- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- Magisk
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Google Pixel 8a - kis telefon kis késéssel
- Milyen okostelefont vegyek?
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- Fotók, videók mobillal
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Xiaomi 14T - nem baj, hogy nem Pro
Aktív témák
-
hunnylander
őstag
válasz
JJános #45646 üzenetére
"A versenyautó három különböző irányból is vizsgálták a szélcsatornákban" ???
"The car was taken in three different directions in the wind tunnel, two directions were found to be wrong, so the team could just switch." - Wurz'3 fejlesztési irány volt (gyakorlatilag 3 különböző koncepciókra épülő autót fejlesztettek) 5 szélcsatornát használva. 2 kukázva lett, a legjobbnak bizonyuló koncepció lett a BGP 001.'
Így könnyű, a McLaren még csak most kukázza az első autóját, a másodikkal már el fog trafálni valamit ('kapufa vagy gól').
Összehasonlításként, a McLarennek csak egy szélcsatornája van.
-
Gyusz
őstag
válasz
JJános #45611 üzenetére
Aki esetleg kíváncsi a zenére: Kasabian - Fire
Ezt most tényleg megint jól összevágták. Bár nekem még mindig Malajzia a kedvencem az idei évből.
-
puttputt
őstag
válasz
JJános #45619 üzenetére
Vettel nem "[Trabarna]"-fan véletlenül?
("A Skoda reklámarca"... Micsoda? A konkurenciáé?)
-
puttputt
őstag
válasz
JJános #45611 üzenetére
Remek
Még a viszonylag látványtalan videókat is egészen fel tudják dobni
(Mi volt ez az aláfestő-zene? A "versenyautók éneke")
SzalaiG: Végül is Mosley ráérős, nyugdíjaskorú "úriember"... mivel is üthetné el jobban az időt, mint egy alapvetően friss, fiatalos (természetesen - tényelges és kiérdemesült/szintén koros -legendákra alapuló) sportágra való ránehezkedéssel...? Amíg csak teheti, "kiélvezni"...
-
Nunder
őstag
-
Nowhereman
őstag
válasz
JJános #45118 üzenetére
Pedig itt ha a Brawn valamit alkotni tud majd, az Barika Silverstoneologiai doktorátusának lesz köszönhető. De mivel hideg lesz, meg a bikák is ütősnek tünnek, ez tisztán csak 3. helyre lesz elég. Bár szerintem Webber átlépi Vettelt is: kettejük közül Webber tudott a kemény gumin is mezőnyt verni...
-
hunnylander
őstag
válasz
JJános #44542 üzenetére
Ha már Mark Webber, ma olvastam tőle egy kis okosságot, ami nekem is egyből megfordult a fejemben a Real Madrid húzásakor, de már korábban is.
It's got to a point where £80m is paid for one footballer but you're asked to run a whole F1 team and travel the world for £40m (Mark Webber rovata, BBC)
'Ott tartunk, hogy 80 millió fontot fizetnek egyetlen futballistáért [Christiano Ronaldo], de téged arra kérnek, hogy futtass egy teljes F1-es csapatot és utazz a nagyvilágban 40 millióból.'
Webbo 4 president!!
-
IreN!CuS
addikt
válasz
JJános #44482 üzenetére
szerintem "gyakorlás" kérdése,h ki mennyinél érzi uralma alatt a kocsit,de szvsz 150+nál(persze kocsi függő) vagy- vagy kategória ha történik vmi.Ültem 400+ lovas a4-ben és a srác egy kézzel fogta a kormányt 210nél,de kétlem h megfogta volna ha bármi történik,volt is adrenalin
,szóval ha te is sokszor mennél mondjuk 160 fölött lehet úgy éreznéd h uralni tudod a gépet...pedig...
dokar:vigyázni kell mert trükkösek a fiuk németben
-
MPowerPH
félisten
válasz
JJános #44452 üzenetére
Szép kör volt, de ha megnézitek, van kanyar amit nem tudott elég szűken venni. Kigyorsítások nagyjából rendben voltak. De ez még nem is lenne gond, ha féktávokon stabil lenne. Egy BrawnGP -s autó szemmel jól láthatóan sokkal rövidebb féktávot tud venni, mint pl. itt most Kimi. Talán ez a kulcs momentum...
Mert féktávokon a Brawn autók olyanok, mintha oda lennének tapasztva mágnessel az úthoz...
-
Nowhereman
őstag
válasz
JJános #43838 üzenetére
Én maszatra nem tennék. Monacoban a Red Bull gyengélkedése miatt tudtak csak feljutni a dobogóra. Olyan katapult mint a DDD már nem lesz több a szezonban. Ebből adódóan a BMW és a STR szekér fog csak nagyot lendülni. A többieknek ez a pálya visszahozza a Barcelonai viszonyokat: azaz Brawn kontra Red Bull. Szerintem itt most Red Bull győzelem lesz - mert most már ott a fenekükön a 3D-s gyorsító.
-
Nowhereman
őstag
válasz
JJános #43777 üzenetére
Isten állatkertje alacsony kerítéssel? Nekem néha olyan érzésem van, hogy az inkább szafari park. Nézz szét a nagyvilágban! A legtöbb helyen majmok játszanak az atomtáskával!
Számomra csak az a különös, hogy valaki kinézi mózliból, hogy a saját akaratánál elöbbre tartaná a józan észt! Vagy azt, hogy börninek bármi is elöbbrevaló a pénzcsinálásnál. - A ferrari miatt próbált kompomisszumot - mert tudja, hogyha átmegy egy másik szériába, akkor viszi magával a nézők felét... -
#70869248
törölt tag
válasz
JJános #43706 üzenetére
Na azért a Dunának ne menj
Mosley csinálhat amit akar, a lényeg akkor is mi vagyunk. Nézted az F2-t? na azt ki lehet hozni 200ezer euro/szezon/autó...igaz hogy a 450LE-s autójuk uazt tudja mint az IFM autó 250LE-ből.
Nagyon akarják tolni az F2-t, de alapvetően mi fogjuk eldönteni....én ezt a helyzetet sem látom annyira rossznak mint Hunny' de attól még jobban fázok hogy behajolnak Mosley-nak.. -
Nowhereman
őstag
válasz
JJános #43640 üzenetére
Az a gond, hogy Vettel még KERS nélküli autókkal sem bír. Gondolj malájra. Esős verseny, és esőben a Red Bull - hát szárnyakat ad. Webber élt is vele, és jobról balról előzte végig a társaságot. Vettel meg "esőmenő" létére vonatozott, amíg ki nem perült. Egy olyan szituban, ahol az autója kb. 2 másodpercel gyorsabb, és rendszeresen hibáznak a pilóták. Ennek egy oka van: "sosem agresszív". Nem mondom, hogy Buemi féle habitus jobb, azaz ha elunom magam, betszem a következő kanyarban. Mert ez nem kockáztatás kérdése, hanem önuralomé! Heidfeld már megdöntötte a vörös báró megbízhatósági rekordját - azaz legtöbb kockás zászló zsinorban - és e mellett a jobb autóban ülő nagyágyúk helyezései sincsenek mögötte biztonságban. De ehhez kell egyfajta versenyinteligencia - ugyanúgy, ahogy a csapat intermediate-ről való ledumálásához - az eleredő trópusi eső esetén.
Bár ha belegondolok, Vettel eddig önerőböl két autót is leamortizált önerőből.6/2! Ez már a felkelőnap fenegyerekeinek rekordjára tör. Szóval ezen az arányon is változtatni kéne, ha már bajnok akar lenni.
-
Motion_Blur
félisten
-
#70869248
törölt tag
válasz
JJános #43372 üzenetére
Pedig elverte. Amikor behozták a Michelin-s gumiszabályt.. akkor MS-nek hiányzott az egyharmad ahoz hogy verekedhessen Alonso-val,..hiányzott a megfelelő tapadása.
Emlékezz rá hogy szenvedett több pályán is. Ezért írtam hogy nem egyenlő feltételek mellett verte meg, és a csapat mégis 'megpolózta' MS-t...ami nem volt szép. De akkor inkább átfordítom azt a hozszólást, és úgy mondom hogy én ezmiatt voltam morc Alonso-ra, annak ellenére hogy egyáltalán nem voltam MS drukker.
Persze lehet mondani hogy Alonso-n nem volt poló, de ahogy Hamilton-nál is tud kemény hiba lenni ha felsorakozik a csapata 'csúnya' döntése mellé (Trulli hátrasorolása), úgy Alonso sem határolódott el anno. -
Nowhereman
őstag
válasz
JJános #42208 üzenetére
Egyetlen alkalmat említs, amikor Vettel olyat előzött, ami már korhatáros volt! Mert mondjuk a multkori versenyen a Webber-Lonzi összecsapáskor azért mindkét pilótánál eldurrant volna az agressziométer. Vettel lehet hogy gyors, meg rendes gyerek, de valahogy nincs benne gyilkosösztön. Sumi meg még a sportszerűséget is rendre átlépte! Szóval Vettel nekem inkább olyan Massa-szagú, és nem hinném hogy főleg a csapatfőnök poziciójában helyes lenne sztárkultuszolni, ha az egészséges verseny müxik a csapaton belül.
-
wildrain
addikt
-
wildrain
addikt
válasz
JJános #42053 üzenetére
Valamit benéztél, mert éppenhogy jelentősen gyorsabb volt a 18. körtől, habár üzemanyagkorrigáltan kéne nézni, de az benne van a szövegben, hogy a harmadik etapban bukta el, ami a 32. körben kezdődött, mert onnantól 5-7 tizeddel lassabb volt üzemanyagkorrigáltan. Ez számomra nem elfáradást jelent, hanem azt, hogy a gumik nem dolgoztak olyan jól, mint kellett volna.
-
Miv
tag
válasz
JJános #42040 üzenetére
Honnan jöttök?
Én szombaton átviszem az asszonyt, mert természetesen ő is nagy F1 rajongó, de vasárnap a 100dB-es zajba már nem merem bevinni, mert tuti nem tenne jót a picinek. Vasárnap már csak a haverokkal megyünk át. Szóval ha messziről jöttök, és érdekel, a szombati tapasztalatok alapján tudok súgni, hogy hogy áll be a forgalom, merre érdemes parkolni, stb, stb. -
-=Sziszi=-
aktív tag
válasz
JJános #41896 üzenetére
Igen. Itt sokat a taktikát hibáztatták, pedig azzal semmi gond nem volt, csak nyomni kellett volna végig a könnyű autóval. Schumi nem egyszer autózta ki a +1 kiállást.
Motion_Blur: Lehet az F60B-nek jobban fekszik Monaco, mint a korábbi évek "Ferkáinak". Pl rövidebb tengelytáv. A KERS-et ki is dobhatják Monacora. Nem?
-
-=Sziszi=-
aktív tag
válasz
JJános #41892 üzenetére
Csak burkolt fenyegetőzés, hogy nem kivételezzenek Button-nal.
Gombos pont annyival gyorsabb, hogy nála működik a taktika, és nem ragad be senki mögé, mert ha kell előz. Ez már elég arra, hogy ekkora különbség legyen az idei eredményeik közt. Sajna Barikának meg már üldözési mániája van, annyi Schumi mellett eltöltött év után. -
laci666
senior tag
válasz
JJános #41884 üzenetére
Hát azért nem mondanám hogy nem jó stratégák. Igaz az már régen volt de ők voltak a világ urai és ahhoz kellet egy jó stratéga.
Amúgy meg nem kell olyan messzire menni ott van Marcello Lippi
volt Juventus kapitány megnyert mindent a Juvéval elment a válogatottba és ott is VB-t nyert na egy ilyen ember kelen a Ferrka élére is.
Itt az baj hogy Domenicali nem egy Jean Tott.
Tott az egy olyan ember volt hogy az van amit én akarok és punk tum ,ha feleselsz akkor repülsz. Most hogy már távozott kiengedtek és ez lett belőle.Az lenne a megoldás ,hogy Domenicalét el kellene takarítani és egy kemény kezű szakembert hozni aki összerázza a brigádot.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
JJános #41877 üzenetére
Legjobb esetben is csak év végéig. Feljönnek a többiek is lassan. Még egy-két ilyen szuper Ferrari teljesítmény mint a mostani futamon és csak a következő évi verdára koncentrálnak mint anno a Honda. Már pedig a Ferrari is tud autót építeni, csak most kicsit mellényúltak. Mc-iseket se írnám le végleg.
Nem is beszélve RB-ról akik még ebben az éveben is okozhatnak jelentős fejfájást a Brown GP-nek. Most is pariban voltak, sőt Vettel még gyorsabb is volt, csak ugye beragadt a Ferka mögé. Nem hiába, Adrian tud vmit... Leginkább autót tervezni. -
simonzé
addikt
válasz
JJános #41852 üzenetére
Ez a "Fejeknek kell hullani" dolog a Toyotára is érvényes, meg a Hondának is át kellett volna gondolnia. Ez az a két csapat, amelyek 400'000'000 USD körüli elismert költségvetés ellenére egy kupac szart tettek le, és elnevezték F1 versenyautónak.
Éveken keresztül csak a magyarázkodás ment. Ha becsúszott valami véletlen eredmény (értsd: nem gyászos leszereplés) akkor furán érezték magukat, mert ők sem értették. Ha valamelyik versenyzőjük a top10-ben maradt az edzések végére akkor azt agyig tankolták, hogy ne legyen egy hangyányi esélye sem. A Toyota mai napig ezt csinálja, és csodálkoznak nagyon, hogy képtelenek nyerni. Mintha a csodaló egyik lábát mindig a nyakába kötnék, aztán úgy küldik a futamra.
És bakker senkit sem rúgtak ki. SENKIT!!!! Még a pilótaváltás sem jutott eszükbe csak amikor Ralfie már nagyon kínosan szar volt. A Honda egyetlen jó húzása RB megvásárlása volt, és itt az eredmény. Sajnos a Honda F1 ezt már nem érhette meg.
Csak most látom: a két épkézláb autó idén RB csapatáé és a RBR csapaté. Véletlen? -
Qorthral
őstag
válasz
JJános #41564 üzenetére
Pontosan, Kova és Piquet nagyon gyenge idén. Épp ezért őket lehetne joggal fikázni, nem pedig Rubenst, akinek eddig nem jött ki a lépés, de így sem szerepelt nagyon rosszul. Lehet, hogy lassan Te is megérted mire céloztam
9 győzelem Schumi mellett, nem túl sok, valóban. Még akkor sem ha a csapatutasításos elengedőseket is hozzáadjuk. Scumi kétségtelenül simán megverte Barit, ahogy mindenki mást is. Ugyanakkor hadd említsem meg, hogy a statisztikák szerint Bari volt Schumi legerősebb csapattársa, aki a legjobban meg tudta közelíteni. Továbbá tekintve hogy Schumi a valaha volt egyik legjobb pilóta, nem hiszem hogy szégyen Tőle kikapni.
Arról meg fogalmunk sincs, hogy bárki más (incl. Webber, Alonso, Hamilton stb.) mit tudott volna Schumival kezdeni csapattársként...Szóval JJános, komolyan az a nagy érved, amiért Bari szted rossz, hogy Schumitól (akárcsak bárki más) simán kikapott? Komoly
A másik károgónak (7fejű sárkány): Igen, idén eddig jobban szerepel Button, de nem sokkal. Ha Bari problémáit is belevesszük, nagyon kevéssel. Év végén meg majd meglátjuk, hog mennyivel volt jobb. Addig lehet tovább károgni elborult aggyal, csak rajta.
-
puttputt
őstag
válasz
JJános #41001 üzenetére
JJanos:
Bizony, én is MS-nek szurkoltam, előtte meg érdekes, a legelején Hill volt a favorit, Schumi rettentő antipatikus volt akkoriban.
('95 környékétől kezdtem jobban figyelgetni a F1-et...)
Aztán jött egy hosszú, kitartó MS korszak, mert szerettem nézni, ahogy versenyez; valamint kifejezetten nem kedveltem a Hakkinen-Coulthard "ellen-párost".
Majd Raikonnen-nek a jelenlévők között. Sajnos Hamilton irányában elmúlt a kezdeti szimpátiám, pedig azt hittem, a végén "átpártolok" a McLarenhez... (csupán versenyzésről van szó..., nem az emberi mivoltot vizsgálva).
Most Vettel és Raikonnen az, akiknek drukkolok, főleg az előbbi.
(Azért a Brawn is érdekes persze...)A verseny-elhagyásáról szólva ("sertésesspanyolnátha"): Át is helyezhetnék, akkor már... mondjuk újabb Jerez-i v. Pacific nagydíj
-
#70869248
törölt tag
válasz
JJános #40998 üzenetére
Ezt én is így gondolom, lenne itt keresnivalója bőven. Bárcsak visszaülne.
Rengeteget vesztett vele a sport, és én egyetlen alkalommal drukkoltam MS-nek...az utolsó futamán.
De ő egy olyan oszlop ebben a sportban ami nincs mindig, amit mond az döngjön, mert egy olyan név amire mindig is emlékezni fognak amíg az F1 neve felmerülhet.
Ahogy a motorosoknál Agostini.
Aktív témák
Hirdetés
- Lenovo ThinkPad T570, T580, P51s, P52s eredeti Lenovo, külső akkumulátor eladó
- Latitude 5450 27% 14" FHD IPS Ultra 5 135U 16GB 512GB NVMe magyar vibill gar
- Új Steelseries Arctis Nova 4 Wireless gamer fejhallgató 1 év garanciával
- Urmet Dialog PA3120 180 wattos digitális erősítő 1 év garanciával
- Lenovo Thinkpad USB-C dokkoló
- LG 39GS95UE - 39" Ívelt OLED / QHD 2K / 240Hz & 0.03ms / 1300 Nits / NVIDIA G-Sync / AMD FreeSync
- Bomba Ár! Dell Latitude 3190 - Intel N4120 I 4GB I 64GB SSD I 11,6" HD I Cam I W11 I Garancia!
- Csere-Beszámítás! Playstation 5 Slim Digital edition! OLVASS!
- BESZÁMÍTÁS! MSI B550 7 5800X 16GB DDR4 512GB SSD RTX 3070 8GB Rampage SHIVA Enermax 750W
- Napi 1000 -ft tól elvihető RÉSZLETFIZETÉS BANKMENTES MSI Cyborg 15 A13VE
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest