- Samsung Galaxy A36 5G - a középső testvér
- Honor 200 Pro - mobilportré
- Xiaomi 13 Pro - szerencsés szám
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Magisk
- Honor 400 Pro - gép a képben
- Milyen okostelefont vegyek?
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Az Oppo Find X8 Ultra lett a legvékonyabb kameramobil
-
Mobilarena
FIGYELEM
A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdeznél, OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT
_________________________________________________________
SYSTEM STATUS: [link]
-----
CURVE/MASTERCARD ÁRFOLYAM: [link]
-----
HATÁLYOS DÍJTÁBLÁZAT (2025. 05. 09.): [link]
-----
LEGGYAKRABBAN FELMERÜLŐ KÉRDÉS
Volt egy sikertelen vásárlásom a Curve-vel, mégis "levonták" az összeget. Mikor kapom vissza?
Két lehetőség van, mindkettő előfordul. Mivel az összeget először csak zárolja a bankod, néha sajnos zárolásban is ragad (a lenti bal oldali képen látható felirat esetén fordulhat elő), aztán napok múlva automatikusan felszabadul. A napok száma bankfüggő: a Revolutnál például 7, a K&H-nál 10, az Ersténél 15 nap, de egyes bankok (Raiffeisen, OTP, Cetelem) még hosszabb ideig, akár 30 napig is zárolásban tarthatnak egy-egy tételt.
Ha a sikertelen vásárlás után mégis lekönyvelik az összeget (ez a gyakoribb, a Go Back in Time menü aktívvá válása jelzi, hogy ez meg fog történni), a levonás mellett később lesz egy ugyanakkora összegű jóváírásod is. Minden elutasított, a bankod által mégis lekönyvelt vásárlást a tranzakciót követő nyolcadik napon automatikusan visszatérít a Curve rendszere, ezt a lenti jobb oldali képen látható felirat jelzi. Ha írsz a supportnak, a folyamat talán meggyorsítható, az appban tegyél bejelentést (Launchpad -› Support -› Chat -› New Conversation -› Transactions -› Declines). Ha egy vásárlásod zárolásban ragadt, ugyanezen az útvonalon megpróbálhatod elkérni a zárolás visszavonását igazoló RRN (Retrieval Reference Number) tranzakcióazonosítót, amelynek birtokában a bankod ügyfélszolgálata tud segíteni a zárolás manuális feloldásában.
Ha az elutasított tranzakciónál szintén a jobb oldali képen látható feliratot látod rögtön a vásárlás után (vagy 1-2 órával később), biztosan nincs további teendőd: ez azt jelenti, hogy a Curve rendszere már vissza is térítette az összeget (=bejelentést NEM kell tenned). A visszatérítés elindítása után csak a bankodon múlik, hogy mikor történik meg a tényleges jóváírás (jellemzően 1-5 munkanap).
---
(Az összefoglaló nem ért véget, klikk a folytatásért!)
Új hozzászólás Aktív témák
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
kmarci25 #9734 üzenetére
kezdetben ugye csak fontban tudtak számolni mindent (a back in time-ot is...), a lokális limitek intézményét eleve csak akkor vezették be, amikor elkezdték kiadni a nemzeti bin-es kártyákat. ilyen szempontból logikus döntésnek tűnik, hogy a limitek devizabeállítását csak akkor módosítják, amikor új kártyát kap a user. de én még nem zárom ki azt sem, hogy ezeknél a lejárat miatti megújulásoknál a korábbi kártyaszám meg fog maradni, mert miért pont ez működne hibátlanul
a feleségemnek már csak pár hónap, több szempontból is tanulságos folyamat lesz
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
kmarci25 #9728 üzenetére
egyébként az érdekes, hogy valóban létezik ez a 9000 fontos limit, de a magyar bin-es megfelelője 1,665 millió huf, az az abszolút maximum, és a feleségem is "csak" 4500 fontos napi limitet kapott az 1,6 millió mellé a uk bin-es kártyáján. és arra külön meg is írták, hogy nincs feljebb, ez a plafon
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
kmarci25 #9474 üzenetére
de ha ugyanaz az összeg lenne, akkor sem jelentene semmit. a múltkor moziba mentünk a gyerekekkel, az asszony a mancs őrjáratra ült be a kisebbel, én a szilajra a nagyobbal. egy percen belül két ugyanolyan összegű terhelés volt a pénztárban egymás után, ráadásul valós
szóval nyilván a benzinkút csak azért kellene, hogy megkapd azt a papírt, amit akkor valamiért nem adtak oda neked
-
szilasz007
aktív tag
válasz
kmarci25 #9460 üzenetére
Nekem DPD-nél sikerült egyszer kétszer kifizetnem a történetet. Visszautalták. Ez nem DPD, viszont. Szerintem itt se lesz ezzel gond, ÜFSZ. ÉN nem várnám a mikulást, ha nyugodtabb, ha tisztán látsz. Ők látni fogják a két tranzakciót és vagy kártyás varázslással, vagy máshogy megoldják. Az biztos, ha foglalkozol vele, pénzed biztosan vissza fogod látni.
Különben extrém eset, rendőrségi feljelentéssel (lopás) bemész a bankodba és kikövetelsz egy chargeback-et. De ez elött inkább ÜFSZ.
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
kmarci25 #9460 üzenetére
nem adta oda a papírt? ajjjjjjajaj. mert így sajnos nem nagyon van bizonyíték a kezedben. sajnos kénytelen leszel visszamenni, mert a curve és a bankod ebben nehezen fognak tudni segíteni. nem hiszem, hogy szándékosan át akartak verni, egyszerűen csak fogalmatlan volt a pénztáros (valószínűleg)
-
goblin1983
tag
válasz
kmarci25 #9187 üzenetére
Aham, azt hiszem kezdem érteni.
G-Pay-t nem szeretném addig, amíg nem lehet a Play áruházból felrakni (bár lehet, hogy sokat nyernék vele).Google fiók beállítások/Google Pay részben már ott szerepel a Curve kártya, viszont azt még nem kaptam meg, így nem tudtam aktiválni.
A CIB kártyát viszont nem tudom hozzáadni, azt írja, hogy vegyem fel a kapcsolatot a kibocsátóval. Fogalmam sincs, hogy mi baja lehet...Ha jól gondolom, akkor a Curve kártya aktiválása után működni fog az egész és nincs jelentősége, hogy a CIB kártyám külön a Google Pay-ben, vagy magában a Google Pay appban nincs is jelen.
-
szilasz007
aktív tag
válasz
kmarci25 #8916 üzenetére
Angol kartyaval meg lehet okoskodni.
Viszont ahogy olvastam, ha az lejar, ami nekem meg ket ev, utana jon a magyar. Akkor bukovari lesz az egesz.
Ezert is vagyok kivancsi a Watch 4-re, mert az Wear OS alapu lesz. Erdekel milyen fizetsi feluletek lesznek rajta elerhetoek. Samsung Pay-re direktbe itthon a kovetkezo 20 evbe se szamitok, de Android Pay-t mar okositottak fel orara is. Abba talan remenykedek, hogy 2 ev alatt talan eljutunk oda is, hogy oran se kelljen ugyeskedni. -
kircsi21
tag
válasz
kmarci25 #8851 üzenetére
Nekem van egy meghívottam, június 22-én rendelte meg a kártyát és még nem találkozott vele... Így a bónuszoknak is lőttek persze, mert online meg nem akarta használni
. Mondjuk ő a postára/postásra gyanakszik. Én mondtam neki, hogy írjon a supportnak 1 hét után, de... Mind1. Szerintem írj nekik, legalább azt megtudod, hogy hol akadhatott meg a folyamat!
-
válasz
kmarci25 #6756 üzenetére
De mit írtam tévesen? Megadta magát az app rögtön a regisztrációnál, annyit tévedtem hogy nem a Curve szerver tiltott ki, hanem a kliens fosta össze magát. A véleményemet továbbra is fenntartom, vnorbi hozzászólása alapján ez a date format hiba nem egyedi eset, szvsz ilyen hibát nem engedhet meg magának egy high-tech cég.
-
válasz
kmarci25 #6753 üzenetére
Pedig a hozzászólásodból egyértelműen az jön le, hogy a Curve védelmében írod.
Továbbá szerintem egy átlag user pont nem az app adattörlésre gondol egy ilyen hibánál. A tünetek alapján ez nekem szerverhibának tűnt, mintha kitiltottak volna, csak mert elrontottam egy CVV kódot...
-
vnorbi
aktív tag
válasz
kmarci25 #6398 üzenetére
A kép alapján nincs beállítva, hogy a Curve Cash kártyát használd. A beállításai közt (fogaskerék a kártya alatt), bekattintod a "Use Automatically" lehetőséget, és akkor mindig erről költesz, amíg az aktuális egyenleged alatti összeget fizetnél, vagy ha csak ráböksz a kártyára, akkor is működhet, hogy az lesz a kiválasztott kártya, és mindent arról próbál fizetni (a keret fölötti költési próbát ilyenkor elutasítja).
-
viktorhu
veterán
válasz
kmarci25 #6330 üzenetére
Lehet, hogy a Google rosszul tudja akkor.
-
emeritus
tag
válasz
kmarci25 #6084 üzenetére
Nincs virtuális kártyád, ahogyan nekem sem. Egy ideje a Curve csak akkor küld fizikai kártyát, ha külön megrendeled. Ehelyett azonnal nyit az appban egy virtuális (digitális) kártyát, amely netes/okoseszközös vásárlásra alkalmas. Ha rendelsz fizikait, akkor annak aktiválása után a virtuális adatai a fizikai kártya adativá frissülnek, érdemben azonosak lesznek. Nálunk sem más a helyzet: az appban a fizikai kártya adatai annak "virtuális" változatként értelmezhetők.
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
kmarci25 #6044 üzenetére
lehet, nem is ártana
ebben a szálban volt már: matthew, freya, liam k, will h, jen és kandice
azért vicces mennyiségű hibát hozott ez az egyszerűnek tűnő kártyacsere. de amíg megjavítják, egy szót sem szólhatok. végül is ingyen van, és nekünk azért pénzt is hoz ez a szolgáltatás a back in time-mal
-
<Adamsky>
nagyúr
válasz
kmarci25 #5781 üzenetére
Szkúzi!
Akkor ez lesz az: "When starting with Curve, you'll be able to withdraw up to £200 per day and up to £3500 per month from ATMs. If your withdrawal exceeds these amounts, your transaction will be declined."
... és ez összhangban van azzal, amit az alkalmazásban látok (hamarabb meg kellett volna nézzem, mielőtt hülyeséget írok). -
kislaci
senior tag
válasz
kmarci25 #5567 üzenetére
Ma reggelt a curve visszarakta a számlámra a pénzt.
Tegnap ezt írták:
Thanks for getting in touch and I'm sorry you've had a decline.
We approved the transaction however, the ATM then declined it. We charged your card when we approved the transaction, and then reversed it immediately once it was declined. You should see the amount we charged drop off your payment card statement and reflected in your balance in the next 3-5 working days.
Also, we’re aware of a display issue that shows these transactions as successful in the app. This has been flagged to our product team and they’re working hard to improve the in-app messaging.
It's not clear why it declined; this can be because the internet connection dropped. I'm sorry for any confusion this may have c aused.
Lényeg, hogy már itt is a lóvé.
-
Somatom
veterán
válasz
kmarci25 #5415 üzenetére
A Revo app most azt írja, hogy ha 7 napon belül a kereskedő nem igényli, akkor visszakapom a pénzt. Szerencsére nem kenyérre kell, úgyhogy még várok.
Az időutazás megtörtént, mert a Curve -ben módosítottnak megadott Erste kártyán az Erste alkalmazásban látom a terhelést. -
TrollBalint
addikt
válasz
kmarci25 #4564 üzenetére
azt furcsáltam, hogy ha aznap szólok, akkor nem kell ezzel a visszavitel / visszaváltással vacakolni, hanem simán sztornózzák, meg intézik. De másnaptól már csak úgy tudják orvosolni, ha visszaviszem, pedig akkor is sztornóznia kell a számlát, de nyilván ennek olyan pénzügyi okai vannak, amiket nem ismerek.
-
anadroid
senior tag
válasz
kmarci25 #3467 üzenetére
Some customers may be receiving duplicate charges
Incident status: Identified
We have identified the root cause of the issue and are currently working on implementing a fix. Please be assured any duplicate charges will be refunded once the fix is in place.
Time posted
Jan 23, 13:05 UTC -
kmarci25
veterán
válasz
kmarci25 #2014 üzenetére
Na, úgy látszik csak sírnom kellett itt fürdős k*rvaként (bekapcsolódva a fenti beszélgetésbe)
és jött az email, abban a link. feltöltöttem a személyi fényképét és a szelfim is, és írtam nekik, hogy intézhetik. A levélben jött a bocsánatkérés is: "Thanks for getting in touch, I'm sorry for the delayed response. We're currently receiving a high volume of messages which means we're unable to respond to you as quickly as we'd like."
Remélem innen már gyorsabb lesz, mert egyelőre a kezdeti bizalom nagyobb része elszállt... -
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Mielőtt kérdeznél, olvasd el a kibővített összefoglalót! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
- AKCIÓ! GAMER PC: Új RYZEN 5 4500-5600X +RTX 3060/3070/3080 +Új 16-64GB DDR4! GAR/SZÁMLA! 50 FÉLE HÁZ
- UHH! HP EliteBook 840 G8 Fémházas Laptop 14" -45% i5-1145G7 4Mag 32/512 FHD IPS Intel Iris Xe Magyar
- Xiaomi Redmi Note 13 Pro 5G - 8/256 - Media Markt garancia
- Xiaomi Redmi 9at - 2/32 - szürke
- Xiaomi Mi8 - 6/128 - fekete
- LG 42C3 - 42" OLED EVO - 4K 120Hz 0.1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - A9 Gen6 CPU
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad X270 - i5-6G I 8GB I 256GB SSD I 12,5" FHD I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
- Telefon felvásárlás!! iPhone 14/iPhone 14 Plus/iPhone 14 Pro/iPhone 14 Pro Max
- BESZÁMÍTÁS! ASUS B450 R7 1700X 16GB DDR4 512GB SSD RX 580 8GB Rampage SHIVA Corsair 450W
- Telefon felvásárlás!! iPhone 15/iPhone 15 Plus/iPhone 15 Pro/iPhone 15 Pro Max
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged