- Motorola Razr 60 Ultra - ez a kagyló könnyen megfő
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Nem lett arányos a fogyókúra
- Xiaomi 14T - nem baj, hogy nem Pro
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- iPhone topik
- Az Oppo Find X8 Ultra lett a legvékonyabb kameramobil
- Apple Watch
- Honor Magic7 Pro - kifinomult, költséges képalkotás
- Íme az új Android Auto!
-
Mobilarena
FIGYELEM
A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdeznél, OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT
_________________________________________________________
SYSTEM STATUS: [link]
-----
CURVE/MASTERCARD ÁRFOLYAM: [link]
-----
HATÁLYOS DÍJTÁBLÁZAT (2025. 05. 09.): [link]
-----
LEGGYAKRABBAN FELMERÜLŐ KÉRDÉS
Volt egy sikertelen vásárlásom a Curve-vel, mégis "levonták" az összeget. Mikor kapom vissza?
Két lehetőség van, mindkettő előfordul. Mivel az összeget először csak zárolja a bankod, néha sajnos zárolásban is ragad (a lenti bal oldali képen látható felirat esetén fordulhat elő), aztán napok múlva automatikusan felszabadul. A napok száma bankfüggő: a Revolutnál például 7, a K&H-nál 10, az Ersténél 15 nap, de egyes bankok (Raiffeisen, OTP, Cetelem) még hosszabb ideig, akár 30 napig is zárolásban tarthatnak egy-egy tételt.
Ha a sikertelen vásárlás után mégis lekönyvelik az összeget (ez a gyakoribb, a Go Back in Time menü aktívvá válása jelzi, hogy ez meg fog történni), a levonás mellett később lesz egy ugyanakkora összegű jóváírásod is. Minden elutasított, a bankod által mégis lekönyvelt vásárlást a tranzakciót követő nyolcadik napon automatikusan visszatérít a Curve rendszere, ezt a lenti jobb oldali képen látható felirat jelzi. Ha írsz a supportnak, a folyamat talán meggyorsítható, az appban tegyél bejelentést (Launchpad -› Support -› Chat -› New Conversation -› Transactions -› Declines). Ha egy vásárlásod zárolásban ragadt, ugyanezen az útvonalon megpróbálhatod elkérni a zárolás visszavonását igazoló RRN (Retrieval Reference Number) tranzakcióazonosítót, amelynek birtokában a bankod ügyfélszolgálata tud segíteni a zárolás manuális feloldásában.
Ha az elutasított tranzakciónál szintén a jobb oldali képen látható feliratot látod rögtön a vásárlás után (vagy 1-2 órával később), biztosan nincs további teendőd: ez azt jelenti, hogy a Curve rendszere már vissza is térítette az összeget (=bejelentést NEM kell tenned). A visszatérítés elindítása után csak a bankodon múlik, hogy mikor történik meg a tényleges jóváírás (jellemzően 1-5 munkanap).
---
(Az összefoglaló nem ért véget, klikk a folytatásért!)
Új hozzászólás Aktív témák
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
Palesztin994 #10271 üzenetére
nem minden "sztornózás" ugyanúgy fut le. a hiányzó tétel például le lett könyvelve a mögöttes kártyán, vagy csak zárolásban van? mert ha csak utóbbi, akkor jó eséllyel simán kikerül majd zárolásból - minden banknál más, hogy erre milyen határidőt szabnak meg
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
Palesztin994 #10269 üzenetére
ha az van írva, hogy visszatérítve, akkor az vissza van térítve, majd a bankod előbb-utóbb lekönyveli. ilyen pár napon belüli ügyek miatt tök felesleges zaklatni a supportot, majd ha két hét után sincs meg a pénz, akkor kell
-
Fifi
őstag
válasz
Palesztin994 #10025 üzenetére
Curve-ben úgy látod, hogy az eredeti kártyánál a terhelés már nincs ott, csak az átterhelt kártyán látszik.
Majd látni fogod idővel a UniCreditnél, mint jóváírás, de az is lehet, hogy egyszerűen eltűnik az eredeti terhelés. Ez attól függ, hogy mennyi idő telt el az eredeti vásárlás óta, függő tétel volt vagy már le volt könyvelve ...
Más:
Eddig nem használtuk a Google Pay-t, de pár napja kipróbáltuk, hátha lesz olyan helyzet, hogy se az óra, se a kártya nincs az embernél, de telefon igen
A lényeg, hogy az így végrehajtott tranzakciók egytől egyig a Curve alkalmazásban egyből terhelt tételként jelennek meg és nem függő tranzakcióként. Persze a mögöttes kártyák számlavezetőjénél látszanak, hogy függők, csak ez érdekes számomra. -
balinlin
senior tag
válasz
Palesztin994 #7894 üzenetére
ilyen sztorikkal tele van a fórum, talán most már kevésbé, mint korábban. Vagy megunták az emberek, vagy javult a helyzet, esetleg mindkettő. Eddig azonban olyan tapasztalatról itt senki nem számolt be, hogy ne jutott volna a pénzéhez (előbb-utóbb).
Te meg rossz sorrendet alkalmaztál: otp előtt a curve-el kellett volna beszélni.
Ha nem akarsz ilyen eseteket, akkor hanyagold a curve használatát, vagy vedd számításba, hogy előfordulnak ezek a hibák náluk.
Bosszantó?-->Igen.
Tudunk mi itt jobbat javasolni, mint eddig bárkinek?-->Nem! -
pictigjis
Topikgazda
válasz
Palesztin994 #7892 üzenetére
ha szombaton fizettel, az ma 1000 szazalekosan nincs konyvelve. talan holnap, ketszer van zarolva. konyvelesnel lesz ket levonasod, es egy ugyanakkora osszegu jovairasod
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
Palesztin994 #7540 üzenetére
a konverziós hiba október óta nem oldódott meg, sajnos most se fog attól, hogy te is írtál
az ilyen próbaterhelések visszatérítésével soha nem volt gondom
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
Palesztin994 #7526 üzenetére
de kínos, bocs, az én szemem néha nem látja ezeket a linkeket (színtévesztő vagyok)
viszont arra nagyon is tudok válaszolni, hogy ez ilyen, mert a szar magyar bin-es kártyával tavaly október óta szopok azzal, hogy 5000 forint feletti tranzakciókat nem tudok áttenni a konverziós hibájuk miatt
ha írsz a supportnak, manuálisan át tudják rakni, és külön fel kell hívni a figyelmüket arra, hogy azért kéred, mert még mindig nem oldották meg ezt az ostoba, kiakasztó hibát
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
Palesztin994 #7521 üzenetére
hol kevert össze, mit? néha tegyél be kérlek screenshotot vagy valamit, hogy értsük
-
anadroid
senior tag
válasz
Palesztin994 #7521 üzenetére
Már elég régóta, ha magyar kártyával játszol.
-
ACE-
addikt
válasz
Palesztin994 #7481 üzenetére
Screenshot-ot nem küldesz ezekről az "egybekutyult" tranzakciókról? Hátha kiokoskodunk valamit?
-
ACE-
addikt
válasz
Palesztin994 #7478 üzenetére
Nincs náluk a pénz ember, amíg csak zárolva van addig ugyanúgy a Te bankodnál van, egészen addig, amíg a kártyaelfogadópár nap után nem kéri az átutalást, ha nem kéri, akkor a kártyához tartozó bank egy idő után felszabadítja a zárolásból. Ez valahol 1 hét, 2 hét, de nálam volt legutóbb a Gránit-nál, amikor 30 nap volt.
-
e.vid
senior tag
válasz
Palesztin994 #7478 üzenetére
Ha a barátnőd mondta akkor úgy is van...
-
ACE-
addikt
válasz
Palesztin994 #7476 üzenetére
Csinálj már néhány screenshot-ot, a Simple-ben, Curve-ben, Revolut-ban és oszd meg itt mert ez furcsa...
-
Palesztin994
aktív tag
válasz
Palesztin994 #7475 üzenetére
A historyban pedig nem kerestem a penzt 27 előtt, hiszen 27en vasaroltam, de az egeszet berakta tehat egy pakkba, ami 26-an kezdődött a curve kartya simplebe regizesevel. Sose gondoltam, hogy igy egybetenne. Persze hülyeség volt simplebe tenni curveot, de csak probalgattam a dolgokat.
-
ACE-
addikt
válasz
Palesztin994 #7472 üzenetére
Nem igazán értem hogy jön a Curve-höz a Simple vásárlásod, amikor a Simple fiókodhoz nincs is a Curve társítva... A függő vásárlások lehet hogy levonódnak az egyenlegről, de 7 nap után lehet hogy feloldódik és visszakerül.
-
Palesztin994
aktív tag
válasz
Palesztin994 #7472 üzenetére
Amúgy simpleben benne van a revolut és az otp kartyam, nfc csak otpvel megy. Gpayben benne van a revolut és a curve, curveben az otp, a revolut, és a vivid is. Elsődleges fizető alkalmazás nfcre a gpay, abbann elsodleges kartya a curve, amiben a revolut az elsődleges. Lehetséges, hogy osszekeveredtek a dolgok fizetéskor? Elég elkepzelhetetlennek tartom, de ezt mar nem nagyon értem. :D
-
Palesztin994
aktív tag
válasz
Palesztin994 #7470 üzenetére
Az is lehet,hogy ott van az a 6775ft csak a számláló mutat nullát, fogalmam sincs már mi van. Lehet pár nap és helyreáll, nem tudok egyelőre jobbat. Másodszor a mai vásárlást rémelem nem tudja levonni, mert 0 az egyenleg. Ha megjelent szamlatortenetben a mai vasarlas es 0 az egyenleg, akkor majd ujra feltöltöm es hagyom a curvet a francba.
-
ACE-
addikt
válasz
Palesztin994 #7468 üzenetére
Most akkor látsz 2x levonást a kivonaton, vagy nem? Ha ott nincs, akkor nem is vonták!
-
Palesztin994
aktív tag
válasz
Palesztin994 #7467 üzenetére
de mondjuk tegyük fel,h 2x vonták le és az egyik nem látszik revoluton. akkor is curve vonta 2x, tehat ott is kereshetem elvileg a penzt.
-
Oliverda
titán
válasz
Palesztin994 #7465 üzenetére
Azt próbálom elmagyarázni, hogy a Revolut rendszerének a hibája, ha tranzakciók hiányoznak a listából, és ennek semmi köze ahhoz, hogy a Curve-ben egy ideig pendingnek látszódik néhány tranzakció.
-
Oliverda
titán
válasz
Palesztin994 #7463 üzenetére
Nem levonja, hanem zárolja, és ez a normális módi mindenhol, máskülönben milyen biztosíték lenne a bank/pénzintézet oldalán arra, hogy van fedezeted a vásárlásra?
-
Oliverda
titán
válasz
Palesztin994 #7460 üzenetére
Ha nem látod a Revolutban, az a Revolut problémája lesz, nem a Curve-vé. Vedd fel a kapcsolatot a Revolut ügyfélszolgálatával.
-
ACE-
addikt
válasz
Palesztin994 #7444 üzenetére
És a 2x levonás beszámolódott a 6775-be?
-
ACE-
addikt
válasz
Palesztin994 #7433 üzenetére
Ha a kivonaton nincs, és stimmel a rajta lévő egyenleg, akkor feltehetően le sem vonták...
-
Palesztin994
aktív tag
válasz
Palesztin994 #7432 üzenetére
Bár revoluton 1x van ez a tranzakcio és le van zárva, másik meg nincs, szóval nem értem...
-
ACE-
addikt
válasz
Palesztin994 #7429 üzenetére
Kérd le a kivonatot és ott nézd meg, ott részletesen mutatja a tranzakciókat és az előtte-utána egyenleget.
-
ACE-
addikt
válasz
Palesztin994 #7427 üzenetére
-
Palesztin994
aktív tag
válasz
Palesztin994 #7426 üzenetére
Egyáltalán már az is furcsa, hogy úgy megy le összeg a revolutról, hogy a számla történetben meg se jelenik, aztan pedig mikor megjelenik, akkor meg levonja megint? Most fizettem 5 ezret, ha ezt is még 1x levonja, annak mar nem fogok örülni...
-
anadroid
senior tag
válasz
Palesztin994 #7392 üzenetére
Ingyenes. Legalább 0,1 százalék az első 90 nap alatt. A visszatérítés 10-25% között van a Magyarországon is jelen levő, felsorolt üzleteknél. Az első 20 euró többnyire már csak 5.
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
Palesztin994 #7387 üzenetére
egyébként most, hogy mondod, mintha nekem is rémlene, hogy első vásárlásnál 1-2 kártyánál én is kaptam emailt. de semmiképp se mindnél, a 2 napja hozzáadott vivid esetében például nem jött
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
Palesztin994 #7385 üzenetére
ez lett volna a másik tippem
ha a "use automatically" be van kapcsolva, mindegy, mi az elsődleges, használja
az emailes tranzakció-értesítőt minden kártyánál külön be lehet állítani, ilyen szempontból a curve cash is csak egy "kártya"
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
Palesztin994 #7383 üzenetére
mivel kis összegről van szó, akár "offline" tranzakcióként is kezelheti a kereskedő terminálja, vagyis konkrétan később történik majd a beküldés
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Mielőtt kérdeznél, olvasd el a kibővített összefoglalót! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
- Mielőbb díjat rakatnának a görögök az olcsó csomagokra az EU-ban
- Óvodások homokozója
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Synology NAS
- Spórolós topik
- Kevesebb dolgozó kell az Amazonnak, AI veszi át a rutinfeladatokat
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Motorola Razr 60 Ultra - ez a kagyló könnyen megfő
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- További aktív témák...
- AKCIÓ! Apple Macbook Pro 16" 2019 i9 9980HK 64GB 500GB Radeon Pro 5500M hibátlan működéssel
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 12400F 16/32/64GB RAM RTX 4060 Ti 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- Samsung Galaxy S22 Ultra , 8/128 GB , Kártyafüggetlen
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy Note 10+/Samsung Galaxy Note 20/Samsung Galaxy Note 20 Ultra
- Azonnali készpénzes nVidia RTX 2000 sorozat videokártya felvásárlás személyesen / csomagküldéssel
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged