- iPhone topik
- Xiaomi 14T Pro - teljes a család?
- Nem fogy a Galaxy S25 Edge?
- Honor 200 - kétszázért pont jó lenne
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Fotók, videók mobillal
- Erős specifikáció, kompakt formában
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Yettel topik
-
Mobilarena
FIGYELEM
A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdeznél, OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT
_________________________________________________________
SYSTEM STATUS: [link]
-----
CURVE/MASTERCARD ÁRFOLYAM: [link]
-----
HATÁLYOS DÍJTÁBLÁZAT (2025. 05. 09.): [link]
-----
LEGGYAKRABBAN FELMERÜLŐ KÉRDÉS
Volt egy sikertelen vásárlásom a Curve-vel, mégis "levonták" az összeget. Mikor kapom vissza?
Két lehetőség van, mindkettő előfordul. Mivel az összeget először csak zárolja a bankod, néha sajnos zárolásban is ragad (a lenti bal oldali képen látható felirat esetén fordulhat elő), aztán napok múlva automatikusan felszabadul. A napok száma bankfüggő: a Revolutnál például 7, a K&H-nál 10, az Ersténél 15 nap, de egyes bankok (Raiffeisen, OTP, Cetelem) még hosszabb ideig, akár 30 napig is zárolásban tarthatnak egy-egy tételt.
Ha a sikertelen vásárlás után mégis lekönyvelik az összeget (ez a gyakoribb, a Go Back in Time menü aktívvá válása jelzi, hogy ez meg fog történni), a levonás mellett később lesz egy ugyanakkora összegű jóváírásod is. Minden elutasított, a bankod által mégis lekönyvelt vásárlást a tranzakciót követő nyolcadik napon automatikusan visszatérít a Curve rendszere, ezt a lenti jobb oldali képen látható felirat jelzi. Ha írsz a supportnak, a folyamat talán meggyorsítható, az appban tegyél bejelentést (Launchpad -› Support -› Chat -› New Conversation -› Transactions -› Declines). Ha egy vásárlásod zárolásban ragadt, ugyanezen az útvonalon megpróbálhatod elkérni a zárolás visszavonását igazoló RRN (Retrieval Reference Number) tranzakcióazonosítót, amelynek birtokában a bankod ügyfélszolgálata tud segíteni a zárolás manuális feloldásában.
Ha az elutasított tranzakciónál szintén a jobb oldali képen látható feliratot látod rögtön a vásárlás után (vagy 1-2 órával később), biztosan nincs további teendőd: ez azt jelenti, hogy a Curve rendszere már vissza is térítette az összeget (=bejelentést NEM kell tenned). A visszatérítés elindítása után csak a bankodon múlik, hogy mikor történik meg a tényleges jóváírás (jellemzően 1-5 munkanap).
---
(Az összefoglaló nem ért véget, klikk a folytatásért!)
Új hozzászólás Aktív témák
-
KMT
addikt
válasz
anadroid #7715 üzenetére
Nekem is lejárt szerintem a 90 nap, de nem mellékes, hogy a novemberi reg és igénylés óta sem jött meg a kártya. Talán most felébredtek, mert állítólag újra elküldték. Na ilyenkor mi van? Lényegében az ő hibájuk, hogy nem tudtam használni a visszatérítést. Vajon kérésre újraindítják a 90 napot?
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
anadroid #7577 üzenetére
...tekintettel az erstés szigorításra, nem biztos, hogy vissza lehet most tenni erstés kártyát törlés után
de persze, ha lejárt, más esély nincs, mert a curve úgy működik, hogy lejárt kártyát ki kell törölni, és vissza kell tenni
(nem tudom, a kérdezőnek milyen kártyája van)
-
qqzs
őstag
válasz
anadroid #6737 üzenetére
[kép] ketszer kultok aztan egy 590ftos koltest 149 pontert vettem valami curve cashbol amit nem talalok az appban. vagyis van valami curve cash csak szurke de megis ra van irva hogy used automaticaly es ha rakkatintok azt mondja setup curve cash.
update: most meg rakkatintva latok par kultest ami innen ment mar 9 font ertekben. Jéé es valasztahtok 3 boltot ahol 1% cashbacket kapok. ez most mi akkor mi?
-
petipetya
nagyúr
-
anadroid
senior tag
válasz
anadroid #2810 üzenetére
Jött egy email tőlük, amiben azt kérik, hogy akinek felakadt a karácsonyi ajándék bekapcsolása, próbálkozzon újra egy ki- és bejelentkezés után.
About that gift...Talk about excitement! It seems our Christmas gift went down a little too well. You all tried to grab it at once! Try again now (for real this time 😉).
If you're still experiencing issues, just log out of the Curve app and then sign back in again to claim your gift. -
KTU
addikt
válasz
anadroid #2510 üzenetére
Szerintem nem jó ötlet, mivel ha mégis megvalósul valamelyik tranzakció,
ugyan az az összeg és tranzakció lesz egymásután, de mégse lehet őket könnyen megkülönböztetni.
És később talán nehezebben szétválasztható hogy melyik - melyik volt.Ha egy tranzakció sikertelen, én másik kártyát veszek elő, és véletlen se olyat ami előzőleg szerepelt tranzakciókban.
pl.: Curve --> Revolut x,
akkor második körben TW vagy valamelyik másikkal fizetek.Volt hogy többször kifizettem ugyanazt a tételt.
TW topik link,.A tévesen levont maradék 2db tranzakció összegét 12 napra rá kaptam vissza.
-
Somatom
veterán
válasz
anadroid #2492 üzenetére
Jó volt a tipped. Csak, hogy meglegyen az infó. Erste esetében a netbank számlatörténetében, a zárolt tranzakciók részleteinél megjeleníti a szükséges, hatjegyű kódot. A tegnapi utolsóval tettem ma egy kísérletet és a Curve elfogadta. Úgyhogy, nem kellett újraküldetnem.
-
Hovi
aktív tag
válasz
anadroid #2292 üzenetére
4. Napja használom a GPay-Curve kombót. Mindenre és mindenhol. Curve alatt KH Credit és debit, otp debit, revolut virtuális kártyák. KH és otp mindenütt megy. De a Lidl-be a revolut már többször is elvérzett. Még Gpay előtt is. Ott már nem is merem használni a revolutot. Sokszor szaladtam vele cumira. Úgyis hogy a Curve alatt volt, s úgy is hogy csak maga a revolut volt. Sőt Apple pay alatt is szivatott már meg a revolut a Lidlbe. S több helyen is olvastam, hogy sokan szívnak a Lidlbe vagy az Aldiba. Hogy miért? Na azt én is szeretném tudni. Továbbmegyek: ismerősöm Lidlbe pénztáros, s mondja sok a sikertelen fizetés a revolutnál.
-
KTU
addikt
válasz
anadroid #2164 üzenetére
Szerintem is csak 1x kell beállítani, kb. 1 éve beállítottam,
azóta OK. -
JohnnyWeiss
tag
válasz
anadroid #1622 üzenetére
Én aug. 19-én beregeltem az OTP simple-ben a Curve kártyámat. Ilyenkor az OTP próbából beterhel 100 HUF-ot, majd egyből vissza is adja. Nekem csak a terhelés látszik, a visszafizetés már nem. És állítólag ők sem (Curve support) látják, hogy visszajött volna. Más Simple-ben regisztrált kártyáimnál nem volt ilyen gond.
Meg már volt hasonló problémám, hogy próbáltam online fizetni a Curve kártyával és visszautasított lett a tranzakció, de a Curve levonta, illetve a KH-s hitelkártyámon is be lett terhelve. Akkor is azt mondták, hogy ők sikeresnek látják a tranzakciót és akkor lett csak refund az a tétel, amikor elküldtem nekik a visszautasításról kapott adatokat.
Nem igazán értem, hogy lehetséges ilyen, hogy az egyik oldalon sikertelen tranzakciót a másik oldalon sikeresnek látnak. Illetve, hogy egy refund-ot nem látnak...
Kíváncsi vagyok mi lesz a vége a sztoridnak. Nyilván valahol meg kell lennie annak a pénznek.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Mielőtt kérdeznél, olvasd el a kibővített összefoglalót! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte B760M i5 14400F 16GB DDR4 512GB SSD RX 6700XT 12GB Rampage SHIVA CM 750W
- Dymo LabelWriter 400 - Hőpapíros címkenyomtató
- LG 27GR95UM - 27" MiniLED - UHD 4K - 160Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium PRO - HDR 1000
- Új monitor állvány - csak össze lett szerelve
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 10600KF 16/32/64GB RAM RTX 3050 6GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged