- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy Z Flip5 - ami kint, az van bent
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- iPhone topik
- Milyen GPS-t vegyek?
- Vodafone mobilszolgáltatások
- 20 milliárd kameraszenzornál jár a Sony
- Xiaomi 14T Pro - teljes a család?
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Nothing Phone (2) - több, mint elsőre látszik
Új hozzászólás Aktív témák
-
muzzy
tag
Sziasztok,
Nem tudjátok véletlenül hogy melyik multiclass szériához kell a legalacsonyabb license?
Erősen gondolkodom hogy megújítom az előfizum, csak hát D classban hagytam anno abba...
-
drsanya
aktív tag
Nálam is volt akció a hétvégén. Beugrottam egy GT3 fixedre Mercivel poénból Road Americán. Quali 2:05:611, 7. hely.
Rajt: ketten kiforogtak előlem, egyből 5. hely, aztán sikerült kifékezni egy porschét a hármasban, így 4. hely. Innentől 2:05-ös körök, vonatozva, majd kb 5 körrel a vége előtt utolért egy ferka, pici korrekt csata, helyemet megőriztem. Utolsó előtti körben teljesen utolértem a 3. Mercit, aki a kettes előtt fél órával korábban fékezett, ezért meglöktem hátulról, kicsúszott így megörököltem a 3. helyet. Így futottunk be végül, és a kolléga a lökést meghálálta egy telibe veréssel kockás után, hátha kiesek, de nem jött be. Amúgy meg krúzoltam egy csomót NordschleifénI am iRacer
-
JulesTS
őstag
válasz JulesTS #1576 üzenetére
Na ezután volt egy előzésem aminél egyszerűen belémcsúsztak, az -0.1 SR lett. De utána következő versenyen +0.2-vel javítottam. Aztán Virginiában vagy hol mentem egy multiclass-t ahol 4 incidenspont ellenére jött 0.5SR pluszba. Fellekesedtem és még egy versenyt mentem, amivel összesen majdnem 1 SR-t javítottam, most 3.65-ön állok. Azt hiszem december 6-ig csinálok egy "fast track" kategória ugrást...
-
biker
nagyúr
Vasárnap 2h FWD festival lesz, VTCS rendezésében (UK), Sebringben Jetta, KIA, Clio cup és TCR autókkal, max 2 fős vagy soloban
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
-Rolika-
senior tag
Na én tegnap végre letoltam az első versenyimet VR-al a Mazdával és elég felejtős volt mindegyik(10 köröm volt a pályában előtte)
Nagyon nagy élmény. Ezen felbuzdulva ma is toltam egyet(megint új pálya) és első körben kicsúsztak előttem és telibe kaptam. Jöhet a javítás. Vissza jöttem és a 2. körömben megint nem sikerült elkerülni ugyanazt a szitut
-0.22 és -56. Jó kis hétkezdés.https://www.youtube.com/@Rolika82
-
JulesTS
őstag
válasz András12345 #1588 üzenetére
Ezt olvasni is hosszú volt, gondolom végigcsinálni se tűnik rövidnek...
-
András12345
aktív tag
Na megvolt a 6 órás Le Mans, gondoltam írok egy kis beszámolót!
Ketten indultunk, Porsche 963 GTP-vel. Azért Porsche, mert a társamnak csak ez volt meg, én meg szerettem volna kipróbálni a Cadillac után valami mást is, hiába volt papíron lassabb egy kicsit
Az időmérő az enyém volt. Első körben hideg gumin sikeresen kaptam egy slowdownt Tertre Rouge-ban, nem baj hybrid kikapcs a körre, jó lesz bemelegítőnek, és legalább biztosan végig fog boostolni minden lehetséges pillanatban. A második kör egész jól indult nem tökéletes, de egy tizeden belül voltam az optimum deltának minden szektorban, 3.21.400 a delta idő. Majd jönnek a Ford sikánok, ahol véletlenül túl nagyot vágtam az utolsóban, slowdown, érvénytelen kör... Harmadik helyre lett volna elég a köridő, ehhez képest 22.-ről rajtoltunk...
Elindult a verseny, első körben jöttem fel 6 vagy 7 helyet, kapták a szokásos slowdownokat páran. Második kör, Dunlop sikán bejárat, korán fékez előttem egy Cadillac, kimegyek mellé jobbra, meghagyom a helyet bőven. Majd nekem jön, aminek később kiderült az oka, egy rendkívül értelmes egyén bedivebombolt mellé balra, és így már nem volt elég helye, elfékezte, és nekem csúszott... Ez sem gond, megyünk tovább, spotter szerint van wheel damage, de nem érződik semmi az autón. Egyenlőre. Majd jönnek a Porsche kanyarok, az első jobbosnál meg volt tapadás-nincs tapadás, autó bebicsaklik, satufék, forgás, éppen meg tudtam fogni úgy hogy ne menjek neki a falnak. Box, javítás, 2 perc 25 sec + kerékcsere, telitankolás. Mire kijöttem, az első 20 secre volt mögöttem, és körönként 3 secet hozott rajtam, plusz az összes GT3 is elment mellettünk a javítás ideje alatt, akiket hamar utolértem, és nem volt egyszerű átugrani őket, mert még mindig egyben voltak a rajt óta. Mire ez megtörtént, az első utolért, és el kellett engednem.
Ezen kívül nem történt nagy esemény az első stint alatt. Próbáltuk számolni, hogy hány kiállás lesz még, hogy osztjuk el. Dupla stinteket mentünk kb 2x45perc.Jött az első rendes box ideje, majd azt azt követő második körben Tertre Rouge előtt egy GT3-at utolértem, megy középen a saját íve helyett, bementem mellé balra, majd rámhúzta a kormányt, elkaptam balra hogy ne lökjön ki, autó felfeküdt a rázókőre, majd végighúztam a korlátot. (a Porsche kanyarok után a legrosszabb hely utolérni lassabb kategóriát...)
Sérülés bal oldalt spotter szerint, megyünk tovább... Végsebesség csökkent kb 5km/h-t amúgy szerencsére rendben volt az autó. A stint többi része rendben ment, a második helyezett lassan közeledett, boxkiálláskor 20 másodpercre volt. Ekkor vettük észre, hogy már nem 23.-ak vagyunk, hanem csak 19. Páran teljesen elhullottak, vagy sok javításuk volt.Box, pilótacsere, telitank, friss gumik, javítás...: 1 perc 12 másodperc .
A második körön megforgott előtte egy autó Dunlop sikánban, aminek az elkerülése miatt megforgott ő is, de sérülés nem történt. Ezt követően felvett egy stabil tempót, és folyamatosan közelítette az előttünk lévőket, de a távolság még mindig jelentős volt.
A második stintje közepe felé egyszer elfékezte az Indianapolist, és nekisodródott oldalasan a gumifalnak, kis sérülés, 22 másodperc javítás volt végül. Pár helyet ebben a másfél órás időszakban is jöttünk előre, miközben tényleges pályán történő előzés nem volt. 15. helyen voltunk itt már.Újra én következtem, többé kevésbé tiszta volt az első stint. A közepe felé kérdezi a társam, hogy nekem jött e valaki, mert el van görbülve a "hátsó lökhárító". Mondom WTF, nem volt semmi. Visszanézte a replayben az egyenes közepén egyszer csak megjelent rajta a sérülés. Később ez 4.5 másodpercnyi javítás volt, bármi is volt ez .
Közben jöttünk fel egy helyet megint, előzés nélkül.
A negyedik stint is egész tiszta volt, egy eseményt félretéve. Arnage kanyarban úgy szoktam meg a féktávot, hogy kirakom a bal kerekeket a rázókő túloldalára, majd szinte gurulva fordulok el, így jobb az ív, és a kigyorsítás is. Viszont ha nem megyek eléggé ki balra, akkor felfekszik az autó, és csúszik mint egy szánkó. Itt pontosan ez történt, megállni sem tudtam, már kint voltam a kavicságyban, ahol pont nem fordult el, satufék, és nekicsúsztam orral a falnak, pont annyira hogy volt egy koppanó hang, de sérülés nulla szerencsére .
Ezen a ponton 13.-ak voltunk már, és aktívan figyeltem, hogy már "csak" 1 percre van a 12, és körönként 2-3 másodpercet hozok rajta.Megint box, átül a társam, van vissza 1 óra, 38 perc, mondom oké, ha tudna annyi üzemanyagot spórolni, hogy mindkét stinten 13 kört menjen, 12 helyett, akkor csisszesen beleférünk egy full megállással, és mivel a verseny elejei hosszabb javítások miatt el volt csúszva 3-4 körrel a boxkiállásunk a többiekhez képest, pont jó lehet hogy még egy helyet behúzzunk
Sajnos csak az ötödik stintben sikerült elég üzemanyagot spórolni egy plusz körre, ráadásul az első az idő lejárta előtt pár másodpercel indult el a legutolsó körre, így 7.5 litert az utolsó körben kellett tankolnunk.
Ennek ellenére valamelyik kiállás alatt az előttünk lévő elé kerültünk. 12. hely... Vagyis nem. 11. hely a vége , ugyanis kihullott mégvalaki előlünk valamikor.Mindenféle extra hud meg overlay nélkül némileg nehéz nyomon követni, hogy kivel mi történik a versenyben rajtunk kívül, ha ekkorák a távolságok.
Összességében unalmasnak tűnhet, hogy ennyit mész egyhuzamban, meg Le Mans, egyenesen mész folyamatosan stb. stb. Igen, csak emellett ott van, hogy számolod az üzemanyagot, a stintek idejét, folyamatosan figyelni kell a lassabb kategóriákra, akik ugyanúgy szétszóródnak az első stint végére, hogy szinte minden egyenesben utolérsz legalább egyet (LMP2 nem volt a splitünkben). Figyelni kell, hogy hogy mozog, látja-e hogy jössz, be tudsz-e menni elé még a kanyar előtt, vagy meg kell várnod a kanyar végét, stb stb.
Erre rájön az is, hogy a setup amit használunk (VRS) valószínűleg 19 fokban működik a legjobban. A verseny reggel 9-kor indult ingame idő szerint, 18 fokban. A végére 27 fok lett. Porsche kanyarokban sokkal instabilabb volt az autó már az első óra után, és ezzel párhuzamosan romlottak a köridők is. Az elején 3.23 körül mentünk relatív tiszta kör alatt, a végén 3.27-29... Ezzel is számolni kell az üzemanyag/stintidő miatt.Erre még rájön egy általános fáradtság, az elején egy óra után hirtelen nagyon fáradtnak éreztem magam, majd átestem a holtponton. A végén az utolsó fél óra szintén nehezebb volt már. Ebből is adódtak kissebb hibák, vágások, slowdownok stb.
Nagyon jó verseny volt összességében, csak sajnálom hogy elrontottam az időmérőt, 3. helyről indulva még izgalmasabb lett volna az egész, ténylegesen "versenyezve", ahelyett hogy üldözzük a mezőnyt végig, bár ennek is megvan a maga varázsa.
Ezen a héten 3 óra Sebring, lehet hogy azon is indulunk
[ Szerkesztve ]
-
v2
senior tag
Most mentem a Spec Racer Ford Challenge futamon. Eszméletlen futam volt, nagyon korrekt pilótákkal. Az autó is tök jó
MSI z370 tomahawk I9 9900k 32GB Kingston fury 3600 gainward phoenix 4070ti HP reverb
-
f3rdzs0
senior tag
Az én tapasztalatom az, hogy az alienek kb végig olyan szinten vezetnek, amihez nagyon keményen kell koncentrálni (legalábbis nekem). ACC-ben meg itt is az alien line az kb az, hogy egyrészt tökéletes technika kell, de aztán még mész rázókövekre úgy, hogy 100%-ig bízol az autóban (miközben azok dobálnak amerre gondolják).
Amire én általában aktív figyelmet fordítok, hogy ne szorongassam a kormányt, és a fék - gáz átmenetek legyenek egyenletesek. Ha észreveszem, hogy lassabb köridőt megyek, mint kéne, akkor próbálok ezekre figyelni, és általában segít, hogy jobb tempót menjek.
f3rdzs0
-
Moby
addikt
Összeszedtem ma minden bátorságom, és mentem egyet GT3-ban, road americán. Nem nagyon tudtam raja gyakorolni, de mondom majd lassan végiggurulgatok. Egyrészt marhára érdekelt, másrészt kellenek a B license versenyek.
Hát az egy dolog, hogy hitvány szar módon lassú vagyok(még utolsó előtti splitben is), de olyan élvezetes verseny volt, hogy kezem-lábam remegett, amikor felálltam a székből a végén Én ilyen élvezetes versenyt talán még nem is mentem IR-ben a másfél hónap alatt. Még nem tudom hogy lehet összeszedni azt az 5 műsodpercet, amivel jobbak a top splitben az ufók, szerintem én nem is vagyok arra képes, de az idő meg a gyakorlás majd biztos hoz valamicske időt. De...végig tudtam menni(nem tudtam qualizni egyéb okok miatt, 19-ről a 10. helyen végeztem), minimálisan pluszban zártam, és hihtetelenül élveztem az egész et[ Szerkesztve ]
-
András12345
aktív tag
Rommá törte magát, és átjött keresztbe a pályán előttem, csak 270-el vertem telibe
-
v2
senior tag
sziasztok. Töröltem egy ideje a szimet és most újra vettem egy hónapot a steam-en. Aztán mikor letöltőm és telepíteném, zárolt tartalomfájl hibát kapok. Már végig túrtam a netet, de nem segít semmi! Valami ötlet?
MSI z370 tomahawk I9 9900k 32GB Kingston fury 3600 gainward phoenix 4070ti HP reverb
-
biker
nagyúr
válasz András12345 #1578 üzenetére
hmm, most jöttem a lömanszról
Amúgy ész nélkül körözik le a GTP-k a GT3-akat, olyan mint amikor az M7-en megyek 130-al és a belsőben elmegy a motoros 270-el. Egyszer majdnem eléhúztam egynek, mert előttem is valaki billeget, ezt meg nem érdekelte semmi.
Amúgy jó volt, szeretem a pályátElektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
András12345
aktív tag
Hogyan szivassuk magunkat 3. rész
Megint Le Mans, P3 időmérőn első körön legjobb időmet megfutottam, 2. kör invalid, nem baj.
Rajt rendben, egy autót megelőztem pár kör alatt, le is maradt.
Végigmentem szépen, kicentiztem a benzint is, hogy pont jó legyen 13 körre, egy kis üzemanyag spórolás mellett. GT3-akat elkerültem egy korai boxal, visszajöttem P2-re, pár másodpercel közelebbre az elsőhöz, a harmadik 12 másodpercre. Közeledni így nem tudtam az elsőhöz. Majd üzemanyagspórolós gurulás mellett is sikerült olyan tempót mennünk, hogy pont lett volna egy 14. kör... Amire se nekem, se az elsőnek nem volt elég üzemanyaga, box 7.5 literért, majd mentünk tovább... 9. hely lett belőle második helyett...(2. rész kimaradt, a kettővel ezelőtti versenyen ráhúzta egy nagyon okos GT3 az egyik hosszú egyenesben a mellettem lévő GTP-re a kormányt, akit épp előztem, totáltár volt mindenki, ott is 2. helyen mentem épp)
[ Szerkesztve ]
-
JulesTS
őstag
Bejött ez a boxból indulós gyűjtögetés:
-
drsanya
aktív tag
válasz András12345 #1570 üzenetére
Én szeretem a kihívásokat, meg azért szokott frusztrálni az a dolog, hogy egy széria csak azért mert egy autó fasza, márkakupává alakul. Így mikor a GT3-ban mindenki a Ferrarit, Porschét erőltette, csakazértis Mercivel mentem. Itt is ez motivált. Meg ahogy írtam, szeretem a V6-ost is. IRL Ferka 499-től pl el is megyek, az valami gyönyörű kinézetre is meg hangra is. A 963-astól is meg a BMW-től is hidegrázást kapok hang ügyben. A Caddy meg egy vaddisznó valóban.
Mennyire nyomjátok az endurance-t? Régen sokat mentünk, de mostanában mindig nem ér rá valaki, nekem meg állandóan viszket a tenyerem, beszállnék szívesen valahová, ha úgy adódik és ha lenne rá igény. Most hétvégén pont nem jó nekem , de máskor talán lehetne. Nem vagyok UFO, viszont konzisztensen tudok menni. 2500 körül vergődök állandóan. Legutóbb Bathurst1000-en indultunk 3-an, top split, 19. helyről 12-ben végeztünk. Egy karcolás volt csak az autón, erre azért büszke is vagyok, mert az egy nagyon nehéz verseny minden szempontból.
I am iRacer
-
András12345
aktív tag
válasz drsanya #1569 üzenetére
Huhh szerintem szörnyű az Acura... A váltó, és a hangja is, mint valami elcseszett fűnyíró szerintem
A Porsche se szól sokkal jobban (csak azért vettem, mert ezzel indulunk vasárnap 6 órás versenyen), viszont a fő autóm a Cadillac, na az emberes. Meg ahogy megy, az isKuplungot én is hiányolom más szériákhoz, bár a kormányon van plusz fül, de az nem olyan. A VRS kuplungja meg jó drága
[ Szerkesztve ]
-
drsanya
aktív tag
válasz András12345 #1562 üzenetére
Le Mans nekem is két verseny az új szerzeménnyel, az Acurával (feláll a V6 turbóra is na, mit csináljak ) . Pedálsort cseréltem, az is Moza lett, az SR-P, accessory kittel (ha valaki pályázik erre a cuccra, anélkül meg ne vegye). Így most nincs kuplungom.
Hogy is fogalmazzak. Először is a hosszú váltó miatt 1-esben elindulni kb olyan, mintha egy 40 tonnást akarnál mozgatni. Aztán jön fél óra múlva a fordulat, megindul a turbó és végre haladunk... Na mondom ez piteléskor tuti legalább 5mp bukó. Lassú kanyarból kigyorsítást meg se említem, ugyanez a szitu.
Fixeddel kezdtem, ott sikerült egy 20. hely a qualin. Ekkor gyanús lett, hogy nem biztos, hogy ez az autó ide való. Mindegy az egyenesben a második lassítónál kilöktek, 15 perc javítás, köszönjük szépen.
Második Open verseny, ott is 20. hely a qualin, mert mondom adok még egy esélyt neki, mármint az Acurának, csak lehet én vagyok még vele a béna a kevés km miatt. Nem, nem az volt a gond .
Itt végigmentem normálisan, egyszer az Indianapolisban dobtam el késői fékezés miatt, de csak pörgés volt, egy pozíciót buktam, így lettem 16 végül, több mint 1 perc lemaradással.
Aztán mondták a nagyok, hogy Acura nem ide való.
A két verseny eredménye +0,28 SR, -101 IR. Csodálatos.
Megint beindult a vezérhangya, hogy csak kéne kuplung, mert az ilyen elindulós esetekben azért jól jönne.
I am iRacer
-
Met
nagyúr
válasz camaro79 #1567 üzenetére
Pedig még rendes is volt mert megállt, hátha jobbról kikerülöd
Rengeteg ilyen idióta van sajnos, kimegy a fűre már rögtön jön vissza, mintha elindulna a visszaszámlálás a robbanás előtt, vagy égeti a picsáját a fű.
Reportold mert ez nem versenybaleset, hátha tanul belőle.
"If in doubt, flat out!" Colin McRae
-
camaro79
aktív tag
Ennél szebben nem is jöhetett volna vissza pályára.
-
András12345
aktív tag
Tegnap gondoltam megpróbálom megint a Porsche 963-at Le Mans-on, a tegnapi katasztrofális baleset után...
Eddig, ha jól tudtam egy kört lehetett csak menni időmérőn, mert nem érsz körbe kétszer.
Tegnapelőtt ennek megfelelően mentem egy kört, megálltam, majd kb 6 percig álltam, mire a többiek mentek még egy kört... Mindegy.Tegnap sikeresen eldobtam még hideg gumin egy perc után, visszateleportáltam, elindultam újra, kaptam egy slowdownt, 1x vágás nélkül (csodálatos), gondoltam nem baj, belefér még egy kör. Nem fért bele, Porsche kanyarokban voltam a második körömön,
mikor visszavágott a garázsba, hogy session vége.
Az első körömet nem is számolta a slowdown miatt, így valami 20sokadik helyről indultam.
Pár kör alatt felkűzdöttem magamat 15 környékére, ahol három autóval cserélgettük a pozíciókat.
Gondoltam kimegyek boxba, ha a következő körön utolérném a GT3 szeretetcsomagot. Üzemanyagot beállítottam kicentizve, kijöttem a boxból, két kör lement, P11, tehát az alávágás sikeres volt. Majd a következő pillanatban azt látom a racelabon hogy 1. vagyok Közben fent voltam discodron is haverokkal dumálni, és hirtelen nagy lett a csend. Majd ledobott a játék, mert elment a net...
Kireseteltem a routert, vissza is jött azonnal az internet, majd látom hogy nem lehet visszalépni a versenybe [kép]...
DNF, -5 kör, -80 elo. Legalább + safety-t kaptam...[ Szerkesztve ]
-
f3rdzs0
senior tag
Igen, ment a report és 3 órán belül jött a visszaigazolás, hogy értesítették őt.
Ahogy olvastam ha nem értenek velem egyet akkor azt megírják nekem mint feljelentő, szóval inkább reportolom az ilyet, mert ha én hiszek valamit rosszul, akkor legalább megtanulom.
Igazából ezzel az egésszel a saját versenyét is szétcseszte. Az ideális íven kívül állt volna meg ha fékez és nem gurul ide-oda, szóval csak pár másodpercet veszített volna, simán vissza ért volna ugyanabba a csatába egy kör alatt.f3rdzs0
-
JulesTS
őstag
Én azt várnám, hogy korrekt ellenfelekkel versenyezzek, az nem baj, ha nem vagyok első, ahhoz már hozzászoktam a Raceroom/AC/ACC ligákban, de középmezőny általában meg szokott lenni (néha befigyel dobogó is, ha kevés ufó van az indulók között).
De úgy látszik a ranked futamok mindehol hasonlók.
Viszont azt vettem észre, hogy mindkét futamon volt vagy 4..5 SR gyűjtő, akik félreálltak, amikor melléjük értem. De olyan is volt akinek a versenyzés az, hogy a mögötte jövő mozgását leköveti, nehogy megelőzze. Na nála nem is erölködtem. Mindenesetre a ranked versenyekhez ezek tudatában fogok hozzáállni. Gyakorlásnak jó lesz a liga versenyekre... -
koanla
aktív tag
válasz JulesTS #1558 üzenetére
Hát, azt gondolom, hogy ez megint arról szól, hogy ki mit vár el a szimtől.
Nekem az a lényeg, hogy jókat tudjak csatázni - szóval ha amúgy volt ilyen a versenyem közben, akkor az jó verseny volt, függetlenül attól, hogy hol végeztem, vagy hogy összeakadtam-e bárkivel.
És ez Neked akkor is egy P2 volt; történt is előtte bármi. (már ha egyébiránt a helyezés számít)
Nem mellesleg az iR pont erre jó, hogy olyanokkal tegyen össze, akikkel hasonló a tempó (matchmaking).De azt is értem, hogy nem mindenki várja el ugyanazt, és eltérő felfogása, céljai vannak.
-
koanla
aktív tag
válasz JulesTS #1555 üzenetére
Azt hiszem, ezt hívják racecraftnak
Gratula!Szerk: ja, és ha már kompetitív téma: most toltam le egy GT3 fixed versenyt. A rajtnál szerezni tudtam egy pozíciót, aztán az első kör viszonylag elején kettővel előttem valaki eldobta. Itt megint sikerült nyerni egyet. Ez még eddig nem nagy ügy talán.
De aztán aki mögöttem volt, eléggé szorongatott, míg végül el is ment a harmadik körben (tulajdonképpen félig el is engedtem, mert a második kör közepén behúzott a csőbe és véleményesre sikerült a védekezésem sajnos). Két körrel később egy picit hibázott, de az elég is volt, hogy visszakerüljek elé. Aztán az utolsó előtti kör ugyanazon kanyarjában az is így járt, aki utána ment előttem. Ugyanaz a hiba, ugyanúgy el tudtam menni. Szóval ahogy megy feljebb az ember (és az én szintem nagyon messze van a tetejétől!), egyre kevésbé lehet hibázni, mert azonnal megjárod[ Szerkesztve ]
-
JulesTS
őstag
MOst két ilyen versenyt futottam, egyiket 12. helyről 3.-ra, ott volt egy pálya vágásom baleset elkerülés miatt, meg egy 11. helyről boxból 2.-ra itt még egy rendes előzésem is, a 3-at két körön keresztül nyomasztottam pár méterre és az utolsó körben elmentem mellette. Aki meg nagyon ragaszkodott a helyezéséhez, azt szintén közel autózással bírtam hibázásra, volt hogy egy ilyen után autózva utolértek, akit elengedtem és amikor az elöttem lévőt előzte, akkor összeakadtak...
-
f3rdzs0
senior tag
Amúgy az emberek mit éreznek amikor megpörögnek, és a fék helyett eldobnak mindent, és Jézusra bízzák, hogy merre gurulnak?
Az első 4-5 körben gondoltam milyen zsír, hogy kb 4-10 hely fél-fél másodpercen belül normálisan versenyez, amikor valamelyik szerencsétlen a nagy semmin kiforgott, és egyszerre 3 másikunkat is kilökteSzerencsére nem vont le most túl sok SR-t, pedig megérdemeltem volna (mert az irányíthatlan kocsit megpróbáltam visszavezetni vontatás helyett )
Persze nem akarok csak sírni, az első 4-5 kör tényleg nagyon zsír versenyzés volt
f3rdzs0
-
Moby
addikt
Köszi, élek majd vele
Szinten minden versenyt elmentek, és utólag kielemzem tanulás céljából. Elsősorban a nálam jobb időket menők köreit vizsgálom. Az esetek többségében úgy tűnik, hogy az ívek többékevésbé rendben vannak, inkább a enter/exit-el van gond, még a mid cornering is ált rendben van, de az igazsághoz hozzátartozik, hogy e tekintetben nem könnyíti meg az IR az életem, mert a saját telemetriadataimat nagyon részletesen menti, a többiekét már csak elnagyoltan, és a visszajátszásban nehéz pontosan látni és hallani, hogy náluk pontosan hogyan viselkednek az autók. Persze nincsenek óriási elvárások, meg illúziók, 50 évesen már nem lesz belőlem versenyző, de amit lehet, még próbálok megtanulni a magam szórakoztatására.[ Szerkesztve ]
-
koanla
aktív tag
áá, így értem, köszi!
Tapasztalatom szerint nem csak a féktáv azért, ahol veszíteni lehet, hanem az ívek is. Aztán ha az már rendben, akkor a konzisztencia kezd a mumussá válni
Bár tény, hogy a fékezést sem egyszerű jól csinálni/megtanulni.Bár - ahogy feljebb is írtam - nem én vagyok a leggyorsabb, de ha gondolod, ilyen ívek kérdésében rá tudok nézni. Talán általánosnak mondható probléma, hogy a tempó hiánya abból is fakad, hogy valaki nem használja ki a pálya lehetőségeit maximálisan.
Ha érdekel, akkor privátban egyeztessünk. De ez csak egy ajánlat; meglátod, hogy élsz-e vele vagy sem. -
Moby
addikt
A lassúsággal kapcsolatban sokkal inkább értem ezt úgy, hogy az én kiszámíthatóságom/stabilitásom sincs még nagyon rendben. A döglassúság ott jön ki, hogy valszeg én sokkal hosszabb féktávokon megyek, mint a jó időket menők. Az meg nekem sem jó (SR szempontjából sem), ha emiatt rongyolnak belém. Az egy dolog, hogy én saját hibábmból esetleg nem túrok ki mást.
-
biker
nagyúr
jaja, én is rosszul írtam, session közben ha ugrasz licencet, akkor is elvesz egyet nem csak szezon végén.
És egy szezonban mintha csak egy gyors ugrás lenne, de lehet ez nem így vanElektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
koanla
aktív tag
A licensznek nincs köze a tempóhoz, azt az iRating mutatja meg. Pontosabban az is a matchmaking része miatt izgalmas - de természetesen a versenyképességet is mutatja.
Szóval nyugodtan lehetsz A-ban döglassú - erre példának itt vagyok mindjárt én is
Szóval a licensz csak azt mutatja, hogy _általában_ mennyire sok vagy kevés incidenssel mégy. Annyiból tényleg nem "éri meg" A-ba kerülni, hogy a CPI sokkal kritikusabb, mint az alsóbb licensz-szinteken. Ugyanakkor írtam a saját példámat is, miszerint mióta A-ban vagyok, soha még csak a veszélye sem fenyegetett, hogy elveszítsem. -
biker
nagyúr
nem érted, nem baj, kezdő hiba
mikor 3.99-ről 4.01-re lépsz, akkor van a 0.5 hogy ne ugrálj ide oda
Mikor az SR 3++ akkor jogosult vagy szezon végén lépni, mikor 4++ akkor azonnal
mikor szezon végén lépsz feljebb, akkor 1.00-t von le, de ennek semmi köze az egész szám tlépéshezElektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
Moby
addikt
> Fontos: amikor SR-t lépsz, akkor a következő szintre egy egész SR-nyit viszont még le is von.
Ez nem így van. 0.5 SR-t von le. 4.00-nál lépsz, 3.50-el indulsz. Másfél hónapja kezdtem iRacingelni, két hete lettem B-ben. Azóta versenyezni sem volt időm, meg leginkább csak buktam SR-t. De azt máig nem értem mikor ki és miért kap annyit, amennyit. Oké, az alapelveket értem, de az nem elegenedő a számok értelmezéséhez.[ Szerkesztve ]
-
biker
nagyúr
-
-Rolika-
senior tag
Ti az elején meddig körözgettetek az mx-5-el?
https://www.youtube.com/@Rolika82
-
koanla
aktív tag
Szori, nem láttam a kérdésed, inkább az iR fórumát szoktam olvasni.
A két SR között - ha jól tudom - az lehet a különbség, hogy a 0,11 SR-t kapott pilóta sanszosan az előző (talán?) 10 versenyén tisztábban mehetett, kevesebb incidenssel, így a szoft Tőle már eleve kevesebb incidenst "várt el". Így egy tisztább versenyért is kevesebb plusz SR-t adott. Míg sanszos, hogy a másik előtte átlagban több incidenst szerzett és egy-egy tisztább versenyt - eleinte! - jobban jutalmaz.Aztán még az is ott van, hogy ha valaki a licenszének a határán lép le vagy föl, akkor megakadályozandó az ugrálást, még hozzád vagy elvesz azt hiszem, hogy 0,4 SR-nyit. Vagyis ha mondjuk valaki B4,97-en állt és az adott versenyén szerzett 0,06 egységnyi SR-t, akkor a verseny végén A4,33-on fog állni. Fontos: amikor SR-t lépsz, akkor a következő szintre egy egész SR-nyit viszont még le is von. Így nem lesz a példámban A5,33 sem. (nem mellesleg 4,99 után már nem írja ki az SR-t, bár ha szintén jól tudom, akkor azért tud az még ott növekedni, csak a kijelzése nem látszik).
Így aztán akár az is lehet, hogy a Te példádban szereplő 0,56-nyi SR-t szerző kolléga pont akkor lépett egyet feljebb...Ami a kalkulátort illeti, én nem tudok olyanról. Nagyon régen az iR fórumán találkoztam a CPI-s határokkal, de az még ráadásul a régi fórumon volt.
Ha engem kérdezel, ezzel nem szabad foglalkozni, csak menni, menni, menni
Most direkt megnéztem, kb. 2011 február óta vagyok A-s roadon, azóta sosem estem vissza B-be. Pedig például akár csak az utolsó 10 versenyemen is elég változatos incidenst sikerült összeszednem; van benne talán két olyan is, amin 9-et.[ Szerkesztve ]
-
Moby
addikt
/rossz helyre ment...
[ Szerkesztve ]
-
koanla
aktív tag
válasz JulesTS #1518 üzenetére
Tőled függ - pontosabban attól, hogy mit szeretnél kapni a szofttól.
A nagyon klásszik hozzáállás szerint nem érdemes siettetni a licensz fejlesztését, mert fontosak a lépcsők, hogy megtanuld kezelni, elkerülni a kamikazekat (ezt teljesen amúgy egyrészt nem lehet. Másrészt pedig lesz, amikor Te leszel kamikaze). És ha mindig boxból rajtolsz és/vagy elengedsz mindenkit, akkor ezt pont nem tanulod meg.Aztán a még klásszikabb felfogás szerint le kell szarni iR-t, SR-t egyaránt és megpróbálni élvezni a versenyzést. Ha ad, hát ad, ha elvesz, hát elvesz. Nem mellesleg hosszabb idő alatt az iR-ed mindenképp be fog állni a reális helyére, ha akarod, ha nem.
Ennek az iskolának egy változata az, amikor a racecraftra megy valaki - és majd szintén adja a rating (SR és iR egyaránt), amit akar.Ugyanakkor az is világos és érthető, hogy azért jobbára tiszta versenyzést akarna mindenki - és nem az MX5-tel menni éveket rukiban. Előbbi nem mindig sikerül, de azt is meg kéne érteni, hogy akár a valós életben futó F1-ben is megtörténnek olyan dolgok a világ tetején lévő pilóták között, amik naná, hogy előfordulnak az amatőröknél.
Állítólag olyan 2,5k iRating fölött tisztul a kép - de ott meg már annyira kompetitív, hogy ihaj. És ez megint csak a raceraft irányába mutat.Felteszem, ezzel nem sokat segítettem...
-
koanla
aktív tag
válasz pRoject22 #1519 üzenetére
"Nehéz erre jó tanácsot adni mivel ha a végén érsz célba akkor kevesebb sr-t kapsz még úgy is ,hogy 0x-ed volt mintha pl 0x-el vagy ötödik."
Ezt rosszul tudod. Az SR-hez csak és kizárólag annak van köze, hogy mennyi incidenst szedtél össze az adott versenyen (és valamennyire a gördülő átlagot is nézi, így az is számít, hogy mennyi volt az aktuálist megelőző versenyeken), illetve hogy milyen licenszed van éppen. Minden licenszhez különböző CPI (Corner per incident) határ van, ezért a sok kanyarral rendelkező pályák például SR szempontjából kedvezőbbek.
-
András12345
aktív tag
Napom... én vagyok a levegőben
-
f3rdzs0
senior tag
Köszönöm! Szerencsére azóta 3x annyi SR-t veszítettem random előttem kipörgő (és a féket nem ismerő) sofőröknek köszönhetően. Emiatt mégjobb ez az érzés így utólag visszatekintve.
Amúgy tényleg, utolsó körben a mögöttem levő simán hozott rajtam egy másodpercet mert már kanyarodni nem mertem
Amúgy a kék zászlózás esetén nem kell, hogy átadja a helyét, a sporting code szerint csak "illik". Mondjuk ha kb légüres térben létezik, akkor nem értem minek kell erőltetni a versenyzősdit én se. Főleg hogy a legtöbb esetben szimplán nem tudom, hogy hülyék és belém fognak jönni, vagy csak versenyezni akarnak (ha mindketten légüres térben vagyunk, akkor fun tud lenni).
Szerintem ilyenkor ha nagyon tré a dolog, akkor blocking miatt esélyesebb, hogy kap büntit, mintha simán versenyeznétek.
[ Szerkesztve ]
f3rdzs0
-
Mbru
tag
válasz f3rdzs0 #1530 üzenetére
Gratulálok a győzelemhez. Nem könnyű nyerni! De milyen jó érzés mikor majd kiugrik a szíved az első helyen. Utolsó kör... utolsó kanyar Egy ideje én is tolom már, de 2x volt meg ez az érzés.
De utálom mikor lengetik előttem a kék zászlót valakinek és ő még versenyezni akar. Sajnos Imolában így szívtam meg Ha már a saját versenyének annyi, miért nem figyel azokra akik még versenyben vannak? Az a baj, sokan nem nézik a Relativ-ot sem a visszapillantót. Spottert meg minek hallgatni?!Jobb a tűzben égni, mint a húgyban ázni - - - SC: BruzsaT
-
f3rdzs0
senior tag
Sikeresen meglett az első F4 győzelmem. Kellett ehhez 6 hét
Ahhoz képest, hogy mennyire utáltam ACC-ben és F1-ben Suzukát, tegnap kb 15 perc után már nagyon éreztem a pályát, kb egyből hiábtlanul (bár lassan) végig tudtam menni. Tényleg jobban érezni itt a limitet.
Szerencsére berakott 1900-as lobbi elejére, és csak egy nálam 4 tizeddel gyorsabb emberke volt előttem (én meg 3 tizeddel a 3. hely előtt) időmérőn. 1 másodpercen belül voltunk a verseny feléig, amíg ki nem pörgött. Én meg komolyabb hiba nélkül végig tudtam hozni az egészet utána, szóval ami fontos, hogy 0 büntipont is jött emellé (annak jobban örülök ).
Múlthét után még plusz felüdülés volt, hogy egy kék zászlós emberkével se találkoztam
f3rdzs0
-
camaro79
aktív tag
Huhhh, baromi jo versenyt mentem a Nordon a Ferrari 296-al.
3-nak indultam, egeszen a 3. korig szorosan egyutt mentunk a 3-4-5 helyen, elottem olyan 0.3 volt szinte vegig. Volt, hogy picit le kellett karadni, mert nem lattam semmit 😉 majd vegul a 3. korben sikerult megeloznom, es bejottem 2-nak 0x-el. -
JulesTS
őstag
válasz András12345 #1521 üzenetére
Köszi! Ez a boxból indulás bejött. Laguna 1600-as openwheel-lel két futamot mentem. Az elsőn csak egy...két kisebb kanyarvágásom volt, elég pozitív lett. Ami érdekes, hogy nem egyedül voltam boxból induló, vele végig tartottam a tempót (dobogó körüli idővel), volt jónéhány keresztbeálló, kicsúszott aki mellett elmentem, pár akit utlolértem és vagy félreállt, vagy normálisan megelőztem. A második futamon kicsit elkapott hév és túlerőltettem, na itt volt rendesen kipörgésem, ezt minimális minusszal zártam. Mindkét futamon 16 körüli indulóból 7. lettem. Lehet, hogy nem korrekt a pontozás szempontjából a boxból indulás, de az se valós, ha a 3. helyről az első kanyarban kibatynak úgy, hogy vontatás lesz belőle és csak a kiesetteket "előzöm" meg. Ja és mindkét verseny kifejezetten élvezetes volt!
-
drsanya
aktív tag
válasz András12345 #1526 üzenetére
Jaja, szerintem is érdekes jelenség . Múltkor volt lábkamerája is, csak az ott lévő cuccok többe kerültek, mint az én felszerelésem összesen kétszer és ebben a két gépcsere is benne van, plusz a 10 év előfizu, tartalmakkal együtt . A zoknija nem tudom mennyit érhetett
I am iRacer
-
András12345
aktív tag
válasz drsanya #1524 üzenetére
Ha mellettem van valaki, nem fogom agyhalott F1 stílusban kiterelni, hagyok neki helyet. Az ha súrlódnak a GT autók, az nekem is belefér alapvetően, csak szomorú mikor arra is ad X4-et, mikor nulla sérülés van.
Sven egy vadparaszt, Pablo meg hát... érdekes egy jelenség. Múlt héten Road Atlantán alakított sokat, vannak klipek...
-
drsanya
aktív tag
válasz pRoject22 #1523 üzenetére
Tegyük a szívünkre a kezüket. Én nem tudom hol van bárkinek az ingerküszöbe, de egy kasztnis autónál nekem belefér egy a határokat feszegető támasztás. Pont láttam egy ilyet valamelyik nap Pablonál, Sven Haase úgy fordult el Spa-ban az első kanyarban, hogy amúgy kiterelte pályán kívülre. Pablo ki volt akadva, de az nálam pl még belefért. Mellette volt, sőt kicsit előtte is és szélesre ment, Pablonak meg ki kellett mennie a bukótérbe. Határozott előzés volt, ha velem csinálják, akkor se reklamálok, és én se csinálnám másképp. És ki nem csinált még ilyet...
I am iRacer
-
pRoject22
őstag
válasz András12345 #1521 üzenetére
A barom neked megy mindenhol de a nem barom aki szándékosan megtámaszt GT3-ban vagy Ferrari-ban itt nem fog, ennyivel lesz bentebb kezdésnek.
¯\_(ツ)_/¯
-
biker
nagyúr
válasz drsanya #1512 üzenetére
"Ha már vagyunk itt páran, tagjai vagytok valamelyik discord csatornának? Pl: RSM, VSR, Magyar iRacing HQ, stb?"
igen!
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
András12345
aktív tag
válasz pRoject22 #1519 üzenetére
"ott nincs a kiteszem a vállam megoldás mert elég egy kis kocc és vége a kocsinak"
Ugyanúgy neked fog jönni a sok barom, csak legalább a versenyt se biztos hogy be tudod fejezni...JulesTS: Szerintem várd meg hogy leteljen a gridre állás ideje, akkor boxból indulsz, akkoris ha qualizol előtte, az kb elég hogy az első körös baleseteket kikerüld, és kényelmesen végig lehet menni egy top10 helyezésig (vagy mégjobb), ha megvan a tempód hozzá.
-
pRoject22
őstag
válasz JulesTS #1518 üzenetére
Nehéz erre jó tanácsot adni mivel ha a végén érsz célba akkor kevesebb sr-t kapsz még úgy is ,hogy 0x-ed volt mintha pl 0x-el vagy ötödik.
Próbálj az F4-el menni, indulj a végéből, várd meg amíg a sok barom kiüti egymást majd próbálj zárkózni, aki utólér azt engedd el, mégha nem is vagy top 10 de előrébb végzel mint ahonnan indultál akkor 0x-el jó sr-t kapsz már, értelem szerűen a hosszabb verseny több sr-t ad.
Azért javaslom a Forma autót mert igaz ,hogy tud roncsderbi lenni de ott nincs a kiteszem a vállam megoldás mert elég egy kis kocc és vége a kocsinak nem úgy mint pl gt3-ban vagy porsche kupán ahol palánknak használnak téged a kanyarban.
[ Szerkesztve ]
¯\_(ツ)_/¯
-
JulesTS
őstag
D 900-zal nem is tudom mit várjak...
Kedvem sincs feljebb tornázni... -
pRoject22
őstag
válasz kigyi_23 #1513 üzenetére
Én 8 éve nyomom de már 8 éve is más volt mint most, szerintem a covid alatt jött a sok Gran Turismo meg Forza szökevény akik magukkal hozták az ott megszokott versenyzési stílust, hogy úgyis kilöklek és neked megyek, nem is tudom ,hogy az ilyenek egyáltalán megtudnak-e vagy akarnak-e tanulni korrekt módon menni
[ Szerkesztve ]
¯\_(ツ)_/¯
-
pRoject22
őstag
válasz drsanya #1512 üzenetére
Én mondjuk eddig javarészt ESS-ben mentem ahol nagyjából már tudtam ,hogy ki az akivel lehet versenyezni és ki az akit el kell engedni mert gyökér, de az igaz ,hogy felkell magad tornázni A jogsiba és A versenyeket futni mert ott a van a legjobb esélyed és a legjobb élményed, sok 5000+ iRatinges ember van C jogsiban, nyílván megvan az oka annak is
¯\_(ツ)_/¯
-
kigyi_23
addikt
Fura olvasni, hogy mennyire felhígult a közösség. 15 éve még egészen másképp volt minden. Persze a kezdők estek keltek és nem volt életbiztosítás velük menni, de nagyon sok jó és korrekt versenyző volt akkoriban.
Egy kis videós visszaemlékezés minősége megkopott, valaha még 720p volt azóta ezt elfelejtette a youtube.
https://www.youtube.com/user/kigyi23/
-
drsanya
aktív tag
válasz pRoject22 #1510 üzenetére
Igen, csak ha mondjuk qualizol egy jót, aztán a versenytempód meg nem az igazi, akkor előjön a vezérhangya és ragaszkodsz . Az mondjuk igaz, hogy ez a ragaszkodás nálam nem megy át full kreténbe azért, de dolgozzon meg a pozíciómért a versenytárs. Nem tudom ti hová szoktatok kerülni, de szerencsére én nem nagyon szoktam összefutni idiótákkal. És ez hatványozottan igaz az endurance-okon. Ott tényleg mindenki figyel. Jó példa volt most legutóbb a Bathurst1000, pedig az azért nehéz pálya/autó kombó.
Meglátom a héten hogy megy majd Watkins. 2600+ban vagyok, szerintem a héten bukó lesz, de kiderül hogy az új hozzáállással mennyi + vagy - lesz.Ha már vagyunk itt páran, tagjai vagytok valamelyik discord csatornának? Pl: RSM, VSR, Magyar iRacing HQ, stb?
I am iRacer
-
f3rdzs0
senior tag
válasz pRoject22 #1508 üzenetére
Mondjuk most meg így utolsó Zandvoort versenyre a héten, pont ennek voltam áldozata, hogy hagytam mindnekit menni, amíg nem ismertem ki őket. Így buktam egy 4-5. helyet és maradt a 7. Nem nagyon merek én már senkibe beleállni, mert az SR nekem egyelőre fontosabb, mert azt baromi könnyű veszíteni iratinghez képest.
De így is nagyobb fun volt a 6. hellyel versenyezni, mert bő fél másodperccel gyorsabb voltam, szóval inkább én diktáltam, hogy lesz-e baleset vagy se (a végén 3 századdal ért csak be előbb).
Főleg úgy, hogy 2000 iRating-nél berak split 2-be ahol tudok top 10 tempót hozni, 2200 iRating-gel meg berak split 1-be, ahol csak azért vagyok top 15 mert kilöki mindenki egymást.
f3rdzs0
-
pRoject22
őstag
válasz drsanya #1509 üzenetére
Szerintem attól nem leszel úrvezető, hogy intelligensen felismered mikor van a te időd és mikor nem, mivel ez nem vérre és pénzre megy így az elsődleges opció befejezni a versenyt, ehhez pedig kell némi intelligencia is főként azokat kezelve akiknek ez nincs meg
¯\_(ツ)_/¯
-
drsanya
aktív tag
válasz pRoject22 #1508 üzenetére
Mostanában én is így állok hozzá, bár én nem kilöktem azt aki megelőzött, hanem körmöm szakadtáig kapaszkodtam, meg nem engedtem. Rájöttem, hogy nincs értelme, így a hétvégén összekapartam 150 iRatinget 3 versenyből. Mondhatni akkor versenyző voltam, most meg úrvezető
I am iRacer
-
pRoject22
őstag
válasz JulesTS #1507 üzenetére
Sok agresszív szardarab, én azt nem értem ,hogy mi játszódik le a fejben pl amikor tök tisztán megelőzöm és utána idegből megpróbál kilökni a következő kanyarban.
Ilyenkor azt gondolom ,hogy valami logikai bukfenc történt ugyanis ha nem tudja kezelni azt a szituációt, hogy egy autóversenyzős programban megelőzik akkor egyáltalán miért fizet érte?
Sosem értettem az ilyen faszfejeket.Én pl tökre elfogadom, hogy ha valaki gyorsabb és tisztán elmegy mellettem, semmi féle negatív érzést nem vált ki belőlem.
[ Szerkesztve ]
¯\_(ツ)_/¯
-
JulesTS
őstag
válasz f3rdzs0 #1506 üzenetére
Ilyen leintés utáni ütközés nekem is volt. MX5 Oulton, 3. helyröl indultam, az első kettő kigolyózta egymást. Csináltam 10mp előnyt. Aztán mire az egyik ilyen last-to-first ufó utolért volna, már megnyertem, erre bosszúból nekem rongyolt a levezető körön. Gondolom próbálkozott, hátha kipontozódom és DQ-t kapok. Meg is óvtam...
-
f3rdzs0
senior tag
válasz JulesTS #1504 üzenetére
Én azt vettem észre, hogy a legtöbb baleset nem is T1, hanem kb utána történik. Első kanyarban mindenki figyel, aztán nyomják mintha nem lenne holnap.
Mondjuk most sikerült 4 büntetőpontot célbaérés után szereznem, miután jobb oldalt lassított mindenki ahogy szokott (én mentem baloldalt ahogy én szoktam, mert ugye még számít az SR-ba ha megyek amíg mindenki célba nem ér), aztán valami idióta úgy belecsapódott a jobb oldali sorba, hogy rámlökte az egészet a kanyarban.
Egyszerűen nehezen fogom fel, hogy ezért fizetnek emberek, hogy így viselkedjenek LFM után nekem az lett ígérve, hogy ez a kánaán
Amúgy én szerintem az időmérő pont segít, mert nagyon sokszor vannak Hamilton Lajosok a mezőny hátában, akik amúgy top 5 tempóban tudnak menni, de tolják a last to first challange-t, és már az első adandó alkalommal tolnak le a pályáról.
[ Szerkesztve ]
f3rdzs0
-
Moby
addikt
válasz JulesTS #1501 üzenetére
Nekem az a tapasztalatom, hogy nem jobb elsikkeplni, mert a végéről feljőve ugyanúgy át kell verekedni magad a sok marhán, és még a nyakadba kapod a kihullókat is.
De szerintem ez nem egy átlag szombat este, hanem egy átlag verseny randombármikor IR-ben
A tegnap csúcspontja az volt, amikor GR86-al a felvezető körön kipörög a nyomorult, majd iszkol vissza a helyére, és amíg odaér végigtöri az egész sort. 8 minusszal indultam neki a zöldlámpának -
JulesTS
őstag
válasz f3rdzs0 #1500 üzenetére
Nekem az utolsó két versenyem rosszabb volt. Az egyiken MX5 az első kanyarban kaptam egy teligázas divebomb-ot. Kerék kitört, vontatás. A másik meg valami alap openwheel, második kanyarban a mögöttem érkező a belső íven próbálkozott, de aztán egyenesen ment tovább (rajtam keresztül). Aki elment közben az falba csapódott, azt próbáltam kikerülni, a következő kamikáze meg belepaszírozott a falban állóba, vontatás. Megfogadtam, hogy többet nem időmérőzök...
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- EAFC 25
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- PlayStation 5
- Path of Exile 2
- Samsung Galaxy Z Flip5 - ami kint, az van bent
- Feháborodott az Apple, a Meta az iPhone-felhasználók üzeneteit akarja olvasgatni
- Samsung LCD és LED TV-k
- HÁZIMOZI / HIFI / TV beárazás
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- További aktív témák...
- BONTATLAN Új Iphone 16 PRO 128Gb - 1TB Független 1év Apple GARANCIA Deák Térnél Azonnal Átvehető.
- BONTATLAN Új iPhone 16 PRO MAX 256-512GGB Független 1év Apple GARANCIA Deák Térnél Azonnal Átvehető.
- Tamron SP 70-200mm f/2.8 Di VC USD G2 objektív ( Nikon )
- Azta! Yoga Slim 7 Prémium Ultrabook 14,5" -40% AMD Ryzen 5 7640S 16/512 RADEON 760M 2GB 2,9K OLED
- Sigma 35mm f/1.4 DG HSM Art objetkív + táska ( Nikon )
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest