- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Milyen okostelefont vegyek?
- Yettel topik
- Vivo X200 Pro - a kétszázát!
- MIUI / HyperOS topik
- Fotók, videók mobillal
- One mobilszolgáltatások
- Nem minden Nothing Phone (3) születik egyenlőnek
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
-
Mobilarena
FIGYELEM
A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdeznél, OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT
_________________________________________________________
SYSTEM STATUS: [link]
-----
CURVE/MASTERCARD ÁRFOLYAM: [link]
-----
HATÁLYOS DÍJTÁBLÁZAT (2025. 05. 09.): [link]
-----
LEGGYAKRABBAN FELMERÜLŐ KÉRDÉS
Volt egy sikertelen vásárlásom a Curve-vel, mégis "levonták" az összeget. Mikor kapom vissza?
Két lehetőség van, mindkettő előfordul. Mivel az összeget először csak zárolja a bankod, néha sajnos zárolásban is ragad (a lenti bal oldali képen látható felirat esetén fordulhat elő), aztán napok múlva automatikusan felszabadul. A napok száma bankfüggő: a Revolutnál például 7, a K&H-nál 10, az Ersténél 15 nap, de egyes bankok (Raiffeisen, OTP, Cofidis) még hosszabb ideig, akár 30 napig is zárolásban tarthatnak egy-egy tételt.
Ha a sikertelen vásárlás után mégis lekönyvelik az összeget (ez a gyakoribb, a Go Back in Time menü aktívvá válása jelzi, hogy ez meg fog történni), a levonás mellett később lesz egy ugyanakkora összegű jóváírásod is. Minden elutasított, a bankod által mégis lekönyvelt vásárlást a tranzakciót követő nyolcadik napon automatikusan visszatérít a Curve rendszere, ezt a lenti jobb oldali képen látható felirat jelzi. Ha írsz a supportnak, a folyamat talán meggyorsítható, az appban tegyél bejelentést (Launchpad -› Support -› Chat -› New Conversation -› Transactions -› Declines). Ha egy vásárlásod zárolásban ragadt, ugyanezen az útvonalon megpróbálhatod elkérni a zárolás visszavonását igazoló RRN (Retrieval Reference Number) tranzakcióazonosítót, amelynek birtokában a bankod ügyfélszolgálata tud segíteni a zárolás manuális feloldásában.
Ha az elutasított tranzakciónál szintén a jobb oldali képen látható feliratot látod rögtön a vásárlás után (vagy 1-2 órával később), biztosan nincs további teendőd: ez azt jelenti, hogy a Curve rendszere már vissza is térítette az összeget (=bejelentést NEM kell tenned). A visszatérítés elindítása után csak a bankodon múlik, hogy mikor történik meg a tényleges jóváírás (jellemzően 1-5 munkanap).
---
(Az összefoglaló nem ért véget, klikk a folytatásért!)
Új hozzászólás Aktív témák
-
steevo0
tag
válasz
Andralin #3053 üzenetére
A Revolut kártyához, ezt adja alapértelmezetten. Ezen kívűl még pár szín variáció közül tudnék választani, ahogy írták is már.
Valószínűleg a Revolut-tal való együttműködésre jobban fel vannak készülve ilyen téren. Ezért a Revolut színű kártya image.Egyébként a hiba amit jeleztem, ismét általánosnak tűnik a különbőző közösségek jelzései alapján. Egyelőre support reakció nélkül,
A hiba okától eltekintve is, iszonyatosan nem profi, ahogy kezelik. Ha már beütött, egy hivatalos közlemény a minimum volna.
-
steevo0
tag
Egy kis info az sms / telefonszám verifikáció "We can't verify this number" probléma kapcsán.
Ma ismét megpróbáltam, a hiba üzenet maradt, de úgy gondoltam erőltetem kicsit a dolgot (kicsit a méreg is elfutott..) és többször leokéztam a hibaüzenetet, majd újra verifikáció kérés.
4-5 kör után, egyszer csak megjött az sms..
Sikerült is végig vinni a folyamatot ahogy kell.
Csak a teljesség kedvéért, zárójeles megjegyzés, hogy ma ismét az alkalmazás újratelepít, magic link és sms verifikáció indít volt a teljes menet, bár szerintem ez nem befolyásolta dolgot.
Hátha segít másnak is.
-
steevo0
tag
válasz
Reverting #2660 üzenetére
Nekem sem működik a hitelesítés, 30-as hívóval. Próbáltam több szám variációban is beírni, illetve 70-es telefonszámon (céges) is. Egyik sem működik.
A support-nak írtam, segítőkészek voltak, gyorsan válaszoltak is.
Elsőkörben törölték a mail címemet és kérték, hogy kezdjem előről a folyamatot (app letöröl, felrak, új account) -> nem javult meg.
Másodszorra, azt írták, hogy küldtek ki manuálisan hitelesítő kódot, nem jött meg, de az amúgy sem működött volna szerintem. (a beírásig el sem lehet jutni)Egyébként először "we have some problem.." volt a hibaüzenet, majd ez változott "can't verify your phone number" verzióra. Közben jött két app frissítés..
Valószínűleg dolgoznak a hibán, de ez így elég kiábrándító..
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Mielőtt kérdeznél, olvasd el a kibővített összefoglalót! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
- Óvodások homokozója
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Milyen processzort vegyek?
- Milyen videókártyát?
- ldave: New Game Blitz - 2025
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- Napelem
- OFF TOPIC 44 - Te mondd, hogy offtopic, a te hangod mélyebb!
- További aktív témák...
- Lenovo ThinkCentre M720s SFF / M920T tower -Számla, garancia, WIN11
- Realme 8i 64GB / Normál állapotban / 12 hónap jótállással
- DELL PowerEdge R730xd 12LFF rack szerver - 2xE5-2680v3,64GB RAM,4x1GbE,H330 RAID v ZFS
- BESZÁMÍTÁS! 6TB Seagate SkyHawk SATA HDD meghajtó garanciával hibátlan működéssel
- 0% THM részletfizetés, beszámítás! ÚJ 27% 3 év AMD RX 7900 XT / 7900 XTX készletről KAMATMENTESEN!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest