsz 50%-os kedvezményt, de ha van időd még azt írtad, akkor simán várd ki november végét. -
SirAlo
aktív tag
Hello, ma kaptam emailt hogy megkaphatom az iRacinget 1 ho araeert 3 honapra, viszont Promo kodot nem kuldtek, csak ezt a leirast, lepjek be stb irjam be a promo kodot, de ha nem kuldtek akkor mit irjak be?
Promo Code:
To take advantage of this special renewal offer simply login at members.iracing.com, and click "Renew Membership", then select the "3-month membership" option and enter the code in the Promotion / Gift Certificate Code box on the invoice page, press apply and complete the checkout process. -
JoinR
őstag
Velem is ez volt 1,5 éve...lejárt a 3 hónap ingyen és megújította...úgy voltam vele jó akkor elkezdem rendesen, akkor 7100 HUF bánta. Aztán kis időre rá vettem 50%-os kedvezménnyel 50 dolcsiért éves díjat, és azóta aktív vagyok, mivel a legjobb szimulátor szerintem. A kormányoddal meg kezdj valamit, ha rossz, kapcsold be ingame a lineáris módot pl. vagy próbálgasd amiket lehet.
Ha nem akarsz iracers tag lenni (akiknek eleve jár a kedvezmény), várd meg a black friday amerikai "ünnepet", akkor minden alkalommal féláron lehet előfizetést újítani. -
Vasoli
csendes tag
válasz
Kephamos #131 üzenetére
Az a bajom, hogy a kormány tudja az FFB-t, de ez a játék vagy össze vissza mindenféle baromságot küld a kormánynak, vagy semmit. Ha nem akarják visszaadni, akkor meg utánanézek majd nemzetközi törvényeknek. Csak nehogy ők szívjanak, mert az nem 30 USD lesz hanem alsó hangon 3000.
Pedig direkt nem akartam crackelt fossal játszani erre meg lehúznak.
-
Vasoli
csendes tag
Hello
kb 3 hónapja kipróbáltam a játékot és az RGT FFB clutch nem igazán vált be hozzá. Ezért abba is hagytam kb 1 hét alatt. Találtam mást, de most ez nem lényeg. Folyamatosan kaptam a szemétbe való maileket és beraktam spamba. Erre ma utalnék a netbankon keresztül és mit látok? Levontak 8100 Ft-ot mert megújítottam az Iracing accountomat? Hát rohadtul fel se léptem már vagy 3 hónapja. Erre ki van írva hogy magától csinálta, mert nem kapcsoltam ki az automata megújítót.
Nah most az mi a faszért van beállítva bekapcsoltra? Azt hiszik mindenki hanyadtvágja magát a játéktól aki csak belekezd. És a spam miatt nem is olvastam el soha az üzeneteket. Hát egyelőre írtam nekik egy e-mailt, hogy kérem vissza, mert nem igazán akartam megújítani és az a 8000 Forint kellene számlát fizetni, meg valamit enni is kell... Szerintetek visszakapom? Ma azért kikapcsoltam azt a szar megújító genyát, de ez...
Tiszta lopás. Még egyelőre csak az OTP zárolta az összeget, de nem paypalon keresztül ment az egész.
Hát mit ne mondjak meglehetősen ideges vagyok, és szerintem messziről elkerülöm a havidíjas gameket egy életre. -
flash-
veterán
még mindig ez a játék a legjobb autós szimulátor?
-
Kephamos
addikt
Van valami promó mostanában renewhoz?
-
sanzik
senior tag
Azokról a szorzókról elég annyit tudni,hogy időmérőn time trial-on és hivatalos versenyen van jelentősége.
Értelem szerűen minél kevesebb hibával kell vezetni. Ezekből számolja,hogy mennyire vagy biztonságos vezető és rangsorol. (SR) De paractice-on nincs jelentősége.A kormányt driverben 900 fokra állítani,játékban bekalibrálni ahogy kéri és akkor fog jól működni.
Automatikusan beállítja a játék az aktuális autóhoz tartozó kormány szöget,ezzel nem kell foglalkoznod utánna.
Tehát annyit fog használni a 900 fokból amennyit az az autó a valóságban is használ. -
JONAS77
aktív tag
Köszönöm mindenkinek a vászokat, neked is KEPHAMOS, elolvastam a leírását a játéknak.
Ma be is regisztráltam magam, már próbálgattam egy két kocsit, de csak saját magam tesztelésére, azt amit nem értek, viszont a leírásban is szerepel, ha kicsúszok a pályáról, vagy elvesztem az uralmat az autó felett stb-stb, mi az amit ki ír 1X, 2X????Ez valami pontlevonás vagy a későbbiekben fogom ezt érezni? Maga a game tetszik, és remélem hamar meg is szokom a vezetést, nekem most a HPD ARX jön most nagyon be, szeretem a prototípus versenygépeket, nem tudom még a helyes kormánybeállítást. DFGT-m van, logitech szofverében 360 fok körüli a kormányelfordulás, de a játékban nem megegyező ez a forgás. Úgy vettem észre, hogy az előbb említett autónak a teljes kormányforgása 180fok!
Majd rájövök, vagy keresek valami leírást. -
sanzik
senior tag
Ha ezt a leírást elolvastad és van még kérdés akkor kérdezz nyugodtan,de ebből sok minden kiderül.
Versenyek mindig vannak,olyannal nem kell foglalkozni,hogy melyik szerverre menj mert 1-2 óránként indulnak folyamatosan futamok.
Neked csak jelentkezni kell valamelyik szériában futamra és be leszel rakva versenyre azok közé akik ugyan ebben az időpontban szeretnének versenyezni.
Persze nyilván itt is van olyan,hogy mikor vannak többen és mikor fordul elő az,hogy csak ketten álltok a rajtrácson... Inkább az esti órákban vannak a nagyobb futamok. -
JONAS77
aktív tag
Szeretnék egy pár dolgot megtudni a játékról, amit nagyjából már tudok róla, hogy online módba lehet menni, 1-3-12-24 hónapos tagságot kell, lehet előfizetni, amihez kapok pár pályát és autóparkot. Nos a kérdésem a következő, hogy érdemes-e még kifizetni ezeket az összegeket, él még a netes verseny?
Melyik szerverre érdemes felmenni, ahol vannak még versenyek? És olvastam valami rendszerről is, ami besorol egy futam, vagy győzelem után? Ez mit jelent, és mikor lépek egy nagyobb szintre, mi van akkor ha pl. benn vagyok az első 3 helyezetben? Kapok valami pluszt? Örök tagság is létezik?
Mennyibe kerülne full az egész game? -
Davetim
tag
-
madmike
őstag
Valamikor csaphatnánk egy mx-5-ös versenyt egymés ellen. Mondjuk azt nem tudom, hogy van e valahogy lehetőség arra, hogy kiválaszd ki ellen szeretnél menni..
-
Kephamos
addikt
Hát, nem tudom, de rendszerint egyenesben hagytak ott. Egy darabig együtt vagyok sokkal, aztán elhúznak.
-
madmike
őstag
Szia!
Köszi, megnéztem, az SR-emet kell feljebb tornázni, amit a 13. heti ereszd el a hajamban sikeresen elcsesztem (illetve cseszték mások...)
Nem csak a váltó a különbség a két MX-5 között.
A Cup bal kormányos, a Roadster jobb, ezért máshol van a sulypont. A roadsternek kisebbek a kerekei és más lengáscsillapitoi vannak.De egy forumon megtaláltam minden különbséget:
The cars are more than just mirror images of each other. The Cup car is left hand drive, and uses the 6-speed transmission available in the production car. The Roadster is based more closely on the Japanese-spec NR-A version, with it’s 5-speed transmission and slightly smaller tires.
This may seem like a mis-match, but it’s closer than you may think. With the different gearing, the Roadster loses a little bit in straight line acceleration, due to the bigger RPM drops between shifts, but partly makes up for it with a better top (5th) gear ratio compared to 6th in the Cup car. That’s not even mentioning the right hand weight bias that can prove beneficial on the predominantly clockwise-run road racing tracks. However, the Cup car does have a potentially higher top speed (in the draft) on the longer tracks.
- Gearing and setups are the big difference between the two. Gearsets are below:
Cup Roadster
1st: 3.82 3.136
2nd: 2.26 1.888
3rd: 1.64 1.330
4th: 1.18 1.000
5th: 1.00 0.814
6th: 0.79
Final Drive: 4.10- Both cars are going to be fixed setup for Novice level races, so that takes a lot of the “tinkering” out of the equation. Advanced level events in both cars will allow standard adjustment of alignments (Caster, Camber and Toe) along with tire pressures. The Cup car will allow shock damping adjustments as well as limited ride height variation.
- Roadster has Bilstein (non-adjustable) dampers and stiffer springs than standard production, but not too stiff for daily use. (A good number of the racers that run the car at Tsukuba Raceway drive the cars to and from the track, and even commute in them.)
- Cup car has Sachs 2-way adjustable dampers (Bump and Rebound) and are quite similar to the Mustang shocks in their damping adjustment method. Bump is adjusted in “clicks” while rebound is modified by 45° “sweeps.”
- Tires are BFGoodrich G-Force R-1s on the Cup car. The Roadster is going to run the same tires on it, for consistency of performance between the two cars. The mandated tires for the NR-A car are a Bridgestone RE-11 tire, but they aren’t a DOT-R compound, so to minimize any competitive disadvantage it was decided to be consistent, even if not 100% correct in this particular case.
-
sanzik
senior tag
szia!
Ha az iracing oldalon a neved mellett ráhúzod az egeret az MPR feliratra akkor mindig írja,hogy mi szükséges ahhoz,hogy feljebb lépj a licence-el. Általában x számú versenyen vagy time trial-on kell részt venned és az SR-nek egy bizonyos érték felett kell lenni.Mazdából válaszd azt amelyik gyorsabb az adott pályán,csak a váltó átételezésben van különbség.
Pályákból meg autókból csak azokat kell megvenni amelyik szériában szeretnél versenyezni. De a kezdő csomaggal is sokáig el lehet lenni,aztán apránként vásárolgat néha az ember,az talán nem annyira megterhelő.
Szokott lenni félárú éves előfizetés vagy a magyar ligán keresztül is lehet ilyen kedvezményt kapni. Ez a leggazdaságosabb ha hosszú távra gondolkozol. -
madmike
őstag
Sziasztok!
Nemrég elkezdtem én is játszani a játékkal.
Ha nem gurul el a gyógyszerem akkor általában a mezőny első felében tudok végezni, de sajnos még elég sokszor becsúszik egy-egy baki, főleg nyomás alatt.
Mi kell ahhoz, hogy feljebb kerüljek a rookie-ból?
Amugy nagyon bejön az iRacing. Régebben sokat LFS-eztem, eddig azt gondoltam etalonnak, de most már ezt jobbnak gondolom. Ami nem tetszik, hogy nem elég, hogy fizetsz azért, hogy játszhass még fizetned kell külön a pályákért és az autókért.Nem az én pénztárcámnak lett kitalálva.
Mazdából Ti a Cup-ot vagy a Roadstert ajánljátok? -
Kephamos
addikt
Azt lehet tudni, hogy a Mazdán lévő utcai gumiknak mi az ideális hőmérséklete? Mintha 10-15 kör után kezdene csúszkálni, mikor 70°C környékére melegszik.
-
Kephamos
addikt
Az előző szezon időmérőit néztem, de youtubeon én is csak 1:35+-os köröket találtam.
-
Kephamos
addikt
Mid Ohion skippyvel mennyi körül lehet most a rekord? Nem találok csak régi időket és régi videókat, de azokon teljesen máshogy viselkedik az autó. Sok hibával most 1:43 eleje körül járok, de nincs meg még pl a célegyenes utáni törés előtt féktáv rendesen.
Új hozzászólás Aktív témák
- Gamer PC i5 10th /ROG STRIX GTX 1070 / 32GB RAM / 1TB SSD
- Eladó GAMER konfig! I7-12700E 1TB SSD 32GB DDR4 RTX3070 8GB!
- XPS 13 9380 13.3" FHD IPS i5-8365U 8GB 256GB magyar vbill ujjlolv új akku gar
- MSI Vector GP78HX 17" QHD+ IPS i7-13700HX RTX 4080 32GB 1TB NVMe IR kam gar
- Apple iPad 10,2 -8 gen. - 32GB, Wifi+Cellular - silver, szép állapotú készülék, garanciával (169)
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i7 14700KF 32/64GB RAM RTX 5070 Ti 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- HIBÁTLAN iPhone 13 Pro 256GB Sierra Blue -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3022
- Samsung Galaxy Tab A9+ 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i7 14700KF 32/64GB RAM RX 9070 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- REFURBISHED - Lenovo ThinkPad 40A9 docking station
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft.
Város: Budapest