- One mobilszolgáltatások
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Motorola Edge 50 Fusion - jó fogás
- Xiaomi 14T Pro - teljes a család?
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- Motorola Edge 30 Ultra - a 200 megapixeles kérdés
- Mi nincs, grafén akku van: itt a Xiaomi 11T és 11T Pro
- A sógorokhoz érkezik a kompakt Vivo X200 FE
- Garmin Forerunner 970 - fogd a pénzt, és fuss!
-
Mobilarena
Házimozi haladó szinten
Ebben a topikban alsó-középkategória feletti rendszerekkel foglalkozunk, de bármilyen házimozival kapcsolatos kérdésre (ha tudunk) szívesen válaszolunk.
Ha nem vagy járatos a témában és kezdő szett vásárlásában kérsz segítséget, kérlek kérdésedet itt: Házimozi belépő szinten tedd fel.
Új hozzászólás Aktív témák
-
denesdr
addikt
válasz
BBéci #168149 üzenetére
Nevezhetem hangszórónak is, de angolosan drivernek nevezik az összes olyan hangszórót ami beépítésre vár, legyen az mély, közép vagy magas hangszóró.
Itthon terjedt el inkább PA hangszóróknál, hogy a "driver" az a magashangszóró, de ez is csak a Compression Driver rövidítéseként jött létre. -
denesdr
addikt
válasz
BBéci #168143 üzenetére
Az a tekercs valóban nagy, már csak azon kell elgondolkodni, hogy PA-ban, ahol a legnagyobb erősítőkkel dolgoznak, miért nem használnak (vagy csak nagyon ritkán) ekkora tekercset? Sajnos minél nagyobb a tekercs átmérője annál kisebb szokott lenni a pille hasznos sugara, így sokkal nehezebb egy nagykitérésű lineáris felfüggesztést megvalósítani mint egy nagyobb sugarú pillével.
A legdurvább mélynyomó ami hirtelen eszembe jut is "csak" 153-as tekerccsel rendelkezik, 21" névleges átmérőhöz:
[link] -
denesdr
addikt
válasz
BBéci #168066 üzenetére
Oké, de én egy konkrét esetet említettem, ahol valóban különböző hangerőn játszották le ugyanazt a hangfelvételt különböző árkategóriájú kábelek esetén (természetesen az egyre dráguló kábelekhez párosították az egyre hangosabb zenét), anélkül, hogy ezt tudatták volna a hallgatókkal vagy állítottak volna az erősítőn. Azt hiszem talán a CD-n lévő trackek voltak különböző hangerőre állítva és egy soron következő drágább kábelnél a következő (hangosabb) track lett lejátszva. Persze ez is elég átlátszó trükk, ha valaki odafigyel, meg van kijelző a lejátszón, de a kérdés, hogy miért is kellett ilyen eszközökhöz folyamodnia a gyártónak?
Vonja le mindenki a saját következtetését.
[link] -
Quetz
őstag
válasz
BBéci #168058 üzenetére
Rodolfo is mindig mondta: Figyeljék a kezemet, mert csalok!
A sighted tesztnek amúgy semmi értelme, ahogy ezt egy anekdotával is alátámasztják:
https://youtu.be/BYTlN6wjcvQ?t=166A tesztben egy gagyi erősítő versenyzett egy mcintosh-al, egy látványosan méretes kapcsolóval lehetett váltani közöttük. Az audiophilek mind a mcintoshra szavaztak, a a többiek egy kivételével a másikra. A trükk az volt, hogy a mcintosh egy kukázott, működésképtelen példány volt.
-
válasz
BBéci #168006 üzenetére
Hallgatóztam múltkor ezeket az SVS Prime hangfalakat és nagyon jó emlékekkel távoztam, arra emlékszem. SB4000 óta nem vettem hangkeltőt. De nagyon szimpatikusak a homemoviesok. Majd leváltom az RTi-ket, de még várok velük. Hatalmas ugrás a TSi-hez képest, és csak mozira simán vállalható, még akkor is ha az AVR overkill hozzájuk. 7 vagy 8 éve van meg az RTi, ha jól emlékszem.
-
Dorian
félisten
válasz
BBéci #167975 üzenetére
Sztem a neutrális az egyszerűen színezésmeneteset jelent, nem meleg, nem hideg, hanem középen áll. Torzítás mindenképpen van, csak a mértéke a kérdés, de itt legalább a sokféle torzításból a hangszín torzítás nem jelentkezik.
De azért ez nem rossz: 0,01% összes nemlineáris (THD, IMD, DFD) torzítással 20Hz-20kHz között, Pki=0,1-40W -
válasz
BBéci #167738 üzenetére
Én tisztelem a hallásod és a tapasztalatod (mint ahogy még jó pár embernek itt a fórumon), nagyon sok dologra nyitott vagyok, de két dolog kapcsán sajnos nem lehet engem meggyőzni. És ezek pont az optikai és a réz patch kábelek. A megannyi szakmai aspektustól eltekintve.. fogunk egy 300.000 Forint értékűnek titulált 75 centis patch kábelt amire rányomják az amúgy is aranyozott érintkezőjű csatlakozót, bedugjuk fél-, egymilliós eszközünk 2 euró centes aljzatába... pláne ha valaki a másik szobában található nas-ról zenél. Annak a 2 centes csatlakozójával, mellé a falban található 50Ft/m cat6 UTP kábelen keresztül jön a muzsika.
-
Quetz
őstag
válasz
BBéci #167606 üzenetére
Nézd meg a Nord weboldalát: https://www.nordacoustics.co.uk/nord-one-hypex-mp-multichannel
Az 5 csatornás 150W @ 8ohm verzió £1,224 + Áfa. Ez valószínűleg két sztereó és egy monó modulból épül fel. De konfigurálhatsz magadnak szabadon 2-8 csatorna között is végfokot, kérheted lábakkal vagy rack füllel, stb... -
spiky03
veterán
válasz
BBéci #167572 üzenetére
Mert gondoltam jó fej leszek és odaadom szubokkal, hogy aki(k) megveszi(k) azoknak ezekkel se legyen gondja.
Már leadtam a rendelest 1db Van Damme 1,5 méteres RCAra.
Kérdés.
Ha a szubokat beobozolb kiraktam az udaron található kis faházba ott lesz ugyan bajuk?
A kisház nincs szigetelve csak a 19 mmeres lambéria.Mondjuk a víz az üvegben ami bent van nem fagyott meg tavaly sem.
-
denesdr
addikt
válasz
BBéci #167200 üzenetére
Alapvetően nincs a ferrittel semmi gond és otthoni használatra az alacsony súly sem annyira szempont, de vannak olyan esetek ahol a követelményeknek jobban megfelel a neo.
Az, hogy drága szubokban is ferrit van, illetve otthoni használatra jobban elterjedt még nem jelenti azt, hogy jobb lenne mint a neo.
Egyébként említhettem volna ferrites drivert is, de épp a gyártó egyik csúcs szubját hoztam fel, amit történetesen neodymium mágnessel építettek meg, na bumm. -
denesdr
addikt
válasz
BBéci #167190 üzenetére
Ez most komoly?
Ha szerinted kevés a motorerő, akkor ajánlom a következő formula használatát:
(BL x BL)/Re
Az eredményt nyugodtan össze lehet vetni pl a 18-as Ultimaxéval, kb egy szinten van a kettő, viszont a Faitalnak kevesebb mint fele annyi membrántömeget kell mozgatnia. -
Csabroncka
addikt
válasz
BBéci #167056 üzenetére
BBéci t többet járkálsz ilyen helyen (vagy talán van itt valaki legalább hallott már ehhez hasonló) dobozokat:
Ominózus Dali alteco-ról van szó, egyszerűen muszáj a sorrundok (5.1 RS és LS) kérdését megoldanom, mert az étkező oldalon szó szerint mindig valaki belefejel a normál dobozok tartójábaVan-e ezekhez a típusú hangszórókhoz (te jobban tudod a pontos megnevezést ha van) valami ajánlott magasság pl.: plafontól?
Ezeket is 110 fokos szögben nyitva a hallgatói pozíciótól hátrébb érdemes elhelyezni, esetleg magasság, fejjel bezárt függőleges szög
?
A manual ír pár dolgot, de a füleknek jobban hiszek.
-
denesdr
addikt
válasz
BBéci #167051 üzenetére
Lehet, hogy gyakorlatban nem annyira jön ki a vízszintes aszimmetrikusság ebben az esetben. Viszont, ha ez az elrendezés lenne a nyerő a jó vízszintes terítésre, akkor a hangsugárzókat mind így gyártanák, viszont a közeltéri monitorok kivételével (ott sem mind ilyen, de ott kisebb a jelentőssége amúgy is) nem találni ilyen dobozokat a centereken kívül.
Azért, ha megnézed egy-egy nevesebb gyártó csúcs centerét, akkor azok függőleges közép-magas szekcióval rendelkeznek, a legtöbb esetben kétoldalt egy-egy méllysugárzóval, de ez utóbbi már nem okoz különösebb gondot mert ott össze lehet hozni akár az 1/4 hullámhossz távolságot, így lobing nem/minimálisan fog kialakulni.
Meg aztán a plusz 0.5 út lehet többet hoz, mint amit az aszimmetrikusság elvisz, de ettől még nem lesz jobb a vízszintes terítése egy vízszintesen elrendezett hangsugárzónak. -
denesdr
addikt
válasz
BBéci #167046 üzenetére
"A fektetett elhelyezés miatt jobb a vízszintes irányú terítése."
Na ez pont fordítva van. Mivel a közép és a magas szempontjából ez egy kétutas-kéthangszórós doboz, ezért, ha elfektejük, akkor aszimmetrikus lesz a vízszintes lesugárzási mintája, magyarán a jobb oldalt ülő hallgató jó eséllyel mást fog hallani mint a középen illetve a bal oldalt ülő. Hacsak nem 1/4 kersztváltási hullámhossz (vagy kisebb) távolságban helyezkedik el egymáshoz képest a közép és a magas, de ez ilyen formában nem szokott megtörténni, még az 1 hullámhossz távolság is igen ritka. -
Dorian
félisten
válasz
BBéci #167046 üzenetére
Most azt állìtod, hogy egy normális "polchangfal" nem kèpes az emberi beszèd hifi-reprodukciòs-szinten kifogástalan közvetìtèsère? Ha ezt tudnák azok, akik állványos hangsugarzòkkal hallgatnak sztereòban èneket tartalmazò zenèt, biztos rögvest kicserèlnèk azokat centersugárzòkra.
(A vìzszintes szòrás nem èrint, egyedül számomra kell jòl szòlnia) -
mimic1979
aktív tag
válasz
BBéci #167012 üzenetére
1 éve használom a szettet, és volt álló hangfalszette
m. Igazából a kiépítés miatt vettem bögréket, és abból kerestem egy normálisabb fajtàt, és mivel én legalábbis a centeren hallom a bögre hátrányát (beszéd), ezért gondoltam hogy nagyobb testesebb hangsugárzóval tudok rajta javítani. De ezek szerint nem -
mimic1979
aktív tag
-
denesdr
addikt
válasz
BBéci #166976 üzenetére
Tehát szerinted ezek a teszteredmények nem mérvadóak, amit mutatnak azok nem hallhatóak? Vagy azt mondod, hogy mégha jelentősen torzít is a cucc (ahogy az látható), lehet, hogy az valakinek épp bejön?
Egy ilyen multitone torzítás simán összefügghet például a Marantz "fedettebb" hangzásával, mert ilyen szubjektív jelzőket lehet olvasni róluk (általában nem a magazinok tesztjei között).
De ugye otthoni berendezésekről beszélünk, így ha ez valakinek végfelhasználói szinten bejön, akkor van létjogosultsága a készüléknek. Welcome to the consumer jungle. -
Quetz
őstag
válasz
BBéci #166971 üzenetére
Ha egy sima egyenest küldök be egy processzornak, az pedig egy ejtett frekvencia választ ad rá, kikapcsolt DSP mellett, az helytelen viselkedés.
VoidXs mért eredményei pedig már az egyéni ízlést tükrözik, nem pedig valamit. amit az elektronika ránk kényszerít.
A Marantznak nem csak annyi hibája volt, a zeneiséget jellemző multitone teszten is csúfosan szerepelt:
Hasonlót én PA erősítők esetén láttam:
-
alphamooncam
őstag
válasz
BBéci #166926 üzenetére
Gyártó ajánlása szerinti elérhető maximumra.
Igazad van lemaradt egy i betű. Sajnálom.
Ha gyártó nem adott meg maximális értéket, és maxra tekerve tönkremegy az a gyártót minősíti. Szerinem.
De tegyük fel 75% felett már torzít, akkor az elfogadható minőségű szub/ erősítő?
Hány % felett elég jó minőségű? 90? 95? Szerinted meddig lehet feltekerni az erősítést, hogy még el lehessen mondani a fogalmaid szerint ez bizony jó minőségű ?
-
alphamooncam
őstag
válasz
BBéci #166673 üzenetére
Na akkor itt valami nagyon nincs jól!
Általánosságban:
Nézem, hogy sorra több száz, akár 1000W-os erősítővel rendelkező szubládákat illesztenek be a rendszerbe.
A probléma az, hogy így teljesen felbillenek az arányok lesz mondjuk 800-1500W (csak arányokat nézzétek ) egy csatornára, míg a többi 5-9 csatornára 50-90W/csatorna.
Szerintetek ez arányos így?
Szettet vettem. JBL LSR 305 2x41w (HF-LF), JBL LSR 310s 200W
Bőven sok 18nm-re.
Naná, hogy maximumra van tekerve minden erősítő, mert akkor a legnagyobb a dinamika.
Nem is értem a kérdést. A klasszikus passzív doboz-végfok esetében sincs halkítási lehetőség, előtte van egy "előerősítő" egy potméterrel, hogy lehessen csavargatni, oszt csókolom.
Stúdiótechnikában ez a sztenderd, minden erősítő a maxon.
Ha az AVR-en nem tudsz eleget lehúzni, az azt jelenti, hogy nincs egyensúlyban a rendszer, túllőtted a szubod teljesítményét.
Természetesen csak szerintem.
-
ctrlaltdel13
őstag
válasz
BBéci #166527 üzenetére
Kezd a t...teli lenni azzal, hogy te mindenbe hibát találsz.
Vagyis a te ízlésed a mérvadó, és ha valami nem úgy készül, akkor az nem esztétikus.
Tudjuk hogy a tied, mindenben a legjobb, te neked mindennél jobb van stb.
De szerintem sokunk másképp gondolja ,más az ízlése, és nem feltétlenül a tied a REFERENCIA szint.Most jöhetsz azzal hogy másnak címezted minden hsz-ed, de csak a h...lye nem tud olvasni a sorok között.
-
alphamooncam
őstag
válasz
BBéci #166124 üzenetére
OK ! Akkor maradjunk annyiban, hogy nekem fenntartásaim vannak ezzel kapcsolatban, és még mindíg nem tudom milyen anomáliát okoz az, ha a sarok, sarkok le vannak törve.
Ez már csak azért is érdekes, mert amikor a csepeli zeneiskolában jártam, ott is ilyen szándékos letöréseket láttam a sarkokban, illetve több stúdió fényképein lehet felfedezni ferde síkokat, a pult feletti plafonon, meg a Streamaudionál a sarkok fel voltak töltve óriási hengerekkel és még sorolhatnám.
Ja meg nálam is van szubcsapda az egyik sarokban
meg még kettő másik letörés a másik két sarokban.
Basszuscsapdák elhelyezési módjára is ezt javasolják.
Szóval bármi a megtöri a párhuzamos síkokat, meg a 90°-os sarkokat módosítja az jó!
-
alphamooncam
őstag
válasz
BBéci #166119 üzenetére
Ezt most nem értem. Látom, hogy idéztél Papatyitól, de akkor ez most azt jelenti, hogy egyezik a véleményetek abban, hogy ez a fajta "letörés" problémás?
Akkor, ha jól értem, most van egy indoklás nélküli kijelentés, egy problémás szoba alakról, de mégis mitől problémás az ilyen alakú szoba? Kiderül ez valahonnan?
Nekem így elég hiányos ez az információ. Tudnál erről többet mondani?
-
Dorian
félisten
válasz
BBéci #166119 üzenetére
Egyik helyen sem szerencsés az ilyen 45 fokos befelé dőlés, sztem nem is kell magyarázni miért. A visszaverődések közelebbiek lesznek, és azokat kifejezetten a hallgatói tér, a hallgató felé fókuszálja. De ha nem vasbeton koporsófödémről van szó, akkor sztem kezelhető a helyzet: magas- és középsávban elhelyezhető csillapító panel, a mélyek nagy része pedig kifut a lambérián, hőszigetelésen, tetőhéjaláson keresztül, a szarufák között.
-
python1
veterán
válasz
BBéci #165985 üzenetére
Nem nekem tetszik így, úgy kalibrálta be autómatikusan a rendszer.
De mivel csak egyszer kell beméretni a rendszerrel a szobát, hangsugárzókat bármikor belenyúlhatok, és új kalibrációt készít autómatikusan. A szubjaim kevertek be, mivel nem engedtem rá a minidsp-t, tehát nem készítettem neki alsó-felső vágást, így csak egyszerű mélynyomóként vette a két szubot, most visszavettük a vágást a frontoknál 80Hz-re, és minidsp-zem holnap a szubokat, így helyreáll a mérleg nyelve, meghallgatás után kiderül.
Igen 80Hz-z akartam írni. -
python1
veterán
válasz
BBéci #165983 üzenetére
A legtöbb vágja a hangszórókat amire állítod, és megy a szubra, van erre is lehetőség, de itt arra is, hogy a basszust irányítja át a szubwoferre.
Tehát nálam a frontokat már 160Hz-től irányítja át a szubokra, vághatnám és irányíthatnám csak egyszerűen 8HZ-nél is mint a többi kalibráló rendszernél. -
TomAce
tag
válasz
BBéci #165931 üzenetére
Köszi, de azt még mindig nem tudom, hogy objektíven hogyan lehet kiszámolni, hogy mekkora fér be. Mert a hifiboltokban az eladók krumplit is árulhatnának, annyit értenek hozzá és mindegyik más mond. Amúgy amiket linkeltem azok közül mindegyikre mondta legalább egy hifis, hogy elég a 30 m2-es szobába.
Amúgy m2-re vagy m3-re kell kiszámolni, hogy mekkora hangfal kell?
Méret probléma miatt 5db centert raknék be vízszintesen, ez működhet? erről mondjuk mindegyik azt mondta, hogy ok. Vélemény?
Köszi szépen mindenkinek az eddigi válaszokat!
-
#26944512
törölt tag
válasz
BBéci #165931 üzenetére
Hát ezek szerintem is kicsik. Viszont az av-online azt írja, hogy a Focal Sib Evo szettet ők 30 négyzetméteres szobában tesztelték, és elégnek érezték. A gyártó 10-50 négyzetméter közötti helyiségekbe ajánlja, viszont én ilyen szettet nem raknék 15 négyzetméternél nagyobb helyiségbe.
Egy Dali Oberon szettel szerintem sokkal jobban jársz hangilag is, és mutat is legalább.
Ilyen Focal Sib Evo csak kisebb szobákba illik bele szerintem, ahol helyhiány van. -
denesdr
addikt
válasz
BBéci #165919 üzenetére
Igen viszont egy megfelelő hangszóróval, jó dobozméretezéssel és hangolással, illetve szükség szerint DSP használatával gyakorlatilag eltűnik a brummogás, viszont marad a reflex alacsonyabb torzítása és nagyobb terhelhetősége.
Na ezt így a consumer gyártók ritkán szokták kínálni, úgyhogy részben megértelek, hogy nem vennél reflex szubot, de ez nem a reflex elv hibája. -
gab1ka
senior tag
válasz
BBéci #165915 üzenetére
Mondtam hogy nem kötekedésnek szánom, nyugika.. Az hogy egy reflexes subot lejjebb kell tekerni 9 óra állásba mert különben zavaró, az nem magyarázata annak hogy a zárt jobb e vagy sem. Amivel kiegészítetted, azzal már sokkal inkább, az értelmezhető és érthető.Számomra érdekes is, mert én is hallottam hasonló jelenséget túllőtt sub-bal és engem is zavart.
@VoidXs: Ezzel nem lehet esetleg a ló túlsó oldalára esni úgy, hogy a sub nagyon le van tekerve? Itt nincs olyan mint a pc-s tápoknál hogy a legjobb hatásfokot bizonyos teljesítményen adja le stb? Kérdezem ezt azért mert nálam is rettentően le kell csavarni ahhoz hogy az AVR-en -12db-en belül maradjak.Konkrétan -11db a jelenlegi cél méréskor, amit utána az AVR-ben nyomkodok vissza a megszokott állásba (-2 db).Fordítva kézzel nem tudom mindig pontosan ugyanoda tenni a potit, ezért maradt ez a fajta módszer, illetve az AVR-en való -8-9db esetén hiába kerülne szintre a subos poti, akkor meg zavaróan későn triggerelődik.
-
denesdr
addikt
válasz
BBéci #165911 üzenetére
Az reflex szubok gyenge teljesítményének a fő oka legtöbbször az, hogy az alkamazott driver nem alkalmas az ilyen tipusú dobozban való minőségi feladatra, esetleg nem megfelelő a doboz hangolása az adott hangszóróhoz (a méret igenis számít otthon, főleg az asszonynak, de itt a kisebb a nyerő számára
). Ez főként a gyári, otthonra szánt megoldásokat érinti, ahol szinte állandó jelleggel spórolni akarnak mindenen meg aztán nem is bánják ha búg az a szub, az kell a népnek mozihoz.
A másik probléma a szobával való integráció, pl egy túl magasra hangolt (jellemző probléma) szub lehet, hogy éppen a hangolási ponton (vagy fölötte) találkozik a szoba fő mélyátviteli rezonanciájával. Ez utóbbi problémán egyébként egy egyszerűbb DSP is sokat tud segíteni, csak sokszor ez nem áll rendelkezésre vagy csak nem használják. -
válasz
BBéci #165860 üzenetére
Igen, ezzel tisztában vagyok, olvastam a teszteket mind a kettőről.
Ha figyelembe vesszük a Ft részét is, 200E-ből 2db SB1000 (használtan) vagy 1db új SB2000 most 230E akciósan. Persze még mindig ott van a 2000PRO és a DSP rendszere 340E Ft-ért.
Ha az első és utolsó ajánlat közötti ~140E Ft-ot mondjuk kábelezésre vagy bármi más hasznos dologra költhetem, akkor is akkora az előnye egy 18nm-es szobában a 2000-es szériának?Sokszor írtátok, hogy 2 sub kiegyenlítettebb mélytartományt biztosít mint 1 nagy.
-
Hohocali
aktív tag
válasz
BBéci #165613 üzenetére
A soundandvision oldalán ezt írják a tesztről:
"We measure and publish RMS continuous amplifier output with a specified number of channels driven in phase."
Ebből sehogy nem jön le nekem, hogy ez pillanatnyi érték lenne...
-
Hohocali
aktív tag
válasz
BBéci #165613 üzenetére
A 780W szerintem se a maximum.
Viszont a 113W az "continuously", ez nálam nem pillanatnyit jelent.-KP- : valóban nagy marhaságokat szoktak ráírni. Viszont az a fajta általánosítás, hogy az AB osztályúak ilyenek, ebben a formában félrevezető. Mert ezt úgy is lehet értelmezni, hogy műszakilag vackok az AB osztályok.
-
lolchief70
aktív tag
válasz
BBéci #165609 üzenetére
Köszönöm a válaszokat.
Nem a 3-4 éves megkímélt készülék ellen vagyok.
Hanem az akár 10 év körüli akkor 5-600 felső kategória , ami mostanra 150-be kerül sokszor ajánlott a betévedők számára. Elhiszem, hogy jobban szól mint a mostani újonnan 250 körüli (?) alsó-középkategória.
De ezekhez már kell a jó szerviz háttér.
Ezek után tudtok ajánlani ilyen korrekt szervizt aki pld Denont javít és garanciát is vállal rá? -
lolchief70
aktív tag
válasz
BBéci #165579 üzenetére
Köszi!
A Yamahára 300W teljesítményfelvételt írnak a Denon-ra pedig 500W-ot.
Tudom, hülye kérdés, de akkor a Yamaha, hogy tudja közel ugyanazt a zenei teljesítményt leadni, nem beszélve a csatornánkénti 125W-ok-ról?
Gyártói adatok:
Yamaha 685:
90 W (8 Ohm, 2 csatornán, 20 Hz-20 kHz, 0,06 % THD)
Denon X2600:
95 W (8 Ohm, 2 csatornán, 20 Hz-20 kHz, 0,08 % THD)A Yamaha nincs alulméretezve, ha így nézzük?
Ha nagyobb hangerővel hallgatja az ember nincs több meghibásodás/túlmelegedés a Yamahánál?
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Kompakt "házimozi" szettekkel és hangprojektorokkal (soundbars) tapasztalatok híján nem foglalkozik a topik.
- hozzászólás előtt olvasd el az összefoglalót!
- HÁZIMOZI, HIFI, TV beárazás topic
- Házimozi belépő szinten topic
- Hi-Fi-ről általánosságban topic
- Hangprojektor/Sound Projector/Front Surround/SoundBar topic
- Eredeti Lenovo USB-C 65W töltő
- 15" Workstation: Lenovo Thinkpad P1 gen1/gen2 // P52 // P52s // P15 gen1 // FHD, 4K oled touch
- 123 - Lenovo Legion Pro 5 (16ARX8) - AMD Ryzen 7 7745HX, RTX 4070 (48 hónap garancia!)
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad L480 - i5-8GEN I 8-16GB I 256GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- LG 27GR95QE - 27" OLED / QHD 2K / 240Hz & 0.03ms / NVIDIA G-Sync / FreeSync Premium / HDMI 2.1
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged