- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Vivo X200 Pro - a kétszázát!
- Nem várt platformon a OnePlus Nord 5
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- 45 wattos vezeték nélküli töltés jön az új iPhone-ba
- Befutott a megígért HRV-mérés a Withings órájára
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
-
Mobilarena
FIGYELEM
A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdeznél, OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT
_________________________________________________________
SYSTEM STATUS: [link]
-----
CURVE/MASTERCARD ÁRFOLYAM: [link]
-----
HATÁLYOS DÍJTÁBLÁZAT (2025. 05. 09.): [link]
-----
LEGGYAKRABBAN FELMERÜLŐ KÉRDÉS
Volt egy sikertelen vásárlásom a Curve-vel, mégis "levonták" az összeget. Mikor kapom vissza?
Két lehetőség van, mindkettő előfordul. Mivel az összeget először csak zárolja a bankod, néha sajnos zárolásban is ragad (a lenti bal oldali képen látható felirat esetén fordulhat elő), aztán napok múlva automatikusan felszabadul. A napok száma bankfüggő: a Revolutnál például 7, a K&H-nál 10, az Ersténél 15 nap, de egyes bankok (Raiffeisen, OTP, Cetelem) még hosszabb ideig, akár 30 napig is zárolásban tarthatnak egy-egy tételt.
Ha a sikertelen vásárlás után mégis lekönyvelik az összeget (ez a gyakoribb, a Go Back in Time menü aktívvá válása jelzi, hogy ez meg fog történni), a levonás mellett később lesz egy ugyanakkora összegű jóváírásod is. Minden elutasított, a bankod által mégis lekönyvelt vásárlást a tranzakciót követő nyolcadik napon automatikusan visszatérít a Curve rendszere, ezt a lenti jobb oldali képen látható felirat jelzi. Ha írsz a supportnak, a folyamat talán meggyorsítható, az appban tegyél bejelentést (Launchpad -› Support -› Chat -› New Conversation -› Transactions -› Declines). Ha egy vásárlásod zárolásban ragadt, ugyanezen az útvonalon megpróbálhatod elkérni a zárolás visszavonását igazoló RRN (Retrieval Reference Number) tranzakcióazonosítót, amelynek birtokában a bankod ügyfélszolgálata tud segíteni a zárolás manuális feloldásában.
Ha az elutasított tranzakciónál szintén a jobb oldali képen látható feliratot látod rögtön a vásárlás után (vagy 1-2 órával később), biztosan nincs további teendőd: ez azt jelenti, hogy a Curve rendszere már vissza is térítette az összeget (=bejelentést NEM kell tenned). A visszatérítés elindítása után csak a bankodon múlik, hogy mikor történik meg a tényleges jóváírás (jellemzően 1-5 munkanap).
---
(Az összefoglaló nem ért véget, klikk a folytatásért!)
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Ka999
tag
válasz
Oliverda #17665 üzenetére
A kauciót 100%-ban visszakaptam, de ugyanazért a deviza összegért kevesebb forintot kaptam, mint amennyit az elején fizettem. Ha magyar bank kártyájával intézem, akkor még nagyobb lett volna a különbség a jelentősen rosszabb banki árfolyamok miatt. Ezért fizettem Curve-vel.
Évente átlagosan 1x bérlek autót külföldön. Eddig Revoluttal fizettem a depozitot, ott mindig pontosan megjött a visszatérítés. Az árfolyamkockázat természetesen ott is fennáll. -
sparks
senior tag
válasz
Oliverda #17660 üzenetére
Mármint nálam mi történt?
Amit kb. leírtam: 3 GBIT után jött egy jelzés, hogy fizessek elő. De már évek óta folyamatos az előfizetésem, ezért nem is értettem, hogy miért kéne. Azt hittem valami új rendszer van és ezért visszaraktak free csomagba.
Előzmény annyi volt, hogy 1-2 napja kértem egy új kártyát, mert a régim kompromitálódott. Az appban jeleztem és azonnal kaptam új virtuálisat és már úton van az új kártya is (teljesen ingyen).
Azóta meg ismét előfizettem Pro-ra.
#17659 pictigjis: díjat mindig levonták simán, nem jött jelzés, hogy probléma lenne. -
pictigjis
Topikgazda
válasz
Oliverda #17609 üzenetére
na meglatjuk, ilyenem meg ugyse volt, most lesz
egyelore meg a curve-ben is az eredeti 540 latszik, nem irodott at 40-re. (amugy nem is ertettem ezt a 40-et, valami taxkent emlegette a recepcios, viszont a bookingon szo sem volt ilyesmirol. es tavaly is ugyanebben a hotelben voltunk, akkor sem volt ilyen tetel. de nem akartam 4000 forinton pattogni, meg vegul ketto helyett harom haloszobas tengerre nezo apartmant kaptunk. konkretan nagyobb volt, mint a hazunk...)
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
Oliverda #17607 üzenetére
de a taxis cegeknel nem az van, hogy a curve sokaig pendingkent jeleniti meg az ilyen tranzakciokat? nekem mostanaban az autokolcsonzos tetelek is tobb nap pending utan valnak veglegesse a curve-ben (es emiatt a mogottes kartyan is napokig maradnak zarolasban). az eredeti 540 aed-es tranzakcio viszont konyvelt cucc, az 54e huf a mogottes kartyan is konyvelve van. szoval amennyiben igazad van es csak az osszeg "modositasa" tortenik, a curve-nek akkor is kene egy 50e huf-os refundot kuldenie. az lehetseges, hogy ennek a tenyleges konyvelese nem azonnali, de mindenkepp szokatlan ez az egesz
(nekem ilyen osszegmodositas automata kutaknal szokott lenni, 200 eurobol lesz kb. realtime valos osszeg a revolutnal. ha meg valaki veletlenul curve-vel tankol, ott is csak zaroljak a nagy osszeget, de konyvelesnel mar a tenylegesen tankolt osszeg jelenik meg x nap mulva. itt viszont egy mar a mogottes kartyan is konyvelt osszeget kellene modositania a curve-nek, itt erzem a kritikus pontot)
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
Oliverda #17605 üzenetére
az oke, hogy par nap egy refund, nem is ez a gondom. hanem az, hogy hajnalban jott egy ertesites a curve-tol, hogy "cashback adjusted", es ez korabban mindig egyutt jart azzal, hogy a konkret tranzakcional is latszott a reszleges/teljes refund, peldaul vizualisan is megmutatva a usernek, hogy miert vettek el a cashbackjet
soha korabban nem tapasztaltam ilyet, hogy mar akkor visszaveszik a cashbacket, amikor kb. csak a curve-hoz erkezik be az ertesites arrol, hogy refund fog erkezni. szerintem pont a korabbi gyakorlat volt megfelelo, hogy a cashback visszavetele egybeesett azzal, amikor a curve "lekonyvelte" es zold + jellel jelezte az appban a visszateritest
szerintem ez a sorrendiseg kisse felrevezeto (foleg az olyan reszletekre erzekeny embereknek, mint en
). most lenyegeben az van ezek szerint, hogy meg a sajat curve accountomra se erkezett meg a refund, kizarolag a curve tud rola, de a cashback mar el van veve. miutan megjelenik az appban, utana lesz meg x munkanap, amire a mogottes kartyara is visszaer
a hotel amugy elkuldte a refund tranzakcios adatait, szerintuk mar 27-en el lett inditva
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
Oliverda #17580 üzenetére
jo, de a curve-nel a kotelezo eves penzugyi beszamoloval sem napokat vagy heteket szoktak csuszni, hanem honapokat...
If you're worried about their financial stability, it would be worth looking at their latest annual accounts. The 2023 accounts had to be submitted by September 2024, but they couldn't submit their accounts on time due to a significant reason outside of their control (for the second year in a row, which is really unfortunate).
Curve got an extension to submit their 2023 accounts in December 2024... but we're now in March 2025 and they still haven't been able to get a set of audited accounts submitted. Being 6 months late for 12 months' worth of accounts is rather worrying for a financial company. -
pictigjis
Topikgazda
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
Oliverda #17274 üzenetére
ebben a véletlen egybeesésben már tényleg nem hiszek
de annyit megteszek, hogy ezt a hetet még kivárom, aztán a tapasztalatok fényében rányomok/nem nyomok rá az új kártyára
a legviccesebb egyébként, hogy az auchanos 38 ezres elutasítás szerencsére egyből kikerült zárolásból, erre a wallet továbbra is approved státuszt ír. a másik kettő, ami refunded feliratos, na azok gbitelhetők
(amivel a limitjeim megint lefeleződnének garantáltan, pedig a vasárnapi után máig tartott, mire visszaállították megint)
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
Oliverda #17248 üzenetére
amúgy jobban belegondolva valójában egyáltalán nem vagyok biztos abban, hogy nincs összefüggés a soha el nem tűnő hozzáadós gomb és a több elutasításod között
ki fog derülni nálam, volt pár hónap tapasztalatgyűjtésem a piros-feketével, a decline arány megugrását nagyjából ugyanazon körülmények között nem fogom tudni mással magyarázni, mint a másféle kártyával
nekem az a teóriám, hogy amikor ez a gomb nem tűnik el, akkor néha nem tudják összepárosítani a rendszerek (vagy csak hosszabb idő alatt) a digitalizált kártyaszámot az eredetivel, és emiatt már jön is az egyéb hiba
egyébként érdekes módon a coffee shop refundjával nem tűnt el a curve cash egyenlegemről az érte kapott kettő egész akármennyi font. micsoda vigaszdíj!
-
ACE-
addikt
válasz
Oliverda #17248 üzenetére
Én is éppen most fizettem a gyerekek kajáját. Google Pay-el nem jelent meg a másodlagos azonosítás ablak, beterhelődött, persze elutasítva... utána Simple fiókban inkább közvetlenül a hitelkártyával fizetve jött az Erste hitelesítő, sikeres. Következő gyereknél Google Pay Erste hitelkártya, hitelesítés nélkül is sikeres... Szóval SImple-ben leginkább csak a Curve-el van mindig baj...
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
Oliverda #17248 üzenetére
nekem most három (!) próbálkozás kellett, mire egyszer sikerült elmenteni az új kártyát a simple-be, miután megírták ezt
I can confirm that we reissued you the silver-black card based on our current stock availability. Additionally, I’ve removed all security blocks on your account, so you should now be able to make transactions successfully.
biztos a stock miatt volt, és nem azért, mert véletlenül benézted -
-
7Heads Drago
veterán
válasz
Oliverda #17217 üzenetére
A személyeskedést hagyjuk. Mit is dolgoztál helyettem?
Ha tudod a választ írsz, ha van időd, de mivel nem kötelező akár át is lépheted a hsz-t... ezt számon kérni máson nem szép dolog. Akkor se ha már volt róla szó. De tartok tőle lesz is még.... Persze gondolom mindenki falhoz lesz állítva aki ezt elköveti. Nyilván jól esik a másikat szúrkálni vagy belerúgni. Szép teljesítmény -
axlfsi
veterán
válasz
Oliverda #17196 üzenetére
Látom, hiába "vagy félisten", a kérdést úgy értelmezed, ahogy Neked jó; attól még, hogy eddig nem kapartam ki a gesztenyét, még olvashattad, hogy akár meg is tehetném és ahelyett, hogy bíztattál volna vagy jössz egy pédával Neked miért jó és nekem (hozzám hasonlóknak) miért nem vagy miként lenne AZ, csak pattintasz egy "nem neked való, keress más alternatívát" szöveggel, pedig engem AZ érdekelt és AZT kérdeztem meg, hogy miért NEM való számomra a Curve ... ami inkább elszomorít, és ami a korábbi válaszaidból is kiszűrhető, hogy gondolom ehelyett csak unalmas, lehet, hogy "10 kérdésből, már 9 meg volt korábban válaszolva" amit megértek és el is hiszem Neked, csak tudod egy fórum már csak ilyen és kb. minden topikban újra és újra előjönnek ugyanazon kérdések, mégis jellemzően (szerencsére!) türelmes és megértő topiktársak válaszait olvasni. Ha csak arról szólna egy fórum, hogy legyen minden kérdés megválaszolva - egyszer - akkor kb. be is lehetne a topikok 90%-át zárni egy idő után.
Mindenki máshoz szólna a kérdésem, aki Pro vagy Pro+ előfizetést használ: hol az igazi potenciál és leszámítva a "nagy utazókat", akiknek talán a leginkább szólnak ezek a szolgáltatások, van közöttünk olyan (hasonlóan mint én), aki csak az 1% cashback miatt fizetett/fizetne elő?
Köszönöm a (friss) tippeket előre is, akik megosztják velem
-
axlfsi
veterán
válasz
Oliverda #17190 üzenetére
Értem én hogy unalmas neked a téma, de azért ez most nem volt szép tőled.
Miből mondtad le a következtetést hogy nem nekem való?
Őszintén érdekelne de komolyan.... Pont most nézegettem ma hogy milyen sok partnerük lett már az egy százalék cashbackre és azt a havi tíz eurót szerintem vissza is tudnám termelni annyit költünk élelmiszerre és egyebekre.
De megkérdezném fordítva is, ha úgy könnyebb a válaszadás: kinek való szerinted a Curve, aki en nem vagyok?
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
Oliverda #17131 üzenetére
nyilvan nem sokat jelent a curve-nel, de walletbol torles es ujra berakas (egyelore) a felesegemnel is segitett
ha jol remlik, most hetvegen is lesz karbantartas, talan most allitjak majd be peldaul az uj cashback limiteket, de az is lehet, hogy elkezdtek valamin dolgozni, es az zavart be
-
-
7Heads Drago
veterán
-
ACE-
addikt
válasz
Oliverda #17096 üzenetére
Ami nem teljesen igaz, mert azt a bank ugyanúgy "visszakéri" ha arról van szó, szóval tulajdonképpen a Te pénzed. Tudok olyan infó csalásról, ahol lenyúlták adathalászattal a netbanki adatait, új Netbanki appot regisztráltak (a tulajdonos szoros együttműködésével) majd az appban azonnali hitelbírálatú valami 5-6milliós kölcsönt igényeltek, ami persze azonnal az elkövető pénzmosó számláján landolt... A faszinak ki kell köhögni a kölcsönt, mintha a saját kölcsöne lett volna...
-
7Heads Drago
veterán
válasz
Oliverda #17094 üzenetére
És egyből?
Mert itt a reklamáció után feltételesen jóváírják. És a kivizsgálás után megkapod az ítéletett ami ugye 30 nap.
Nekem volt már olyan esett hogy tiltani kellet a kártyát véglegesen, mert lopták az adatokat. Legútobb 2000 ft volt az új kárty legyártása. A normál kártyát drágában csinálják. -
7Heads Drago
veterán
válasz
Oliverda #17091 üzenetére
Droidon vok jelenleg és ezen a wallet nem eszi meg a Raiffaisenes kártyákat... egyet se. A Rai saját appja meg vicc. Előre el kell inditani az appot, bekapcsolni az nfc-t és jóváhagyni a fizetést.
Más: nekem régen azzal érveltek a banknál hogy azért jó nekem a hitelkártya mert arra van biztosításom és ha gond van egy fizetésel vagy lopják a kártya adatokat akkor nekem olcsóbbra jön ki az új kártya és a bank előre vissza is téríti az összeget és kivizsgálás után csak megerősítést kapok róla.... -
ACE-
addikt
válasz
Oliverda #17077 üzenetére
Hát nem tudom, az Erste-nél 8-900 Ft a havi díj, és alsó hangon 2500-at ki lehet venni belőle, de akár 7500-at is, az hányszorosa is a havidíjnak? Még úgy is, ha beleszámolom az éves kártyadíjat hónapokra lebontva... de már amúgy is gondolkoztam hogy elfelejtem az egész hitelkártyásdit... csak a gond van vele aprópénzért...
-
7Heads Drago
veterán
válasz
Oliverda #17071 üzenetére
Száradjanak meg. Eddig a megszokott helyeken nem volt vele gond. Most a helyi Coop üzletben is elutasított, meg kétszer a Lidl-ben is. Gáz volt, mert ki kellet menni a kocsiba a Raiffaisenes kártyáért és állt a sor miatunk. Pedig eddig sose csinált velem ilyent. Leginkább csak a kávé meg süti kellet kp-ban fizetnem végül.
Az egyik Lidl-s fizetésre sms-t már kaptam hogy jön visszatérítés épp csak a banki appban nem látom, a másikról még kuss van.
Sajnos a Raiffaisenes kártyámat nem tudom berakni a googleba. A revolut miben lenne másabb? -
pictigjis
Topikgazda
válasz
Oliverda #17071 üzenetére
a wiener stadthalleban nem otp-s terminal van, de csak osszejott ott is egy decline tegnap egy 280 euros vasarlasra
de legalabb a zarolasbol azonnal kikerulos fajtabol. masodjara - mar bedugva - sikeres volt a tranzakcio
itthon tenyleg az otp-s terminalok a leglassabbak, de ha a curve-nel valamiert megnyulik egy tranzakcio lefutasi ideje, barhol osszejohet egy elutasitas sajnos
a vilag hetedik csodajanak tartom, ha valakinel hiba nelkul mukodik ez a szolgaltatas
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
Oliverda #16956 üzenetére
igen, nálam is így működik jelenleg. a cashbacket bizonyos kerekítési szabályokkal mindig az aktuális mastercardos gbp-huf árfolyam alapján adta a rendszer. most úgy tűnik, hogy amikor gbit történik, valamiért az aktuális árfolyamon újrakalkulálja a rendszer a cashbacket, és mivel erősen gyengült a forint az elmúlt időszakban, az újrakalkulált cashback mindenképp kevesebb lesz az eredetinél
de nekem az a véleményem, hogy ilyen újrakalkuláció nem történhetne meg úgy, hogy ennek a szabályai nincsenek lefektetve a feltételekben. jelenleg a funkció használata ezzel a sajátossággal nem "ingyenes" az előfizetők számára, és ez komoly probléma
korábban ugye volt az a rendellenesség is, hogy gbit esetén az átrakás napján aktuális árfolyam alapján terhelte az új kártyára azokat a tranzakciókat, amiknél váltás történt. egy ideig itt sem fogták fel, mi a hiba, aztán mégis csak sikerült kijavítani
-
Fifi
őstag
válasz
Oliverda #16891 üzenetére
Életem legjobb és problémamentes androidos telefonja a Huawei Mate 20 Pro volt 3D-s arcfelismeréssel, mint az iPhone face ID. Most Samsung S24 Ultra-t használok, de ha nem ment volna tönkre ~7 hónapja a 4,5 éves Huawei, biztos nem cseréltem volna le.
Szerk:
Samsungon az arcfelismerést be se kapcsoltam, csak ujjlenyomat van biometrikus azonosításhoz. -
pictigjis
Topikgazda
válasz
Oliverda #16766 üzenetére
azt a kiváló jótanácsot kaptam a postától reggel, hogy az automatikus vámkezeléses formra, amit kértek, ne nullát írjak be értéknek, mert AZ ÚGY NEM JÓ, hanem mondjuk 0,01 gbp-t. őrület. nagyon saaaaaajnálják, hogy kellemetlen tapasztalatot szereztem és hogy nem kaptam meg időben a bankkártyámat, nem én vagyok az első "kedves" telefonáló. de neki közvetlen ráhatása a vámos kollégákra (állítólag) saaaaaajnos nincs
mindannyiunk érdekében kívánom mindenkinek, hogy ez az egy-két megakasztott boríték szortírozási hiba maradjon, ne pedig állandósuló szíváscunami
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
Oliverda #16748 üzenetére
igen, az a baromi nagy hiba, amit megállítanak. mert szerintem szó sem lehet vámkezelési eljárásról, ha magán a küldeményen nincs érték feltüntetve. nem a nyomkövetéshez kötött a dolog, hanem értékhez, és ha nagyon szarják az időmet, még fogyasztóvédelmi panaszt is fogok tenni
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
Oliverda #16746 üzenetére
de hát itt a bizonyíték, hogy nem, hiszen a feleségem kártyája itt van, megérkezett, és ugyanonnan jött, ahonnan az enyém (From LONDON, EC2A 3AH), amiről meg levelezhetek. teljesen random küldeményeket állítottak meg, vámkezelős hülyeségről csak én kaptam tájékoztatást. vagy mindent valóban, vagy egyet se, ez totális nonszensz
-
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
Oliverda #16721 üzenetére
nekem jött már ugye egy pár kártya, szerintem elég régóta van szám a borítékokon. valami túlbuzgó idióta tesz most úgy a magyar postánál, mintha igazából dolgozna, ezért akadnak el a kártyák. és persze ezért a szarakodásért tényleg elmennek a... oda
a kódra ezek szerint az eredeti nagy-britanniai indulópont miatt van szükség, a deutsche post csak újracsomagol. de tényleg feleslegesen túlbonyolítottnak tűnik
-
Fifi
őstag
válasz
Oliverda #16712 üzenetére
Én ezt használom csomagok nyomon követésére. Pár webshopból közvetlenül tud importálni is, így nem kézzel kell megadni a csomagszámot.
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
Oliverda #16708 üzenetére
a magyar posta oldala aug. 21-i feladást jelez, ami nem irreális ahhoz képest, hogy 16-án nyomtam meg a gombot, hogy jöjjön az a rohadt új kártya. a legutóbb rendelt revolut kártyáimat is hasonló átfutási idővel adták át a gls-nek
ez egyébként megfelel annak, amit a "feleségemnek" írtak az ő elkallódott kártyájának általuk elvégzett ingyenes pótlása után: Rest assured, we've now manually pushed your card order through. To manage your expectations, the card order takes up to 10 days to fulfil, and the delivery takes additional...
be fogok számolni a végéről
az egyetlen furcsaság az, hogy a feleségemnek se az előző rendelésről, se a pótlásról nem jött vámos levél, ő egyszerűen csak szó nélkül nem kapja meg a kártyákat. ne feledjük, a mi aktuális rendeléseink fekete-piros black kártyák, látatlanban (még) nem tudom kizárni, hogy más csomagolással, más jelölésekkel küldik ezeket, bár ennek nyilván semmi értelme nem lenne
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
Oliverda #16704 üzenetére
szerintem szokott rajta szám lenni, nincs valakinek meg egy boríték a mostanában küldött kártyák egyikéről?
az viszont több mint véletlen egybeesés lenne, hogy a cím ugyanabban a formában van megadva, ahogy az appban is szerepel azon a lapon, ahol meg kell erősíteni a "replace card" folyamat végét
meglátjuk...
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
Oliverda #16702 üzenetére
de, a curve-ös küldeményeken szokott lenni egy azonosító, mert "elsőbbségi" küldemények. a magyar posta is rendel azonosítót az elsőbbségi levelekhez. sajnos mindig mennek a borítékok a kukába, így most nem tudok előtúrni egyet
tényleg nem rendeltem semmit, nem érkezhet nekem semmi a curve-ös borítékon kívül. ezt meg is írtam a postának, hogy ha az általuk visszatartott küldemény feladója a curve, azonnal kézbesítsék a címemre. a megadott csomagszám is eleve németországi feladásra utal, mert ezt írja a német posta oldala
Die von Ihnen eingegebene Sendungsnummer kann nicht nachverfolgt werden, da es sich um ein DHL Päckchen ohne DHL Sendungsverfolgung handelt. vagyis valószínűleg ez csak egy elsőbbségi küldeményekhez rendelt technikai szám
és egyébként is, ennél a vámon való elakadásnál egyébként sem tudok jobb magyarázatot arra, hogy az elmúlt időben rengeteg curve kártya kallódott el, nekünk (ami persze nem reprezentatív) az utolsó három kártyaküldésből hárommal van gond (eltűnés/jelentős késés a jelzetthez képes)
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
Oliverda #16681 üzenetére
feleslegesen nem kockáztatok egy 19 ezres zárolás után
amúgy az összes hiányzó wallet notification egyben jött meg az előbb. ami az érdekes, hogy az egyik sikertelen gls-t approved státusszal írja a wallet, és csak a második kísérleten van refunded üzenet. érdekes, főleg az, hogy a curve appban továbbra is csak az egyik látszik...
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
Oliverda #16658 üzenetére
most épp nem az volt, beletaláltam a leállásba, tököm. és én értem, hogy ez a curve egy speciális rendszer, de a mögöttes kártyán a fedezet ellenőrzése után baromira ideje lenne már valami késleltetést beprogramozni a tényleges terhelésre, hogy csak akkor történjen meg, ha valóban sikeres a tranzakció
New incident: Investigating
We’re aware of some issues affecting the payment processing at the moment. One of our partners is having an issue.
We’re already looking into this to mitigate the problem. We are sorry to say, some of your purchases may get declined in the meantime. We apologise for any inconvenience this will cause you.Time posted
Aug 27, 11:57 -
pictigjis
Topikgazda
válasz
Oliverda #16656 üzenetére
ezek a késések nemcsak nálam vannak
ez tényleg független a kh-tól, azt csak a curve rendszere ronthatja el, hogy egy vásárlás nem jelenik meg az appban. a pár héttel ezelőtti kfc például nálam nyom nélkül szívódott fel, azóta sem jelent meg
egyébként most az apple wallet sem áll a helyzet magaslatán, két próbálkozás után végül másik kártyával fizettem, és a háromból egyik tranzakció se látszik a walletben sem
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
Oliverda #16591 üzenetére
igen, azt most nem váltogattam. de azért még kh-s kártyával sem szokott olyan lenni, hogy egy amúgy levont tranzakció kompletten hiányzik az appból - azóta sem került elő. mivel a cédulát eredetileg nem kaptam meg, a jelenség miatt kiszedettem szegény lánnyal a kukából, hogy ha magától nem rendeződne a dolog, tudjak reklamálni x nap múlva
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Mielőtt kérdeznél, olvasd el a kibővített összefoglalót! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
- HP Zbook 15 G3 laptop (15,6FHD/I7-G6/16GB/256SSD/AMD2GB/MagyarVilágítós/Win11)
- Apple iPhone 13 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Apple iPhone 13 Pro 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Új csak kipróbált Smartech 55 139cm Qled 4K UHD Quantum tv google assistant,Netflix, stb
- DJI Mini 4 pro - Fly More Combo - RC2 drón szett +128GB SanDisk SD
- 120 - Lenovo Legion Pro 5 (16ARX8) - AMD Ryzen 7 7745HX, RTX 4070 (48 hónap garancia!)
- Használt és ÚJ Gamer Monitor Felvásárlás Gyors és Korrekt Ügyintézés!
- Apple iPhone SE 16GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Bomba ár! Lenovo X1 Yoga 2nd - i7-7G I 8GB I 256SSD I 14" WQHD I HDMI I W11 I CAM I Garancia!
- Dell és HP szerver HDD caddy keretek, adapterek. Több száz darab készleten, szállítás akár másnapra
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest