- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Kilenc Redmi és Poco készülék érte el támogatási idejének végét
- Új design és okosabb AI: megjött a Galaxy S25 készülékcsalád
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Honor Magic V2 - origami
- Google Pixel 9 Pro XL - hét szűk esztendő
- iPhone topik
- A kamerákra fókuszál majd a Nothing Phone (3a)
- Yettel topik
Aktív témák
-
Oliverda
félisten
válasz venember83 #12797 üzenetére
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
wildrain
addikt
válasz venember83 #12797 üzenetére
Massa többet hozott ki a Ferrariból, mint Barrichello?? Ezt én erősen kétlem. Rubens az első futamgyőzelme után nagyon erős volt, csak Schumacher mellett látszott gyengének.
-
addikt
válasz venember83 #12797 üzenetére
Hajrá Sumi!!!
-
Oliverda
félisten
válasz Motion_Blur #12783 üzenetére
Fülöpke azért még nem futott ilyen kaliberű versenyt. Szerintem Barrichello jobb versenyző mint Massa.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
JJános
addikt
válasz Motion_Blur #12783 üzenetére
Emlékszem a futamra. Akkor is, most is a frász kerülgtett. Majdnem rosszul lettem. Hogy lehet ilyet megengedni. Ha ott vagyok nem futott volna sokáig. Úgy rugtam volna fel, mint tik a töreket. Tiltakozzon otthon a bunkója. Megunta az életét, és másokét? Pffff.
2007-05-06 óta itt!
-
30z.Samu
félisten
-
hunnylander
őstag
válasz venember83 #12788 üzenetére
Én is úgy emlékszek, hogy volt nála egy "Read the Bible" felirat, de később a hírekben hallotam, hogy valami konkrét dolog ellen is tüntetett, talán még valami politikai vonátkozása is volt a dolognak. Egy ír személy volt, ezért is volt zöldbe öltözve. Tény, hogy sikerült felhívnia magára a figyelmet. Szerintem le is ültették keményen.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
30z.Samu
félisten
Sic Parvis Magna
-
D@ni88
addikt
-
30z.Samu
félisten
válasz Motion_Blur #12783 üzenetére
Nagyot autózott annak idején Barrichello. Ha még egy kicsit vállalta volna még a másodhegedűs szerepet most lehet hogy Kimi helyén csücsülne.
Sic Parvis Magna
-
D@ni88
addikt
-
hunnylander
őstag
válasz Motion_Blur #12783 üzenetére
"Há' vigyék má' onnan!!!"
Hajmeresztő egy eset volt, nem sokon múlott a tragédia.
www.HunnyF1.com
-
Neró
őstag
válasz Motion_Blur #12783 üzenetére
Az meg mit szaladgált ott?
Lehet feltámadt benne a kimegyek a
pályára és elüttetem magam szándék?[ Szerkesztve ]
| www.diablohungary.hu
-
Motion_Blur
félisten
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
hunnylander
őstag
válasz venember83 #12781 üzenetére
Tavaly év végén miért lett volna a McLaren megelőzve a fejlesztések terén? Csak beérve lett, a címet Lewis a pechszériája miatt vesztette el, nem az autó miatt, ami az év végén is versenyképes volt (a brazil aszfalt kivételével).
Mivel komoly esély van rá, hogy az idei Ron Dennis búcsú éve, ezért a McLaren keményen fejleszteni fog év közben is. Dennis nemrég nyilatkozta, hogy még utóljára szeretné stabilizálni a cégcsoportot és azután vissza is vonul. A tavalyi év anyagilag is komolyan megtépázta a McLaren Group-ot. Az F1 győzelmek is az anyagi stabilizácót segítenék majd, sőt azok stabilizálnák a cégcsoportot leginkább. Az utód, Whitmarsh személyében már rég megvan, akinek évről-évre egyre több feladatot adott eddig is.
www.HunnyF1.com
-
venember83
nagyúr
válasz Motion_Blur #12778 üzenetére
Igen, csak félek nehogy most fordított helyzet álljon elő s az angol-amerikai istálló fejlessze le a maranelloiakat az év végére.
-
hunnylander
őstag
válasz Motion_Blur #12778 üzenetére
Sepangban egyértelműen volt jelentős, több tizedmásodperces különbség, de remélem ez nem fog állandósulni.
www.HunnyF1.com
-
venember83
nagyúr
válasz Motion_Blur #12778 üzenetére
Van, csak kérdés ez mennyire elég a szezon folyamán.
-
Motion_Blur
félisten
válasz hunnylander #12776 üzenetére
Ha minden igaz is, akkor is túl nagy volt a különbség a versenytempóban. És ehhez még hozzájön, a Ferrari pár kör után visszavett a fordulatszámból, illetve, hogy Kiminek az ultolsó etapban, lágy gumin már "nem kellett" legyorsabb kört futnia.
Én azt érzem, hogy van különbség a két autó tempója között (nem is kevés), és már nem csak az aero vs. stop and go pályatípusok függvényéban
venember83: tavaly is, és 2006-ban is hátrányból indultunk, és mindkét évben be tudtuk hozni a lemaradást, le tudtuk fejleszteni az ellenfeleket
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
hunnylander
őstag
válasz Motion_Blur #12775 üzenetére
Hányszor fékezte el magát Lewis amikor a saját tempójában mehetett az autó? Hányszor kellett küzdeni az autó irányításával ekkor?
A beállítások, gumihasználat és tapadás csakis az autó saját tempójánál ideálisak.
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz Motion_Blur #12772 üzenetére
Ha egy Mclaren nem tud a saját tempójában haladni alulkormányzott lesz és csökken a tapadása. Ezen felül még képbe jön az is, hogy az autó futóművét és a hasmagasságot esős versenyre lőtték be, mert azt még az időmérőn kell belőni, és ahhoz már nem lehet később nyúlni. A szárnybeállításokkal meg ezt már nem lehet teljesen korrigálni, ha mégis száraz lesz a verseny.
www.HunnyF1.com
-
Motion_Blur
félisten
válasz hunnylander #12773 üzenetére
"...voltak stabilitási problémái a McLarennek? Nem.
Köszönjük az értékes és megbízható információt
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Enjoy
addikt
-
hunnylander
őstag
válasz Motion_Blur #12765 üzenetére
Azt azért ne felejtsd el, hogy a sepang-i pálya új aszfaltozást kapott a legutóbbi futamra. A Meki tavaly sem szerette az új aszfaltozást (pl. Brazília). Sőt, a Williams is erre panaszkodott, és az eredményeik is tanúsítják ezt. Továbbá így, hogy Lewis beragadt a lágy gumival Webber mögé, az ötlet a visszályára sült el. A lágy gumit azért tették fel másodszorra is, hogy szabad térben gyors felzárkozó köröket mehessen (ugyanis a Meki tapadási és kormányzási problémálja helyzetfüggő volt, nem állandó). Arra jó is lett volna, mert a kemény gumival is csak néhány századdal volt Lewis leggyorsabb köre lassab Kimiénél. Amikor Lewis szabad térben Trullit üldözte és körönkén 0,8-1 mp-et adott neki, voltak stabilitási problémái a McLarennek? Nem.
Judge McLaren after Spain, says Denniswww.HunnyF1.com
-
Motion_Blur
félisten
válasz venember83 #12771 üzenetére
Nem kellett volna mindíg állóra fékezni
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
venember83
nagyúr
válasz Motion_Blur #12768 üzenetére
Látszott, hogy a felfüggesztést nem tudták belőni rendesen, bal első gumi túlságosan kopott.
-
hunnylander
őstag
Igen, profánul; leegyszerűsítve, közhelyesen, nem hozzáértő módon, közönségesen, hétköznapian.
www.HunnyF1.com
-
Thrawn
félisten
válasz Motion_Blur #12765 üzenetére
Barcelona-ban azért nem vagyok olyan biztos, Monaco meg teljesen lutri.
Kár, hogy most hétvégén nincs verseny, mondjuk nekem napi 1 futam lenne elég kbDifferent songs for different moods. łłł DIII Thrawn#2856 łłł Look! More hidden footprints! łłł D4BAD łłł WoT: s_thrawn łłł
-
Motion_Blur
félisten
válasz venember83 #12766 üzenetére
Milyen beállítási problémákra gondolsz?
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
wildrain
addikt
válasz hunnylander #12761 üzenetére
-
venember83
nagyúr
válasz Motion_Blur #12765 üzenetére
Azért a McLarennek gondolom nem lesznek ilyen jellegű beállítási problémái mindegyik pályán...
-
Motion_Blur
félisten
válasz hunnylander #12764 üzenetére
Miért ne alapozzak? Ez egy olyan pálya, ahol hagyományosan gyengén szerepel a Ferrari. 2004-ben nyertek itt utoljára, azóta szenvedtek. Most meg hát.. öhhm... izé... szóval Kimi agyonverte a mezőnyt.
Időmérőn, ahol a Ferrari hátrányban van az egykörös tempó miatt, 8 tizedet kaptak a McLarenek. És a belső kamerás felvételekből látszik, hogy mennyivel stabilabb a Ferrari a többi autónál, most lehet visszaemlékezni Trulli nyilatkozatára, amikor a bahrain-i teszteken azt mondta, hogy a Ferrari versenyzői ott adnak gázt, és ott fékeznek, ahol csak akarnak. Ok, ez némi túlzás, de Kiminél alig volt észrevehető a TC hiánya, nagyon korán tudott kigyorsítani. És ez végre egy épített versenypálya volt, nem egy utcai, falevelekkel tarkított, poros lekerített útszakasz...
Ha nem lesznek technikai és vezetői hibák, akkor szerintem Bahrain-t a Ferrarinak 1-2-be hozni kéne, ahogy Barcelona-t is. Monacoban jöhet el újra a McLaren ideje szvsz.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
hunnylander
őstag
-
Motion_Blur
félisten
válasz hunnylander #12761 üzenetére
"A Ferrari és a McLaren között szoros lesz a küzdelem."
Háát, ahhoz a McLarennek még sok gombócot meg kell ennie
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
hunnylander
őstag
válasz Motion_Blur #12759 üzenetére
Ugye!
OK, végülis ez egy elég profán kijelentés, így, hogy ebből lett a cikk címe.
"A Ferrari és a McLaren között szoros lesz a küzdelem. Aki a lehető legtöbbet tudja kihozni a csomagból, az lesz bajnok. De azt is mondhatjuk: az, aki kevesebbet hibázik."
De a lényeget szummázza; gyors autó + kevés technikai hiba + kevés vezetői hiba = nagy esély a bajnoki címre. És az utolsó tényező az idei szezonban már egy jelentősebb faktor, mint eddig volt.
www.HunnyF1.com
-
wildrain
addikt
válasz hunnylander #12758 üzenetére
Ettől az újságírótól már korábban is láttam meredek dolgot írni, és most is volt egy hülye kérdése: "Mivel magyarázná, hogy Melbourneben a Ferrari, Malajziában a McLaren volt lemaradva?"
Ez egy annyira hülye kérdés, hogy ha én lettem volna Lauda helyében, nem is tudtam volna, mit válaszoljak rá. Egyrészt mindenki láthatta, hogy műszaki hibájuk volt az időmérőn, aztán versenyzői hibák a futamon, majd megint műszaki hiba a végén, másrészt a nyers sebességük nem derült ki, mert mezőnyben autóztak, tehát innen nézve is hülye kérdés... -
Motion_Blur
félisten
válasz hunnylander #12758 üzenetére
Milyen bölcs ez az ember!
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
hunnylander
őstag
www.HunnyF1.com
-
Neró
őstag
Nem a pilóta pocsék, hanem a kocsi. Nem vagyok egy Alonso rajongó, de jó pilóta.
Nincs vele semmi gond (a versenyeken). Ha olyan rossz pilóta volna akkor nem,
lenne 2-szeres világbajnok.u.i.: De most a BMW nagyon belehúzott. Legalább is R.Kubica. Remélem, megint elérnek legalább egy 2-3. helyezést. Ha N.Heidfeld is jobban nyomná akkor lenne a tökély!
[ Szerkesztve ]
| www.diablohungary.hu
-
Hold
őstag
Semmi nem férhet hozzá hogy Kimi alias IceMan jobb pilóta..
csak félek ha Massa elmegy odaveszik Alonsot.. azt pedig tudjuk hogy 2 ludas 1 csárdában..
Olyat kéne aki még "kicsi" Kubica, Vettel, Kovalainenérdekes cikk Hamilton
[ Szerkesztve ]
Az élet sírással kezdődik és azzal is ér véget, de közte kötelező mosolyogni !!!
-
Motion_Blur
félisten
Kimi drukkereknek egy fasza kis oldal
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Pá
addikt
Nem a hiba a baj, hanem hogy felesleges.
Az meg külön irritáló, hogy nem képes elismerni.Massában szerintem kialakulóban van egy kisebbségi komplexus, amit egyre inkáb próbál kompenzálni.
Egyébként a hibája előre látható volt. A második kiállás után Kimi nem azért tudott elhúzni, mert annyival gyorsabb volt. Hanem mert Massa folyamatosan hibázgatott. Amikor normális kört ment kb tizeden belül volt Kimihez képest, csak kb minden második körben eldbott fél mp-et, leginkább a középső szektorban. A hibája előtt közvetlenül volt 2-3 ilyen köre is. TV-n nem jött át, de livetimingen szépen látszott. Ennek fényében direkt szánalmas ez a műszaki hibás szöveg amivel maszatolt a verseny után. Majd miután kiderült, hogy az kamu azzal jött, hogy hát igen ez van ha az embernek a határon kell autoznia... Nos, nem kellett volna a határon autozni, kényelmesen bejöhetett volna a második helyen, főleg, hogy Kimi - állítása szerint spórolva - simán gyorsabb volt.Amúgy is pont olyan a feje mint egy duzzogó ovodásé, nem kéne még külön rágyúrni az imidzsre.
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
PazsitZ
addikt
- http://pazsitz.hu -
-
hunnylander
őstag
válasz venember83 #12745 üzenetére
Hova tudna majd dobbantani 2009-re? A Ferrarihoz Kimi mellé? Kizárható. A BMW-hez? Egy németet a német autóból vagy egy tehetséges fiatalt (aki jóval kevesebb fizetéssel is beéri) miért rúgnának ki a kedvéért? Meg Theissen se kedveli Alonsot. Toyota? Olvastam valahol, hogy Trullitól tart. Nameg a Toyota nem is sokkal jobb mint a Renault.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
c.zsolti
őstag
-
venember83
nagyúr
Briatore bízik a fejlődésben, Alonso nem - Mindenhol jobb, még ennél a Renaultnál is? Biztos?
-
SzalaiG
addikt
Boldog születésnapot DC!
Ma 37 éves.
-
Motion_Blur
félisten
"A pannónia-ringi futamot követően nem sokkal újabb motorversenyen vett részt Michael Schumacher. A hétszeres világbajnok a múlt hétvégén Barcelonában tette próbára magát, s a Bild információi szerint megnyerte a 14 körös futamot. Schumi négy motorral érkezett a versenyhétvégére és ő maga dolgozott rajtuk a futam előtt."
Nem megy neki az otthon ülés
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Igen, nem műszaki hiba miatt.
Az autó nem ugrott semekkorát, túl korán adott túl nagy gázt, és keresztbeállt. Ennyi.
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Hold
őstag
válasz Motion_Blur #12740 üzenetére
Kiderűlt a kanyarodó autó miért ugrott akkorát hogy elveszítse az egyensúlyát ?
Az élet sírással kezdődik és azzal is ér véget, de közte kötelező mosolyogni !!!
-
c.zsolti
őstag
válasz Peat;) #12727 üzenetére
A második vb címnél azért több gond is volt Schumi és a Ferrari körül...
Malajzia motorcsere
Ausztrália, kiesés, rossz gumi választás
Monaco - az állítólagos szándékos keresztbe állás --> rajt a mezőny végéről
Hungaroring kopott gumi (ezt említetted)
Suzuka - motor elfüstölés
Brazília - benzinpumpa meghibásodás, az időmérőn (bár itt már nem volt esélyTörök Gp sem úgy sikerült, ahogy kellet volna...
Szóval sok pont ment itt a levesbe...
[ Szerkesztve ]
...
-
-
Pá
addikt
válasz Motion_Blur #12717 üzenetére
Massa nagyon maszatol.
Remélem minél hamarabb kicserélik Vettellel. Még idén.''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
Peat;)
veterán
Tények következnek:
1. vb cím: megbízhatatlan de sokkal gyrosabb mclaren ellen a lassabb autóval nyert úgy, hogy végig 100%-ot kellett nyújtani, mert egyszer nem füstöl el a merci lehet nem ő a vb, én kimiért szorítottam egyébként ekkor
2. vb cím: elején jobb helyzetben lévő renault-val elhúzott majd lemaradt a feljavult ferrarival szemben, ismét az általában lassabb autóval lett vb, úgy hogy a csapata hibázott is (elgurult kerékrögzítő) mint a ferrari is(elkopott gumi), ferrarinal talán +1 műszaki hiba volt. Ha ennyi előny elég egy te szemszögedből beállított tudású Alonsonak Msch ellen, akkor most nagyon sok Msch fant magadra haragítasz vagy Alonso nem olyan bénácska.Többi tény: minardiban kezdte, renault-nál folytatta, ahol évek kellettek a vb harcra alkalmas (és nem vb esélyes mint most pl ferrari) autó létrehozásához. Tény: lent kezdte de jelenleg mégis a legfiatalabb vb: Alonso. Ennél fogva a legfiatalabb 2x-es vb is. A legfiatalabb 3x-os vb cím tulaja nem tudom ki és hány éves, valószínű még azt is megdöntheti. Egy mondatban: a tények ellened szólnak.
-
hunnylander
őstag
válasz 7Heads Drago #12723 üzenetére
Az nem boxtaktika volt, hanem benzinégetési marhaság. És úgyszintén nem tudjuk annak előzményeit.
www.HunnyF1.com
-
7Heads Drago
veterán
És ha még ki is estek előle, akkor is azért mert ott volt Alonso a sarkukban és igy hibáztak.
Kimi Fan Club fanatic
Zé_Mester: ezzel sajnos én is így vagyok.
Csak nehogy Hamilton is úgy járjon Kova-val mint ő tavaly. (fej-fej mellett legyen Kova és Hami)[ Szerkesztve ]
Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.
-
Zé_Mester
őstag
válasz 7Heads Drago #12723 üzenetére
mert akkor is már azt hitte hogy ő a kis nyalis újonc, aki majd megmutatja hogy kivagyok-mivagyok.
am ezért utálmtam meg Hamit, mert amilyen kis szerény kölyök volt az első 3 futamon olyan nagy képe lett utána[ Szerkesztve ]
-
Zé_Mester
őstag
de tudod hogy a sportban a HA szó nem létezik.
oké hogy nagy mákja volt több esetben is, mert kiestek előle (pláne szegény Kimi).
de ahoz hogy át tudja venni az előle kiesett pilóta helyét, ahoz neki ott kell lenni mögötte, nem pedig a mezőny végénén se csíptem Alonsot, amikor a Renaultnál VB lett, de amikor a Mekinél volt, akkor megkedveltem
de ettől még Kimi Gogogo!!!!! -
Enjoy
addikt
Nah, reméljük a következő futamon ránk cáfol Massa
► més que un club ◄
-
venember83
nagyúr
válasz Motion_Blur #12717 üzenetére
Ez egy láma akar lenni?
-
Motion_Blur
félisten
Felipe Massa:
"A tavalyi év vége óta folyamatosan szokjuk a vezetést segítő elektronikai rendszerek nélküli vezetést, és ahogy azt az elmúlt versenyeken is láthattuk, több a kicsúszás, a hiba, és a pályán kívüli akció" – magyarázta a brazil versenyző.
"Nyilvánvalóan nehezebb az életünk, mint azelőtt, de nem hiszem, hogy emiatt csúsztam volna ki múlt vasárnap. Más problémáim voltak, amik nincsenek kapcsolatban a kipörgésgátlóval."
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
gV
őstag
„Egyáltalán nincsenek megbeszélések Fernando és a Ferrari között. A következő szezonra már leszerződtettük mindkét versenyzőnket: Mr Kimi Räikkönent és Mr Felipe Massát." - Ferrari szóvivő [link]
#12714 tavaly szerinted nem volt nyomás alatt Ausztrál (verseny alatt is) és Sepang illetve Nürburgring és Hungaroring után? v Silverstoneban
[ Szerkesztve ]
-
-
hunnylander
őstag
válasz Zé_Mester #12708 üzenetére
Ne csodálkozz! Nem számit, ki, mit, honnan kukázott. Az F1-ben könnyű elidegeníteni a pilóta érdemeit, mert technikai sport, és a csapatok legtöbbször jelentősen különböző technikai szinten vannak. Van aki még M. S. Mestert is fikázza, pedig neki hét van. (És ezzel egyáltalán nem magamra céloztam, tisztelem Schumit és elismerem a képességeit.)
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
-
Zé_Mester
őstag
mondjuk beírod a googli-ba hogy 2008-as versenynaptár, vagy felmész arra a kevés (pár 10-100ezer) F1-es oldalra ami a világhálón van, és akkor nem kell ilyen hülyeségekkel lejáratni magad.
(egy kvázi tagtól ez elvárható lenne hogy először olvas, aztán ha nem ért valamit akkor kérdez)#12699
no comment. soha nem rajongtam Alonzo-ért, de a 2 VB címet nem a piacon kukázta -
Enjoy
addikt
Pedig kezdtem megkedvelni Massát a tavaly elötti brazil nagydíjtól kezdve...
Nem gondoltam volna, hogy ezt a szintet fogja hozni... Nah, de még nem szeretném nagyon leírni. Mindenesetre nem tetszett, hogy miket hibázott► més que un club ◄
-
néha
aktív tag
Halljátok nem tudjátok, hogy a Magyer futam mikorra várható nyáron? Mert elég fontos lenne tudnom! (akkora nem csinálok programot)
"Győzni sohasem könnyű, de megpróbálni azért érdemes." by: Kimi raikkonen
-
hunnylander
őstag
www.HunnyF1.com
Aktív témák
- Apple notebookok
- OTP Bank topic
- Automata kávégépek
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Politika
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Kilenc Redmi és Poco készülék érte el támogatási idejének végét
- Új design és okosabb AI: megjött a Galaxy S25 készülékcsalád
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Bundle topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest