- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Milyen okostelefont vegyek?
- Mobil flották
- Huawei Watch GT 3 Pro - korlátolt szépség
- Nokia 3210 - felélni az örökséget
- Redmi Note 9 Pro [joyeuse]
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- A négyszeres áron kínált noname okosóra története
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
Hirdetés
-
Még két színben megcsodálható az ár/érték trónra pályázó Moto
ma A G85 külsőben és specifikációban is ígéretes.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Kiderült, hogy hol veszik a legtöbb kínai EV-t
it A kínai EV-k és hibridek eddigi legnagyobb exportpiaca Belgium volt, azonban az EU-s álláspont és a kínai stratégiaváltás miatt immáron Brazíliába kerül a legtöbb ilyen jármű.
Aktív témák
-
#56474624
törölt tag
-
hunnylander
őstag
válasz Xirtam #42341 üzenetére
Nincs aduász fejlesztés senkinél. Az az éra már elmúlt, hogy kitalálok, mert kitalálhatok valamit és bang, az autó 1-2 másodperccel gyorsabb (értsd van rá számos fejlesztési terület és sok minden, mint pl aero még gyerekcipőben jár).
Csak kemény munka van, és vért kel izzadni azért is, hogy tizedeket pakolgassanak az autóra fokozatosan.
Azt láthatod, hogy szinte mindenki a kipufogóval próbál meg trükközni, játszani. Csakhogy azért, mert ez az idei évre egy új keretrendszer, nincs még lecsillapodva, kifinomítva.. Közel sincs már akkora jelentősége és haszna, mint tavaly az EBD-nek a gázelvétel melletti brutális benzinégető motorvezérléssel.
Azt taksálták úgy 1 mp-re, Whitmarsh meg az mondta, hogy a jelenlegi szabályokkal ennek 25%-át lehet majd elérni, de még nem tartanak ott. Tehát megint kilyukadtunk a tizedmásodperc-kapirnyászásnál.
Newey is mondott valami olyat az új kipufogójáról, hogy hiába néz ki extrémnek, nincs nagy teljesítménynövekedés vele, csak marginális.
És megvan a hátulütőjük is, mert érzékenyek sebességre, motorfordulatszámra. Túlmelegíthetik az abroncsot, növelhetik a gumikopást stb.
Nézd meg a Lotust. Nincs semmilyen flancos kipufogójuk, és egy nagyon jól vezethető autó, kíméletes az abroncsokhoz stb. Önmagában ez még nem repíti az élre, ez igaz, de hogyha az alapautó jó és az alapösszetevők erősek aerodinamikailag, ott lehetne akár az élen is, flancos kipufogó nélkül is, mert az csak néhány tized és van vele probléma is.
Én már nem tudom, hogy mit gondoljak a Ferrariról. Már annyian nyilatkoztak róla annyifélét, már magam is elbizonytalanodtam.
Amíg nem voltam elbizonytalanodva, úgy tűnt, hogy ugyanazt csinálják (nyilatkozás szinten) és ugyanazon céllal, mint amit a McLaren csinált 2009-ben, azzal a különbséggel, hogy ők nem lesznek annyira hátul.
Én a Ferrari szurkolók helyében nem táplálnék hiú ábrándokat, azért, hogy csakis kellemesen csalódhassak és értékelni tudjak majd egy dobogós vagy pontszerző helyet is.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
Aktív témák
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- ASUS routerek
- Támogatja a legújabb Windows frissítést az új AIDA64
- Telekom mobilszolgáltatások
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Milyen okostelefont vegyek?
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Királyi menetben érkeznek a G.Skill új DDR5 memóriái
- Milyen notebookot vegyek?
- További aktív témák...
- Új bontatlan Sandisk Ultra 3d SSD 4TB és Samsung 2.5 870 Evo 500GB SATA3 (MZ-77E500B)
- BONTATLAN ÚJ iPad Pro 2021 2022 M1 M2 Chip 11 és 12,9 128-2000GB DEÁK TÉRNÉL AZONNAL ÁTVEHETŐ
- Új! Lenovo IdeaPad Slim 5 Prémuim Laptop 16" -AMD Ryzen 5 7530U 8/512 AMD Radeon Graphics 2GB ! FHD+
- Samsung Galaxy Book2 Pro 360 Evo 13,3 makulátlan állapotban
- ÚJ, 30 HÓNAP GARANCIA - 2023 LG OLED 77" C3 4K HDR OLED77C31LA
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen