- iPhone topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- A GT 7 kap először Android 16-ot
- Szívós, szép és kitartó az új OnePlus óra
- Google Pixel 8a - kis telefon kis késéssel
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Íme az új Android Auto!
- Samsung Galaxy S20 és S20+ duplateszt
Aktív témák
-
wildrain
addikt
válasz
PazsitZ #33424 üzenetére
Hát ez nem egészen így van. Szerintem a szabályzatban az sincs leírva, hogy kell lennie motornak az autóban, de ha valaki anélkül akar indulni, megteheti (csak a flinstone-os módszerrel kicsit nehéz győzni
). Minimum súly van megszabva, és kész.
Észrevette valaki, hogy ezen a videón, amikor a két versenyző leveszi a leplet a verdáról, Massa olyan rajongással simogatja meg a bal első slicket, mint amikor egy gyerek karácsonyra megkapja az új biciklijét?
-
Motion_Blur
félisten
válasz
PazsitZ #33332 üzenetére
"boxutcában ők nyújtották a legjobb teljesítményt"
Erre gondolhatott
-
copin
őstag
válasz
PazsitZ #33254 üzenetére
Bármikor kiszállhatnak. Az lenne a legjobb, ha csak motor szállítóként maradnak bent. Az új csapat (vagyis a Honda) pedig lehet hogy Aston Martin néven fut majd.
@venember83 Az hogy mennyit keres, az a menedzser dolga. Szóval nem csak a csapattól kell várni a bevételt, hanem egyéni szerződésektől is, ami minden komolyabb sportolóra vonatkozik. Mivel válság lesz (vagy van), ezért a szponzorokat kell elsősorban meggyőzni, nem a gyártót. Ők hozzák ki a legjobbat abból ami van.
jó, közhelyes volt, de valahogy meg kell közelíteni a témát
-
hunnylander
őstag
válasz
PazsitZ #33254 üzenetére
Nem szivesen skatulyaznam be magam egyetlen zenei stilusba se. Az akusztikus hangszerek hasznalata ellenere a zenem egyertelmuen az elektronikus kategoriaba sorolando. Bar a peldaim nem ilyenek, mert korabbi es/vagy kotetlenebb demo- es 'tanulo' munkak, de jelenleg leginkabb/legkomolyabban progressive/melodic trance stilusban alkotok.
-
adman
tag
válasz
PazsitZ #33041 üzenetére
Azaz nem 7 seccel lesz gyorsabb, hanem 7 secig lesz + kb.80LE meghajtás.
igazad van, nekem az alul lévő "6,67 mp-t hoz körönként"-en akadt meg a szemem, de ez tuti elírás.kíváncsi vagyok ez a szerkezet meddig bírja, de sztem lehet h versenyenként cserélni kell a kopás miatt
-
Pá
addikt
válasz
PazsitZ #32771 üzenetére
Az a matrica a Ferrarin azt jelenti, hogy már benne volt a KERS? Mert én úgy tudtam, hogy csak a helye van meg és ballasztsúlyokkal helyettesítették.
Egyébként azt tudja valaki, hogy a végleges megodás is így fog kinézni? Tehát asszimetrikus lesz a Ferrari jövőre, vagy a végleges kocsin már nem ilyen lesz? Ha utóbbi, akkor viszont mi értelme így tesztelni, asszimetrikusan? Ha viszont az előbb, akkor az milyen hatással lehet a kocsi balanszára, viselkedésére? Egyáltalán, lesz a Ferrariban kers jövőre?
-
Motion_Blur
félisten
-
Oliverda
titán
-
-
hunnylander
őstag
válasz
PazsitZ #32414 üzenetére
számomra többet ér Vettel tejesítménye, mint Hamiltoné, akkor is ha ha ilyen-olyan statisztikákra hivatkoztok.
Szamomra meg nem, mert meg negyedannyit se tett le az 'aszfaltra'. Sem az F1-ben, sem azelott. De megsem szoktam fikazni, es meg elcelodni sem szoktam vele ilyen egbol leszallos hulyesegekkel, mint egyesek, pedig Vettel is hypeolva van rendesen. Tet nelkul, csikokent konnyu nyomulni, Lewis is igy csinalta 07 nagyreszeben, nade amikor majd jonnek a mazsas sulyok es felelossegek, elvarasok, majd csak akkor erhet klasszissa.
Egyebkent ki kerte toled, hogy szeressed? Azt csak te tudod miert, de rolad leri, hogy ruhelled, mert mindig megragadod a lehetosegeket a vele kapcsolatos hulye megjegyzesekre.
-
Oliverda
titán
válasz
PazsitZ #32414 üzenetére
"Továbbá ugyanúgy, számomra többet ér Vettel tejesítménye, mint Hamiltoné, akkor is ha ha ilyen-olyan statisztikákra hivatkoztok."
Na majd jövőre ha "kivégzi" Webber-t akkor más lesz az álláspont.
Amúgy meg nem értem hogy miért nem lehet kerekperec kijelenteni hogy neked azért ér többet Vettel teljesítménye mert rühelled Hamilton-t. Ezzel másoknak megspórolnál némi billentyűzet koptatást.
-
JJános
addikt
válasz
PazsitZ #30028 üzenetére
Így van, egyetértek. És a Hami, Massa párharc is teljesen egyértelmű.
Hami látta, hogy Massa elfékezte magát, és simán be fog férni, ment is, és többet nem látott az esetből. Massa pedig miután kicsúszott kicsit, jött vissza egyenest Haminak, és mindent tudott, és látott premier plánba! És eszébe nem jutott, hogy ezt másként kellene csinálni, egy pillanatra is! A szándékosság innentől nem fikció, hanem kézenfekvő bizonyíték van rá.
És ez az, ami nagyon uncsi. Ezért kapott egy áthajtásost, Bourdaisért meg egy pontot. Megérte neki. Hami versenyét tönkrevágta, Bourdais pontjait is, ő viszont nagyon jól jött ki a dolgokból.
-
hunnylander
őstag
válasz
PazsitZ #30016 üzenetére
Ha melyenszanto 'szakmai' hszekbe kezdek, az a baj. Ha rovid, frappans vicceket irok egy-ket sorban, az a baj.
Akkor mit szeretnel pl. te? Milyen hsz-eket dijaznal tolem? Olyanokat ami egy az egyben a te szajizednek valo es teljesen a te velemenyed? Na az nem fog sikerulni, ha beleszakadnek se.
A poziciovisszavetel magyarazatat meg meg meg se koszonted, pedig teged erdekelt es te vartad ra a valaszt tolem, nem emlekszel?
-
hunnylander
őstag
válasz
PazsitZ #29973 üzenetére
Pedig a tieddel ellentetben (amire valaszolok) nem egy egysoros szemelyeskedo kritika ervek nelkul.
Igy konnyu ellavirozni homokbadugott fejjel, ha mas erveit el se merjuk olvasni, mert felunk, hogy talan lesz is benne valami mondanivalo, amire nem lesz ellenervunk vagy nem tudjuk megcafolni.
En megadom mindenkinek azt a tiszteletet, hogy elolvasom a hsz-eit. Figyeltelek, lepten-nyomon teszel valami megjegyzest ram ('na hunny ezt majd, hogy magyarazza ki', 'merre van a szakerton' 'csoda, hogy meg valaki belekezd olvasi').
Amit a futam utan is felvetette egy ilyen szemelyeskedo szurkalssal, arra is megvolt a logikus valasz; 'miert vette vissza a koret Alonsotol. A valasz a befuto szabalyaiban keresendo. Ha Alo utan fut be lekorozottkent az akkori poziciojat kapja meg Alo utso koreben, game over, mig ha visszaveszi es versenyben maradhat plusz egy kort akkor meg elobbre kerulhet pl. ha az elott lehok (az Alo elott levo lekorozetlenek kicsusznak, osszetornek es utolerhetove es leelozhetove valnak pl egy lassitast okzo baleset vagy egyeb esemeny miatt. Es utolag is buntethetnek lasd Bourdais, ezert minden kis elorelepes, idotavcsokkentes fontos lehet. a cim mulhat azon. Raadasul mar Alo korok ota visszafogta a sporolos tempojaval.)
-
hunnylander
őstag
válasz
PazsitZ #29888 üzenetére
Meg 5 ponttal vezet a bajnoksagban, akarmennyire uldozik es toljak rivalisa szekeret es ajandekozzak neki a pontokat.
Erdekes, ha a stewardok nem kotnek bele (Massa s[z]aranak eltakaritasa celjabol) egy szokvanyos elsokanyaros tortenes miatt, egy szimpla elozesi probalkozas miatt, akkor most csak lesajnalva lenne, hogy Massa tonkretette a versenyet.
De koszonheroen a stewardok gyalazatos Ferraritolasanak, lehet Lewist is osztani, pedig csak tette a dolgat, versenyezni probalt, ugy ahogy en azt a leginkabb kedvelem tole.
Massa megtorlast erdemel, es torkig vagyok mar azzal is, ahogyan tonkreteszik ezt az idenyt papiron, aljas erdekekbol. Mar vilagosak a jatekszabalyok! Lewisnak is leeshetne vegre, es nem kellene johiszemuseget varnia az FIA-tol. Orulnek neki, ha azt a megoldast valasztana, ami melto revans es eredmenyre vezet.
Meg mielott publikalva lett volna, ez volt es marad is a velemenyem a hetvegerol, es Lewis bunteteserol. (Lewis, at the first corner, was racing – that's what you are meant to do and he was penalised for that... He braked very late, locked up a bit, they ran wide, others got through. It was a fairly normal racing incident but unfortunately he was penalised.)
Remelem bajnok lesz minden uldozes ellenere, es annak is nagyon orulnek, ha egy sennas huzassal mutatna fityiszt es zsebelne be a cimet. Egyszeruen az ellenfelei (Massa, az FIA es egyebek...) ezt erdemlik! Mar kiderultek, mik a jatekszabalyok es mire megy ki a piszkos jatek. Vedd fel a fegyvereiket Lewis, es forditsd ellenuk!
-
#70869248
törölt tag
válasz
PazsitZ #29872 üzenetére
Nem bántom, mert sztem a pozícióját védte...bántani akkor bántanám, ha Massa áthúzódott volna a másik oldalára és ott is kiszorítja...hisz az már 'cikázás' lenne.
Jelen pillanatban Massa volt az aki el nem vette volna a lábát a gázról függetlenül hogy esetleg valki kijön a pit-ből vagy sem.....nem volt rá nagy esély 4 körrel a vége előtt, de azért ha valmiért mégis akkor szép nagy baleset lett volna belöle.
De ezzel sincs nagy bajom, én alapvetően széles sávban elfogadom a versenyhelyzeteket, csak azért hoztam fel mert ha ez történt volna, ha az történt volna akkor Hamilton tömegkarambolt okoz....a ha esélye máshol is fent áll...mint a példaként említett Webber-Massa esetnél is.
De több szót nem is ér a dolog -
prmcsk
addikt
válasz
PazsitZ #29872 üzenetére
Ha valaki talál videót a Massa bourdais esetről más szögből is lineklhetné nekem.
Nem fogsz találni, mert le van tiltva az egész, hiába vette vagy 50 kamera meg helikópáter a versenyt. Kiderülne, hogy massza volt a gyík, de az is, hogy mennyire etalon a fia...
Oliverda: Majd lop magának jó kers-et, csak papír ne legyen a lopás tényéről...
-
Oliverda
titán
válasz
PazsitZ #29874 üzenetére
Mikor hangozatattam én ilyet? Ha valami legendás akkor az inkább a gyorsasága, de a tapasztalat az nem az emberrel születik, azt meg kell szerezni.
Plz ne vegyél már egy kalap alá ("hangoztatjátok") másokkal, én sem teszek veled hasonlót.
Motion_Blur: Látom ezeken a koholmányokon még mindig nem tetted túl magadat. Az integetés az pedig továbbra sem bűn szerinem. Trulli is integetett az előző versenyen, mégsem hozta szóba senki. Ez is csak azt bizonyítja amit az imént írtam, mégpedig hogy ha most a VB csata Alonso és Raikkonen között dúlna akkor Alonso ázna.
-
JJános
addikt
válasz
PazsitZ #29758 üzenetére
Hát igen. Sok ilyen szitu volt már, amikor tovább mentek, és kész.
Bourdais vétlen volt szerintem, ez tiszta. Jött ki a boxutcából, de már versenytempóra felgyorsulva. Nem lekörözendő volt, hanem pontért, pontokért küzdött, és akkor jött Massa, és felsőbbrendűségi tudattal telve, ráhúzta a kormányt, mert mi az, hogy nem húzódik le, és nem engedik el őt, és akkor megbüntették Bourdaist, mert a Ferrari kérte.
Lassan nem lesz kedvem az F1-et nézni. Az rendben van, hogy vannak más szem szögök, és másképp lehet látni ugyanazt a dolgot, de hogy a megítélés, a mérlegelés a FIA részéről mindig részrehajló legyen, az már sok.
A minimum az lett volna ha Massa kap egy 10 mp-es megálló büntit a box utcában, és Bourdais miatt pedig egy áthajtásost, vagy pár rajthelyes büntit, vagy 25 mp-est. Szvsz.
-
hunnylander
őstag
válasz
PazsitZ #29758 üzenetére
Az maximum versenybaleset volt. Vagy, ha mar buntetnek valakit az Massa lett volna, mert elvarta a voros szonyeget szo szerint. Azt hitte lekoroz, vagy csak mert rahuzza a kormanyt SB-re az majd elparolog az utjabol? Tisztara ugy ment Massa, mintha nem is latna es nem is venne figyelembe Bourdaist. Ugyanilyenert DC buntetni szoktak, vagy rohognek egy jot a birok es hagyjak az egeszet a fenebe, senki nem tort ossze.
Massa annyira zombisan csinalta mintha szinte akarta is volna az egeszet, mintha tudta volna, hogy ez a kis kocc jo lesz kesobb tovabbi pontokert, ugyanis ezen incidens nelkul Massa mar nem tudott volna fejjebb lepni magatol. Sot, ha Lewist nem buntetik a semmiert Massa nullaz. Mondjuk az egesz teljesitmenyeert azt is erdemelte volna.
-
JJános
addikt
válasz
PazsitZ #29754 üzenetére
Értem én, hogy pech, de legalább egy 10 mp-es büntit megérdemelt volna, az áthajtás közben. Azonkívül Bourdais-al szemben is Massa hibázott, ezt Wéber Gabi azonnal mondta, és én hiszek neki. Massa simán ráhúzott, és akkor kit büntettek meg? Egyébként még volt hátra 15 kör, és meg is büntették volna Bourdaist, akkor azt végre tudta volna hajtani. A FIA azért nem tette ezt, hogy tudjon taktikázni a Ferrari mellett.
Elismerem, hogy Hami a rajt utáni kanyarban forrófejű volt. Hibázott. Megérdemelte a büntit is, de azért a FIA ne a Ferrarit segítő szerv legyen.
Hunny: Nah, hát ez fáj nekem is!
Mondtam én, hogy a FIA ha a Ferrarinak nem is fia, de közeli rokona, az tutti! -
ronaldo
őstag
válasz
PazsitZ #29416 üzenetére
Hé!
Tudd ám, hogy a vb cím tulajdonosáról beszélsz...
soulcube: Megtalálták a lyukat hamilton ámokfutása után
Mert úgy zárójelben, a Ferrari gyorsabb volt, Massából kiindulva kb. 6 tizeddel. Meg Kubica szép hátvédnek bizonyult.
Ettől eltekintve persze Alonsot és Kubicát is megilleti a dícséret, nem sok pilóta tudott volna így gazdálkodni azzal, amit a verseny elé dob. Szóval összességében
-
hunnylander
őstag
válasz
PazsitZ #29288 üzenetére
Ne aggodj, jovore motorteljesitmeny-kiegyenlites lesz. Az elmenok kidobhatjak a fenebe a tobbszaz millios (euroban vagy angol fontban) fejleszteseik hasznat. Hiaba ok tudnak a legjobb motort tervezni es gyartani; szabadsag, egyenloseg, testveriseg; egyenmotor, egyenkasztni, egyenefegyeteshanyjaki.
-
hunnylander
őstag
válasz
PazsitZ #29164 üzenetére
Van nekunk egy Ferrarink, egy McLaren-Mercedesunk, egy BMW-nk, egy Renault-nk, egy Toyotank, egy Hondank. Jonne a Lancia is, a Peugeot-rol es a VW-rol is hallottam mar, hogy kacsingatnanak az F1 fele, csakhogy az egesz rakfeneje a Mosley uralta FIA es a Bernie uralta FOM. A gyartoknak szovetkezniuk kellene es egy nagy fityiszt mutatva (az FIA-nak es Bernie-nek) letre kellene hozniuk a sajat igazi kiralykategoriat, ami egy igazi high-tech konstruktori autosport lenne. Ha vinnek a sztarpilotaikat, garantalt lenne a sikeruk es a Bernie-Mosley tragyadomb osszeomlana es erdektelenne valna.
Csak a szeria nevet kellene megvaltoztatni es johetnenek vissza a kiraly palyak is. FOTA Formula First, Hi-Tec Formula stb. Ha e szeriaban lenne az osszes kedvencunk es a legcsucsabb csucstechnika es autok, ezt neznenk. Berniek meg hulyeskedhetnenek tovabb az egysegesitesi baromsagaikkal, a kutyat sem erdekelne. Meg vegul Bernie is atfanyalogna, de mar alarendeltkent egy kis morzsaert es cserebe adna a jogvedett F1 nevet, de mar nem o lenne a fonok, hanem a konstruktorok es ok diktalnanak, MaxFIA meg mehetne a sullyesztobe, ok most is csak eloskodnek, semmi szukseg rajuk. A csapatok tudnak szabalyozni a sajat szeriajukat, nem kell a dilettans FIA.
-
Incubus
tag
válasz
PazsitZ #28921 üzenetére
Nem fér bele természetesen, de nem lehet kizárni. Inkább ezt szerettem volna írni. Tavaly Lewis vétett oriási bakikat, idén a Ferrari. Van ez így.
A lámpást megoldást én sem preferálom. Mi lett volna, ha ez terjed el a boxban (MBR spórolás szempontjából!?) és a pilóta rovására döntenének, ha hibázik?!? MBR=ember nem pedig Master Boot Record;)))üdv RG
-
hunnylander
őstag
válasz
PazsitZ #28847 üzenetére
Mit? Azt, hogy pl. egy McLaren Mercedes-szel lett gokart europa- es vilagbajnok es Karting World Number 1? Vagy azt, hogy egy McLarennel nyert a Formula Renault szeriaban? Ilyet csak ti szeretnetek bemeselni magatoknak.
Az elso CRG (gokart) volt. A masodik meg Renault.
Ja es a GP2: Dallara kasztni V8 Renault mocival, Bridge' gumival, mindenkinek! Tudod a tehetsegkutato szeriaknak az a lenyege, hogy egyencucc van.
-
#70869248
törölt tag
válasz
PazsitZ #28676 üzenetére
Miért csodálkozol? Az év ezen szakaszában már nagyon nem mindegy, hogy mi miatt nulláz a versenyző...a lámpa zöld volt-a tankolócsonk bent volt....ha most a nyalókás ember emeli fel a táblát akkor ő lenne a mindennek az alja.
Massa gyönyörű versenyt futott, volt egy nagyszerű pole-ja, egy jó rajtja...jó versenytempója. Az hogy a versenytaktikája milyen volt az nem derült ki sajnos, ahogy az sem hogy Kimi mit csinált volna ha utoléri Hamilton-t, bár nagy valószinűséggel semmit,...az már számomra sokkal inkább reális, hogy megpróbálják a kiállások után Hamilton elé hozni, hogy fogja, ha már qual-n nem sikerült.Nakajima, meg mint írtam és most mégegyszer, nem hibázott többet mint más...és jó a tempója Rosberg-l összehasonlítva is, valmint megette Trulli-t.
Egyébként Trulli-nál nagyon csodálkoztam hogy elengedte Kimi-t...mert a támadóívet azért nem így kellett volna levédeni...azon a ponton kb. Alonso mutatta be a szép előzést..ő úgy előzött hogy a védőnek szinte sansza nem volt, nem a féktávon jött, hanem már kigyorson, és külső íven mellément...ezzel elérte azt hogy nem is lehetett levédeni a féket. Nem is volt szüksége hogy a poros, huplis féken kelljen szűken mennie. -
-
venember83
nagyúr
válasz
PazsitZ #27826 üzenetére
"Efficient brake cooling is therefore a must." - Hehe, a Ferrari meg most fedi le a fék-hűtőnyílások egy részét, hogy üzemi hőfokon tudják tartani a gumikat. Legrosszabb (és az idei szezon alapján azt kell mondjam, hogy legvalószínűbb) esetben a gumik és a fékek is használhatatlanok lesznek, mert az egyik túlmelegszik, a másik meg nem melegszik fel eléggé.
-
!Overdose!
őstag
válasz
PazsitZ #27821 üzenetére
"Pedig komolyabb, mint a ch."
Ez teljes mértékben modfüggő! F1 Challenge-hez is van nagyon jó mod (F1 Mania 2008) és rFactorhoz is van rossz. Ráadásul ha jól emlékszem, te nem kormánnyal játszol, így pedig nehéz reális véleményt nyilvánítani. Ja és rFactorban nincs eső, ami pl. nekem nélkülözhetetlen, mert imádom!
Aktív témák
Hirdetés
- Intel Core i7 6700K / GTX 1660TI / 16GB DDR4 RAM / 500 GB SSD konfig eladó
- Samsung Galaxy S23 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Samsung Galaxy A53 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Megkímélt állapotú Xbox Series X 1TB eladó. Kitisztítva és újrapasztázva!
- Gamer PC - i5 13400F, GTX 1080ti és 16gb DDR5
- Csere-Beszámítás! MSI Gaming X RTX 4060Ti 16GB GDRR6 Videokártya!
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Ryzen 5 7600X 32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- Bomba ár! Dell Latitude 5500 - i5-8GEN I 8GB I 256SSD I HDMI I 15,6" FHD I Cam I W11 I Garancia!
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy A13/Samsung Galaxy A33/Samsung Galaxy A53
- NEC MultiSync V421 monitor (42") 1920 x1080px
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest