- Magisk
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Google Pixel 8a - kis telefon kis késéssel
- Milyen okostelefont vegyek?
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- Fotók, videók mobillal
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Xiaomi 14T - nem baj, hogy nem Pro
- Augusztusban jön a Honor Magic V Flip 2
Aktív témák
-
JJános
addikt
-
-=Sziszi=-
aktív tag
válasz
Peat;) #36642 üzenetére
"elég gyanús hogy kitervelten bulizta össze ezt a csapatot magának"
Persze ő intézte el, hogy veszteséges legyen a Honda és veszélybe kerüljön a piaci helyzete ami a kiszállást okozta. Brawn kapott egy lehetőséget a Honda kiszállásával, és élni tudott vele és nem kis munka volt össze rakni a csapatot így szerintem minden elismerést megérdemel. Ráadásul, már tavaly is a csapatnál dolgozott. Szóval amikor a Hondára hivatkozol Brawnra is hivatkozol mert már ott volt ő is.
hunny:
"Vettelnek még tanulgatnia kell a nagy tétek melleti autókázást, a tehetség nem elég, a feladathoz fel is kell nőni..."Engem Schumira emlékeztet egy kicsit. Neki is voltak szép balesetei fiatal korában.
-
#70869248
törölt tag
válasz
Peat;) #35636 üzenetére
Az éremrendszerben az előny a hátrány...azaz ami az ösztönző erő az a hátrány is.
Ebben az idényben 17 megszerezhető futamgyőzelem, azaz érem van. Csak.
Ez a jelenlegi pontrendszerben 170 pont a győztesnek, és a mindig második versenyben maradhat a 14. futamig, mert még létező matematikai esélye van (140:112, megszerezhető pontok száma 30), amíg az éremrendszerben ez a 9. futam után véglegesen eldőlt/eldőlhet.Azért példálózik mindenki ezzel, mert ez mutatja a különbséget a legszemléletesebben. Ezt rá lehet húzni akár egy futamra is....tehát vannak futamok ahol a dobogó még elérhető cél, de az élen álló versenyző befogása már önerőből nem megvalósítható. Itt a világbajnoki címért harcoló csapat nem fog beállni pontokat gyűjteni az 1.számú versenyzőjével, mert nála amúgy sem az fog dönteni, hanem bespórolja a motort és a sebváltót, és a következő futamra koncentrál, a 2. számú versenyzőjével pedig megy a pontokra, mivel nála az lesz a döntő. Azaz két különböző célért futnak a versenyzők.
Hidd el nem sületlenség az első futamtól eldőlt 1vs2 számú felállás az éremrendszerben,..egyfelől vádolod a csapatokat túlzó óvatossággal (egyetértünk), másfelől azt mondod hogy nem feltétlen utaznak a legbiztosabb eredményre már az idény elejétől. Visszatekintve a nagy port kavart A1ringes Ferrari esetre jól mutatja hogy a csapatok mennyire a legbiztosabb kimenetelre gondolnak.
Márpedig a pontrendszer vs. éremrendszerben a csapatoknak az egy versenyző mellé felpakolt futamgyőzelmek száma a lényeges a lehető legkorábban elkezdve, mert nem számolnak/nem számolhatnak a pontversenyben ledolgozható, hosszabb lefolyású versenygéssel. A fenti számolgatásra visszavezetve sokkal kevesebb tartalékot kaptak az esetleges motorhibákra, váratlan helyzetekre, mások jó formájára, és a saját veresnyzőik keresztbeverésére, 9 a 14-hez arányban.
Én ezzel állítom szembe azt, az egyébként létező sanszot, hogy ha támadható helyzetben van a két rivális egymáshoz, akkor nagyobb elánnal fognak támadni....de még ezt is sebezhetőnek találom, hiszen a támadó szvsz nagyobb esélyt kap a kiesésre detto, mert nagyobb lesz a védekezés érdeke is. Nem mondom hogy mindenáron, de nagyon keményen fog védekezni az első, hisz max megkapja egy harmadik a futamgyőzelmet, de nem a fő rivális. Egy élpozíció elvesztése eddig a maximum 170 pontból 2 pont volt, az éremrendszerben 17 éremből 1.
Én valami ilyemiken gondolkodom. -
#70869248
törölt tag
válasz
Peat;) #35633 üzenetére
Nem lehetséges hogy az a helyzet, hogy te kigondoltad miért is lenne jó ez az éremrendszer, és miért is rossz a régi, és ehez képest azok akik ezt a versenyzést valójában űzik, csak simán nem passzolnak a véleményükkel?
Az hogy nem sorakoztattak fel a mediának érveket, hogy ez miért nem frankó (ha egyáltalán kérték őket erre), még nem jelenti azt hogy a FOTA-nak nincsenek érveik.Mivel csak egyhangú egyetértésben lehet ilyen rövid idővel az idénykezdet előtt szabályváltoztatást bevezetni, ezért a WMSC elfogadása is érdekes...vagy talán az FIA beterjesztése, annélkül hogy ezt a FOTA-val együtmüködve tette volna. Az FIA hozott már hibás döntéseket, olyat is amiről elismerték hogy hibás, nincs számomra hitele annak hogy 2héttel az idénykezdet előtt most biztos jó döntést hoznának, és a FOTA a hunyó mert nem akarnak kockáztatni külön-külön, csapatként.
Azokat a versenyzőket, akik az alattuk lévő technika miatt nem tudnak a világbajnokságért harcolni, azokat valszeg ez az egész nem érdekli, mivel ők továbbra is a pontokra utaznak. Csapatokat detto.
Az hogy mondjuk Button behúzza az első 4 futamot, mert jól dolgoztak az elmúlt évben, és nem foglalkoznak a KERS rendszerrel, akkor az esetleg később feljövő, valóban fejlesztő csapatok..mondjuk Ferrari-McLaren és még egy Xsötét ló. Szal ha bármelyikük világbajnok akar lenni, akkor ugye keresztbeverik egymást a másik kettő csapattal,..így már nem engedhetik meg hogy a versenyzőik is keresztbeverjék egymást. Azaz nálam nagyon sanszos a vízhordó és az 1. számu versenyző megszületése...valmint amit régebben írtam, én nem gondolom hogy ez a szabály parázs csatákat fog eredményezni, csak egy más taktikát pályákra, versenyzőkre vonatkozóan. -
#70869248
törölt tag
válasz
Peat;) #35624 üzenetére
Szvsz meg kell bízni a versenyzők véleményében, még ha ellentétes is a tieddel. Valmint nem kell idézőjelezni a bátrat...talán a bal golyóm is elsápadna, ha ezzel a tempóval közlekednék a pályán...pláne vizes pályán.
Teljes jogod meg van a véleményedhez és a teoriádhoz, félre ne érts. De az nem lehet mérce. -
proof88
addikt
válasz
Peat;) #35595 üzenetére
Ok, hülyeséget írtam, belátom.
Viszont az tényleg igaz, hogy ez a rendszer tud produkálni olyat, hogy túl hamar eldőlhet a vb cím, és akkor megint ott tartunk, hogy nem lesz elég érdekes az f1.
A pontozást is értem, de lehetne máshogy számolni a pontokat akkor, ha pénzügyről van szó. Mert így egy kalap alá van véve mindenki a 8. hely után. -
proof88
addikt
válasz
Peat;) #35588 üzenetére
Ezért tojtak be a pilóták, mert (...) támadni kell ami pozícióvesztéssel is járhat, vagy balesettel. Nos szerintem aki szerint ez nem fér bele az f1-be adja át a helyét más pilótáknak.
Szerintem nem ezért. Hanem azért, mert hülyeség. Más módja is lehetne az előzésre serkentésnek, mint ez. Mert tegyük fel, hogy az elején mindenki vb akar lenni, aztán amikor van akinek van 5 aranya, lehet több embernek is, van akinek meg 1 sincs, az hova akarjon előzni? Ez megint olyan, mint hogy a 15. helyen vagyok, minek előzzek meg akár 3 embert is a futam végén, ha ugyanúgy nem kapok érte pontot... nem is értem, miért nem kap mindenki pontot. Az utolsó kapna egyet. Csak az kapna 0-t, aki nem fejezi be a versenyt... így minden egyes pontért lehetne küzdeni. -
-=Sziszi=-
aktív tag
válasz
Peat;) #35588 üzenetére
A több pontkülönbség az első és második hely között meg "megbukott" Schumi által, így most ezt próbálják.
Az még mindig jobb volt mint az érmes rendszer. Így még nagyobb különbség lesz az első és a második között függetlenül, hogy menyi pontot kapnak. Aki győz annak jó, a többiek meg mintha a pályán se lettek volna, mert nem kerültek közelebb a VB címhez.
Másrészt az érmes rendszer is bukott volna a Schumiéria idején. (Akkor mindegy volt a pontszabály, olyan nagy volt a fölény) -
wildrain
addikt
válasz
Peat;) #35542 üzenetére
Én nem emlékszem olyan esetre amikor a több versenyt nyerő pilóta elbukta a vb címet jelentősebb lemaradással.
Egészen 1989-ig kell visszamennünk, ha ilyen esetet keresünk. A tavalyit ugye kilőhetjük, mert ugyan elbukta Massa, de nem jelentős lemaradással.
1989-ben viszont Sennának 6 győzelme volt Prost 4 győzelmével szemben, de a végelszámolásnál elbukta, mert a sok (6) kiesése és a japán kizárása után (miközben Prost 3-szor nullázott) 21 pont hátrányt szedett össze, valamint akkor még élt a szabály, hogy csak a 11 legjobb eredmény számított bele a vb eredményébe.
Ez kerek 20 éve volt, egészen eddig visszakövetve végig az nyert, akinek a legtöbb győzelme volt, vagy voltak egyenlőségek, amikor a pontszám döntött.Nem mondanám, hogy rossz ez a rendszer, de azért mégis inkább úgy kellett volna megváltoztatni, hogy jobban jutalmazzák az első helyet, nem pedig úgy, hogy csak azt veszik figyelembe.
-
biker
nagyúr
válasz
Peat;) #35542 üzenetére
A következő versenyzők nyertek a pontrendszer miatt VB-t EGY, azaz 1db futamgyőzelemmel:
Mike Hawthorne - 1958
Keke rosberg - 1982ezen kívül 3-an nyertek 2 futamgyőzelemmel
Az a pontrendszer szélsőséges esete.Ez a számolás meg ennek a rendszernek a szélsőséges esete
mint látod, minden előfordulhat
Továbbá Senna, Hakkinen és D.Hill 8, Mansell 9, MS pedig 9-11-13 győzelmet tudott egy idényben maximum.
Rajtuk kívül senki többet. Alonso is csak 7-et
(a VB-címük évében nézve!)Kevés esélyt látok arra, hogy legyen ebben a mezőnyben egy mansell, senna vagy ms kaliberű ember, aki 9-et nyerne, és elunnánk a végét.
inkább attól félek, hogy 4 mázlis esős versenyes győzelemmel lehet VB-t nyerni, esetleg -
#70869248
törölt tag
válasz
Peat;) #35542 üzenetére
Az elejét így valahogy gondolom én is, bár azt is megértem hogy mindenki sarkosítva fogalmaz hogy derüljön ki mitől is tartanak.
Sztem is faxság, bár tragédiának nem tartom..max változtatnak még rajta. Sztem alapvetően azért faxság mert lassan kezd úgy kinézni ez az idény mint egy nagy kondér boszorkányleves,..bele még ezt, meg bele még azt (békaszőre+gilisztaköpet..stb), aztán vagy királylány lesz vagy egy többszáz méteres kráter. Kicsit sok már, és szokatlan ennyire közel a szezonkezdethez ekkora horderejű döntést hozni.Tavaly ugye Massa azzal az 1 Spa-i 'győzelemmel' állt jobban, szal engem ez sem idegesít...inkább az, hogy egy ennyire felborult szezonban kell ezt a pontrendszert bevezetni. Valmint engem igen is idegesít, ha egy csapaton belül hamar el kell döljön a versenyzői alá/fölé. Az hogy sok helyen már most eldőlt meg nem tud érdekelni...mert nálam már egy csapat is sok. Teszem azt Massa vs Kimi, ...nem hinném hogy már most eldőlt a Ferrari-nál az 1-2. Viszont most valaki mellé fel kell halmozni a futamgyőzelmeket...és sokkal kevesebbet ér a kiegyensúlyozott versenyzői felállás. Mert eddig az volt hogy lehetett pontot rabolni egy pl. Ferrari 1-2-vel a többiektől, de most minden a futamgyőzelmek összehordása alá lesz rendelve. Valmint egyre inkább megéri a versenyzőknek összetörni a másik autóját ami megint nem tetszik. Meg még sok mindent gondolok erről, arra kényszerítik a csapatokat hogy olyan dolgokkal taktikázzanak ami nem feltétlen a versenyzés, ki kell nézni azokat a pályákat ahol az autójuk jó..oda kell koncentrálni, a többi hétvége akár mehet a levesbe, a futamgyőzelem számít.
-
-
-
george11
addikt
-
hobizoli
nagyúr
válasz
Peat;) #33069 üzenetére
Ezt egy gyari vagy gyari tamogatasu csapat megengedheti maganak, egy magancsapat nem. Az biztos nyereseges kell legyen, akar van valsag, akar nincs, kulonben rolo le, nincs aki belepumplaja mukodeshez szukseges plusz lovet, ha nincs eleg sponzorpenz. Ott annyibol kell a csodat tenni, amennyi a sponzorlovekbol osszejon.
hobizoli
-
!Overdose!
őstag
válasz
Peat;) #33062 üzenetére
És akkor szerinted miért akkor szállnak ki amikor már milliókat költöttek a jövőévi autóra és egy csomó élő szerződésük van??? Ha valóban azért szállnának ki, mert nem éri meg nekik, akkor nem fejlesztették volna ki az RA109-et! A válság igenis egy fontos tényező, mert nem tudni mi lesz holnap. A Hondának fontos, hogy megőrizze függetlenségét az autógyártók között. Nem igaz, hogy nem látjátok a fától az erdőt, azért, mert az autó nincs teleragasztgatva logókkal, attól még a Hondának nagyon sok szponzora volt, akik nagyon sok pénzzel támogatták őket.
-
-
[CS]Blade2
addikt
válasz
Peat;) #32947 üzenetére
Nehéz lenne szűrni az előzéseket, mert mi van ha egy csapat két pilótája előzi oda-vissza egymást? Vagy van aki nehezebb autóval megy a taktikája miatt, és öt sokat megelőzik, viszont kevesebbszer megy a boxba. Vagy ha a boxban előznek meg valakit, az is beleszámítana-e, stb...
-
Oliverda
titán
válasz
Peat;) #32818 üzenetére
Pont az ilyenek miatt nem szokták engedni a pilótákat motorozgatni Rossi ellen meg triatlonozni.
-
hunnylander
őstag
válasz
Peat;) #29988 üzenetére
(#29989) Motion_Blur: Az mar le lett irva, hogy miert lett visszaveve a pozicio. Minde vb-eselyes pilota megcsinalta volna es nem is volt szabalytalan. Biztos rohognel, ha nem csinaltak volna meg es pont az utolso korben tortent volna olyan elorelepesi lehetoseg, amibol kizarta volna magat ha Alo mogot befutva kapja meg a vegso poziciojat, ahelyett, hogy az utolso korbeni kalamajka haszonelvezoje lehetne. Ertsd mar meg, hogy nem ertelmetlen dacbol, hanem a versenybefejezesi szabalyok miatt vette vissza a poziciot, az akkor mar csigakent diadalra keszulo Alonsotol.
-
hunnylander
őstag
válasz
Peat;) #29980 üzenetére
Elnezest, de nem en hoztam fel. PazsitZ szemelyeskedo megjegyzeset nem tudtam lenyelni, mert egyszeruen nagyon rosszul esett, mert mar nagyon nem az elso es valaszoltam is a technikai jellegu kerdesere, hogy miert lett visszaveve a kor.
A szemellenzossegrol meg el kellene ismernunk, hogy minden nem elfogulatlan szurkolotaborra all, ezert nem csak engem kell annak minositeni.
De terjunk valoban a nyugisabb temakra. Lattatok a fotot, mit szeretne a Force India? Fejlodne vele? (motor+valto+KERS+felfiggesztes)
-
hunnylander
őstag
válasz
Peat;) #29912 üzenetére
1-3. es 5. bekezdes ramutat, hogy Lewis mennyire loser (a luzert egyebkent angolul egy o-val irjak, to lose - elvesziteni).
Alonso is luzerkedett minden eveben valamennyit (o sem kivetel), es buntettek ot is meltanytalanul, szerintem nagyon is jol tudod ezeket az eseteit, ha nem iden lettel Alonso-drukker.
-
JJános
addikt
válasz
Peat;) #29810 üzenetére
Nem kértelek semmire. Csak kérdeztem.
Nem kell a másik szemszögéből átgondolnod, csupán azt szerettem volna, hogy úgy is vizsgáld meg a dolgokat, ahogy mi látjuk. Vagy ahogy egy pártatlan. Például Lonzi nyilatkozatára gondolok, aki Hamit biztos, hogy nem bírja, mégsem talált kivetnivalót az első kanyarban történtekre.
Én nem Hunnyt védem, hanem Hamit. Hunny hozzászólásai nem aljasak, nem lekicsinylőek, ezt tudom.
Nem irtam, hogy mit ne csinálj.
Ne haragudj, de Massa amit művel undorító, és te egyetértesz? Kilöki Hamit, Bourdaist, és a másikakat hibáztatja? -
prmcsk
addikt
válasz
Peat;) #29808 üzenetére
Színház az egész világ, így massza is. Amikor nincs tét szalonképest játszik, versenyben meg mindenkinél hajlamosabb, hogy vörös köd borítsa el az agyát a vére és a ferka elvárásai, mit elvárásai, követelményei miatt, még akkor is mikor ő a lúzer.
Piros lámpánál kihajt a boxutca végén, feketét kap, egyértelmű, hogy ő a hülye, erre előveszi a középső ujját és beletolja a kamerába. Először azt hittem, csak fikázni akar...
Ez is massza...
RobiGida: Linket ? Ne viccelj már, legalább egymilliárd ember láthatta élőben, a boxutcából közvetítve...
-
JJános
addikt
válasz
Peat;) #29799 üzenetére
Egy két megválaszolatlan kérdést én is tudnák írni. Például: Hányadik körben ütközött Hami Massával? Miért csak akkor kezdték vizsgálni az első kanyarodásnál történteket? Miért Bourdaist büntették Massa helyett? Miért nem büntették meg Massát komolyabban, amiért felöklelte Hamit, amivel Haminak a versenyét tönkrevágta?
Szóval kérdezgethetünk itt bőséggel.
Hunny hozzászólása korrekt. A te szemellenződdel van baj. Nem tudod a dolgokat átgondolni a másik szemszögéből?
-
#70869248
törölt tag
válasz
Peat;) #29799 üzenetére
Nem mintha egyetértenék Hunny' ezen hozszólásával, de elég nyílvánvaló hogy ő Massa 'fejéből' beszél..márpedig Massa akkor még nem tudhatta hogy Hamilton-t megbüntetik vagy sem. Ő abban ahelyzetben hozta a döntését...aminek akár lehet alapja az amit Hunny' írt.
Te pedig már a futam egésszét elemezgetve próbálod cáfolni.
Detto mondom, hogy én nem vállalok közösséget a szándékos lökés gondolatával, de a lényeg a lényeg..amit Massa gondolt abban a pillanatban (legyen az esetleg a felmerült lehetőség) azt nem lehet az alapján cáfolni amit te írsz.
-
hunnylander
őstag
válasz
Peat;) #29799 üzenetére
Amikor Massa megtorpedozta Lewist, meg nem is tudhatta, hogy azt (Lewist) buntetni fogjak valamiert.
Nem ertem a kerdeseidet, tisztaban vagy az esemenyek kronologiajaval. Lewis a ket Ferrari ele kerult, miutan megelozta Massat. Ez volt Massa utolso rajta mulo szalmaszala, hogy vagy visszaelozi vagy kiuti, mert csak nott volna a lemaradasa.
-
Oliverda
titán
válasz
Peat;) #29736 üzenetére
Pont nem a mai nagyképű és sablonos, előre begyakorolt f1 nyilatkozatokra gondoltam. pl.: [link], [link]
Annyit még hozzáfűznék az utolsó részhez hogy az említett 4 pilóta nem egyszerre kezdte F1-es pályafutását. Pontosabban Kova és Hamilton egyszerre kezdtek versenyezni.
Raikkonen: 137 verseny
Massa: 103
Hamilton: 33
Kovalainen: 33 -
Salak
aktív tag
válasz
Peat;) #29577 üzenetére
Egy szóval nem mondtam, h Hamiltonnak nem voltak meredek megmozdulásai. Ennek ellenére az elég merész dolog Massa részéről, ha ezek után még ő vádaskodik, és azt hazudja, hogy Hamilton lökte ki.
A pszichológusos részével egyetértek, mert ez az F1 már sajnos nem az, aminek lennie kellene.
-
Dalai Láma
őstag
válasz
Peat;) #29513 üzenetére
A közvetítés elég béna volt. A magányosan köröző autókat mutatták, kevés votl a visszajátszás, sokszor rosszkor vették el a képet, stb. Én a 19. körben kapcsolódtam be, és 6 kört kellett várnom, hogy megtudjam, mi történt Hamiltonnal és Massával, és hogy hányadik helyen vannak.
-
hunnylander
őstag
válasz
Peat;) #29302 üzenetére
Nem tavaly vagy iden, hanem arra a technikai szinvonalra, amire eddig eljutottak. De, ha idotartamot akarsz, legyen mondjuk, azota amiota V8-asok vannak, es azt el kezdtek tervezni. Nem tuloztam az osszegekkel, szvsz.
A Renault a francia kooperacionak (Mich') koszonhetoen volt elcsapat (leginkabb), sohasem tobzodott az Alonso era Renault motorja pacikban egy Ferrarihoz vagy BMW-hez kepest, csak nyomatekos volt, de mara mar ez keves, de erdekes modon megis feljottek 3. eronek, ahogy Alo celozgat ra. Nem minden a moci. A Meki is elmarad a pacik szamaban a Ferraritol megis fel tudnak jonni a Ferrarira, gyurnak az aerora es a mechanikara. Egyebkent ez a kiegyenlitosdi a McLarennek sem olyan rossz egy csapat elleneben, de akkor is nagyon idegen a Forma-1 jellegetol. Inkabb egy uj specifikacio szerinti motort kellene fejlesztetni az osszes csapatnak, a motorbefagyasztas is rohejes.
Az egyenkasztnis dolog a tendencia iranti kritikam volt, ami eloszor a motoroknal akar szinre lepni, de emlegetik mar a tobbi alkatreszeket is, pl. egyenvalto...
-
JJános
addikt
válasz
Peat;) #29034 üzenetére
Szerintem lesz itt még keverés a pilóták között. Vagy is inkább csak lehet, hogy szerettem volna, hogy legyen.
BMW eltolta, de nagyon. Heidfeldet elengedtem volna, és vagy Vettelt, vagy Alonsót szerződtem volna.
a Honda is várja Lonzit, nem tudom megy-e.
Vettel megérdemelne egy jobb autót. Attól tartok el fog tünni. A Torro az idén azért volt olyan jó, mert el akarták adni, azt hiszem ez egyértelmű.
Meglátjuk.
-
bdav
őstag
válasz
Peat;) #28172 üzenetére
DeLaRosa már kapott lehetőséget versenyezni, nem ment neki. Kova év elején egy értelmes próbálkozásnak tűnt, de valóban nem teljesít túl jól (mondjuk peches is volt azért sokszor). Lecserélni viszont kockázatos (Vettelt pl. nem szabad odavinni, Rosberg, Glock esetleg), hátha az történik ami tavaly...
Motion: ehh azt hittem utolsó képen két csaj van
-
bdav
őstag
válasz
Peat;) #27801 üzenetére
[OFF]nézd, tavaly örültem neki hogy Ham nem lett a mekis fellebbezés miatt vb (az tényleg egy gyenge és nem túl elegáns megmozdulás volt). sőt mostmár ha egyszer megkapta spaban a büntetést, akkor ne változtasság meg utólag, az se lenne jó, ha amiatt nyert volna VB-t. Ettől még nem tetszhet az a döntés amit hoztak a pályabírók, sem az ICA hozzáállása (ezt leírtam tegnap hogy miért)
Alonsos eset: nem emlékszem rá konkrétan hogy mi volt és mikor, de sosem állítottam magamról hogy objektíven alkotok véleményt ezekben a kérdésekben, sőt azt sem hogy az X idővel később nem változhat meg az hogy mit gondolok egy esetről. Aki ilyeneket mond és régebb óta figyelemmel kíséri a dolgokat, az jó eséllyel nem mond igazat. Óhatatlanul is kialakul valamiféle szimpátia valaki(k) iránt és ellenszenv másokkal szemben (ahogy a változás is természetes emberi dolog).
Mindenesetre általánosságban a pályán kívüli döntések ellen vagyok, de van hogy korrektek (pl. emlékeim szerint Ham 10 rajthelyes kanada utáni hátrasorolásával különösebben nagy problémám nem volt), ezt most nem éreztem teljesen fairnek.
téma részemről ennyi, többet nem tudok mondani, kéremkaccsojjaki. változtatás ezen már úgyse lesz. Ha meg Massa vb lesz és igazi sportoló akkor ő se fog annyira örülni neki hogy ilyen körülmények közt lett az[/OFF]
mod: ez a fizettetés megint elég röhej, gyakorlatilag tárgyalás sem volt. pff
mod2: mit rontottam el az offnál? modik beszürkítenétek?
-
hossszú
őstag
válasz
Peat;) #27801 üzenetére
Hamilton a legjobb ez természetes, ezt saját magáról is elmondta Én nyolc éves korom óta autóversenyző vagyok, és szinte minden létező manővert ismerek, ezért vagyok a munkámban a legjobb. , na nekem ez a nagy arc nagyon nem tetszik, az öndicséret nagyon ronda dolog.
-
#70869248
törölt tag
válasz
Peat;) #27709 üzenetére
Sztem jobb ha a rendőr azt mondja hogy nem tudom...csak így egyszerűen. Az egyetlen valaki akit futam közben..3 körrel a vége előtt megkérdezhetnek az azt mondja hogy: oké.
Majd még egyszer.
...még akkor mindig lehetett volna javítani a pályán..
De nem,..majd kivizsgálásra terjeszti.Nem tudom mi köze az előző futamokon történteknek ehez, ha nem biztos benne akkor mondja azt.
De ott zavar van az erőben, hogy kétszer rábólint, majd felnyomja kivizsgálásra.Mindegy nekem nem ezzel van a bajom.
-
JJános
addikt
válasz
Peat;) #27672 üzenetére
Hát ez a probléma. A két rutinos pilóta.
Anno mikor a vagyonőrit letettem, azt mondta a tanárom, ha pénzszállító vagy, és azt rutinból csinálod, akkor neked lőttek. Szó szerint!Rutinból semmit nem szabad csinálni.
Ezért kell nekik egy olyan pilóta, aki nyerni akar. És Ő lesz Lonzi. Remélem.
A KERS-ről beszéltünk már itt, a Honda jól áll, és nagy szerepe lesz a taktikának is, és itt az is van. Autó is lesz, remélhetőleg. -
#70869248
törölt tag
válasz
Peat;) #27509 üzenetére
Én ezt írtam:
"
- Lehet más vibráción a két motor
- Lehet a nyomatékgörbe eltérés jobban kedvez a kipörgésgátló nélküli kihajtásnak.
"
..a nyomatékgörbés rész:
Ehez nem kell semmiféle új alkatrész...egész egyszerűen motor és motor között lévő különbségről van szó. Mivel az egyiket a Renault a másikat a Ferrari építi 100% hogy nem egyforma a nyomaték és teljesítménygörbéje a két motornak. Ennél fogva nem zárható ki, hogy az idei szabályoknak..azaz nincs kipörgésgátló, az egyik jobban megfelel mint a másik.A Renault betartotta a szabályokat?
...ez elég komolytalanul hangzik, mégha jelen esetben igaz is lehet.
"Aztán volt olyan pletyka"..pletyka?..volt olyan pletyka is hogy Alonso a Ferrari-hoz szerződik. -
hunnylander
őstag
válasz
Peat;) #27509 üzenetére
Tegyuk hozza, hogy a motorperiferiat lehet fejleszteni. A keno- es uzemanyagokat ugyszinten. A csapatok konszenzusaval pedig gyakorlatilag barmit a befagyasztott teruleten is. A csapatok mernokei rabolintanak vagy elutasitjak. Es tegyuk hozza, hogy a korlatokon beluli fejlesztessel senki sem allt le, kiveve a Renault aki cakkompakk felszamolta az egesz motorfejlesztesi reszleget koltsegcsokkentesi megfontolasbol.
1. A Renault-nak nagyon gyorsan helyre kell allitani a motorfejlesztesi reszleget.
2. Gyakrabban kellene a beadvanyokra vizszintes vonalu valtakozo iranyu fejmozgasokat tennie, a fuggoleges vonalu valtakozo iranyu fejmozgasok helyett. -
c.zsolti
őstag
válasz
Peat;) #27497 üzenetére
Miből gondolod, hogy most a Renault a leggyengébb? Egyelőre csak találgatások vannak. A másik, hogy akár már 2006 végén is lehetett erősebb a Ferrari motor. (pl. Schumi "sétakocsikázása" a Brizil GP-n) Ahogy gV írta, a motorbefagyasztás a költségek csökkentésére irányult, nem a teljesítmények egalizálására.
Abban igazad van, hogy nem fair, ennyi erővel minden fejlesztést befagyaszthatnak, aztán örökre McLaren - Ferrari versengést látunk... -
gV
őstag
válasz
Peat;) #27497 üzenetére
A megbízható ferrari motor meg a megbízhatóságra vonatkozó változtatások által a legmegbízhatatlanabb lett az egész mezőnyben. Érdekes dolgok ezek.
sepang után kellett leadni a motorokat, vagyis onnantól kezdve uazt a motor használja a Ferrari a specifikációt tekintve, elég sok futamot teljesített hiba nélkül a hungaroringig, hogy kijelenthessem a megbízhatóság kárára nem lett jobb a teljesítménye
-
Gyusz
őstag
válasz
Peat;) #27277 üzenetére
Kimit szerintem sem kell védeni, Viktor77-el értek egyet, nem nekünk kell magyarázkodnunk. Az meg, hogy így idén előszeretettel kötnek bele, az gondolom azért van, mert tavaly világbajnok volt, őket szívesen veszik elő. Bár azt én sem értem, hogy a saját drukkerei miért fordulnak így ellene, tavaly pl.: Ausztrália után csak a Francia Nagydíjon tért igazán magához, idén meg a Hockenheim, Hungaroring, Valencia mélypont után Spában megmutatta, hogy nem felejtett el vezetni. Ok, idén a bajnokság elúszott, meg hozza a szokásos balszerencsés formáját (pl.: ma is), de én nem látom olyan borúsnak a helyzetet.
A mai futam meg, hát, én találtam annyira izgalmasnak. Vettelnek gratula a győzelemhez, Alonso is csak behozta a negyedik helyre a gépet, de Kimi, Webber, és különösen Rosberg, nekik ma nagyon nem jött össze.
-
Male
nagyúr
válasz
Peat;) #27286 üzenetére
Talán mert nem látjuk értelmét magyarázni... páran már leírták, hogy szárazra állított autóval ment (Ferrari taktikailag...
). Aki nem értette meg, annak hiába írnánk még le százszor, akkor is csak azt látná, hogy Kimi sz@r esőben.
/Ehhez nagyban hozzájárulnak a remek kommentátorok, akik mindig kikiáltanak valakit esőmenőnek, teljesen függetlenül a körülményektől.
Palikot meg rúgják már ki az öhőőőőmjeivel... és az állandó Shell reklámjával.../
-
Viktor77
titán
válasz
Peat;) #27286 üzenetére
"Csak számomra érdekes a dolog hogy így elhagyják a drukkerei."
Mit védjük? Minek magyarázkodjunk? Már letett valamit az asztalra.
Ha észrevettétek, mindenki magyarázkodik a kedvence helyezése miatt.
Most kezdjük el mi is?
Innen úgysem tudjuk (tudjátok) megmagyarázni.
Mivel Hunny már megtette, így én is bátorkodok ideírni egy "ha" szócskát.
Szóval ha a futam nagyobb részében szárazabb a pálya, akkor most nem ez az eredmény. -
proof88
addikt
válasz
Peat;) #27277 üzenetére
Palik azért volt csodálatos, mert megint elkezdte a Shelles monológját. Nem tudom, mi bosszant jobban, amikor elkezdi mondani ezt, vagy amikor futam közben leadják a Shelles reklámot. Vagy a futam/időmérő előtti glumobilos meg tudomisén milyen reklámok? Ezek annyira irritálóak már, ehh...
-
hunnylander
őstag
válasz
Peat;) #26852 üzenetére
Bizony, a Red Bull szarnyakat ad.
-
PazsitZ
addikt
-
hunnylander
őstag
válasz
Peat;) #26594 üzenetére
Urban legend, nezd meg Kovat.
Altalanos szabaly, amit pilotak es pilotakbol lett szakertok mondanak amiota csak ismerem az F1-et, hogy esoben hatterbeszorul a technika jelentosege es eloterbe lepnek a vezetoi kvalitasok. Lewis angliaban nott fel. Nezd meg az esos gokartversenyeit, volt olyan, hogy ket kort adott a masodiknak. Biztos mar akkor is esomeno go-kartja volt, almodjal mar szepeket.
Ott mindenki egyenstandard cuccal nyomult.
Senna es Schumi hogy lett esomeno? Ugy, hogy amikor lattak, hogy elkezd esni az eso, zupsz be a gokartba es gyakorolni, gyakorolni...
A mai F1-ben mindenkinek egyforma esogumija van...
-
#70869248
törölt tag
válasz
Peat;) #26550 üzenetére
"Persze most nem azt akarom mondani hogy eddig mindenkivel kijött csak egy emberrel nem, éééén olyat soha"
...és milyen jól teszed...gyakorlatilag csak az egész csapatát húzta le, azzal hogy a csapata nem akarja a VB-jét mert elviszi az 1- számot...a teljesség igénye nélkül.
Akire utalnál az viszont valóban jó viszonyban van régi vetélytársakkal (pl. Rosberg), és új vetélytársakkal (pl. Massa).
..és hát Kovalainen-nel sincs probléma..
Aktív témák
Hirdetés
- Lenovo ThinkPad T570, T580, P51s, P52s eredeti Lenovo, külső akkumulátor eladó
- Latitude 5450 27% 14" FHD IPS Ultra 5 135U 16GB 512GB NVMe magyar vibill gar
- Új Steelseries Arctis Nova 4 Wireless gamer fejhallgató 1 év garanciával
- Urmet Dialog PA3120 180 wattos digitális erősítő 1 év garanciával
- Lenovo Thinkpad USB-C dokkoló
- Azonnali készpénzes félkonfig / félgép felvásárlás személyesen / csomagküldéssel korrekt áron
- Lenovo LEGION Pro 5 / Pro 7, Lenovo Yoga Pro gépek (RTX 4060 / 4070 / 4080 / 4090)
- Bomba ár! HP Elitebook 8560W - i7-2GEN I 8GB I 500GB I 15,6" FHD I Nvidia I W10 I Garancia
- Windows, Office licencek kedvező áron, egyenesen a Microsoft-tól - Automata kézbesítés utalással is!
- ÁRCSÖKKENTÉS Panasonic Viera 37" TH-37PV8P plazma TV eladó (2 HDMI)
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest