- 200 megapixeles zoomkamerát sem kap az S26 Ultra?
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Motorola Edge 60 és Edge 60 Pro - és a vas?
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Nem növel telepméretet a Galaxy S26 Ultra
- Hivatalosan is bemutatta a Google a Pixel 6a-t
Aktív témák
-
Xirtam
veterán
válasz
Oliverda #47584 üzenetére
De elég sokat. Mivel ehhez az új orrhoz, az autó nem egy potnját kell megváltoztatni. Az hogy nem erőltették sokáig. Az vagy azt jelenti, túl jó és azonnal a megfelelő eredményeket produkálta az autó. Vagy csiszolni kell rajta. Az már más kérdés, hogy a McLaren, csak elkezdett efelé az orr felé mozogni. Amire nem számított senki, hogy meglépik. Mivel a tempójukkal nagyon eddig sem volt baj, na most ezáltal ha még jobban gyorsulnak. . . Főleg ha igaz a pletyka amit a csapatok beszélnek. Akkor McLaren egyértelműen VB ebben az évben.
Nagyon várom a pénteket. Ha megváltozott az autó fékcsatornája akkor egyértelmű, hogy a McLaren hatalmasat alakított. MEGINT.
-
Mezcal
addikt
válasz
Oliverda #47180 üzenetére
Mondjuk Wéber Gábort, mert ő pl igaz, hogy nagy Massa verést jósolt amikor megtudta, hogy a finn a Ferrarihoz szerződik, de nem sokkal később elismerte, hogy óriásit tévedett, majd Massát az akkori mezőny legjobbai köt emlegette. Na meg aztán azt mondani, hogy Massa nem volt a legjobbak közt 2006 és 2009 között csak úgy lehet, ha kihagyjuk azokat az éveket.
-
McCartman
őstag
válasz
Oliverda #47122 üzenetére
Érdekes belegondolni , ha nincs Brawn nemhogy a Mclarennél de tán az F1ben sem lenne már jelen , az örök ígéretként elkönyvelt pilóták hosszú sorát erősítené csak.
Ehelyett felért a csúcsra , és most egy topcsapat húzóembereként jobb mint valaha.Durva milyen kis dolgokon (szerencse , jó időben , jó helyen) múlhatnak emberi sorsok.
-
Mezcal
addikt
válasz
Oliverda #47118 üzenetére
Vettel jól védekezett, és a finn elkoptatta a gumijait annyira, hogy ne tudjon több támadást intézni. Összeségében sokkal gyorsabbak voltak a Lotusok, és erre a futamra jobb csomagot pakoltak össze. A finn rontotta el az előzést, az autója képes lett volna rá. Nem tudom, hogy hogy láttad azt, hogy a Red Bull gyorsabb volt. 2005 Imola is a gumikról szólt, de minden más különbözött.
-
DemonDani
addikt
válasz
Oliverda #46991 üzenetére
Ezen a hétvégén sem volt az.
A Lotus volt a legjobb autó. Más kérdés hogy Vettel ki tudta védeni épp hogy a Kimi féle nem kis nyomást, de Webber sehol nem volt már a végére és úgy mentek el mellette korábban a Lotusok mintha ott se lenne. Meg mindenki más mellett is Vettelt kivéve
-
-
giigz
veterán
válasz
Oliverda #46959 üzenetére
Igen, hasonló... Az a különbség, hogy Schumacher hagyott egy autó távolságot, Rosberg pedig már maga is pályán kívülre került, az elmúlt évek során én ilyet nem láttam, de szerintem az előtt sem.
Tudtok olyat mutatni az elmúlt 10 évből, amikor úgy lett letolva egy autó, hogy a letoló is már a pályán kívül volt?
Én nem tudom, hogy itt most mi a kérdés ezen, vegyék el Rosbergtől a kínai győzelmet, és adják oda Schuminak.
-
-
!Overdose!
őstag
-
!Overdose!
őstag
válasz
Oliverda #45512 üzenetére
"Teljesítményben és fogyasztásban is a kevés henger + turbó + KERS/TERS a jövő."
Annyival egészíteném ki, hogy a kis, feltöltött motorok valójában részterhelésen fogyasztanak érdemben kevesebbet a hasonló teljesítményű, de nagyobb szívókkal szemben. Ennek az utcán van igazán jelentősége, ahol egy szűk, alacsony fordulatszám-tartományban használod az autót. Versenykörülmények között a kis lökettérfogatú turbok keményen tudnak fogyasztani.
Létezik már valami tanulmány a várható fogyasztással kapcsolatban? Szerintem nem fognak kevesebbet fogyasztani az új 1.6T-k.
-
-
-
mokus1
addikt
válasz
Oliverda #45457 üzenetére
Igen ez igaz, de néha rossz látni hogy pár éve gyorsabbak voltak és most már nem tudnak pályacsúcsot döntögetni ami mind a pilótának nem rossz és a nézőnek sem.( Milyen más lenne a 100as sprint is ha mostantól romlana a teljesítmény és kicsúsznának 10mp-n kívülre)
Számomra picit lélek romboló ha oda állítanád a 2004-es Ferrari-t ami majd 8 éves technika és leveri a mai Ferrarit.Persze borzasztó erősek, stabilak és a toppon vannak aeroba.Azért egy V10-es 1000 lóerő körüli gép hangja látványa maga a tudat hogy mit művelnek velük a pályán számomra megérte hogy kimenjek a magyar GP-re.Mára már nem biztos hogy kifizetném a jegy árát mert hiányzik. -
mokus1
addikt
válasz
Oliverda #45453 üzenetére
Azért mert akkor nem én nem néztem, és én hozzászoktam ehhez a v10-v12 viszonylag nagy köbcentis gépekhez, aminek a hangjától úgy éreztem ez most szétszedi az aszfaltot.Viszont már ez a v8-as is jóval szelídebbnek tűnik annál sajnos és szerettem azt hallgatni tegnap linkelték a v10 BMW motort hát az fantasztikus volt.
Nekem ez a forma1 hogy mindenben a csúcs, teljesítmény, pilóták, csapatok, és a hang is idetartozik. -
Motion_Blur
félisten
válasz
Oliverda #45350 üzenetére
Sajna nem találtam. Viszont ha jobban belegondolok ezek az adatok se teljesen a DRS hatékonyságát mutatják, mert lehet hogy pl az RB aktív DRS-el hamarabb eléri a végsebességét mint mondjuk a Lotus és limiteren van. Meg mondjuk ha egy ilyen táblázatot megnézünk Monzában akkor ott meg nincs is különbség mert úgy van beállítva az autó hogy DRS nélkül is szabályozzon az egyenes végére. DRS-el meg leszabályoz a kétharmadánál. Vagy mondjuk a felénél, ahogy tavaly Vettel pole körében.
Szerintem ilyen téren semmi nem változott tavalyhoz képest. Annyi hogy a RB már nem tud hozni a gyors kanyarokban, tehát felesleges a feladott top speed.
-
Zso2
őstag
válasz
Oliverda #45096 üzenetére
Nincs igazad,ellenben Gyulával.., én neki adok igazat.Ez már mindenhol így csinálják, megkerűlve lapátra rakják az embert,mert van egy ember(Mezei,aki még hozzáteszem nagyon szarúl csinálja a dolgát, mintha nem is tudná mi történik a pályán) aki benyalta magát. Gyula sokkal jobban beleélte magát a közvetítésekbe,(Laciról meg ne is beszéljünk
) ,nem volt ennyire száraz,mint Mezei.
-
raczger
őstag
válasz
Oliverda #45216 üzenetére
Ha jól emlékszem, azért volt olyan ideges Schumi, mert Coulthardnak nem volt felkapcsolva a hátsó villogója (vagy tönkrement) és ezért nem is nagyon látta, hogy picit belassult, mikor el akarta engedni. Videót megnézve valóban nem láttam, hogy égett volna neki az ütközés előtt a hátsó lámpája.
-
Pá
addikt
válasz
Oliverda #45216 üzenetére
Azért ez a cikk sem teljesen pontos, legalábbis a nem emelte le a lábát a gázról rész félrevezető lehet.
szerk: Coulthard szavai 5 évvel később: "The reality is that I lifted to let him pass me, but I lifted in heavy spray on the racing line. You should never do that. I would never do that now."
-
badd
tag
válasz
Oliverda #45188 üzenetére
Jajj, de fel lett fújva ez az ügy. Eddig is volt mutogatás, és ezután is lesz. Persze, nem volt szép, meg kell dorgálni érte, de aztán lépjenek mát ezen túl. Ezzel akarják kitölteni a három hét szünetet? A végén még majd az lesz, hogy idén tőlük láthatjuk majd ugyanazt mint tavaly Massa és Hamilton közt, csak kicsit komikusabban a lekörözések alkalmával...
-
badd
tag
válasz
Oliverda #45140 üzenetére
és ezzel hogy le"síró babázta", ezzel kicsit ellentmond magának, mert akkor ilyet szintén nem mond egy hivatásos versenyző. igaza van, de ha már ezt felhozza, akkor fogalmazhatott volna szebben is.
Am meg nem kell igazolás neki, de azért mégis csak azért van az F1-ben, mert van pénze. Meglepő módon ott van a Force India, és mégsem őt versenyeztetik indiaiként...
-
Pompi
nagyúr
-
-
giigz
veterán
válasz
Oliverda #44234 üzenetére
Schumacher és Vettel között 14 km/h az nem gyenge!
A Merci miért ennyire a végsebességre koncentrál? Tavaly ez már nagyon nem jött be, kanyarokban letolták őket... Ha egy kicsit jobban a tapadásra állítanák be a kocsit, az nem gyorsabb köridőt eredményezne? Vagy nem tudom már ezt az egészet, csak furcsán nagy a végsebesség, a kanyarokban meg semmi tapadás...
-
OTee
aktív tag
válasz
Oliverda #44013 üzenetére
Bocsánat, engem még úgy tanítottak, hogy amit olvasok, azt kell érteni!
A sorok közti olvasás már nem az én korosztályom találmánya, néha már nekem is gondot okoz, hogy ne azt értsem amit olvasok, hanem amit az író a sorok közé gondolt.
Nem jó irány ez, akárcsak az F1-béli történések.
"Én még őszinte ember voltam ..." vagyok, nem szeretem a mostani állapotokat GLOBÁLISAN!OTee
-
OTee
aktív tag
válasz
Oliverda #43921 üzenetére
És azt veszed 1 szál dróttal?
Az analóg teljesítményt folyamatosan csökkentik szépen suttyomban, a digiten most emeltek kicsit, mert sok volt a reklamáció. A drót elmélet megbukott. Ez max az adók, átjátszók környékén, illetve a magas ( > 10 emeletes) házak adók, átjátszók felé eső oldalán működhet.
SZVSZ!OTee
Aktív témák
Hirdetés
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Kínai és egyéb olcsó órák topikja
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vélemény: nem úgy tűnik, de Lip-Bu Tan most menti meg az Intelt
- Milyen TV-t vegyek?
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Mobilinternet
- Linux kezdőknek
- PlayStation 5
- Samsung LCD és LED TV-k
- További aktív témák...
- Dell Latitude 7410 Strapabíró Ütésálló Profi Ultrabook Laptop 14" -80% i7-10610U 16/512 FHD IPS MATT
- Eladó Lian Li O11D MINI-X gépház
- Lenovo ThinkPad P17 Tervező Vágó Laptop -50% 17,3" i7-10750H 32/512 QUADRO T1000 4GB
- FSP DAGGER PRO ATX3.0(PCIe5.0) 850W Sfx tápegység
- Eladó PNY GeForce RTX 4070 Ti SUPER 16GB OC XLR8
- Azonnali készpénzes Sony Playstation 5 lemezes és digitális felvásárlás személyesen/csomagküldéssel
- Nike Airmax 720 43-as sneaker eladó
- Olcsó laptop! Lenovo Ideapad R3 3250U / 8GB RAM / 128Gb SSD!
- Csere-Beszámítás! RTX Számítógép játékra! I7 6700 / RTX 2060 6GB / 32GB DDR4 / 250SSD+500HDD
- Azonnali készpénzes Microsoft XBOX Series S és Series X felvásárlás személyesen/csomagküldéssel
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest