- Mobil flották
- Megjelent a Poco F7, eurós ára is van már
- Feljutott a G96 a Moto széria csúcsára
- Változó design, tekerhető lünetta: megjött a Galaxy Watch8 és a Classic
- Samsung Galaxy Fit 3 - keveset, de jól
- Vékonyabb lett, jobb kamerát kapott, de az akku maradt a régi: itt a Fold7
- Honor Magic V3 - mágikus realizmus
- Yettel topik
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
Aktív témák
-
LOTR
addikt
válasz
AMD Power #30297 üzenetére
úgy emlékszem nem csak Hamiltonnak volt(ak) 0 pontos versenyei, tehát annyiból ha Massa nem nulláz annyit (tavaly is és most is), ha Kimi nem nulláz annyit (idén), akkor messze nem ez lenne a jelenlegi állás, de mivel ez nem feltételes mód, hanem tények vannak, így ez a helyzet ami
-
bajuszati
tag
válasz
AMD Power #30297 üzenetére
a körülmények...a körülmények...lehet megismétlődik az előny elbukás?
sosem lehet tudni...de remélem nem műszaki okok miatt dől el a vb cím, és nem valamelyik kamikaze akció lesz a sorsdöntő...
Fair meccs Massa Hami között.ebben gondolom sokan kiegyeznek
Különben egyik sem érdemli meg az idei teljesítmény alapján..... -
hunnylander
őstag
válasz
AMD Power #30182 üzenetére
Nem kell aggodni, csak fuszerezik a showmusort, csinaljak a cirkuszt, szo szerint.
De mar ismerhetjuk a forgatokonyvet, Bernie megsugta.
-
dokar
addikt
válasz
AMD Power #29868 üzenetére
"Hamilton higgadtan készült a hétvégi versenyre, folyamatosan azt hangoztatta, hogy óvatos lesz, és nem bocsátkozik kockázatos manőverekbe"
Ennek ellenére a brit pilóta már az első kanyarban hihetetlen agresszivitásáról tett tanúbizonyságot Fujiban, ahol kis híján mindkét Ferrarit kilökte
wow, milyen hiteles gyerek ez hami
-
Salak
aktív tag
válasz
AMD Power #29601 üzenetére
Azt én jogosnak tartom, mert nagyon későn fékezett és többeknek kellett lassitaniuk/szélesebben fordulniuk mint alapesetben. Lewis is elismerte, hogy hibázott. Én csak azt sérelmezem, hogy Massa nem ismerte el a hibáját, amikor megpörgette Hamiltont, pedig az legalább akkora hiba volt, mint a brité a rajtnál, sőt, az én értékrendemben nagyobb is, mert konkrétan nekiment és ezzel gyakorlatilag végett vetet a versenyének. Tehát szerintem bőven örülhet, hogy csak ugyanazt a büntetést kapta mint Hamilton. A Boudais eset viszont tényleg rejtély számomra, mégis hova ment volna a francia a boxból kijövet? Maradt a belső íven, Massa meg egyszerűen elnézte és nem fért be elé a külső ívről. Versenybalasetnek esetleg lehet nevezni, (senkit sem büntetnek meg) de azt is kis jóindulattal. De hogy Bourdais kap büntetést, az magas nekem.
Mindezek után pedig egy ilyan nyilatkozat: [link] picit erősnek érzem.. -
m3tr0
őstag
válasz
AMD Power #29601 üzenetére
Nem mondanám viccesnek,mert ha jobban belegondoltok veszélyes szitu volt és komoly baleset is lehetett volna belőle...
De ez nem számít ha egy másik csapatból csinál valaki hasonló manővert...mert hát...ki van ez találva.Sőt még azt büntetik meg aki ott ment ahol kellett mennie...csak egy Piros autó előtt tette ezt...amit nem szabad
EZ A VICC!
-
Motion_Blur
félisten
-
Shabranigdo
tag
válasz
AMD Power #29161 üzenetére
egy komment a hírnél:
"A szabály konkrétan azért marhaság mert lehet vele ugyanugy
csalni. Ha valaki nem lassítja le magát nyom egy durva kört míg a
többiek 40-50 másodperccel lassabban mennek, majd kiintik egy
10mp stop&go-ra akkor is röhög a markába mert nyert 10-20
másodpercet. Aztán már mindenki nyomni fogja, és mindenkit
megbüntetnek."
és teljesen igaz, főleg, hogy nem is stop&go-ról ír a hír, hanem áthajtásos büntetésről -
-
PazsitZ
addikt
válasz
AMD Power #28655 üzenetére
Red Bull nyilatkozat alapján Webber akár a 2. is lehetett volna
De persze a váltó...
“It’s cost us a fantastic result today,” said a bitterly disappointed Webber afterwards, “I had good pace in the second stint and I was actually going six laps longer than Fernando in that stint. It would have been nice to have been up there sharing the podium with him. I’ve never stopped with a gearbox problem with this car and what a time for it to happen.” -
-
proof88
addikt
válasz
AMD Power #27945 üzenetére
Igen, szimulátorból is átjött, hogy elég megterhelő a pálya. Ha valahol nem úgy rakod a kocsit, ahogy kéne, akkor vesztettél is századokat, esetleg tizedet. Mondtam is, hogy az 1. edzés alatt mutatott top speeds @ turn 5 adatok elég érdekesek voltak, abból a szempontból, hogy ki mennyivel haladt ott át. Pedig az a kanyar szerintem nagy koncentrációt igényel, hogy pontosan menj át a kocsival. Ha nem vagy elég ügyes, már megvan egy rosszabb köridő, és ezt máshol nem igazán tudod feljavítani, mert nagyon fontos, hogy a pálya kritikus részein precíz legyél. Ez a kanyar is egy kritikus rész.
A puklisra meg, pl Massánál lehetett látni nagyon 1. edzésen, hogy a célegyenesben hányszor szóródtak a szikrák a kocsi aljánál. Nem tudom, hogy ez mennyire okoz sérülést, de sebesség szempontjából sem mindegy, tehát gondolom a magasságon kell változtatni felfele, ami rosszabb.Motion: Kimi nagyon komolyan odarakta magát az 1. edzésen. Szerintem csak a tankolt balanszot gyakorolgatta a 2. edzésen. Nem tudom, láttad-e, de tényleg jót ment, és emlékeim szerint a best lapje is jobb lett volna, ha a célegyenesre ráfordítóban nem csúszik meg (vagy ott tartotta fel valaki, már nem emlékszem?).
Trullinál iszonyatosan nagyra tágult szemekkel néztem a monitort, hogy meri ezt megcsinálni, de ilyenkor arra gondolok, hogy talán rászóltak a fülére, hogy most gyere, nem jön senki. Meg hogy ő öreg róka és biztos lehet. De a szabály az szabály. Menetiránnyal szemben és átlépve a fehér vonalat ment a boxutcába, ehh.
mod: szóval én most nagyon bízok Kimiben, 2 okból. Az egyik az, hogy meleg a pálya, valószínűleg kedvezőbb lesz a Ferrarinak ez a körülmény. A másik az, hogy Kimi elmondása szerint estefelé aktívabb, tehát remélhetőleg most nem fog elaludni a volánnál.
-
PazsitZ
addikt
válasz
AMD Power #27700 üzenetére
Ha ennyi ideig húzták a dolgot, most már mást nagyon nem tehetnek.
Ha meg megadnák ott a pontokat és tegyük fel most sorolnák hátra szingapurban az nem lenne előnyös.(#27696) enzodasilva:Mi alapján feltételezi Hamilton ügyvédje, hogy ha Kimit nem a sikánban előzi meg Hamilton, akkor majd itt meg ott.
jogos, hogy nem tudhatjuk mi lett volna, ha..., de előbb-utóbb megelőzte volna, ebben biztos vagyok. Csak ott ezzel a megoldással nem volt szerencsés. -
[CS]Blade2
addikt
válasz
AMD Power #27656 üzenetére
60kW ami durván 81-82 LE -t jelent, ugyanis ennyi lesz a limit. Ez elvileg körönként 0.300 sec-et jelentene, viszont 30Kg a cucc, ami néhány csapatnál nem igen tesz jót alapesetben az balansznak.
A 82 LE jelent kb 0.300 sec-et, akkor nem nehéz kiszámolni, hogy a renyo kb 0,100 sec -el van elmaradva a motor miatt.
0.300 sec-et lehet javulni egy jó futóművel is, még időben és pénzben sincs nagy különbség, viszont megmarad a 30Kg a súlyelosztásra.
Ezért én nem várok meglepetést jövőre. Biztosra veszem, hogy ettől pl egy Honda nem lesz élcsapat -
hunnylander
őstag
válasz
AMD Power #27564 üzenetére
Ha mar ennyire idezgetunk FP-tol: Az önmagukat adó versenyzőkkel mindannyian jobban járunk. Cserébe csak annyit kell tennünk, hogy nem forgatjuk ki minden szavukat, és nem kötünk bele mindenbe, amibe tudunk. Nem olyan nagy ár ez. Fogást úgyis bármin lehet találni; kötözködni nem nehéz.
Melyik nyilatkozatra gondolsz? Arra, amelyikben Kimi woodeye-nak nevezte Lewist?
Tulajdonkeppen mit varunk akkor toluk? FP azt, hogy legyenek onmaguk es mi pedig ne forgassuk ki a szavaikat es ne kossunk belejuk. Kimi es Lewis veszekedtek vagy osszeverekedtek nehany csipos megjegyzes utan? Nem, akkor a szurkoloik miert tennek?
Sem Kimi sem Lewis nem allt messze a valosagtol a megjegyzeseikkel. Lewis gyakran kimondja azt amit gondol, kerteles nelkul, ha tetszik masoknak ha nem. Ne valtozzon meg es merje megmondani, amit erez es gondol. Felolem az antiszurkoloi meg is pukkadhatnak mergukben, de en akceptalom a stilusat. Arrol nem is beszelve, hogy meg csak nem is fullentett, es bizonyitja az allitasait.
-
JJános
addikt
válasz
AMD Power #27332 üzenetére
Nagyon tetszik a kép. Vettel akár a fia úgy áll mellette, előtte. Viccet félretéve, már év eleje óta drukkolok ennek a gyereknek. Mit irok? Dehogy gyerek.
Sumi régóta figyelemmel kíséri a "fiú" pályafutását, és tudom, hogy sokra is tartja.
Palikék ma nem győztek csodálkozni milyen jól versenyzett. És én is nem győztem csodálkozni.
Minden dícséretet, és egy jobb autót is megérdemel. A BMW helyében nem haboznák elvinni őt. -
PazsitZ
addikt
válasz
AMD Power #27202 üzenetére
Én többre értékelem ezt, mint Hami nemtudomhány dobogóját.
De én nem értek hozzá
"Webber beszürkült."
Az RB-nél mintha kb. 5 futam óta semmit nem csináltak volna az autóval.
Amúgy a 2. leggyorsabb kört futotta meg és megint a boxtaktikával dobtak el jópár poziciót.
Van pénz ott kereshetnének végre valakit, aki 2nél tovább tud számolni. -
hoffman_
nagyúr
válasz
AMD Power #27202 üzenetére
Én a hibáival együtt bírom Hamiltont nagyon
Néha megorrolok rá csúnyán, mikor helyben hagyja Raikönnen-t lásd a mostani előzését. Nameg az előző futam utolsó köreit....
De szó mi szó, Hamilton nagyon arc
szerk.:
ÁÁ, úgy volt jó ez a futam, ahogy volt. Az a baj velem, hogy akármennyire is Kimi és a Ferrari a kedvencem, teljesen pártatlan vagyok. Imádom Rosberget, Hamiltont, Kovalainent, meg mindnekit. Imádom a Forma 1-et
És nagyon fáj a szívem, hogy Coulthard elmegy
Aktív témák
Hirdetés
- Bomba ár! HP ProBook 450 G10 - i5-1335U I 16GB I 256SSD I 15,6" FHD I Cam I W11 I Garancia!
- REFURBISHED - HP USB-C Universal Dock G1 docking station (DisplayLink)
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad P50 - i7-HQ I 16GB I 256SSD I Nvidia I 15,6" FHD I Cam I W10 I Gari!
- Apple iPhone SE 2020 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 7600X 32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest