- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- One mobilszolgáltatások
- Milyen okostelefont vegyek?
- Amazfit Active 2 NFC - jó kör
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy A36 5G - a középső testvér
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Apple iPhone 15 - a bevált módszer
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Három Pixel 9 jött Magyarországra
Aktív témák
-
#70869248
törölt tag
válasz
uszkart #29846 üzenetére
Fesztiválkodok?
Ha jól tudom egyszer belement Kimi-be hátulról, meg most leszorította a rajtnál ezzel a fékezéssel....ez lenne a 'mindig az kell nézni'?....hát igen bizony mások is vannak a pályán ez egy ilyen sport. Még az is benne van hogy valaki erőszakos és az is hogy valaki elrontja.
Kimi jó versenyző és ritkán ront, de még vele is előfordul.
Hamilton meg Bourdais is mondhatná hogy fütyi ki van miért kell belémjönni amikor a versenyemet szeretném futni. -
#70869248
törölt tag
válasz
uszkart #29776 üzenetére
Bakker...most az a gubanc hogy ott volt?...mert akkor mondom a pályán néha történnek dolgok is.
Kimi kétszer próbált elfordulni...és? Most komolyan azt fogod mondani, hogy Kovalainen azért ment neki Kimi-nek mert Hamilton tehet róla?
Mondjuk ezzel azt eléred, hogy az érvelést abbahagyom abban a pillanatban
...minden versenyző a maga futamát futja.
Ennyi erővel azt is mondhatod hogy Hamilton odaadta Alonso kezébe a győzelmet,.éksz mindjárt az első kanyarban eldöntötte az egész futamot..ő egyedül. -
#70869248
törölt tag
válasz
uszkart #29761 üzenetére
hát igen....az évben már másodszor (gondolom Monrteal-ra gondolsz).
Amennyire én tudom, nem történt semmi ütközés Hamilton-nal, amire te gondolsz az Kovalainen-nel történt.
Hamilton, bár elbaxta a rajtot emberesen, nem tett olyat amitől Kimi még ne nyerhette volna meg a futamot akár...főleg hogy ő aztán esélytelen lett.
Amitől Kimi nem volt gyors..illetve nem tudott gyors lenne, az a Kova'-val való ütközése volt....és ezt nehéz lenne Hamilton-ra fogni mivel Kova mögötte volt...illetve nem fogta Kovalainen kormányát senki hogy menjen neki Kimi-nek.Abban hibás Hamilton, hogy Kimi a pálya szélére került, de Kova' kerekét nem tette rá Raikkonen-re.
-
-
hunnylander
őstag
válasz
uszkart #27765 üzenetére
Szoval, ha Lewis nem eloz, de Kimi kiesik elole, akkor Lewis nyolc pontot kapott volna az elso helyert? O.o Massa nem szerzett +2 pontot Kimi kiesesevel?
Nincs semmi szabalytalan manoverrel szerzett +2 pont. Kimi eltunt az utbol, mindenki elorelep egyet, Massa is, Heidfeld is stb.
(#27764) Yahhher: Erdekes, hogy most szolsz, eddig is ez ment itt nelkulem is (olvastam a topikot). Mindenhol ez a tema, lecseng amikor, majd kiuti mas F1-es tema, pl. a kovetkezo futam. De le is lepek, mert meg ramuszitassz egy moderatort a velemenyem es meglatasaim kinyilvanitasaert. Mosleyt most nem is szidtam.
-
hunnylander
őstag
válasz
uszkart #27760 üzenetére
Abban miert nem, hogy amikor Lewis kicsuszott akkor teljesen visszaadta a poziciot (meg ugyanabban a korben)? (Bar az elso is elfogadhato volt ketszeri keresre is egy szakember szamara, aki maga tartja a pilotak eligazitasait, es o koteles jelenteni is a kerdeses eseteket, a stewardok maguktol nem kothettek volna bele, mert a Ferrari es Kimi sem elt panasszal, hivatalosan).
Es abban miert nem ertesz egyet, hogy azzal, hogy Kimi kiesett, megszunt az elonyszerzes targya?
-
hunnylander
őstag
válasz
uszkart #27752 üzenetére
Kimi meg ott vetett buntetheto-buntetendo hibat, amikor a masodik es az utolso elotti korben is a bukoterben valo indokolatlanul hosszu tartozkodassal es az ottani jobb tapadas kihasznalasaval dolgozott le tetemes lemaradast elozesek kivitelezeseert. Jogosulatlan elonyszerzes.
A szabalykonyv kimondja; nem szabad elhagyni a palyat. Kimi a jog szerint buntetheto volt es akkor meg a sarga zaszlos vetseget nem is hoztam fel.
Ez ket kulon dolog: buntetheto, buntetendo/buntetett. Ez is ket kulonbozo dolog: jog, etika/meltanyossag.
-
prmcsk
addikt
válasz
uszkart #26059 üzenetére
Azon is el kéne már gondolkodni, mi van, ha kimi is "alonso szindrómát" kap
és úgy dönt, hogy csapatutasítás ellenére nem segíti a csapattársat ? Ha van benne ambíció és tudja, érzi, hogy jobb maszatnál, a VB. titulusról már nem is beszélve, és sok van még hátra...
Megérteném őt is, mint ahogy alfonzot is megértettem tavaly.
-
Incubus
tag
válasz
uszkart #26045 üzenetére
Szia!
"Persze ennek nem örülök, mivel én is Kimi fan vagyok, de azt hiszem ez az év már elúszott számára!" - ennek én sem örülök, de egyáltalán nincs elúszva semmi. Emlékezz vissza, h tavaly mennyit betlizett Titánka és akkor még volt előnye a pontok alapján. Most ez kettőre olvadt. A kérdés az, h ezekután mennyire fogja bírni a nyomást....? Ha Ő is betlizik, akkor még mindig van esélye Kiminek is feljönni....az utolsó 5 verseny erre adja majd meg a választ...
Talán ezért is hívják Száguldó cirkusznak;)
-
#70869248
törölt tag
válasz
uszkart #21926 üzenetére
?
Mi az hogy kicsit balul beüt, és máris gyengül a koncentrációja?!
Ezt amugy is bírom, hogy a srác lehúzott másfél évet az F1-ben...nulla előtesztel, és máris kész a jellemrajza,..már csak a fiatalsága okán is elhamarkodott dolog skatulyázni őt.Az előző futamon pl. volt kényszerhelyzetben..SC, majd előzés a pozícióért. ..és különösebb feszülést nem láttam a srácon.
..és egyébként ez egyre inkább így lesz, ha valami nagy dolog nem szól közbe, Hamilton egyre rutinosabb és erősebb lesz. A srác egyre csak fejlődni fog, míg mások ezzel-azzal küzdenek, legyen az szervezetlenség..unalom, vagy megfelelni akarás, rossz technika..stb -
Gambit
őstag
válasz
uszkart #20643 üzenetére
Hát ezt nem teljesen értem, de mindegy. Tolja az autóját, vagy mi?
Nyilván mindegyik versenyző mögött / mellett egy rakat ember, cég, érdekcsoport, szponzor, személyzet áll. Némelyik családtag vagy barát, a többség "csak" ott dolgozik, vagy éppen befektet, reklámoz, bizniszel. Nem értem, mi a probléma.
-
hunnylander
őstag
válasz
uszkart #20417 üzenetére
Heikki Kovalainen: "Gratulálok Lewisnak a remek hazai győzelemhez. Jól rajtoltam, és néhány körön keresztül Lewis nagyon keményen üldözött, ami azt jelentette, hogy sikerült is megelőznie az ötödik körben, amikor egy kicsit megcsúsztam. Nagyon nehéz verseny volt, amin nagyon sok minden történt. Pillanatok alatt ki lehetett csúszni az aquaplaning és a csúszós pálya miatt, kétszer is megpördültem, és nem én voltam az egyetlen. De legalább szereztem négy pontot, amivel sikerült növelni a konstruktőri pontjaink számát."
Tessek, ezt Heikki nyilatkozta szemelyesen. Sakk-matt!
-
hunnylander
őstag
válasz
uszkart #20413 üzenetére
Latom te sem tudsz sokat az F1 technikai hattererol. De en ellentetben veled sokat olvasok errol, raadasul angolul. Tovabba muszaki vegzettseggel is rendelkezek. Ugyhogy nekem nem kutyafule az engine mapping es hasonlo fogalmak. Rajt elott egy bizonyos idotartamon belul startmodba kell kapcsolni a motor mappingjat. A startmod az egy nyomatekhangsulyos uzemmod, amit a rajt utan is meg kell tartani egy bizonyos idotartamig, majd utana kapcsolhatnak normal versenymod engine mappingra.
-
hunnylander
őstag
válasz
uszkart #20408 üzenetére
Heikki magas labda. Mar igy is tul sokat kemenykedett es a rajtnal majdnem hazavagta a Meki versenyet. Eggyertelmu, hogy nem akart behodolni. De eselye sem volt Lewis ellen, olyan lassu es ugyetlen volt az egesz futamon. Az, hogy le lett korozve, mindent elmond ki volt a gyorsabb. Kova azt nyilatkozta, hogy mindent megprobalt, hogy Lewist maga mogott tartsa (a felvetelek alairjak ezt), de nem birta a nyomast, lecsuszott az idealis ivrol es Lewis kifekezte ott, miutan mar addig is tobbszor megkostolta. Utasitani meg nem is lehet radion, Heikki pedig szeretett is volna bizonyitani. Szo sem volt elengedesrol.
-
hunnylander
őstag
válasz
uszkart #20388 üzenetére
1. b-typenak igaza van, amirol beszelt azt maguk a pilotak szoktak megjegyezni.
2. Adalek; Lewis "visor" problemaval kuszkodott vegig a versenyen, koronkent ketszer le kellett tisztitania minden korben a sisakrostelyat. Elmondasa szerint, voltak pillanatok (gondolom amikor leszakadt az eg) amikor szinte semmit sem latott,
3. Megnezheted Lewis milyen aggressziven tolta le Heikkit a palyarol a rajt utan. Ott bizony benne volt nyakig a vizfuggonyben, es vakon vezetett es csak leste csapattarsa hatso vilagitasat, hogy mikor kell fekezni.
4. Nem kotelezo a mezonyben kozlekedni, lasd Lewis rajtjat. "Lewis csak polebol tud nyerni", mi lett mar ebbol az urban legendbol az iden?
-
#70869248
törölt tag
válasz
uszkart #20376 üzenetére
Sztem egyáltalán nem könnyebb az elején menni,...sőt az én véleményem az hogy jóval nehezebb.
Az tény hogy valakinek a vízfüggönyében menni a legszrabb, ezt soha nem is vitatnám.
De szvsz mindjárt után az van aki legelől megy, mivel neki van vesztenivalója..az 1. pozíció, és nincs viszonyítási alapja általában, meg kell próbálnia a leggyorsabbnak lennie úgy hogy nem tudja a következő szakaszon mit enged meg az ív....lehet hogy azt amit az előző körben, de lehet hogy többet,..az is lehet hogy kevesebbet és akkor kicsúszik.
...és akkor már szólnak is a többiek fülére, hogy az első kicsúszott ebben a kanyarban...és ők ott már jobban figyelnek. -
hunnylander
őstag
válasz
uszkart #20376 üzenetére
Magny Courst ne emlegessed ott ket bunti is sujtotta, azert a 10. helyert is kemenyen megdolgozott. A drive through visszadobta a mezony vegere, akkor amikor mar a mezony szet volt nyulva idoben. Onnan senki nem jott volna fel pontszerzo helyre, csak ha lett volna egy SC fazis jelentos idovel a vege elott.
2007-ben Braziliaban kapkodott. Csak most mar regota 2008-at irunk es Silverstone a tema, ahol kivaloan versenyzett es nem csak a benazasai vannak benne a pakliban a szezon tovabbi reszere, hanem a brillirozasai is.
-
hunnylander
őstag
válasz
uszkart #20312 üzenetére
Hat pedig itt aztan volt rajta nyomas rendesen. Hazai nagydij, media kikezdte, a hulye ellendrukkerek is akikben nincs egy fikarcnyi empatia sem.
O maga nyilatkozta, hogy nagyon feszult volt a futam elott, es amikor vegre a palyara hajthatott akkor nyugodott meg. Ezert klasszis! Meghogy nem birja a nyomast? Akkor senki sem. Zsenialisan ment a rajtol a befutoig, mig a kotelidegu rivalisai estek-keltek.
Lewis minden egyes futammal erosebb es tapasztaltabb lesz, a nem birja a nyomast urban legendre pedig nagyon sokszor ra fog meg cafolni palyaja soran, sot mar iden is. Ertem en, XY kedvenced azert hibazik mert tul sok a viz a palyan (megsugom o is azert hibazik mert nem az utviszonyoknak es a rendelkezesre allo tapadasnak megfelelo modon vezeti a jarmuvet), de ha Lewis akarcsak egy kicsit is hibazik, az mar csakis azert van, mert nem birja a nyomast es egy tehetsegtelen loser. (Lewist altalaban a nagy igyekezete sodorja hibaba, akarcsak Kimit.)
Messzemenokig egyetertek a szakemberekkel, akik meltatjak, hogy Lewis csattanos valaszt adott a kritikusainak, tobbek kozott neked is.
-
Oliverda
titán
válasz
uszkart #18570 üzenetére
Teljesen felesleges ezt elmondanom. Főleg azért nem fogom mert el akarom kerülni az újabb idióta vitákat. Sajnos itt nem sok ember van akivel normálisan lehet vitatkozni. Tisztelet a kivételeknek. Tehát ezt inkább megtartom magamnak egyelőre ha nem haragszol.
Zolee11: Ez kb. olyan mintha te a pirosnál belerogyolnál valakibe és után másnap azt mondanád hogy el tudtam volna kerülni ha éppen nem a járdán közlekedő nagy mellű szőke nőt lestem volna. Azért van különbség aközött mintha az előtted állót hibáztatnád. Na és ha már szóba került a szőke mint olyan akkor: [link]
-
Adrián29
aktív tag
válasz
uszkart #17375 üzenetére
Egyetértek.
Más:
Pat Symonds szerintem túl optimista a Renaultot illetően:„A legpozitívabb dolog az, hogy a fejlesztéseink felülmúlják a többi csapatét. Azt nem mondhatom, hogy hamarosan a pole-pozícióért fogunk harcolni, de folyamatosan javulunk továbbra is. Úgy vélem jó úton haladunk afelé, hogy beérjük a BMW-t, később pedig akár a McLaren-Mercedeseket is."
Forrás:[link]
Szeretnék hinni neki,bár én valahogy ezt nem érzem,hogy ekkora előrelépéseket tettek volna.
Pedig én lennék a legboldogobb ha a Renault jól muzsikálna Alonso alatt. -
Markgx10
őstag
válasz
uszkart #17369 üzenetére
Nagyon nehéz dolga lehetetett az öregnek, egyértelmű esélyese volt a mclaren ezen belül hamiltaon a monacoi nagydíjnak. Ennyi erővel rám is figyelhetsz, mert 2002-ben a második verseny után, tízszer megjósoltam, hogy Schumacher fog nyerni
Szánalmas az öreg vasutas, hogy felcsapott jósnak
a fia tehetségét 100%-ig elismerem, de azért ne tulajdonítsunk már misztikus képességeket meg természetfeletti erőt a Hamilton családnak, csak azért mert egy 75%-os valószínűségű győzelmet "megjósolt".
-
ali3m
tag
válasz
uszkart #17356 üzenetére
Ha bejön az sc akkor se nyomta volna le senki sutilt ( max 1-2 ember ha nagyon bénázik) Monaco nem az a pálya, illetve ha megfigyelted elötte kimi se nagyon tudta megelőzni...
Ha nem szabálytalanul előz akkor se rontottak volna neki raikönnenek ez motorsport benne van a baleset ezt ők is tudják, ill. azt is tudják hogy ugyse változtatnak az eredményen egy ilyen baleset után, versenybe nincsenek a ferrarival akkor minek keltenék a felesleges feszültséget? Nő a reklám bevételük vagy mi?
Aktív témák
Hirdetés
- Intel Core i7 6700K / GTX 1660TI / 16GB DDR4 RAM / 500 GB SSD konfig eladó
- Samsung Galaxy S23 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Samsung Galaxy A53 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Megkímélt állapotú Xbox Series X 1TB eladó. Kitisztítva és újrapasztázva!
- Gamer PC - i5 13400F, GTX 1080ti és 16gb DDR5
- Tablet felvásárlás!! Apple iPad, iPad Mini, iPad Air, iPad Pro
- Xiaomi Redmi Note 13 Pro 5G 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- KATONAI ÜTÉSÁLLÓ!!! Getac S410 i5-6300u, G3: i5-8365u, G4: i5-1145G7
- Bomba ár! Dell Latitude 5310 - i5-10GEN I 16GB I 256SSD I HDMI I 13,3" FHD I Cam I W11 I Garancia!
- Wacom Cintiq DTK-2260 - Digitális rajztábla
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest