- Mobil flották
- Megjelent a Poco F7, eurós ára is van már
- Feljutott a G96 a Moto széria csúcsára
- Változó design, tekerhető lünetta: megjött a Galaxy Watch8 és a Classic
- Samsung Galaxy Fit 3 - keveset, de jól
- Vékonyabb lett, jobb kamerát kapott, de az akku maradt a régi: itt a Fold7
- Honor Magic V3 - mágikus realizmus
- Yettel topik
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
Aktív témák
-
jpm
senior tag
válasz
Motion_Blur #42723 üzenetére
Sztem is simán van esélye, ha 5.-nél rosszabb lesz akkor meglepődnék.
giigz: mennyit teszel rá?
-
rocket
nagyúr
válasz
Motion_Blur #42723 üzenetére
Esoben barmi lehet
Tavaly nagyon erosek voltak a McLarenek penteken, aztan szombaton kaptak a tizedeket Vetteltol.
En maradok a Vettel polenal szaraz idoben, ha esik akkor mar sok mulik a szerencsen -
Xirtam
veterán
válasz
Motion_Blur #42677 üzenetére
Jó de most csak a szervo részével volt gondja. Azért téli teszteken konkrétan a keresztlengőkar dobta el magát. Szerencsére itt csak egy modult kell cserélniük.
-
D@ni88
addikt
válasz
Motion_Blur #42675 üzenetére
lépcsőtől eltekintve szép is
-
callmeakos
veterán
válasz
Motion_Blur #42677 üzenetére
-
Oliverda
titán
válasz
Motion_Blur #42661 üzenetére
Szerinted engedte már neki Alo, hogy lehúzza róla a pólót?
-
Xirtam
veterán
válasz
Motion_Blur #42661 üzenetére
Télen varrata magára. És kb ennyit tudok. Alonso szinte az egyetlen aki a magánéletét majd nemhogy százszázalékosan titkolja. Az is épp, hogy kipukkant hogy elválnak a feleségével.
Elméletileg a derekáig megy a tetkó.
De majd próbálok valamit.
Oliverda Hát nem hagyta magát de végül letepertem.
-
Lipton
őstag
válasz
Motion_Blur #42520 üzenetére
Vannak kifejezett gokart pályák:
- Kakucsring / csak pálya, viheted a sajátod
- Kecskemét / itt ha jól tuom bérelni is lehet
- Gyöngyös / itt van ilyesmi is bérbe (rotax max, kicsit gyengébb de ez már "gokart")Ez nem csak az de van benne gokartnak is:
- Euroring / csak pálya - jó drágaMaga a gokat pedig olyan 4000EUR, de használtan vannak sokkal normálisabb árakon is (nem csak tonykart+rok hanem birell, stb és motorban is több jó típus is van).
A fenntartás:
- 4db gumi cca 40e Ft (típustól függően 1 nap használat és annyi vagy ha nagyon kemény akkor szezonokat elmegy / nem verseny természetesen hanem hobby)
- fogyasztás (100as benzin + castrol TTS) olyan 20L elmegy egy alkalommal
- a motor sem örökkévalóság, rendszeresen gondozni kell -
Oliverda
titán
válasz
Motion_Blur #42627 üzenetére
Elég ha körülnézel az F1-es oldalak fórumain.
Szerinted ez nem így van?
Pitterix: Hol zárja ezt ki az amit írtam?
-
rocket
nagyúr
válasz
Motion_Blur #42521 üzenetére
A jovo pedig +0.3 masodperc a RB-hez kepest
Igaza van Briatorenak, bar ujat nem mondott szamomra.
Azt eddig is tudta aki valamilyen szinu szemuveg nelkul nezi az F1-et, hogy jo auto nelkul mar nem lehet VB-t nyerni, sot jo autoval, de masodik szamu pilota nelkul se. -
DemonDani
addikt
válasz
Motion_Blur #42516 üzenetére
vagy éppen már utánna...
azért kell a szemüveg
eközben perez
-
JColee
őstag
válasz
Motion_Blur #42509 üzenetére
Az az egy hetes ban jól hangzik.
Te mindent megjegyzel, amit ide beírnak? -
D@ni88
addikt
válasz
Motion_Blur #42498 üzenetére
Jók az új kerékvetők
Ott mindig is előszeretettel szélesíttették ki a pályát
-
proof88
addikt
válasz
Motion_Blur #42498 üzenetére
ja ez az a rész ahol Nakajima meg én is orral a falba álltunk
-
shteer
titán
válasz
Motion_Blur #42498 üzenetére
http://prohardver.hu/tema/formula-1_2009/hsz_42403-42403.html
ő már csak tudja hogyan kell feldobni egy futamot -
TESCO-Zsömle
titán
válasz
Motion_Blur #42498 üzenetére
Briós inkább igazoljon le a Ferrari-hoz, ha a csapat idén se alkot maradandót...
-
Oliverda
titán
válasz
Motion_Blur #42439 üzenetére
Ezt szerintem te sem gondolhatod komolyan.
Mondjuk, ha a "sima" alatt például a 2008-asra gondolsz, akkor esetleg.
-
giigz
veterán
válasz
Motion_Blur #42453 üzenetére
SCHUMACHER W03 nincs arrafele véletlenül?
-
callmeakos
veterán
válasz
Motion_Blur #42453 üzenetére
Londonban meg úgy Britanniában ámblokk a "kis" Lewis előtt is népszerű volt a Hamilton név. Csak a barátunk még tett rá egy lapáttal
(#42451) giigz
Én is nagyon örülök. Nincs itt semmi baj. Szépen halad a rehabilitációja és jövőre újra formában lesz. És az is biztató ómen lehet hogy egyesek szerint egy gokart fizikailag nehezebb kormányozni mint 1 forma egyes autót... -
[CS]Blade2
addikt
válasz
Motion_Blur #42439 üzenetére
A RedBull/Horner szerint a tavalyi is szoros volt.
Nézőpont kérdése, volt, hogy igen csak ott voltak a nyakukon, de a VB minden volt, csak szoros nem.
-
Xirtam
veterán
válasz
Motion_Blur #42344 üzenetére
Erre gondolok: Ha az utolsó etapban erre képes a Ferrari, akkor valószínű ez az egész etap alatt kicsalogatható belőle.
Alonso egy tészta verseny szimulációt nem ment amúgy. Mintha tényleg tartogatott volna körökben 1-1 pluszt. Mondjuk ha a tesztek versenyszimulációját nézzük akkor a 3. volt a csapat. Időmérőn lehet nem is lesz a leggyorsabb de futamokon mindig jobban szerepeltek az előző konstrukciók is. És ez a motor karakterisztikájából adódik. Lásd Sauber
-
#16741888
törölt tag
válasz
Motion_Blur #42340 üzenetére
Mondom én a Rossi könyvébe olvastam, én sem gondoltam ez túl nagy dolognak, hiszen a többiek úgyis független fejlesztenek. Ott viszont ők direkt erre játszottak, nem akarták felfedni a kártyájukat nehogy a többiek lássák hol állnak, és gyorsítsanak a fejlesztési tempón... Ezért szemlélem szkeptikusan a Ferrari gyengeségét.
-
Xirtam
veterán
válasz
Motion_Blur #42340 üzenetére
Te se játszanád ki az aduászaidat. Teljesen más megközelítésben gondolkozik a csapat tavaly óta a PR tekintetében is. Elég megnézni a tavalyi autó beharangozót. Mindent tudni lehetett az autóról. Folyamatosan verték a mellüket. Most sokkal finomabban zajlik ez az egész.
Amúgy más csapatról nem akarunk ennyit "rágódni"? Mert a hírportálok jelenlegi hírének a 85%-a is erről csámcsog. Más téma nincs?
Én tudnék nem egy kettőt.
-
Pá
addikt
válasz
Motion_Blur #42325 üzenetére
Senna miért van Ascari előtt rosszabb százalékkal?
-
DemonDani
addikt
válasz
Motion_Blur #42325 üzenetére
meddig lépdel majd előre?
-
-Mike-
addikt
válasz
Motion_Blur #42325 üzenetére
Hamilton's fault.
-
JColee
őstag
válasz
Motion_Blur #42276 üzenetére
Did you met the Stig today? Did you realize you're his hero?
57-nél: Oops
hehe -
7600 GS
addikt
válasz
Motion_Blur #42276 üzenetére
Annyira birom a karakterét.
Azt a lazaságot egyszerűen nem lehet leirni... Jó hogy visszajött, nekem hiányzott.
-
darál0w
Jómunkásember
válasz
Motion_Blur #42276 üzenetére
fapofával végig. komoly a srác
-
Peat;)
veterán
válasz
Motion_Blur #42255 üzenetére
Abszolút, kínok kínját éli át évről évre: [link].
Hétvégén WTCC, mielőtt valaki elfelejtené.
-
D@ni88
addikt
válasz
Motion_Blur #42255 üzenetére
Nem hiszem hogy ennyire félrenyúltak volna. Tavaly a szélcsatornájuk miatt tervezték félre az autót, és azért így sem volt annyira rossz a kocsi (VB 3.)
Az új autót pedig ha jól tudom, akkor a Toyota kölni gyárában tesztelték a szélcsatornában. -
D@ni88
addikt
válasz
Motion_Blur #42253 üzenetére
Én azért a Merci elé tenném a Ferrarit, és tényleg nem írnám le őket.
Láttunk már csodákat, másrészt tavaly sokat mondogatták, hogy más felfogás alapján dolgoznak már (pl nem akarnak megnyerni minden tesztet...). Illetve minden évben elmondták, hogy ez most olyan autó, hogy húúúú, igen van esélyünk nyerni.
Most pedig mit látunk? Alonso mosolyogva mondja, hogy nem jó a kocsi, és kb esélytelenek az első pár futamon.
Előző szezonba mikor láttad mosolyogni, pedig reális esélye akkor sem volt a dobogóra. -
raczger
őstag
válasz
Motion_Blur #42231 üzenetére
hát ez a tag lelopta az avataromat
-
-Mike-
addikt
válasz
Motion_Blur #42235 üzenetére
Wet track, így Hamilton idejéhez kell majd hasonlítani a Liana-s körét.
-
Xirtam
veterán
válasz
Motion_Blur #42231 üzenetére
Annyira photoshop gyanús a stig feje, hogy valami iszonyat!
-
DemonDani
addikt
válasz
Motion_Blur #42231 üzenetére
hát nem ő Stig
-
JColee
őstag
válasz
Motion_Blur #42231 üzenetére
Ha megvan ez a rész valahol?
Sajna enm nézek top geart. -
shteer
titán
válasz
Motion_Blur #42199 üzenetére
magyar hírportálnak ez is csekély
-
Xirtam
veterán
válasz
Motion_Blur #42137 üzenetére
Mért a tied lekopott?
PeatHoho, nem elfelejteni, hogy a BMW a Sauber-t felrántotta technológiailag. És a gyáruk vetekszik a Williams gyárával.
Azt hiszem Hunny oldalán volt valamikor sauber virtuális gyárlátogatás.
-
TESCO-Zsömle
titán
válasz
Motion_Blur #42138 üzenetére
Ki az ott?
-
DemonDani
addikt
válasz
Motion_Blur #42138 üzenetére
easter egg
fake -
DemonDani
addikt
válasz
Motion_Blur #42109 üzenetére
csatlakoztam ha szabad
-
wildrain
addikt
válasz
Motion_Blur #42005 üzenetére
Whitmarsh: blablablablabla
-
Oliverda
titán
válasz
Motion_Blur #42003 üzenetére
-
Pá
addikt
válasz
Motion_Blur #41999 üzenetére
Lesz még egy teszt az europai futamok előtt, ne felejtsétek el.
-
Oliverda
titán
válasz
Motion_Blur #41994 üzenetére
-
[CS]Blade2
addikt
válasz
Motion_Blur #41985 üzenetére
Elvileg itt a lágy a legjobb, de gondolom vagy a lágyon, vagy a szuper lágyon, amelyik jobban működik a Williamsen. Tegyük fel, hogy tényleg száraz tankkal voltak kint, akkor a Williams idején kívül mind ratyi egyéni teljesítmény. A nagyok minden egyes körben lassabbnak mutatták magukat, mint amit tudnának valójában.
A Mclaren és a RedBull játszik szerintem ezzel a legdurvábban, nem akarnak semmit mutatni.Hosszú etapon egyébként Hamilton 14ó 37p -től 14ó 48p-ig nem volt kint közben, ami alatt simán vissza/teletölthették.
-
[CS]Blade2
addikt
válasz
Motion_Blur #41983 üzenetére
Csak az a baj, hogy ha a Senna tud 22.296-ot, akkor a nagyoknak tudniuk kell 21.2-t minimum, mert 1 sec biztos, hogy lesz az eleje és a Williams között.
Ha azt vesszük, hogy ez a Williams vége, akkor bőven volt üzemanyag a Lotusban, a Ferrariban, stb, de hogy az 10-20 vagy 30 körre elég, az kérdőjeles. Innentől kezdve hiába csak 0,3sec a hátránya, lehet, hogy végig +50literrel több üzemanyag volt a Mclarenben. Ez alapján még lehet 1 sec is a hátrány, és a Williams ellen mennek, de akár lehet, hogy ő cipelt többet, és egy szinten vannak a Mclarennel.szerk.:a 3 tized az 20 másodpercet jelentene a versenyen, a 1 sec 1 kört.
-
[CS]Blade2
addikt
válasz
Motion_Blur #41980 üzenetére
Előtte 10 és 11 kör átlaga 1:30.350 vs. 1:30.650-re jött ki.
A most futott első 10-10 kör:
hamilton ~28,5,
kimi ~28,8
(Nem tudom milyen gumin vannak., lehet nem azonos)szerk.:
Vettelnek szerintem mára ennyi volt. -
Oliverda
titán
válasz
Motion_Blur #41963 üzenetére
Díszes kis társaság.
DemonDani: Muszáj?
-
-Mike-
addikt
válasz
Motion_Blur #41963 üzenetére
Alulról felfelé láthatjuk az év végi sorrendet. Köszönjük.
-
válasz
Motion_Blur #41963 üzenetére
Csalóka ez a ferde szög, mintha itt készültek volna a képek: [link]
-
D.Orion
veterán
válasz
Motion_Blur #41916 üzenetére
Mármint a vb-èrt? Az lenne még csodás év.
De teszem azt, hogyha a negyedik csapat címért püfőlné egymást a merci és a lotus, akkor annak is tudnék örülni.
-
TESCO-Zsömle
titán
válasz
Motion_Blur #41913 üzenetére
Csak ne hogy aztán Webber legyen a második, aki mögött 1mp-re lesz a mezőny...
-
rocket
nagyúr
válasz
Motion_Blur #41903 üzenetére
Nem, ugy ertelmezd, hogy jottek ujabb tizedek a McLaren es a Ferrarihoz kepest.
Majd meglatod Melbourneben a jeletAzt irom le amit gondolok.
-
Oliverda
titán
válasz
Motion_Blur #41903 üzenetére
Többen elmondták az első barcelonai tesztek után, hogy a gyors kanyarokban a McLaren jobb volt a Red Bullnál, a lassabbakban viszont pont fordított volt a felállás. Ebből fakadóan az RB-nek a gyors kanyarokban kellett javítani, míg a McLarennek a lassúakban. Az új szabályoknak köszönhetően az idei évben a fújt diffúzornak csak akkor jó a hatásfoka, ha a pilóta tövig nyomja a gázt, ergo a gyors kanyarokban van igazán hasznuk. Az új kipufogóval az RB nyilván az eddigi gyengeségét próbálja orvosolni. A lassú kanyarokkal nem tudom mit lehet kezdeni. Talán az új szárnyak és/vagy módosított felfüggesztés lehet valamiféle gyógyír.
-
Oliverda
titán
válasz
Motion_Blur #41888 üzenetére
-
TESCO-Zsömle
titán
válasz
Motion_Blur #41888 üzenetére
Csak ellenőrizte, hogy Vettel visszatalált-e.
-
Apika
addikt
válasz
Motion_Blur #41888 üzenetére
A kis kíváncsi...
-
[CS]Blade2
addikt
válasz
Motion_Blur #41885 üzenetére
Nekem elég lenne, ha a Lotus az első 3-ban lenne.
Időeredményekből viszont semmi nem látszik, így nem tudom honnan veszik a sorrendet.
Kova ment ma 1:22.630-at, Perez 1:22.094.t. Utóbbi be tudna menni 22 alá is a szuper lággyal, ehhez képest akkor a nagyoktól én 1:21.000-t minimum várnék, a RedBull-tól 20-ast. 22-es időkből semmit nem lehet megállapítani, lehet, hogy az egyikben 50 a másikban 100 liter üzemanyag van. -
D.Orion
veterán
válasz
Motion_Blur #41863 üzenetére
RB aero megint odavág majd.
Sok kicsi sokra megy, itt egy tized, ott öt század. A végén pedig megint fél másodperccel gyorsabbak lesznek a másodiknál.
-
D@ni88
addikt
válasz
Motion_Blur #41811 üzenetére
Én mint ha azt olvastam volna, hogy Alonso már koptatott gumikkal jött ki, míg Grosjean teljesen újakkal.
De sajnos nem hivatalos forrás... -
Peat;)
veterán
válasz
Motion_Blur #41822 üzenetére
Persze, főleg két éve amikor minden második futamon feltartotta
.
-
válasz
Motion_Blur #41818 üzenetére
Ha szerződés lejárat előtt kiteszik az milyen következményekkel jár a csapat felé?
-
wildrain
addikt
válasz
Motion_Blur #41811 üzenetére
Tulajdonképpen az utolsó előtti körben előzte meg Alonso Grosjeant.
-
Xirtam
veterán
válasz
Motion_Blur #41811 üzenetére
-
Oliverda
titán
válasz
Motion_Blur #41811 üzenetére
Érdekes...
-
Apika
addikt
válasz
Motion_Blur #41807 üzenetére
Ha nincs ló, jó a (drót)szamár is...
-
proof88
addikt
válasz
Motion_Blur #41807 üzenetére
-
Apika
addikt
válasz
Motion_Blur #41804 üzenetére
Ez már tavaly is téma volt. Akkor is szó volt róla, hogy nem fog a versenyhétvégékre sem kilátogatni...
-
#70869248
törölt tag
válasz
Motion_Blur #41708 üzenetére
Mert egy versenyző másként gondolkozik, bármeddig lehet elemezgetni, és mindig hibás lesz az ilyen mondat, hogy én 120 százalékon használtam az autót.
...és egyszerre igaz is.
Mert az a helyzet hogy ezeket az autókat nem érdemes a 'határain' túl autózni, mert az sem a motor élettartalmára, sem a gumi élettartalmára nincs jó hatással, és ezzel összességében bukó....Button vs. Hamilton.
Hamilton kiprésel 1:30-s köröket századra 10-t, Button 1:30.6-s köröket 10-t, utána Hamilton megy 5 kört iszonyat romló tempóban és kiáll kereket cserélni, Button pedig 1:31.0-t autózik x körökön keresztül és 3 körrel később áll ki cserélni..
Ez kitalált példa, de láttunk hasonlót az esetükben.Viszont tény hogy többet ki lehet hozni, mint amit feltételeznek 100%-nak, simán versenyzői kvalitásból, intelligenciából.
Vannak akik nagyon gyorsan rá tudnak érezni a pálya és az autó tapadásának, valamint az autó változóinak (pl. súly) kihozható legjobbjára.
...és ott van a finesz...teszem azt pl. Alonso megtalálta HunRing-n mit kell csinálni a vizes pályán, és tönkrevert mindenkit,...vagy egy meredek példa: az autó akkor is határán teljesít, ha egy versenyző irgalmatlan legrövidebb féktávot vesz és betöri az autót a kanyarba, és van aki lazább féken de összességében jobb kanyarsebességgel, jobb kigyorssal hozza a megoldást..ennek az elbírálása, mármint hogy hova tologassa a csúszkát a két megoldás között annak a versenyzői képességnek az eredménye, hogy érzi melyikkel gyorsabb a változó körülmények között.
Tehát létezik 120%, ha valaki úgy érzi, hogy többet hozott ki az autóból mint amire az képes, mert mindig megtalálta a gyorsabb tempót ahogy változtak a körülmények, míg ha nem érez rá, akkor is határon autózva, egy versenytávon másodpercekkel lassabb. -
Oliverda
titán
válasz
Motion_Blur #41706 üzenetére
A motorral viszonylag ritkán volt gond. Inkább féltengely, hidraulika, elektronika, váltó, stb.
Inkább örülj, hogy a mester alatt most nem egy gőzgép dolgozik.
-
proof88
addikt
válasz
Motion_Blur #41708 üzenetére
magukhoz képest
vannak rázósabb versenyek meg vannak lájtosabbak, mikor hogy alakul, pl ha alonso 20 mp-cel vezeti a futamot akkor lájtosan megy, de ha imolában schumacherrel megy akkor rázósan mennek mindketten és akkor magukhoz képest >100%-ot nyújtanak ... mondjuk a lájtos a 95%, a 100% pedig egy jó időmérős kör, a >100% pedig amikor olyan mintha időmérőn mennél de még inkább ideges vagy és közben védekezni vagy támadni kell ... én így értelmezem
-
TESCO-Zsömle
titán
válasz
Motion_Blur #41708 üzenetére
Én is ezt mondtam.
Ez a két lila avatar mindig megkavar...
-
Oliverda
titán
válasz
Motion_Blur #41702 üzenetére
Nem hiszem, hogy valaha is állítottam volna, hogy ő hajtja volna szét az autókat. Szét sem lehet hajtani, ezt már pár mérnök is megmondta.
"amennyiben idén is megbízhatatlan lesz a Lotus, az mekkora önigazolás lesz majd azoknak akik szerinte anno Kimi hajtotta szét az autókat"
Azoknak szerintem már bőven elég igazolás az is, hogy a McLaren-től a távozása óta eltelt 6 évben kb. nyolcszor döglött le versenyen az autó, míg addig évente volt nagyjából nyolc technikai hiba.
-
Oliverda
titán
válasz
Motion_Blur #41696 üzenetére
Azok az idők már elmúltak.
-
Pá
addikt
válasz
Motion_Blur #41627 üzenetére
Valóban elég lassúak, de cserébe talán a legigényesebbek Magyarországon. Bár mintha egy picit csökkent volna a színvonal, amióta Farkas Péter eligazol.
Mindenesetre nekem ez szimpatikusabbak, mint az f1-live féle hozzáállás. -
zuchy
őstag
válasz
Motion_Blur #41564 üzenetére
Mert ott jön ki ezen a felén a motorból a 4 cső. Egyesülve előrefelé megy és feljebb hátrafelé nézve jön ki. Megtaláltam a képet is. [link]
-
Xirtam
veterán
válasz
Motion_Blur #41564 üzenetére
Nincs átégve, csak elvan színeződve. És F1-es kocsikon nincs dob se, így közvetlen ami kiáramlik gáz az forró. Sőt, megfigyeled F1-es autók minden váltással akkora csóvát lövellnek mint egy kályha
-
JColee
őstag
válasz
Motion_Blur #41527 üzenetére
Mester miért interen van?
Két kocsi egy képen pont kétszer olyan szarul néz ki, mint egy kocsi.
-
P00By
nagyúr
válasz
Motion_Blur #41527 üzenetére
Elég bizar
-
Apika
addikt
válasz
Motion_Blur #41527 üzenetére
Ezeket az orrokat még szokni kell. Mintha letaglózták volna őket...
-
rocket
nagyúr
válasz
Motion_Blur #41249 üzenetére
Szep, de lassu mint egy csiga
-
Xirtam
veterán
válasz
Motion_Blur #41249 üzenetére
Nincs is ezzel baj, csak a képen lévő keretezés elavult. Jerez után mind a McLaren és a Ferrari kipufogóját is szabályosnak ítélte az FIA
-
Male
nagyúr
válasz
Motion_Blur #41238 üzenetére
Azért a lecserélte a ballonjait se volt semmi, főleg egy esős-szeles futam esetén
-
#70869248
törölt tag
válasz
Motion_Blur #41215 üzenetére
-
D@ni88
addikt
válasz
Motion_Blur #41194 üzenetére
Még szerencse, hogy a legjobb kocsival meg tudta nyerni az utóbbi két évet egy olyan pilóta, akiben még van némi tehetség is
De nem kellene egyből ilyen szintre emelni
-
D.Orion
veterán
válasz
Motion_Blur #41185 üzenetére
Ennek nem lépcső van az orrán, hanem szakadék.
Ne legyen igazam, de abban az egy szem lépcsőben ki is merültek a főbb változtatások. Én így látom, de majd jönnek a highres képek és megtudjuk. Látszatra az "oldaldoboz" és a hátsó szárny alig változott.
-
TESCO-Zsömle
titán
válasz
Motion_Blur #41185 üzenetére
Van ott változás.
-
Xirtam
veterán
válasz
Motion_Blur #41165 üzenetére
Segítek. Azt fogjuk kapni!
Aldo gondoskodik róla
-
proof88
addikt
válasz
Motion_Blur #41096 üzenetére
gondolom szuperlágy monacoban, valenciában, hungaroringen, szingapúrban, és abu dhabiban lesz. meg kanadában.
-
JColee
őstag
válasz
Motion_Blur #41087 üzenetére
3 év alatt nem sikerült megtanulnia, hogy a KERS 80 lóerős.
-
Peat;)
veterán
válasz
Motion_Blur #41085 üzenetére
Már többen tippeltek hogy egy spéci f-csatornát csináltak, oldalképből meg látszódik hogy itt is lesz törés. A Red Bull törése is éppúgy érdekes, elég meglepő lenne ha a pilóták hűtésére szolgálna az előző évitől kb 10x nagyobb légbeömlő.
A Ferrari viszont legalább nem szép és a mínuszban is kigyulladáshoz közeli állapotot produkál, profi munka
-
TESCO-Zsömle
titán
válasz
Motion_Blur #41087 üzenetére
Ezt inkább ide kéne.
-
[CS]Blade2
addikt
válasz
Motion_Blur #41024 üzenetére
"A Red Bull 15-18 literrel (ami 20-24 km-es távra elég) kevesebb benzinnel tud elrajtolni, mint az ellenfelei"
6,55% - 7,86%Időben: 10kg (13,7liter?) kb 0,3-0,4 másodperc körönként.
cserébe -15 lóerő -
-Mike-
addikt
válasz
Motion_Blur #41011 üzenetére
"Eddig jó. Bende Adrienn ügyesen tartja a mikrofont Kiminek. Majd meglátjuk, érdemben mit fog produkálni."
-
Xirtam
veterán
válasz
Motion_Blur #41011 üzenetére
Jó lesz ez, majd belejönnek idővel. A végére elég színvonalas műsorszám lesz!
Kimi-n megint sírtam egy sort.
-
-Mike-
addikt
válasz
Motion_Blur #41007 üzenetére
Paliké volt a legjobb, ő Ricciardo-t úgy ejtette ki, hogy Karthikeyan.
-
Xirtam
veterán
válasz
Motion_Blur #40996 üzenetére
Hétfőn 8:00-8:40 között adják le a riportokat. @szujozilu Twitter
-
DopeBob
addikt
válasz
Motion_Blur #40996 üzenetére
Akkor egy nő már megint hazudott nekem, na mindegy
Aktív témák
Hirdetés
- DOKKOLÓ BAZÁR! Lenovo, HP, DELL és egyéb más dokkolók (TELJES SZETTEK)
- 122 - Lenovo Legion Pro 5 (16ARX8) - AMD Ryzen 7 7745HX, RTX 4070 (48 hónap garancia!)
- Telefon felvásárlás!! Xiaomi Redmi Note 10, Xiaomi Redmi Note 10s, Xiaomi Redmi Note 10 Pro
- Eredeti Lenovo USB-C 65W töltő
- Bomba ár! HP ProBook 440 G10 - i5-1335U I 16GB I 256SSD I 14" FHD I Cam I W11 I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest