Hirdetés

Aktív témák

  • #70869248

    törölt tag

    válasz Motion_Blur #41708 üzenetére

    Mert egy versenyző másként gondolkozik, bármeddig lehet elemezgetni, és mindig hibás lesz az ilyen mondat, hogy én 120 százalékon használtam az autót.
    ...és egyszerre igaz is.
    Mert az a helyzet hogy ezeket az autókat nem érdemes a 'határain' túl autózni, mert az sem a motor élettartalmára, sem a gumi élettartalmára nincs jó hatással, és ezzel összességében bukó....Button vs. Hamilton.
    Hamilton kiprésel 1:30-s köröket századra 10-t, Button 1:30.6-s köröket 10-t, utána Hamilton megy 5 kört iszonyat romló tempóban és kiáll kereket cserélni, Button pedig 1:31.0-t autózik x körökön keresztül és 3 körrel később áll ki cserélni..
    Ez kitalált példa, de láttunk hasonlót az esetükben.

    Viszont tény hogy többet ki lehet hozni, mint amit feltételeznek 100%-nak, simán versenyzői kvalitásból, intelligenciából.
    Vannak akik nagyon gyorsan rá tudnak érezni a pálya és az autó tapadásának, valamint az autó változóinak (pl. súly) kihozható legjobbjára.
    ...és ott van a finesz...teszem azt pl. Alonso megtalálta HunRing-n mit kell csinálni a vizes pályán, és tönkrevert mindenkit,...vagy egy meredek példa: az autó akkor is határán teljesít, ha egy versenyző irgalmatlan legrövidebb féktávot vesz és betöri az autót a kanyarba, és van aki lazább féken de összességében jobb kanyarsebességgel, jobb kigyorssal hozza a megoldást..ennek az elbírálása, mármint hogy hova tologassa a csúszkát a két megoldás között annak a versenyzői képességnek az eredménye, hogy érzi melyikkel gyorsabb a változó körülmények között.
    Tehát létezik 120%, ha valaki úgy érzi, hogy többet hozott ki az autóból mint amire az képes, mert mindig megtalálta a gyorsabb tempót ahogy változtak a körülmények, míg ha nem érez rá, akkor is határon autózva, egy versenytávon másodpercekkel lassabb.

Aktív témák