- iPhone topik
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Google Pixel topik
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Szuperkijelzővel készül a Huawei Mate 80 RS
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy Z Fold4 - egyre megy, honnan nézed
Hirdetés
-
Mobilarena
FIGYELEM
A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdeznél, OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT
_________________________________________________________
SYSTEM STATUS: [link]
-----
CURVE/MASTERCARD ÁRFOLYAM: [link]
-----
HATÁLYOS DÍJTÁBLÁZAT (2025. 05. 09.): [link]
-----
LEGGYAKRABBAN FELMERÜLŐ KÉRDÉS
Volt egy sikertelen vásárlásom a Curve-vel, mégis "levonták" az összeget. Mikor kapom vissza?
Két lehetőség van, mindkettő előfordul. Mivel az összeget először csak zárolja a bankod, néha sajnos zárolásban is ragad (a lenti bal oldali képen látható felirat esetén fordulhat elő), aztán napok múlva automatikusan felszabadul. A napok száma bankfüggő: a Revolutnál például 7, a K&H-nál 10, az Ersténél 15 nap, de egyes bankok (Raiffeisen, OTP, Cetelem) még hosszabb ideig, akár 30 napig is zárolásban tarthatnak egy-egy tételt.
Ha a sikertelen vásárlás után mégis lekönyvelik az összeget (ez a gyakoribb, a Go Back in Time menü aktívvá válása jelzi, hogy ez meg fog történni), a levonás mellett később lesz egy ugyanakkora összegű jóváírásod is. Mostanában az elutasított, a bankod által mégis lekönyvelt vásárlásokat legkésőbb a tranzakciót követő 15. napon téríti vissza automatikusan a Curve rendszere (ezt a lenti jobb oldali képen látható felirat jelzi), de egyes esetekben már a kilencedik napon elindul a visszatérítés. Ha 15 nap után sem történik semmi, érdemes panaszt tenned. Ha írsz a supportnak, a visszatérítési folyamat talán meggyorsítható: az appban tegyél bejelentést (Launchpad -› Support -› Chat -› New Conversation -› Transactions -› Declines), de készülj arra, hogy kérni fognak valamilyen igazolást/bizonylatot arról, hogy a tranzakció sikertelen volt, és arra is, hogy képernyőmentéseket újabban nem fogadnak el elutasított internetes vásárlásokról. Ha egy vásárlásod zárolásban ragadt, ugyanezen az útvonalon megpróbálhatod elkérni a zárolás visszavonását igazoló RRN (Retrieval Reference Number) tranzakcióazonosítót, amelynek birtokában a bankod ügyfélszolgálata tud segíteni a zárolás manuális feloldásában.
Ha az elutasított tranzakciónál szintén a jobb oldali képen látható feliratot látod rögtön a vásárlás után (vagy 1-2 órával később), biztosan nincs további teendőd: ez azt jelenti, hogy a Curve rendszere már vissza is térítette az összeget (=bejelentést NEM kell tenned). A visszatérítés elindítása után csak a bankodon múlik, hogy mikor történik meg a tényleges jóváírás (jellemzően 1-5 munkanap).
---
(Az összefoglaló nem ért véget, klikk a folytatásért!)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Belba
őstag
válasz
Lex Icon #2054 üzenetére
Kedves Lex Icon!
Be kellene már fejezni ezt a meddő vitatkozást, amit úgy látom te nem tudsz befejezni...
Egy ideje olvasom a topicot, hogy hasznos információkat gyűjtsek be a Curve kártya használatával kapcsolatban...Számomra nagyonis hasznos volt kokokka hozzászólása, amiben leírta, milyen sokszor nem tudta eddig használni a Curve kártyát!...
Az viszont egyáltalán nem hasznos hozzászólás számomra, hogy te emiatt földbedöngölöd és erőszakosan azt súlykolod belé (és belénk is!), hogy a nemműködő szolgáltatást el kell fogadni, ne rinyáljunk ha nem tudunk fizetni a bankkártyánkkal, és aki ezt nem tudja elfogadni, az húzzon el máshová...
Szerény véleményem szerint azért vagyunk itt, hogy az esetleges problémáinkat megbeszéljük, segítsük egymást, nem pedig azért, hogy ha valakinek problémái vannak, azt elküldjük a sunyiba!...
Én a magam részéről tökéletesen egyetértek kokokka-val : elfogadhatatlan, ha egy szolgáltatás heti-napi rendszerességgel nem működik!!!... Én 25 éve használok bankkártyákat, de eddig még SOHA nem fordult velem elő, hogy a pénztárnál nem tudtam fizetni a kártyámmal és a legrosszabb rémálmomban sem szeretném megélni, hogy ez velem megtörténjen!... Ha ez mégis megtörténne, akkor nekem nem lenne mentség, hogy "minden ember tévedhet", "ott is emberek dolgoznak", "a lónak is négy lába van", stb...
-
kokokka
addikt
válasz
Lex Icon #2050 üzenetére
És akkor megint, látod? Nem nekem való? Miért neked kéne ezt eldöntened? Nem értem, miért hiszed azt, hogy Te vagy itt a megmondó ember? Ki a fene mondta azt egyébként, hogy a Revolut-tal bajom van? Napi szinten használom, szintén három kártyával regelve. Hibátlanul működik, érdekes módon ezzel még szinte sosem volt problémám. És bocsáss meg, ha ellentmondok neked, de igen is használni fogom a Curve-öt is, mert mint írtam, a hasznossága miatt regeltem rá. Ha egyszer fixen jó lesz és megbízhatóan fog működni is, mert az egyik legnagyobb ötlet, amit kitaláltak eddig.
-
kokokka
addikt
válasz
Lex Icon #2046 üzenetére
Nem értelek! Az a rinyálás, hogy leírtam : nem használom, mert többször egymás után csalódtam benne, mert nem működött? Nem nem jól működött, hanem egyáltalán sehogy sem. Leírom, hogy értsd :
Nem működik = elutasít, megszakad, ledob úgy, hogy egyébként minden feltétel adott a fizetéshez, kivéve a Curve alkalmatlanságát. Persze, hogy szeretném használni, szerinted mi a fenének regisztráltam és kértem? Három kártyám van alatta, és csak azért nem négy, mert az OTP-s Maestro-t nem lehet regelni. De amikor többedszerre sem sikerül vele fizetnem, akkor miért ne tenném félre és használnám a bevált kártyákat? Ha téged folyton cserbehagy az autód és napokon keresztül minden nap áldott lerohad az út szélén, attól még ugyan úgy használod? Beleülsz bizalommal, hátha ma nem fogja megtenni? Szerintem nem, hanem megvárod, mígy a szerelőd aki ért hozzá megjavítja. Azt nem tudom, hogy a Curve szerelői hogy állnak de mivel, mint írtam nem dísznek szerettem volna a kártyát, majd megpróbálom megint használni. És reménykedni, hogy működni is fog. Hogy amire kitalálták, amivel bevonzottak minket, ami a szlogenjük az működhet napi szinten is.
Ez a véleményem, ezt írtam már korábban is, erre jött a fürdőskurvázás. Mi a fene ebben a rinyálás? Miért nevezed annak? Komolyan mondom, SW fejlesztőként lehet, hogy egy kis fórumetikát is át kéne venned, mert nem csak itt, de más topikokban is úgy szólsz hozzá számodra ismeretlen emberekhez, ami (lehet, hogy csak nekem, de) igencsak szemet szúr. Fennhéjazós vagy lekezelő és lenéző! Azt persze nem tudhatom, hogy a valóságban is ilyen vagy-e vagy csak az ismeretlenség mögé bújva játszod ezt, de nagyon nem szmpatikus, Mégha Téged ez nem is érkelel esetleg.... -
kokokka
addikt
válasz
Lex Icon #2027 üzenetére
Igen. Így, hogy tudjuk mennyire megbízhatatlan a kártya biztos, hogy kínosan fogunk ügyelni rá, hogy legyen nálunk egy másik. Egy olyan, amit pont ennek kéne kiváltania. De lásd be, ennek nem így kéne működnie még akkor sem, ha egy fintech cég kártyájáról beszélünk. Nem azt mondom, hogy nem lehetnek néha fennakadások, hisz az mindig, mindenhol jelen van az életben, de mint írtam azért sem használom egy ideje, mert folyamatosan gond volt vele és én meguntam. Biztos, hogy nem vagyok vele egyedül, Eagle példája is mutatja. Csak sokan lehet, hogy le sem merik írni ide, mert egyből nekiestek a "panaszkodóknak" (akik nem is azok, csak elmondják a negatív történéseket is), és nem csak Te.
gzboti Topik gazda létére még Te is, pedig semmi olyat nem írt a kolléga, ami miatt úgy kellett volna reagálnod! És akkor még leírod utána :Ha valaki leírja a problémáját, azzal semmi baj.
Leírta, hogy járt. Mi ebben a szentségtörés? -
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz
Lex Icon #2027 üzenetére
Nem tudom miből szűrted le, de pont az volt a lényeg, hogy az aldis vásárláskor ez most így alakult.
Ma viszont direkt a curve-vel fizettem a shell-nél, de ott volt a tárcám is a többi kártyával, pont az aldis szopattyú miatt, ha nem működik, akkor megsemmisül, de most simán működött. Ezt írtam. -
66zio
aktív tag
válasz
Lex Icon #1995 üzenetére
Sokszor írsz pénzügyi témában és legtöbbször nem is hülyeséget, de most szerintem (ma) nem vagy a toppon, hogy úgy mondjam.
Először is. Nem ingyen van. Nem kerül pénzbe, de adatokat kapnak. Sőt ezt választották üzletpolitikájuknak. Majd eldől hogy jól döntöttek-e az ingyenességgel.
Épp, hogy támogatni kellene az embereket, hogy írják le a tapasztalatukat, mert mindenhonnan most az ömlik, hogy finetech így-úgy legjobb. Megy a pfúúúúúj OTP de ha valaki megemlíti, hogy a Curvenél vagy a Revonál ugyan úgy nem fenékig tejfel a dolog akkor lehurrogjátok. Saját tapasztalat, de többen írták, hogy a Curve ügyfélszolgálata 0! Sorozatos kiesések, szerencsére amikor én használtam még nem volt probléma. Meg vicces, hogy elvileg arról szól, hogy hagyd a többi bankkártyád, aztán ha valakinek baja van és arra hivatkozik, hogy ezzel hirdeti magát a Curve akkor, beszarok még a felhasználó van beoltva... (Ez tudom, hogy nem te írtad hanem gzbotii).A másik téma ami felidegesít: pénzt ad a használatáért, szóval kussolj dolog. Meg a folyamatosan azok lehurrogása akik emiatt regisztrálnak. Én is emiatt regisztráltam, nem érzem magam emiatt fillérszexuálónak. Láttam, mikre jók ezek a kártyák, amire nekem nagyon megérte volna arra igazából csak jövőre kellett volna, de mivel most adtak pénzt ezt hamarabb megtettem. Akkor most én mi vagyok? Várnom kellett volna amíg nincs ez az akció és akkor jobb ember vagyok vagy mi? De komolyan.. Aki még egyszer ezzel jön az a hozzászólása után írjon nekem egy privátot és küldöm is a fizetési hivatkozást amin küldheti a regisztrációs bónuszt hisz neki úgysem kell. Leveszem én róla szívesen a terhet nehogy fillérbaszónak érezze magát.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Mielőtt kérdeznél, olvasd el a kibővített összefoglalót! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Bluetooth hangszórók
- Hobby elektronika
- Autós topik
- Építő/felújító topik
- A lemondást javasolja az Intel vezetőjének Donald Trump
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Fizetős szoftverek ingyen vagy kedvezményesen
- iPhone topik
- További aktív témák...
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte Aorus B450 R7 5700X 16GB DDR4 512GB SSD RTX 3060Ti 8GB ZALMAN I3 NEO 650W
- BESZÁMÍTÁS! Asus B550M R9 5900X 32GB DDR4 1TB SSD RTX 4070 SUPER 12GB Be Quiet! Silent Base 601 850W
- BESZÁMÍTÁS! MSI B550M R7 5700X 32GB DDR4 1TB SSD RTX 4070 12GB NZXT H710I Be Quiet 650W
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450M R3 3100 16GB DDR4 120GB SSD 1TB HDD GTX 1050 Ti 4GB ZALMAN S2 TG Chieftec 500W
- Új HP VICTUS Gamer Tervező Laptop 15,6" -30% Bivaly i5-12500H 12Mag 16/512 RTX 4050 6GB FHD 144Hz
- AKCIÓ! Apple Macbook Pro 16" 2019 i9 9980HK 64GB DDR4 512GB SSD Radeon Pro 5500M garanciával
- ÁRCSÖKKENTÉS ASUS HD6870 videókártya
- Huawei P20 Lite 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Bezámítás! HP Victus 16-D0655NG Gamer notebook - i5 10400H 16GB DDR4 512GB+1TB SSD RTX 3060 6GB W11
- Új Asus F16 TUF WQXGA 165Hz G-Sync i7-14650HX 16mag 16GB 1TB SSD Nvidia RTX 5050 8GB Win11 Garancia
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest