- One mobilszolgáltatások
- Megjelent a Poco F7, eurós ára is van már
- Motorola Edge 60 és Edge 60 Pro - és a vas?
- Huawei Watch 5 - okosóra érintőlegesen
- iPhone topik
- LG V30 - vezércsel
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Amazfit Active 2 NFC - jó kör
- Magisk
Aktív témák
-
Pá
addikt
válasz
hunnylander #9370 üzenetére
A telemetria mit takar?
-
Nowhereman
őstag
válasz
hunnylander #9327 üzenetére
Különben meg nyugodt lehetsz, nincs ott semmiféle kapcsolórendszer. Ha nem a szárnyak alját fújják meg vele, ahogy a kapcsolósok állítják, hanem a légbeszívó mögötti teret egyengetik, ahogy te állítod, annak nincs káros hatása a leszorító erőre lassabb tempónál sem. sőt...
különben a hydrodynamics - csak a folyékony dolgok résztudománya, itt inkább az aerodynamics a résztumány játékos
-
Csabee.
nagyúr
válasz
hunnylander #9344 üzenetére
Hamilton már a képen is a ferrarit lesi....
Ebből cikk lesz
-
#27441408
törölt tag
válasz
hunnylander #9336 üzenetére
Ezt seköszi mind2-nek.
-
Nowhereman
őstag
válasz
hunnylander #9319 üzenetére
Ne néz már tacskónak. Nem az áramlástan - mert így nevezik magyarul nem pedig fluidikának, és még angolul is csak olyan krumpli-féle becézés a "fluidics", normálisan "fluid dynamics" - tudományára, hanem a torlópontból a kapilárisokon át a leválási felületre való átvezetést értem a 20 éves trükköt. A repülőknél eredetileg a jegesedés ellen erőlködtek vele/mert ugye a torlópontban 200-300C van miközben a szárny teteje jegesedik. Aztán rájöttek, hogy a turbulens leválási szakaszt hátrébb lehet vele tolni, csökkentve a Kandó-féle leválási örvényeket, az alacsony nyomású teret - rövidebben: légellenállást.
Különben meg kétlem, hogy ilyen örvénykamrákkal lenne a meki telepakolva.
-
Nowhereman
őstag
válasz
hunnylander #9316 üzenetére
No álljon már meg a nászmenet! Más források szerint a kabin elején lévő beömlőnyílásokon beérkező levegőt használja szabályozva a cocpitből. És ott nem ragassza a határréteget, hanem leválassza a kapilárisból kijövő levegő. Egyfajta aktív laminátor. És nem új találmány, hanem már úgy 20 éve kisérletezgettek vele elösször a vadászgépeknél. Asszem egy átalakított F16-osnál 10%-al csökkentették a légellenállást...
-
Nowhereman
őstag
válasz
hunnylander #9268 üzenetére
Nézzük csak, ha ember vagy aerodinamikai erőhatás miatt változik a kasznin bármi aerodinamikai elem is(leszámítva az első spoilert), akkor szabálytalan.
Az aerodinamika meg nem tudja, hogy 280-nál egyenesben, vagy tempós kanyarban közlekedünk. Bár tegyük hozzá, Tilke repertuárjából hiányoznak a kemény tamburello jellegű részek, úgyhogy alapból lehet több haszna, mint kára.
Az meg hogy mi a rendszer, azt a meki, a FIA és talán Webber tudja...
-
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #9279 üzenetére
A bahreini királyság normálisabban is leaszfaltoztathatta volna a pályát. Van egy pont ahol elég keményen megdobja az autókat a pálya. Jellegtelen ez az aszfaltcsík mint még sok másik Tilke féle.
-
P00By
nagyúr
válasz
hunnylander #9251 üzenetére
Mekkora arc
Egyre érdekesebb ez a meki dolog
-
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #9242 üzenetére
Én már azon is meglepődtem hogy nem állt meg a box kijáratnál. Kicsit meg kellett tolni hogy egyesbe tudja rakni.
A Sauber-ek full tankkal mentek vajon?
-
Pá
addikt
válasz
hunnylander #9245 üzenetére
Egyébként én nagyon életszerűtlennek tartom, hogy a pilóta 250es tempónál 4-5g erővel harcolva, minden egyéb mellett végig azt figyeli, hogy a térdével hogy fogjon be egy lyukat...
De elfogadtam, mert tegnap több forrásból is olvastam és mindenhol tényként írták, minden kétség nélkül. -
-Mike-
addikt
válasz
hunnylander #9160 üzenetére
Sok a rizsa Lackó, elég lett volna, hogy szar a tanyasi net, nem ilyen bitrátákkal magyarázkodni. Hahhhh.
-
-Mike-
addikt
válasz
hunnylander #9139 üzenetére
Nálam van bbc xtra, nálad van a gond.
-
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #9133 üzenetére
Értem, kössz.
A HP lett a Renault főszponzora. Nem gondoltam volna hogy visszatérnek...
Ez Rockingham-ben lett felvéve?
-
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #9129 üzenetére
Pontosan mire gondolsz azalatt hogy "konzisztensebb"?
-
P00By
nagyúr
válasz
hunnylander #9130 üzenetére
Oké, így mindjárt más!
-
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #9116 üzenetére
"Azt követően, hogy a Bahreini Nagydíj hivatalos versenybírósága megvizsgálta az autót, bejelentették, hogy az MP4-25-ös versenygép megfelel az előírásoknak.
A csapat nem akarja elárulni, hogy pontosan hogyan is működik az elem, és az egyik sportfelügyelő az Auto Motor und Sportnak csak annyit mondott: "Ez egy zseniális trükk."
A vetélytársaknak jogában áll fellebbezniük az ítélet ellen, egyelőre azonban senki sem jelezte, hogy élne ezen jogával.
Míg a szárnyat nem kell lecserélnie a csapatnak, a barcelonai negyedik tesztnapon használt diffúzort a versenyhétvégéken nem szerelhetik az autóra, ugyanis az - egy túl mély bemetszés miatt - nem felel meg az előírásoknak, így vissza kell térniük a korábban használt elemre."
-
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #9116 üzenetére
Hurrá. Legalább lesz majd 1-2 előzés a célegyenes végében.
Bár jobban örülnék ha egyik autónak sem kellene majd előzni ahhoz hogy a lehető legelőkelőbb helyen érjenek majd a célba.
-
P00By
nagyúr
válasz
hunnylander #9116 üzenetére
Köszi. Érdekes lett volna, ha nem
Segget csinált volna a szájából az FIA
Akkor a Red Bulllon már a hétvégén láthatjuk ezt a megoldást, vagy még csak tervben van?Bocsi, h mindig kérdésekkel árasztalak el...tükröm tükröm...
-
Matthewus
őstag
válasz
hunnylander #9107 üzenetére
Proxy-val nem nagyon lehet BBC-t online nézni, inkább egy jó UK VPN kell.
-
-Mike-
addikt
válasz
hunnylander #9107 üzenetére
A BBC XTRAS csatorna adta tavaly a szabadedzéseket, reméljük most is így lesz.
-
gorogdinnye3
csendes tag
válasz
hunnylander #9059 üzenetére
Mint egy kismajom olyan.
-
Sas madár
őstag
válasz
hunnylander #9069 üzenetére
Igen a fogyasztás még lineárisan is számít mivel oda vissza hatással van a súly éa a fogy. egymásra.
A idei szabályok karosszéria méretéből visszavettek?
Vagy maradtak a tavalyi paraméterek? -
Sas madár
őstag
válasz
hunnylander #9065 üzenetére
És ugye a motor magában még a legjobb is lehet ha a többivel nincs összehangolva akkor semmit sem ér.
-
#27441408
törölt tag
válasz
hunnylander #9065 üzenetére
köszi
-
#27441408
törölt tag
válasz
hunnylander #9063 üzenetére
Tehát akik csak vásárolnak nem teljesen ugyan azt kapják mint a gyári ?
köszi.
-
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #9059 üzenetére
Láttam én már Karun varnyút...
-
lenox
veterán
válasz
hunnylander #9048 üzenetére
Igen, tudom, FIA International Sporting Code Appendix L, de ez csak annyit mond, hogy ki kerhet, arra lettem volna kivancsi, hogy ki kert es kapott. Nem tudom, miert nincs pl. a FIA oldalan egy lista...
-
#70869248
törölt tag
válasz
hunnylander #9048 üzenetére
ja, tényleg érdem alapján is járhat...gondolom ezeknek a költségét az FIA állja, esetleg ha FIA-n kivüli sorozat akkor a adott sorozatot rendező szerv.
-
attisx
addikt
válasz
hunnylander #9038 üzenetére
Na, az lenne még durva, ha sorozatban harmadszor is a 22-es nyerné az egyéni VB-t...
-
válasz
hunnylander #9031 üzenetére
Szerintem 10-20 óra között lehet. Mert néhány futam kellett neki, + a BBC-t is nézegettem párszor.
-
válasz
hunnylander #9019 üzenetére
Tavaly év elejétől ezen néztem az F1 előtti műsort. Időkorlátos. Amióta ismertebb lett egyre gyakrabban leakadt már az f1 futam előzetes műsora alatt is. Szerintem jó esély van rá, hogy nézhetetlen lesz idén, de majd meglátjuk.
-
proof88
addikt
válasz
hunnylander #9019 üzenetére
Tavaly is jól működött, de néha előfordult hogy hibát észlelt és leállt. Kb 10 mp-enként sajnos. Volt amikor meg megjavult. Múlt héten telepítettem fel egy újabb verzióját, azzal is ugyanez volt. Másik gépen is, de aztán volt amikor ott is ment leállás nélkül. Gondolom senki nem tudja, mi lehet az oka?
-
Sas madár
őstag
válasz
hunnylander #9019 üzenetére
Köszi.
Épp kezdek keresgélni a meglévő netes tv programjaim valamelyike nem-e tudja ezt a csatornát. -
Sas madár
őstag
válasz
hunnylander #9015 üzenetére
Először is köszönöm.
Viszont a használatához is kérnék kicsi segítséget ...le kell tölteni csak úgy használható?
+ regisztrálni...
Ingyenes ez egyáltalán? -
aesir
veterán
válasz
hunnylander #8991 üzenetére
Természetesen ez is feltételezés, amit kész tényként tálalsz.
Szóval kb ennyit érsz, meg a véleményed is.
-
P00By
nagyúr
válasz
hunnylander #8993 üzenetére
-
P00By
nagyúr
válasz
hunnylander #8985 üzenetére
Áh, szóval több funkciós az a lik
Akkor tényleg valószínűsíthetőleg a hűtőlevegő egy részét ott vezetik ki? -
aesir
veterán
válasz
hunnylander #8973 üzenetére
"Nem értek veled egyet. Látszik, hogy valami olyasmit kritizálsz, amit nem is ismersz."
Hát igen, mint írtam..., tévedhetetlen vagy.
-
aesir
veterán
válasz
hunnylander #8969 üzenetére
Állj. Nem vitatkozom veled semmilyen témában, ne terelj.
Egyszerűen azt jegyeztem meg a magam szókimondó módján, hogy összecsipegetett sajtóhírekből kreálsz magadnak feltételezéseket, majd ezeket szinte tényként hangoztatva próbálsz szembeszállni pl az FIA döntésének hátterével, pedig tizedannyi infoval sem rendelkezel, mint ők. Tipikus széllel szembe pisálni, csak te még az arcod is beletartod.
-
aesir
veterán
válasz
hunnylander #8965 üzenetére
Ó, hát persze. Természetesen te már megint sokkal okosabb vagy mint akár az FIA.
Akármennyi "külföldi szaksajtót" is olvasol, mindig több lépéssel le leszel maradva a valódi információtól, amivel viszont az FIA biztosan rendelkezik. Még ezek fényében is, te a saját feltételezéseidet írod meg, amiben aztán vakon hiszel is. Ez az "Ezen átsiklottál"-féle megjegyzésed is azt mutatja, hogy benned fel sem merül az hogy te tévedhetsz, de természetesen mindenki más igen. Ilyeneket mellesleg nagy rendszerességgel produkálsz, és tévedhetetlenségednek ez a biztos tudata, szép klinikai eset.
Mellesleg gyomorforgató, ahogy a megjelenő hírek nagyon-nagy többségét nem eredeti helyükről linkeled, hanem a saját blogod kattintását növeled vele. Valószínűleg külön engedély nélkül nem is etikus a PH-brand komoly látogatottságát és nagyon jó optimalizáltságát kihasználva a saját blogod ilyetén való reklámozása, de abban igazad lesz, hogy ez nem az én problémám.
-
aesir
veterán
válasz
hunnylander #8963 üzenetére
Hülyeség.
Nem először adsz tanubizonyságot, rendkívüli naivitásodról. Egyswzer azt is mondhatnád, hogy "Bocs, tévedtem!"
-
kerjani
aktív tag
válasz
hunnylander #8942 üzenetére
Én ezzel szoktam játszani
-
SzalaiG
addikt
válasz
hunnylander #8949 üzenetére
Úgy legyen, mert Schumi győzelemmel való visszatérése lenne stílszerű.
-
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #8942 üzenetére
Gondolom még pár nagyobb csapat is felpakol még az autóra ezt-azt a hétvégére.
-
P00By
nagyúr
válasz
hunnylander #8942 üzenetére
Várom a hétvégét. Ha igaz, akkor ez brutális gyorsulás!
-
TESCO-Zsömle
titán
válasz
hunnylander #8942 üzenetére
Kérdés, hogy milyen visszhangja lesz a csomagnak. Nem véletlen, hogy Bahrein elött nem jelentek meg nyilvánosan vele, bár valahol olvastma, hogy minden lépésnél rákérdeztek az FIA aktuális felelősénél, nehogy baj legyen...
Majd elválik. Brawn-t nem kell félteni, ha van miből, ő felépíti a várat. Schumival pedig egy pirosat már felépítettek közösen. Ha hozzák a formájukat, Rosberg megcsinálta a szerencséjét, mikor oda igazolt.
-
#70869248
törölt tag
válasz
hunnylander #8883 üzenetére
Ebben igazad van...én azért gondoltam a mellette lévő dragpályára, mert a Rockingham-i ovál elég kicsi, sztem elég erősen módosított futómű kell ahoz hogy ne üssön le az ívbelső alja megfelelő sebeségnél, illetve nem tudom hogy a szabályok mennyire teszik lehetővé az -ovál mint végtelenített egyenes- használatát.
-
bdav
őstag
válasz
hunnylander #8864 üzenetére
tesztkorlátozás enged nekik ilyen privát körözgetéseket?
-
P00By
nagyúr
válasz
hunnylander #8864 üzenetére
Ezt sejtettem, mintha már olvastam volna erről...
Köszi az infót!Frenky89: Király!
-
SzalaiG
addikt
válasz
hunnylander #8861 üzenetére
Szemétség, h nem hagyják indulni. Annyit mint a Hispánia biztos tudna....
-
P00By
nagyúr
válasz
hunnylander #8855 üzenetére
Ha találsz kémfotót, akkor tedd be létszíves!
-
#70869248
törölt tag
válasz
hunnylander #8861 üzenetére
Én komolyan mondom senki nem mondta nekik hogy a raktárban őrizgessék. Eleve tudták mit vállalnak, nincs indulási engedélyük.
..és mint írtam adni kell egy esélyt az FIA döntésnek, egyáltalán nem biztos, sőt csak feltételezés, hogy nem alapos indok miatt utasították el a Stefan GP-t.Azok az autók meg...hát a Toyota már 2009-ben félseggel ült a sorozatban, eleve úgy indultak hogy futamgyőzelem kell, aztán egyre csak elment a kedvük, míg nyílt titokká vált hogy el fognak menni.
Nem tudom mennyi energiát fektettek a 2010-s autóba....de így hogy egy kört sem kellett tenniük a pályán így aztán persze versenyképesek.
Én még mindig azt mondom, hogy ha egy jól festett kocsival, és médiával beharangozott pályán 30 kört Villeneuve-vel a volánnál letekernek, na és pár kerékcsere...
...akkor övék az USF1 helye...még Coughlan-nel is.Nekem nyolc, mindenki abban hisz amiben akar.
Én azért igen drukkolok a kis csapatoknak, nem azért mert nem fognak szétesni néha, vagy mert nem lesznek lassúak...nem.
Azért mert megcsinálták... -
#70869248
törölt tag
válasz
hunnylander #8851 üzenetére
Annyira ragaszkodsz ehhez a Tom és Jerry-hez
..nem zavar félre ne érts.
Sztem nincs itt semmi baj, majd az idő igazolja mi lesz...ha Stefan Gp. kifizeti a Toyota-t, szerez gumikat, és tényleg versenyzőket fog pályára vinni tesztelésből...ahogy a B tervük szólt, úgy 2011-re egész jó esélyük lesz (elbírálásig max fél év).
Igaz ez az USF1-re is.Adva van az FIA elbírálása...megvizsgálták a Stefan Gp esélyeit, és úgy döntöttek hogy nem.
..én pedig értem hogy mindenkinek megvan a maga elgondolása hogy az FIA miért döntött így.
De
Azért kell hagyni arra is esélyt, hogy az FIA nem bosszúvágyból, 'égőségből', illetve a keleteurópaiak iránti ellenérzésből gátolta őket, hanem mert nem feleltek meg.
Nem tudunk mindent, nem látunk bele milyen felkészültségben voltak.szerk
OFF:
Kimi kiállt a rally-ból ahogy nézem. -
#70869248
törölt tag
válasz
hunnylander #8844 üzenetére
Hunny, milyen ülés szabva,..amit kiöntenek fél nap alatt? (amit most dobhatnak is ki..)
Egyébként meg egy valamilyen autó van ott, + a Toyota szellemi termékei 2010-re.Ezek az autók felmosnák az autót....ha meglennének. Az FIA meg biztos nem véletlenül lépte meg azt hogy nem ad nekik lehetőséget.
Ezt megtették a saját indokaik alapján, nem kell a szájukba adni semmit. Oka volt hogy így döntöttek.Te azt mondod én vagyok a naív, de mire mondod? Mert ha elképzeléseim nekem is vannak, de nem az a célja hogy azon másokat bántsak (ahogy nem is teszem)...és azt mondom neked, hogy soha ne is legyen olyan fontos számodra a saját elképzelésed hogy azon keresztül elfogadhatónak lásd hogy másokat minősítesz...akár naívnak.
-
Nowhereman
őstag
válasz
hunnylander #8844 üzenetére
No, szóval a Dallarának már időre megvolt a kasznija, és a Campos is fizetett, de a tesztelésekre még sem adta át az autót a Dallara, hanem csak egy nagy tulajdonosváltás után. Jó ez tiszta, érthető, csak a hadd tartsam fel a jogot, hogy ne hiddjem el az egészet.
Zoran bácsi meg helyből meg vehette volna az USF1-től az indulási jogot. Az USF1 ezzel már eléggé lejáratta magát a FIA és a szponzorok elött, hogy tök felesleges lesz pályáznia 2011-ben.
A FIA indoklására meg simán ráirhatta volna, hogy szimplán nem akarnak egy keleteurópai csapatot, az legalább hihető lett volna... -
#70869248
törölt tag
válasz
hunnylander #8828 üzenetére
A www.motorsport.com sem veszi le, vagy rákereshetsz a www.autoevolution.com-n is
ott van..és még sok más helyen. -
P00By
nagyúr
válasz
hunnylander #8801 üzenetére
Jaj!
#8803: Nem, jó ez így
Remélem azért nem ez a legnagyobb erőssége a srácnak
-
Xirtam
veterán
válasz
hunnylander #8795 üzenetére
Nemtudtam. De örömmel láttom, hogy legalább a Hispania Racing valamivel komolyabban gondolta az egészet mint az USF1 jó tudom ott se 100%-ban a komolysággal volt a gond.
-
brownus
veterán
válasz
hunnylander #8778 üzenetére
lol, alapfokú vizsgája sincs aki ezeket fordítja??
(#8781) wildrain, nem mindegy
-
wildrain
addikt
válasz
hunnylander #8778 üzenetére
Hát nem mindegy, hogy Schumira néz, és szerelmesen ámuldozik, vagy a hét vb címre néz, és attól ámuldozik.
-
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #8778 üzenetére
Huhh..megnyugodtam.
-
brownus
veterán
válasz
hunnylander #8743 üzenetére
ennyire babonás népség hogy a 13ast nem osztották ki?
-
Pá
addikt
válasz
hunnylander #8751 üzenetére
És tudsz jó siteot? Amit linkeltem, csak hirtelen találtam, nem biztos, hogy az a legfajább.
Az fontos, hogy lehessen saját ligát indítani. -
7Heads Drago
veterán
válasz
hunnylander #8743 üzenetére
A 13-as rajtszám hova lett? Elvitte a cica?
-
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #8747 üzenetére
Jó lenne ha nem kukáznák az egészet. Kíváncsi leszek de ha valóban nem fizetett még ki mindent Stefanovic akkor lehet hogy így már nem is fog és akkor ennyi volt. Még azt el tudnám képzelni hogy kivárnak egy kicsit hátha mondjuk a Hispánok 2-3 verseny után bedobják a törölközőt.
"Ennyire zavart volna valakit, ha idén ő próbálkozott volna?"
Elképzelhető. Coughlan-t talán ilyen szempontból lehet hogy ki kellett volna hagyni a buliból.
-
!Overdose!
őstag
válasz
hunnylander #8738 üzenetére
Kár értük!
-
P00By
nagyúr
válasz
hunnylander #8738 üzenetére
.
-
rocket
nagyúr
válasz
hunnylander #8716 üzenetére
Lehet bizonyos csapatok lobbiztak a hatterben, hogy ne kaphassanak gumit teszteleshez, felnek, hogy megismetlodik a Honda->Brawn tortenet, pedig ennek az esely jelen esetben igen minimalis.
-
brownus
veterán
válasz
hunnylander #8711 üzenetére
hogy lehet ilyen balfasz ez a todt??
aki nem futott pár kilométert az ne is indulhasson... legyen csak 20-22 vas, de mind versenyképes
-
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #8711 üzenetére
Demjén Rózsi Racing Team?
Tibibával összeillenének...
-
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #8691 üzenetére
Anderson bekaphassa. Remélem Pistáék legalább így lehetőséget kapnak.
Amúgy megmondóember Webber-nek most igaza van részben. Az FIA-nak meg megint el kellene gondolkoznia, hogy milyen szabályokat hozott. Amennyiben az általam feljebb említett, "ha nincs olyan autód 1 hónappal a rajt előtt amivel tesztelni lehet akkor szevasz" szabályt meghozták volna amikor felvették az új csapatokat, akkor most nem lenne ilyen helyzet. Pityuék talán már túl lennének a portimao-i teszten is...
-
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #8670 üzenetére
Miért?
-
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #8667 üzenetére
Hispania-Cosworth?
-
SzalaiG
addikt
válasz
hunnylander #8639 üzenetére
Nagyon ötletes és nekem tetszett.
-
Thrawn
félisten
válasz
hunnylander #8639 üzenetére
-
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #8578 üzenetére
Gondolom megy rá a hátsó szárnyra a kiáramló meleg levegő.
-
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #8571 üzenetére
-
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #8515 üzenetére
-
#95904256
törölt tag
válasz
hunnylander #8559 üzenetére
Ezek alapján lehet, hogy tényleg vicc kategória ez az autó safety car-nak, de ilyen adatokat nem sikerült fellelnem.
-
#95904256
törölt tag
válasz
hunnylander #8554 üzenetére
Természetesen lehetséges, hogy a pályán rosszabbul fog viselkedni az új safety car mint a régi. Lehet, hogy erre majd csak Bernd Mayländertől fogunk választ kapni. De az adatok alapján nem tűnik rosszabbnak. Legalábbis nekem.
Találtam még pár infót a kocsikról:
2009 Mercedes-Benz SL 63 AMG F1 Safety Car Specifications
Length: 178,5 inch
Width: 71,5 inch
Height: 51,0 inch
Wheelbase: 100,8 inch
Front track: 61,8 inch
Rear track: 61,1 inch2011 Mercedes-Benz SLS AMG
Length: 182,6 inch
Width: 76,3 inch
Height: 49,7 inch
Wheelbase: 105,5 inch
Front track: 66,2 inch
Rear track: 65,1 inchVagyis szélesebb, laposabb, valamint a tengelytáv és a nyomtáv is nagyobb.
-
venember83
nagyúr
válasz
hunnylander #8554 üzenetére
Igaz. De akkor miért is nem valami összkerekes konstrukciót nyomnak be SC szerepbe, ami legalább kanyarban tapad és ki tud normálisan gyorsítani? Tán csak nem a reklám miatt.
-
#95904256
törölt tag
válasz
hunnylander #8544 üzenetére
Az egész Formula-1 egy nagy reklám. Ha nem lenne reklámértéke, a gyári csapatok és szponzorok azonnal elhagynák a cirkuszt. Persze a Safety Car nem csak a show része, hanem valamennyire "biztonságtechnikai eszköz" is...
Egyébként tényleg rosszabb lenne az új SC az előzőnél?
SL 63 AMG:
525 lóerő; 1750kg(tankolva); 0->100km/h 4,6mp alattSLS AMG:
571 lóerő; 1620kg(önsúly); 0->100km/h 3,8mp alattszerk.: Egyébként az újabb nekem is jobban tetszik.
-
venember83
nagyúr
válasz
hunnylander #8544 üzenetére
Ilyen alapon akkor Ferrari Enzo, SLR Merci, 5.2-es R8, Porsche Carrera GT kellene, sőt tán még ezek is kevesek lennének. Na mármost ezekhez képest annyira mindegy, hogy egy túlhizlalt kéttonnás kupé (SL) vagy egy ötszáz lovas lassú keskeny magas tégladarab a SC. Szerintem. A gumik és a fékek úgyis lehűlnek, majd cikáznak versenyzők, eddig se volt ez másként. Nem a gyorsaságról szól, hogy mi lesz a SC, vagy szerinted eddig nem találtak volna megfelelőbbet az SL 63 AMG-nél?
-
Motion_Blur
félisten
válasz
hunnylander #8517 üzenetére
Massa versenyszimulációja azért erősebbnek tűnik
Vagy már annak is örülni kell, hogy nem 2 sec-es hátrányból kezditek a szezont, mi?
-
Pá
addikt
válasz
hunnylander #8517 üzenetére
Hamilton tegnap még más véleményen volt
-
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #8515 üzenetére
Ezt miből sikerült leszűrni?
-
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #8513 üzenetére
?
-
Motion_Blur
félisten
válasz
hunnylander #8471 üzenetére
2 hét múlva lesz pislogás amikor felteszik az új diffúzort
-
Pá
addikt
válasz
hunnylander #8471 üzenetére
Állítólag Bahreinre komoly upgrade jön.
-
Pá
addikt
válasz
hunnylander #8469 üzenetére
Igen Webbernél pont jól látszik a pár gyors időmérő kör és utána elkezdi a hosszú etapját, pont ~6mp visszaeséssel, ami kb a telitanknak felel meg.
Rosbergnél viszont érdekes a hosszú etapja, mert viszonylag jól kezd, utána folyamatosan romlanak a köridői. Mintha a Merci nem lenne túl kedves a gumikhoz, bár fene se tudja, igazából nem értem mit művelt ott.
-
P00By
nagyúr
válasz
hunnylander #8466 üzenetére
Az átláthatóság jegyében!
-
Iron Funeral
őstag
válasz
hunnylander #8451 üzenetére
Nem túl gyors, de legalább könnyen elhagyja az aszfaltcsíkot
-
proof88
addikt
válasz
hunnylander #8446 üzenetére
Azaz!
Köszi!
-
proof88
addikt
válasz
hunnylander #8440 üzenetére
Volt a McLarennek valami programja, amivel élőben lehetett nézni telemetria adatokat annak is, aki felrakta ezt magának ... Próbáltad? Miket lehet rajta nézni? Gondolom nem mindent, amit a mérnökök is néznek, de biztos érdekes.
-
Pá
addikt
válasz
hunnylander #8440 üzenetére
Mit jelent az, hogy nehezebben "esik át"?
-
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #8434 üzenetére
Fújt?
-
Pá
addikt
válasz
hunnylander #8409 üzenetére
Thank you kind sir.
Atlason read only vagyok. -
Obi-1
őstag
válasz
hunnylander #8392 üzenetére
A Martin Brundle Schumacher-Hakkinen sorozat is félbeszakadt, ugye?
-
P00By
nagyúr
válasz
hunnylander #8394 üzenetére
Biztos így volt akkor.
F1-el kapcsolatban csak magyar oldalakat nézek.b-type: A ferrari oldalát néztem meg.
Mindegy legközelebb várok
Csak nekem furcsa volt ez a megnyilvánulás
De látom nem csak én csodálkoztam!
Aktív témák
Hirdetés
- Újszerű Lenovo Thinkpad L14 G5 (Gen5) AMD Ryzen 5 7535U 16GB RAM 512GB SSD Win11Pro Gari: 25.09
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450 R5 5500 16GB DDR4 512GB SSD RTX 2060 Super 8GB Rampage SHIVA TT 500W
- BESZÁMÍTÁS! GIGABYTE B660M i7 13700 32GB DDR4 512GB SSD RX 6800 16GB Thermaltake Core X5 GB 850W
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450 R5 5500 16GB DDR4 512GB SSD RTX 2060 Super 8GB SilentiumPC Signum SG1V TT 500W
- BESZÁMÍTÁS! Asus B550M R5 5600X 32GB DDR4 512GB SSD RTX 3060 12GB THERMALTAKE Commander G41 700W
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone i5 13400F 32/64GB RAM RX 7700 XT 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- Új és használt laptopok , üzletitől a gamerig , kedvező áron. Garanciával !
- Gombászkönyvek egyben
- Új, verhetetlen alaplap sok extrával!
- több EIZO EV2456 FlexScan 24" 1920x1200 16:10 IPS fekete több jelenlegi ár: 170.000.-!!!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest