- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- iPhone topik
- Mobil flották
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi 14T Pro - teljes a család?
- Telekom mobilszolgáltatások
- Megjelent a Poco F7, eurós ára is van már
- Fotók, videók mobillal
- Xiaomi 13 Pro - szerencsés szám
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
-
Mobilarena
FIGYELEM
A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdeznél, OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT
_________________________________________________________
SYSTEM STATUS: [link]
-----
CURVE/MASTERCARD ÁRFOLYAM: [link]
-----
HATÁLYOS DÍJTÁBLÁZAT (2025. 05. 09.): [link]
-----
LEGGYAKRABBAN FELMERÜLŐ KÉRDÉS
Volt egy sikertelen vásárlásom a Curve-vel, mégis "levonták" az összeget. Mikor kapom vissza?
Két lehetőség van, mindkettő előfordul. Mivel az összeget először csak zárolja a bankod, néha sajnos zárolásban is ragad (a lenti bal oldali képen látható felirat esetén fordulhat elő), aztán napok múlva automatikusan felszabadul. A napok száma bankfüggő: a Revolutnál például 7, a K&H-nál 10, az Ersténél 15 nap, de egyes bankok (Raiffeisen, OTP, Cofidis) még hosszabb ideig, akár 30 napig is zárolásban tarthatnak egy-egy tételt.
Ha a sikertelen vásárlás után mégis lekönyvelik az összeget (ez a gyakoribb, a Go Back in Time menü aktívvá válása jelzi, hogy ez meg fog történni), a levonás mellett később lesz egy ugyanakkora összegű jóváírásod is. Minden elutasított, a bankod által mégis lekönyvelt vásárlást a tranzakciót követő nyolcadik napon automatikusan visszatérít a Curve rendszere, ezt a lenti jobb oldali képen látható felirat jelzi. Ha írsz a supportnak, a folyamat talán meggyorsítható, az appban tegyél bejelentést (Launchpad -› Support -› Chat -› New Conversation -› Transactions -› Declines). Ha egy vásárlásod zárolásban ragadt, ugyanezen az útvonalon megpróbálhatod elkérni a zárolás visszavonását igazoló RRN (Retrieval Reference Number) tranzakcióazonosítót, amelynek birtokában a bankod ügyfélszolgálata tud segíteni a zárolás manuális feloldásában.
Ha az elutasított tranzakciónál szintén a jobb oldali képen látható feliratot látod rögtön a vásárlás után (vagy 1-2 órával később), biztosan nincs további teendőd: ez azt jelenti, hogy a Curve rendszere már vissza is térítette az összeget (=bejelentést NEM kell tenned). A visszatérítés elindítása után csak a bankodon múlik, hogy mikor történik meg a tényleges jóváírás (jellemzően 1-5 munkanap).
---
(Az összefoglaló nem ért véget, klikk a folytatásért!)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Krethx
aktív tag
"Revoluton is havidíjakat írnak de ott éves szerződés van"
Igen igazad van és éves szerződés van.
A Revolut Plus, a Revolut Premium és a Revolut Metal 12 hónapos előfizetés formájában érhető el, kétféle fizetési csomaggal választható: Havonta - ÉventeDe mivel lehet havonta is fizetni ezért került ott így szóba. Kicsit félreérthető volt ebben a formában.
-
Krethx
aktív tag
válasz
SpongyaBob #7877 üzenetére
A Lock kapcsolót kellene átváltanod OFF állapotra. Kép szerint. Mivel azt írtad hogy nem tudod a Lock-ot feloldani írj a Support-nak. De előtte telepítsd újra az app-ot. (És próbáld ki hátha segített.) A Support-nak jelezd a levélben hogy az újratelepítés is megtörtént már. Mivel ezzel szokták kezdeni a választ. Így talán hamarabb lesz előrejutás az ügyben.
-
Krethx
aktív tag
Ha egy szám megszűnik akkor x idő után újra forgalomba hozza a szolgáltató. Az is lehet hogy nem is a tiéd volt amikor hozzájutottak. Nekem elméletben egy zsír új számra (Feltöltő kártya és Telenor-nál vettem.) mindig jött időnket egy két hívás. Senkinek nem adtam meg csak benne volt a telefonban. (Dual Sim) Aztán meguntam és kukáztam. Szerencsémre az előfizetéses számomra nem jön semmi és több éve megvan már.
-
Krethx
aktív tag
válasz
SzabóTamàs90 #6840 üzenetére
"Nekem 9000£ az egyösszegű limit"
Nálam is. -
Krethx
aktív tag
válasz
SzabóTamàs90 #6840 üzenetére
-
Krethx
aktív tag
válasz
SzabóTamàs90 #4955 üzenetére
Nálam 3 kártya van. (Raiffeisen, Revolut, Bunk) Eddig egyiket sem terhelte.
-
Krethx
aktív tag
....
-
Krethx
aktív tag
válasz
gzbotii #4164 üzenetére
Magyarországon élek. Leírom hogy mit csináltam tavaly.
Első lépés:
VPN-en keresztül készítettem egy UK Account-ot. Hozzáadtam egy UK BIN-es kártyát is. Biztos ami biztos alapon. (Revolut 2017-es kiadású kártya.)Második lépés:
Itt a contactless fizetési adatok elvesznek. Csak saját felelősségre.
Nálam elsőre nem jelent meg a GPay app. Törölnöm kellett a Play Store és a Google Play Services cache-t.Ezek után letölthető volt. Aznap még eltávolítottam a VPN-t és a Revolut kártyát is. Minden olyan app is elérhető ami kizárólag UK-ben.
-
Krethx
aktív tag
válasz
Oliverda #4156 üzenetére
Ami APK-ból (külső forrásból) van a telefonon nem törölheti. (Akkor bármihez hozzáférhetne.) Ha elveszi az Account-ról az más helyzet. Pl. Refunded-et kérsz akkor törlődik az app. De erre fel is hívja a figyelmünket.
(#4155) gzbotii
GPay app törölve. (UK Store-ból töltöm le.)
Gpay: Settings - Google - Account Services - Google Pay (HUN Account)
-
Krethx
aktív tag
Akiknél törlésre került a GPay azoknak egy tipp. (A kártya adatokat viszont nem a Gpay tárolja.) Nekem még egy app sem törlődött a tudtom nélkül. (Szép is lenne. Többet sem használnák Androidot.) Nem lehet hogy a rendszer automatikusan törli a nem használt app-okat?
Csak Gpay:
Amúgy app nélkül is megy . Settings - Google - Account Services - Google Pay
(Kártyát is hozzáadhatunk.) Viszont ha így használjuk értesítést a vásárlásról nem kapunk. -
Krethx
aktív tag
Én még tavaly adtam hozzá. (Mikor gzbotii jelezte.) Csak ajánlani tudom a Curve + GPay-t. Azóta napi szinten használom. Raiffeisen kártyám is hozzá van adva. ATM pénzfelvétel eddig csak ezzel ment. Tehát a kártya pin kódját is elfogadja.
-
Krethx
aktív tag
Itt van hogyan működik.
Can I send money to someone who doesn’t have Curve? -
Krethx
aktív tag
Én elhiszem. Mások is problémamentesen használják. Nálam is jó 98%-ban. Tehát ritkán fordul elő. Ami szerintem nem is a Curve hibája. Teljes mértékben meg vagyok vele elégedve.
Support kicsit lassú viszont segítőkészek. Legutóbb már én is Messenger-en írtam nekik. Ott most gyorsabbak voltak. -
Krethx
aktív tag
Akkor te nem jársz kisebb sarki boltokban. Ahol a terminál majdnem 8-15 másodpercig szenved. A nagyobb bevásárló boltokban nálam sincs semmi probléma. Pl. Auchan,Tesco, Spar, Aldi, Cba, Bocko étterem stb. (Lényegében ezeket írjátok ti is.)De van olyan sarki pici dohányból ahol harmadjára sikerült a fizetés. Valószínűleg ezeknél a terminál a hunyó. Mivel régebbi.
-
Krethx
aktív tag
válasz
ssgt1981 #3022 üzenetére
Az én tapasztalatom. Van olyan bolt ahol sosem volt még problémám. Pl. Kispesti Spar Üllői út 248 A címet azért írtam le mert sokan panaszkodtak már a Spar-ra. Napi szinten vásárolok ott Curve-vel és Revolut-tal.
Viszont ahol volt elutasított tranzakcióm ott többször is előfordult. Szerencsére nekem egyből visszajött a pénz. Második nekifutásra pedig sikeres lett a fizetés. -
Krethx
aktív tag
Nos megoldódott a probléma. Mai nap átkerültem a Curve Cashback programba.
Az előző ügyintéző azt ígérte át fog tenni. Ami elméletileg meg is történt. A mostani ügyintéző szerint még mindig Rewards-ban vagyok. (Látta még a régebbi levelezésünket is.) Valami azért történhetett múlthéten is mivel felajánlotta az app. -
Krethx
aktív tag
Ja és a P&MM Cashback néha átváltott Curve Cash-re. (kb.5-10 másodpercre.)
-
Krethx
aktív tag
Én eddig a Curve Rewards programban voltam. Ezzel kapcsolatban már régebben írtam nekik. Látszólag át is tettek Curve Cash programba. Tegnap felajánlotta hogy válasszam ki a három kiskereskedőt. Ez nem sikerült. Ahogy írták már előttem túlterheltek voltak. Én is erre tippeltem. Gondoltam majd holnap. Mai napon már fel sem ajánlja. Ezért írtam a support-nak. Azt is jeleztem feléjük hogy újratelepítés is megvolt.
-
Krethx
aktív tag
válasz
st3v3np3t3r #2776 üzenetére
Itt a válasz (#2764) gzbotii-által. Mi nem vagyunk jogosultak rá. Még akkor sem ha egy ideig használtuk. Most meg tiltják a jogosulatlan felhasználókat.
-
Krethx
aktív tag
válasz
st3v3np3t3r #2769 üzenetére
Eleve ott bukik ki az egész hogy a GPay és az SPay sem támogatott nálunk. Másrészt gzbotii megadta a választ. Tehát Magyarországon egy nem támogatott app-hoz adunk egy nem támogatott kártyához tartozó szolgáltatást. Nekem is hiányozni fog ilyen szinten mivel még a kp. felvétel is megy. Ezek tudatában nincs miért szidni a Curve-ot.
-
Krethx
aktív tag
válasz
st3v3np3t3r #2766 üzenetére
Az nem kib*szás mivel (hivatalosan) nálunk nem támogatott. Pedig én is használom. (még)
-
Krethx
aktív tag
válasz
gyuri81 #2740 üzenetére
Nálam a legutolsó frissítés bug-os. A Curve logónál nem megy tovább. Be kell zárnom az app-ot és újra megpróbálni. Van hogy többször is. Viszont amit írsz azzal én is találkoztam. Bár nem itt. Hanem a Priceless Specials-nál. Ott a megoldás az volt hogy töröltem az app-ot és újra feltettem. Egy próbát megér.
-
Krethx
aktív tag
Ez nekem ismeretlen terület volt. Csak kerestem a Curve Cash-t. Amit nem találtam.
Nos megvan a probléma. Jelenleg én a Curve Rewards programban vagyok. Nagyon segítőkészek és át fognak áthelyeznek a Curve Cash programban. (90 napos időszakra.) Ami azzal jár hogy a Curve Rewards-on gyűjtött pontok elvesznek. (Ami nekem nincs.)
De hála a support-nak ez is megoldódik.
-
Krethx
aktív tag
Feltűnt már régebben hogy nálam nincs Connect tab. Eddig nem foglalkoztam vele. A múlt héten úgy gondoltam jó lenne ez is. Elővarázsolni sehogy sem tudtam. Törlés és újratelepítés nem segített. (sejtettem.) <-- Ezek után írtam a support-nak. Ma válaszoltak és a következőt írták:
"Akash here from Curve. Thanks for getting in touch. Can you please try deleting the app from your phone and then reinstalling it? Let us know how you get on.
Best wishes,
Akash
Team Curve"Megint fölösleges köröket futunk. Minden megoldásnál ezt kérik először.
Ettől eltekintve korrektek. Megy a válasz Akash-nak. Aztán majd megoldódik. -
Krethx
aktív tag
válasz
kislaci #2454 üzenetére
Curve - Troubleshooting & issues
-
Krethx
aktív tag
válasz
gzbotii #2430 üzenetére
Nekem az a meglepő hogy kettő fizikai kártyát kapott. Különböző kártya számmal. Vagyis ezt írja. (2411- hozzászolás.)
-
Krethx
aktív tag
válasz
viktorhu #2406 üzenetére
Nálan pont ezt írta. Mivel én sem tudtam aktiválni jeleztem a support-nak. Jött a szokásos szöveg. Törölje az app-ot és tegye fel újra.
Szinte biztos voltam benne hogy nem változik semmi. Aztán megint írtam nekik. Utána már aktíválni sem tudtam volna. A kártya állapota átváltott: hogy úton van.
Pár napra rá jött egy üzenet hogy próbáljam meg aktíválni. Innentől ment minden úgy ahogy kell.
-
Krethx
aktív tag
Nálam is megvolt most hogy a GPay nem jelzett.
A tranzakciók között sincs. Kíváncsi vagyok mikor kerül be. Revolut + GPay párosnál már volt egyszer.
-
Krethx
aktív tag
Remekül működik. Telefonos NFC-s fizetéssel (In-Store) PayPass-os ATM-ből még pénzt is vettem ki.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Mielőtt kérdeznél, olvasd el a kibővített összefoglalót! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- Autós topik
- Okos Otthon / Smart Home
- Magas AI-költségek, csökkenő létszám: dolgozók ezreit rúgja ki a Microsoft
- BestBuy topik
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- Építő/felújító topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...
- 119 - Lenovo Legion Pro 5 (16ARX8) - AMD Ryzen 7 7745HX, RTX 4070 (48 hónap garancia!) (ELKELT)
- DELL T40 EMC Szerver
- AKCIÓ! MSI B450 R5 5500 16GB DDR4 512GB SSD RTX 2060 Super 8GB GDDR6 Rampage Shiva Zalman 500W
- Samsung Galaxy S21 Ultra , 12GB , 128 GB , Kártyafüggetlen
- Creative Sound BlasterX G5 (70SB170000000) (Sound Blaster) (DAC)
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged