- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Netfone
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Samsung Galaxy Z Fold3 5G - foldi evolúció
- Honor Magic V2 - origami
- Xiaomi Mi 11i - inkább
- iPhone topik
- Xiaomi Mi 10T Pro - a házon belüli ellenfél
Hirdetés
-
Szabadulnak a kínai eszközöktől az amerikai szolgáltatók, de ez sokba kerül
it Az FCC szerint sokkal több kormányzati tőkére van szükség, hogy kirakják a kínai eszközöket az amerikai telekomcégek hálózataiból.
-
Beúszott az új Black Shark GS3 Kínába
ma A Xiaomi márkája robosztus órának kinéző csomagolásban kínál olcsón aktivitáskövetőt.
-
Visions of Mana - Esélyes, hogy elkaszálták a PS4 verziót
gp Egyelőre hivatalos bejelentés még nem érkezett, mindössze egy apró szóbeszédnek lehetünk tanúi.
-
Mobilarena
FIGYELEM
A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdeznél, OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT
_________________________________________________________
SYSTEM STATUS: [link]
-----
CURVE/MASTERCARD AKTUÁLIS ÁRFOLYAM: [link]
-----
SUPPORT: [email]
-----
VÁLTOZÁSOK 2024. MÁRCIUS 21-TŐL:
- ettől a naptól minden limit számítása naptári hónap szerint történik
- NINCS hétvégi díj, ha HUF-ra állított kártyával EUR, USD vagy GBP devizában történik vásárlás [link]
-----
LEGGYAKRABBAN FELMERÜLŐ KÉRDÉSEK
Eddig ingyen vettem fel készpénzt a Curve-vel, de most többet vontak le, mint amennyit felvettem. Miért?
2023 novemberétől az ingyenes csomagban megszűnt az ingyenes készpénzfelvétel, minden tranzakcióért 2 százalék (de minimum 2 euró) díjat kell fizetni. Curve X-ben havi 300, Black esetén 500, Metal csomagban 1000 eurónak megfelelő összeget lehet díjmentesen felvenni, efölött 2 euró vagy 2 százalék díjat kell fizetni (amelyik nagyobb). A havi limit naptári hónapra vonatkozik.
-----
Volt egy sikertelen vásárlásom a Curve-vel, mégis levonták az összeget. Mikor kapom vissza?
Két lehetőség van, mindkettő előfordul. Mivel az összeget először csak zárolja a bankod, néha zárolásban is marad, aztán néhány nap elteltével automatikusan felszabadul. Ha mégis lekönyvelik az összeget (ez a gyakoribb), a levonás mellett (valamikor) lesz egy ugyanakkora összegű jóváírásod is. Minden elutasított, mégis lekönyvelt tranzakciót 7-10 nap után automatikusan visszatérít a Curve rendszere. Ha írsz a supportnak, a folyamat talán meggyorsítható, ezen a formon tegyél bejelentést (Topic -› Transactions -› Declines).
Ha viszont az érintett tranzakciónál ilyeneket látsz az appban rögtön a vásárlás után (vagy 1-2 órával később), biztosan nincs további teendőd: ezek azt jelentik, hogy a Curve rendszere kezdeményezte a zárolás feloldását, vagy visszatérítette az összeget (=bejelentést NEM kell tenned). A második szöveggel találkozhatsz akkor is, ha éppen nem azonnal, de legfeljebb 7-10 nap után automatikusan elindult a visszatérítés, innentől már csak a bankodon múlik, hogy mikor történik meg a tényleges jóváírás (jellemzően 1-5 munkanap):
---
(Az összefoglaló nem ért véget, klikk a folytatásért!)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Lex Icon
senior tag
válasz kokokka #1994 üzenetére
Tényleg szörnyű ez a Curve. Ingyen adják az alapszolgáltatást, sőt még ők adnak kezdőpénzt és van pofájuk nem 100,00%-os rendelkezésre állást és tökéletes szolgáltatást nyújtani. Hihetetlen mit meg nem enged magának egy ilyen frissen létrejött cég.
Menjetek inkább az otépébe meg a többi ker. bankba, ott nem lesz annyi bajotok jó kis költségek mellett. Ja, de.[ Szerkesztve ]
-
Lex Icon
senior tag
Nem ingyen van. Nem kerül pénzbe, de adatokat kapnak.
Az adatainkból nem lehet pénzügyi infrastruktúrát építeni. Az bizony kőkemény pénzből épül, amit a befektetők tolnak a fintech cégekbe. És ők se rinyálnak, hogy nem dől azonnal a lé, hanem türelmesen várják, hogy beinduljon a szekér, miközben szem előtt tartják azt is, hogy az egész kútba eshet.
Nektek is úgy kellene felfogni, hogy befektettetek egy fiatal cégbe, hogy a jelenlétetekkel és türelmetekkel segítitek a cég beindulását aminek sikere a tietek is lesz, mert elégedetten használhatjátok majd.Épp, hogy támogatni kellene az embereket, hogy írják le a tapasztalatukat, mert mindenhonnan most az ömlik, hogy finetech így-úgy legjobb.
De ilyen mennyiségben ne ide, mert semmi értelme. Az ügyfélszolgálatukat árasszátok el a sirámokkal, annak talán lehet valami előremutató haszna is.
Sajnos a többségnek nem megy a racionális gondolkodás, a befektetői szemlélet (nem is várom el, mielőtt még...)
Lényeg: mérlegelni kell, hogy miért mit kapunk. A topikból elég vastagon kiderül, hogy vannak problémák, tehát csak az regisztráljon, aki elfogadja, hogy béta-tesztelő lesz.Azért olvasgatom ezt a topikot, mert érdekelnek a fintech megoldások, mert tetszik a modern megoldásuk, de pl. a Curve nem győzött meg, mert pl. a R mögé is be tudom tenni azt a 2 kártyámat ami kell. Nem hitel-kártyázok, így az nem érdekel. Viszont figyelembe vettem, hogy a Curve esetén már 2 fintech céget kapcsolnék össze, ami jelentősen megnöveli a hiba lehetőségét.
[ Szerkesztve ]
-
Lex Icon
senior tag
Ne haragudj meg, de innen úgy tűnik, hogy a Te szavaiddal élve magadat "szopatod" azzal, hogy azért se viszel magaddal tartalék kártyát, pedig a Curve esetén több is lenne.
Ezzel csak azt éred el, hogy köpködhetsz a Curve-re és neked rosszabb lesz, miközben ha lenne nálad egy másik kártya, akkor mosolyogva előhúzod és mindenki boldog.[ Szerkesztve ]
-
Lex Icon
senior tag
válasz kokokka #2037 üzenetére
Nem akartam volna tovább ragozni, de nem bírsz leszállni a témáról.
Leírom (bár gzbotli is leírta már), mi a különbség a rinyálás és a normális problémaleírás között, hátha előrébb jutunk. A problémaleírás az, ha a problémáról beszélsz pl.: nem működik, letiltott, elutasított, ezt írta ki, levonta, de hiba történt,... Remélem érthető ennyiből.
A rinyálás, mikor nem a problémáról beszélsz pl.: ez xar nem működik, milyen szolgáltatás ez már, mit képzel a Curve,... azaz amikor a xart dobáljátok.
Bele se gondoltok, a Curve-nél is emberek dolgoznak és feltörekvő fintech cégként valószínűleg nem állami hivatal mentalitással dolgoznak, mert hajtják őket a tulajdonosok és a befektetők. Újként egy ilyen bonyolultságú rendszert nagyon nehéz összerakni és üzemeltetni úgy, hogy rengeteg más cégtől és terméktől függenek (többi bank, kártyaszolgáltatók, internet, nemzetközi és helyi jogszabályok, ...)
Tehát valószínűleg nem a ti szívatásotok a céljuk, hanem egy minél jobban működő szolgáltatást összehozni, ami nem viszi, hanem hozza a pénzt. Ehhez elégedett felhasználók kellenek. Ezt nem nehéz belátni.
Mivel SW fejlesztőként hasonló cipőben vagyok, így látom a másik oldalt és a tieteket is. És azt is tudom, hogy együttműködéssel, türelemmel, tárgyilagos hibaleírásokkal sokkal gyorsabban lehet megoldás találni és előrébb lépni mindkét oldalon. A hibát pedig hozzájuk (is) kellene továbbítani, mert azt olvassák és tudnak rá reagálni.
Ezért is akadok ki a "rinyáláson", ami egyik fél érdekeit se szolgálja, csak olyan kocsmaszinten lereagálja az illető a dolgot, bele se gondolva, hogy neki egyre lilább lesz a feje, a probléma meg nem oldódik meg.
Ha ennyiből se világos, miért akadunk ki, akkor írd le a kérdésed és megpróbálok válaszolni.[ Szerkesztve ]
-
Lex Icon
senior tag
válasz kokokka #2048 üzenetére
Röviden: A Curve (és a Revolut) kártya nem neked való, sajnos nem sikerült úgy megcsinálniuk, hogy a Te igényeidet kielégítse, ezért jobban jársz, ha mindkettőt eldobod/kiregelsz. Használd a hagyományos ker. bankok kártyáit, ha úgy gondolod, azzal kevesebb a hiba.
Mint korábban írtam, nem mindenki való béta-tesztelőnek, mert nem mindenki tudja elviselni a sorozatos hibákat.Ui.: az autós hasonlatod nagyon sántít, mivel tartalék autót nem tudok magammal vinni, míg egy + bankkártya sem nem nagy, sem nem nehéz ehhez.
[ Szerkesztve ]
-
Lex Icon
senior tag
válasz kokokka #2053 üzenetére
Nem eldöntöttem, ez a véleményem. És attól, hogy megint mimózaként hisztizel, még nem lesz más. Sőt. El kellene fogadni, hogy másnak más a véleménye, és ahogy neked van, nekem is lehet, ami esetleg neked nem tetszik. Tehát továbbra is az a véleményem, hogy nem neked való a Curve. A Revolut se, mivel pont abban a topikban leírtak alapján reagáltál korábban itt úgy, ahogy, hiába írsz most mást.
-
Lex Icon
senior tag
válasz kokokka #2055 üzenetére
Nem érted. Ne a véleményem fogadd el, hanem azt, hogy nekem is van. Te írsz valamit én is írok. Ez így működik. Egyébként ha ennyire gond, akkor vegyél prémium előfizetést, tiltsd le a hozzászólásaim és nem kell többet olvasd a hozzászólásaim.
Ha lehet ezt a fölösleges beszélgetést meg fejezzük be! -
Lex Icon
senior tag
válasz lehella #2146 üzenetére
A Curve egyik legnagyobb hibája, hogy nem lehet multidevizásra állítani egy kártyát. A Curve nem foglalkozik azzal, hogy van Revolut.
Így ha elfelejted és más devizában fizetsz, mint be van állítva, akkor a dupla váltás miatt fizetheted a váltás költségét fölöslegesen.
Szerintem a Revolut úgy jó ahogy van, nem szabad berakni a Curve mögé.
Új hozzászólás Aktív témák
Mielőtt kérdeznél, olvasd el a kibővített összefoglalót! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- Ukrajnai háború
- Milyen kompakt digitális fényképezőgépet?
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Netfone
- Jelszókezelők
- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- További aktív témák...
- Lenovo 4. generációs i3-4130 sff pc, 16GB vagy 32GB rammal
- Új Bontatlan Univerzális monitorállvány, 17-27'' , VESA 100x100/75x75 UNOXAR UX-MDS-10
- HP pro 6300 SFF i5-3470 16GB vagy 32GB Rammal
- Hófehér Toshiba 15,6"HD,4magosIntel!4x2,2Ghz,IntelHDVga,SSD,szép állapot
- ThinkPad 13,3" FullHd IPS,10.gen.core i5(8x4,2Ghz),Vil.bill.8GB DDR4,512GB SSD,Jó akku, jó állapot
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen