- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- iPhone topik
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Íme az új Android Auto!
- Megjelent a Poco F7, eurós ára is van már
- Amazfit Active 2 NFC - jó kör
- Kiszivárgott a Pixel 10 Pro
- Változó design, tekerhető lünetta: megjött a Galaxy Watch8 és a Classic
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
Aktív témák
-
Peat;)
veterán
válasz
MPowerPH #12776 üzenetére
Ez tiszta sor, de az említett pilóták egyszer sem maradtak le annyira mint Schumi most Rosbergtől. Egyrészt időre van szüksége, másrészt úgy néz ki magára kell alakítani az autót. A csapat ebben meg maximálisan partner és kész. Rosberg meg majd alkalmazkodik, nem kell félteni. Inkább legyen egy ilyen felállás mint pl. Rosberg és Sutil...
magyarul én is örülök hogy itt van, annak ellenére hogy sosem drukkoltam neki.
-
Peat;)
veterán
válasz
MPowerPH #12773 üzenetére
A vezetés többször lenyilatkozta hogy az autó a szar, jobbat adnak Schumi alá. Közben Rosberg 30 pontos előnyt összeszedett. Ez elég egy oldalú. Érthető a dolog de nem a kora miatt, nézd meg mennyi pénzért jött vissza a mester...nem szerény
. Nagy a reklámértéke is. A mercedes meg kikötötte hogy sikeresnek kell lennie a csapatnak a versenypályán és a pénzügyben is. A pénzügyi(és ez a fontosabb) úgy teljesül ha Schumi lesz a sikeresebb a csapatban. De még nem lefutott ügy, ahogy írod Rosberg jobban tud alkalmazkodni, nem a kora miatt szerintem, annyi az egész hogy neki nem volt szünet így jobban ismeri a mostani autókat, gumikat.
Oliverda: passzol a vélemény, de tegyük hozzá hogy a csapat nyilatkozott furábbnál furábbakat, Schumiban volt/van önkritika az első futamok után. Tehát vele semmi baj nincs, látszik hogy próbálkozik, korrekt. Szegény a körülmények áldozata
-
Peat;)
veterán
válasz
MPowerPH #12771 üzenetére
Nem felejtett el, de az egész autótervet felborították csak az ő kedve miatt, miközben a másik pilóta folyamatosan lépett előre és már ott van a vb ponttáblázat elején. Rosberg visszatérhetne..csak az a csomag most 3-4 tizedes mínusz a többiek fejlesztése miatt..
jó ajánlat, igazán..
.
Szerintem lehajtott fejjel tovább tanul és 1-2 futam után megmutatja hogyan kell a pilótának alkalmazkodni az autóhoz és csapat által kijelölt irányvonalhoz és nem a csapat teljes egészének, vezérkarostól szerelőstül 100%-ban a pilótához.
Persze nem az a baj hogy pilótához alkalmazkodnak, hiszen az kell...az a baj hogy ha túlságosan csak az egyikre figyelnek oda, úgy hogy a másik is kiváló pilóta. Most meg ez van, ha Piquet lenne a csapattárs nem szólnék egy szót sem. De Rosberg tudna a vb-ért menni, idén eddig ő vezetett a leghibamentesebben. -
Peat;)
veterán
válasz
MPowerPH #12508 üzenetére
A legutóbbi futamon nagyobb volt a lemaradása Rosberg mögött, mint általában egy újonc pilótának a lemaradása az első számú pilóta mögött. Ez így biztosan zavarja azért, mármint negatívan. Ekkora pofontól mindenki elgondolkozik, hogy már mégsem megy. De majd kiderül, a csapat maximálisan mögötte áll, egyfolytában az autóra fogják a dolgot. Igaz amennyi pénzért leszerződtették..én is arra fognám. Rosberg viszont ha még 1-2 futamon dominál akkor teljes joggal megkaphatná idénre az első számú státuszt, már ha vb-t akarnak nyerni.
-
#70869248
törölt tag
válasz
MPowerPH #12403 üzenetére
én hasonló büntetést javasolnék mint Hamilton-nak Petrov eseténél,...akkor Lewis 15 botütést kapott volna tőlem
Szal most a csapatnak szeretném ezt kiutalni, mert sikerült összehozni a verseny egyik legkiélezettebb szitujában a leglassabb kerékcserét a négy közül:
-24.2
-27.6
-22.9
-24.9
Ami elég gáz, messze ekkor lett volna a legnagyobb szükség az összeszedettségre, és mégis messze akkor teljesítettek a legrosszabbul. -
hunnylander
őstag
válasz
MPowerPH #12395 üzenetére
Ezen a téren szabályváltozás volt az idei évre. Nem tudom, hogy benne van e a szabálykönyv(ek)ben, ugyanis azokban nincs minden részlet kitárgyalva. Az F1-ben sok minden van szabályozva a közönség számára nem közzétett írott és íratlan szabályokkal.
A BBC közvetítésben Martin Brundle beszélt az igazgatóval az esetről.
-
Oliverda
titán
válasz
MPowerPH #12367 üzenetére
Attól még nem lesz szabálytalan az előzés hogy Webber miatta ment ki. Irreleváns hogy Webber milyen okból egerészett a pályán kívül.
"És SC alatt csinálta, ahol még az se nagyon fordulhatna elő, hogy mellé kerül."
Majd ha már több versenyt is láttál akkor rájössz, hogy SC alatt mellé lehet menni a másiknak csak megelőzni nem szabad (a pályán). Azt csak a célvonal elhagyása után lehet.
-
Oliverda
titán
válasz
MPowerPH #12361 üzenetére
Meséld már el hogy Webber mit kapott azért amiért 3 hete beledúrta a sóderágyba Hamilton-t?
Webber nem volt a pályán és ez így nem számított előzésnek. Ha ismernéd a szabályokat akkor tudnád.
Amúgy ameddig Webber ott bogarászott addig vagy 4en elmentek mellette. Furcsa mód azokat sem büntették meg. Nem tudom hogy ez miért nem tűnt fel...
-
7Heads Drago
veterán
válasz
MPowerPH #12304 üzenetére
Na most az oviban vagyunk?
proof88: A fehér vonal ott nem érvényes? Érdekes elgondolás. Tartok tőle hogy nincs ilyen kitétel a szkönyben.
2. Overtaking, car control and track limits
a) A car alone on the track may use the full width of the said
track, however, as soon as it is caught by a car which is about
to lap it the driver must allow the faster driver past at the first
possible opportunity.If the driver who has been caught does not seem to make
full use of the rear-view mirrors, flag marshals will display
the waved blue flag to indicate that the faster driver wants to
overtake.
Any driver who appears to ignore the blue flags will be reported
to the Stewards of the meeting.
b) Overtaking, according to the circumstances, may be carried
out on either the right or the left.
However, manoeuvres liable to hinder other drivers, such
more than one change of direction to defend a position,
deliberate crowding of a car beyond the edge of the track or
any other abnormal change of direction, are strictly prohibited.
Any driver who appears guilty of any of the above offences will
be reported to the stewards of the meeting.
c) Drivers must use the track at all times. For the avoidance of
doubt:
- the white lines defining the track edges are considered to
be part of the track but the kerbs are not and
- a driver will be judged to have left the track if no part of the
car remains in contact with the track.
Should a car leave the track for any reason, and without
prejudice to 2(d) below, the driver may rejoin. However, this
may only be done when it is safe to do so and without gaining
any advantage.
d) Repetition of serious mistakes or the appearance of a lack of
control over the car (such as leaving the track) will be reported
to the stewards of the meeting and may entail the imposition
of penalties up to and including the exclusion of any driver
concerned. [link] -
laci666
senior tag
válasz
MPowerPH #12291 üzenetére
Ismétlést nézve hát több mint gyanús ahogy ki rakta Webbert a célegyenes rávezető kanyarban.
De legalább Button elverte és már nem egyszer az idén.Persze megy itt magyarázkodás hogy a kis kedvenc miért végzett a mögötte,pedig egyesszerű a fáma Button jobb és készAlonso meg szépet ment kár hogy az elejét elrontotta,de legalább 4 helyre behozta a vasat
-
proof88
addikt
válasz
MPowerPH #12304 üzenetére
nem akarok itt nagyon offolni, de ... annyi közöd van hozzá mint a pápának a gyereknemzéshez. - hát én nem bízok senkiben... senki sem ártatlan és ilyen téren a pápában sem bízok meg ...
egyébként hogy on is legyen, nem értem miért zavar az embereket, amikor Hamilton Vettelt, ill. Alonso Massa-t megelőzte a boxutca előtti kanyarnál. A fehér vonal, amit egyesek pálya szélét jelző vonalnak hisznek ott a bejárat előtt, az simán átléphető, az nem a pálya széle, egyébként a rázókő sem úgy van kialakítva, ha megnézitek ... KIFELÉ KELL FIGYELNI A FEHÉR VONALRA! Vettel beengedte maga mellé Hamiltont, szerintem ennyi. Massa szintén Alonso-t. Ha a Ferrarinál mindenki csak a töketlenkedésre képes, akkor legalább az egyik pilóta legyen kemény. Amúgy se számíthat sok jóra, hiszen a Ferrari olyan megbízható motort gyárt, hogy ihaj. Legalább addig használja ki a lehetőségeket, amíg lehet. Massa mindig is ilyen rozoga volt esőben, Kimi sem valami nagy esőmenő, de még ő is gyorsabb volt 2008-ban nála Spa-ban, amikor Massa maga nyilatkozta, hogy úgy vezetett, mint egy nagymama...
Az SC alatti előzésekről nem nyilatkozom, azt vissza még nem néztem.
-
#70869248
törölt tag
válasz
MPowerPH #12294 üzenetére
Nincs baj
Hamilton ellenőrzése alatt tudja tartani Button-t én azt látom, ...viszont Button kétszer is megverte és ezt nem kell magyarázni.
Valóban az történik hogy Button körül egyszerűen csak jól történnek a dolgok, zseniálisan döntött Melbourne-ben, és most is jól járt hogy 2 kerékcseréje volt, nem pedig 4 mint Hamilton-nak.
De én spec a pályán nem látok még veszélyt Button-ban Hamilton-ra nézve. -
ronaldo
őstag
válasz
MPowerPH #12244 üzenetére
Massa van bepöccenve? Vonatozott Alonso az elmúlt futamokon (részben önhibáján kívül) a brazil mögött, ami azon kívül hogy mindkét Ferrari csúszott visszafelé, más célt nem szolgált. Vagy ott van ausztrália, ahol ha nincs Alonso, akkor egészen más a sorrend, hisz csak ő tudta megfogni hamiltont.
Szerintem ha Massa tükörbe néz, belátja, hogy ennyi már kijárt neki.
-
Oliverda
titán
válasz
MPowerPH #12284 üzenetére
Hát akkor írd meg nekik hogy te mint Hamilton antidrukker felháborítónak tartod hogy nem jár mindenért automatikusan stop and go. Biztos megfontolják majd.
"Mindennek van határa, szerintem azt ő már átlépte az előző és a mostani futammal együtt."
Szerinted... csak hogy a te véleményed ezekben a döntésekben szerencsére egyáltalán nem számít.
-
-
válasz
MPowerPH #12267 üzenetére
Mint írtam, vizsgálják is az Alonso-Massa, és a Vettel-Hamilton dolgot is. Fentebb már linkelve volt, nézd vissza.
A Kínai Nagydíj után a sportfelügyelők, akiknek a munkáját a hétvégén versenyzőként Alex Wurz segíti, nem csak Lewis Hamiltont és Sebastian Vettelt, hanem Fernando Alonsót és Felipe Massát is kihallgatták.
-
válasz
MPowerPH #12257 üzenetére
Vizsgálják is..
És? Kérdeztem én, hogy ki hol végzett? Nem, meg is írtam, hogy Massa nincs formában, de:
1. Marha sportszerűtlen volt ez Alonsotol, és nem csak én vélem így, hisz vizsgálják az esetet. Nem mondom, hogy büntetni kell érte, de ezt nem így kéne csinálni
2. Ha annyival jobb Alonso, és ezt most megtehette, ergo vagy nincs csapatutasítás, hogy ugyan ne előzd már meg a csapattársat, vagy ha van akkor ezt most így megszeghette, akkor nonszensz az a magyarázat az előző futamoknál, amit itt jópáran hajtogattak, hogy "Alonso Massa miatt szív, mert nem előzheti meg". És itt a pont.
Ha annyival jobb, akkor menjen, mert akkor meg tudja fogni a pályán is. Tudod nem elég gyorsnak lenni, előzni is tudni kell, ha tud, akkor meg nem kell attól félni, hogy kilöki, és vonatozni mögötte. Ennyi. -
-
wildrain
addikt
válasz
MPowerPH #12232 üzenetére
Azt is visszanéztem még a verseny alatt, amikor leadták lassítva a belső kameráját, én azt még pluszba belassítottam, és egyértelműen először megmozdul az autója, aztán kialszik a lámpa. Minimális az időkülönbség, de mindenképpen a megmozdulása van előbb.
De ez azért nem meglepő, lévén, hogy meg is büntették miatta, és ahogy már írtátok, a versenybíráknak nyilván megvan a felszerelésük ahhoz, hogy tutira ítéljenek róla. -
#70869248
törölt tag
válasz
MPowerPH #12197 üzenetére
Hamilton bemenetele a pit-be:
1:
Azért rántotta későn mégis kerékcserére az autót, mert látta hogy mögüle Alonso kimegy (sztem!)...és amíg nem szembe megy a menetiránnyal addig ezzel (egyenlőre) nincs baj...a szembe megy már lehet hogy onnan érvényes hogy max a merőleges fér még bele.
2:
Amikor Vettel-l együtt mentek ki, akkor ám Hamilton volt az elől haladó(!) Vettel bement mellé, de ő még egyenlőre támadó volt abban a helyzetben, és mivel Hamilton is úgy döntött hogy kimegy ezért adódott a szitu, de nem volt benne pozíciószerzés.
Nem úgy mint Alonso esetében, viszont nekem még az is belefért...bár sztem erre hamarosan érkezik egy szabálymódosítás.Amikor Hamilton és Vettel együtt jöttek ki, akkor az egyébként elég ártatlan szitu volt, csak látványos...mivel a McLaren kicsit elcseszte a kerékcserét (értsd. lassú volt szvsz), kapkodva engedték ki Hamilton-t, ő pedig kapkodva gyorsított ki, ezért megcsúszott a felfestésen.
Előzni nem előzhet, hisz speed limiter alatt mennek, akár szorítja Vettel akár nem, Hamilton ott már vesztes pozícióban volt. -
Oliverda
titán
válasz
MPowerPH #12090 üzenetére
Azt tudom hogy téged rohadtul nem érdekelnek a szabályok. Sajnos nem is ismered őket úgy látszik. Téged pár kollégával együtt csak az érdekel hogy minden futamon minél többször büntessék meg Hamilton-t.
Valóban nem véletlenül lesz kivizsgálva. Vettel majd megkapja a büntetését ha bűnösnek találják.
-
-
Peat;)
veterán
válasz
MPowerPH #11932 üzenetére
Lehet velem van a baj, de engem totál nem zavarnak. A Virgin még Mercit is előzött.
Ők egy más kategória: azzal a költségvetéssel jöttek és építettek fel csapatot amihez a régi csapatok csak 1-2 év múlva fognak alkalmazkodni. Papíron is más versenykategóriát képviselnek, de legalább jövőre már a költségvetés az autó fejlesztésre fog menni. Nem kell embereket összecsábítani, kamionokat venni, FIA-t lefizetni, ezernyi dolog.
Barcelonában lesz érdemes megnézni, hogy mit jelent náluk a fejlesztés, nekem a HRT a fekete ló, belőlük nem tudom kinézni hogy előbbre jutnak. -
Oliverda
titán
válasz
MPowerPH #11929 üzenetére
Nem volt megállapodás csak a nyugdíjas egylet kérte ezt de Whiting beintett nekik.
A szabályozás az FIA kódex szerint történik és nem a GPDA megállapodásai szerint. A GPDA egy nudli. Nincs is mindenki benne. MS is csak nagy unszolásra lépett be most hogy visszajött.
"Hiába próbáljátok itt védeni, ha legközelebb disznólkodik, megy higgadni a boxba."
Majd akkor megy a boxba ha úgy ítélik meg vagy ha olyat csinál amire feketén-fehéren le van írva hogy ez a szankció.
"Nem véletlenül a pilótáknak se tetszett, és nem véletlenül volt egy megállapodásuk."
Jó pár pilóta nem talált ebben semmi kivetnivalót páran meg pampogtak.
"A végén csak nekünk lett igazunk ezzel kapcsolatban."
Konkrétan miben?
Peat:
Hamilton ha egyszer odaér mögé akkor valszeg ki fog vágni majd, hogy elmenjen mellette és nem fog utánfutót játszani.
-
Oliverda
titán
válasz
MPowerPH #11512 üzenetére
Egyszer? A legelején ahogy észleli a veszélyt lehúzza jobbra aztán hirtelen vissza majd hirtelen megint jobbra de akkor már ott van MS így visszarántja. Mivel messze nem olyan széles ott az aszfalt mint Sepang-ban a célegyeneseben ezért annyira nem látványos de a lényeg ugyanaz.
A második és harmadik esetben valóban nincs cikázás viszont cserébe kb ötször olyan veszélyesek mert könnyen felszállhat a hátulról érkező. Ergo ha a cikázásért instant áthajtásos járna akkor az ilyenekért is.
Motion_Blur:
Nagyon hasonlót én sem találtam, talán a Hill-es eset hasonlít rá leginkább. Elsősorban azért linkeltem őket mert szerintem fajsúlyukban nagyjából megegyeznek az aktuális esettel és komolyabb büntetés egyik után sem járt. Ergo aki habzó szájjal büntetés után veri az asztalt az előbb nézzen szét a múltban egy kicsit. A többit meg majd az érintettek megbeszélik a versenyzői ülésen.
-
válasz
MPowerPH #11515 üzenetére
Tiszta szégyen, hogy mégis Massa vezeti a VB-t, de tényleg
Itt meg tök jó, hogy saját magadnak mondasz ellen, a ferrari hozta ide Alonsot, hogy vigye a csapatot, de szintén szerinted a ferrari nem engedi a "sokkal gyorsabb" Alonsót előzniÉs kell is neki, hogy időmérőn megverje, mert rajtnál ugyis visszakapja
Ez már teljesen komolytalan. Szerintem vedd le az Alonso szemüveged, és úgy olvasd vissza a dolgokat. Kicsit erősnek érzem, hogy mindenkinél jobban tudsz mindent, még a ferrari csapatnál is.
Have a nice day
-
válasz
MPowerPH #11509 üzenetére
Annyira nagyon jó, hogy te a ferrari bennfentes embere vagy, és emellett ráadásul Alonso puszipalytása, hogy állandóan olyan dolgokkal dobálózol, amiről halvány lila fingod nem lehet.
Csak hogy érthető legyen, majd ha adsz nekem egy bizonyítékot arra a dologra, hogy "előzni a Ferrari nem engedte", valamint ha bemutatod nekem személyesen Alonsot, hogy tőle tudod, hogy hol és mire lehet/lett volna képes, akkor mindent elhiszek, amit mondasz. Addig csak találgatás, és a te meglátásod az egész.
De akkor maradjunk annál a felvetésénél, amit mondasz, hogy Alonso a király, Massa meg egy nagy 0.. és? Ha nézzük a VB döntőt mondjuk, ahol az egyik csapat űberkirályul játszik, minden a helyén, nagyszerű passzok, cserébe a másik meg rúg 3 gólt nekik, akkor mire mentek vele? Naugye..
Egyszerű az egész, ha Alonso annyival jobb, akkor menjen ő elöl, és ne Massa, előzze meg, hagyja ott. Ennyi az egész. Nem tudta(és ne gyere megint azzal, hogy a ferrari nem engedte, mert ez egy nagy hülyeség, úgy ahogy van). Az nem válasz, hogy engedje el. Ugyan mért? Verseny van, majd hülye lenne.Az meg hogy a rajt nem számít, az nem érdem Massának.. hát ha te mondod, csakhogy ha Alonso tudott volna úgy rajtolni, hogy Massa 2 hellyel hátrébbről nem hagyja ott(és a rajt után még egy McLaren is volt köztük), akkor most nem lenne miről beszélni. De ha nem is ezt nézzük mert most gond volt a kocsival, akkor nézhetjük az első futamot, ahol ha Massa nem tartja fel a többieket azzal, hogy kiment kívülre, és így el tudott menni Alonso belül, hanem szépen elfordul másodiknak, akkor még 2-en legalább szintén befordulnak Alonso előtt..
Innentől részemről befejeztem, mert látom neked semmi másra nem megy ki az egész, mint hogy lehúzd Massát, amennyire lehet. Én magam részéről egy szóval nem mondtam, hogy Alonso rossz, csak azt, hogy Massa sem, de látom neked tökmindegy, mert úgyis neked van igazad..
-
hunnylander
őstag
válasz
MPowerPH #11506 üzenetére
Akkor is vétett a szabályok ellen, adjunk neki +25 mp-et?
Totál egyforma szigor azzal, ha Hamiltonnak is áthajtást adtál volna.
Miért csak Hamiltont akarod a joggyakorlat, precedensek és szabályalkalmazással ellentétes szigorral sújtani?
(#11510) gempula: Csakhogy te nem értesz hozzá, nem a te felelősséged és még csak nem is vagy elfogulatlan, amire az utal, hogy a szabályalkalmazási gyakorlattal ellentétesen ítélkeznél, holott a precedenseket te is ismerheted.
-
válasz
MPowerPH #11467 üzenetére
Nézd meg az idei évet. Első futam, Massa kikapott, duzzogott is. Második futam, egy jó rajt, és semmi több. Végig szerencsétlenkedte a futamot, a végén Alonsonak megtiltották, hogy támadja, aki az !!!utcsó!!! helyről zárkózott fel mögé. A mai futamon meg megint semmit nem mutatott, nagy nehezen elment Button mellett, és ennyi. Alonso egy kezdetektől kezdve döglődő autóval tartotta vele a lépést. Akkor miről beszélünk?
1. futamon Massának köszönheti Alonso, hogy elé került, mert ha nem tartja fel a hátul lévőket, akkor Massa befordul 2.-nak, Alonso meg 3.-4. helyen. Onnantól meg semmivel nem volt lassabb Massa, mint Alonso.
2. futamon Massa tudott esőben rajtolni, Alonso nem.. Akkor miről beszélünk?(hogy téged idézzelek) Alonso olyan marha jó pilóta Massával szemben, akkor mért nem előzte meg? Hol mondta a csapat a fülére Alonsonak, hogy "nehogy meg merd előzni"? Már csak azért se, mert ez szabálytalan is..
3. futam Alonso volt az isten, mert szar kocsival jobb volt Massánál. Előzze meg, ennyi az egész. Azt meg had ne mondjam, hogy megint Alonso rajtolt előbbről, és megint Massa fordult előbb.. -
Oliverda
titán
válasz
MPowerPH #11467 üzenetére
Örülök. Aki előzni akar annak egy idő után talán ki is kellene vágni a szélárnyékból ahhoz hogy előzni tudjon.
Vitaly Petrov:
"A verseny első fele rendkívül szórakoztató volt számomra. Sokat harcoltam és előzgettem. Az egyik legélvezetesebb számomra a Lewis Hamilton elleni csata volt. Férfias volt.
Sajnos a verseny közepén meg kellett állnom. A sebességváltóval akadtak problémák. Csalódott vagyok, hogy kiestem, de újabb tapasztalatokat gyűjtöttem és számomra ez is nagyon fontos. Ez segít nekem abban, hogy a következő versenyen még jobb legyek."
Ennyit erről. Az ügy nagytudású Palik és a "fujj Hamilton" tábornak köszönhetően lett így felfújva.
-
_Voyage_
aktív tag
válasz
MPowerPH #11467 üzenetére
Mondtam, Alonso jó versenyző, de egyrészt nekem nem szimpatikus, másrészt, nem annyival jobb, hogy Massa-t mellette senkinek nézzék.
Egyébként, szerintem ha tavaly nem lett volna a ringen a baleset, legrosszabb esetben második lett volna Button mögött.Tény, Alonso-nak vannak érdemei, ugye a 2 vb, de Massa meg mindig csak kisöcsi tudott lenni, mert a nagy nevek, akik mellette voltak, megfojtották.
-
7Heads Drago
veterán
válasz
MPowerPH #11470 üzenetére
Ahogy én értelmeztem. Nincs benne konkrétum hogy aki elköveti az milyen büntit érdemel. Ez a stewardok-ra van bízva. És mivel a Meki és a Renault között rendesen van erő különbség talán csak idő kérdése lett volna amúgy is az előzés. Ugyanez egy Ferrari-nál (valaki ezt emlegette) a kis időkülönbségek végett sokkal egyértelműben mutat a súlyosabb bünti felé. Mivel máshogy nem nagyon sikerülhetne neki megtartani a helyét.
-
7Heads Drago
veterán
válasz
MPowerPH #11449 üzenetére
Szabályzat: [link]
b) Overtaking, according to the circumstances, may be carried
out on either the right or the left.
However, manoeuvres liable to hinder other drivers, such
more than one change of direction to defend a position,
deliberate crowding of a car beyond the edge of the track or
any other abnormal change of direction, are strictly prohibited.
Any driver who appears guilty of any of the above offences will
be reported to the stewards of the meeting.
De én nem tudok angolul. -
tibi666
senior tag
válasz
MPowerPH #11443 üzenetére
massa jó, de hullámzó a teljesítménye. kimi úgyszintén, és ő hajlamos volt a bealvásra. egyikük sem igazi húzóember, akire futamról futamra építeni lehetne. a ferrarinál most a pilótakérdés letudva, az autó is rendben van, most már a vezérkarban, a döntéshozóknál kéne tisztogatni és rövid úton csúcsra érhetnének.
-
_Voyage_
aktív tag
válasz
MPowerPH #11456 üzenetére
Nem kell válaszolni, ez az én véleményem, szerintem Massa jobb, mint Alonso, én a puszta tényekből indultam ki, hogy ki hányszor nyert.
A végeredmény számít, nem az, hogy hogy taktikázik, vagy melyik vezet jobban. De ha Massa előbbre van szinte mindig, mint Alonso, akkor hülyeség azt mondani, hogy Massa rosszabb, mint Alonso. Sajnos Massa-nak nem adatott meg a lehetőség, hogy megnyerje a vb-t egyszer sem, 2006-ban Schumacher miatt nem engedték, hogy első legyen, azóta meg a Ferrari nem volt a helyzet magaslatán, sajnos. -
Oliverda
titán
válasz
MPowerPH #11453 üzenetére
Hamilton meg a kivételezés... Nézd meg a 2008-as szezont és akkor rájössz hogy az ember meg a fogalom olyan messze van egymástól mint Makó Jeruzsálemtől.
"Abban biztos vagyok, ha pl. Alonsoval szemben csinálja ugyan ezt, akkor az lett volna a minimum, nem holmi figyelmeztetés."
Jajj...úgy látom megint előkerült a jósgömb.
-
_Voyage_
aktív tag
válasz
MPowerPH #11445 üzenetére
Massa szinte mindig ott van az utóbbi 2-3 évben a dobogón, vagy legrosszabb esetben a környékén. Alonso kétszer nyert egy vb-t, azóta kb sehol se volt.
Most is Massa vezet, 2 ponttal lonzi előtt.
Tavaly mindössze 8szor szerzett Alonso egyáltalán pontot, dobogóra egyszer állt, akkor is harmadikként. Massza 5-ször szerzett pontot, még úgy is, hogy 8 versenyt kihagyott, ezért van 2 hellyel lonzi mögött, amúgy tuti, hogy első 5-ben lenne.
Tavaly előtt is Massa 36 ponttal volt jobb, mint Alonso, második lett, Alonso 5.
2007-ben éppenhogy dobogós lett, de szorosan ott volt mögötte Massa.2006 óta, mióta a Ferrarinál van Massa, végig 2., 3., 4. lett, Alonsonak meg 2005-2006 volt a jó éve, akkor volt a csúcson a Renault, jó volt, azóta hááát...
-
Oliverda
titán
válasz
MPowerPH #11449 üzenetére
Szerintem meg nem így szól. Na bizonyítsd be hogy nincs igazam ha már a saját igazadat nem tudod bebizonyítani.
Amúgy szerintem te ezt az estet kevered a ráhúzással ami pl itt történt. Amit Hamilton csinált azért sosem adtak még azonnal büntetést. Bármennyire is nehezen hiszed el így van.
Persze tudom hogy te meg pár itteni kollégád már azért is stop and go-t adtál volna neki hogy a világra jött...
-
válasz
MPowerPH #11445 üzenetére
Szimpatikusabb-->jobb is
Ha nem is lenne szabálytalan(nem találtam magyar szabálykönyvet,angol szinten még magas),de veszélyes az biztos.Mi van ha mellé behúzódik az előzni szándékozó autó és ráhúzza az előtte haladó,mert rosszul méri fel a távolságot.300km/h-nál nem mindegy.
LH kívül a legtöbb versenyző tud uralkodni magán és csak egyszer változat irányt és sportszerűen,de hagyja magát megelőzni.Mert ha figyelmeztették LH-t akkor minden lehetett csak szabályos nem,de elméletileg bünti sem jár érte. -
-
7Heads Drago
veterán
válasz
MPowerPH #11436 üzenetére
Én is szerettem a csokit.
A legrosszabb az egészben az, hogy még ennek az előzésnek is örülhetünk. Mert legalább volt. Sokkal rosszabb lett volna ha a kerekek, meg a szárnyak röpködtek volna.
Oliverda: Páran már megunták az "unalmas a verseny, szarok a szabályok" sablonszöveg ismételgetését
Nem kell célozgatni. Nyugodtan rúgj belém. Remélem előbb utóbb szemet szúr egy Admin-nak hogy nem tudsz elmenni mellettem szó nélkül.
tibi666: Hát eddig Alonso még mindig gyorsabb volt Massa-nál. Én már az elején sem értettem hogy Alonso a tiszta ívről hogy került Hami és Massa mögé. Sok a technikai hiba a Ferrariknál. -
Oliverda
titán
válasz
MPowerPH #11418 üzenetére
"Nem cikázott. Kitért belső ívre, majd utána vissza külsőre. Ez nem cikázás...Olvasd el a szabálykönyvet."
Akkor nyugodtan idézhetnéd nekünk a szabálykönyv erre vonatkozó részét ha már látszólag ennyire betéve tudod az egészet.
"Na mind1, hagyjuk ezt. Másoknak is szemet szúrt már ez, nem véletlenül."
Persze hogy nem véletlenül. Elég sokan vannak akik minden feltétlen nélkül beveszik Palik és Gyulus minden hülyeségét és bármit mondanak azt már azonnal tényként kezelik.
[CS]Blade2:
Amúgy a hiba ellenére valóban jól ment. Pech hogy nem bírta ki a terhelést a motor de legalább egy kicsit szorosabb lett a pontverseny. Fülöpke átvette a vezetést ahogy nézem.
-
#70869248
törölt tag
válasz
MPowerPH #11421 üzenetére
hazudott, és miért buktak le?..csak hamarabb lenyilatkozta az egészet úgy ahogy volt a speed tévének, mint hogy a csapat szólt volna neki hogy sumákolni kell.
Ez valóban jellemhibára vall, mármint bármilyen okból sumákolni...de ennek nincs köze a felsőbbrendűséghez.
Ráadásul ha én a 23 éves önmagamra gondolok...pedig én nem versenyeztem kölyökkorom óta egyszerre 3-4-5 versenysorozatban minden évben, szal van kinőhető jellemhiba. -
#70869248
törölt tag
válasz
MPowerPH #11406 üzenetére
Sztem nem Hamilton hiszi azt magáról hogy felsőbbrendű lény...
Valójában te vagy az aki eldöntötted hogy milyen jellemrajz alapján viselkedett Hamilton, és hogy ez az első amit feltételezel egy másik emberről az elég beszédes (alap pszihológia a kivetített hibákról).
Maradjunk annyiban hogy ő egy másik ember, saját döntési mozgatórugókkal.Valamint azért tavaly a McLaren egyáltalán nem volt élcsapat vagy jó autó...csak azzá lett, kellett hozzá Kovalainen is, de sztem elég egyértelmű hogy ki hajtotta ki azt az autót minden futamon (akkor is).
-
madster
tag
válasz
MPowerPH #11406 üzenetére
Mikor először utolérte Hamilton Petrovot, a célegyenes előtti hosszú egyenesben Petrov ugyanúgy cikázott előtte, nem olyan intenzíven de 3-4szer irányt változtatott. Úgyhogy sztem már csak ezért is kétséges, hogy miért is kéne Hamiltont megbüntetni, vagy miért csak őt.
-
hunnylander
őstag
válasz
MPowerPH #11390 üzenetére
Csak mert Gyulámék okoskodnak, még nem jól tudják. Nincs tételesen kiírva a vétség büntetése. Ilyenért korábban is figyelmeztetés járt, ráadásul az FIA változtatott az alapelveken és tudatosan engedékenyebb lett a korábbi évekhez képest. Webber is csak enyje-benyjét kapott olyanért amiért korábban áthajtásos vagy rajtrácsbüntetés járt. (Legutóbb Interlagosban mit is kapott Webbo az irányváltásért és ezzel Kimi első szárnyának letöréséért? Semmit, max figyelmeztetést, aminek lerádiózása még csak adásba sem került.)
Ha meg a versenybírók befenyegetnek áthajtásossal, azt is ki lehet váltani, ha Hamilton visszaadta volna a pozíciót. A versenyirányítás rendszerint kéri a pilótát, Alonsoval is volt már ilyen a múltban.
Egyébként ma Johnny Herbert is a steward panelben volt. Most már tendencia, hogy tapasztalt versenyzők is bíráskodnak.
-
Aktív témák
Hirdetés
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- A Windows 11 lett az úr az asztali PC-k piacán
- TCL LCD és LED TV-k
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Építő/felújító topik
- No Man's Sky - Már elérhető a Worlds Part 2 frissítés
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Hamarosan rézhiánytól szenvedhet az egész chipgyártás
- Gumi és felni topik
- Anime filmek és sorozatok
- További aktív témák...
- Huawei P20 Lite 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450 R5 5500 16GB DDR4 512GB SSD RTX 2060 Super 8GB Rampage SHIVA TT 500W
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i7 14700KF 32/64GB RAM RTX 5070Ti 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Dell latitude, precision, xps, magyar világítós billentyűzetek eladóak
- Intel ES Core i5-3470 4-Core 3.2GHz LGA1155
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest