- One mobilszolgáltatások
- Átlépi végre az iPhone az 5000 mAh-t?
- Google Pixel topik
- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
- iPhone topik
- Nem növel telepméretet a Galaxy S26 Ultra
- Xiaomi 12 - az izmos 12
- Motorola Edge 60 és Edge 60 Pro - és a vas?
- Milyen okostelefont vegyek?
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
Aktív témák
-
D@ni88
addikt
válasz
Motion_Blur #25556 üzenetére
Korea 4-5 hónappal állt így a futam előtt
Szval van még 2 hónapjuk még pluszba malmozni
-
hunnylander
őstag
válasz
Motion_Blur #25541 üzenetére
2010 Spa óta tudja ezt a McLaren FWEP.
Az FWEP vertikális terheléstesztet kap; ez egy vertikális elhajlás; tesztelt elem hajlik tesztelt irányba.
Amit a Red Bull csinál ezen felül, hogy az egész szárnyat leengedi és szárnyprofilt csinál a neutrális zónából is. És ezt a hajlékony orral+szárnytartóval, longitudinális (hosszirányú) elhajlással. Az orr és a szárnytartó nincs longitudinális terheléssel tesztelve.
-
hoffman_
nagyúr
válasz
Motion_Blur #25541 üzenetére
Ja. Csak nem eléggé
-
Oliverda
titán
válasz
Motion_Blur #25536 üzenetére
Én is, remélhetőleg hamarabb fogják betiltani.
-
Pá
addikt
válasz
Motion_Blur #25534 üzenetére
Én továbbra is le vagyok nyűgözve. Már maga az alapötlet is zseniális, de ilyen pontosan bekalibrálni egy igazi mérnöki mestermű.
-
hunnylander
őstag
válasz
Motion_Blur #25527 üzenetére
De akkor már nem a McLarent húzza le a mélybe, hanem a Red Bullt.
(#25529) Oliverda: Azt már tudtam régóta, hogy van egy nagyon komplikált kipufogórendszerük, amivel nekik is csak bajuk van, az F1.com dokumentálta egy kicsit, meg volt róla linkelve fótó Pyrosiccel szigetelt 'próbálkozásokkal'.
Octopusnak lett elnevezve és így hivatkozik rá a szaksajtó, de nem biztos, hogy annyira octopus jellegű. Ha bevetik, talán többet megtudunk róla.
ScarbsF1 rajzolt róla egy illusztrációt, de az csak fantázia-koncepció Mark Hughes 'meséje' nyomán.
-
darál0w
Jómunkásember
válasz
Motion_Blur #25468 üzenetére
heheh...ki lesz a leggyorsabb másolo?
-
venember83
nagyúr
válasz
Motion_Blur #25491 üzenetére
Csak éppen nem mondják meg a csapattársaknak, hogy ki-ki.
-
eXodus
őstag
válasz
Motion_Blur #25480 üzenetére
Ha az a piros színű kocsi lesz, akkor nem gond.
-
eXodus
őstag
válasz
Motion_Blur #25470 üzenetére
Azt nem értem miért nem lépnek eggyel tovább. Az összes szárny/kiálló aero ellem legyn felxis.
Ha az első szárnyom megy akkor:
Hátsó szárnyon is.
Nagy sebességnél elhajló tükör.
Vagy akár diffúzornál is bevezethetnének ilyen hajó részeket.
stb -
TESCO-Zsömle
titán
válasz
Motion_Blur #25470 üzenetére
Tudtommal a Ferrari-nak már tavaly is volt flexi szárnya, és hozott is a konyhájukra.
-
MPowerPH
félisten
válasz
Motion_Blur #25468 üzenetére
Nah, akkor kíváncsi vagyok kinek sikerült lemásolni először, és ezt követően az FIA mikor tiltja majd be.
-
shteer
titán
válasz
Motion_Blur #25468 üzenetére
Ferrarinál és Mcinél sejtették, hogy már bejelentették az új első szárnyat?
-
kpal
nagyúr
válasz
Motion_Blur #25428 üzenetére
Van ott minek lehajlani
-
MPowerPH
félisten
válasz
Motion_Blur #25428 üzenetére
Pá, ha ez nem magyarázat, akkor semmi sem az.
Ez esetben nem is fejtegetem tovább, mert olyan lenne, mint majomnak az evolúció.
-
MPowerPH
félisten
válasz
Motion_Blur #25390 üzenetére
Igaz, így pontos.
De kérész életű lesz ez. Igazából nem is értem. Ha képen alapján látható, hogy hajlik, méghozzá úgy hogy néha a földet súrolja, és a szabály kimondja, hogy nem lehet flexibilis elem az autón, akkor erre az FIA-nak reagálnia kell.
Pá: Persze, csak néha néha még az aszfaltot is súrolja.
Igazából lejjebb már nehezen hajolhatna, mert akkor már szikrázna.
Az meg már túl feltűnő lenne.
Kérdés az, hol nem lehet flexibilis. Az FIA tesztjén, vagy a pályán. Mert ugye nem mind1. -
cyberkind
félisten
válasz
Motion_Blur #25380 üzenetére
Az igaz, de a Mclaren orrkúpja lejjeb van mint az RB-nek, de a szárnyak mégis magasabban vannak, én pl így hasonlítottam !
Egy régebbi képen látszik !
Mi meddig nyitva ?
A bolt, reggel 6-tól, este 7-ig ! -
cyberkind
félisten
válasz
Motion_Blur #25376 üzenetére
Az első szárny jobb oldalát !
A lényeg itt jön ki a legjobban :[link](#25377) zuchy
Nem vagyok egy mérnök, de úgy gondolom hogy ezzel a Red Bull, jelentős kanyarsebesség növekedést ér el, a többiekhez képest ! -
zuchy
őstag
válasz
Motion_Blur #25376 üzenetére
Az első szárnya van egy leheletnyivel lejjebb. Talán 1 cm lehet. De nem kis sebességnél kéne megnézni, hanem a célegyenesben.
-
MPowerPH
félisten
válasz
Motion_Blur #25360 üzenetére
Igen, és az eddig miért nem jutott az eszükbe? Sokkal reálisabb képet festene.
-
Bermi
aktív tag
válasz
Motion_Blur #25335 üzenetére
Nem tavaly volt erről valami döntés, hogy a levezető körre maradnia kell üzemanyagnak, különben azt is büntetik? Ha jól emlékszem Hami állt félre és akkor beszéltek ilyesmiről
Mondjuk nekem 8, mert Schumi kiesett, Alonso meg előtte volt
-
Motion_Blur
félisten
válasz
Motion_Blur #25357 üzenetére
Ezt csak akkor tudná bebizonyítani az FIA, ha szélcsatornában ellenőriznék az autókat.
-
hoffman_
nagyúr
válasz
Motion_Blur #25335 üzenetére
Nem néztem meg tüzetesebben a képsorokat, az is előfordulhat, amit te vázoltál. Sőt, legyen úgy. De én akkor is adok még neki időt!
Örülnék, ha nem csak a McLaren(és persze nagyon remélem, hogy azért más is lesz...) harapdálná Vettel seggét.
Krozoo:
Fényezésre nem futotta, maradt a kindertojásos tetkó
-
hoffman_
nagyúr
válasz
Motion_Blur #25331 üzenetére
Webber kocsija konkrétan füstölt, mikor félreállt rögtön a befutó után. Én ezt az első futamot nem tekinteném semmilyen összehasonlítási alapnak.
-
MPowerPH
félisten
válasz
Motion_Blur #25331 üzenetére
Megeshet. De van ellenpélda is. Mikor összeállt neki minden, akkor Vettelt is lenyomta, méghozzá egymás után többször képes volt rá. Aztán megint szétesett. De én most arra utalok, hogy az ő autója megette a gumikat, míg Vettel -én bírták.
-
cyberkind
félisten
válasz
Motion_Blur #25331 üzenetére
Webber fejben nem áll össze, nem tudja feldolgozni, hogy tavaly, és most is csak 2. számú pilóta, neki kell Vettel-t segíteni !
-
MPowerPH
félisten
válasz
Motion_Blur #25328 üzenetére
Én elismerem, hogy nem egy pilóta. De tavaly ilyet nem láttunk tőle. Előfordult, hogy kikapott, de nem ennyivel. A gumikkal is gondja volt. Szerintem valami nem stimmelt ott az autóval. Malayon kiderül, addigra elvileg cserélik/megoldják.
-
Pá
addikt
válasz
Motion_Blur #25314 üzenetére
Szóval, amire a többiek már pont lemásolnának mindent és lassan utolérnék a Red Bullt megint szabályváltozás, és Newey újfent elszabadulhat.
-
MPowerPH
félisten
válasz
Motion_Blur #25314 üzenetére
Jaja, 2013 jelenthet megoldást. Bár aero téren nem tudom milyen változások lesznek, ott vannak óriási lépés előnyben. Az RBR -ek most sem a motor miatt jók, mert maga a Renault erőforrás nem túl combos.
A Ferrari az első szárnnyal szenved most is, tavaly is az volt a probléma.Bezzeg a motorral nincs bajuk. Talán a Ferka motor a mezőny legerősebb erőforrása. Legalábbis tavaly Monza elég beszédes volt.
-
adman
tag
válasz
Motion_Blur #25287 üzenetére
"Láttátok Vettel első légterelőjét? Egészen az aszfaltig elhajlik, ami fél másodpercet jelent neki körönként. Vagy bezárjuk a kiskaput vagy mi is ilyet építünk" –
magyarul még mindig nem sikerült lemásolniuk, és fogalmuk sincs h merre kéne elindulniuk
-
hunnylander
őstag
válasz
Motion_Blur #25287 üzenetére
Darren már megint jó pénzt szakíthatott.
Tuti, hogy most is ő adta a McLarennek a matériát (nem szükségszerűen, amit Twitteren felfedett, hanem annál is jobbakat és természetesen maximum felbontásban.)
Vagy ezzel törleszt a fékkormányzás lebuktatásáért a McLarennek.
-
válasz
Motion_Blur #25287 üzenetére
Hát igen...erősen gyanús a Redbull.Képtelenség,hogy tavajhoz képest idén is ugyanaz a felállás,semmi se változott...Valami bűzlik a RedBull istállójában,és ha valaki ráakad,abból lesz csak igazi botrány(talán elszedik Vettelke kupáját?)
-
hoffman_
nagyúr
válasz
Motion_Blur #25287 üzenetére
darál0w:
Nem kell moziba menni a mozihoz, az is biztos
(na cimbi, hogy tetszett az első futam? volt eredmény?
)
-
darál0w
Jómunkásember
válasz
Motion_Blur #25287 üzenetére
mi lesz itt még....
-
D.Orion
veterán
válasz
Motion_Blur #25280 üzenetére
Fogalmazz inkább úgy, hogy nem csak itt van a trükk. Tegyük fel, hogy az első szárnnyal nyernek 0.3sec-et. A jól irányított kipufogó gázzal a többiekhez képest még 0.3-mat. Akkor adjunk a hátsó szárnynak és a kocsi aljának még 0.3-mat és máris 1 másodperc előnyük van körönként. A maradék 0.5-öt meg tudjuk be Vettel áramvonalat arcának.
tomic: Röviden az autó egésze egy nagy trükk és egyben zseniális tervezés. Nagy egészben kell nézni a dolgokat, ekkora előnyhöz nem elég egy dolog.
(#25283) hoffman_: Petrov az újságíróktól nem tudott befordulni a neki szánt helyre, mert el kellett volna ütnie minimum ötöt belőlük.
-
tomic
addikt
válasz
Motion_Blur #25280 üzenetére
2.5 cm akár 1 másodpercet is jelenthet. De mint látjuk ez nem 2.5cm hajlik.
Amúgy te mire gondolsz mi a trükk?
Hofman: Ha csak a fele igaz akkor is sántít valami. De főleg a szabályzat!
Nem véletlen van tele a net a képekkel. Kedves (szimpatikus) Csárlink mikor lép erre? -
tomic
addikt
válasz
Motion_Blur #25272 üzenetére
Kerst 6.6 másodpercig használhatják . Ez meg fent van az összes kanyarnál!
hoffman: olvasd végig [link] -
hoffman_
nagyúr
válasz
Motion_Blur #25275 üzenetére
Hm. Ez viszont kellemetlen. De arra bezzeg van eszük, hogy fityegő-libegő flexi, határsúroló szárnyat dobjanak össze, a kers-t meg már nem tudják rendesen berakni
-
hoffman_
nagyúr
válasz
Motion_Blur #25272 üzenetére
De mivel ilyen gyatra KERS-ük van bent, elvileg(ha jól tudom) könnyebb is, tehát helyben vagyunk.
Pá:
Nem hiszem, hogy mindent megmagyaráz, de akkor egynek jó. Sajnos.
-
hunnylander
őstag
válasz
Motion_Blur #25262 üzenetére
Nem lehet egy kalap alá venni a kettőt. Aki látta az időmérőt, nagydíjat és nem csak nézett, hanem látott is mikor egy McLarent szemből mutattak, észre lehetett venni, hogy még midig eléggé merev az eleje és pattog. Ez megrázza a szárnyat is. A videókészítő szépen elkaphatott egy ilyen részt is (tudatosan vagy véletlenül), lehet, hogy Red Bull fan és/vagy anti-McLarenes.
Darren Heath ["needless to say McLaren went bonkers"
] munkájára többet adok.
És azon sem az oldallapok a durván furcsa, hanem a szárny központi szekciója. Azt tessék összevetni.
Mert a bibnek akadályoznia kellene az ilyet:
-
Oliverda
titán
válasz
Motion_Blur #25262 üzenetére
Ez szemből miért nem látszik?
-
tomic
addikt
válasz
Motion_Blur #25262 üzenetére
Ott a másik tetű banda is!!!!
Nem véletlen ,hogy tavaly szabálymódosítás után a red bullok lassultak majd megtalálták a kiskaput és azt fojtatják idén is!
Nem kéne egy kézzel fogható kiskapuk nélküli szabályt hozni? -
Nowhereman
őstag
válasz
Motion_Blur #25250 üzenetére
Motion:
Ennek az egésznek mi köze Schumacherhez? Mert tudtommal a te kompetenciád ott merül ki, hogy Schumacher über alles és kész!
-
Atlantis
veterán
válasz
Motion_Blur #25241 üzenetére
Az. Ha nem volt eső, gyakorlatilag semmi nem történt a pályán. Egy cserével végigmentek, boxban előztek, stb. Műszaki gond is ritka már, mert agyon van szabályozva minden.
-
válasz
Motion_Blur #25235 üzenetére
Kiszerelték már pénteken az autóból.
-
D.Orion
veterán
válasz
Motion_Blur #25235 üzenetére
Én úgy olvastam, hogy bent volt a kocsiban, csak ki volt kötve. A súlyelosztás miatt bent hagyták.
-
MPowerPH
félisten
válasz
Motion_Blur #25233 üzenetére
Nah, akkor lesz ebből 1.5s is.
-
Oliverda
titán
válasz
Motion_Blur #25233 üzenetére
"Jaws" (Richard Kiel) a korai James Bond filmekből.
mod: A 35 fokban már nem lesznek túlmelegedési problémáik?
-
MPowerPH
félisten
válasz
Motion_Blur #25157 üzenetére
Mondtam én, hogy visszasírjuk még Palikot.
hunnylander: Értem én. De ennyi előzés volt tavaly is, és még csak DRS sem, és Kers sem kellett hozzá.
Az a probléma, hogy aki védekezik beraktározza a Kers -t arra a szakaszra, ahol aktiválni lehet a DRS-t. Apex-en ráküldi, és mire a támadó odáig jut, hogy bemehetne mellé, már jön a kanyar.
-
Oliverda
titán
válasz
Motion_Blur #25164 üzenetére
2012-től... ha átveszi.
-
Peat;)
veterán
válasz
Motion_Blur #25157 üzenetére
Igazából erről van szó, ismerősi alapon megy mint oly sok minden idehaza. Mindenki látja, illetve inkább hallja, hogy alkalmatlanok rá, egyedül Wéber az akit elfogadható, na bumm. Értelmetlen ezen zsörtölődni, ők közvetítik egyedül idehaza, azt csinálnak ami akarnak, mindenképpen meglesz az a nézőszám amivel értékesíteni tudják a reklámidőt.
Saubert nagyon sajnálom, nem tudom elképzelni hogy szándékosan akartak ügyeskedni. Perez majd megmutatja milyen ha felbosszantják
. Azért nem jó ez így, hogy a nyertes autójának az eleje nyaklik mindenfelé, egy ilyen miatt, csak azért mert ez mérhető a loosereknek meg kizárnak egy középcsapatot. De mindig kell a balhé, mondtam is magamban hogy eddig ez túl sima, lesz itt valami.
-
Oliverda
titán
válasz
Motion_Blur #25157 üzenetére
Egy Palik-Wéber duóval nem lenne gond, de ahhoz Gyulát el kéne takarítani és Palikot vissza kéne hozni. Egyikre sincs reális esély sajnos.
Bibby: Tavaly szinte tök ugyanez volt az első verseny után. Itt problémázott majd mindenki, hogy az összes futam dögunalom lesz. (pl.:[link] , [link]
) Aztán a szezon előrehaladtával beindultak a dolgok. Látván azt, hogy 1, 2 vagy akár 3 kiállásos taktikával is végig lehet menni, szerintem lesznek itt még kavarodások. Illetve ha a drága FIA kicsit átgondolja a DRS szabályt akkor talán még az is egy használható cucc lesz. Amúgy én is izgalmasabb versenyt vártam. Melbourne-ben ritka, hogy ennyire nem történik semmi. Még egy árva SC sem volt. Na majd a 35 fokban és 85%os páratartalomban.
-
Oliverda
titán
válasz
Motion_Blur #25138 üzenetére
Nem értem miért erőltetik ezt a Walter gyereket. Annyira való kommentárnak mint a jelenlegi HRT a rajtrácsra. Ott kezdődik az egész, hogy a hangja rossz (c'est la vie). Ezen felül beszélni sem tud (mondjuk ezzel nincs egyedül). Nem értem, hogy miért kell erőltetni amikor Wéber amúgy is ott ül 2 méterre. Ráadásul a verseny alatt legalább ötször elmondta ugyanazt, az amúgy sem annyira izgalmas futamot még unalmasabbá téve. Rémálom...
-
Sanya595
senior tag
válasz
Motion_Blur #25138 üzenetére
Az a sok idiotaság amitt össze nem hordott a kers-röl meg a szárnyról......
Komolyan nevetséges és szinte már hiányzott Palik....
Továbbá azt még mindig nem tudják,hogy milyen szinü sisak kié...pl Ham ment ki a boxba és már mondta is,hogy Button megy a boxba..
Az autókat is rendszerint elnézte..... -
D.Orion
veterán
válasz
Motion_Blur #25138 üzenetére
Mégis mit vártál tőlük? Palik volt a mesterük.
-
Male
nagyúr
válasz
Motion_Blur #24957 üzenetére
Igen... gyorsak voltak, aztán mindenki találgat ott is, hogy mi lehet az oka.
/Felmerült itt, hogy egyáltalán nem tölthető, azért írtam be az előzőt... bár lehet nem a megfelelő hsz-re nyomtam válasz gombot
/
-
kpal
nagyúr
válasz
Motion_Blur #24840 üzenetére
A piciny részletek
-
válasz
Motion_Blur #24903 üzenetére
Én egy ilyen megoldásba mindenképpen belekötnék, hiszen a szabály egy KERS rendszert enged elhelyezni az autón, aminek a nevében is benne van, hogy energia visszanyerő rendszer. Ha esetleg, ők úgy gondolták, hogy egy nagy energiasűrűségű egyszer használatos és könnyű telepről, csak és kizárólag egy alkalommal a rajtnál használják a rendszert, akkor az nagyon nem felel meg a szabályrendszerben megfogalmazott KERS alapelveinek.
Hiszen ők így nem alkalmaznak akkumulátort(+súly), nem használnak energia visszanyerő rendszert(+súly), így nem kellett annyit fejleszteniük a fékerőegyensúly és az autó stabilitásának vonatkozásában sem mint a többi csapatnak, viszont a rajtnál gyakorlatilag ugyanazt az előnyt élvezhetik mint a KERS-es autók (ha jó telepük van akkor talán néhány további alkalommal is lehet használni).
-
Pá
addikt
válasz
Motion_Blur #24928 üzenetére
Egyébként, ha tényleg úgy működik, ahogy linkelted a cikkben, akkor én is betiltanám. Mivel abban az esetben az nem egy energiavisszanyerő rendszer, hanem egy akkumulátoros rajt boost.
Ha betiltják remélem vasárnap éjfél után fogják, hogy a Ligában ne b@sszak rá.
-
Peat;)
veterán
válasz
Motion_Blur #24903 üzenetére
Ameddig nem sikerül optimálisan kidolgozni addig lehet hogy jó ez a fél megoldás, de szerintem ez inkább hátrány mint előny már most is, mivel a sok kerékcsere miatt több lesz a lekörözés illetve többet kell előzni pl régi gumin futó pilótát ahol azért a Kers+szárny kettőse ad leginkább esélyt hogy sikerüljön is. (lsd tavaly Alonso-Petrov, márpedig idén sok ilyen szitu lesz) Ráadásul csak az eleje rajtol puha gumikkal, amikben már van kör is, így simán lehet hogy már 8 kör múlva box...az meg még Vettelnek is kevés hogy a 10. hely környékén lévőkhöz képest (van ott Mercedes, Sauber, Force india, Williams, azért körönként 3 másodpercet nem fognak adni nekik..) kiautózzon egy boxkiállást. Végsebességük meg nem a legjobb ez látható a táblából, egyenesben így nem tudnak előzni, a többi fajta előzésnél meg azért fel lehet tartani őket egy ideig. Érdekes lesz ez.
-
shteer
titán
válasz
Motion_Blur #24909 üzenetére
egészen már a megközelítés... az orrkúp és a tartó lenne a titok kulcsa?
-
MPowerPH
félisten
válasz
Motion_Blur #24903 üzenetére
Eh, hát ez érdekes.
Ezt hogy tudták elsumákolni?! Nem tudom, de ha igaz, akkor ez zseniális. Rajtnál a legfontosabb, ha ott használható, akkor máshol nagyon nem is kellhet. Talán SC után.
Egyébként attól nem félek, hogy aerodinamikailag beérik őket. Tavaly sem sikerült, óriásit alkottak megint.
-
Krozoo
csendes tag
válasz
Motion_Blur #24914 üzenetére
Na igen, valami más turpiságnak is kell ott lennie.
Viszont érdekes, hogy csak gyors körön brutális az előny.
-
D@ni88
addikt
válasz
Motion_Blur #24903 üzenetére
Nem úgy van hogy az első körben nem lehet használni?
-
rocket
nagyúr
válasz
Motion_Blur #24840 üzenetére
Tobbi csapat vajon miert nem csinalja meg ezt?
Nem jottek ra masfel ev alatt, hogy csinalja a RedBull, hogy atmennek a teszteken ilyen hajlekony szarnnyal? -
D.Orion
veterán
válasz
Motion_Blur #24840 üzenetére
Ez a kép kicsit durva. Szerintem itt a válasz arra, hogy miért tudja előbb felcsapni a hátsó szárnyat. Az autó orra annyira tapadhat gyorsításkor és fékezéskor, hogy bármit megtehet a hátuljával, akkor is egyenesben tartja. Persze ehhez kell egy Vettel szintű őrült, mert Webber úgy néz ki erre nem képes.
Nekem is feltűnt, hogy Vettel abban a pillanatban nyomja fel a hátsó szárnyat amikor lelép a kanyarban a fékről. Amint kigyorsítás van, azonnal felcsapja.
Hunnylander szerinted lehetséges azt megoldani egy ilyen autóval, hogy a hátsó szárny nyitásakor lecsökkenő leszorító erőt kompenzálja a:
1: a kigyorsításból származó plusz kipufogógáz ami belefúj valami diffúzorba,
2: a gyorsításkor földhöz tapadó első szárny odaszögező az egész autót az aszfalthoz. -
MPowerPH
félisten
válasz
Motion_Blur #24840 üzenetére
Áh, ez nagyon erős. Tavaly pont az RBR kiabált ez miatt. Idén meg megcsinálták ők, bosszúból.
-
Thom!
veterán
válasz
Motion_Blur #24840 üzenetére
2010:
1. Sebastian Vettel 1:23.919
2. Mark Webber 1:24.035
3. Fernando Alonso 1:24.111
4. Jenson Button 1:24.675
5. Felipe Massa 1:24.837
6. Nico Rosberg 1:24.884
7. Michael Schumacher 1:24.927
8. Rubens Barrichello 1:25.217
9. Robert Kubica 1:25.372
10. Adrian Sutil 1:26.0362011:
1. Sebastian Vettel 1:23.529
2. Lewis Hamilton 1:24.307s
3. Mark Webber 1:24.395
4. Jenson Button 1:24.779
5. Fernando Alonso 1:24.974
6. Vitaly Petrov 1:25.247
7. Nico Rosberg 1:25.421
8. Felipe Massa 1:25.599
9. Kamui Kobayashi 1:25.626
10. Sebastien Buemi 1:27.066
11. Michael Schumacher 1:25.971 -
#70869248
törölt tag
válasz
Motion_Blur #24840 üzenetére
kicsit hihetetlen hogy ennyire eltér a két autó hátsó traktusa szemből...ennyiben örülök annak hogy ez a sasszé is elég gyors a McLaren-nél, valahogy több fejlesztési lehetőséget látok az ők által használt aerofolyosóban.
Elvileg a kerekekről lelépő légörvények visszahúzóerejét is elképzelhető megbontani....hasonlóképpen a draft hatáshoz ami az oválon érvényesül amikor a hátsó autó gyorsítja az előtte haladót a légörvények bontásával.szerk: egyenesben biztos lehet ezzel kezdeni valamit hiszen a kerékről lelépő légáram képe könnyen számolható...lenne, ha nem kormányzott kerék lenne
..szal egyenesben még gyorsulhatnak valamit...ha egyáltalán ez az elképzelés nem csak innen a székből megvalósítható.. -
D@ni88
addikt
válasz
Motion_Blur #24839 üzenetére
Elég látni az első szárnyat
Az bólogat erősen a féktáv és egyenes között...
Egy kérdés felvetődött bennem, Webbernek is a flexibilis szárnyat adták?
-
MPowerPH
félisten
válasz
Motion_Blur #24831 üzenetére
Na igen. Ezt én is észrevettem. Elég korán rákapcsolják. Míg amikor pl. Alonso kicsit előbb rátolja, egyből kitör a hátulja. óriási a különbség.
Frenky89: Ezt nem értem én sem... Majd lehet fény derül erre is. Vagy nem működik megfelelően, és féltek nehogy valami bajt csináljon, vagy nem tudom. A gonosz mondatná velem, hogy nagyképűségből, így megmutatták, hogy KERS nélkül is szénné verik a többieket.(vagyis veri, mert Vettel -el egyszemélyes a csapat) Persze ez csak vicc, biztos más áll a háttérben.
-
kpal
nagyúr
válasz
Motion_Blur #24812 üzenetére
Egy helyben toporog mint tavalj.
-
#70869248
törölt tag
válasz
Motion_Blur #24812 üzenetére
a 3. szektorban mindenki sokat kapott a Red Bull-tól, pedig sztem Vettel két látott leggyorsabb körében sem vette tökéletesen a 2. időmérési pont utáni bal-jobbot (11-12).
..talán nem is lehet tökéletesen venni.
De az biztos hogy az ezek utáni két jobbot nagyon jól veszi a két Red Bull, nagyon stabil autó. -
MPowerPH
félisten
válasz
Motion_Blur #24818 üzenetére
Igen, én is ezt láttam. Alonso ideje is elég biztató volt a 2. szektorig. De az utcsóban kapott 1.0s-et, ha jól emléxem. Nah, ez a nem normális. Pl. jön Malaysia, majd Törökország. Ott nem látok esélyt arra, hogy valaki is a közelükbe ér.
b-type: Lehet pont Vettel vette jól, és ott a titok.
-
#95904256
törölt tag
válasz
Motion_Blur #24805 üzenetére
A többieknek még mindig nem sikerült ellesni a trükköt?
-
dokar
addikt
válasz
Motion_Blur #24805 üzenetére
nahát-nahát
Red Bull gives you - flexible - wings
-
MPowerPH
félisten
válasz
Motion_Blur #24805 üzenetére
Hehe.
-
MPowerPH
félisten
válasz
Motion_Blur #24773 üzenetére
Hiába altattak, az RBR -től ők is nagyon kikaptak.
Gond volt náluk, és rövid idő alatt a 2s-es hátrányból lett 0.6s. Az a szomorú, hogy ez jelenleg a második helyre is elég volt. Normálisan azt gondolná az ember, hogy ez elég a 10-be jutáshoz. Legalábbis az lenne a szép.
Ez az év Schumi csúcs szezonjaira fog hasonlítani. Lehet év közepére meglesz a VB cím, ha most nem baltázzák el, úgy mint tavaly.
b-type: Igen, arra gondoltam. És csak 0.1s-el kapott ki magától. Ha tényleg nem használta, akkor az a kör jobb is hogy nem lett 100% -os.
Még nagyobb alázás lett volna...
-
MPowerPH
félisten
válasz
Motion_Blur #24748 üzenetére
Áh, ez rosszabb mint amire számítani lehetett.
Igazából nem tudom, de Vettel az utcsó körében nem használta a kers -t? Az RBR Vettel -el verhetetlen, legalábbis IM-en biztos. Nem tudom mit sírnak az egyenesek miatt. Webber szánalom, nem tudom mit akar. Ugyan azzal az autóval nem tud produkálni.
A Meki nagy meglepetés, nem vicceltek amikor fejlődésről beszéltek. Nem is értem, hogy ezt hogy sikerült összehozni. Bár Button elég vérszegény, Hamilton kitaposta a belét.A Ferrari meg számomra hatalmas csalódás. Annyi teszt km után, ilyen eredmények után ilyen lassú autót készíteni?! Nem is értem mit akarnak, és mire gondoltak. Lehetett látni, hogy Alonso szenved az autóval. A Meki egy pár napos konstrukcióval sokkal gyorsabb. És itt térnék ki Massa -ra... Remélem idén meg sem fordul a vezetők fejében, hogy beengedjék Alonso elé. Béna, lassú...nincs is jelző rá. Pont ugyanakkora égés, mint amit Webber művelt.
D.Orion: Nem igaz. Minél jobban tapad, annál kevesebbet csúszkál. Tehát jobban kíméli a gumit.
Thom!: Ezt honnan szedted?
-
AMD Power
titán
válasz
Motion_Blur #24757 üzenetére
Webber-rel mi volt?
-
Xirtam
veterán
válasz
Motion_Blur #24748 üzenetére
Én is pont azt néztem. Féktávon is mintha sínen menne. . . csodás. Év eleje megint arról fog szólni, hogy próbálják befogni az idióta konzervgyárosokat!
-
Overlocker
veterán
válasz
Motion_Blur #24748 üzenetére
Valamit tudnak, nézd csak meg az X1-et
-
Gyuri27
félisten
válasz
Motion_Blur #24679 üzenetére
Kimi még józanul is gyorsabb mint NH.
-
Sanya595
senior tag
válasz
Motion_Blur #24679 üzenetére
Hát ez az.......ezt elérheték volna Bruno-val is.
-
qfm
őstag
válasz
Motion_Blur #24672 üzenetére
Megnéztem egy streamet, és valóban, le van vágva a fél kép kb.
-
Pá
addikt
válasz
Motion_Blur #24648 üzenetére
Nekem most valamiért nem megy a link, pedig tegnap tök jó volt...
-
mrlujoak
veterán
válasz
Motion_Blur #24648 üzenetére
Gyors vagy, köszönöm! -
kpal
nagyúr
válasz
Motion_Blur #24645 üzenetére
Jó lenen látni ha dobogós lenne az F1-ben.
-
kpal
nagyúr
válasz
Motion_Blur #24641 üzenetére
Remélem nem jut Baumgartner sorsára .
Remélem holnap beindul a Red Bull rejtett tartaléka.
-
shteer
titán
válasz
Motion_Blur #24641 üzenetére
beindult a Favaro-gépezet!
-
cyberkind
félisten
válasz
Motion_Blur #24617 üzenetére
Valahol gyakorolni kell a holnap reggelre !
-
Pá
addikt
válasz
Motion_Blur #24604 üzenetére
Nincs alapja. Tegnap volt a zindexen is, csak pár német újságíró unatkozott és a Hungaroringre rásűrítette Bernike elborult ötleteit az elmúlt évekből, plusz megtoldották még 1-2 általuk viccesnek gondolt baromsággal.
-
Oliverda
titán
válasz
Motion_Blur #24598 üzenetére
Még a kettő is jobb mint a tavalyi traktorgumis vicc.
-
Nowhereman
őstag
válasz
Motion_Blur #24565 üzenetére
Nos, ebben az egészben az a kaotikus, hogy az edzésen a versenyre optimálisnál sokkal meredekebb szárnyakkal lehet a leggyorsabb kört összehozni - mivel a meredek szárnyal jó a kanyarsebesség, az egyenesben meg el lehet tüntetni a szárnyat egy gombbal. Azaz valaki simán behozhat egy pole-t, egy garantáltan bukás beállítással. A legkeményebb, hogy a sereghatókat a meredek szárnyállásos időmérősdire a sereghajtókat rászoríthatja a 107% szabály kényszere, hogy aztán még önmagukhoz képest is másodpercekkel lassabban körözzenek a versenyen.
köszönjük szabályalkotók! -
Oliverda
titán
válasz
Motion_Blur #24538 üzenetére
Azért a mozgatható hátsószárny nagyban hozzájárult szerintem. A verseny érdekesebb lesz ebből a szempontból is.
-
eXodus
őstag
válasz
Motion_Blur #24532 üzenetére
Ahhoz képest h azt nyilatkozta h minden szuper az új gumikkal szépen elfékezgeti magát, kicsúszik.
Bár szerintem nem lesz nagyon lassabb mint alonso. De nem fogadnék rá az biztos.
Schumacher ideje sem tetszik, rosbergével ellentétben.... De bízzunk abban h ő is trükközik csak máshogyan.Nah durr...két redbull versenyzik...(egymással....)
-
Oliverda
titán
válasz
Motion_Blur #24532 üzenetére
Na meg a HRT-t...
-
Oliverda
titán
válasz
Motion_Blur #24527 üzenetére
Szép kis lyuk lett a gumiján...
-
Pá
addikt
válasz
Motion_Blur #24520 üzenetére
Autosport live commentary szerint flow vis van a diffijükön.
fura, hogy most a nagyágyúk merészkednek ki 1-1 körre. a kis csicskák pedig bent malmoznak a boxban
némá, a mercinek is jelzőlámpás boxrendszere lett
-
Pá
addikt
válasz
Motion_Blur #24514 üzenetére
köszi, ez k.... jó
vááááááááá, de király végre F1 van
Aktív témák
Hirdetés
- SkyShowtime
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- Vigneau interaktív lokálblogja
- Milyen videókártyát?
- One mobilszolgáltatások
- M0ng00se: Hardvert áruhitelre?
- Átlépi végre az iPhone az 5000 mAh-t?
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- alza vélemények - tapasztalatok
- Végleg leállnak az Anthem szerverei
- További aktív témák...
- EliteBook 640 G11 14" FHD+ IPS Ultra 5 125U 16GB 512GB NVMe ujjlolv IR kam gar
- Csere-Beszámítás! Asus Rog Thor II 1200W 80+ Platinum tápegység! Olvass!
- Prémium! Felsőkategória! Asus Rog Strix Maximus Z790 Hero Wi-fi Alaplap!
- iPhone 11 Product RED Független 64GB
- Ritkaság! Csere-Beszámítás! Intel I9 13900KS Processzor!
- HATALMAS AKCIÓK / MICROSOFT WINDOWS 10,11 / OFFICE 16,19,21,24 / VÍRUS,VPN VÉDELEM / SZÁMLA / 0-24
- Használt Intel procik - Core 2 - Dual Core
- 124 - Lenovo Yoga Pro 7 (14IMH9) - Intel Core Ultra 9 185H, RTX 4060 (48 hónap garancia!) (ELKELT)
- Bomba ár! Dell Latitude E4300 - Intel P9400 I 3GB I 160GB I 13,3" I DP I Garancia!
- Intel X540-T2 dual-port 10GbE RJ45 hálózati vezérlő (10Gbit, 2 port, áfás számla, garancia)
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest