Hirdetés
Hirdetés
-
Már Steamen is játszható a Witchfire korai kiadása (PC)
gp Ahogy várható volt alig egy évvel az Epic Games Store után a Valve áruházából is beszerezhető lett a játék.
-
Versenybe hozta magát az új Xeonnal az Intel
ph A Granite Rapids AI-ban kifejezetten erősnek tűnik, bár még nincs a piacon az a konkurens platform, amivel versenyezni fog.
-
Sportfülhallgató futott be a Nothingtól
ma A Nothing Ear (Open) a fülre akadó kampós dizájnt hozza, a márkára jellemző átlátszó borítással.
Aktív témák
-
MPowerPH
félisten
válasz 7Heads Drago #26854 üzenetére
Figy, itt nem a mérnöki gárdával van a probléma. A Ferrari egyszerűen, úgy mint konstrukcio nem jó esőben, nem lehet vele versenyképesen menni. Persze ez az előnye kijön száraz pályán mikor versenyen nagy melegben jobban kíméli a gumikat, mint a többi auto. Sajnos ilyenkor ez esőben hátrány, mivel nem tudják olyan mértékben az aszfalthoz passzírozni az abroncsokat, hogy az ilyen körülmények között jól működjön. De pl. száradó pályán már a ferrari az egyik legjobb auto, ott szerintem nincs ellenfelük.
A Torok és a McLarenek is nagyon jók esős pályán, mivel olyan a konstrukciójuk. És itt kitérek arra is, hogy Hamiltont mindenki esőmenőnek titulálja. Itt tulajdonképpen nem rajta múlik a dolog, hanem az autoján. Amit Massa csinált Silverstoneban az is könnyen megmagyarázható. Egyszerűen vezethetetlen a ferrari esős időben. És le a kalappal Kimi előtt, mert miután Hamilton megelőzte ment utánna, tartotta a lépést. Ha belsőkamerás felvételeket nézünk Hamiltonnak alig volt szüksége ellenkormányzásra, full stabil volt az auto olyan helyzetekben, ahol már Raikkonen -nek keményen dolgoznia kellett a kormánnyal. És a végén se az ő hibája volt a kiesés, egyszerűen a ferrarit nem lehetett pályán tartani olyan tempo mellett. Kétszer is kidobta a farát az auto akkor is, pedig még gázt is alig adott.
Tehát ha ma esős lesz a Monzai futam, akkor a ferrariknak semmi esélyük nem lesz a győzelemre. És én még abban se kételkedek, hogy Hamilton nem győzhet.Emléxem régen mindenki Schumi -ról mondta azt, hogy esőmenő. Asszem még az esőember nevet is megkapta, miután nyert a Monacoi esős futamon még a Benettonnal, majd Belgiumban is agyonverte a mezőnyt. Na, ebben az időben még fele ilyen komoly nem volt az aerodinamika, nem nagyon voltak az autok között különbségek nedves aszfalton. Ott tényleg csak a pilotákon múlt a dolog.
Azért tudnék a falra mászni, amikor az állítólagos szakértők azt mondják, hogy esőben az autokon nem múlik semmi, hanem itt jön ki a piloták kvalitása. Ez régen igaz volt, mára ez az elmélet már elavult. Massa és Kimi is hasonló teljesítményt tudna hozni esőben is mint a többiek, ha alkalmas lenne rá az autojuk. De a nagy szakértőknek ez nem esik le. És félreértés ne essék, nem azért hozom fel példának a 2db ferrarit mert azoknak szurkolok, hanem mert ott a legfeltűnőbb, hogy esőben mennyire visszaesnek, ahhoz képest hogy mit tudnak, és milyen a piloták képessége. És ez sajnos konstrukciós hiba.Don't Tread On Me
Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen