- Computex 2024: MagSafe külső SSD és Apple Lokátoros burkolat az MSI-től
- Felturbózott Edge 50 Fusiont kapott az Egyesült Államok
- Hetedik generációs Gorilla Glass készült a középkategóriának
- A mobilos témát keresni kell a Computexen, de akad
- Computex 2024: Vérnyomásérték megbecsülésében is partner az Asus VivoWatch 6
Hirdetés
-
(Újra)indítjuk a PH! YouTube-csatornáját
ph Jó pár éves kihagyás után, a Computex örömére elkezdjük a videós tartalmak gyártását is.
-
Már elérhető a Star Wars: Hunters
gp A próbaverziók és a régiós tesztek után végre befutott a teljes változat.
-
New York visszafogná a közösségi média algoritmusait
it A fiatalokat védenék azzal, hogy megtiltanák a tartalmak algoritmikus vezérlését a fiataloknál, szülői hozzájárulás hiányában.
Aktív témák
-
-
IreN!CuS
őstag
válasz MPowerPH #48021 üzenetére
Szerintem már nem jönnek ki,ha igen akkor bukhatják a dolgot Kimivel szemben.De nem adok erre sok esélyt.
[ Szerkesztve ]
Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
-
IreN!CuS
őstag
válasz MPowerPH #48026 üzenetére
Az előző etap végén is feljebb jött Alonso 7.2-röl 5.re ha jól emlékszem Live Timing nélkül.
[ Szerkesztve ]
Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
-
IreN!CuS
őstag
válasz MPowerPH #48032 üzenetére
Mostani helyzet alapján(ponttáblázat illetve teljesítmény )bolondság lenne kockáztatni egy fix 2. helyet.
De legyen legalább a mekik előrébb kerülnek
14mp Kimi hátránya 9 körre....nem biztos,hogy lehetetlen.
[ Szerkesztve ]
Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
-
-
DopeBob
addikt
válasz MPowerPH #48277 üzenetére
Massa nyilatkozata: „Az autónk még mindig nem a leggyorsabb a mezőnyben, de egyértelműen a jó úton haladunk előre és pozitívak lehetünk. Személyes szinten azonban csalódás ért.”
Tök aranyos! Mintha neki nem lenne tök mindegy, hogy milyen az autó, Alonso simán nyerhetett is volna ő meg...
Ha kirugják (amikor kirúgják) még jól is jöhet neki, amennyiben talál magának másik csapatot, lehet hogy magára találna
MZ/X
-
Male
nagyúr
-
Nowhereman
őstag
válasz MPowerPH #48451 üzenetére
A DRS-t ne tegyük hibássá, mert akkor hibás lehet a szélárnyék, a turbó felcsavarása, vagy éppen a jobb kigyorsítás. A kifékezés alapeleme a némi tempófölénnyel beesni a másik mellé. Sumi nem hibáztatható, lévén minden mozdulatával kerülte a balesetet, míg Senna mind két esetben az ütközés felé utazott. Egyetlen kérdés az, hogy alapból ilyen összevisszasággal vezet, vagy olyan ostoba, hogy azt hitte Sumit maga mögött tudja tartani egy kis cikázással. Azaz ha Sumi nem vált pánikszerűen belső ívre, hanem bízva abban hogy Senna hagy neki helyet a külső íven, a külső ív felé mozdul tovább, arra Senna hogy reagált volna - tényleg hagyott volna-e neki helyet? Sajnos a szándékossága nem cáfolható és nem igazolható. Így némi jóhiszeműséggel versenybaleset, és nem Sumi a hunyó.
[ Szerkesztve ]
Utánam a kondenzcsik!
-
Motion_Blur
félisten
-
Oliverda
félisten
válasz MPowerPH #48655 üzenetére
Már tavaly sem lehetett ott nyitni a szárnyat...
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
X3B6O0X
aktív tag
válasz MPowerPH #48652 üzenetére
Ha jó emlékszem, tavaly arra hivatkoztak, hogy amikor jönnek ki az alagútból, elvakítja a pilótákat a fény, és ilyenkor használni a DRS-t elég necces lenne. Viszont most, ezzel az új épülettel ez a veszély nagyrészt eltűnt, ezért elgondolkozhatnának a kanyar után engedèlyezni a DRS-t.
"...a vörös árnyalatú gombok azonban nem kaptak háttérvilágítást, viszont fényvisszaverő festést igen, ami persze jópofa, de pont sötétben annyit ér, mint egy tetszőleges politikus vagyonnyilatkozata" © Bog
-
Oliverda
félisten
válasz MPowerPH #48698 üzenetére
Persze, az előző versenyen meg lenyomta őket Maldonado a Williams-szel, akik tavaly 5 kemény pontot kapartak össze. Remek a Ferrari.
Amióta Todt, Brawn meg még pár oszlopos tag lelépett, már nem azon a színvonalon vannak mint ami egy VB címhez kellene, és amíg ilyen Domenicali és Massa jellegű egyéneknek szavaznak bizalmat, addig nem valószínű, hogy sikerül nekik maradandód alkotni.
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
-
PazsitZ
addikt
-
Nowhereman
őstag
válasz MPowerPH #48851 üzenetére
Lényegében ugyan az volt, mint a múltkori Senna-Sumi balhé. Annak a logikájával a kaszkadőrünk betárazhatna +5 helyet a következő versenyre.
Különben meg ahogy elnézem, ha kicsivel korábban vagy később kapott volna szárnyra, simán kaszálhatta volna a kakasüllőben ácsorgó pályamunkásokat is.Utánam a kondenzcsik!
-
stvnppp
senior tag
válasz MPowerPH #48851 üzenetére
Egyik az, hogy cikázott, (nem követte a pálya vonalát), másrészt meg hogy hátsó szárny nélkül közlekedett versenytempóban... Ez kb olyan, mint amikor pár éve Alonso a Hungaroringen közlekedett három kerékkel (jó, itt főleg az elszabaduló kerék miatt baszták le), vagy amikor Vettel törte rommá a Red Bullt Melbournben, és azzal a rommal akarta befejezni a versenyt. Jó nem egy géposztály, de az elvek ugyanazok. Ezzel csak veszélyeztette a saját és versenytársai biztonságát.
Jha és szerinted miért tiltják be ott a DRS-t is?
-
stvnppp
senior tag
válasz MPowerPH #48871 üzenetére
Ha jól emlékszem, egy irányváltást engedélyeznek, azután csak visszatérhet az ideális ívre úgy, hogy közben hagy elég helyet a pálya széléhez képest.
Szerintem ha nem száll el, akkor is falat fogott volna, de nem fogunk összeveszni.
Nem szeretnék ellened autóversenyezni...
[ Szerkesztve ]
Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs