- Változó design, tekerhető lünetta: megjött a Galaxy Watch8 és a Classic
- Google Pixel topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Ulefone Amor 34 Pro - a nagy vetítőgép
- Vékonyabb lett, jobb kamerát kapott, de az akku maradt a régi: itt a Fold7
- iPhone topik
- Hivatalos a OnePlus 13 startdátuma
- Teljes külső kijelzővel hódítana a Flip7, ami kapott egy kistestvért is
- Xiaomi Watch 2 Pro - oké, Google, itt vagyunk mi is
Aktív témák
-
Oliverda
titán
válasz
7Heads Drago #30329 üzenetére
Inkább az időkre figyej majd.
-
#70869248
törölt tag
válasz
7Heads Drago #30259 üzenetére
Nekem az tetszik a legjobban, hogy minnél több iylen dolgot olvasok, a hozzá tartozó kommentekből egyre többször Hamilton mellé állnak többen.
Komolyan mondom, pár hónappal ezelőtt még az 'égessük meg' (nem vicc..valós), meg a többi volt jellemző, Viszont Alonso és Briattore nyilatkozatai után már jóval árnyaltabb..hovatovább pozítiv reklámot csinálnak Hamilton-nak. -
proof88
addikt
válasz
7Heads Drago #30260 üzenetére
McLarenék új motorral mennek elvileg.
-
ronaldo
őstag
válasz
7Heads Drago #30185 üzenetére
Piquet kb. 3 körig volt gyorsabb Kiminél a végén. Amikor próbálta előzni Kubicát de elgörcsölte. De rendbejöttek a gumik és 5-6-7-8 tizedeket kapott aztán Nelson. Nem néztem a retekklubbos közvetítést, de gondolom gyula már orgazmusközeli állapotokban volt, mikor meglátta a rönót a Ferrari mögött. Csak hát valóságalapja nem volt (forrás: LiveTiming)
-
Oliverda
titán
válasz
7Heads Drago #30187 üzenetére
Akkor az volt a forgatókönyv most ez.
-
Motion_Blur
félisten
válasz
7Heads Drago #30185 üzenetére
"Sőt mondhatni Nelson pár kör alatt tetemes hátrányt szedett össze a végén."
Volt egy kör, amikor hirtelen leadott egy 5-öst
(mp-ben). De azt se láttuk, ahogyan sok fontosabb momentumot se.. egyenesben esélye se volt a Ferrari ellen.
-
Atlantis
veterán
válasz
7Heads Drago #29471 üzenetére
Forrófejű volt igen, de mint írtam, szerintem ez kell is. A mostani autókkal jelentős erőkülönbség kell, hogy erőből előzni tudj vele, vagy pedig az a fajta agresszivitás, amit Hamilton csinál. Ezt viszont sajnos sem a pályák, sem a versenybírók nem tolerálják; a pályák szűkek, a versenybírók meg nem hagyják kibontakozni a versenyzőket. Jahogy veszélyes? Ugyanmár, ezek a fiúk ezt vállalták, meghalni már úgysem nagyon lehet a mai F1-autókban, tessék már hagyni versenyezni őket. Ezért vannak ilyen alvós versenyek, ha nincs eső, sok pályán nem történik semmi.
Jelentős konstrukciós átalakítás kell, ez a költségcsökkentős, bekorlátozós marhaság, amit mostanában csinálnak, ez öli meg ezt a sportot.
-
Superman
nagyúr
válasz
7Heads Drago #29450 üzenetére
Igen, így van. Csak Sato nem nyert egy versenyt sem. Hamilton az összes versenyét véletrlenül nyerte meg, mert csalt az ebadta. 1200 lóerős motort használt, nitrot, sőt, még eljárta az esőtáncot is a verseny előtt, hogy megbabonázza az időjárást. Az apja vudu pap és ha még ez sem lenne elég, akkor leírom: ****
Mi kell még ahhoz, hogy a filmekbeli főgonoszt lássuk benne? Megmondom: idióta, az autósportokhoz semmit nem értő fórumozók.
----
Értem én, hogy cinikus próbáltál lenni, de azért annak is van egy határa, a továbbiakban finomabban, ha kérhetném.[ Módosította: 7 ]
-
soulcube
aktív tag
válasz
7Heads Drago #29364 üzenetére
Volt egy veszélyes rajt (Hami bünti). Meg volt egy Massa-Hami csata, ahol Massa kiforgatta Hamit (Massa bünti).
-
pityeszka
őstag
válasz
7Heads Drago #28741 üzenetére
Csak beírtam!Ha te nem voltál rá kíváncsi akkor miért válaszolsz rá?Más poént csinált belőle!És hogy megnyugodjál én teljes mértékben a lovasoknak drukkolok.
-
szilu84
tag
válasz
7Heads Drago #28496 üzenetére
lehet selejtes volt az a rohadt cső, nem biztos h a szerelők rontották el
-
hunnylander
őstag
válasz
7Heads Drago #28217 üzenetére
utóbbi időben nem túl jól rajtol
Monza; nem vesztett poziciot a rajtnal, elozni meg hogy tudott volna, mikor SC-ral indult a mezony ami egybol szethuzta.
Spa; polebol rajtolt es nem vesztett poziciot
Valencia; nem vesztett poziciot
Ezek voltak az utobbi idoben.
Kevered Kovaval vagy Kimivel.
-
hunnylander
őstag
válasz
7Heads Drago #28210 üzenetére
Hat meg, ha ertelmezni is tudnad...
(Q2)
...nem mondanal ekkora hulyeseget.
Lewis P2, hihetetlen, es mindezt a 7. legjobb szektoridokkel.
-
Oliverda
titán
válasz
7Heads Drago #28052 üzenetére
Szerintem más.
-
venember83
nagyúr
válasz
7Heads Drago #27996 üzenetére
Legalább akkor csapja oda a kocsit a falhoz versenyen és/vagy időmérőn, hogy legalább ne lássam szerencsétlenkedni.
-
#70869248
törölt tag
válasz
7Heads Drago #27462 üzenetére
A vízfüggöny a legrosszabb...hiszen nem lát a versenyző, ezt (szvsz) nem is lehet vitatni.
Viszont aki nincs vízfüggönyben...mint pl. Vettel mögött Kovalainen pár kör múlva, neki nincs magyarázat arra hogy miért nem tempózik.
Spa-ban nem nagyon volt vízfüggöny amennyire emlékszem...ettől függetlenül Palik-k elég sokszor beszéltek/beszélnek össze-vissza...egy mentség van erre, hogy néha kijön valami humor, van hogy vigyorgok. Meg át tudják adni magukat...pl. Palik mer ordítani -
Iron Funeral
őstag
válasz
7Heads Drago #27454 üzenetére
Egyébkét egyet kell vele érteni, tudja, hogy milyen elől menni esőben, tudod, 2007 Fuji, 2008 Silverstone
#27462: egy héttel ezelőtt azért nem volt vízfüggöny, hogy csak a kis piros lámpát lássa az ember az autók hátulján, akkor még előny, mert látta, hogy Rajkó hol csúszik, oda nem kell menni
-
#70869248
törölt tag
válasz
7Heads Drago #27454 üzenetére
én is úgy emlékszem hogy nagyokat vitáztunk valki/valkikkel, hogy elől haladni esőben nem akkora nehézség...akkor éppen Hamilton ment elől.
Tehát teljesen összecseng a vélemény....az mondjuk elég horror volt mennyire semmit nem láttak akkor mikor nekiállt megelőzni az előtte lévőket.
Sokat jött fel...szivessen megnéztem volna felér-e Vettel-re. -
DigitXT
félisten
válasz
7Heads Drago #27454 üzenetére
A vastaggal kiemelt mondat egyébként igaz, nem?
(A cikket nem olvastam - szerk: még -, és bár én sem bírom Hamiltont, szerintem adott esetben már túl sokmindent lehet - némi rosszindulattal - belemagyarázni...
Akár minden mondatába, akár az ellenkezőjébe is...
)
-
#70869248
törölt tag
válasz
7Heads Drago #27451 üzenetére
Az látod nagy baj.
Mert a sportban nincs ellenség, ellenfél van.
A rajongók..hát nem tudom, sztem a mag már megvan..azok akik látnak benne fantáziát azok már rajongók,..ha pedig eredményes lesz akkor majd jönnek a tömegek..jönnek így is úgy is. Max lesz valami terelés, hogy eleinte nem volt szimpi, de megváltozott.stb. (pedig az ember nehezebben változik..lehet hogy nyilatkozataiban visszafogottabb lesz és kész).Nekem pl. elég volt azt látni hogy tavaly mit csinált Monaco-ban...nem volt nagy dolog, csak ahogy tette az autót..és én nálam azóta van jó helyen. Persze az F1-t megelőző futása sem volt gyenge, de sokan nem tudnak eredményesen kategóriát lépni, szal nekem pl. annyi elég volt, és nem különösebben fogalalkoztat mit nyilatkozik..egyrészt mert én is voltam fiatalabb
..másrészt mittomén milyen életet él, nem is foglalkoztat.
szerk: Wild: köszi!
tényleg
-
#70869248
törölt tag
válasz
7Heads Drago #27412 üzenetére
miért az http://www.f1matrix.it-n nem stimmelnek az adatok?
-
#70869248
törölt tag
válasz
7Heads Drago #27393 üzenetére
Miért lett volna gyorsabb Kimi a köztes gumikon? Hamilton rendesen rázuhant Massa-ra Heidfeld-re és Alonso-ra, ott viszont beállt a vonatba. Hamilton a minden gumikon is gyors volt, csak akkor már nem ment hanem beállt a vonat tempójába.
-
Motion_Blur
félisten
válasz
7Heads Drago #27399 üzenetére
Váltóhiba.
-
zolynet
veterán
válasz
7Heads Drago #27393 üzenetére
azt nem értem h többen is említették, hogy száraz beállításon volt ez meg amaz ... az hogy lehet mikor 3-4napja folyamatosan szakadt az eső? érthetetlen számomra
-
proof88
addikt
válasz
7Heads Drago #27325 üzenetére
Én hagynám Kimit a Ferrarinál, azzal a megkötéssel, hogy nem ihat, csak ha a futamon megdolgozik érte. Futam után meg annyi üveg akármit kapna, ahány leggyorsabb kört futott. És akkor remélhetőleg nem csak néhány leggyorsabb kört menne, hanem mondjuk 40-et 60-at, tehát futamhossznyit.
-
LOTR
addikt
válasz
7Heads Drago #27325 üzenetére
egyelőre azért Kimi jobban "eladható", mint talán bárki más a mezőnyben, és ezt nem szabad szem elől téveszteni
-
MPowerPH
félisten
válasz
7Heads Drago #26854 üzenetére
Figy, itt nem a mérnöki gárdával van a probléma. A Ferrari egyszerűen, úgy mint konstrukcio nem jó esőben, nem lehet vele versenyképesen menni. Persze ez az előnye kijön száraz pályán mikor versenyen nagy melegben jobban kíméli a gumikat, mint a többi auto. Sajnos ilyenkor ez esőben hátrány, mivel nem tudják olyan mértékben az aszfalthoz passzírozni az abroncsokat, hogy az ilyen körülmények között jól működjön. De pl. száradó pályán már a ferrari az egyik legjobb auto, ott szerintem nincs ellenfelük.
A Torok és a McLarenek is nagyon jók esős pályán, mivel olyan a konstrukciójuk. És itt kitérek arra is, hogy Hamiltont mindenki esőmenőnek titulálja. Itt tulajdonképpen nem rajta múlik a dolog, hanem az autoján. Amit Massa csinált Silverstoneban az is könnyen megmagyarázható. Egyszerűen vezethetetlen a ferrari esős időben. És le a kalappal Kimi előtt, mert miután Hamilton megelőzte ment utánna, tartotta a lépést. Ha belsőkamerás felvételeket nézünk Hamiltonnak alig volt szüksége ellenkormányzásra, full stabil volt az auto olyan helyzetekben, ahol már Raikkonen -nek keményen dolgoznia kellett a kormánnyal. És a végén se az ő hibája volt a kiesés, egyszerűen a ferrarit nem lehetett pályán tartani olyan tempo mellett. Kétszer is kidobta a farát az auto akkor is, pedig még gázt is alig adott.
Tehát ha ma esős lesz a Monzai futam, akkor a ferrariknak semmi esélyük nem lesz a győzelemre. És én még abban se kételkedek, hogy Hamilton nem győzhet.Emléxem régen mindenki Schumi -ról mondta azt, hogy esőmenő. Asszem még az esőember nevet is megkapta, miután nyert a Monacoi esős futamon még a Benettonnal, majd Belgiumban is agyonverte a mezőnyt. Na, ebben az időben még fele ilyen komoly nem volt az aerodinamika, nem nagyon voltak az autok között különbségek nedves aszfalton. Ott tényleg csak a pilotákon múlt a dolog.
Azért tudnék a falra mászni, amikor az állítólagos szakértők azt mondják, hogy esőben az autokon nem múlik semmi, hanem itt jön ki a piloták kvalitása. Ez régen igaz volt, mára ez az elmélet már elavult. Massa és Kimi is hasonló teljesítményt tudna hozni esőben is mint a többiek, ha alkalmas lenne rá az autojuk. De a nagy szakértőknek ez nem esik le. És félreértés ne essék, nem azért hozom fel példának a 2db ferrarit mert azoknak szurkolok, hanem mert ott a legfeltűnőbb, hogy esőben mennyire visszaesnek, ahhoz képest hogy mit tudnak, és milyen a piloták képessége. És ez sajnos konstrukciós hiba. -
hunnylander
őstag
válasz
7Heads Drago #26854 üzenetére
A Ferrari is (inkabb) szarazra valo versenybeallitasokkal idomerozhetett, es azert Massa is meg lett rendesen tankolva, bar Kimieken ertheto okokbol ebben nem tehet tul.
Izgalmas egy futamra van kilatas.
(#26855) soulcube: Ennyi bikabol valamelyik tan csak elol ragad, DC meg majd apritja a mezonyt hatul hatvedkent.
-
hunnylander
őstag
válasz
7Heads Drago #26847 üzenetére
Ha nem csa karorvendeni akarsz, hanem erdekel e dolog technikai hattere is itt a valasz:
Szotarazd ki, ha erdekel. Ezt nem szoktak magyaritani, mert tul hosszu, de kijeloltem neked, hogy hol fekszik a teged erdeklo lenyeg:
Q. After that you delayed for a little while then went back out on the extreme wets. You're saying you just couldn't get the temperature in the tyres?LH: I'd already glazed my brake on the first lap I did out and I couldn't get the temperature back into them. And I couldn't keep the temperature in the tyres.
Q. Everyone else was out on the wet tyres - they hadn't stopped running and you had. Was that what wrecked it for you?
LH: Yes. You can imagine going out when it's a bit drier it's a lot easier to get temperature into the tyres and maintain the temperature. And if you keep going if it gets wet you've already got temperature in the tyres. I didn't have temperature in the tyres to start with.
De, ha azt kepzeled, hogy Lewis egyik percrol a masikra elfelejtett [esoben] vezetni (Q1-ben meg P2 volt), azt kivanom; szep almokat!
-
#70869248
törölt tag
válasz
7Heads Drago #26710 üzenetére
Kimi bement egyszer...sztem szárnyat állítottak....csak már az sem segített sokat.
Hííí nem gyenge futam lesz holnap
-
Rick4
félisten
válasz
7Heads Drago #26267 üzenetére
Most elöször fognak egy aggodó férjet, vagy barátot mutatni. ....azt nem tudhatod, a mostani pilótáknak van-e barátjuk, esetleg férjük...
-
lenox
veterán
válasz
7Heads Drago #26270 üzenetére
Gerinctelenseg akkot lehetne egyaltalan (akkor is lehetne vitatkozni rajta), ha tudtak volna rola egyaltalan, de tudtommal nincs ilyen iranyu kommunikacio, nem is tudtak rola. Es azota van szabaly, ami megmondja, hogy mit lehet csinalni, raszolni, hogy menjen vissza nincs a lehetosegek kozott, tehat nem is csinalhattak.
Es nem veletlen, hogy nem minden van CW kezeben, tobb ember kell ehhez, es legy nyugodt, a 3 csavonak is van eleg tapasztalata. -
wildrain
addikt
válasz
7Heads Drago #26257 üzenetére
Arra probáltak a többiek rávilagítani, hogy teszem azt Vettel, vagy Kimi, az első évében él csapatnál kezdett volna lehet, hogy hasonló eredménnyekkel büszkélkedne.
1. A kérdést teljesen kitárgyaltuk.
2. Te is egy nyilvánvaló dologgal jössz, ami mellesleg nem tartozik a témához. -
lenox
veterán
válasz
7Heads Drago #26257 üzenetére
Ha nem erted, elmondom (megegyszer). Nincs ilyen ember, hogy FIA. Egy versenyen van egy csomo poszt amit emberek toltenek be. Megkerdeztek valakit, aki ugyan nagyon ert az F1-hez, meg ugye ott is kell legyen mindig, csak eppen az nem feladata, hogy a kerdest eldontse. O azt a maganvelemenyt mondta, hogy szerinte ok. Akiknek meg ez feladata, azok meg ugy dontottek, hogy nem ok. Melyik szamit szerinted?
-
attisx
addikt
válasz
7Heads Drago #26257 üzenetére
"Más: Én most ezt nem értem. A FIA-tól 2-szer megkérdezik, hogy szabályos-e. Majd ezek után a saját döntésüket is felül bírálva büntetik Hami-t?"
Az egészben az a legabszurdabb, hogy Charlie Whiting miután kétszer is megnyugtatta a mekiseket, hogy minden "okay", ő maga küldött egy feljegyzést a versenybíráknak, ami a későbbi ítélet alapját képezte... [link] (német)
-
uszkart
tag
válasz
7Heads Drago #26120 üzenetére
Megnéztem a videot.
Nem nagyon tudom eldönteni.
Az biztos, hogy a sikánt nem kellett volna levágni! Ebben Trullival értek egyet. Külső íven volt, elfogyott a hely, vissza kellett volna venni. Kisziorítás? Erről szól a védekezés, nem? -
prmcsk
addikt
válasz
7Heads Drago #26127 üzenetére
Trullira ne hivatkozz, mert olasz, ezért nem lehet objektív. Nem magyar, aki akár szarért is feladja a hazája érdekeit.
nyilatkozta Trulli, (az olasz) Gazzetta dello Sportnak
-
PazsitZ
addikt
válasz
7Heads Drago #26127 üzenetére
[link]
Azt nyilatkozták lehetett volna 10 rajthelyes is.mod:Lassú vagyok.
-
Oliverda
titán
válasz
7Heads Drago #26127 üzenetére
A sajátjaidat ne olvasd el újból akkor hamarabb végzel.
->>> [link] <<<-
-
#70869248
törölt tag
válasz
7Heads Drago #26120 üzenetére
miért ne akarta volna bevenni? valmiért útálja azt a kanyart, esetleg más rejtélyes oka lenne?
Az addig bejárt kanyaroknál törekedett a versenyívre, miért pont ennél a kanyarnál lett volna másként?
Nem volt helye...lehet látni is hogy nincs helye, vagy nem tudom...azt azért ne várd el ilyen körülmények között, hogy megugorja a rázókövet. Nekik több, de azért nekünk is van arról fogalmunk hogy az mennyire csúszik...azért nem olyan régen csúszott meg Kimi a szabadedzésen.Massa meg jó dolgot mond, de ne várd el töle hogy maga ellen beszéljen....
- jaja- én sem értem miért büntették meg Hamilton-t, sztem vissza kellene venni tölem a futamgyőzelmet és az ezzel járó pontokat, én úgy gondolom hogy a jelenlegi 2 pont hátrányom a pontversenyben legyen 8 pont hátrány. De én nem büntettem volna.
Persze majd ezt elmagyarázom az értetlenül bámuló csapatomnak is... -
Oliverda
titán
válasz
7Heads Drago #25994 üzenetére
Nehezen jut el az agyadig hogy 3 napos bant kapott akinek írogatsz.
Te is követhetnéd hunnylander példáját mert fájdalmas az a sok baromság amit itt általában öszehordasz. Még a neveket sem tudod normálisan leírni. Kicsit visszavehetnéd te is a volumét, mindekinek jobb lenne szvsz. Písz!
-
Racecam
nagyúr
válasz
7Heads Drago #25990 üzenetére
Hagyjuk, semmi szükség provokálni, nem is túl elegáns, pláne, hogy ki van tiltva 3 napra, tetézve minez azzal, hogy egyébként is önkéntest száműzetésbe vonult. Most szándékosan akarod visszarántani a ringlispílbe?
-
Rick4
félisten
válasz
7Heads Drago #25824 üzenetére
az a baj, hogy ez nem volt az a klasszikus eső, aminél tényleg logikus lett volna, ha elered (mint ahogy azt Palikék is mondták) döntő lesz az is, hogy az az eső épp kit hol ér, vagyis eleredt esőnél pont a boxutca bejáratánál lesz-e, vagy mehet 3 perc alatt egy majd' teljes kört. Így hogy csak egyes részeken esett, nem volt egyértelmű, ha bejönnek intermediate gumikért, és közben meg 3 csepp után eláll, az mégnagyobb blama..bár ezt így a megtörténtek alapján nem merném egyöntetűen rámondani..
-
Rick4
félisten
válasz
7Heads Drago #25820 üzenetére
a nyalókás csajok a Force India-hoz tartoznak...
a leheletükkel tuti nincs gond..
-
Andrew_31
Modder
válasz
7Heads Drago #25815 üzenetére
De az elejét csapta oda és balra tört ki az autó.
-
válasz
7Heads Drago #25801 üzenetére
HA Kimi nem vágja falhoz a Ferrarit akkor ma is 8 pontot szerezhetett volna. ...ja nem 10-et mert hamit lehúzták
-
Oliverda
titán
válasz
7Heads Drago #25788 üzenetére
"Ha lesz módja rá, a McLaren valószínűleg arra is fog hivatkozni az ICA meghallgatásán, hogy Räikkönen sem vezetett teljesen sportszerűen, mert a célegyenesben cikázott Hamilton előtt, a La Source-ban hátulról nekikoccant, majd az egyik gyors balosban lesodródva a műfüvön kívül tartotta az autóját, hogy a jól tapadó aszfaltozott bukótérben elfordulva közel maradjon ellenfeléhez."
Ez persze senkinek nem szúrt szemet...
Szvsz mindketten ugyannyi hibát vétettek abban a kb. 1 körben.
-
válasz
7Heads Drago #25794 üzenetére
Csak két ponton hibádzik a beledurrantós példád.
1. Hamiltont ott (is) megbüntették.
2. Nem volt még vége a versenynek, szóval nem tudom mire alapozod, hogy Kimi biztosan nyert volna. "Most tiz ponttal előrébb lenne Kimi" -
#70869248
törölt tag
válasz
7Heads Drago #25788 üzenetére
"A videofelételek tanúsága szerint valóban nem a féktávon, hanem még a padlógázos szakaszon érte utol a Ferrarit...."
a telemetria megmondja. Mert ez többszempontból sántít...a vieófelvételek tanulsága szerint az előző körben még lehetett a pályán menni 1:49-s körben, akkor a következő körben miért lett 2:valamennyi perc?
Azért mert leesett az eső.
Szal hogy a videófelvételen mi a padlógázas szakasz, meg mi nem az...
A telemetria megmondja hol volt gázelvét.szerk:
"És tudtom szerint akkor nem állt itt neki sírni egy Ferrari-s se. Ez van."
? valszeg akkor nem nagyon olvasgattál még itt, mert volt itt vita arról, hogy ki mit tenne abban a helyzetben. -
adman
tag
válasz
7Heads Drago #25778 üzenetére
(a számot nézétek az orrkúpon)
Kovi lesz a vb??
-
Oliverda
titán
válasz
7Heads Drago #25766 üzenetére
Ok, de Rosberg célba ért.
-
soulcube
aktív tag
válasz
7Heads Drago #25747 üzenetére
Pont ezt írtam én is. Teljesen fölösleges volt ennyire mindenáron előzni. Volt még 3 köre. Tudta, hogy megvan a kellő sebességkülönbség, tudta, hogy akár 3 lehetséges hely is van még a következő körben az előzésre.
-
lenox
veterán
válasz
7Heads Drago #25747 üzenetére
Te megtalaltad az eredetit? En meg a fia.com-on nem birtam megtalalni...
-
Oliverda
titán
válasz
7Heads Drago #25730 üzenetére
5-10 rajthelyes büntiről hallottál már? Hamilton és Rosberg kanadai ügyéért is csak a verseny után született meg a büntetés és az nem 25mp lett. Mondjuk az tény hogy Hamilton-nal nem sokra mentek volna ott ha egy ilyenre megvágják.
Persze Monza-ban jóval kevesebbet ér egy rajtbünti mert ott elég könnyű előzni. Gondolom ezért is maradt inkább a 25mp.
-
hunnylander
őstag
válasz
7Heads Drago #25730 üzenetére
Valaki ebbol a semmit kapta a 25 mp-helyet, csak mert a versenybirak dilettansok voltak. Ki is rugtak oket. Most is dilettansok, semmisse kell tenni az igazsagtalan F1 meggyilkolo dontesuket es ki kell rugni oket! Es Mosley is eltakarodhatna a hookerei koze.
-
tuskooo
addikt
válasz
7Heads Drago #24898 üzenetére
Na igen, bár ott az inkább gumi-autó kérdés volt, kedves kommentátoraink ijesztgetésével ellentétben nem sanszos, hogy hirtelen elfelejtett esőben menni Schumi. Egyébként lesz még Alonso jó autóban sztem, csak bírja ki addig.
-
hunnylander
őstag
válasz
7Heads Drago #24890 üzenetére
Szerintem a Meki aeroja eleg hatekony. [link]
Mifele ket het alatt? (A kulonbseg nem igazan a ket het fejlesztesbol jon.) Azzal nem vagy tisztaban, hogy minden egyes palyan es futamon sok egyutthato fuggvenyeben ujraosztjak a lapokat a technikai erosorrend tekinteteben? Attol, hogy a Ferrari dominalt Valenciaban annak nem sok rahatasa van arra, hogy Spaban kepes lesz e dominalni.
-
JJános
addikt
válasz
7Heads Drago #24890 üzenetére
Ez most akkor azt jelenti, hogy esőre vannak állítva?
-
hunnylander
őstag
válasz
7Heads Drago #24886 üzenetére
Nem hiszunk semmi ilyet, esetleg csak tudjuk, hogy most, jo eselyeink vannak a gyozelemre.
Ti meg miert hiszitek azt, hogy a Ferrari csak akkor csuszhat le a polerol, ha a Mekinek porzik a tankja? Lewis idejebol kalkulalva meg, ha nehany korrel konnyebb is lenne Massahoz kepest, akkor is az kovetkezik, hogy legalabb olyan jo ezen a palyan, mint a Ferrari, vagyis akkor is eselyes a gyozelemre.
Ha nezted a Q2-t is akkor sejtheted, hogy: Dumbo loves Spa. Lewis loves Spa.
-
tuskooo
addikt
válasz
7Heads Drago #24886 üzenetére
Én egyáltalán nem vagyok biztos benne, hogy a Ferrarikban több anyag van, de ahogy én nem lehetek biztos benne, úgy ők se abban, hogy nincs így. Na mind1, majd kiderül
-
Oliverda
titán
válasz
7Heads Drago #24808 üzenetére
2-3 körrel ezen a pályán... ki van zárva. Egyszerűen most gyorsabbak.
-
bajuszati
tag
válasz
7Heads Drago #24805 üzenetére
hát legfeljebb annak,
különben palik közvetítését bíom, vagyis bírtam mostanában nem jutn ideje gondolom a fantasztikus rally miatt
még holnap beül mellé Wéber aztán annyi a hétvégi szórakozásnak... -
AMD Power
titán
válasz
7Heads Drago #24795 üzenetére
Ez szívás a nagyoknak.
Remélem beékelődik LH és Kimi közé.
-
AMD Power
titán
válasz
7Heads Drago #24790 üzenetére
Jaja. Én is figyeltem. Bár kellett is neki hozzá egy pár kör.
Tuskooo: Ettől nem félek. Ha előtte lenne akkor elengedi majd.
-
hunnylander
őstag
válasz
7Heads Drago #24773 üzenetére
Legalabb most mar sejthetjuk, hogy ki irhatta a scumacheres spas kiralyos cikket. Egyfolytaban az f1-live.hu-rol linkeled a pontatlanabbnal pontatlanbb bulvarminosegu cikkeket. Ejthetned mar vegre, vagy ha kozod van hozza, emeljed mar a szinvonalat!
-
wildrain
addikt
válasz
7Heads Drago #24768 üzenetére
Néha?
-
wildrain
addikt
válasz
7Heads Drago #24764 üzenetére
Ha akkora király Schumacher, akkor esetleg megtanulhatnád leírni a nevét.
-
hunnylander
őstag
válasz
7Heads Drago #24764 üzenetére
Nem tevedtem semmiben, ez nem statisztikai kerdes. A dolog mar tul van targyalva.
-
AMD Power
titán
válasz
7Heads Drago #24745 üzenetére
Hát igen! MS a legjobb.
-
gV
őstag
válasz
7Heads Drago #24745 üzenetére
[link] %-ban Clark is nagyon jól áll
+ a mesterhármasoknál (összesen 11) 14.6%-os a mutatója (Schumi 22/8.8%) ami a magasan a legjobb
+2 nézd csak a podium és győzelem között milyen kevés a differencia, Jim szinte nem tudott nem nyerni ha az elején autózott -
hunnylander
őstag
válasz
7Heads Drago #24745 üzenetére
Nem erdekelnek a statisztikak azt illetoen, hogy kit illetnek a Spa kiralya megnevezessel. Egyszeruen a F1 berkein belul es torteneteben ez a fogalom Clarke LETT. Ennyi. Sem Senna, sem MS-nem kaphatja mar meg, mert foglalt es kulonben sem versenyezhettek a klasszikus hoskori Spaban.
Nem tudom, mit kersz ki magadnak. Azt cafold meg, hogy Jim Clark 32 evet elt es ot tartjak Spa kiralyanak. Az, hogy egy magyar bulvarportal (ahol meg MS nevet sem tudtak leirni rendesen) mit kreal szamok alapjan az nem irja at a Forma-1 tortenelmet es tradiciojat.
-
hunnylander
őstag
válasz
7Heads Drago #24738 üzenetére
Jim Clark, elt 32 evet. Ayrton Senna, elt 34 evet. Michael Schumacher, visszavonult 37 evesen.
-
laci666
senior tag
válasz
7Heads Drago #24610 üzenetére
Évi 46 millió dolcsiból futja rá.
Mi vodka partik lesznek ott, még bele gondolva is megszédül az ember -
Peat;)
veterán
válasz
7Heads Drago #24560 üzenetére
Kovát Briatore nem véletlenül rakta ki a csapatából, de ezt szerintem Dennis is tudta már a szerződés előtt hogy miféle. Én Pique-t lassan többre tartom már mint Kovát és a brazil még pénzt is hoz a Renaultnak.
Sokan kritizálják Alonsot hogy nem tűri ha lenyomja a csapattárs. Oké, ez így is van, előbb utóbb bejön a hisztije. Hamilton viszont a kezdő évében megmutatta az ilyen természetét, Monaco és Hungaroring ugyebár, egyszerűen nem lehetett megkockáztatni egy Rosberget pl, mert akkor ha nem is mindkét pilóta de az egyik tuti kiakad és megint áll a bál. -
hunnylander
őstag
válasz
7Heads Drago #24549 üzenetére
Amire reagaltal, az egy korrekt hozzaszolas volt, mindenkinek figyelmebe ajanlom, messze volt a vitatol.
-
hunnylander
őstag
válasz
7Heads Drago #24508 üzenetére
Belement Sutilba, meg a sargaba, pedig az a lampa kozelebb volt hozza, mint Lewishoz a boxutcavegi lampa. Tovabba kerekcsere es elindulas tobbszor van, mint boxutcaban piros lampa, aminek ritka lehetosege a verseny heveben ki is ment Lewis es Nico fejebol. Kemenyen meg is buntettek oket erte. Nem ertem, miert kell felhanytorgatni a dolgot, Kimi figyelmetlenseget megertitek Lewist meg ujra es ujra leszidjatok emiatt. O is bukott vele sok-sok pontot plusz a kovetkezo futamat is foleg amiatt nullazta le, ugyhogy neki duplan rossz uzlet volt.
Lewisnak mi koze volt a sepangi kerekanya-problemahoz, vagy a hungaroringi defekthez? Semmi!
-
hunnylander
őstag
válasz
7Heads Drago #24449 üzenetére
Manapsag mar alig kozvetit.
-
copin
őstag
válasz
7Heads Drago #24444 üzenetére
A sárga zászló már akkor se bírt jelentéssel neki. Senna megszavazta a piros zászlót.
-
Oliverda
titán
válasz
7Heads Drago #24444 üzenetére
Dehogynem....
-
AMD Power
titán
válasz
7Heads Drago #24418 üzenetére
Szegény MS! Hónap végén egy ilyen bünti.
-
[CS]Blade2
addikt
-
wildrain
addikt
válasz
7Heads Drago #24272 üzenetére
Egyértelmű. Itt egyesek még az F1-es témájú beszélgetéseket is offba teszik, akkor ezt meg főleg abba kellett volna. Tönkre is ment tőle a fórum.
-
wildrain
addikt
válasz
7Heads Drago #24212 üzenetére
Így van, lemértem, Kimi elindulása után 3 mp-cel tűnt fel a kép alján az elszáguldó Kovalainen. És Kiminek kb. fél mp-et kellett volna várnia, mire tisztán elindulhatott volna. De már a boxbejáratnál eltapsolta az előnyét, mert Kimi sokkal határozottabban vette a féktávot, és simán ráesett a vonal előtt.
-
PazsitZ
addikt
válasz
7Heads Drago #24188 üzenetére
"Kétlem, hogy bárki is nyolc versenyt nyert volna első 29 versenyén. Éppen ezért nem is értem, hogyan kritizálhatják őt? Az pedig teljesen mindegy, milyen autót vezet" – tette hozzá Dennis.
Ez a 3 mondat együtt elég nagy hülyeség. Bár bizonyára nekem szűkösek az infóim.
1. -Nem nagyon olvastam még olyan véleményt, hogy valaki túlzottan kritizálná a vezetni tudását.
2. -kritizálni kritizálják, csak nem ezért, de ha ezt nem látja, akkor megérteni se fogja.
3. K*rvára nem mindegy milyen autóban ül. Csapattársat remélhetőleg verne, szerencsés esetben feljebb jutna mint várható, de csodát ő se tudna tenni szar kocsiban.ps. hunnylander: Tudom szerinted szerinted ez a hülyeség, de vedd úgy, hogy csak a többieknek írtam
-
hunnylander
őstag
válasz
7Heads Drago #24188 üzenetére
How can you criticise him? And what he is driving is immaterial.
Gokart, Formula Renault, Formula 3, GP2, F1.
Dennis nem arrol beszel, hogy egy Super Agurival is ennyi futamgyozelme lenne, hanem arrol, hogy fuggetlenul attol, hogy mit vezet, jol vezet, es nem lehet elvitatni, hogy kivalo kepessegekkel rendelkezik.
De azert a belevetitett felreertelmezeseden jot derultem.
-
hunnylander
őstag
válasz
7Heads Drago #24141 üzenetére
Kicsit vegyel mar vissza, tobb tiszteletet Senna irant!
Ayrton neveben kikerem magamnak, hogy osszehasonlitsd a fiatal Schumachert az 'oreg' Sennaval!
Amikor Senna meg elt MS egy taknyos zoldfulu volt hozza kepest. Amikor meg mar MS lett valaki, akkor mar Senna nem elt.
-
tuskooo
addikt
válasz
7Heads Drago #24093 üzenetére
Érdekes, ezelőtt meg pont azzal jöttek, hogy az a hiba egyszeri volt, nem fog előfordulni többször...döntsék már el.
-
hunnylander
őstag
válasz
7Heads Drago #24088 üzenetére
Szodaval elmegy.
Most ennyire tellett. Jobb lett volna, ha nem beteg. Valoszinuleg ugy kemenyebb falat lett volna Massa szamara es izgalmasabb futamunk lehetett volna. Ez igy eddig palyazik az ev legunalmasabb futama cimre.
-
hunnylander
őstag
válasz
7Heads Drago #24085 üzenetére
Ezt meg Martintol talaltam (az A5.hu-rol idezem):
"(Massa) egy igazi versenyző. Megbízhatóság szempontjából sokak várakozásait felülmúlta, de úgy érzem, Kimi, akit jobban ismerünk, félelmetes kihívó lehet, és ő is odateszi majd magát. Ez nem volt valami technikás pálya, a fékekkel kellett jól bánni, így azt hiszem, Kimi erősen vissza fog vágni Spában"Latszik, hogy Whitmarsh is meg mindig kedveli Kimit, akarcsak Haug. Hiaba, tobb ev kozos munka nem mulik el nyomtalanul. Kimit egyaltalan nem bantja a McLaren.
-
hunnylander
őstag
válasz
7Heads Drago #24077 üzenetére
Karoba huzta a McLaren Kimit?
Egy rossz szot nem mondtak a hibajarol, sot, ha jo hirportalokat olvasnal, mar olvashattad volna, hogy Haug kifejezetten megvedte Kimit. Azt idezzed kerlek!
A Meki nem csinal most semmilyen tahosagot. Mar azt se ejtheti ki senki, hogy most ok nyugodtabban fejleszthetnek kevesebb aggodalmakkal. Ez pedig az igazsag, nem a tahosag. Tulreagalod a dolgot.
-
#70869248
törölt tag
válasz
7Heads Drago #24077 üzenetére
sztem is,..ebből élnek.
A nagyobb portálok is versenyben vannak, de ők legalább igyekeznek hozzáértő szakírókat foglalkoztatni viszonylag korrekt körítéssel, hogy a versenyző legközelebb is megálljon nekik nyílatkozni.
Viszont a kicsik csak simán versenyben vannak a neten, és szinte bármi megengedett, mert a 'fogyasztói réteg' az szinte mindenevő. -
#70869248
törölt tag
válasz
7Heads Drago #24074 üzenetére
Hát az ő nézőpontjából lehet,..ha elé tudott volna kerülni időmérőn akkor talán igen.
De 2tizeddel ment jobbat Massa...és ahogy Hamilton érezte az időmérő után..ez sok volt.
Sztem meg az volt amit láttunk, Massa elvitte a pole-t egy nagyon jó körrel és aztán megtette amit meg kellett.
Hamilton-nak a második kiállásra próbáltak több kört hagyni, de nem tudta tartani a tempót.
..ez van, van ez így.
Ettől függetlenül az ő nézőpontjából lehet másként...ehez joga van. -
7Heads Drago
veterán
válasz
7Heads Drago #24071 üzenetére
Itt az angol megfelelője:
In my view it's pretty clear that if Lewis had qualified with the same level of fuel as Felipe, he'd probably have been able to control the race from the front.
Legalább is az én szerény angol tudásommal.
[CS]Blade2: Ilyent nem mondott.
Motion_Blur:Ez nagyon jó!
-
tuskooo
addikt
válasz
7Heads Drago #24062 üzenetére
Utóbbit írtam én is hunnynak, nem kaptam rá választ, ha jól rémlik
-
hunnylander
őstag
válasz
7Heads Drago #24061 üzenetére
Ejtsd mar azt a bunko f1-live.hu-t! Nem esik le, hogy mennyire provokativan ferdit?
Variansok ugyanazokbol a nyilatkozatokbol (cimek):
1. (f1hirek.hu) A McLaren inkább a konstruktőri pontszerzésre koncentrált
1. (f1vilag.hu) A McLaren az időmérőn bukta el a versenyt
2. (f1hirek) Hamilton szerint a Ferrarinak van oka az aggodalomraRon Dennis: Ugyanakkor az igazat megvallva, a győzelmi esélyt már a szombati időmérőn elvesztettük. A pálya karakterisztikájából adódóan Lewis nem tudta megelőzni Felipét. Ennek megfelelően hamar a bajnokság került előtérbe, és a második hely megtartását helyeztük előtérbe. = Korrekt.
LH: "A megbízhatóság miatt ők jobban aggódhatnak, mint mi" = Korrekt.
Komolyan mondom, hogy ez tahóság.
Szerintem is, amit egyes 'ujsagirok' csinalnak. Talan nem is kellene olvasni ilyen tahooldalakat, mert tahova tehet.
Tanulj meg angolul (nehany het alatt meg lehet az alapokat, aztan meg mar fejlodik tovabb a hasznalattol) es olvasd inkbb a hireket az autosport.com-on, az legalabb szo szerint idez es nem bulvarosit.
-
Thrawn
félisten
válasz
7Heads Drago #24061 üzenetére
Az igazat megvallva már a szombati időmérő edzésen elvesztettük az esélyt az első helyre.
-
[CS]Blade2
addikt
válasz
7Heads Drago #24061 üzenetére
Ron dennis: Ha mindenki kiesett volna hamiltonon kívül, akkor ö nyer volna.
Ennyire ésszerű amit mond.. -
Motion_Blur
félisten
válasz
7Heads Drago #24061 üzenetére
Hogy mondhatsz ilyet? A mocsok bulvársajtó félrefordította Ron "A Grál Lovag" Dennis és Lewis "The Dream" Hamilton szavait
-
vagamo
őstag
válasz
7Heads Drago #23942 üzenetére
Pedig a Red Bull szárnyakat ad!
Ez volt?
Kimi Räikkönen: az autó nem teljesen olyan mint szeretném -
aesir
veterán
válasz
7Heads Drago #23935 üzenetére
Szavak sajátok, a mondanivaló pedig nem.
Aktív témák
Hirdetés
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- Villanyszerelés
- Új kétfiókos NAS-sal gyarapodott a Synology palettája
- Változó design, tekerhető lünetta: megjött a Galaxy Watch8 és a Classic
- Netflix
- 3D nyomtatás
- Háztartási gépek
- Milyen monitort vegyek?
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- További aktív témák...
- Gamer laptop
- 120" 4K HDR Házimozi (Optoma UHD 51 + 120 olasz mozivászon)
- HP DL380p Gen8 12LFF - 4x4TB SAS - 2x E5-2650L v2 - 96GB ECC - 2x10Gbit + 2x1Gbit
- Microsoft Surface Book 2, Sérült, 13,5 (3000x2000), i5-8350U, 8GB DDR4, 256GB SSD, 27% ÁFÁS SZÁMLA!
- Asztali PC , R7 8700F , RTX 3070 Ti , 32GB DDR5 , 512GB NVME , 1TB HDD
- Update 07.09. Bomba árak 2025-ben is! Üzleti - Consumer laptopok DELL FUJITSU HP LENOVO
- KAMATMENTES Részletfizetés Alienware DELL monitor
- MacBook, Apple M1 / M2 kompatibilis dokkolók, DisplayLink 4K, USB-C, Type-C
- ÚJ Bontatlan Apple Macbook Air 13,6 M4 16GB/256GB - Ezüst - MAGYAR(2025) - mw0w3mg/a - 3 év garancia
- Samsung Galaxy S24 Ultra 512GB Kártyafüggetlen 1Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest